ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم)

ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم),پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست,پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی,چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب,فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست,مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی
دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم بازاریابی شفاهی (فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهیکی از مهمترین منابع کسب اطلاعات از سازمانها ارتباط بین افراد مصرف کننده می باشد. تبلیغات شفاهی و تبادل دانش تجربی از این طریق اگر نشان دهنده مهمترین منبع اطلاعاتی برای مصرف کنندگان نباشد، به عنوان یکی از منابع اطلاعاتی مهم برای مصرف کنندگان به شمار می آید (عبدالوند و غفاری آشتیانی، 1388). چرا که در محیطی که اعتماد به سازمانها و آگهی های تبلیغاتی کاهش یافته است، تبلیغات دهان به دهان  راهی برای دستیابی به یک مزیت رقابتی است. تبلیغات دهان به دهان نوعی از ارتباطات غیررسمی در مورد ویژگی های یک کسب و کار یا یک محصول که در یک جامعه مبادله میشود، تعریف میشود. مردم از محیط خود، رسانه های جمعی و نیز تعامل با سایر افراد، اطلاعاتی را دریافت میکنند. اطلاعاتی که از طریق تعامل با سایر افراد در مورد محصولات و خدمات حاصل میشود، نتیجه تجربه شخصی آنها یا اطلاعات دریافتی از نیروهای فروش یا سایر مصرف کنندگان است (رنجبران،1389).تبلیغات شفاهی و این نوع ارتباط و تبادل دانش تجربی تاثیر به سزایی در انتخاب مصرف کننده و همچنین تاثیر ویژهای بر درکی که مصرف کننده از محصول بدست آورده است، می‌گذارد (Gruen et al, 2006). بنابراین ممکن است انگیزه‌ های متفاوتی در استفاده یا تولید تبلیغ شفاهی وجود داشته باشد. آنچه در مورد این ارتباط پایدار است اهمیت تبادل دانش تجربی بین مصرف کنندگان به عنوان یک منبع موثق اطلاعات برای خریداران در زمان تصمیم گیری آنها می‌باشد. فرایند تاثیر گذاری بر دیگران، نیازهای فرستندگان اطلاعات را نیز برآورده می‌کند. توانایی تهیه اطلاعات و نفوذ بر دیگران در تصمیماتشان برای شخص احساس قدرت و وجهه فراهم می‌کند (مرتضوی،1389).بازاریابی شفاهیتعاریف گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است، مانند گروهی از فعالیتهای تجاری وابسته؛ پدیده ای بازرگانی؛ فرایندی اقتصادی فرایند مبادله یا انتقال مالکیت محصولات؛ فرایند عرضه و تقاضا؛ و بسیاری معانی دیگر. هر کدام از این تعاریف بیان کننده گوشه ای از فعالیتهای بازاریابی بوده و کامل و منطبق بر گرایش بازاریابی جدید نیست (روستا و همکاران، 1390: 7).بازاریابی بخشی از فعالیت های مؤسسه است که دربردارنده عملیاتی مثل برنامه ریزی، ترفیع، قیمت-گذاری و ارایه کالا و یا خدمات مطلوب مشتریان می باشد. به طوری که یک محصول خدماتی باید مطابق با نیاز مشتری طراحی شده باشد، قیمت آن واقع بینانه باشد، و از طریق کانال های راحت توزیع شود. در واقع هیچ سازمانی، کوچک یا بزرگ، انتفاعی یا غیرانتفاعی، داخلی یا جهانی بدون داشتن یک سیستم بازاریابی صحیح به موفقیت نخواهند رسید. فیلیپ کاتلر وگری آرمسترانگ، بازاریابی را نوعی فرآیند اجتماعی و مدیریتی می دانند که بدان وسیله، افراد و گروه هامی توانند از طریق تولید،  ایجاد و مبادله محصولات و ارزش ها با دیگران، نیازها و خواسته های خود را برآورده سازند. تأکید مدیریت بازاریابی، بیشتر بر تعیین محصولات و یا خدمات سازمان بر مبنای نیازها و خواسته های مشتریان موردنظر و نیز استفاده از قیمت گذاری ارتباطات و توزیع مؤثر جهت آگاهی دادن، ایجاد تحرک و انگیزه و ارایه خدمات به مشتریان است (یعقوبی و همکاران، 1390). از این رو می¬توان بازاریابی را طرز تفکری اقتصادی قلمداد کرد که عبارت است از راه حل رسیدن به اهداف سازمانی و یکپارچه نمودن فعالیت های بازاریابی به منظور تشخیص و تامین نیازها و خواسته های بازارهای هدف، بطوری که بتوان نسبت به رقبا بهتر و موثرتر عمل کرد. مفهوم بازاریابی را به اشکال گوناگون به شرح ذیل بین گردیده است:-    خواسته ها و نیازها را شناسایی و به آنها پاسخ دهید.-    اولویت با مردم است؛-    همگی در منافع شریک هستیم؛-    شما همه کاره هستید؛-    مطابق میل شماست.پیتر دراکر  (1973) هم معتقد است که هدف بازاریابی، فروش فراوان است. وی معتقد است که هدف این است که مشتری شناخته و نیازهای او درک نموده، بطریقی که کالا یا خدمت، با نیازهای او منطبق گردد و کالای خود را به فروش برساند (محب علی و فرهنگی، 1390: 3).در نهایت می توان گفت تلاش علم بازاریابی بر این است که شیوه های رفتار مصرف کننده را تحت تاثیر قرار دهد. این تلاشها برای سازمانها، مشتریان و جامعه تاثیراتی را به همراه دارد. کلیه افراد در جامعه در مقطعی از زمان به عنوان مشتریان یا مصرف کنندگان مطرح میشوند، بدین سبب شناخت و درک رفتار مصرف کننده برای همگی ما ضروری است. برای شناخت و تحکیم موقعیت محصول لزوماً نیازی به خرید یا استفاده از آن نیست بلکه از طریق ارتباطات با مصرف کنندگان و یا سایر منابع اطلاعاتی و حتی ارتباطات در مورد نام تجاری شرکت سازنده میتوان به آن دست یافت (مرتضوی، 1389).جایگاه تبلیغات در بازاریابی كاتلر  (2001) معتقد است بازاریابی فرایندی اجتماعی و مدیریتی است كه به وسیله آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله كالا با یكدیگر، به امر تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می كنند. در واقع بازاریابی به دنبال تامین و ارضای نیاز است كه شركت های موفق را از ناموفق متمایز می سازد. بنابراین بازاریاب ها باید همواره به دنبال آن باشند كه بررسی كنند كه به چه صورتی می توانند بهتر، بیشتر، سریعتر، دقیقتر و در نهایت با كیفیت متناسب، به مردم، كالا، توام با خدمت ارایه نمایند (محمدیان1382). امروزه مصرف كنندگان به گروههای مختلف تقسیم شده اند. در بازار سلیقه های متفاوتی وجود دارد و این سلایق دایماً دستخوش تغییر و تحول است. هزینه های زیادی صرف تبلیغات و ترویج می شود. برای دستیابی به جایگاه مناسب در بازار وكسبِ موفقیت، لازم است عوامل مختلفی دست به دست هم دهند. عواملی كه در بازاریابی دخیل می باشند در دهه 1960 توسط جروم مك كارتی آمیزه بازاریابی یا اجزای بازاریابی(Marketing Mix) نامگذاری شد. مک کارتی  آمیزه بازاریابی را مركب از چهار عامل عمده “كالا(Product)، قیمت(Price)، توزیع(Place)،ترفیعات(Promotion) و ترویج ” پیشنهاد كردكه به طور سنتی این چهار عامل را تحت عنوانP4 عبارت است از هر نوع اقدامی كه شركت بتواند برای كالای خود و به منظور تحت تاثیر قرار دادن تقاضا، انجام دهد. اگرچه فعالیتهای گسترده و گوناگونی در شكل گرفتن آمیزه بازاریابی موثر است، رده بندی P4 از این جهت به وجود آمده تا بتوان كل جنگل را از فراز درختان آسانتر دید (محمدیان و آقاجان،1381).  هرچند كه در دیدگاههای مختلف Pهای دیگری همچون مردم (People)، بسته بندی (Packaging)، قدرت (Power)، برنامه ریزی (Programming)، و متقاعد سازی (Persuasion) و… به این آمیزه افزوده شدند و صاحبنظران عنوان كردند كه Pهای دیگری نیز وجود دارد كه در این سیستم (سیستم بازاریابی) اثرگذار است، ولی ساماندهی آن برای اولین بار تحولی در این شاخه از علم  ایجاد نمود. كالا، قیمت، توزیع و ترویج فروش مجموعه عواملی هستند كه به تعبیر مك كارتی در بازاریابی نقش اساسی دارند و تولید كننده می تواند آنها را در كنترل خود داشته باشد. یعنی تولید كننده می تواند بر كالا (تنوع محصول، كیفیت، طراحی، ویژگی نام تجاری، ‌بسته بندی،‌ اندازه، خدمات، تضمین ها، مرجوعی ها)، قیمت كالا (فهرست قیمت های فروش، ‌تخفیف ها، كسورات،‌ زمان پرداخت، شرایط اعتبار)، توزیع (كانالهای توزیع، پوشش كالا، جوركردن كالا، محل عرضه كالا، حمل و نقل)، ترویج (تبلیغات، ‌روابط عمومی و عمومی سازی، فروشندگی شخصی، پیشبرد فروش، ‌بازاریابی مستقیم) اثر گذار باشد. یكی از Pها ترویج است. ترویج كه به تعبیری به عنوان حلقه ارتباطی با مشتری است نقش بسیار مهمی در بازاریابی ایفا می‌كند.    اگر نظام بازاریابی سازمان را به مثابه یك تیم فوتبال فرض كنیم، آمیزه ترویج و در راس آن تبلیغات، مهاجمان این تیم محسوب می شود (محمدیان،1382). پس برای موفقیت تبلیغات لازم است مجموعه عوامل موثر در بازاریابی (مهاجمان تیم) همكاری داشته باشند تا بتوانیم به نتیجه مطلوب كه همانا موفقیت در فروش است دست یابیم. ضعف هر یك از این عوامل، منجر به ایجاد خدشه در كل سیستم می شود.عوامل موثر در ترویج عبارتند از:   1. تبلیغات : هرگونه ارایه و عرضه ایده ها، كالاها یا خدمات كه یك واحد تبلیغاتی، فرد یا موسسه انجام دهد كه مستلزم پرداخت هزینه باشد    2. روابط عمومی: ایجاد مناسبات مطلوب با جوامع مختلفی است كه با شركت سروكار دارند از طریق كسب شهرت خوب، ایجاد تصویر ذهنی كلی مطلوب و برخورد مناسب، با برطرف كردن مسایل، شایعه ها، حرف وحدیث ها و وقایع نامطلوب    3. پیشبرد فروش: محرك های كوتاه مدت برای تشویق یا خرید محصول و خدمات    4. فروشندگی فردی: فرایند فروش به شكلی كه شامل ارایه حضوری و فرد به فرد یك كالا از یك فرستنده به یك خریدار است   5. بازاریابی مستقیم: استفاده از ارتباط مستقیم در جهت رسیدن به مصرف كننده و مخاطب، عمدتاً از طریق بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی. (محمدیان،1382).   برای موفقیت در هر یك از عوامل ترویج لازم است سایر عوامل را نیز به كار بگیریم. ابزارهای گوناگونی در ترویج موثر هستند كه بكارگیری آنها در جای مناسب می تواند ما را به نتیجه مطلوب برساند. در كشور ما، در اذهان عمومِ مردم، بسیاری از ابزارهای پیشبرد فروش و روابط عمومی، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم، به عنوان تبلیغات جای گرفته است.  باید توجه داشت كه جایگاه تبلیغ به عنوان یكی از عناصر مهم ترویج یا به زعم دكتر محمدیان به عنوان مهاجم تیم فوتبال بسیار ملموس تر از سایر عوامل است. قسمتهایی از پیشینه تحقیق:  نوری و همکاران (1391) در پژوهشی با عنوان ” بررسي تبليغات شفاهي و تحليل تاثير آن بر جذب گردشگران روستايي مطالعه موردي روستاهاي هدف گردشگري شهرستان پاوه” لزوم توجه به تبليغات شفاهي بعنوان يک عامل اصلي در بازاريايي گردشگري روستايي را مورد توجه قرار دادند. جامعه آماري پژوهش گردشگراني بودند که در زمان پيمايش در روستاهاي هدف گردشگري پاوه حضور داشته اند که از بین آنها با  استفاده از فرمول کوکران نمونه ای برابر با 348 نفر تعيين شد و پرسشنامه پژوهش بین آنها توزیع شد. نتايج نهايي پژوهش نشان مي دهد که، گردشگران سفر کرده به شهرستان پاوه تا حدود زيادي از تبليغات شفاهي به عنوان منبع اصلي اطلاعات سفر خود استفاده کرده اند. با توجه به يافته هاي پژوهش، توجه به تبليغات شفاهي و عوامل موثر بر اثربخشي آن، امکان جذب هر چه بيشتر گردشگران به منطقه مورد مطالعه را فراهم مي کند.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • تحقیق بررسی توزیع فضایی و مکانی خدمات بهداشتی درمانی(بیمارستان)با استفاده از GIS وAHP

    پروژه بررسی توزیع فضایی و مکانی خدمات بهداشتی درمانی(بیمارستان)با استفاده از GIS وAHP,تحقیق بررسی توزیع فضایی و مکانی خدمات بهداشتی درمانی(بیمارستان)با استفاده از GIS وAHP,تحقیق توزیع فضایی و مکانی خدمات بهداشتی و درمانی,مقاله بررسی توزیع فضایی و دانلود فایل اصلی…

  • دانلود گزارش کارآموزي آماده رشته عمران،بررسي نظارت ساختمان

    دانلود گزارش کارآموزي آماده رشته عمران،بررسي نظارت ساختمان برچسب ها: گزارش کاراموزي بررسي نظارت ساختمانکاراموزي بررسي نظارت ساختمانکارورزي بررسي نظارت ساختماندانلود گزارش کارآموزي بررسي نظارت ساختمانبررسي نظارت ساختماننظارت ساختمان رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش کارآموزي آماده رشته عمران،بررسي نظارت…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق تغییرات کاربری اراضي شهری

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق تغییرات کاربری اراضي شهری دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق تغییرات کاربری اراضي شهری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 . مقدمه 11 2 - 2…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف کارآفرینی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری مفاهیم و تعاریف کارآفرینی,پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف کارآفرینی,چارچوب نظری مفاهیم و تعاریف کارآفرینی,فصل دوم پایان نامه با موضوع کارآفرینی,مبانی نظری مفاهیم و تعاریف کارآفرینی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف کارآفرینی (فصل…

  • تحقیق بررسي و طراحي مبلمان شهري همگن و ثابت

    مبلمان شهری دانلود فایل اصلی تحقیق بررسي و طراحي مبلمان شهري همگن و ثابت از سایت دانلود فایل تحقیق بررسي و طراحي مبلمان شهري همگن و ثابت در حجم 157 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با…

  • پاورپوینت امنیت در سیستم عامل

    پاورپوینت امنیت در سیستم عامل برچسب ها: تحقیق در مورد امنیت در سیستم عاملامنیت سیستم عامل چیستپاورپوینت امنیت سیستم عاملارزشیابی امنیت سیستم عامل در ویندوزسنجش امنیت در ویندوزبرنامه های ماکروسافت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت امنیت در سیستم عامل دسته…

  • اثر آنتی اکسیدانی عصاره پوست خرمالو در پایدارسازی روغن آفتابگردان طی دو شرایط ذخیره سازی و حرارتی

    پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته علوم و صنایع غذایی,پایان نامه بررسی اثر آنتی اکسیدانی عصاره پوست خرمالو در پایدارسازی روغن آفتابگردان طی دو شرایط ذخیره سازی و حرارتی,پروژه بررسی اثر آنتی اکسیدانی عصاره پوست خرمالو در…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع سد بتنی کوبیده غلطکی

    دانلود پاورپوینت با موضوع سد بتنی کوبیده غلطکی برچسب ها: سد بتنی کوبیده غلطکیمعرفی بتن کوبیده غلطکیتاریخچه استفاده از بتن غلطکیجایگاه RCCدر سد سازیخصوصیات بتن RCC خصوصیات سد بتنی کوبیده غلطکیمقایسه اقتصادی سدهایRCCبا سدهای خاکی رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • بررسي اثر درمان فراشناختي در افزايش عزت نفس و کاهش پرخاشگري نوجوانان بزه کار

    بررسي اثر درمان فراشناختي در افزايش عزت نفس و کاهش پرخاشگري نوجوانان بزه کار برچسب ها: بررسي اثر درمان فراشناختي در افزايش عزت نفس و کاهش پرخاشگري نوجوانان بزه کارمبانی نظری درمان فراشناختيتحقیق عزت نفستحقیق روانشناسی رایگانکاهش پرخاشگري نوجوانان بزه…

  • ادبیات نظری تحقیق آثار وضعی ابطال، جایگاه قواعد شرعی در نظام حقوقی ایران

    ادبیات نظری تحقیق آثار وضعی ابطال، جایگاه قواعد شرعی در نظام حقوقی ایران دانلود ادبیات نظری تحقیق آثار وضعی ابطال، جایگاه قواعد شرعی در نظام حقوقی ایران دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل آثار…

  • بررسی عملکرد شرکتهای بورسی قبل و بعد از اجرای فاز اول هدفمندی یارانه‌ها

    بررسی عملکرد شرکتهای بورسی قبل و بعد از اجرای فاز اول هدفمندی یارانه‌ها برچسب ها: هدفمندی یارانه‌ها یارانه ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد مالی بورس تهران صنعتشاخص‌های اقتصادی سوبسید شاخص‌های حسابداریپایان نامه بررسی عملکرد شرکتهای بورسی قبل و بعد از اجرای…

  • تحقیق تاثیرپذیری دانش آموزان از فضای آموزشی در مدارس

    بررسی تاثیرپذیری دانش آموزان از فضای آموزشی در مدارس,پایان نامه تاثیرپذیری دانش آموزان از فضای آموزشی در مدارس,تحقیق تاثیرپذیری دانش آموزان از فضای آموزشی در مدارس,فضای آموزشی دانلود فایل اصلی تحقیق تاثیرپذیری دانش آموزان از فضای آموزشی در مدارس از…

  • پیشینه و مبانی نظری افسردگی افراد بازنشسته و شاغل

    پیشینه و مبانی نظری افسردگی افراد بازنشسته و شاغل دانلود پیشینه و مبانی نظری افسردگی افراد بازنشسته و شاغل دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق افسردگی افراد با زنشته وشاغل…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق روان شناسی نوجوانی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق روان شناسی نوجوانی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق روان شناسی نوجوانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق روان شناسی نوجوانی فصل دوم : ادبیات ( پیشینه…

  • پرسشنامه استاندارد کیفیت زندگی کاری ريچارد والتون

    پرسشنامه استاندارد کیفیت زندگی کاری ريچارد والتون دانلود پرسشنامه استاندارد کیفیت زندگی کاری ريچارد والتون دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل معرفی پرسشنامه پرسشنامه استاندارد کیفیت زندگی کاری ريچارد والتون ( 1391 ). تعریف…

  • پیشینه و مبانی نظری اضطراب اجتماعی

    پیشینه و مبانی نظری اضطراب اجتماعی دانلود پیشینه و مبانی نظری اضطراب اجتماعی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اضطراب اجتماعی تعامل با دیگران ، لازمه بقاء انسان است ، چرا که بدون ارتباط…

  • پاورپوینت استفاده از کامپوزیت های FRP در ساخت،بهسازی و تقویت سازه ها

    پاورپوینت استفاده از کامپوزیت های FRP در ساخت،بهسازی و تقویت سازه ها برچسب ها: کامپوزیت FRP مقاوم سازیسازه های بتنیالیافرزینانواع سازه های بتنیتحقیق سازه های بتنیتحقیق در مورد سازه های بتنیکتاب سازه های بتنیسازه بتنی چیستروش های طراحی سازه های…

  • فایل پاورپوینت مدلسازی و تحلیل سد وزنی در انسیس

    فایل پاورپوینت مدلسازی و تحلیل سد وزنی در انسیس برچسب ها: دانلود پاورپوینت مدلسازی و تحلیل سد وزنی در انسیسمدلسازی و تحلیل سد وزنی در انسیستحلیل سد وزنی در انسیستحلیل و مدلسازی تصویری سد وزنیANSYSپاورپوینت مدلسازی و تحلیل سد وزنی…

  • مبانی نظری و پیشینه مبانی نظری و وپیشینه پژوهش تقاضاي نيروي كار زنان (فصل دوم)

    مبانی نظری و پیشینه مبانی نظری و وپیشینه پژوهش تقاضاي نيروي كار زنان (فصل دوم) دانلود مبانی نظری و پیشینه مبانی نظری و وپیشینه پژوهش تقاضاي نيروي كار زنان (فصل دوم) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • بررسی نقش واسطه‌ای باورهای شناخت شناسی بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش پیشرفت

    بررسی نقش واسطه‌ای باورهای شناخت شناسی بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش پیشرفت برچسب ها: الگوهای ارتباطی خانوادهباورهای شناخت شناسیانگیزش پیشرفت تحصیلیانواع الگوهای ارتباطیپرسشنامه الگوهای ارتباطی خانوادهالگوهای ارتباطی خانواده چیستبررسی نقش واسطه‌ای باورهای شناخت شناسی بین الگوهای ارتباطی خانواده و…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع افتادگي شانه وروشهاي درمان آن با ورزش

    دانلود پاورپوینت با موضوع افتادگي شانه وروشهاي درمان آن با ورزش برچسب ها: علت و درمان افتادگی شانهروش تشخیص افتادگی شانهدرمان افتادگی شانه با بدنسازیورزش هاي اصلاحي افتادگي شانهراه هایی برای رفع افتادگی شانهافتادگی شانه فیلمافتادگی شانه چیستدرمان شانه های…

  • پاورپوینت بتن الیافی

    آشنایی با بتن های الیافی,الیاف در بتن,بتن الیاف دار,بتن الیافی,پاورپوینت آشنایی با بتن های الیافی,پاورپوینت بتن الیافی,تاثیر الیاف بر مقاومت های بتن,دانلود پاورپوینت بتن الیافی,مزایای بتن الیافی دانلود فایل اصلی پاورپوینت بتن الیافی از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت بتن…

  • آموزش ویدئویی کامل + جزوه تایپ شده ، رنگی و مصور فصل دوم ریاضی یازدهم تجربی ( هندسه )

    پیش نویس کتاب ریاضی یازدهم,ریاضی پایه یازدهم,کتاب ریاضی پایه یازدهم,کتاب ریاضی سال یازدهم,کتاب ریاضی صنف یازدهم,کتاب ریاضی یازدهم دانلود فایل اصلی آموزش ویدئویی کامل + جزوه تایپ شده ، رنگی و مصور فصل دوم ریاضی یازدهم تجربی ( هندسه )…

  • پاورپوینت رسوب سختی آلیاژهای آلومینیوم

    پاورپوینت رسوب سختی آلیاژهای آلومینیوم برچسب ها: رسوب سختی چیستسختی آلومینیومپیرسازیمناطق gpکرنش سختیاصول رسوب سختیآلیاژهای کار پذیر آلومینیوم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت رسوب سختی آلیاژهای آلومینیوم دسته بندي : مواد و متالوژی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم هوش رقابتی (فصل دوم)

    پیشینه پژوهش اخلاق هوش رقابتی,پیشینه پژوهش اهداف سیستم هوشمندی رقابتی,پیشینه تحقیق خواص پنجگانه هوشمندی رقابتی,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم بورس الکترونيک (فصل دوم),مبانی نظری حوزه هوش رقابتی,مبانی نظری هوشمند,مقاله تکنیک ها هوش رقابتی دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت درک و بیان محیط شهری

    پاورپوینت درک و بیان محیط شهری دانلود پاورپوینت درک و بیان محیط شهری دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت درک و بیان محیط شهری در معماری وشهرسازی،در حجم87 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن:…

  • تحقیق بررسی فقهی و حقوقی بیع با ثمن شناور

    اعتبار بیع با ثمن شناور در فقه,بررسی صحت بیع با ثمن شناور در فقه,بیع با ثمن شناور در حقوق تطبیقی,پروژه ثمن شناور در حقوق ایران,تحقیق بررسی فقهی و حقوقی بیع با ثمن شناور,تحقیق ثمن شناور در بیع بین المللی,مقاله ثمن…

  • دانلود ادبیات نظری وسوابق تحقیق مدلهای سرمایه فکری (فصل2)

    پیشینه پژوهش تعاریف سرمایه فکری,پیشینه تحقیق مدلهای اندازه گیری سرمایه فکری,چارچوب نظري سرمایه فکری,دانلود ادبیات نظری وسوابق تحقیق مدلهای سرمایه فکری (فصل2),دانلود مباني نظري ابعاد و مدلهای اندازه گیری سرمایه فکری,مباني نظري مديريت سرمایه فکری دانلود فایل اصلی دانلود ادبیات…

  • ادبیات نظری تحقیق جامعه اطلاعاتی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، شهر الکترونیک

    ادبیات نظری تحقیق جامعه اطلاعاتی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، شهر الکترونیک دانلود ادبیات نظری تحقیق جامعه اطلاعاتی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، شهر الکترونیک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل جامعه اطلاعاتی مانوئل كسلز استاد…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عقب ماندگی ذهنی(فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري عقب ماندگی ذهنی,پيشينه نظري عقب ماندگی ذهنی,پیشینه درمان عقب ماندگی ذهنی,طبقه بندی عقب ماندگی ذهنی,عقب ماند,عقب ماندگی جسمی,عقب ماندگی ذهنی ppt,عقب ماندگی ذهنی ژنتیک,مباني نظري و پيشينه پژوهش عقب ماندگی ذهنی,مقاله عقب ماندگی ذهنی دانلود فایل اصلی مبانی…

  • بررسی میزان آمادگی الکترونیکی بانک از دیدگاه خبرگان

    بررسی میزان آمادگی الکترونیکی بانک از دیدگاه خبرگان برچسب ها: فناوری اطلاعات تجارت الکترونیک مدل آمادگی الکترونیکی بانكداري الكترونيكيپایان نامه بررسی میزان آمادگی الکترونیکی بانک از دیدگاه خبرگانپروژه بررسی میزان آمادگی الکترونیکی بانک از دیدگاه خبرگان رفتن به سایت اصلی…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته صنایع،بررسي كنترل كيفيت در شركت ريسندگي بافندگي عالي پوش

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته صنایع،بررسي كنترل كيفيت در شركت ريسندگي بافندگي عالي پوش برچسب ها: گزارش کاراموزي كنترل كيفيت شركت ريسندگي بافندگي عالي پوش ابهرکاراموزي كنترل كيفيت شركت ريسندگي بافندگي عالي پوش ابهرکارورزي كنترل كيفيت شركت ريسندگي بافندگي عالي…

  • تحقیق درباره دستگاه گردش خون

    تحقیق درباره دستگاه گردش خون دانلود تحقیق درباره دستگاه گردش خون دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود تحقیق با موضوع دستگاه گردش خون؛ در قالب Word و در 10 صفحه، قابل ویرایش.   بخشی از…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق شیوه های فرزند پروری

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق شیوه های فرزند پروری دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق شیوه های فرزند پروری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل شیوه های فرزند پروری فهرست مطالب : تعاریف شیوه های فرزند…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید پروفیل رنگی آلومینیوم

    توجیه مالی کارخانه تولید پروفیل آلمینیوم,تولید پروفیل رنگی,دانلود طرح توجیهی تولید پرفیل,طرح توجیهی تولید پروفیل رنگی,طرح کارافرینی احداث کارخانه تولید پروفیل,طرح کسب و کار تولید پروفیل رنگی آلومینی,کارآفرینی تولید پروفیل رنگی آلومینیوم دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی تولید…