ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم)

ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم),پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست,پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی,چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب,فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست,مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی
دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم بازاریابی شفاهی (فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهیکی از مهمترین منابع کسب اطلاعات از سازمانها ارتباط بین افراد مصرف کننده می باشد. تبلیغات شفاهی و تبادل دانش تجربی از این طریق اگر نشان دهنده مهمترین منبع اطلاعاتی برای مصرف کنندگان نباشد، به عنوان یکی از منابع اطلاعاتی مهم برای مصرف کنندگان به شمار می آید (عبدالوند و غفاری آشتیانی، 1388). چرا که در محیطی که اعتماد به سازمانها و آگهی های تبلیغاتی کاهش یافته است، تبلیغات دهان به دهان  راهی برای دستیابی به یک مزیت رقابتی است. تبلیغات دهان به دهان نوعی از ارتباطات غیررسمی در مورد ویژگی های یک کسب و کار یا یک محصول که در یک جامعه مبادله میشود، تعریف میشود. مردم از محیط خود، رسانه های جمعی و نیز تعامل با سایر افراد، اطلاعاتی را دریافت میکنند. اطلاعاتی که از طریق تعامل با سایر افراد در مورد محصولات و خدمات حاصل میشود، نتیجه تجربه شخصی آنها یا اطلاعات دریافتی از نیروهای فروش یا سایر مصرف کنندگان است (رنجبران،1389).تبلیغات شفاهی و این نوع ارتباط و تبادل دانش تجربی تاثیر به سزایی در انتخاب مصرف کننده و همچنین تاثیر ویژهای بر درکی که مصرف کننده از محصول بدست آورده است، می‌گذارد (Gruen et al, 2006). بنابراین ممکن است انگیزه‌ های متفاوتی در استفاده یا تولید تبلیغ شفاهی وجود داشته باشد. آنچه در مورد این ارتباط پایدار است اهمیت تبادل دانش تجربی بین مصرف کنندگان به عنوان یک منبع موثق اطلاعات برای خریداران در زمان تصمیم گیری آنها می‌باشد. فرایند تاثیر گذاری بر دیگران، نیازهای فرستندگان اطلاعات را نیز برآورده می‌کند. توانایی تهیه اطلاعات و نفوذ بر دیگران در تصمیماتشان برای شخص احساس قدرت و وجهه فراهم می‌کند (مرتضوی،1389).بازاریابی شفاهیتعاریف گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است، مانند گروهی از فعالیتهای تجاری وابسته؛ پدیده ای بازرگانی؛ فرایندی اقتصادی فرایند مبادله یا انتقال مالکیت محصولات؛ فرایند عرضه و تقاضا؛ و بسیاری معانی دیگر. هر کدام از این تعاریف بیان کننده گوشه ای از فعالیتهای بازاریابی بوده و کامل و منطبق بر گرایش بازاریابی جدید نیست (روستا و همکاران، 1390: 7).بازاریابی بخشی از فعالیت های مؤسسه است که دربردارنده عملیاتی مثل برنامه ریزی، ترفیع، قیمت-گذاری و ارایه کالا و یا خدمات مطلوب مشتریان می باشد. به طوری که یک محصول خدماتی باید مطابق با نیاز مشتری طراحی شده باشد، قیمت آن واقع بینانه باشد، و از طریق کانال های راحت توزیع شود. در واقع هیچ سازمانی، کوچک یا بزرگ، انتفاعی یا غیرانتفاعی، داخلی یا جهانی بدون داشتن یک سیستم بازاریابی صحیح به موفقیت نخواهند رسید. فیلیپ کاتلر وگری آرمسترانگ، بازاریابی را نوعی فرآیند اجتماعی و مدیریتی می دانند که بدان وسیله، افراد و گروه هامی توانند از طریق تولید،  ایجاد و مبادله محصولات و ارزش ها با دیگران، نیازها و خواسته های خود را برآورده سازند. تأکید مدیریت بازاریابی، بیشتر بر تعیین محصولات و یا خدمات سازمان بر مبنای نیازها و خواسته های مشتریان موردنظر و نیز استفاده از قیمت گذاری ارتباطات و توزیع مؤثر جهت آگاهی دادن، ایجاد تحرک و انگیزه و ارایه خدمات به مشتریان است (یعقوبی و همکاران، 1390). از این رو می¬توان بازاریابی را طرز تفکری اقتصادی قلمداد کرد که عبارت است از راه حل رسیدن به اهداف سازمانی و یکپارچه نمودن فعالیت های بازاریابی به منظور تشخیص و تامین نیازها و خواسته های بازارهای هدف، بطوری که بتوان نسبت به رقبا بهتر و موثرتر عمل کرد. مفهوم بازاریابی را به اشکال گوناگون به شرح ذیل بین گردیده است:-    خواسته ها و نیازها را شناسایی و به آنها پاسخ دهید.-    اولویت با مردم است؛-    همگی در منافع شریک هستیم؛-    شما همه کاره هستید؛-    مطابق میل شماست.پیتر دراکر  (1973) هم معتقد است که هدف بازاریابی، فروش فراوان است. وی معتقد است که هدف این است که مشتری شناخته و نیازهای او درک نموده، بطریقی که کالا یا خدمت، با نیازهای او منطبق گردد و کالای خود را به فروش برساند (محب علی و فرهنگی، 1390: 3).در نهایت می توان گفت تلاش علم بازاریابی بر این است که شیوه های رفتار مصرف کننده را تحت تاثیر قرار دهد. این تلاشها برای سازمانها، مشتریان و جامعه تاثیراتی را به همراه دارد. کلیه افراد در جامعه در مقطعی از زمان به عنوان مشتریان یا مصرف کنندگان مطرح میشوند، بدین سبب شناخت و درک رفتار مصرف کننده برای همگی ما ضروری است. برای شناخت و تحکیم موقعیت محصول لزوماً نیازی به خرید یا استفاده از آن نیست بلکه از طریق ارتباطات با مصرف کنندگان و یا سایر منابع اطلاعاتی و حتی ارتباطات در مورد نام تجاری شرکت سازنده میتوان به آن دست یافت (مرتضوی، 1389).جایگاه تبلیغات در بازاریابی كاتلر  (2001) معتقد است بازاریابی فرایندی اجتماعی و مدیریتی است كه به وسیله آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله كالا با یكدیگر، به امر تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می كنند. در واقع بازاریابی به دنبال تامین و ارضای نیاز است كه شركت های موفق را از ناموفق متمایز می سازد. بنابراین بازاریاب ها باید همواره به دنبال آن باشند كه بررسی كنند كه به چه صورتی می توانند بهتر، بیشتر، سریعتر، دقیقتر و در نهایت با كیفیت متناسب، به مردم، كالا، توام با خدمت ارایه نمایند (محمدیان1382). امروزه مصرف كنندگان به گروههای مختلف تقسیم شده اند. در بازار سلیقه های متفاوتی وجود دارد و این سلایق دایماً دستخوش تغییر و تحول است. هزینه های زیادی صرف تبلیغات و ترویج می شود. برای دستیابی به جایگاه مناسب در بازار وكسبِ موفقیت، لازم است عوامل مختلفی دست به دست هم دهند. عواملی كه در بازاریابی دخیل می باشند در دهه 1960 توسط جروم مك كارتی آمیزه بازاریابی یا اجزای بازاریابی(Marketing Mix) نامگذاری شد. مک کارتی  آمیزه بازاریابی را مركب از چهار عامل عمده “كالا(Product)، قیمت(Price)، توزیع(Place)،ترفیعات(Promotion) و ترویج ” پیشنهاد كردكه به طور سنتی این چهار عامل را تحت عنوانP4 عبارت است از هر نوع اقدامی كه شركت بتواند برای كالای خود و به منظور تحت تاثیر قرار دادن تقاضا، انجام دهد. اگرچه فعالیتهای گسترده و گوناگونی در شكل گرفتن آمیزه بازاریابی موثر است، رده بندی P4 از این جهت به وجود آمده تا بتوان كل جنگل را از فراز درختان آسانتر دید (محمدیان و آقاجان،1381).  هرچند كه در دیدگاههای مختلف Pهای دیگری همچون مردم (People)، بسته بندی (Packaging)، قدرت (Power)، برنامه ریزی (Programming)، و متقاعد سازی (Persuasion) و… به این آمیزه افزوده شدند و صاحبنظران عنوان كردند كه Pهای دیگری نیز وجود دارد كه در این سیستم (سیستم بازاریابی) اثرگذار است، ولی ساماندهی آن برای اولین بار تحولی در این شاخه از علم  ایجاد نمود. كالا، قیمت، توزیع و ترویج فروش مجموعه عواملی هستند كه به تعبیر مك كارتی در بازاریابی نقش اساسی دارند و تولید كننده می تواند آنها را در كنترل خود داشته باشد. یعنی تولید كننده می تواند بر كالا (تنوع محصول، كیفیت، طراحی، ویژگی نام تجاری، ‌بسته بندی،‌ اندازه، خدمات، تضمین ها، مرجوعی ها)، قیمت كالا (فهرست قیمت های فروش، ‌تخفیف ها، كسورات،‌ زمان پرداخت، شرایط اعتبار)، توزیع (كانالهای توزیع، پوشش كالا، جوركردن كالا، محل عرضه كالا، حمل و نقل)، ترویج (تبلیغات، ‌روابط عمومی و عمومی سازی، فروشندگی شخصی، پیشبرد فروش، ‌بازاریابی مستقیم) اثر گذار باشد. یكی از Pها ترویج است. ترویج كه به تعبیری به عنوان حلقه ارتباطی با مشتری است نقش بسیار مهمی در بازاریابی ایفا می‌كند.    اگر نظام بازاریابی سازمان را به مثابه یك تیم فوتبال فرض كنیم، آمیزه ترویج و در راس آن تبلیغات، مهاجمان این تیم محسوب می شود (محمدیان،1382). پس برای موفقیت تبلیغات لازم است مجموعه عوامل موثر در بازاریابی (مهاجمان تیم) همكاری داشته باشند تا بتوانیم به نتیجه مطلوب كه همانا موفقیت در فروش است دست یابیم. ضعف هر یك از این عوامل، منجر به ایجاد خدشه در كل سیستم می شود.عوامل موثر در ترویج عبارتند از:   1. تبلیغات : هرگونه ارایه و عرضه ایده ها، كالاها یا خدمات كه یك واحد تبلیغاتی، فرد یا موسسه انجام دهد كه مستلزم پرداخت هزینه باشد    2. روابط عمومی: ایجاد مناسبات مطلوب با جوامع مختلفی است كه با شركت سروكار دارند از طریق كسب شهرت خوب، ایجاد تصویر ذهنی كلی مطلوب و برخورد مناسب، با برطرف كردن مسایل، شایعه ها، حرف وحدیث ها و وقایع نامطلوب    3. پیشبرد فروش: محرك های كوتاه مدت برای تشویق یا خرید محصول و خدمات    4. فروشندگی فردی: فرایند فروش به شكلی كه شامل ارایه حضوری و فرد به فرد یك كالا از یك فرستنده به یك خریدار است   5. بازاریابی مستقیم: استفاده از ارتباط مستقیم در جهت رسیدن به مصرف كننده و مخاطب، عمدتاً از طریق بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی. (محمدیان،1382).   برای موفقیت در هر یك از عوامل ترویج لازم است سایر عوامل را نیز به كار بگیریم. ابزارهای گوناگونی در ترویج موثر هستند كه بكارگیری آنها در جای مناسب می تواند ما را به نتیجه مطلوب برساند. در كشور ما، در اذهان عمومِ مردم، بسیاری از ابزارهای پیشبرد فروش و روابط عمومی، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم، به عنوان تبلیغات جای گرفته است.  باید توجه داشت كه جایگاه تبلیغ به عنوان یكی از عناصر مهم ترویج یا به زعم دكتر محمدیان به عنوان مهاجم تیم فوتبال بسیار ملموس تر از سایر عوامل است. قسمتهایی از پیشینه تحقیق:  نوری و همکاران (1391) در پژوهشی با عنوان ” بررسي تبليغات شفاهي و تحليل تاثير آن بر جذب گردشگران روستايي مطالعه موردي روستاهاي هدف گردشگري شهرستان پاوه” لزوم توجه به تبليغات شفاهي بعنوان يک عامل اصلي در بازاريايي گردشگري روستايي را مورد توجه قرار دادند. جامعه آماري پژوهش گردشگراني بودند که در زمان پيمايش در روستاهاي هدف گردشگري پاوه حضور داشته اند که از بین آنها با  استفاده از فرمول کوکران نمونه ای برابر با 348 نفر تعيين شد و پرسشنامه پژوهش بین آنها توزیع شد. نتايج نهايي پژوهش نشان مي دهد که، گردشگران سفر کرده به شهرستان پاوه تا حدود زيادي از تبليغات شفاهي به عنوان منبع اصلي اطلاعات سفر خود استفاده کرده اند. با توجه به يافته هاي پژوهش، توجه به تبليغات شفاهي و عوامل موثر بر اثربخشي آن، امکان جذب هر چه بيشتر گردشگران به منطقه مورد مطالعه را فراهم مي کند.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • ارزشیابی برنامه های آموزشی وزارت جهاد کشاورزی در حوزه آموزش های بلند مدت از دیدگاه مدیران

    ارزشیابی برنامه های آموزشی وزارت جهاد کشاورزی در حوزه آموزش های بلند مدت از دیدگاه مدیران برچسب ها: ارزشیابی برنامه های آموزشی وزارت جهاد کشاورزی در حوزه آموزش های بلند مدت از دیدگاه مدیرانپایان نامه ارزشیابی برنامه های آموزشی وزارت…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق مفهوم تقاضای نیروی کار

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق مفهوم تقاضای نیروی کار دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق مفهوم تقاضای نیروی کار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق مفهوم تقاضای نیروی کار مقدمه 2 -…

  • مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق حسابرسی و حق‌الزحمه حسابرسی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش نرخ حق الزحمه حسابرسی,پيشينه تحقيق حق الزحمه حسابرسی و کیفیت حسابرسی,دانلود مباني نظري حق الزحمه حسابرسی چیست,دانلود مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق حسابرسی و حق‌الزحمه حسابرسی,فصل دوم پايان نامه حق,مباني نظري مفهوم حق الزحمه حسابرسی دانلود فایل اصلی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی چیست؟

    دانلود پاورپوینت با موضوع پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی چیست؟ برچسب ها: زباله های الکترونیکی pdfخرید زباله های الکترونیکیکارخانه بازیافت زباله های الکترونیکی مشهددستگاه بازیافت زباله های الکترونیکیزباله الکترونیکیروش دفع زباله های الکترونیکیتحقیق در مورد زباله های الکترونیکیتحقیق زباله های الکترونیکی…

  • مبانب نظری وپیشینه تحقیق بازار بورس ، دلايل عمده تامين مالي شركت ها

    مبانب نظری وپیشینه تحقیق بازار بورس ، دلايل عمده تامين مالي شركت ها دانلود مبانب نظری وپیشینه تحقیق بازار بورس ، دلايل عمده تامين مالي شركت ها دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانب نظری وپیشینه…

  • پاورپوینت مدلسازی سیستم های بیولو ژیکی توسط شبکه های عصبی بازگشتی

    پاورپوینت مدلسازی سیستم های بیولو ژیکی توسط شبکه های عصبی بازگشتی برچسب ها: مدلسازی سیستم های بیولو ژیکی توسط شبکه های عصبی بازگشتیمعرفی شبکه های عصبی مصنوعیمبانی شبکه های عصبی مصنوعیایده ی اصلی شبکه های عصبی مصنوعیمعایب شبکه های عصبی…

  • بررسی و شناسایی آثار مزایای رقابتی ، تطبیق تاکتیک های بازاریابی و تعهد صادراتی بر عملکرد صادرات

    بررسی و شناسایی آثار مزایای رقابتی ، تطبیق تاکتیک های بازاریابی و تعهد صادراتی بر عملکرد صادرات برچسب ها: پایان نامه بررسی و شناسایی آثار مزایای رقابتی تطبیق تاکتیک های بازاریابی و تعهد صادراتی بر عملکرد صادراتدانلود پروژه بررسی و…

  • پاورپوینت مدیریت و انالیز ریسک بر اساس روش ویلیام فاین

    پاورپوینت مدیریت و انالیز ریسک بر اساس روش ویلیام فاین دانلود پاورپوینت مدیریت و انالیز ریسک بر اساس روش ویلیام فاین دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت مدیریت و انالیز ریسک بر اساس روش…

  • پیشینه و مبانی نظری سلامت عمومی

    پیشینه و مبانی نظری سلامت عمومی دانلود پیشینه و مبانی نظری سلامت عمومی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سلامت عمومی تعاریف سلامت عمومی سلامت عمومی عبارت است از اينكه فرد چه احساسي نسبت…

  • پاورپوینت آشنایی با هرس

    پاورپوینت آشنایی با هرس برچسب ها: پاورپوینت آشنایی با هرسچرا هرس هرس و ارتفاع درخت Pruning time ( زمان هرس summer pruning (هرس تابستانه) Black pruning هرس سياه يا زمستانههرس و شاخه هاي باردههرس و باروريهرس و سال آوري Alternate…

  • پاورپوینت خلاصه کتاب عدالت اجتماعی شهر

    پاورپوینت خلاصه کتاب عدالت اجتماعی شهر دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب عدالت اجتماعی شهر دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت خلاصه کتاب عدالت اجتماعی شهر،در حجم 13 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی…

  • پرسشنامه اضطراب انتظار

    پرسشنامه اضطراب انتظار دانلود پرسشنامه اضطراب انتظار دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه اضطراب انتظار معرفی این پرسشنامه توسط صفارینیا و توکلی ( 1389 ) و براساس پرسشنامه اضطراب حالت - صفت اشپیلبرگر ( STAI…

  • ادبیات نظری تحقیق ارزشیابی سهام عادی ، روش ها و تکنیک های ارزشیابی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری ارزشیابی سهام عادی روش ها و تکنیک های ارزشیابی,چارچوب نظری ارزشیابی سهام عادی روش ها و تکنیک های ارزشیاب,فصل دوم پایان نامه ارزشیابی سهام عادی روش ها و تکنیک های ارزشیابی,مبانی نظری ارزشیابی سهام عادی روش ها و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازارهای مالی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازارهای مالی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازارهای مالی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بازارهای مالی مفهوم بازارهای مالی در بازارهای مالی ، عرضه و تقاضای وجوه…

  • پاورپوینت نظام های کنترل،تعاریف و کارکردها

    پاورپوینت نظام های کنترل،تعاریف و کارکردها برچسب ها: روش های کنترل در سازماننظارت و کنترل در مدیریت pptسیستم کنترل مدیریت pdfنظارت و کنترل در مدیریت pdfویژگی های کنترلاصول کنترلنظارت و کنترل در نظام ادارینظارت و کنترل در مدیریت اسلامی رفتن…

  • الكتروليز نمكهاي گداخته در تهيه ليتيم

    الكتروليز نمكهاي گداخته در تهيه ليتيم,الکترولیز,لیتیم دانلود فایل اصلی الكتروليز نمكهاي گداخته در تهيه ليتيم از سایت دانلود فایل تحقیق الكتروليز نمكهاي گداخته در تهيه ليتيم  در حجم 27 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست…

  • مبانی نظری هوش هیجانی و اهمیت بیمه از دیدگاه اقتصادی

    مبانی نظری هوش هیجانی و اهمیت بیمه از دیدگاه اقتصادی دانلود مبانی نظری هوش هیجانی و اهمیت بیمه از دیدگاه اقتصادی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری هوش هیجانی و اهمیت بیمه…

  • پاورپوینت شبيه سازي سيستمهاي گسسته پیشامد اصول کلی و زبانهای شبیه سازی کامپیوتری

    پاورپوینت شبيه سازي سيستمهاي گسسته پیشامد اصول کلی و زبانهای شبیه سازی کامپیوتری برچسب ها: حل تمرین فارسی کتاب شبیه سازی سیستمهای گسسته پیشامددانلود حل المسائل فارسی کتاب شبیه سازی سیستمهای گسسته پیشامدخرید کتاب شبیه سازی سیستم های گسسته پیشامددانلود…

  • کار تحقیقی حقوق -مسئولیت پزشکی

    کار تحقیقی حقوق -مسئولیت پزشکی برچسب ها: مسئولیت پزشکی کار تحقیقی 2حقوق کارشناسی رفتن به سایت اصلی کار تحقیقی حقوق -مسئولیت پزشکی دسته بندي : حقوق جزئیات و دریافت گزارش فایل مسؤولیت پزشکی، پاسخگو بودن پزشک در قبال خساراتی است…

  • پیشینه و مبانی نظری مدیریت روستایی

    پیشینه و مبانی نظری مدیریت روستایی دانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت روستایی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مفهوم مدیریت روستایی 8 2 - 2 - مدیریت روستایی ایران…

  • پاورپوینت کف و کفسازها

    پاورپوینت کف و کفسازها دانلود پاورپوینت کف و کفسازها دسته بندي : مهندسی شیمی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت کف و کفسازها ،در حجم 125 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: تعریف کف :هر مایعی که تولید…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش جهت گیری مذهبی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش جهت گیری مذهبی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش جهت گیری مذهبی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل جهت گیری مذهبی مفهوم و نظریه های مذهب ریشه و بنیاد کلمۀ «…

  • بررسی ارزیابی عملکرد مدیریت عرضه و خرید با استفاده از رویکردDEA

    بررسی ارزیابی عملکرد مدیریت عرضه و خرید با استفاده از رویکردDEA برچسب ها: ارزیابی عملکرد مدیریت عرضه مدیریت خرید تحلیل پوششی داده هاپایان نامه بررسی ارزیابی عملکرد مدیریت عرضه و خرید با استفاده از رویکردDEAپروژه بررسی ارزیابی عملکرد مدیریت عرضه…

  • تاثیر تخصص حسابرس در صنعت بر ارتباط بین جریان وجوه نقد آزاد و مدیریت سود در شرکت‌های پذیرفته شده

    تاثیر تخصص حسابرس در صنعت بر ارتباط بین جریان وجوه نقد آزاد و مدیریت سود در شرکت‌های پذیرفته شده برچسب ها: جریان نقد آزاد مدیریت سود کیفیت حسابرسی تخصص حسابرس در صنعتارتباط بین جریان وجوه نقد آزاد و مدیریتحسابرس رفتن…

  • پاورپوینت استنت

    پاورپوینت استنت برچسب ها: مضرات استنت قلبفیلم استنت گذاری قلبدوام استنت قلبطول عمر استنت قلباستنت قلبی قابل جذبدرد بعد از استنت گذاریاستنت مغزیقیمت استنت امریکایی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت استنت دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق مفاهیم و ابعاد عملکرد، مدل هاي ارزيابي عملكرد و کارایی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش ابعاد عملکرد,پيشينه تحقيق مدل هاي ارزيابي عملكرد,فصل دوم پايان نامه ارزيابي عملكرد,مباني نظري ابعاد عملکرد کارکنان,مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق مفاهیم و ابعاد عملکرد,مدل هاي ارزيابي عملكرد و کارایی دانلود فایل اصلی مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق مفاهیم…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع اصول تغذیه با شیرمادر

    دانلود پاورپوینت با موضوع اصول تغذیه با شیرمادر برچسب ها: تغذیه نوزاد سه ماههتغذیه با شیرخشکدفعات شیر خوردن نوزاد 6 ماههتعداد دفعات تغذیه با شیر مادرتعداد دفعات شیر خوردن نوزاد سه ماههتعداد دفعات شیر خوردن نوزاد یک ماههمیزان شیر مورد…

  • پاورپوینت تحليل سياستهاي کلي نظام اداري

    پاورپوینت تحليل سياستهاي کلي نظام اداري برچسب ها: سیاست های کلی نظام اداری کشور چیستسیاست های کلی اقتصاد مقاومتیسیاست های کلی برنامه ششم توسعهتبیین سیاستهای کلی نظام اداریفهرستی از سیاست های کلی نظام در حوزه اقتصادسیاست های کلی معدنسیاست های…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش مهارت های زندگی و عزت نفس

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش مهارت های زندگی و عزت نفس دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش مهارت های زندگی و عزت نفس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1مقدمه…

  • بررسی تاثیر ابعاد ساختاری سازمان مورد بررسی بر هوشمندی رقابتی

    بررسی تاثیر ابعاد ساختاری سازمان مورد بررسی بر هوشمندی رقابتی برچسب ها: پروژه بررسی تاثیر ابعاد ساختاری سازمان مورد بررسی بر هوشمندی رقابتیپایان نامه بررسی تاثیر ابعاد ساختاری سازمان مورد بررسی بر هوشمندی رقابتیمبانی نظری بررسی تاثیر ابعاد ساختاری سازمان…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های اضطراب کودکان و نگرش های فرزندپروری (فصل2)

    پيشينه پژوهش فرزندپروری,پيشينه تحقيق اختلالات اضطراب کودکان,دانلود مباني نظري اضطراب کودکان,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های اضطراب کودکان و نگرش های فرزندپروری,فصل دوم,مباني نظري سبکهای فرزندپروری,مباني نظري مديريت سبکهای فرزندپروری دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه…

  • ادبیات نظری تحقیق روابط حقوقی اکو

    ادبیات نظری تحقیق روابط حقوقی اکو دانلود ادبیات نظری تحقیق روابط حقوقی اکو دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بررسي روابط حقوق سازمان همكاري اقتصادي ( اكو ) و به صورت اختصاصي ايران با…

  • پیشینه و مبانی نظری طرحواره های ناسازگار اولیه

    پیشینه و مبانی نظری طرحواره های ناسازگار اولیه دانلود پیشینه و مبانی نظری طرحواره های ناسازگار اولیه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل چارچوب نظری پایان نامه در مورد طرحواره های ناسازگار اولیه طرحواره…

  • پاورپوینت دستور زبان فارسی

    پاورپوینت دستور زبان فارسی برچسب ها: واج=شعرنثرصوت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت دستور زبان فارسی دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل پاورپوینت دستور زبان فارسی دانشكده علوم انساني  گروه زبان و ادبيات فارسيمولف : دکتر حسن…

  • رابطه تاب آوری با ویژگی¬های شخصیتی در افراد وابسته به مواد مخدر -پایان نامه رشته روانشناسی

    رابطه تاب آوری با ویژگی¬های شخصیتی در افراد وابسته به مواد مخدر -پایان نامه رشته روانشناسی برچسب ها: افراد وبسته به مواد مخدر تاب آوریویژگی های شخصیتی رفتن به سایت اصلی رابطه تاب آوری با ویژگی¬های شخصیتی در افراد وابسته…