ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری ، تعیین فاکتورهای موثر بر CRM

پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری,تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات,فصل دوم پایان نامه تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری ، تعیین فاکتورهای موثر بر CRM از سایت

دانلود فایل

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری ،  تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات (فصل دوم پایان نامه)در 131 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمه در سال‌هاي اخير با تحولات صورت گرفته در فن آوري‌هاي اطلاعات و ارتباطات با بوجود آمدن مفاهيم جديد در جهاني شدن ، فعاليت آزادانه ، افزايش نوآوري ، كاهش مستمر چرخه عمر محصولات و … شاهد طلوع مفهوم مديريت ارتباط با مشتري (CRM) به عنوان يك رويكرد مهم در كسب و كار بوده‌ايم كه هدف آن بازگشت به دوره‌ي بازاريابي شخصي است . اين مفهوم نسبتاً ساده‌اي است كه بيان مي‌دارد مشتريان مختلف محصولات مختلفي را مي طلبند ( الهي 1385) CRM به سازمان‌ها و شركت‌ها كمك مي‌كند تا بفهمند كدام مشتري ارزش به دست آوردن ،‌كدام ارزش نگه‌داشتن ، كدام مشتري استراتژيك بوده ، كدام سودآور است و از كدام يك مي‌توان صرف نظر کرد ( عابدين 1385) ،‌شركت‌ها اغلب در فهم CRM دچار مشكل مي‌شوند ، آنها تصور مي‌كنند كه مي‌توانند تنها با پياده سازي تكنولوژي به مزاياي CRM دست يابند ، ولي آنها نمي‌دانند ، كه تنها در صورتي ميتوانند از مزاياي عمده كسب و كار CRM بهره گيرند . كه به اتخاذ استراتژي كسب و كار مشتري محور كه موجب فرهنگ سازماني مشتري محور مي‌شود مبادرت نموده و سپس تكنولوژي مناسب و يكپارچه با زير ساخت IT شركت را پياده سازي كنند .دليل ديگري كه شركت‌ها را هنگام انتخاب CRM دچار مشكل مي‌كند اين است كه هيچ فروشنده‌اي همه قابليت‌هاي CRM كه مورد نياز شركت مي‌باشد را ارائه نمي‌دهد (‌ خانلري ، 1385)نكته اساسي و لازمي كه بايد دراينجا به آن اشاره شود اين است كه CRM به معني مديريت ارتباط با مشتري است نه بازاريابي ارتباط با مشتري . مديريت مفهومي گسترده‌تر از بازاريابي داشته و شامل توليد ، منابع انساني ،‌مديريت خدمات ، فروش و تحقيق و توسعه است بنابراين CRM مستلزم رويكردي سازماني و در تمام سطوح كسب و كار است كه براي انجام كسب و كار و نه استراتژي‌ ساده بازاريابي مشتري محور . .CRM تمام كاركردهاي سازمان ( بازاريابي ، توليد ، خدمت به مشتري و غيره ) را كه نيازمند تماس مستقيم يا غير مستقيم با مشتريان است را در بر مي گيرد . Glay & Byun 2001))  تاريخچه‌ پيدايش و تكامل مديريت ارتباط با مشتري 1- از توليد دستي تا توليد انبوه : انقلاب صنعتيطي قرن‌ها قبل از سيستم توليد انبوه ، هردم عادت داشتند كه لباس‌هايشان را خياط برايشان بدوزد و معاملات را به شكل پاياپاي با گفتگوي شخصي و ديده بوسي‌ انجام دهند ولي در محيط توليد انبوه ، سفارش‌هاي ديگر امكان پذير نبود شركت‌ها مشتاق بودند كه بدانند چگونه يك محصول خاص را توليد و بازاريابي نمايند كه بيشترين كارايي و صرفه اقتصادي به دست آيد . 2- از توليد انبوه تا بهبود مستمر : انقلاب كيفيتهنگاميكه شركت‌هاي آمريكايي در حال حركت روي منحني يادگيري دوباره توليد انبوه اختراع‌هايشان بودند ، شركت‌هاي ژاپني در حال كشف اين نكته بودند كه بهبود مستمر فرآيندهايشان منجر به توليد هزينه‌هاي كمتر و كيفيت بيشتر مي‌شود . 3- از بهبود مستمر تا توليد سفارشی : انقلاب مشتريامروزه تمركز شركت‌ها از محصولات و فرآيندها به سوي موضوعات مربوط به مصرف كننده تغيير يافته است . اگر شركت بخواهد در دوره مشتري محور امروزي موفق بماند بايد تلاش‌هاي خود را از فرآيندهاي ساخت و كارايي به سوي يافتن راههايي براي جلب رضايت و حفظ مشتريان متمركز نمايد ( حاجي زمانعلي 83) براي شناخت و درك مفهوم مشتري‌مداري و سازو كار آن نياز است تا با مفاهيم ديگري نظير بازاريابي كيفيت خدمت مشتري و … آشنا شويم .قسمتی از پیشینه تحقیق: مفهوم مديريت ارتباط با مشتري با اينكه داراي قدمت نسبتاً زيادي مي باشد ولي ورودش به كشورمان و توجه به آن داراي سابقه طولاني نمي‌باشد با توجه به اينكه بسياري از سازمان‌ها و شركت‌هاي تجاري در ايران به اهميت موضوع مشتري و مشتري مداري پي برده‌اند استفاده از اين فرآيند موضوع قابل اتكا و عامل پژوهشي براي اين سازمانها مي باشد بسياري از دانشجويان و اساتيد فن در اين زمينه تحقيقات و پژوهش‌هايي را انجام داده‌اند كه به تعدادي از آنها به شرح ذيل اشاره مي گردد.فهرست مطالب به شرح زیر می باشد :مقدمهبخش اول :تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری2-2  تاريخچه‌ پيدايش و تكامل مديريت ارتباط با مشتري2-3 تعاريف CRM:2-3-1 اهداف CRM 2-3-2 اصول CRM2-3-3  مولفه‌هاي CRM2-3-3-1 مشتري2-7-3-2 روابط2-3-3-3 مديريت2-3-4  فوايد مديريت ارتباط با مشتري :2-3-5  فرايندهاي اصلي CRM 2-3-6  چرخه فرآيند CRM (‌مدل يكپارچگي تاكتيكي فرآيندهاي CRM ) :2-3-6-1 كشف دانستني‌ها: 2-3-6-2 تعامل با مشتري 2-3-6-3 برنامه‌ريزي بازار2-3-6-4  تجزيه و تحليل و پالايش 2-3-7 ارزيابي آمادگي سازمان‌ها براي اجراي CRM2-3-8 گام‌هاي طراحي موفق سيستم مديريت ارتباط با مشتري2-3-9  ساختار سازمان براي مديريت ارتباط با مشتري :شكل 2-3 – ساختار سازماني مديريت ارتباط با مشتري2-3-9-1 مدير بازاريابي CRM2-3-9-2  بخش تحليل بازاريابي :2-3-9-3  مديريت عملياتي :2-3-9-4 مديريت بخش‌بندي و تفكيك :2-3-9-5 مديرت كانال‌هاي ارتباطي :شکل2-4 ساختار نمادين خلاصه شده از يك سازمان ( همان منبع )شکل2-5 ساختار عمومي سازمان‌هاي بيمه2-3-9-6 كاركنان :2-3-10 فن آوري CRM:2-3-11 راه حل تلفيقي CRM2-3-12 وضعيت موجود CRM2-3-13-1 فرآيندهاي مشتري محور:2-3-13-2 ارتباط چهره به چهره :2-3-14 CRM  عملياتي :2-7-14-1 اهداف CRM عملياتي2-3-14-2 مزاياي CRM عملياتي2-3-14-3-2 پشتيباني و خدمات مشتري2-3-14-3 خودكار سازي بخش بازاريابي سازمان2-3-15 CRM تحليلي2-3-15-1 ويژگي‌هاي CRM تحليلي :2-3-15-2 مزاياي CRMتحليلي2-3-16 CRM مشاركتي2-3-16-1 مزاياي CRM مشاركتي CRMعملیاتیشکل2-6 بخش‌هاي مختلف CRM2-3-17 CRM در بانكداريبخش دوم :  تعیین فاکتورهای موثر بر           CRM2-4  تعاريف بازاريابي2-5  ارزش مشتري2-5-1  پيش نيازهاي مدل ارزشيانتخاب يك الگوي عملياتي ارزش گرا است كه در آن ساختار سازماني ، فرهنگ سازماني ، نظام مديريتي و غيره لحاظ گردند .2-5-2 نظام ارزش :2-5-3  انواع مشتري از نظر رفتاريشكل 2-7  هرم استاندارد مشتري براساس ميزان درآمد و سودآوري ( حاجي زمانعلي ، 1383 ، ص 21)شكل 2-8 ارتباط بين سود و درصد مشتريان (‌حاجي زمانعلي ، 1383 ، ص 23)شكل 2-9 توزيع سهم مشتريان و غيرمشتريان ازنظر درآمد ( حاجي زمانعلي ، 1383 ، ص 24 )3) ‌بودجه ارزيابي عظيمي معمولاً روي غير مشتريان هزينه مي شود(شكل 2-11 ) مفهوم مديريت ارتباط با مشتري از ديدگاه دسته‌بندي مشتري ( حاجي زمانعلي ،1383 ، ص 25) 2-6 مشتري وفادار2-6-1  قانون پاره تو يا قانون 20-802-6-2 تعريف وفاداري مشتري2-6-3 عوامل موثر بر وفاداري مشتري2-6-4  سطوح وفاداري2-6-5  مفهوم رضايتمندي مشتري :2-6-6 اهميت دستيابي به رضايتمندي مشتري2-6-7  وفاداري ابزاري :2-6-8 وفاداري انگيزشي 2-6-9 ماتريس وفاداري با رويكرد بخش‌بندي2-6-10 اندازه‌گيري وفاداري مشتري :2-6-11 شبكه سودآوري بالقوه :نمودار 2-2 مأخذ: The profile/potential grid.(2000)2-6-12 رابطه بين وفاداري و رضايتمندي :نمودار 2-4 رابطه بين رضايتمندي و وفاداري مشتري 2–6-13 وفاداري يك فرد به يك بانكنمودار 2-5 عوامل موثر بر ايجاد وفاداري در مشتريان بانكنمودار 2-6 رابطه بين عوامل موثر برايجاد وفاداري در مشتريان بانك2-6-14 انواع وفاداري جدول 2-3 ماتريس انواع وفاداريجدول 2-4 انواع مشتريان وفادار2-6-15 فرآيند رويگرداني مشتري :2-7  تعريف خدمات :2-7-1  تفاوت‌هاي بين كالا و خدمات :2-7-2 سازمان‌هاي خدماتي و CRM2-7-3 ويژگي‌هاي خدمات2-7-4 تعريف كيفيت :2-7-5 كيفيت كالا – كيفيت خدمات بانكينمودار2-7 مقهوم نظریه فاصله2-7-5-1 كيفيت عملياتي  يا فرآيند :2-7-5-2 كيفيت ستاره يا فني  :2-7-5-3 كيفيت فيزيكي :2-7-5-4  كيفيت وارتباط يا تعاملات :2-7-5-5 كيفيت در سازمان :2-7-6 ابزار اندازه‌گيري كيفيت خدمات ارائه شده به مشتري :2-7-6-1 مقياس كيفيت خدمت :2-7-6-1-1اجزاي مقياس كيفيت خدمت :2-7-6-2 مدل عملياتي / فني كيفيت خدمت2-7-7  مديريت كيفيت خدمات بانكمدل مفهومي كيفيت خدماتنمودار2-8  مدل مفهومی کیفیت2-8 روش‌هاي سنجششکل2-14 تقسيم‌بندي مدل‌هاي سنجش رضايت‌مندي مشتري2-8-1  SERVQUAL شکل2-15 متغيرهاي مدل SERVQUALSERVPERFجدول 2-7 مقياس مجرد SERVPERF2-8-3  SERIMPERF بخش سوم : بانک صادرات2-9-2– تعريف بيانيه ماموريت 2-9-3– بيانيه ماموريت بانك صادرات2-9-3-1- ارزش‌هاي مندرج در بيانيه ماموريتطبق تحليل SWOT نقاط ضعف و قوت بانك صادرات و فرصت‌ها يا تهديدها به صورت زير شناسايي شده است . جدول: جدول نقاط ضعف ، قوت ، فرصت‌ها و تهديدها براي بانك صادرات ايران2-9-6 عوامل حياتي موفقيت و مزيت ساز در صنعت بانك‌داري2-9-7  بررسي برنامه‌هاي آتي بانك صادرات در زمينه فناوري اطلاعاتبخش چهارم : پیشینه تحقیقمنابع فارسيمنابع انگليسيپشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات فصل دوم پایان نامه تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری ، تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات (فصل دوم پایان نامه)در 131 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده

  • پاورپوینت درباره طراحی اجزاء(چرخدنده)

    پاورپوینت درباره طراحی اجزاء(چرخدنده) دانلود پاورپوینت درباره طراحی اجزاء(چرخدنده) دسته بندي : فنی و حرفه ای جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت درباره طراحی اجزاء،در حجم 45 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: مقدمه     طراحان چرخدنده همیشه…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق خودکنترلی

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق خودکنترلی دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق خودکنترلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خودکنترلی تفاوت هاي مهم فردي و قابل سنجش ويژگي هاي رفتاري را خودكنترلي مي نامند…

  • پاورپوینت شبیه‌سازی کامپیوتری

    پاورپوینت شبیه‌سازی کامپیوتری دانلود پاورپوینت شبیه‌سازی کامپیوتری دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت شبیه‌سازی کامپیوتری، در حجم 202 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: شبیه‌سازی چه به صورت دستی چه به صورت…

  • پاورپوینت بررسی بارش

    پاورپوینت بررسی بارش دانلود پاورپوینت بررسی بارش دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بررسی بارش (باران)، در حجم 48 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: باران: عنصر ورودی به چرخه آب می‌باشد و به…

  • بررسی پارامتریسیسم، پارادایم معماری معاصر

    بررسی پارامتریسیسم,پارادایم معماری الگوریتمیک,پارادایم معماری معاصر,پارادایم های معماری الگوریتمیک,پارامتریک پارادایم معماری,پروژه بررسی پارامتریسیسم دانلود فایل اصلی بررسی پارامتریسیسم، پارادایم معماری معاصر از سایت دانلود فایل دانلود مقاله با موضوع بررسی پارامتریسیسم، پارادایم معماری معاصر:========================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن…

  • مبانی نظری و پیشینه اعتیاد به اینترنت

    مبانی نظری و پیشینه اعتیاد به اینترنت دانلود مبانی نظری و پیشینه اعتیاد به اینترنت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - پیشینه نظری تحقیق ( پایه های نظری ) 9…

  • شناسایی عوامل موثر برسنجش تاثیرگذاری استفاده از سیستم آموزش غیر حضوری در دانشگاه شیراز

    آموزش غیرحضوری,پایان نامه شناسایی عوامل موثر برسنجش تاثیرگذاری استفاده از سیستم آموزش غیر حضوری در دانشگاه شیراز دانلود فایل اصلی شناسایی عوامل موثر برسنجش تاثیرگذاری استفاده از سیستم آموزش غیر حضوری در دانشگاه شیراز از سایت دانلود فایل تحقیق شناسایی…

  • پاورپوینت ملاحظاتی درباره بحث حفظ الصحه در طب سنتی

    پاورپوینت ملاحظاتی درباره بحث حفظ الصحه در طب سنتی برچسب ها: پاورپوینت ملاحظاتی درباره بحث حفظ الصحه در طب سنتیمفهوم و دامنه سلامت در نگاهی دوباره به چند اثر مهم در طب سنتی نگاه مجدد به عناوین حفظ الصحه در…

  • ادبیات نظری تحقیق موازنه قوا، موازنه سازی نرم و سخت

    ادبیات نظری تحقیق موازنه قوا، موازنه سازی نرم و سخت دانلود ادبیات نظری تحقیق موازنه قوا، موازنه سازی نرم و سخت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل موازنه قوا نظریه ی موازنه قوا ،…

  • مقاله ترجمه حسابداری، تجریه و تحلیل رابطه بین انعطاف پذیری و کاهش کیفیت حسابرسی با توجه نقش پارادایم

    مقاله ترجمه حسابداری، تجریه و تحلیل رابطه بین انعطاف پذیری و کاهش کیفیت حسابرسی با توجه نقش پارادایم برچسب ها: تجریه و تحلیل مقاله حسابداری ترجمه مقالهISI کیفیت حسابرسیپارادایم استرس رفتن به سایت اصلی مقاله ترجمه حسابداری، تجریه و تحلیل…

  • پاورپوینت با موضوع دروغ

    پاورپوینت با موضوع دروغ دانلود پاورپوینت با موضوع دروغ دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دروغگویی مانند سایر بیماری های روانی و عاطفی، ابتدا از یک مسأله کوچک و ساده آغاز می شود. چنان…

  • پاورپوینت نوآوری در ساخت بتن

    پاورپوینت نوآوری در ساخت بتن برچسب ها: نوآوری در ساخت بتنبتن با عملکرد بالا نانو سيليس آمورفبلوک های بتنی بدون ملاتاستفاده از لاستيکهای فرسوده در بتنانواع بناها و کاربرد مناسب فناوری کریستالی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نوآوری در ساخت…

  • پیشینه و مبانی نظری فیروزه و آمیخته بازاریابی

    پیشینه و مبانی نظری فیروزه و آمیخته بازاریابی دانلود پیشینه و مبانی نظری فیروزه و آمیخته بازاریابی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق فیروزه وآمیخته بازاریابی فصل دوم 11 پيشينه…

  • پیشینه و مبانی نظری مسئوليت اجتماعی شرکت ها

    پیشینه و مبانی نظری مسئوليت اجتماعی شرکت ها دانلود پیشینه و مبانی نظری مسئوليت اجتماعی شرکت ها دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ادبيات نظری و پيشينه تحقيق 12 بخش اول : 13 مسئوليت…

  • نقش فناوریهای نوین بر توانمند سازي تصمیم گیري کارکنان

    نقش فناوریهای نوین بر توانمند سازي تصمیم گیري کارکنان برچسب ها: فناوری های نوین توانمند سازی جامعه المصطفی تصمیم گیریپروژه نقش فناوریهای نوین بر توانمند سازي تصمیم گیري کارکنانپایان نامه نقش فناوریهای نوین بر توانمند سازي تصمیم گیري کارکنان رفتن…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سود و سود غیرمنتظره ، بازده و بازده غیر منتظره و ریسک عدم پرداخت

    ادبیات نظری سود و سود غیرمنتظره,بازده و بازده غی,بازده و بازده غیر منتظره و ریسک عدم پرداخت,پیشینه پژوهش سود و سود غیرمنتظره,فصل دوم پایان نامه سود و سود غیرمنتظره,مبانی نظری سود و سود غیرمنتظره دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و…

  • پاورپوینت درب و پنجره های دو جداره - 41 اسلاید

    پاورپوینت درب و پنجره های دو جداره - 41 اسلاید برچسب ها: دانلود پاورپوینت درب و پنجره های دو جدارهدرب و پنجره های دو جدارهپاورپوینت معرفی درب و پنجره دو جدارهUPVCپاورپوینت پنجره UPVCپاورپوینت درب و پنجره های دو جدارهآشنایی با…

  • مبانی نظری خطرجویی

    مبانی نظری خطرجویی دانلود مبانی نظری خطرجویی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار : مقدمه : خطرجویی در ادبیات رشد بهعنوان انجام رفتارهایی که با احتمال نتایج نامطلوب همراه است…

  • تحقیق با موضوع انواع دریبل کردن و دریبل در بسکتبال

    تحقیق با موضوع انواع دریبل کردن و دریبل در بسکتبال دانلود تحقیق با موضوع انواع دریبل کردن و دریبل در بسکتبال دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : تحقیق با موضوع انواع دریبل کردن و…

  • پاورپوینت مدیریت اسلامی

    پاورپوینت مدیریت اسلامی دانلود پاورپوینت مدیریت اسلامی دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت مدیریت اسلامی،در حجم 44 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: فلسفه مدیریت در اسلام: اگرچه در قرآن کریم از واژة…

  • بررسی رابطه بین سود اقتصادی و سود حسابداری با ROE درشرکت های برتر پذیرفته شده در بورس

    بررسی رابطه بین سود اقتصادی و سود حسابداری با ROE درشرکت های برتر پذیرفته شده در بورس برچسب ها: ارزش افزوده اقتصادي سود حسابداري بازده حقوق صاحبان سرمايهبررسی رابطه بین سود اقتصادی و سود حسابداری با ROE درشرکت های برتر…

  • ترجمه حسابداری- تاثیر فاکتورهای فرهنگی در به کارگیری استانداردهای حسابداری جهانی (IFRS) در کشورها

    تئوری سازمانی,تحریف,حسابداری حرفه ای,فرهنگ,مقاله تاثیر فاکتورهای فرهنگی در به کارگیری استانداردهای حسابداری جهانی (IFRS) در کشورهای در حال توسعه دانلود فایل اصلی ترجمه حسابداری- تاثیر فاکتورهای فرهنگی در به کارگیری استانداردهای حسابداری جهانی (IFRS) در کشورها از سایت دانلود فایل…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید روش تهيه لواشک از خرما

    پروژه کارآفرینی تولید لواشک خرما,تولید لواشک از خرما,تولید لواشک خرما,طرح توجیهی تولید لواشک خرما,طرح تولید لواشک خرما,طرح کارافرینی لواشک صنعتی,طرح کسب و کار روش تولید لواشک خرما,طرز تهیه لواشک خرما,لواشک خرما دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی تولید روش…

  • تحقیق رقابت در بازار کار

    بازار کار,رقابت دانلود فایل اصلی تحقیق رقابت در بازار کار از سایت دانلود فایل تحقیق رقابت در بازار کار در حجم 70 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:نقاط قوت و ضعف داخلي:مقدمه:نقاط…

  • تحقیق طراحی درس‌افزار ریاضی 1 وتأثیر آن بر یادگیری و يادداري مبتني بر نظريه آندرسون

    تحقیق طراحی درس‌افزار ریاضی 1 وتأثیر آن بر یادگیری و يادداري مبتني بر نظريه آندرسون برچسب ها: تحقیق طراحی درس‌افزار ریاضی 1 وتأثیر آن بر یادگیری و يادداري مبتني بر نظريه آندرسونتحقیق چند رسانهمقاله يادگيريتحقیق بعد شناختيمقاله بعد دانشنظریه طبقه‌بندي…

  • پاورپوینت شینه بندی

    پاورپوینت شینه بندی برچسب ها: شینه بندی دو بریکریشینه نولآموزش شینه کشیسیستم یک و نیم کلیدیدیاگرام تک خطی یک پست برق رفتن به سایت اصلی پاورپوینت شینه بندی دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود…

  • پاورپوینت با موضوع خانواده موفق

    پاورپوینت با موضوع خانواده موفق دانلود پاورپوینت با موضوع خانواده موفق دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سلامت و سعادت یک جامعه به وضع خانواده ها و کیفیت روابط بین زن و شوهر ، والدین…

  • پیشینه ومبانی نظری سبق و رمایۀ

    پیشینه ومبانی نظری سبق و رمایۀ دانلود پیشینه ومبانی نظری سبق و رمایۀ دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری سبق و رمایۀ فهرست مطالب : فصل سوم : سبق و رمایۀ گفتار…

  • تاثیر مدیریت سیستمهای اطلاعاتی بر شایستگی های محوری در شرکتهای بیمه تهران

    تاثیر مدیریت سیستمهای اطلاعاتی بر شایستگی های محوری در شرکتهای بیمه تهران برچسب ها: شایستگی محوری سیستم های اطلاعاتی شرکت های بیمه ایپایان نامه تاثیر مدیریت سیستمهای اطلاعاتی بر شایستگی های محوری در شرکتهای بیمه تهرانپروژه تاثیر مدیریت سیستمهای اطلاعاتی…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی معدن سنگ مرمریت

    امکان سنجی معدن سن,پروژه کارآفرینی معدن سنگ مرمریت,دانلود طرح توجیهی معدن,دانلود طرح توجیهی معدن سنگ مرمريت,طرح توجیهی سنگ مرمریت,طرح توجیهی معدن سنگ مرمريت,طرح کارآفرینی معدن سنگ مرمريت,طرح کسب و کار معدن سنگ مرمريت,کارآفرینی معدن سنگ مرمريت دانلود فایل اصلی طرح…

  • دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی اقامتگاه تفريحي توریستی

    پایان نامه معماری طراحی اقامتگاه تفريحي توریستی,دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی اقامتگاه کوهستانی,طراحی اقامتگاه تفريحي توریستی,ظوابط و استانداردهای طراحی اقامتگاه تفريحي توریستی,مطالعات معماری طراحی اقامتگاه تفريحي توریستی دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی اقامتگاه تفريحي توریستی…

  • بررسی رابطه بین کمالگرایی و سرسختی با رضایت زناشویی در دانشجویان متاهل

    بررسی رابطه بین کمالگرایی و سرسختی با رضایت زناشویی در دانشجویان متاهل برچسب ها: تحقیق کمالگراییرضایت زناشوییسرسختیدانشجویان متاهلبررسی رابطه بین کمالگرایی و سرسختی با رضایت زناشویی در دانشجویان متاهلتاریخچه کمال گراییابعاد کمال گراییابعاد و نظریه های رضایت زناشوییعوامل موثر بر…

  • ارزیابی تاثیر بازاریابی آموزشی بر توانمند سازی کارکنان فروش خدمات

    ارزیابی تاثیر بازاریابی آموزشی بر توانمند سازی کارکنان فروش خدمات برچسب ها: توانمندسازی بهره وری آموزش نیروی انسانی نیازسنجی آموزشی و بازاریابی آموزشیپایان نامه ارزیابی تاثیر بازاریابی آموزشی بر توانمند سازی کارکنان فروش خدماتپروژه ارزیابی تاثیر بازاریابی آموزشی بر توانمند…

  • پیشینه ومبانی نظری رضایت از زندگی

    پیشینه ومبانی نظری رضایت از زندگی دانلود پیشینه ومبانی نظری رضایت از زندگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رضایت از زندگی فهرست مطالب : آغاز توجه به بهزیستی تعریف بهزیستی ابعاد مختلف بهزیستی…

  • رابطه ذهن آگاهی و انعطاف پذیری شناختی با کیفیت زندگی زنان سرپرست خانواده-پایان نامه رشته روانشناسی

    رابطه ذهن آگاهی و انعطاف پذیری شناختی با کیفیت زندگی زنان سرپرست خانواده-پایان نامه رشته روانشناسی برچسب ها: ذهن آگاهی انعطاف پذیری شناختی کیفیت زندگی زنان سرپرست خانواده رفتن به سایت اصلی رابطه ذهن آگاهی و انعطاف پذیری شناختی با…