ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان (فصل دوم پایان نامه)

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان,پيشينه پژوهش اهمیت رضایت مشتری,پيشينه تحقيق رضایت مشتری چیست,پيشينه نظري وفاداری مشتری,چارچوب نظري تعریف وفاداری مشتری,فصل دوم پايان نامه ارشد وفاداری مشتری چیست,مباني نظري رضایت مشتریان
دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان (فصل دوم پایان نامه) در 35 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:تعریف مشتريدر فرهنگ بازار، مشترى فردى است که توانایى و استعداد خرید کالا و یا خدمتى را داشته باشد، که این توانایى و استعداد به صورت توأم در فرد بروز کرده و انتخاب و عمل خرید انجام مى پذیرد. در این فرهنگ و دیدگاه، مشترى فرد هوشمند و دانایى استکه درباره تأمین نیازهاى خود به خوبى مطالعه و بررسى مى کند و باارزشگذارى و درنظر گرفتن امکانات و استعداد خود به انتخاب مى پردازد(موسوی و همکاران، 1388).نیاز مشتري در نظر عامه نیاز به معناى هرنوع کمبودى استکه براى انسان به وجود مى آید. در فرهنگ بازار نیاز مشتری، اینگونه تعریف مى شود که نیاز مشترى عبارت است از هرنوع احساس کمبودى که براى مشترى به وجود مى‌آید و او تلاش مى کند تا با بهره گیرى از استعداد و توانایى خود نسبت به رفع آن اقدام نماید.تضمین کیفیت با نیازهای مشتری شروع شده، با رضایت او پایان می‌پذیرد. بنابراین تولیدکنندگان باید به ندای مشتری در سراسر مراحل محصولات و خدمات توجه کنند (NI et al, 2007). این که شرکت‌ها چگونه می توانند مشتریان خود را بشناسند، چه چیزی واقعا برای مشتریان اهمیت دارد، خواسته‌ها و نیازهای واقعی مشتریان چه چیزهایی هستند، مشتریان چگونه انگیزه خرید پیدا می‌کنند و چه چیزی باعث رضایت مشتریان می‌شود، نیازمند روش‌های تحقیقات بازاریابی است. توجه به رضایت مشتری و برآورده کردن نیازهای وی، روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند (Xu et al, 2009). بنابراین، شناسایی نیازهای مشتریان و تبدیل آنها به ویژگی‌های طراحی محصولات و خدمات امری حیاتی برای رقابتی ماندن در بازار است (Tontini, 2003).رضایت مشتريدر محیط کسب و کاري که پیوسته پیچیده ترو رقابتی می شود، کسب رضایت مشتري درحال تبدیل شدن به هدف اصلی شرکت‌هاست. رضایت مشتري امري فراتر از یک تاثیر مثبت بر روي تلاش‌هاي به عمل آمده در شرکت است. این امر نه تنها کارکنان را وادار به فعالیت می کند، بلکه منبع سودآوري نیز براي شرکت تلقی می‌شود (شاهین و صالح‌زاده، 1390).در کل با دو رویکرد براي تعریف رضایت مواجه می شویم :رویکرد اول عقیده دارد، رضایت حالتی است که پس از مصرف محصول یا استفاده از خدمت، براي مشتري حاصل می شود. در رویکرد دوم، رضایت به عنوان فرایند درك و ارزیابی مشتري از تجربه مصرف محصول یا استفاده از  خدمات، تعریف می شود. در یک نگرش کلی، هر مشتري (به‌صورت عام)  پس از دریافت خدمت یا خرید و استفاده از یک کالا، راضی یا ناراضی است. رضایت، وجود یک احساس مثبت است که در نهایت در مصرف کننده یا دریافت کننده ایجاد می شود . در اصل این احساس به واسطه برآورده شدن انتظارات مشتري و عملکرد عرضه کننده بوجود می آید . بر حسب این که انتظارات مشتري و کالا یا خدمت دریافت شده با یکدیگر هم سطح باشند، یا کالا بالاتر یا پایین تر از سطح انتظارات مشتري باشد در او احساس رضایت یا ذوق زدگی یا نارضایتی پدید می آید. همان گونه که گفته شد صرفاً با ارائه خدمت یا کالاي با کیفیت بالا به تنهایی نمی توان رضایت مشتري را جلب کرد . اگر به یکی از خریدهاي شخصی خود از فروشگاه‌هاي محله‌تان توجه کنید درخواهید یافت که فروشنده منصف، خوش خلق و صبور که البته داراي اجناس با کیفیت نیز هست همواره ما را به مراجعه و خریدهاي بعدي ترغیب می کند و بر عکس. حتی خرید یک وسیله منزل با بر چسب مشخص، چنانچه رضایت‌مندي ما را به دنبال داشته باشد ما را براي خرید سایر وسایل نیز به سمت و سوي همان برچسب هدایت می کند.در کشور هاي صنعتی امروز ارتباط دو طرفه با مشتري سر لوحه برنامه ریزي هاي بازاریابی قرار گرفته است و هزینه هاي لازم براي این امر و جلب رضایت مشتریان و وفا دار کردن آنان به عنوان یکسرمایه گذاري تلقی می‌شود. از طرف دیگر باید گفت که مشتري ناراضی بریده از سازمان را به سادگی نمی توان به جمع مشتریان باز گرداند.علاوه بر این، مشتري رضایتمندي را از جنبه هاي متعددي که ذیلاً بیان می شود تجربه می کند:1-بطور کلی و بر اساس محصولات سازمان2-ویژگی هاي ممتاز عملکردي محصولات سازمان3- نحوه برقراري تماس و نحوه تعامل با مشتري (نحوه ارایه و عرضه محصول براي فروش، نحوه تحویل و ارسال کالا براي مشتري، خدمات پس از فروش و ارایه تعمیرات مورد نیاز، نحوه بررسی شکایات، انتقادات و نظرات مشتري و … )4-سازمان، نمایندگی ها و شعبه هاي مختلف سازمان و حتی بر اساس وضعیت ظاهري ساختمانها5- نحوه برقراري ارتباط سازمان با مشتري پیش از خرید محصول6- نحوه برقراري ارتباط سازمان با مشتري پس از خرید محصول (کاوسی و همکاران، 1384).وفاداري مشتریاناگر سازمان به ارضاي نیازهاي مشتري ادامه دهد و خدماتش را به شیوه هایی ارائه دهد که همیشه داراي تقاضا باشد، ارزش دوطرفه اي ایجاد می شود و هدف نهایی، که همان وابستگی مشتري یا مدیریت استراتژیک روابط با مشتري است، قابل حصول است. وفاداري واژه اي مثبت است. وفاداري، اصولاً دوطرفه و مبتنی بر همکاري است. ولی وقتی که وفاداري دررابطه با مشتري مطرح می شود، تعریف سنتی، معتبر نیست. تئوري وفاداري مشتري، در ادبیات مدیریت بین المللی نسبتاً جدید است.ریچارد اولیور مفهوم وفاداري را به این شکل تعریف می کند:  حفظ تعهد عمیق به خرید مجدد یا انتخاب مجدد محصول یا خدمات، به طور مستمر در آینده، به رغم اینکه تاثیرات موقعیتی و تلاش‌هاي بازاریابی، به صورت بالقوه می تواند باعث تغییر در رفتار مشتري شود اما این تعریف ممکن است محدود باشد. درواقع تعهد مشتري نتیجه این است که یک سازمان مزایایی را براي مشتریان ایجاد کند به طوري که آنها افزایش خرید از آن سازمان را حفظ کنند. تعهد واقعی مشتري زمانی ایجاد می شود که مشتري بدون هیچگونه تشویقی خودشبراي انجام خرید برانگیخته شود. در 10 سال گذشته به طور قابل توجهی توجه به وفاداري مشتري، افزایش یافته است و امروزه وفاداري مشتري به عنوان دستورالعملی براي افزایش درآمد مطرح است. اما این شاید قدم اول در تکامل مشتري مداري محسوب می شود.باید یک رابطه برنده – برنده بین سازمان و مشتري ایجاد گردد، و این رابطه درصورتی استقرار می یابد که طرفین احساس کنند که برایشان مزایاي خاصی وجود دارد و به صورت دو قطب یکدیگر را جذب کنند. مشتریانی که سازمان نسبتبه وفاداري آنها اطمینان دارد، باید به وسیله سپري از عناصر رقابتی مانند انتخاب قیمت، توسعه عملکرد، ارتقاي محصول حمایت شوند. بدون این حمایت ممکن است مشتریان به تدریج از دست بروند (دلفانی و دیگران، 1384).قبل از دستیابی به وفاداري، یک سازمان می بایستی آن را به طریقی قابل پذیرش تعریف کند. در اینجا سوالهایی که سازمان باید به آنها پاسخ دهد، مطرح می گردد:    تعریف سازمان از وفاداري چیست؟    معیار سنجش وفاداري در یک سازمان چیست؟    مشتریان سازمان تاچه اندازه وفادارند؟    سازمان هر سال چند مشتري را از دست می دهد؟    هر سال چه تعداد از مشتریان حفظ می گردند؟به طور کلی متوان مراحل ایجاد وفادراري را به شرح زیر تقسیم بندي کرد :داشتن ارتباط نامحسوس با مشتري :در فرایند ایجاد وفاداري، ابتدا سازمان باید مشتري را بشناسد. در این مرحله، وفاداري به شکل ضعیفی وجود دارد. این حالت، براساس ارتباطات نیست اما به شکل نگاه کن و احساس کن است. اگر قیمت و محصولات درجاي دیگر مناسبتر باشد ممکن است مشتري به سمت رقیب برود.ایجاد شدن روابط: در این مرحله، ارتباط عاطفی و منسجمی ایجاد شده است. سازمان با نگرش مشتري در هر دو مرحله قبل و بعد از خرید پیوند برقرار می کند. سازمان به خواسته هاي مشتري که درحال آشنایی تدریجی با سازمان است، گوش می‌دهد. در این مرحله، وفاداري تنها متکی به قیمت و محصول نیست. همچنین روابط به شکل یک فاکتور ظاهر می شوند، اگرچه تضمینی براي اینکه مشتري منبع دیگري را جستجو نکند، وجود ندارد. اما روابط به اندازه کافی براي وفاداري منسجم هستند که مشتري به زودي تغییر جهت ندهد. یک میل متقابل در این مرحله وجود دارد و هر دو طرف آغاز به درنظر گرفتن منافع براي رشد روابط می کنند.یکی شدن : یکی شدن، یک ارتباط مدت دار و به طور متقابل قابل تایید است، به طوري که دو طرف بدون تسلسل به یکدیگر ملحق شده باشند. در این حالت وفاداري براساس درجه بالایی از رضایت ایجاد شده است و مشتري شخصاً به سازمان احساس تعلق می کند. وقتی که یکی شدن ادامه می یابد، ضمانتبین مشتري و سازمان به تدریج پررنگتر می شود. در اینجا احساسرضایتمشتري و وفاداریش به سازمان افزایش می یابد. براي یکی شدن و یا ادامه روابط، مشتري و سازمان بایستی منافعی را، حتی در مواقعی که هریک در شرایط نامناسبی قرار دارند، درنظر داشته باشند. در اینجا هدف احساس صداقت متقابل و میل به ادامه روابط است.یکی شدن را می توان همان حمایت کردن درنظر گرفت که درواقع مشتریان نقش تبلیغات زنده را براي سازمان بازي می کنند. سازمان را تمجید کرده و آن را به دیگران پیشنهاد می کنند. البته، پیشنیاز این مسئله، داشتن روالی مشخص و کارآمد در وضعیت سرویس، کیفیت، قیمت وغیره است. ایجاد وفاداري با سرویس‎ها و محصولات ضعیف غیرممکن است  (دلفانی و دیگران، 1384).بخشی از پیشینه پژوهش: – حقیقی و همکاران(1389)، عوامل مؤثر بر وفاداری بیمه گذاران در شرکت بیمه ایران را بررسی کردند.آنها در تحقیق خود از مدل رضایت مشتری اروپایی استفاده کردند. نتایج تحقیق آنها نشان داد  کلیه عوامل شناسایی شده بر روی دو شاخص اصلی وفاداری یعنی(خرید مجدد و توصیه به دیگران) مشتریان شرکت بیمه ایران مؤثر است.  – ساعی (1389) عوامل مؤثر بر رضايت مندي بيمه شدگان اصلي، از حمايت ها وخدمات بيمه اي و درماني تأمين اجتماعي شهرستان خرم آباد را بررسي کردشعب بيمه اي و مراكز درماني، با ارايه خدماتي از قبيل؛ بيمه بازنشستگي، غرامت بيماري، بيمه بيكاري، كمك وسايل پزشكي، كمك هزينه ازدواج و خدمات درماني، نقش مهمي در ايجاد رضايت خاطر بيمه شدگان برعهده دارند . اين پژوهش با روش اسنادي و اساساً با روش پيمايشي، با هدف بررسي عوامل مؤثر بر رضايت مندي بيمه شدگان اصلي، از اين حمايت ها و خدمات در شهرستان خرم آباد، در سال 1389 صورت گرفته است ودر مجموع ميزان رضايت افراد تحت پوشش از خدمات بيمه اي و درماني در حد متوسط روبه پایین مشاهده گردیده است و درمورد نوع بيمه نتايج نشان مي‎دهد كه افرادي كه از بيمه اختياري استفاده مي كنند نسبت به افرادي كه از بيمه اجباري استفاده مي كنند، رضايت بالاتري دارند.فهرست مطالب ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:2-1-مقدمه    2-2-تعریف مشتري    2-2-1-نیاز مشتري    2-2-2-رضایت مشتري    2-3-مشتري گرایی    2-4-ویژگیهاي سازمانهاي مشتري گرا    2-5- مدلهاي شکل گیري رضایت مشتري    2-5-1-مدل رضایتمندي مشتري سوئدي    2-5-2-مدل شاخص رضایت مشتري در آمریکا    2-5-3-مدل شاخص رضایت مشتري در اروپا    2-6-مدیریت انتظارات مشتري    2-7-طراحی کالا یا خدمت بر اساس توقعات و نیاز مشتري   2-8-رسیدگی  به شکایات وارتباط آن با رضایت مشتریان    2-9-وفاداري مشتریان    2-9-1-تاثیر رضایت بر وفاداري مشتري    2-10-رضایت مشتري و افزایش اثر بخشی سازمان    2-11-رضایت سنجی مشتري    2-11-1-مدلهای سنجش رضایت مشتری2-11-2-روشهاي اندازه گیري رضایت مشتري    2-12-نظریه های رضایت مشتری -پیشینه تحقیق    -مطالعات داخلی    -مطالعات خارجی    منابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان مباني نظري رضایت مشتریان پيشينه تحقيق رضایت مشتری چیست پيشينه پژوهش اهمیت رضایت مشتری فصل دوم پايان نامه ارشد وفاداری مشتری چیست چارچوب نظري تعریف وفاداری مشتری پيشينه نظري وفاداری مشتری

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • آجرکاری

    آجرکاری دانلود آجرکاری دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل آجرکاری فهرست تاریخچه آجرآجرکاریخصوصیات آجرشکل ظاهری آجرابعاد آجرآجر چینیشیوه های مختلف آجر چینیگونه های مختلف آجر تزئینیتقسیمات آجرتاریخ مختصری از آجر کاری ( بعد از اسلام )آجر چینی…

  • پیشینه و مبانی نظری پایانه ها و سیستم حمل و نقل

    پیشینه و مبانی نظری پایانه ها و سیستم حمل و نقل دانلود پیشینه و مبانی نظری پایانه ها و سیستم حمل و نقل دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه…

  • هدف و راهبرد برای یک محله مسکونی

    هدف و راهبرد برای یک محله مسکونی دانلود هدف و راهبرد برای یک محله مسکونی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل هدف و راهبرد برای یک محله مسکونی فهرست اهداف و راهبردتوقعات موضوعی از…

  • پیشینه تحقیق اضطراب

    پیشینه تحقیق اضطراب دانلود پیشینه تحقیق اضطراب دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اضطراب نظریه های اضطراب نظریه روان تحلیل گری نظریه رفتار گرا نظریه شناختی نظریه انسان گرایی نظریه یادگیری اجتماعی مراحل اضطراب…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع سرعت نور

    دانلود پاورپوینت با موضوع سرعت نور برچسب ها: سرعت نور در آبسرعت نور در قرآنبالاتر از سرعت نورحرکت با سرعت نوراندازه گیری سرعت نورچرا سرعت نور ثابت استسرعت نور در شیشهسرعت نور در محیط های مختلف رفتن به سایت اصلی…

  • چارچوب نظری و پژوهش تجربی تعهد سازمانی(فصل 2)

    انواع تعهد سازمانی,پيشينه پژوهش تعهد سازمانی,پيشينه تعهد سازمانی,تعهد سازمانی,تعهد سازمانی doc,دانلود مباني نظري تعهد شغلی,عوامل موثر بر تعه,فصل دوم تعهد سازمانی,مباني نظري تعهد سازمانی کارکنان,مباني نظري و پيشينه پژوهش تعهد سازمانی,مقاله دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و پژوهش تجربی تعهد…

  • پاورپوینت با موضوع غدیر خم

    پاورپوینت با موضوع غدیر خم دانلود پاورپوینت با موضوع غدیر خم دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل واقعه غدیر از مهمترین وقایع تاریخ اسلام است که حضرت محمد(ص) هنگام بازگشت از حجه الوداع در هجدهم ذی‌الحجه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری،سنجش سرمایه فکری و فرآيند تحليل سلسله مراتبي (فصل دوم)

    دانلود مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق سرمایه فکری,سنجش سرمایه فکری,سنجش سرمایه فکری و فرآيند تحليل سلسله مراتبي (فصل دوم),مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق سرمایه فکری,مبانی نظری سرمایه فکری دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری،سنجش سرمایه فکری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد سلامت اجتماعی و سبکهای هویت (فصل 2)

    پيشينه پژوهش نظریه های هویت,پيشينه تحقيق سبکهای هویت,پيشينه نظري سلامت اجتماعی,چارچوب نظري بهداشت روان,فصل دوم پايان نامه ارشد هویت,مباني نظري ابعاد هویت,مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد سلامت اجتماعی و سبکهای هویت (فصل 2) دانلود فایل اصلی مبانی نظری و…

  • فایل پاورپوینت کار آفرینی و دولت الکترونیک

    فایل پاورپوینت کار آفرینی و دولت الکترونیک دانلود فایل پاورپوینت کار آفرینی و دولت الکترونیک دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت کار آفرینی و دولت الکترونیک،در حجم 19 اسلاید قابل ویرایش. بخشی…

  • بررسی نقش دستگاههای خودپرداز بر میزان کارایی هزینه بانکها

    بررسی نقش دستگاههای خودپرداز بر میزان کارایی هزینه بانکها برچسب ها: دستگاه خودپرداز کارایی هزینه مدیریت هزینه مدیریت داراییدانلود پایان نامه بررسی نقش دستگاههای خودپرداز بر میزان کارایی هزینه بانکهاپروژه بررسی نقش دستگاههای خودپرداز بر میزان کارایی هزینه بانکها رفتن…

  • پیشینه و مبانی نظری زانو درد در سالمندان

    پیشینه و مبانی نظری زانو درد در سالمندان دانلود پیشینه و مبانی نظری زانو درد در سالمندان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل زانو درد در سالمندان استوآرتریت استوآرتریت شایعترین بیماری مفاصل در سراسر…

  • پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری

    پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل بخشی از متن فایل : مزایای مدیریت ارتباط با مشتری * کاهش هزینه بازاریابی و فروش *شناسایی الگوی مصرف مشتری…

  • تأثیر فرزندان بر فرایند تصمیم‏گیری انتخاب مقصد در گردشگری داخلی مورد مطالعه شهر کرج

    تأثیر فرزندان بر فرایند تصمیم‏گیری انتخاب مقصد در گردشگری داخلی مورد مطالعه شهر کرج برچسب ها: تأثیر فرزندان فرایند تصمیم گیری انتخاب مقصد سفر تفریحی سن و جنس دیدگاه والدینپروژه تأثیر فرزندان بر فرایند تصمیم‏گیری انتخاب مقصد در گردشگری داخلی…

  • قالب پاورپوینت آماده

    قالب پاورپوینت آماده دانلود قالب پاورپوینت آماده دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت زیر بنای طراحی پاورپوینت است که از اهمیت بسیاری برخوردار است. هرچند نرم افزار پاورپوینت دارای قابلیت ها و حتی تم و…

  • پاورپوینت پرسشنامه تهیه و تدوین طرح کسب و کار (شرکت توریستی سیاحتی - زیارتی)

    پاورپوینت پرسشنامه تهیه و تدوین طرح کسب و کار (شرکت توریستی سیاحتی - زیارتی) دانلود پاورپوینت پرسشنامه تهیه و تدوین طرح کسب و کار (شرکت توریستی سیاحتی - زیارتی) دسته بندي : گردشگری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل…

  • پاورپوینت ارتباط موثر با دیگران

    پاورپوینت ارتباط موثر با دیگران دانلود پاورپوینت ارتباط موثر با دیگران دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع ارتباط موثر با دیگران، در قالب ppt و در 26 اسلاید ، قابل ویرایش.…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد سلامت روانی (فصل دوم پایان نامه)

    pdf,پیشینه پژوهش سلامت روان دانش آموزان,پیشینه سلامت روانیپ,پیشینه نظری سلامت روان و خانواده,تعریف سلامت روان,تعریف سلامت روان در روانشناسی,چارچوب نظری سلامت روان چیست,سلامت روان,مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد سلامت روانی,مقاله سلامت روان دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه…

  • مبانی نظری عشق و دوستی ، نظریه پرخاشگری و بازیهای رایانه ای

    مبانی نظری عشق و دوستی ، نظریه پرخاشگری و بازیهای رایانه ای دانلود مبانی نظری عشق و دوستی ، نظریه پرخاشگری و بازیهای رایانه ای دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری عشق…

  • ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی عوامل و ابعاد فرسودگی شغلی (فصل دوم)

    ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی عوامل و ابعاد فرسودگی شغلی,پيشينه پژوهش علل ایجاد فرسودگی شغلی,پيشينه تحقيق فرسودگی‌ شغلی,دانلود مباني نظري فرسودگی شغلی,فصل دوم پايان نامه ارشد فرسودگی شغلی,مباني نظري پیشگیری‌ از فرسودگی‌ شغلی دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق و سوابق…

  • پاورپوینت سلامت روان

    پاورپوینت سلامت روان برچسب ها: مقاله سلامت روانسلامت روان در نوجوانانسلامت روان چیستاهمیت اختلالات روانی اهمیت بهداشت روان در جامعهفعالیت ها و خدمات بهداشت روان تیم سلامتعظمت بار بیماری های روانی بار بیماریها در ایران رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • استفاده از دانش روانشناسی در فضای کار

    دانش روانشناسی دانلود فایل اصلی استفاده از دانش روانشناسی در فضای کار از سایت دانلود فایل تحقیق استفاده از دانش روانشناسی در فضای کار در حجم 28 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست مطالب زیر:انتظارات…

  • پيشينه تحقيق هوش هیجانی و استرس

    پيشينه تحقيق هوش هیجانی و استرس دانلود پيشينه تحقيق هوش هیجانی و استرس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل هوش هیجانی هیجان ، یکی از اجزای زندگی روانی انسان است . این واژه از…

  • پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی استان قزوین

    پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی استان قزوین دانلود پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی استان قزوین دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بررسی ومطالعه تنظیم شرایط محیطی اقلیم استان قزوین،درحجم47 اسلاید قابل ویرایش.   بخشی از متن:…

  • پاورپوینت سندروم حاد کرونری

    پاورپوینت سندروم حاد کرونری برچسب ها: علائم سندرم کرونری حادمراقبت پرستاری در سندرم حاد کرونریانفارکتوس میوکاردانواع آنژین صدریتغییرات الکتروکاردیوگرام در آنژین صدریانفارکتوس میوکاردنحوه انفوزیون استرپتوکینازاندیکاسیونهاعلایم پاراکلینیکی MI رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سندروم حاد کرونری دسته بندي : پزشکی جزئیات…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت استرس

    دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت استرس برچسب ها: تعریف مدیریت استرسمدیریت استرس در روانشناسیمدیریت استرس pdfمدیریت استرس در سازمانکتاب مدیریت استرسمدیریت استرس مقالهمدیریت استرس pptمدیریت استرس در مذاکره رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت استرس دسته بندي…

  • قالب پاورپوینت گلخانه شماره 3

    قالب پاورپوینت گلخانه شماره 3 دانلود قالب پاورپوینت گلخانه شماره 3 دسته بندي : مهندسی کشاورزی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت گلخانه شماره 3 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و…

  • بررسی تأثیر آموزش ضمن خدمت برسطح رضایت شغلی پرستاران بیمارستان های دولتی

    بررسی تأثیر آموزش ضمن خدمت برسطح رضایت شغلی پرستاران بیمارستان های دولتی برچسب ها: آموزش ضمن خدمت رضایت از جلسه آموزش رضایت از محتوای آموزش رضایت از آموزش دهنده انتقال یادگیریپایان نامه بررسی تأثیر آموزش ضمن خدمت برسطح رضایت شغلی…

  • دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی بیمارستان فوق تخصصی کودکان

    برنامه فیزیکی طراحی بیمارستان فوق تخصصی کودکان,دانلود مطالعات معماری بیمارستان فوق تخصصی کودکان,دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی بیمارستان کودکان (بیماری های خونی),طراحی بیمارستان فوق تخصصی کودکان,معماری طراحی بیمارستان فوق تخصصی کودکان دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و رساله معماری…

  • پاورپوینت بوقلمون

    پاورپوینت بوقلمون برچسب ها: هزینه پرورش بوقلمونوزن بوقلمونبوقلمون وحشیدرباره بوقلمونپرورش بوقلمون در خانهغذای بوقلمونخطرات پرورش بوقلمونفروش بوقلمون رفتن به سایت اصلی پاورپوینت بوقلمون دسته بندي : مهندسی کشاورزی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با موضوع بوقلمون ،در قالب…

  • بررسی چگونگی تاسیس و تصویب حکومت هخامنشیان

    بررسی چگونگی تاسیس و تصویب حکومت هخامنشیان برچسب ها: هخامنشیان کمبوجیه کوروش تاسیس مغول رفتن به سایت اصلی بررسی چگونگی تاسیس و تصویب حکومت هخامنشیان دسته بندي : باستان شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل چکیده :یکی از رویدادهای مهم…

  • قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 5

    قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 5 دانلود قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 5 دسته بندي : مهندسی کشاورزی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 5 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری (فصل 2)

    پيشينه,پيشينه نظري,چارچوب نظري,دانلود مباني نظري شاخص سرمايه ي فکري,فصل دوم پايان نامه ارشد اجزاء مدل سرمايه فکري,مباني نظري حسابداري تعاريف سرمايه ي فکري,مباني نظري مفهوم سود از ديدگاه حسابداري,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سرمایه فکری دانلود فایل اصلی…

  • فایل لایه باز کارت ویزیت عکاسی

    باز,عکاسی,فایل,کارت,لایه,ویزیت دانلود فایل اصلی فایل لایه باز کارت ویزیت عکاسی از سایت دانلود فایل فایل لایه باز  کارت ویزیت عکاسیقابل ویرایش برچسب ها: فایل لایه باز کارت ویزیت عکاسی مورد استفاده برای عکاسی ها و آتیله ها

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق اضطراب وانگیزه پیشرفت

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق اضطراب وانگیزه پیشرفت دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق اضطراب وانگیزه پیشرفت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اضطراب وانگیزه پیشرفت ادبیات و پیشینۀ تحقیق فهرست مطالب…