ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مدل ها و ابعاد بازارگرایی (فصل دوم)

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مدل ها و ابعاد بازارگرایی (فصل دوم),پيشينه پژوهش مقاله بازارگرایی,پيشينه تحقيق بازارگرایی چیست,پيشينه نظري ابعاد باز,چارچوب نظري بازاریابی گرایی چیست,فصل دوم پايان نامه ارشد انواع مدل های بازارگرایی,مدل های بازارگرایی
دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مدل ها و ابعاد بازارگرایی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مدل ها و ابعاد بازارگرایی (فصل دوم) در 24 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مفهوم بازارگراییانديشه بازارگرايي را ميتوان زاده دهه پنجاه ميلادي دانست، زماني كه پيتر دراكر   در سال (1954)  مشتري را عامل اصلي بقاي سازمانها معرفي نمود. در سالهاي بعد، اظهارات دراكر مورد حمايت محققان ديگر قرار گرفته و كمكم در زمينه بازار و بازاريابي تحقيقاتي انجام شد. به طوري كه مديران بازارگرايي را به عنوان يك ركن اصلي در كسب سود مورد توجه قرار دادند. واژه بازارگرايي متشكل از دو واژه (بازار) و (گرايش)  بوده به طوري كه  “بازار” مجموعه اي از خريداران بالفعل و بالقوه است و “گرايش” بيان كننده حالتي است كه بر اساس آن شركتها به مصاديق اين بازار متمايل ميشوند؛ اين نامي است كه هنگام استقرار مفهوم بازاريابي به آن داده مي شود. فلسفه مفهوم بازارگرايي بر اين اصل استوار است كه براي رسيدن به هدفهاي سازماني، بايد به نيازها و خواسته هاي بازار توجه داشت و رضايت مشتريان را بيشتر، بهتر و با كارايي بالاتر نسبت به رقبا تامين كرد. بنابراين، بر مبناي اين فلسفه سازمانها نوع توليدات خود را بر اساس خواسته هاي مصرف كنندگان و مشتريان تعديل مي كنند و از اين طريق هم به ارضاي خواسته ها و نيازهاي مشتريان ميپردازند و هم خود سودي به دست ميآورند. به عبارت ديگر، شركتها سود خود را بر مبناي رضايت مشتريان دنبال ميكنند (حسيني و طاهري اردكاني،  1386).مطالعه سیستماتیک بازاریابی از اوایل دهه 90 آغاز گردید و کهلی و جاوورسکی  (1990) و نارور و اسلاتر  (1990) نخستین کسانی بودند که شروع به مطالعه بازارگرایی  نمودند. به اعتقاد نارور و اسلاتر (1990)، بازارگرايي قلب تپنده مديريت و استراتژي بازاريابي مدرن است و كسب و كاري كه بازارگرايي اش را افزايش دهد، عملكرد بازارش را بهبود خواهد بخشيد . بازارگرايي، فرهنگي سازماني است كه با حداكثر كارايي و اثربخشي، رفتارهاي لازم جهت خلق ارزش برتر براي مشتريان و در نتيجه عملكرد برتر مستمر براي كسب و كار را فراهم مي كند. آنها بازارگرايي را شامل سه جزء رفتاري- مشتري گرايي ، رقيب گرايي  و هماهنگي بين وظيفه اي  و دو معيار تصميم – تمركز بلندمدت  و سودآوري  مي دانند .  و کوهلی و جاورسکی (1990) بازارگرایی را به شکل زیر تعریف میکنند: بازارگرایی ایجاد هوشمندي در سراسر سازمان در ارتباط با نیازهاي فعلی و آتی مشتري، نشر هوشمندي در بین بخشهاي سازمان و پاسخگویی سراسري به آن هوشمندي است.در ادبيات و عمليات بازاريابي توجه ويژه اي به بازارگرايي شده چرا که بازارگرايي سازمان به عنوان يك منبع متفاوت كليدي كه به كل عملكرد سازمان مربوط است مطرح شده (Kotter, 2001:87). و می تواند در خلق ارتباط مستقيم بين بازاريابي و اركان سازمان و همچنين خلق مزيت رقابتي نقشي اساسي ايفا ميكند (Barney, 2001: 41). برخی از تعاریف بازاگرایی از دیدگاه صاحبنظران مختلف در ذیل ارائه شده است:-    بازارگرایی زماني به عنوان مزيت رقابتي مطرح است كه غيرقابل تقليد، نادر و با ارزش باشد (Narver and Slater,  1990:21).-    فلتون  (۱۹۸۴) بازارگرایی را یکی از پایه مرکزی بازاریابی قلمداد نموده است. –    هانت و مورگان (1994) بازارگرایی را از گرایش بازاریابی جدا می کنند بطوریکه معتقدند اولی توجهات وسیع سازمانی را مشخص می کند و دومی توجهات وظیفه ای بر روی بخش بندی بازاریابی منعکس می کند (Im et al., 2008). –     بازارگرایی در یک روش مشابه به وسیله ی  روکرت (۱۹۹۲) تعریف شده است ولی تاکید آشکار آن روی طرح ریزی استراتژیک به وسیله‌ی واحدهای تجاری می باشد به طور ی که می تواند به عنوان درجه ای مشاهده شود که تجزیه و تحلیل شرکت از محیط بازاریابی خارجی روی فرایند طرح ریزی استراتژیک تاثیر می گذارد (Jimenez et al, 2007).-    دهر  (1994) نیز معتقد است که  مفهوم بازارگرایی می توانداز دو جهت نگریسته شود: فلسفه تجاری و رفتاری. بازارگرایی به عنوان یک فلسفه ی تجاری به عنوان الگویی از ارزشهای سهیم شده و اعتقاداتی در سازمان است که به افراد کمک می کند تا وظایف سازمانی را درک کنند و آنها را با رفتارهای  هنجاری تهیه کنند. تاکیدات دیدگاه رفتاری روی ویژگیهای سازمانی مثل استراتژی، ساختار، فرایند و فعالیتها می باشد (Panigyrakis and Theodoridis, 2007). –    بازارگرايي يكي از جنبه هاي فرهنگ سازماني است كه در آن كاركنان بالاترين ارزش را به سودآوري بنگاه و نگهداري مشتري از طريق ايجاد ارزش برتر ميدهند .(Beverland Lindgreen, 2007:430). –    به اعتقاد هامبورگ و پی فلسو (۲۰۰۰)، فرهنگهای سازمانی  بازارگر ا ارزشهای اساسی حامی بازارگرایی  را سهیم می کنند که عبارتند از: موفقیت، نوآوری، انعطاف پذیری، آزاد سازی  ارتباطات داخلی، سرعت، تاکیدات کیفیتی، تاکیدات شایستگی، هماهنگی پیش وظیفه ای و مسئولیت (Kirca et al., 2009). –    اسلاتر و نارور(۱۹۹۵) بیان کرده اند که این فرهنگ شامل ۳ عنصر رفتاری می باشد: مشتری گرایی، رقیب گرایی و هماهنگی میان وظیفه ای. بازارگرایی هسته ی فرهنگ سازمانی را تشکیل می دهد که تلاش می کند تا عملکرد بالای سازمان را با  تاکید بر ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان ایجاد نماید (Led with  and Odwyer, 2009)-    بازارگرايي از وظايف وفعاليتهاي مديريت منابع انساني سازمان تاثير ميپذيرد. .(Hooley et al, 2005:60) –    توماسکووا  (2009) : بازارگرایی مدیران را به تمرکز بر فاکتورها و فعالیتهای خارجی و داخلی که بر فعالیتهای یک سازمان در افزایش ارتقای عملکرد موثرند، قادر می سازد.-    بازارگرایی از تواناییها و قابلیتهایی است که به شرکتها اجازه می دهد تا مزیت موقعیتی قوی‌ای را به دست آورند. به عبارت دیگر، بازارگرایی به عنوان فلسفه و رفتاری به سوی تعیین  و درک نیازهای مشتریان هدف و سازگاری پاسخ سازمان فروش ادراک می شود به این منظور که آن نیازها را بهتر از رقبا برآروده  نماید و در نتیجه یک مزیت رقابتی ایجاد می نماید (Jimenez et al, 2007). –     ساکس و ویتز  (۱۹۸۴) بیان کرده اند که مفهوم بازارگرایی پایه های بازاریابی دارد که به حالت مشارکت ذهنی یا فلسفه‌ی مدیریت کسب و کار اشاره داردکه براساس تلفیق و هماهنگی برای برآورده کردن نیازهای مشتری می باشد(Kirca et al., 2009).قسمتهایی از پیشینه پژوهش:  آواد و آگتی  (2011) در پژوهشی با عنوان”تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی بانکهای تجاری ” اثر بازاریابی داخلی، تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی را بر بازارگرایی   365 نفر از کارکنان 7 بانک از مجموع 13 بانک تجاری اردن مورد بررسی قرار دادند. یافته های تجربی تایید کرد که بازاریابی داخلی، تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی اثر مثبت و مستقیم بر بازارگرایی داشته علاوه بر اینکه تعهد سازمانی اثر مثبت و مستقیم بر رفتارهای شهروندی سازمانی داشت.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مدل ها و ابعاد بازارگرایی (فصل دوم) پيشينه تحقيق بازارگرایی چیست مدل های بازارگرایی پيشينه پژوهش مقاله بازارگرایی فصل دوم پايان نامه ارشد انواع مدل های بازارگرایی چارچوب نظري بازاریابی گرایی چیست پيشينه نظري ابعاد باز

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابي اجتماعي در حوزه آموزش سلامت

    پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابي اجتماعي در حوزه آموزش سلامت برچسب ها: مقاله بازاریابی اجتماعیانواع بازاریابی اجتماعیتاريخچه بازاريابي اجتماعيتعريف بازاريابي اجتماعيآموزش سلامتابعاد کلیدی بازاریابی اجتماعیمشتري محوري رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابي اجتماعي در حوزه آموزش سلامت…

  • تاثیر نگرش سرمایه گذاران وعملکرد مقطعی در مدل ریسک چند عاملی: شواهدی از بازار اوراق بهادار تهران

    تاثیر نگرش سرمایه گذاران وعملکرد مقطعی در مدل ریسک چند عاملی: شواهدی از بازار اوراق بهادار تهران برچسب ها: پایان نامه تاثیر نگرش سرمایه گذاران وعملکرد مقطعی در مدل ریسک چند عاملی: شواهدی از بازار اوراق بهادار تهراندانلود مبانی نظری…

  • پیشنه و ادبیات نظری بهداشت روانی و سلامت روانی

    پیشنه و ادبیات نظری بهداشت روانی و سلامت روانی دانلود پیشنه و ادبیات نظری بهداشت روانی و سلامت روانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق بهداشت روانی وسلامت روانی فصل…

  • پیشینه و مبانی نظری زانو درد در سالمندان

    پیشینه و مبانی نظری زانو درد در سالمندان دانلود پیشینه و مبانی نظری زانو درد در سالمندان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل زانو درد در سالمندان استوآرتریت استوآرتریت شایعترین بیماری مفاصل در سراسر…

  • پاورپوینت جلب حمايت همه جانبه در سلامت

    پاورپوینت جلب حمايت همه جانبه در سلامت برچسب ها: جلب حمايت همه جانبه در سلامتچرا جلب حمايت همه جانبهفرآيند جلب حمايت همه جانبهعناصر اساسی در جلب حمایت همه جانبه سلامتسلامت روان بیماریبهداشت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت جلب حمايت همه…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تحلیل محتوی،ابعاد و انواع آن (فصل دوم پایان نامه)

    ابعاد و انواع آن,ابعاد و انواع تحلیل محتوی,پیشینه تحقیق تحلیل محتوی,چارچوب نظری تحلیل محتوی,فصل دوم پایان نامه تحلیل محتوی,مبانی نظری تحلیل محتوی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تحلیل محتوی،ابعاد و انواع آن (فصل دوم پایان نامه) از…

  • تحقیق رادرفورد

    تحقیق رادرفورد دانلود تحقیق رادرفورد دسته بندي : محیط زیست جزئیات و دریافت گزارش فایل ارنست رادرفورد سال 1871 میلادی در جزیره جنوبی زلاندنو به دنیا آمد. خانواده رادرفورد در یک خانواده پر جمعیت 12 بچه‌ای بود که اعضای آن…

  • پیشینه تحقیق ضریب قیمت

    پیشینه تحقیق ضریب قیمت دانلود پیشینه تحقیق ضریب قیمت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ضریب قیمت 2 - 2 فرایند ارزش گذاری 2 - 3 کاربردهای ارزش گذاری سهام 2 - 3 -…

  • پاورپوینت رفتار تیر بتنی پیش تنیده

    پاورپوینت رفتار تیر بتنی پیش تنیده برچسب ها: دانلود پاورپوینت رفتار تیر بتنی پیش تنیده تیر بتنی پیش تنیدهپاورپوینت عمرانیبررسی عددی رفتار تیر بتنی پیش تنیدهنتایج آزمایشگاهی رفتار تیر بتنی پیش تنیدهتیر بتنیپاورپوینت تیر بتنی پیش تنیدهمدلسازی رفتار کابل های…

  • پیشینه و مبانی نظری سرطان

    پیشینه و مبانی نظری سرطان دانلود پیشینه و مبانی نظری سرطان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری پایان نامه روانشناسی درباره سرطان بیماری سرطان سرطان واژه ای است که برای طیف وسیعی…

  • چارچوب نظري ابعاد پیشرفت تحصیلی و عملکرد تحصیلی

    چارچوب نظري ابعاد پیشرفت تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانلود چارچوب نظري ابعاد پیشرفت تحصیلی و عملکرد تحصیلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 2 . بخش دوم : پیشینه مبانی خودکارآمدی تحصیلی…

  • پاورپوینت زندگینامه ملک الشعرای بهار

    پاورپوینت زندگینامه ملک الشعرای بهار دانلود پاورپوینت زندگینامه ملک الشعرای بهار دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل بخشی از متن پاورپوینت: محمدتقی ملک‌الشعراء بهار در ۱۸ آذرماه ۱۲۶۵ هجری شمسی در محله سرشور شهر مشهد…

  • پرسشنامه استاندارد انگیزش تحصیلی

    انگیزش تحصیلی,پرسشنامه,پرسشنامه استاندارد انگیزش تحصیلی,پرسشنامه انگیزش تحصیلی دانلود فایل اصلی پرسشنامه استاندارد انگیزش تحصیلی از سایت دانلود فایل پرسشنامه استاندارد انگیزش تحصیلی در 10  صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.توضیحات کوتاه از…

  • مطالعات و رساله معماري طراحي مجتمع کوهنوردي

    برنامه فیزیکی طراحي معماري مجتمع کوهنوردي,پایان نامه معماري طراحي مجتمع کوهنوردي,رساله معماري طراحي مجتمع کوهنوردي,طراحي معماري مجتمع کوهنوردي,ظوابط و استانداردهای طراحي معماري مجتمع کوهنوردي,مطالعات معماري طراحي مجتمع کوهنوردي دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري طراحي مجتمع کوهنوردي از سایت…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه 17 پیشینه نظری 17 تاریخچه بازاریابی 18 تعریف…

  • بررسی مروری بر روش های تصفیه فاضلاب و صنایع نوشابه سازی

    بررسی مروری بر روش های تصفیه فاضلاب و صنایع نوشابه سازی,پروژه بررسی مروری بر روش های تصفیه فاضلاب و صنایع نوشابه سازی,تصفیه فاضلاب,راکتور UASB,راکتورغشایی بیولوژیکی,صنایع نوشابه سازی,لجن فعال دانلود فایل اصلی بررسی مروری بر روش های تصفیه فاضلاب و صنایع…

  • پاورپوینت اصول طراحی پرسشنامه

    پاورپوینت اصول طراحی پرسشنامه دانلود پاورپوینت اصول طراحی پرسشنامه دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با اصول طراحی پرسشنامه ، در حجم 68 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: گرد آوری اطلاعات مورد…

  • فصل دوم مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و عوامل عملکرد مالی بانکها

    پيشينه پژوهش ارزیابی عملکرد مالی بانک ها,پيشينه تحقيق عملکرد مالی بانک,دانلود مباني نظري مفهوم عملکرد مالی بانک,فصل دوم پايا,فصل دوم مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش نظریه ها و ابعاد رهبری اخلاقی,مباني نظري مدل‌های اقتصادی ارزیابی عملکرد مالی دانلود فایل…

  • پاورپوینت آشنايي با تجهيزات تبادل جرم بين 2 فاز

    پاورپوینت آشنايي با تجهيزات تبادل جرم بين 2 فاز برچسب ها: آشنايي با تجهيزات تبادل جرم بين 2 فازانواع تجهيزاتبرج هاي سيني دارظروف مجهز به توزيع كننده گازبرج هاي آكندهتعيين قطر بر ج هاي سيني دارويژگي هاي آكنه خوب رفتن…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری تاريخچه اينترنت در ايران

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری تاريخچه اينترنت در ايران دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری تاريخچه اينترنت در ايران دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تاريخچه اينتر نت در ايران…

  • تحقیق بررسی نقش فرهنگ،دین و باورهای مذهبی(سلامت معنوی) بر تقویت سلامت روان

    پایان نامه بررسی نق,پروژه بررسی نقش فرهنگ,تحقیق بررسی نقش فرهنگ,دین و باورهای مذهبی(سلامت معنوی) بر تقویت سلامت روان,مقاله بررسی نقش فرهنگ دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی نقش فرهنگ،دین و باورهای مذهبی(سلامت معنوی) بر تقویت سلامت روان از سایت دانلود فایل…

  • ادبیات نظری تحقیق حسابداری مسئولیت های اجتماعی، حسابداری محیط زیست، حسابداری سبز

    ادبیات نظری تحقیق حسابداری مسئولیت های اجتماعی، حسابداری محیط زیست، حسابداری سبز دانلود ادبیات نظری تحقیق حسابداری مسئولیت های اجتماعی، حسابداری محیط زیست، حسابداری سبز دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از…

  • پیشینه ومبانی نظری هویت و نظریه های مختلف در این زمینه و عوامل موثر در شکل گیری هویت

    پیشینه ومبانی نظری هویت و نظریه های مختلف در این زمینه و عوامل موثر در شکل گیری هویت دانلود پیشینه ومبانی نظری هویت و نظریه های مختلف در این زمینه و عوامل موثر در شکل گیری هویت دسته بندي :…

  • مبانی نظری حسابداری مسئولیت های اجتماعی ، حسابداری محیط زیست، حسابداری سبز

    مبانی نظری حسابداری مسئولیت های اجتماعی ، حسابداری محیط زیست، حسابداری سبز دانلود مبانی نظری حسابداری مسئولیت های اجتماعی ، حسابداری محیط زیست، حسابداری سبز دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از…

  • آثار سوء ورشکستگی و بایدها و نبایدهای آن

    ورشکستگی دانلود فایل اصلی آثار سوء ورشکستگی و بایدها و نبایدهای آن از سایت دانلود فایل تحقیق آثار سوء ورشکستگی و بایدها و نبایدهای آن در حجم 90 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از…

  • پیشینه ومبانی نظری مشتری گرایی

    پیشینه ومبانی نظری مشتری گرایی دانلود پیشینه ومبانی نظری مشتری گرایی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشتریگرایی فهرست مطالب : مقدمه 2 - 2 - 3 - 2 بیان مسأله 2 - 2…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق فرآيند ياد دهي،يادگيري و تدریس

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق فرآيند ياد دهي،يادگيري و تدریس دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق فرآيند ياد دهي،يادگيري و تدریس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرآيند ياددهي -…

  • پیشینه و مبانی نظری حاکمیت شرکتی و مدیران موظف

    پیشینه و مبانی نظری حاکمیت شرکتی و مدیران موظف دانلود پیشینه و مبانی نظری حاکمیت شرکتی و مدیران موظف دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی و حقوق و…

  • تحقیق بررسی رابطه بين هوش چند گانه و تفکر انتقادی مدیران

    پایان نامه هوش چند گانه,پروژه تاریخچه و نظريه‌هاي مربوط به هوش,تحقیق بررسی رابطه بين هوش چند گانه و تفکر انتقادی مدیران,تحقیق عوامل موثر بر هوش,تحقیق هوش چند گانه,مبانی نظری هوش چند گانه,مقایسه تفکر عادی و تفکر انتقادی,ویژگی های تفکر انتقادی…

  • پیشینه و مبانی نظری ارزیابی متوازن

    پیشینه و مبانی نظری ارزیابی متوازن دانلود پیشینه و مبانی نظری ارزیابی متوازن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه 9 2 - 2 - ارزیابی عملکرد 11 2 -…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای شناختی تنظیم هیجان

    آموزش تنظیم هیجان,ادبیات نظری نظریه های تنظیم هیجان,پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان,پیشینه پژوهش تنظیم هیجان چیست,تنظیم هیجان=pdf,چارچوب نظری تنظیم هیجان doc,سوابق پژوهشی تنظیم شناختی هیجان چیست,مبانی نظری تعریف تنظیم شناختی هیجان,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • بررسی عادت‌های خواندن و مطالعه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی

    بررسی عادت‌های خواندن و مطالعه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی برچسب ها: پایان نامه خواندن و مطالعهپایان نامه عادت خواندنتحقیق عادت مطالعهبررسی عادت‌های خواندن و مطالعه دانشجویانمولفه‌های عادت‌‌های خواندنمولفه‌های عادت به مطالعهروش مطالعه مشارکتیمهارتهای مطالعهضرورت داشتن مهارت مطالعه رفتن به سایت…

  • بررسی رابطه بین سبک رهبری تحول آفرین با تعهد سازمانی کارکنان ناجا

    بررسی رابطه بین سبک رهبری تحول آفرین با تعهد سازمانی کارکنان ناجا برچسب ها: بررسی رابطه بین سبک رهبری تحول آفرین با تعهد سازمانی کارکنان ناجامقاله سبک رهبریتعاریف و مفاهیم رهبریچالشهای رهبری سازمانینظریه برداشت یادگیری اجتماعیرابطه قدرت و رهبریمؤلفه هاي…

  • پاورپوینت سنگ های دگرگونی

    پاورپوینت سنگ های دگرگونی دانلود پاورپوینت سنگ های دگرگونی دسته بندي : زمین شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل یخشی از متن پاورپوینت : برخی از سنگ های رسوبی و آذرین به عنوان واکنش در مقابل تغییرات شدید محیط خود…

  • دانلود طرح توجیهی پرورش و تکثیر بلدرچین

    آموزش پرورش بلدرچین در منزل,توجیه اقتصادی پرورش بلدرچین,دانلود رایگان کتاب پرورش بلدرچین,طرح توجیهی بلدرچین 94,طرح توجیهی پرورش بلدرچین 1395,طرح توجیهی پرورش بلدرچین 94,طرح توجیهی پرورش بوقلمون گوشتی,طرح توجیهی پرورش کبک دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی پرورش و تکثیر بلدرچین…