بررسی تاثیر تصویر مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران شهر شیراز

بررسی تاثیر تصویر مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران شهر شیراز

برچسب ها:
تصویر شناختیتصویر عاطفی تصویر منحصر به فردتصویر مقصدتمایلات رفتاری گردشگران

رفتن به سایت اصلی

بررسی تاثیر تصویر مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران شهر شیراز

دسته بندي : مدیریت

جزئیات و دریافت
گزارش فایل

تحقیق حاضر با عنوانبررسی تاثیر تصویر مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران شهر شیرازاز سری تحقیق های رشته مدیریت
میباشد. این تحقیق در153صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.===================================================================================تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                      
info@neginfile.ir===================================================================================قسمتهایی کوتاه از متنچکیده:در این پایان نامه موضوع رابطه و تاثیر تصویر مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران با تاکید بر تاثیرِ سه متغیر مستقلِ تصویر شناختی، تصویر عاطفی و تصویر منحصر به فرد بر متغیر وابسته ی تصویر کلی مقصد و همچنین تاثیر این تصویر این بار به عنوان متغیر مستقل بر تمایلات رفتاری گردشگران، یعنی قصد دیدار مجدد و پیشنهاد آن به دیگران به عنوان متغیر وابسته، مورد تحقیق و آزمون قرار گرفته است. به گونه ای که هدف از این مطالعه و آزمون های صورت گرفته در آن ایجاد درک علمی و کاربردی از عوامل تاثیر گذار بر تصویر مقصد بوده است تا با آگاهی از آن ها و هم چنین تاثیر ایجاد تصویری مثبت، بر جلب بیشتر گردشگران به واسطه ی ترقیب آن ها به بازگشت و پیشنهاد آن، موجبات مدیریت بازاریابی بهتر، برای شهر شیراز فراهم آید.جامعه ی آماری این پژوهش را گردشگران داخلی کشور به مقصد شیراز، در برمیگیرد که با حجم نمونه ی 152 نفری با توزیع پرسشنامه به روش نمونه گیری در دسترس، از آن ها تحقیق به عمل آمد. نتایج حاصل شده با استفاده از روش های آماری، تحلیل عاملیِ اکتشافیِ تاییدی و رگرسیون و تحلیل مسیر، نشان دهنده ی تاثیر هر سه نوع تصویر شناختی، عاطفی و منحصر به فرد بر تصویر کلی شهر شیراز بود به نحوی که به ترتیب تصویر شناختی بالاترین تاثیر و بعد از آن تصویر منحصر به فرد دارای دومین تاثیر قدرتمند و در نهایت تصویر منحصر به فرد است، که سومین میزان تاثیر گذاری را دارا میباشد. نتایج همچنین تایید کننده ی تاثیر تصویر کلی بر هردو تمایلات رفتاری گردشگران در قصد دیدار مجدد و پیشنهاد آن به دیگران بود.کلمات کلیدی: تصویر شناختی،تصویر عاطفی، تصویر منحصر به فرد،تصویر مقصد،تمایلات رفتاری گردشگران. مقدمهوالی الین از بنیان گزاران موسسه ی بین المللی بازاریابی وولف الین بر این عقیده است که کشورها باید دارای مدیریتی خلاق باشند.در بیست سال آینده داشتن نهادی در دولت که به دنبال تصویر یک کشور است تبدیل به یک فرایند عادی و استاندارد برای همه ی کشورهای جهان میشود که در واقع در بر دارنده ی مدیریت شهرت ،گردشگری و سرمایه گذاری مستقیم خارجی است. از این رو به وجود آوردن یک تصویر متفاوت و خاص از مقصد تبدیل به روندی حیاتی برای بقا در بازاری شده است که مقاصد مختلف در حال رقابت شدیدی در آن با یکدیگر هستند و در عین حال بحران های مالی و اقتصادی و سیاسی روز افزون در مقاصد و لزوم ترغیب گردشگران برای بازدید از مقاصد  به عنوان راه حلی کار آمد برای غلبه بر این مسائل نیز ، تحلیل رفتار گردشگران برای جلب نظر آن ها را میطلبد، از این رو یک تصویر قوی و منحصر به فرد در واقع ماهیت فرآیند مکان یابی یک مقصد در بازارهای هدف میباشد که نشان دهنده ی توانایی آن جهت متمایز کردن یک مقصد از مقاصد رقیب در اذهان گردشگران به گونه ای است که در حجم انبوهی از اطلاعات که در مورد یک مقصد میتواند وجود داشته باشد تا فرایند انتخاب انجام شود، اطلاعات را برای آن ها به طور مکرر ساده سازی میکند (بوتا،کرامپتون و کیم 1999 ؛بوهالیس ،2000؛گو و گوور ،2000؛اویسل  و دیگران 2000؛چون،ویور و کیم  1991)همچنین بازاريابي تصوير مقصد، نقطة شروع يک بازاريابي گردشگري موفق است، زيرا تصوير و انتظارات از تجربيات سفر که بازديدکنندگان در آينده خواهند داشت، افکار آنها را به يک مقصد خاص مربوط ميکند(چائو ، 2005). اين مفهوم در حوزة گردشگري بسيار مهم است، زيرا هم بر رفتار و تصميم گيري گردشگران تأثير مي گذارد و هم نقش مهمي بر سطح رضايت آنها از سفر دارد (مارتین و بیرلی  2004،660). و آنگونه که بیکر و کامرون بیان میکنند، هدف برندگزاری و مطالعات تصویر مقصد، پشتیبانی و تقویت منحصر به فرد بودن یک مقصدگردشگری، نشان دادن تصویری مثبت از آن به بازار هدف و حمایت و ایجاد و گسترش آن تصویر مثبت میباشد (بیکر،ام جی و کامرون ،2008: 660). در نهایت باید گفت که، تصوير مقصد يکي از موضوعات مورد علاقة بازاريابان گردشگري است، زيرا عنصري  اساسي  درفرايند جايگاه يابي مقصد، خلق و مديريت (ریچی . اچتنر ، 2003: 37) تصوير متمايز و جذاب از مقصد است و باید به این نکته توجه کرد که بدون یک بازاريابي موفق تصوير مقصد، يک مکان قادر نخواهد بود گردشگران را جذب و مزيت رقابتي گردشگري خود را حفظ کند.فهرست مطالبفصل اول: کلیات تحقیق1-3. اهمیت و ضرورت:    41-4- گزاره های تحقیق:    51-4-1- پرسش های اصلی:    51-4-2- فرضیه های تحقیق:    61-5- هدف های تحقیق یا نتایج مورد انتظار:    61-6- روش کلی تحقیق:    61-7- قلمرو مکانی و زمانی تحقیق:    71-8- روش نمونه گیری و تخمین حجم جامعه:    71-9- روشهای گردآوری داده ها و ابزار مورد استفاده برای آن    81-10- چارچوب نظری تحقیق:    81-11- شرح واژه ها و اصطلاحات تحقیق:    9فصل دوّم ادبیات و پیشینه تحقیق2-1 مقدمه    14بخش اول2-2 آشنایی با شهر شیراز:    152-2-1 اطلاعات کلی    152-2-2 سابقه تاریخی و ریشه ی نام شیراز    152-2-3 جغرافیا    162-2-4 آب و هوا    162-2-5 زبان و لهجه    162-2-6 دین    172-2-7 فرهنگ:    172-2-8 جاذبه ها:    172-2-8-1 جاذبه های تاریخی    172-2-8-2 جاذبه‌های طبیعی    182-2-8-3 جاذبه‌های مذهبی    182-2-8-4 موزه ها:    182-2-8-5 باغ های شیراز:    182-2-8-6 پیست اسکی پولادکف:    192-2-9 حمل و نقل    192-2-9-1 فرودگاه بین‌المللی شیراز    192-2-9-2 ایستگاه راه‌آهن شیراز    202-2-9-3 پایانه های مسافربری    202-2-9-4 اتوبوسرانی شیراز    212-2-9-5 قطار شهری    212-2-9-6 تاکسی    212-2-10- شیراز در اشعار پارسی:    21بخش دوم2-3 آشنایی با مفهوم و ماهیت تصویر مقصد    232-3-1 سیر توجه به تصویر مقصد    232-3-2 بررسی مفهوم تصویر مقصد    232-3-2-1 تصویر مقصد، ماهیتی دوگانه    262-4- فرایند انتخاب مقصد:    29بخش سوم:2-5- اجزای تشکیل دهنده ی تصویر مقصد    302-5-1 تصویر سازی ذهنی در مطالعات روانشناسی و رفتار شناسی مشتری    302-5-2  اجزای عملکردی و روانشناختی مارتینیو    332-5-3- پیوستارهای سه گانه ی اچتنر و ریچی    342-5-4 اجزای تصویر گارتنر    382-5-5 عوامل تشکیل تصویر گان    39بخش چهارم2-6- شکل گیری تصویر مقصد و عوامل موثر در آن    432-6-1 ارزیابی ادراکی- عاطفی، ابعاد بنیادین تشکیل تصویر مقصد    432-6-2 مراحل هفت گانه ی گان در تشکیل تصویر مقصد    472-6-3 بالوغلو و مک کلیری و دو مدل از عوامل تاثیر گذار بر تشکیل تصویر مقصد    492-6-3-1 چارچوب کلی تشکیل تصویر مقصد    492-6-3-2 مدل مسیردار    512-6-4 چهار مرحله ی ایجاد تصاویر تاکوئر و زینس    582-6-5 مدل مسیر دار فاکیه و کرامپتون    60بخش پنجم:2-7 برندسازی مقصد    602-8 .ماهیت برند و تصویر    612-9 تقابل و تاثیر دوجانبه ی این دو مفهوم    622-10- تداعی برند    622-11-ترکیب مفاهیم برندسازی با تصویر مقصد    632-12- تصویر منحصر به فرد    642-13 رفتار گردشگران (دیدار مجدد و پیشنهاد آن به دیگران)    642-14- جمع بندی و نتیجه گیری    672-15- پیشینه ی تحقیق    682-15-1- مطالعات داخلی    682-15-2- خارجی    69فصل سوم روش شناسی تحقیق3-1- مقدّمه    733-2- تعریف روش تحقیق    733-3- جامعه آماری مورد برّرسی    743-4- روش و ابزار جمع آوری اطلاعات    743-5- روش نمونه گیری    753-6- اندازه نمونه    753-7- پرسشنامه    763-7-1- اعتبار پرسشنامه    783-7-2- بررسی روایی و پایایی پرسشنامه    783-8- آزمون های آماری    80آزمون کولموگروف – اسمیرنوف (K-S)    81مدل سازی معادلات ساختاری    81انواع تحلیل عاملی    83    تحلیل عاملی اکتشافی    83    تحلیل عاملی تأییدی    83ضریب همبستگی پیرسون    85فصل چهار تجزیه و تحلیل داده ها1-4- مقدمه    872-4. توصیف ویژگی های جمعیت شناختی اعضای نمونه    871-2-4. جنسیت    882-2-4. تحصیلات    893-2-4. سن    904-2-4. وضعیت تاهل    915-2-4. تعداد دفعات دیدار از شیراز    926-2-4. هدف از سفر به شیراز    937-2-4. مدت اقامت    947-2-4. منابع اطلاعاتی    953-4. آمار استنباطی    961-3-4 آزمون نرمال بودن متغیرهای پژوهش    1042-3-4. ارزیابی بخش اندازه گیری مدل    973-3-4. مدل سازی معادلات ساختاری    102فرضیه های تحقیق:    107فصل پنجم: نتیجه گیری ، پیشنهاد، موانع و محدودیت ها5-1- مقدمه:    1115-2- ویژگی های جمعیت شناختی:    1115-3- اطلاعات تکمیلی:    1125-4- نتایج فرضیه ها:    112فرضیه ی شماره یک:    112فرضیه ی دوم:    113فرضیه ی سوم:    113فرضیه ی چهارم و پنجم:    1145-5- پرسش های اصلی:    1155-6- پیشنهادات مدیریتی حاصل از نتایج تحقیق:    1165-7- پیشنهادات برای تحقیقات آینده:    1175-8- موانع و محدودیت ها:    118منابع و مآخذ    I

دسته بندی: مدیریت

تعداد مشاهده:
1048
مشاهده

کد فایل:11427
انتشار در:۱۳۹۶/۵/۱۶
حجم فایل ها:1586

اشتراک گذاری:

 قیمت:

16,500 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

 
پرداخت و دریافت فایل

برچسب ها:
تصویر شناختیتصویر عاطفی تصویر منحصر به فردتصویر مقصدتمایلات رفتاری گردشگران

  • بررسی نقش دفاتر پیشخوان در رضایتمندی روستائیان

    بررسی نقش دفاتر پیشخوان در رضایتمندی روستائیان برچسب ها: دانلود پایان نامه بررسی نقش دفاتر پیشخوان در رضایتمندی روستائیانپروژه بررسی نقش دفاتر پیشخوان در رضایتمندی روستائیاندانلود تحقیق بررسی نقش دفاتر پیشخوان در رضایتمندی روستائیان رفتن به سایت اصلی بررسی نقش…

  • مبانی نظری و پیشینه تجربی پژوهش شیوه ها و سبکهای مقابله ای( فصل 2)

    پرسشنامه سبک های مقابله ای,دانلود مباني نظري تعریف سبک های مقابله ای,سبک های مقابله ای چیست,فصل دوم پايان نامه ارشد انواع مهارت های مق,مباني نظري راهبردهای مقابله ای چیست,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)سبک های مقابله,مهارت های مقابله ای…

  • پیشینه و مبانی نظری میل به دانستن و تلاش برای فهمیدن

    پیشینه و مبانی نظری میل به دانستن و تلاش برای فهمیدن دانلود پیشینه و مبانی نظری میل به دانستن و تلاش برای فهمیدن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل میل به دانستن و تلاش…

  • پاورپوینت خواص عسل

    پاورپوینت خواص عسل برچسب ها: پاورپوینت خواص عسل رفتن به سایت اصلی پاورپوینت خواص عسل دسته بندي : بهداشت عمومی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت خواص عسلقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 32محتویاتقسمتی از پاورپوینتفعالیت پراکسیدی•آنزیم ها:•عسل حاوی تعدادی…

  • پیشینه و مبانی نظری روان درماني

    پیشینه و مبانی نظری روان درماني دانلود پیشینه و مبانی نظری روان درماني دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل روان درماني روان درماني چيست ؟ روان درماني به شيوه هايي گفته مي شود كه…

  • بررسی رابطه بین کمالگرایی و سرسختی با رضایت زناشویی در دانشجویان متاهل

    بررسی رابطه بین کمالگرایی و سرسختی با رضایت زناشویی در دانشجویان متاهل برچسب ها: تحقیق کمالگراییرضایت زناشوییسرسختیدانشجویان متاهلبررسی رابطه بین کمالگرایی و سرسختی با رضایت زناشویی در دانشجویان متاهلتاریخچه کمال گراییابعاد کمال گراییابعاد و نظریه های رضایت زناشوییعوامل موثر بر…

  • پاورپوینت علوم اول دبستان مبحث : آهن ربای من

    پاورپوینت علوم اول دبستان مبحث : آهن ربای من برچسب ها: پاورپوینت علوم اول دبستان مبحث آهن ربای من رفتن به سایت اصلی پاورپوینت علوم اول دبستان مبحث : آهن ربای من دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت…

  • پاورپوینت FDI در نانوتکنولوژی

    پاورپوینت FDI در نانوتکنولوژی برچسب ها: پاورپوینت FDI در نانوتکنولوژینانوتکنولوژیچه کسانی در تحقیق و توسعه نانوتکنولوژی سرمایهجگذاری می کندسرمایه گذاری کشورهاتلاش کشورها برای جذب FDIده دلیل برای سرمایه گذاری در استرالیاسرمایه‌گذاری شرکت‌های چند ملیتی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت FDI…

  • اهمیت و اصول اخلاق حرفه اي در علوم سلامت

    اهمیت و اصول اخلاق حرفه اي در علوم سلامت برچسب ها: اهمیت و اصول اخلاق حرفه اي در علوم سلامت حمایت از حقوق بیمارCaringمراقبت Cooperation همکاریمفاهیم اخلاقی درپرستاریارزش هاي اساسي اخلاقی در پزشکیارزش هاي اساسي اخلاقی در ماماييارزش هاي اساسي…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2…

  • تحلیلی بر جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی

    جنگ نرم دانلود فایل اصلی تحلیلی بر جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی از سایت دانلود فایل تحلیلی بر جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی در حجم 48 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست زیر:فهرست مطالبنبرد نرم…

  • پاورپوینت اقلیم و معماری شیراز

    پاورپوینت اقلیم و معماری شیراز دانلود پاورپوینت اقلیم و معماری شیراز دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت اقلیم و معماری شیراز ،در حجم 45 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. توضیحات: دامنه ها…

  • تاثير مدل رقابتي مايکل پورتر برفعاليت شرکت هاي بيمه استان اصفهان

    تاثير مدل رقابتي مايکل پورتر برفعاليت شرکت هاي بيمه استان اصفهان برچسب ها: نيروهاي رقابتي پورتر مزيت رقابتي بيمه گر بيمه گزار خود بيمه گري چانه زنيتاثير مدل رقابتي مايکل پورتر برفعاليت شرکت هاي بيمه استان اصفهانپایان نامه تاثير مدل…

  • بررسی اثر بخشی آموزش سبک زندگی سالم بر مبنای مدل بهداشت جهانی بر اضطراب مرگ ورضایت از زندگی سالمندان

    بررسی اثر بخشی آموزش سبک زندگی سالم بر مبنای مدل بهداشت جهانی بر اضطراب مرگ ورضایت از زندگی سالمندان برچسب ها: پایان نامه سبک زندگی سالمتحقیق اضطراب مرگپایان نامه رضایت از زندگیاضطراب مرگ و رضایت از زندگی سالمندانعوامل ایجاد کننده…

  • پیشینه و مبانی نظری هویت و اختلال هویت جنسی

    پیشینه و مبانی نظری هویت و اختلال هویت جنسی دانلود پیشینه و مبانی نظری هویت و اختلال هویت جنسی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری هویت و اختلال هویت جنسی مفهوم هویت…

  • پیشینه ومبانی نظری بررسی مفهوم خانواده، الگوهای ارتباطی خانواده و الگوهای رفتار والدین

    پیشینه ومبانی نظری بررسی مفهوم خانواده، الگوهای ارتباطی خانواده و الگوهای رفتار والدین دانلود پیشینه ومبانی نظری بررسی مفهوم خانواده، الگوهای ارتباطی خانواده و الگوهای رفتار والدین دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل…

  • ادبیات نظری تحقیق سیستم خرید و انبارداری و کد گزاری کالا (فصل دوم)

    ادبیات نظری سیستم خرید و انبارداری و کد گزاری کالا,پیشینه نظری سیستم خرید و انبارداری و کد گزاری کالا,تحقیق سیستم خرید و انبارداری و کد گزاری کالا,چارچوب نظری سیستم خرید و انبارداری و کد گزاری کال,مبانی نظری سیستم خرید و…

  • مبانی نظری تحقیق راهبرد تصمیم گیری مجدد

    مبانی نظری تحقیق راهبرد تصمیم گیری مجدد دانلود مبانی نظری تحقیق راهبرد تصمیم گیری مجدد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل راهبرد تصمیم ¬ گیری مجدد مقدمه چگونگی شکل ¬ گیری راهبرد تصمیم ¬…

  • مبانی نظری انزوای اجتماعی برای فصل دوم پایان نامه

    مبانی نظری انزوای اجتماعی برای فصل دوم پایان نامه برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه پژوهش انزوای اجتماعیپیشینه پژوهش انزوای اجتماعیپیشینه تحقیق انزوای اجتماعیمبانی نظری انزوای اجتماعیمبانی نظری و پیشینه تحقیق انزوای اجتماعینظریه های انزوای اجتماعیادبیات تحقیق انزوای اجتماعی رفتن…

  • مبانی نظری بازار بورس ، دلايل عمده تامين مالي شركت ها

    مبانی نظری بازار بورس ، دلايل عمده تامين مالي شركت ها دانلود مبانی نظری بازار بورس ، دلايل عمده تامين مالي شركت ها دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانب نظری وپیشینه تحقیق بازار بورس ،…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق بورس اوراق بهادار

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق بورس اوراق بهادار دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق بورس اوراق بهادار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بورس اوراق بهادار یکی از اهداف مهمی که از تشکیل بورس…

  • جزوه خلاصه نکات مبحث 11 همراه با حل سوالات ازمون نظام مهندسی

    جزوه خلاصه نکات مبحث 11 همراه با حل سوالات ازمون نظام مهندسی برچسب ها: مبحث 11اجرای صنعتی ساختمانهاپانل پیش ساختهسیستم عایق ماندگارآزمون نظارتآزمون اجراآزمون نظام مهندسیمبحث یازدهمکلید واژه رفتن به سایت اصلی جزوه خلاصه نکات مبحث 11 همراه با حل…

  • بررسی میزان آمادگی الکترونیکی بانک از دیدگاه خبرگان

    بررسی میزان آمادگی الکترونیکی بانک از دیدگاه خبرگان برچسب ها: فناوری اطلاعات تجارت الکترونیک مدل آمادگی الکترونیکی بانكداري الكترونيكيپایان نامه بررسی میزان آمادگی الکترونیکی بانک از دیدگاه خبرگانپروژه بررسی میزان آمادگی الکترونیکی بانک از دیدگاه خبرگان رفتن به سایت اصلی…

  • فایل پاورپوینت بررسی آب و معماري در توسعۀ پایدار

    فایل پاورپوینت بررسی آب و معماري در توسعۀ پایدار برچسب ها: دانلودپاورپوینت آب و معماري در توسعۀ پایدارپاورپوینت آب در معماریپاورپوینت آب و معماري در توسعۀ پایدار بررسی آب درمعماری پایدارتوسعه پایدار در معماریپاورپوینت آب و معماریدانلود پاورپوینت نقش آب…

  • پاورپوینت تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن

    پاورپوینت تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن دانلود پاورپوینت تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن ، در حجم 29 اسلاید قابل ویرایش. بخشی…

  • بررسی رابطه خبرگی کارشناسان با عملکرد صندوق های سرمایه گذاری مشترک

    بررسی رابطه خبرگی کارشناسان با عملکرد صندوق های سرمایه گذاری مشترک,پایان نامه صندوق هاي سرمايه گذاري مشترك,پروژه بررسی تأثیر ویژگی‌های صندوق‌های سرمایه‌گذاری بر عملکرد آن‌ها,تحقیق عوامل مؤثر بر بازده صندوق های سرمایه گذاری در بورس,مقاله بررسی عمل دانلود فایل اصلی…

  • پیشینه و مبانی نظری خشم و پرخاشگری

    پیشینه و مبانی نظری خشم و پرخاشگری دانلود پیشینه و مبانی نظری خشم و پرخاشگری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق خشم وپرخاشگری فصل دوم ( پيشينه و ادبيات تحقيق…

  • قالب پاورپوینت هنر 4

    قالب پاورپوینت هنر 4 دانلود قالب پاورپوینت هنر 4 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت هنر 4 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …   اسلاید بسم…

  • مبانی نظری و وپیشینه پژوهش مفاهیم و تعاریف بهره وری و شاخص های آن (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش عوامل مؤثر بر بهره وری,پيشينه تحقيق اندازه گيري بهره وري,پيشينه نظري بهره وري,چارچوب نظري بهره وري و شاخص هاي آن,دانلود مبانی نظری و وپیشینه پژوهش بهره وری وشاخص های آن,فصل دوم پايان نامه شاخص بهره وري,مباني نظري تاریخچه…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی خانه سینما و پردیس سینمایی

    برنامه فیزیکی طراحی خانه سینما,دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی خانه کودک,رساله معماري طراحی خانه سینما,ظوابط و استانداردهای طراحی خانه سینما,مطالعات معماري طراحی خانه سینما,معماري طراحی خانه سینما دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري طراحی خانه سینما و پردیس…

  • مبانی نظری پژوهش و تحقیقات پیشین آموزش و پرورش کودکان (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش پرورش کودکان,پيشينه تحقيق,پيشينه نظري آموزش کودکان,چارچوب نظري آموزش کودکان پیش دبستانی,دانلود مباني نظري آموزش و پرورش پیش از دبستان,مباني نظري آموزش و پرورش کودکان,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)آموزش کودکان دانلود فایل اصلی مبانی نظری پژوهش و…

  • دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی خانه ارزان برای زاغه نشینان

    پایان نامه معماری طراحی خانه ارزان برای زاغه نشینان,دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی خانه هنرمندان,طراحی خانه ارزان برای زاغه نشینان,مطالعات معماری طراحی خانه ارزان برای زاغه نشینان,معماری طراحی خانه ارزان برای زاغه نشینان دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق عدم اطمینان و ویژگیهای کیفی سود

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق عدم اطمینان و ویژگیهای کیفی سود دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق عدم اطمینان و ویژگیهای کیفی سود دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه…

  • بررسی رابطه به موقع بودن سود با عدم تقارن اطلاعاتی و تعدیل متغیر فرصت رشد در بازار سرمایه ایران

    بررسی رابطه به موقع بودن سود با عدم تقارن اطلاعاتی و تعدیل متغیر فرصت رشد در بازار سرمایه ایران برچسب ها: خصوصیات کیفی به موقع بودنمبانی نظری سود حسابداری پروژه حسابداری عدم تقارن اطلاعاتیبررسی رابطه به موقع بودن سود با…

  • مجموعه قالب پاورپوینت علوم تربیتی

    مجموعه قالب پاورپوینت علوم تربیتی دانلود مجموعه قالب پاورپوینت علوم تربیتی دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل مجموعه قالب پاورپوینت علوم تربیتی  قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……