بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان

بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان,پروژه بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان,تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی,مقاله بررسی رابطه بین ع
دانلود فایل اصلی بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان از سایت

دانلود فایل

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان،در قالب Word و 125 صفحه و قابل ویرایش.========================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir========================================================تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.قسمتهایی کوتاه از متن:چکیده    در جهان فرا رقابتي امروز، راز بقاء و موفقيت سازمان‌ها، درك ساختار رقابتي بازار است. دستيابي به اين درك، مستلزم آگاهي و شناخت مديريت از نظرات و خواست مشتري و ارزيابي و بهره گيري از آميخته بازاريابي (P4) (محصول، قیمت، توزیع و ترفیع) در بازار به منظور دست يابي به سهم بازار بيشترمي باشد.   آميخته بازاريابي مجموعه‌اي از ابزارهاي قابل كنترل بازاريابي است كه شركت با در هم آميختن آنها سعي در پاسخگويي به بازار هدف دارند و در امور تصمیم گیری به مدیران کمک می کند. به عبارت ديگر آميخته بازاريابي دربرگيرنده همه فعاليتهايي است كه شركت مي‌تواند با انجام آنها بر ميزان تقاضاي محصولاتش اثر گذارد. دراین پژوهش به بررسی عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان (شرکتهای نانویی) پرداخته شد که نهایتاً طبقه بندی فروش شرکت ها به ترتیب از کمترین به بیشترین میزان فروش به صورت زیر بدست آمد:1.رز نخ(نخهای آنتی باکتریال)، 2.فناوران نانو مقیاس ( فیلترهای نانویی)، 3.آرتاش کامپوزیت(کامپوزیت)، 4.نانو سیستم پارس(تجهیزات نانو اسکوپ)، 5.ریف ایران (رنگهای نانویی)، 6.گروه وحید (لوله های عایق صوتی).سپس ،بعد از شناسایی معیارهای موثر بر انتخاب و خرید  محصولات نانویی  به کمک پرسشنامه ،  ووزن دهی به  هر یک از اجزای عناصر آمیخته بازاریابی   مشخص شد  چه عواملی بیشترین تاثیر را بر فروش ، بدست آوردن سهم بازار بیشتر و در نتیجه سود بیشتر  شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان بررسی شده  را دارند که فروش هر یک به ترتیب دارای رتبه و میانگین مذکور به دست آمده اند ؛1..فناوران نانو مقیاس ( فیلترهای نانویی) 15% ، 2. نانو سیستم پارس(تجهیزات نانو اسکوپ)      17% ،3.ریف ایران (رنگهای نانویی)   18% ، 4.گروه وحید (لوله های عایق صوتی)     21% ، 5.آرتاش کامپوزیت(کامپوزیت)       16% ،  6 .رز نخ(نخهای آنتی باکتریال)     13% و در مجموع فروش بین این شش شرکت از 100% می باشد.مقدمهموقعیت استراتژیک کشور ایران به عنوان یک کشور آزاد و مستقل و اراده ملی برای افزایش تولید،بهبود توزیع ،حضور موفقیت آمیز در بازار های بین المللی ایجاب می کند که ادبیات بازاریابی  مورد توجه خاص قرار گیرد. تاآن چه مورد نیاز پژوهشگران ،کارشناسان ،مدیران و کارآفرینان اقتصادی در عرصه های تولید وتوزیع است فراهم گردد تا روند حرکت استقلال طلبانه ایران در کوتاه ترین زمان ممکن با مناسب ترین شرایط به موقعیت مطلوب برسد. بر مدیران واستراتژیست های واحد های تولیدی وخدماتی است که با تجهیز نیروهای محقق خود ،عملیات سازمانی را با هدف گیری به سمت بازار های دور ونزدیک وپیش بینی سطح فروش ، سهم بازار و درآمد معین برای دوره های آینده آغاز نماید واین مهم فقط با استعانت از روش هاو رویکرد های علمی بازاریابی میسر است.فعالین اقتصادی میهن مان باید به شناخت فرصت های موجود پرداخته و با استفاده از مزیت ها وقابلیت ها،با اتخاذ واجرای استراتژی های مناسب و توسعه صادرات ورهایی از خام فروشی وفله فروشی، ایجاد ارزش افزوده هر چه بیشتر در داخل و بازرگانی خارجی را  امکان پذیرنمایند.تلاش نگارنده در این تحقیق بررسی عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان (مورد کاوی شرکتهای نانویی) است.تعریف وبیان مسالهمحیط کسب و کار جهانی امروز با پیچیدگی روز افزان ، تغییرات سریع و تحولات غیر منتظره بازارها همراه است. انتخاب و گزینش بازارهای هدف پایه و مبنایی برای جایگاه یابی بنگاه به منظور تامین و برآورده ساختن نیازها و دستیابی به اهداف می باشد. هدف اصلی مدیر بازاریابی برخورداری از آمیخته ای در بازار است که به  شکل کارا و اثر بخش نیازهای مشتریان یک محصول خاص را توام با بیشینه سازی سود آوری برآورد سازد.جهت نیل به این منظور آمیخته بازاریابی مناسب نقش حیاتی در تحقق استراتژهای بازاریابی ایفا می کند. (کاتلر،1391: 114) رایج ترین تعریف آمیخته بازاریابی به منظور جایگاه یابی شایسته در بازار هدف عبارت است از عرضه محصول مناسب در محل مناسب با قیمت مناسب و در زمان مناسب. تقسيم بندي‌كلاسيك اين فعاليت‌ها را تحت عنوان 4p مطرح میکند:محصول (Product)  -قيمت (Price)- توزيع (Place)-  ترفیع (Promotion) آمیخته بازاریابی «دامنه تغییراتی است، که توسط شرکت‌ها به منظور بازاریابی کالاهایشان به خریداران استفاده می‌شود (سی پس و دیگران، 2002).آمیخته بازاریابی «دامنه‌ای از تصمیمات تکمیلی که توسط مدیر بازاریابی اتخاذ می‌شود، تا از موفقیت بازاریابی خود اطمینان حاصل نماید» (گروهی از نویسندگان ، 2003).آمیخته بازاریابی «آمیزه‌ای از ابزارها، تکنیک‌ها و واسطه‌هایی است که عموماً در برنامه ریزی اقدامات بازاریابی استفاده می‌شود» (یادین ، 2002).در واقع آمیخته بازاریابی،مسیر عملکرد سازمان را با استفاده از یک سری متغیرهای قابل کنترل در محیطی که عوامل غیرقابل کنترل زیادی دارد ؛ مشخص می کند. به بیان بهتر متغیرهای تصمیم بازایابی در قالب مدل های مختلف آمیخته بازاریابی چارچوبی فراهم می کنند که بنگاه بوسیله آنها برنامه هایی را برای فعالیت های بازاریابی خود توسعه می دهد(روستا و همکاران، 1391، ص 45). بدین ترتیب دو دسته کاربرد برای بکارکیری آمیخته بازاریابی متصور است. یکی تصمیم گیری در خصوص نحوه عرضه محصولات جدید به بازار و دیگری سنجش و ارزیابی استراتژی های بازاریابی موجود.با وجود کاربردهای زیاد 4p مک کارتی، ولی آمیخته مرسوم همواره مورد نقد قرار گرفته و از نظر جامع بودن مورد تردید است.فرضاً؛ بوردن با افزودن 8p دیگر به مدل پیشنهادی مک کارتی 12 متغیر را به عنوان متغیرهای اثرگذار در تصمیم گیری بازار یابی یاد می کند.و همینطور افراد دیگری چون آلبرت فرای (1961) ، بوم و ماری (1981)،اوهما(1982)، پیتر دویل(2000)، گودین (2001) و سایرین گزینه ها و پیشنهادات دیگری به مدل  4p افزوده و آن را ترمیم کرده اند.در واقع بررسی مطالعات قبلی حاکی از آن است که عناصر تشکیل دهنده آمیخته بازاریابی از جمله کیفیت محصولات رقبا ، ماهیت رقابت ، پیش بینی فروش ، سطح رضایتمندی مشتریان و … عمدتاً تصادفی ، پویا ، نادقیق ، کیفی و یا نامشهود بوده و فهم آنها نیازمند بهره گیری از رویکردهایی است که با ماهیت ذاتی این نوع متغیرها سنخیت و همخوانی داشته باشد.  در موفقیت یک فعالیت تولیدی،آمیخته بازاریابی مناسب ومقولاتی مانند شناخت بازار،شناخت خریداران،ویژگی های مورد انتظار مصرف کننده،تطابق خصوصیات کالا با نیازهای بازار هدف،وجنبه های دیگری مطرح است که هر کدام باید مورد بررسی قرار گیرد.یکی از اثرات آمیخته بازاریابی خوب افزایش ، میزان فروش و سهم بازار بیشتر است فهرست مطالب بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان  به شرح زیر میباشد:چکیده    1فصل اول :کلیات1-1)مقدمه    3 1-2) تعریف و بیان مساله تحقیق    4 1-3) اهمیت و ضرورت  تحقیق    61-4) چهارچوب نظری    81-5) اهداف تحقیق    111-6)سوالات تحقیق    121-7) فرضیه های تحقیق    131-8) تعریف واژه ها و متغیرهای پژوهش    131-9) قلمرو پژوهش    16فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق2-1) مقدمه    182-2) محصول    262-3) قيمت    282-4) توزيع    282-5) ترويج    292-6) چهار پی(P) ترکیب عناصر بازار یابی    302-7) تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی    312-8) شركتهاي دانش بنيان    322-9)فناوری نانو    342-10) ﺑﻨﮕﺎﻫﻬﺎيﻛﻮﭼﻚو ﻣﺘﻮﺳﻂ    362-11) شرکت فناوران نانومقياس    362-12) پیشینه تحقیق    38فصل سوّم : روش اجرای تحقیق3-1) مقدمه     423-2) روش تحقیق    433-3) متغیرهای تحقیق    453-4) جامعه آماری و نمونه آماری    46   الف )  جامعه آماری     46     ب ) نمونه آماری     483-5)  روش گردآوری اطلاعات    523-6)  اعتبار پرسشنامه    543-7)  روش تحقیق    55فصل چهارم : تجزیه و تحلیل اطلاعات4-1)مقدمه    584-2) بخش اول آمار توصیفی    594-2-1) توصیف متغیر جنسیت    594-2-2) توصیف متغیر سن مشتریان    614-2-3) توصیف متغیر تحصیلات    634-2-4) توصیف متغیر عامل محصول    654-2-5) توصیف متغیر عامل قیمت    664-2-6) توصیف متغیر عامل توزیع (مکان)    674-2-7) توصیف متغیر ترفیع    684-2-8) آماره های توصیفی متغیرهای به کار رفته در تحقیق    704-2-9) توصیف میزان فروش شرکت های نانوئی    704-3 ) بخش دوم: آمار استنباطی    734-3-1)تجزیه و تحلیل داده ها    734-3-2)آزمون نرمال بودن داده ها    744-4)آزمون فرضیات    754-4-1)فرضیه1    754-4-2)فرضیه 2    764-4-3)فرضیه 3    774-4-4)فرضیه 4    784-5) مقایسه فروش شرکت ها    79فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات5-1)مقدمه     82نتایج آمار توصیفی و استنباطی5-2) تحلیل مشخصات دموگرافیک پاسخ دهندگان    835-2-1) متغیر جنسیت    835-2-2) متغیر سن    845-2-3) متغیر تحصیلات    845-3) میزان فروش    865-4) عامل قیمت    875-5) عامل توزیع (مکان)    885-6) عامل ترفیع    89پیشنهاد براساس یافته های تحقیق    905-7) پيشنهادات تحقيقات آتي    935-8) محدودیت های پژوهش    95چکیده به زبان انگلیسی    97منابع و مأخذ    98پیوست ها     105پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی پروژه بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان مقاله بررسی رابطه بین ع

  • پيشينه پژوهش نظریه های خودتنظیمی

    پيشينه پژوهش نظریه های خودتنظیمی دانلود پيشينه پژوهش نظریه های خودتنظیمی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل یادگیری خود تنظیمی به اعتقاد روان شناسان هر رفتاری که از ما سر می زند ، معلول…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق جايگاه ازدواج موقت در قوانين ايران شرایط شکلی ومهر آن

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق جايگاه ازدواج موقت در قوانين ايران شرایط شکلی ومهر آن دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق جايگاه ازدواج موقت در قوانين ايران شرایط شکلی ومهر آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • مبانی نظری بودجه اجرا وتصویب ان

    مبانی نظری بودجه اجرا وتصویب ان دانلود مبانی نظری بودجه اجرا وتصویب ان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بخش اول : مبانی نظری تحقیق 21 2 - 1 ) تاریخچه بودجه 2 -…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد در سازمان(فصل دوم)

    پيشينه پژوهش نقش اعتماد سازماني,پيشينه تحقيق اهمیت اعتماد سازی در سازمان,پيشينه نظري تعریف اعتماد سازمانی,چارچوب نظري اعتماد و اثرات اعتماد سازی در سازمان,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد مشتری و وفاداری مشتریان(فصل دوم),مباني نظري اﺑﻌﺎد ﻣﺨﺘﻠﻒ اﻋﺘﻤﺎد ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ دانلود…

  • دانلود مبانی نظری و وپیشینه پژوهش اثر گذاری سیاست پولی بر نرخ ارز (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش نرخ ارز و سیاست‌های پولی و مالی,پيشينه تحقيق نرخ ارز,دانلود مبانی نظری و وپیشینه پژوهش اثر گذاری سیاست پولی بر نرخ ارز (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه رابطه‌ی بین سیاست‌های پولی و نرخ ارز د,مباني نظري اثر سیاست…

  • پیشینه و مبانی نظری رهبری خدمتگزار و ارزیابی عملکرد کارکنان

    پیشینه و مبانی نظری رهبری خدمتگزار و ارزیابی عملکرد کارکنان دانلود پیشینه و مبانی نظری رهبری خدمتگزار و ارزیابی عملکرد کارکنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 . مقدمه 11 2…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش ماهیت خانواده و انتظارات والدین

    ادبیات,انتظارات,پژوهش,پیشینه,خانواده,ماهیت,نظری,والدین دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه پژوهش ماهیت خانواده و انتظارات والدین از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ماهیت خانواده و انتظارات والدین (فصل دوم) در 55 صفحه در قالب word , قابل ویرایش…

  • پرسشنامه انگیزه کاری معلمان

    پرسشنامه انگیزه کاری معلمان دانلود پرسشنامه انگیزه کاری معلمان دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه انگیزه کاری معلمان کاملا مخالفم مخالفم نظری ندارم موافقم کاملا موافقم آیتم ها از اینکه در این مدرسه تدریس می…

  • پاورپوینت درباره حشره شناسی کشاورزی

    پاورپوینت درباره حشره شناسی کشاورزی دانلود پاورپوینت درباره حشره شناسی کشاورزی دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت درباره حشره شناسی کشاورزی، همچنین این پاورپوینت درباره حشرات و اهمیت آن می باشد.در قالب پاورپوینت با…

  • تحقیق بررسی تحلیل ادراک محیطی جوانان از اکوتوریسم

    پایان نامه اثرات گردشگری و اکوتوریسم,پروژه نقش تفاوتهای فردی در ادراک,تحقیق بررسی تحلیل ادراک محیطی جوانان از اکوتوریسم,تحقیق پيشينه و تعاریف اکوتوریسم,عوامل موثر در ادراک محیطی,مقاله بررسی تحلیل ادراک محیطی جوان,مقاله تعريف گردشگر و اکوتوریست دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی…

  • پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود

    پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود دانلود پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 ) مقدمه ........................................................................................................................................................ 16 بخش اول…

  • پاورپوینت کنترل کیفیت

    پاورپوینت کنترل کیفیت دانلود پاورپوینت کنترل کیفیت دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت کنترل کیفیت،در حجم 82 اسلاید قابل ویرایش. بخشی یا متن: تعریف بازرسی: بطور کلی فرآیند بازرسی را می توان به عنوان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حسابرسي نوين در ايران ، حسابرسي داخلي و كنترلـهاي داخلي

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق حسابرسي نوين در ايران ، حسابرسي داخلي و كنترلـهاي داخلي دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق حسابرسي نوين در ايران ، حسابرسي داخلي و كنترلـهاي داخلي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی ارزیابی و نظریه های ارزیابی عملکرد مالی (فصل دوم)

    ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی ارزیابی و نظریه های ارزیابی عملکرد مالی (فصل دوم),پایان نامه عملکرد مالی,پيشينه پژوه,پيشينه تحقيق معیارهای ارزیابی عملکرد مالی,عملکرد مالی شرکت چیست,مباني نظري ارزیابی عملکرد مالی,مفهوم عملکرد مالی,مقاله عملکرد مالی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و…

  • پرسشنامه شخصیتی چند وجهی مینه سوتا (MMPI) فرم بلند

    آزمون شخصیتی چندوجهی مینه سوتا ( MMPI ),پرسش نامه شخصیتی چندوجهی مینه سوتا,پرسشنامه رایگان آزمون شخصیتی چندوجهی مینه سوتا,پرسشنامه شخصیتی چند وجهی مینه سوتا (MMPI),تست mmpi 71 سوالی,تست چند وجهی شخصیت,تفسیر آزمون mmpi,دانلود,دانلود آزمون mmpi دانلود فایل اصلی پرسشنامه شخصیتی…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق اضطراب ویادگیری اضطراب

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق اضطراب ویادگیری اضطراب دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق اضطراب ویادگیری اضطراب دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اضطراب ویادگیری اضطراب فصل دوم : پيشينه و ادبيات…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع خواص اتم ها و پیوند یونی

    دانلود پاورپوینت با موضوع خواص اتم ها و پیوند یونی برچسب ها: مثال پیوند یونیپیوند یونی و کووالانسیچند نمونه ترکیب یونیتعریف پیوند یونیپيوند يوني چيستترکیب یونی چیستپیوند یونی علوم نهمرسم پیوند یونی رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع دیوار های برشی

    دانلود پاورپوینت با موضوع دیوار های برشی برچسب ها: عکس دیوار برشیضخامت دیوار برشیدیوار برشی در پلاننحوه اجرای دیوار برشیدیوار برشی بتنی pdfآرماتور بندی دیوار برشیدیوار برشی فولادیروش اجرای دیوار برشی بتنی رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع…

  • پیشینه و مبانی نظری مدل کسب‌ و کار الکترونیکی در صنعت گردشگری

    پیشینه و مبانی نظری مدل کسب‌ و کار الکترونیکی در صنعت گردشگری دانلود پیشینه و مبانی نظری مدل کسب‌ و کار الکترونیکی در صنعت گردشگری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 1 - 2…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش مفهوم و نظریه های کیفیت زندگی (فصل 2 پایان نامه)

    پيشينه نظري,تعریف عملیاتی کیفیت زندگی,چارچوب نظري,دانلود مباني نظري نظریه کیفیت زندگی,شاخص کیفیت زندگی,فصل دوم پايان نامه ارشد اهمیت کیفیت زندگی,کیفیت زندگی پرسشنامه,مباني نظري تعریف کیفیت زندگی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) کیفیت زندگی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و…

  • تحقیق بررسی مطالعه ارتباط نقد شوندگی دارایی ها با سودآوری شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار

    پایان نامه نقد شوندگی,پروژه بررسی سودآوری در شرکتها,تحقیق بررسی مطالعه ارتباط نقد شوندگی دارایی ها با سودآوری شرکت های پذیرفته شده در بورس,مبانی نظری نقدشوندگی دارایی ها,مقاله ارتباط نقد شوندگی دارایی ها با سودآوری شرکت ها دانلود فایل اصلی تحقیق…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع درنگی در اشعار قیصر امین پور

    دانلود پاورپوینت با موضوع درنگی در اشعار قیصر امین پور برچسب ها: اشعار قیصر امین پور pdfاشعار قیصر امین پور قطاراشعار کوتاه قیصر امین پورشعر قیصر امین پور درباره عشقشعر قیصر امین پور درباره خداشعر قیصر امین پور درباره دوستجملات…

  • پروژه گاز طبیعی متراکم (CNG)

    CNG دانلود فایل اصلی پروژه گاز طبیعی متراکم (CNG) از سایت دانلود فایل پروژه گاز طبیعی متراکم (CNG)  در حجم 141 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست زیر: فهرست مطالب     پيشگفتار       فصل…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم وتعاریف ونظریات جرأت ورزی (فصل 2)

    تعریف جرات ورزی,جرات ورز,جرات ورزی در نوجوانان,دانلود کتاب جرات ورزی,دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم وتعاریف سبک‌های دل‌بستگی (فصل 2),مباني نظري کتاب جرات ورزی,مقاله درباره جرات ورزی,مهارت جرات ورزی pdf,مهارت جرات ورزی و قاطعیت دانلود فایل اصلی مبانی…

  • مبانی نظری تحقیق پرخاشگری در کودکان و نوجوانان و درمان آن

    مبانی نظری تحقیق پرخاشگری در کودکان و نوجوانان و درمان آن دانلود مبانی نظری تحقیق پرخاشگری در کودکان و نوجوانان و درمان آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرخاشگری در کودکان و نوجوانان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آشنایی با بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق آشنایی با بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق آشنایی با بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست…

  • گزارش کارآموزی شرکت تعاونی

    شرکت تعاونی,کارآموزی,گزارش کارآموزی شرکت تعاونی دانلود فایل اصلی گزارش کارآموزی شرکت تعاونی از سایت دانلود فایل گزارش کارآموزی شرکت تعاونی در حجم 25 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست موضوعات زیر: فهرست مطالب مقدمه                                                                                                                                      …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق افت تحصیلی وبازیهای رایانه ای

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق افت تحصیلی وبازیهای رایانه ای دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق افت تحصیلی وبازیهای رایانه ای دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق افت تحصیلی وبازیهای…

  • ادبیات نظری تحقیق و پیشینه الگوهای ارتباطی

    ادبیات نظری تحقیق و پیشینه الگوهای ارتباطی دانلود ادبیات نظری تحقیق و پیشینه الگوهای ارتباطی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری الگوهای ارتباطی , رویکرد ارتباطی خانواده فهرست مطالب : الگوهای ارتباطی…

  • دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید تجهیزات ورزشی و فیزیوتراپی

    پروژه کارافرینی تولید وسایل ورزشی,دانلود طرح توجیهی تولید تجهیزات ورزشی,راه اندازی کارخانه تولید تجهیزات ورزشی,طرح توجیهی تجهیزات ورزشی,طرح توجیهی فیزیوتراپی,طرح توجیهی مرکز فیزیوتراپی,کارآفرینی تولید تجهیزات ورزشی و فیزیوتراپی,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید تجهیزات ورزشی…

  • پاورپوینت سیاست های پولی و مالی

    پاورپوینت سیاست های پولی و مالی دانلود پاورپوینت سیاست های پولی و مالی دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت سیاست های پولی و مالی ، در حجم 41 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن:…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق برنامه ريزي استراتژیک

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق برنامه ريزي استراتژیک دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق برنامه ريزي استراتژیک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : برنامه ¬ ريزي استراتژیک الف ) برنامه ¬ ريزي استراتژیک…

  • پاورپوینت طراحی لرزه‌ای و اجرای دیوار محوطه

    پاورپوینت طراحی لرزه‌ای و اجرای دیوار محوطه برچسب ها: فونداسیون دیوار محوطهشناژ دیوار حیاطجزئیات دیوار کشی محوطهدیتیل دیوار آجری محوطهفاصله درز انقطاع در دیوار محوطهاجرای دیوار محوطه با بلوک سیمانیدیوار محوطه آجریپی دیوار بلوکی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت طراحی…

  • پاورپوینت انسان طبیعت معماری-مباحث تکمیلی

    پاورپوینت انسان طبیعت معماری-مباحث تکمیلی دانلود پاورپوینت انسان طبیعت معماری-مباحث تکمیلی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت انسان طبیعت معماری-مباحث تکمیلی(پایداری،طبیعت ،انسان و تناسبات)،در حجم 29 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق شبكه های اجتماعی (فصل دوم )

    ادبیات نظری شبكه های اجتماعی,پیشینه پژوهش شبكه های اجتماعی,پیشینه تحقیق شبكه های اجتماعی,چارچوب نظری رسانه اجتماعی,فصل دوم پایان نامه شبكه های اجتماعی,مبانی نظری شبكه های اجتماعی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق شبكه های اجتماعی (فصل دوم )…