بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان

بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان,پروژه بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان,تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی,مقاله بررسی رابطه بین ع
دانلود فایل اصلی بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان از سایت

دانلود فایل

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان،در قالب Word و 125 صفحه و قابل ویرایش.========================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir========================================================تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.قسمتهایی کوتاه از متن:چکیده    در جهان فرا رقابتي امروز، راز بقاء و موفقيت سازمان‌ها، درك ساختار رقابتي بازار است. دستيابي به اين درك، مستلزم آگاهي و شناخت مديريت از نظرات و خواست مشتري و ارزيابي و بهره گيري از آميخته بازاريابي (P4) (محصول، قیمت، توزیع و ترفیع) در بازار به منظور دست يابي به سهم بازار بيشترمي باشد.   آميخته بازاريابي مجموعه‌اي از ابزارهاي قابل كنترل بازاريابي است كه شركت با در هم آميختن آنها سعي در پاسخگويي به بازار هدف دارند و در امور تصمیم گیری به مدیران کمک می کند. به عبارت ديگر آميخته بازاريابي دربرگيرنده همه فعاليتهايي است كه شركت مي‌تواند با انجام آنها بر ميزان تقاضاي محصولاتش اثر گذارد. دراین پژوهش به بررسی عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان (شرکتهای نانویی) پرداخته شد که نهایتاً طبقه بندی فروش شرکت ها به ترتیب از کمترین به بیشترین میزان فروش به صورت زیر بدست آمد:1.رز نخ(نخهای آنتی باکتریال)، 2.فناوران نانو مقیاس ( فیلترهای نانویی)، 3.آرتاش کامپوزیت(کامپوزیت)، 4.نانو سیستم پارس(تجهیزات نانو اسکوپ)، 5.ریف ایران (رنگهای نانویی)، 6.گروه وحید (لوله های عایق صوتی).سپس ،بعد از شناسایی معیارهای موثر بر انتخاب و خرید  محصولات نانویی  به کمک پرسشنامه ،  ووزن دهی به  هر یک از اجزای عناصر آمیخته بازاریابی   مشخص شد  چه عواملی بیشترین تاثیر را بر فروش ، بدست آوردن سهم بازار بیشتر و در نتیجه سود بیشتر  شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان بررسی شده  را دارند که فروش هر یک به ترتیب دارای رتبه و میانگین مذکور به دست آمده اند ؛1..فناوران نانو مقیاس ( فیلترهای نانویی) 15% ، 2. نانو سیستم پارس(تجهیزات نانو اسکوپ)      17% ،3.ریف ایران (رنگهای نانویی)   18% ، 4.گروه وحید (لوله های عایق صوتی)     21% ، 5.آرتاش کامپوزیت(کامپوزیت)       16% ،  6 .رز نخ(نخهای آنتی باکتریال)     13% و در مجموع فروش بین این شش شرکت از 100% می باشد.مقدمهموقعیت استراتژیک کشور ایران به عنوان یک کشور آزاد و مستقل و اراده ملی برای افزایش تولید،بهبود توزیع ،حضور موفقیت آمیز در بازار های بین المللی ایجاب می کند که ادبیات بازاریابی  مورد توجه خاص قرار گیرد. تاآن چه مورد نیاز پژوهشگران ،کارشناسان ،مدیران و کارآفرینان اقتصادی در عرصه های تولید وتوزیع است فراهم گردد تا روند حرکت استقلال طلبانه ایران در کوتاه ترین زمان ممکن با مناسب ترین شرایط به موقعیت مطلوب برسد. بر مدیران واستراتژیست های واحد های تولیدی وخدماتی است که با تجهیز نیروهای محقق خود ،عملیات سازمانی را با هدف گیری به سمت بازار های دور ونزدیک وپیش بینی سطح فروش ، سهم بازار و درآمد معین برای دوره های آینده آغاز نماید واین مهم فقط با استعانت از روش هاو رویکرد های علمی بازاریابی میسر است.فعالین اقتصادی میهن مان باید به شناخت فرصت های موجود پرداخته و با استفاده از مزیت ها وقابلیت ها،با اتخاذ واجرای استراتژی های مناسب و توسعه صادرات ورهایی از خام فروشی وفله فروشی، ایجاد ارزش افزوده هر چه بیشتر در داخل و بازرگانی خارجی را  امکان پذیرنمایند.تلاش نگارنده در این تحقیق بررسی عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان (مورد کاوی شرکتهای نانویی) است.تعریف وبیان مسالهمحیط کسب و کار جهانی امروز با پیچیدگی روز افزان ، تغییرات سریع و تحولات غیر منتظره بازارها همراه است. انتخاب و گزینش بازارهای هدف پایه و مبنایی برای جایگاه یابی بنگاه به منظور تامین و برآورده ساختن نیازها و دستیابی به اهداف می باشد. هدف اصلی مدیر بازاریابی برخورداری از آمیخته ای در بازار است که به  شکل کارا و اثر بخش نیازهای مشتریان یک محصول خاص را توام با بیشینه سازی سود آوری برآورد سازد.جهت نیل به این منظور آمیخته بازاریابی مناسب نقش حیاتی در تحقق استراتژهای بازاریابی ایفا می کند. (کاتلر،1391: 114) رایج ترین تعریف آمیخته بازاریابی به منظور جایگاه یابی شایسته در بازار هدف عبارت است از عرضه محصول مناسب در محل مناسب با قیمت مناسب و در زمان مناسب. تقسيم بندي‌كلاسيك اين فعاليت‌ها را تحت عنوان 4p مطرح میکند:محصول (Product)  -قيمت (Price)- توزيع (Place)-  ترفیع (Promotion) آمیخته بازاریابی «دامنه تغییراتی است، که توسط شرکت‌ها به منظور بازاریابی کالاهایشان به خریداران استفاده می‌شود (سی پس و دیگران، 2002).آمیخته بازاریابی «دامنه‌ای از تصمیمات تکمیلی که توسط مدیر بازاریابی اتخاذ می‌شود، تا از موفقیت بازاریابی خود اطمینان حاصل نماید» (گروهی از نویسندگان ، 2003).آمیخته بازاریابی «آمیزه‌ای از ابزارها، تکنیک‌ها و واسطه‌هایی است که عموماً در برنامه ریزی اقدامات بازاریابی استفاده می‌شود» (یادین ، 2002).در واقع آمیخته بازاریابی،مسیر عملکرد سازمان را با استفاده از یک سری متغیرهای قابل کنترل در محیطی که عوامل غیرقابل کنترل زیادی دارد ؛ مشخص می کند. به بیان بهتر متغیرهای تصمیم بازایابی در قالب مدل های مختلف آمیخته بازاریابی چارچوبی فراهم می کنند که بنگاه بوسیله آنها برنامه هایی را برای فعالیت های بازاریابی خود توسعه می دهد(روستا و همکاران، 1391، ص 45). بدین ترتیب دو دسته کاربرد برای بکارکیری آمیخته بازاریابی متصور است. یکی تصمیم گیری در خصوص نحوه عرضه محصولات جدید به بازار و دیگری سنجش و ارزیابی استراتژی های بازاریابی موجود.با وجود کاربردهای زیاد 4p مک کارتی، ولی آمیخته مرسوم همواره مورد نقد قرار گرفته و از نظر جامع بودن مورد تردید است.فرضاً؛ بوردن با افزودن 8p دیگر به مدل پیشنهادی مک کارتی 12 متغیر را به عنوان متغیرهای اثرگذار در تصمیم گیری بازار یابی یاد می کند.و همینطور افراد دیگری چون آلبرت فرای (1961) ، بوم و ماری (1981)،اوهما(1982)، پیتر دویل(2000)، گودین (2001) و سایرین گزینه ها و پیشنهادات دیگری به مدل  4p افزوده و آن را ترمیم کرده اند.در واقع بررسی مطالعات قبلی حاکی از آن است که عناصر تشکیل دهنده آمیخته بازاریابی از جمله کیفیت محصولات رقبا ، ماهیت رقابت ، پیش بینی فروش ، سطح رضایتمندی مشتریان و … عمدتاً تصادفی ، پویا ، نادقیق ، کیفی و یا نامشهود بوده و فهم آنها نیازمند بهره گیری از رویکردهایی است که با ماهیت ذاتی این نوع متغیرها سنخیت و همخوانی داشته باشد.  در موفقیت یک فعالیت تولیدی،آمیخته بازاریابی مناسب ومقولاتی مانند شناخت بازار،شناخت خریداران،ویژگی های مورد انتظار مصرف کننده،تطابق خصوصیات کالا با نیازهای بازار هدف،وجنبه های دیگری مطرح است که هر کدام باید مورد بررسی قرار گیرد.یکی از اثرات آمیخته بازاریابی خوب افزایش ، میزان فروش و سهم بازار بیشتر است فهرست مطالب بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان  به شرح زیر میباشد:چکیده    1فصل اول :کلیات1-1)مقدمه    3 1-2) تعریف و بیان مساله تحقیق    4 1-3) اهمیت و ضرورت  تحقیق    61-4) چهارچوب نظری    81-5) اهداف تحقیق    111-6)سوالات تحقیق    121-7) فرضیه های تحقیق    131-8) تعریف واژه ها و متغیرهای پژوهش    131-9) قلمرو پژوهش    16فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق2-1) مقدمه    182-2) محصول    262-3) قيمت    282-4) توزيع    282-5) ترويج    292-6) چهار پی(P) ترکیب عناصر بازار یابی    302-7) تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی    312-8) شركتهاي دانش بنيان    322-9)فناوری نانو    342-10) ﺑﻨﮕﺎﻫﻬﺎيﻛﻮﭼﻚو ﻣﺘﻮﺳﻂ    362-11) شرکت فناوران نانومقياس    362-12) پیشینه تحقیق    38فصل سوّم : روش اجرای تحقیق3-1) مقدمه     423-2) روش تحقیق    433-3) متغیرهای تحقیق    453-4) جامعه آماری و نمونه آماری    46   الف )  جامعه آماری     46     ب ) نمونه آماری     483-5)  روش گردآوری اطلاعات    523-6)  اعتبار پرسشنامه    543-7)  روش تحقیق    55فصل چهارم : تجزیه و تحلیل اطلاعات4-1)مقدمه    584-2) بخش اول آمار توصیفی    594-2-1) توصیف متغیر جنسیت    594-2-2) توصیف متغیر سن مشتریان    614-2-3) توصیف متغیر تحصیلات    634-2-4) توصیف متغیر عامل محصول    654-2-5) توصیف متغیر عامل قیمت    664-2-6) توصیف متغیر عامل توزیع (مکان)    674-2-7) توصیف متغیر ترفیع    684-2-8) آماره های توصیفی متغیرهای به کار رفته در تحقیق    704-2-9) توصیف میزان فروش شرکت های نانوئی    704-3 ) بخش دوم: آمار استنباطی    734-3-1)تجزیه و تحلیل داده ها    734-3-2)آزمون نرمال بودن داده ها    744-4)آزمون فرضیات    754-4-1)فرضیه1    754-4-2)فرضیه 2    764-4-3)فرضیه 3    774-4-4)فرضیه 4    784-5) مقایسه فروش شرکت ها    79فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات5-1)مقدمه     82نتایج آمار توصیفی و استنباطی5-2) تحلیل مشخصات دموگرافیک پاسخ دهندگان    835-2-1) متغیر جنسیت    835-2-2) متغیر سن    845-2-3) متغیر تحصیلات    845-3) میزان فروش    865-4) عامل قیمت    875-5) عامل توزیع (مکان)    885-6) عامل ترفیع    89پیشنهاد براساس یافته های تحقیق    905-7) پيشنهادات تحقيقات آتي    935-8) محدودیت های پژوهش    95چکیده به زبان انگلیسی    97منابع و مأخذ    98پیوست ها     105پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی پروژه بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان مقاله بررسی رابطه بین ع

  • پیشینه ومبانی نظری يژوهش تکانشگري

    پیشینه ومبانی نظری يژوهش تکانشگري دانلود پیشینه ومبانی نظری يژوهش تکانشگري دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : تکانشگري 2 - 1 - 2 - 1 تکانه 2 - 1 - 2…

  • پاورپوینت زندگینامه مولانا

    پاورپوینت زندگینامه مولانا دانلود پاورپوینت زندگینامه مولانا دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل بخشی ازمتن پاورپوینت: مولانا، متولد سال604 در بلخ متولد شد.مولانا 13 ساله بود، بهاالدین ولد به دلیل ناامنی و حمله مغولان به…

  • پاورپوینت با موضوع الکساندر گراهام بل

    پاورپوینت با موضوع الکساندر گراهام بل دانلود پاورپوینت با موضوع الکساندر گراهام بل دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل الکساندر گراهام بل، مخترع تلفن در سال ۱۸۴۷ میلادی در شهر ادینبورگ در اسکاتلند متولد شد. چندسالی به…

  • محلول رویش مو جدید سال 1396,تونیک گیاهی و قرص رویش مو و درمان ریزش موی دکتر نوروزی بافرمول شگفتی ساز

    محلول رویش مو جدید سال 1396,تونیک گیاهی و قرص رویش مو و درمان ریزش موی دکتر نوروزی بافرمول شگفتی ساز برچسب ها: داروی رویش موی سر دکتر نوروزیانمحلول رویش موی سر دکتر نوروزیانمحلول ریزش موی سر دکتر نوروزیانمحلول ریزش موی…

  • دانلود طرح توجیهی تولید بتن سبک پیش ساخته

    پروژه تولیدی بتن سبک پیش ساخته,پروژه کارافرینی بتن پیش ساخته,دانلود طرح توجیهی بتن پیش ساخته,دانلود کارافرینی بتن سبک پیش ساخته,طرح توجیهی تولید بتن آماده,طرح تولید بتن آماده,طرح کارافرینی تولید بتن آماده,طرح کسب و کار تولید بتن پیش ساخته دانلود فایل…

  • فایل پاورپوینت مباحث مهم حقوقي پيمانها و آشنائي با انواع قراردادهاي ساختماني

    فایل پاورپوینت مباحث مهم حقوقي پيمانها و آشنائي با انواع قراردادهاي ساختماني برچسب ها: دانلودپاورپوینت مباحث مهم حقوقی پيمانها پاورپوینت مباحث مهم حقوقی پيمانها طرح و محاسبه اجراءنظارتپاورپوینت مباحث مهم حقوقی پيمانها و آشنائي با انواع قراردادهای ساختماني پاورپوینت آشنائی…

  • فایل اتوکد نقشه های فاز1و2و3و4 شهر پردیس،در حجم5فایل اتوکد

    فایل اتوکد نقشه های فاز1و2و3و4 شهر پردیس،در حجم5فایل اتوکد برچسب ها: دانلود نقشه های شهر پردیسنقشه های اتوکد فاز1و2و3و4 شهر پردیسنقشه های اتوکدی شهر پردیسنقشه فازهای شهر پردیسفایل اتوکد نقشه های فاز1و2و3و4 شهر پردیسنقشه های شهر پردیسشهر پردیسنقشه اتوکد فازهای…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع خواص اتم ها و پیوند یونی

    دانلود پاورپوینت با موضوع خواص اتم ها و پیوند یونی برچسب ها: مثال پیوند یونیپیوند یونی و کووالانسیچند نمونه ترکیب یونیتعریف پیوند یونیپيوند يوني چيستترکیب یونی چیستپیوند یونی علوم نهمرسم پیوند یونی رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع…

  • فایل پاورپوینت طرح هادی روستای دریکنده

    فایل پاورپوینت طرح هادی روستای دریکنده برچسب ها: دانلود پاورپوینت طرح هادی روستای دریکندهطرح هادی روستای دریکندهبررسی طرح هادی روستای دریکنده بابل مازندرانپاورپوینت آشنایی با طرح هادی روستای دریکنده بابلبررسی طرح هادی روستای دریکندهپروژه روستاپاورپوینت طرح هادی روستای دریکنده رفتن…

  • دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی مرکز تجاری خرید

    برنامه فیزیکی پاساژ,پایان نامه معماری مرکز تجاری خرید,رساله معماری مرکز تجاری خرید,ظوابط و استانداردهای پاساژ,مطالعات معماری پاساژ,مطالعات معماری مرکز تجاری خرید,معماری مرکز تجاری خرید دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی مرکز تجاری خرید از سایت دانلود فایل…

  • دانلود مبانی و ادبیات نظری تعاریف و دیدگاه های سلامت روان و استرس شغلی

    دانلود مبانی و ادبیات نظری تعاریف و دیدگاه های سلامت روان و استرس شغلی دانلود دانلود مبانی و ادبیات نظری تعاریف و دیدگاه های سلامت روان و استرس شغلی دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل…

  • پاورپوینت زنگ علوم و هوای سالم

    پاورپوینت زنگ علوم و هوای سالم برچسب ها: پاورپوینت زنگ علوم و هوای سالمپاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان مبحث زنگ علوم و هوای سالم آب سالم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت زنگ علوم و هوای سالم دسته بندي : زیست…

  • شناسایی تقاضای پنهان مشتریان انواع خدمات بانک تجارت (خصوصا خدمات الکترونیکی) و ارائه مدل مناسب آن

    شناسایی تقاضای پنهان مشتریان انواع خدمات بانک تجارت (خصوصا خدمات الکترونیکی) و ارائه مدل مناسب آن برچسب ها: تقاضای پنهان بانک تجارت مدل یابی معادلات ساختاریپایان نامه شناسایی تقاضای پنهان مشتریان انواع خدمات بانک تجارت (خصوصا خدمات الکترونیکی) و ارائه…

  • طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری

    ارزشیابی,طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری,یادگیری دانلود فایل اصلی طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری از سایت دانلود فایل طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری در حجم 67 صفحه و در قالب word  و قابل ویرایش و با فهرست مطالب…

  • پاورپوینت مصرف انرژي در فرآیندهای صنعتی

    پاورپوینت مصرف انرژي در فرآیندهای صنعتی برچسب ها: استاندارد معیار مصرف انرژیاستانداردهای انرژیمعیار مصرف انرژی صنایعاستاندارد برچسب انرژیاستاندارد انرژياستاندارد مواد غذایی ایراندانلود رایگان استاندارد ملی ایرانموسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مصرف انرژي در فرآیندهای…

  • توسعه بخش کشاورزی و روند بهبود زندگی روستائیان

    توسعه بخش کشاورزی و روند بهبود زندگی روستائیان برچسب ها: پایان نامه توسعه بخش کشاورزی و روند بهبود زندگی روستائیانپروژه توسعه بخش کشاورزی و روند بهبود زندگی روستائیانتحقیق توسعه بخش کشاورزی و روند بهبود زندگی روستائیانمبانی نظری و پیشینه پژوهش…

  • پاورپوینت حوادث ناشی از كار

    پاورپوینت حوادث ناشی از كار برچسب ها: دانلود پاورپوینت حوادث ناشی از كارپاورپوینت حوادث ناشی از كارحوادث ناشی از كاربررسی حوادث ناشی از کارپاورپوینت ايمني در كارگاهحوادث در بخش ساختمان كارگاه های ساختمانیپاورپوینت حوادث ساختمانیراه حل های پیشگیری حوادث کار…

  • مبانی نظری و ادبیات تحقیق مفاهیم پولشویی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش روش های پولشویی,پيشينه تحقيق پولشویی به انگلیسی,پيشينه نظري پولشویی,چارچوب نظري مفاهیم پولشویی چیست؟,دانلود مباني نظري پولشویی در ایران,مباني نظري مراحل پولشویی,مبانی نظری و ادبیات تحقیق مفاهیم پولشویی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و ادبیات تحقیق مفاهیم پولشویی (فصل…

  • بررسی تاثیر استراتژی های مدیریت سرمایه در گردش بر تغییرات قیمت سهام و ارزش افزوده نقدی

    بررسی تاثیر استراتژی های مدیریت سرمایه در گردش بر تغییرات قیمت سهام و ارزش افزوده نقدی برچسب ها: دانلود مقاله بررسی تاثیر استراتژی های مدیریت سرمایه در گردش بر تغییرات قیمت سهام و ارزش افزوده نقدیپروژه بررسی تاثیر استراتژی های…

  • مبانی نظری و پیشینه برنامه های بهبود مدیریت کیفیت

    مبانی نظری و پیشینه برنامه های بهبود مدیریت کیفیت دانلود مبانی نظری و پیشینه برنامه های بهبود مدیریت کیفیت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 تاریخچه و سیر تحول نظریه های…

  • پاورپوینت با موضوع اعتیاد به اینترنت

    پاورپوینت با موضوع اعتیاد به اینترنت دانلود پاورپوینت با موضوع اعتیاد به اینترنت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اگر چند ساعت از وقت خوب و اوقات فراغت خودتان را پای اینترنت صرف می‏…

  • مبانی نظری و پیشینه صندوق های سرمایه گذاری

    مبانی نظری و پیشینه صندوق های سرمایه گذاری دانلود مبانی نظری و پیشینه صندوق های سرمایه گذاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق صندوق های سرمایه گذاری 2 - 1…

  • بررسي ميزان رضايتمندي دانشجويان پيام نور شهرستان شیراز در رشته تحصيليشان

    پیام نور,رشته تحصیلی,رضایتمندی دانلود فایل اصلی بررسي ميزان رضايتمندي دانشجويان پيام نور شهرستان شیراز در رشته تحصيليشان از سایت دانلود فایل تحقیق بررسي ميزان رضايتمندي دانشجويان پيام نور شهرستان شیراز در رشته تحصيليشان در حجم 89 صفحه و در قالب…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش پرخاشگری و نظریات آن (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش علل پرخاشگري,پيشينه تحقيق علل‌ خشونت‌ و پرخاشگری‌ در کودکان‌,چارچوب نظري تعریف پرخاش,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش پرخاشگری ونظریات آن (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد بهترین راههای درمان پرخاشگری,مباني نظري پرخاشگری و درمان آن دانلود فایل اصلی…

  • مبانی نظری تحقیق عامل اقتصادی و اجتماعی و خشونت علیه زنان

    خشونت,مبانی نظری تحقیق عامل اقتصادی و اجتماعی و خشونت علیه زنان دانلود فایل اصلی مبانی نظری تحقیق عامل اقتصادی و اجتماعی و خشونت علیه زنان از سایت دانلود فایل تحقیق عامل اقتصادی و اجتماعی  و خشونت علیه زنان در حجم…

  • چارچوب نظری تحقیق و پیشینه پژوهشی تعاریف، مفاهیم سرمایه فکری(فصل دوم)

    انواع سرمایه فکری,اهمیت اندازه گیری سرمایه فکری,تأثیر سرمایه فکری بر ارزش بازار,تاثير سرمايه فکري بر عملکرد مالي شرکت,تعریف سرمایه فکری چیست؟,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم,سرمایه فکری doc,سرمایه فکری در حسابداری دانلود فایل اصلی چارچوب نظری تحقیق و پیشینه…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته روانشناسی،بررسي مشاوره شغلي

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته روانشناسی،بررسي مشاوره شغلي برچسب ها: گزارش کاراموزي بررسي مشاوره شغليکاراموزي بررسي مشاوره شغليکارورزي بررسي مشاوره شغليدانلود گزارش کارآموزي بررسي مشاوره شغليبررسي مشاوره شغليمشاوره شغلي رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته روانشناسی،بررسي مشاوره…

  • پاورپوینت مطالعه تطبیقی و تحلیلی اسناد هدایت طراحی شهری

    پاورپوینت مطالعه تطبیقی و تحلیلی اسناد هدایت طراحی شهری دانلود پاورپوینت مطالعه تطبیقی و تحلیلی اسناد هدایت طراحی شهری دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت مطالعه تطبیقی-تحلیلی اسناد هدایت طراحی شهری و جایگاه آنها…

  • پاورپوینت معماری شهر ماسوله

    پاورپوینت معماری شهر ماسوله دانلود پاورپوینت معماری شهر ماسوله دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت اقلیم شناسی و ویژگی های معماری بومی ماسوله ،در حجم 44 اسلاید قابل ویرایش،به همراه یک هدیه ویژه .…

  • استانداردهاي (سازمان بین المللی استاندارد)

    سازمان بین المللی استاندارد دانلود فایل اصلی استانداردهاي (سازمان بین المللی استاندارد) از سایت دانلود فایل تحقیق استانداردهاي (سازمان بین المللی استاندارد) در حجم 104 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست مطالب زیر:فهرستمقدمه    1- اطلاعاتي…

  • پیشینه و مبانی نظری حمایت اجتماعی

    پیشینه و مبانی نظری حمایت اجتماعی دانلود پیشینه و مبانی نظری حمایت اجتماعی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل حمایت اجتماعی فهرست مطالب : تعاریف حمایت اجتماعی 2 - 1 - 2 - 2…

  • طرح توجیهی تولید در باز کن برقی یا آیفن

    پروژه کارآفرینی درب بازکن الکتریکی تصویری,توجیه فنی و اقتصادی تولید دربازکن برقی,خرید پروژه کارآفرینی دربازکن برقی,خرید طرح,طرح احداث کارخانه تولید اف اف برقی,طرح توجیهی تولید آیفن,طرح توجیهی تولید جک درب,طرح توجیهی تولید جک درب بازکن اتوماتیک دانلود فایل اصلی طرح…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف هوش معنوی، رضایت شغلی و تعهد سازمانی(فصل 2)

    ارتباط بین هوش معنوی و تعهدسازمانی,پیشینه پژوهش هوش معنوی ومولفه های آن,رضایت شغلی و تعهد سازمانی,عوامل موثربر رضایت شغلی,مبانی نظری رضایت شغلی وابعاد آن,مبانی نظری هوش معنوی وهوش,مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف هوش معنوی,نظریه شغلی کوک وراک دانلود فایل…

  • پیشینه و مبانی نظری بیماری اتيسم

    پیشینه و مبانی نظری بیماری اتيسم دانلود پیشینه و مبانی نظری بیماری اتيسم دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اتيسم اتيسم طيفي از اختلالات است . در اصطلاح کلي ، به اين معني است…

  • بررسي مسير مگنوسلولار مغز در افراد داراي ويژگي هاي شخصيتي اسكيزوتايپال و مقايسه آن با افراد بهنجار

    بررسي مسير مگنوسلولار مغز در افراد داراي ويژگي هاي شخصيتي اسكيزوتايپال و مقايسه آن با افراد بهنجار برچسب ها: اختلال شخصیت اسکیزوتایپالمسیر مگنوسلولارپریمتری هامفرینقص میدان بیناییبررسي مسير مگنوسلولار مغز در افراد داراي ويژگي هاي شخصيتي اسكيزوتايپال و مقايسه آن با…