تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند,پایان نامه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تب,پروژه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند,تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند
دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند از سایت

دانلود فایل

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و  ارزش ویژه برند،در قالب Word و 195 صفحه و قابل ویرایش.========================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir========================================================تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.قسمتهایی کوتاه از متن:مقدمهنقش برند ها در شناسایی محصولات شرکت در بازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیر است (پرهیزگار و عابد، 1391). امروزه ایجاد برندهای قدرتمند به یکی از اساسی ترین دغدغه های مدیران شرکت ها مبدل شده است که ضمن عمل به وعده ها و تعهدات، قدرت توانمندی های شرکت را در طول زمان ارتقاء دهند (اسداله و همکاران، 1390).برندها از زمره با ارزش ترین دارایی های شرکت ها محسوب می شوند، توجه به مفاهیمی چون برند، مدیریت آن و ارزش ویژه نام تجاری، سبب دستیابی به جایگاهی مناسب در اذهان مشتریان می گردد (پرهیزگار و عابد، 1391) و امروزه شرکت های موفق نشان داده اند که برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار، توجه به برندسازی و ارزش ویژه برند، ضروری و حیاتی می باشد (دیواندری و همکاران، 1390).در سال های اخیر موضوع ارزش ویژه برند توجه محققان حوزه ی بازاریابی را بسیار به خود جلب کرده است. مطابق نظر آکر  (1996)، ارزش ویژه برند، تفاوت قیمتی را که یک برند قوی در مقایسه با یک برند متوسط در فروش خود جذب می کند، نشان می دهد. از این رو ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها و نیز شرکت ها پیشنهاد می گردد (اسداله و همکاران، 1390).یکی از دلایل محبوبیت ارزش ویژه برند، نقش استراتژیک و پر اهمیت آن در کسب مزیت رقابتی و تصمیمات استراتژیک مدیریتی می باشد. زمانی که ارزش ویژه برند به طور صحیح و موضوعی مورد ارزیابی قرار گیرد، استاندارد مناسبی برای اندازه گیری تاثیر مداوم تصمیمات بازاریابی می باشد (Atilgan et al.., 2005). ساخت و ایجاد ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی است از این رو که می تواند ضامن موفقیت های بیشتر و درآمدهای روزافزون باشد (Yoo, 2009 ).برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد (Pappu et al.., 2008). در نتیجه هدف اصلی پژوهش حاضر عبارت از بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر می باشد.بيان مسالهدانشگاهیان و بازاریابان حرفه ای به ارزش ویژه برند به عنوان سکویی برای ساختن مزیت های رقابتی، جریان های درآمدهای آینده و ثروت سهامداران توجه کرده اند. برخی از محققان نیز به این نتیجه رسیده اند که ارزش ویژه برند محصولات، سودها آینده و جریانات نقدی بلندمدت را به طور مثبتی تحت تاثیر قرار می دهد (Kim et al.., 2003). اهمیت ارزش ویژه برند، عواید فراوانی برای شرکت هایی که مالک برندها هستند، در بر دارد. سالومون و استوارت  (1999)، بیان کرده اند که ارزش ویژه برند برای شرکت، مزیت رقابتی فراهم می سازد زیرا به برند قدرت می بخشد تا سهم بیشتری از بازار را به دست آورد و حفظ نماید و با قیمت و حاشیه ی سودهای بیشتر بفروشد (Jung et al.., 2008). سطح های بالاتر ارزش ویژه برند به ترجیحات و قصدهای خرید بالاتر مصرف کننده منتهی می گردد و همچنین برگشت های موجودی بالاتری را نیز در پی دارد (Pappu et al.., 2005).ارزش ویژه برند، سازمان ها را قادر می سازد که علاوه بر حفظ سهم بازار خود، مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند (Lee and Back, 2009). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. بنابراین ارزش ویژه برند می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان جریان نقدی ایجاد نماید. در سال 1989، موسسه علمی بازاریابی، ارزش ویژه برند را به عنوان ارزشی تعریف می کند که به وسیله ی نام برند، افزوده می گردد و در بازار به عنوان حاشیه های سود و سهم های بازار بیشتر پاداش داده می شود که می تواند توسط مشتریان و اعضای زنجیره تامین به عنوان دارایی مالی و نیز مجموعه ای از تداعی ها و رفتارهای مطلوب دیده شود (Yasin et al.., 2007).در حقیقت، ساخت ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی می باشد زیرا می تواند ضامن موفقیت ها و درآمدهای بی شماری باشد (Yoo, 2009). بازاریابان به ارزش ویژه برند به عنوان سازنده ی شهرت و یا قدرت برند (شامل: آگاهی، آشنایی، سطوح اعتبار و وجه تمایز با برندهای رقیب در ذهن مصرف کننده) اشاره کرده اند(Delgado-Ballester, 2008). ارزش ویژه برند، احتمال انتخاب برند را افزایش داده و منجر به وفاداری مشتری به یک برند خاص می شود (Rajh, 2005).به زعم آکر (1991)، ارزش ویژه برند یک مفهوم چند بعدی است و چهار بعد پراهمیت آن عبارتند از: آگاهی از برند، کیفیت درک شده، تداعی های برند و وفاداری برند (Lee and Back, 2010). ارزش ویژه برند بالا سبب می شود که مصرف کنندگان به ادعاهای بیش از اندازه ی فعالیت های ترفیع، با احتمال بیشتری اعتقاد یابند و نیز ارزش ویژه برند بالا، اثرات منفی انتخاب مشتریان از ترفیعات فروش غیرجذاب را کاهش می دهد و در نهایت، ارزش ویژه برند بالا، استنباط های منفی پس از افزایش قیمت را محدود می کند (Walf et al.., 2005). در مجموع می توان گفت که ارزش ویژه برند، ارزش را برای مشتری می افزاید، برای ایجاد و خلق موقعیت های رقابتی قابل دفاع، کمک می کند، مصرف کنندگان را نسبت به فعالیت های ترفیع و ترفیعات، پذیراتر می سازد و نفوذ در بازارها را تسریع می بخشد (Delgado-Ballester et al.., 2005).همانظور که ذکر شد، کارشناسان و صاحبان صنایع، ارزش ویژه برند را به عنوان یک موضوع پر اهمیت شناخته اند. زیرا عناصر ارزش ویژه برند تاثیر مثبت و معناداری بر روی ادراک مصرف کنندگان و رفتارهای خرید ایشان دارد. بنابراین، شرکت ها نیازمند توسعه ی استراتژی هایی هستند که رشد ارزش ویژه برند را تشویق و تقویت نمایند. تحقیقات نشان می دهند که عناصر آمیخته ی بازاریابی نقشی کلیدی در ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند، ایفا می کنند(Buil et al.., 2013).فعالیت های آمیخته بازاریابی و به خصوص فعالیت های ترفیع، می توانند ادراک مصرف کنندگان درخصوص برند را تحت تاثیر قرار دهند. این عناصر به این منظور دارای اهمیت فراوانی هستند که نه تنها با ارزش ویژه برند در ارتباط مستقیم بوده بلکه در کنترل شرکت نیز قرار دارند و بازاریابان قادرند با مدیریت صحیح این عناصر ارزش ویژه برند را رشد داده و تقویت نمایند. در حقیقت می توان گفت که، عناصر آمیخته ی بازاریابی، ارزش ویژه ادراکات مصرف کننده نسبت به برندها را تحت تاثیر قرار می دهد. برای مثال: یو (2002)، به این نتیجه رسید که گستردگی توزیع و هزینه های فعالیت های ترفیع به طور مثبتی ارزش ویژه برند را تحت تاثیر قرار می دهند (Pappu et al..,2008). دو عنصر بسیار پراهمیت فعالیت های ترفیع، تبلیغات تجاری و فعالیت های پیشبرد فروش می باشند و به نظر می رسد که در مقایسه با سایر عناصر مرتبط با ترفیع محصولات بیشترین تاثیر را بر روی خلق و نگهداری ارزش ویژه برند داشته باشند (West and Prendegast, 2009).برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد (Pappu et al.., 2008) لاو و مهر  (2000)، گزارش داده اند که شرکت هایی که بودجه های بالاتری به فعالیت های ترفیع در ارتباط با پیشبرد فروش اختصاص می دهند، مشتریان بیشتری جذب می کنند که این مشتریان، نگرش های مطلوب تر و ارزش ویژه برند قوی تری دارند و به همان اندازه سهم بازار، بالاتر رفته و سودها نیز افزایش می یابند (Teo and Tan, 2002). به گفته ی یو و دانتو  (2002)، ارزش ویژه برند با قوت گرفتن ابعاد ارزش ویژه برند، ایجاد، حفظ و گسترش داده می شود که نتیجه ی فعالیت های بازاریابی بخصوصی می باشد (Yoo and Donthu, 2002). در مجموع، بیشتر تحقیقات ارزش ویژه برند بر متغیرهای آمیخته ی بازاریابی مانند فعالیت های ترفیع، توزیع، قیمت و کیفیت محصول به عنوان عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند؛ تمرکز کرده اند (Yasin et al.., 2007).تبلیغات از دیدگاه کاتلر عبارتست از:هر نوع ارائه غیر شخصی به منظور شناسائی و معرفی ایده ها ، کالاها یا خدمات بوسیله فرد یا مؤسسه مشخص یا عامل معرفی کننده ( مبلغ ) در مقابل پرداخت وجهی معین را فعالیت های ترفیع تجاری می گویند. (کاتلر، 1387). تبليغات در اقتصاد و بازرگاني مي‌تواند اين گونه تعريف شود: فرآيند روشمند ارائه اطلاعات مناسب، در مورد كالاها و خدمات به مشتريان و ترغيب و متقاعد كردن مؤثر مصرف كنندگان به خريد كالا ها و خدمات. تبليغات يكي از روشهاي تشويق و ترغيب است كه از عناصر چهارگانه بازاريابي محسوب مي‌شود (علیئی، 1390).با توجه به اهمیت ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند برای شرکت ها و نیز با در نظر گرفتن تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش در ایجاد آن، لذا هدف از اجرای پژوهش حاضر بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع تجاری و فعالیتهای پیشبرد فروش در ایجاد ارزش ویژه برند برای شرکت ها می باشد. بدین ترتیب پرسش اصلی تحقیق عبارتست از:آیا فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند تاثیر دارند؟اهميت و ضرورت تحقيقامروزه برند، دیگر تنها یک ابزار کارآمد در دست مدیران نیست. بلکه به یک الزام استراتژیک برای سازمان ها مبدل شده که آنها را در جهت خلق ارزش بیشتر برای مشتریان و همچنین ایجاد مزیت رقابتی پایدار کمک می نماید. برندهای موفق باعث افزایش اعتماد به محصولات و خدمات ناملموس می شوند (رحیم نیا و فطمی، 1390). ارزش ویژه برند مثبت و مبتنی بر مشتری، می تواند به درآمدزایی بیشتر، هزینه های پایین تر و سود بالاتری منجر شود و نیز اثرات مستقیمی بر توانایی های سازمان در اتخاذ تصمیمات مناسب در مورد افزایش قیمت محصولات، اثربخشی ارتباطات بازاریابی و موفقیت در توسعه ی تجاری داشته باشد (سیدجوادین و شمس، 1386). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. بنابراین ارزش ویژه برند می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان جریان نقدی ایجاد نماید (Yasin et al.., 2007 ). ارزش ویژه برند، احتمال انتخاب برند را افزایش داده و منجر به وفاداری مشتری به یک برند خاص می شود ( Rajh, 2005).پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
تحقیق بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند پروژه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تبلیغات و فعالیت های پیشبرد فروش) و ارزش ویژه برند پایان نامه بررسی يين تاثیر فعالیت های ترفیع (تب

  • جزوه طراحی و ساخت و نصب مخازن ذخیره Dome roof به همراه هندبوک API650 Design and installing Dome r

    جزوه طراحی و ساخت و نصب مخازن ذخیره Dome roof به همراه هندبوک API650 Design and installing Dome r برچسب ها: جزوه طراحی و ساخت و نصب مخازن ذخیره Dome roof به همراه هندبوک API650Design and installing Dome roof storage…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعریف کودک و نوجوان(فصل دوم)

    ادبيات نظري دوران کودکی,پيشينه پژوهش پايان نامه تعریف کودک و نوجوان,پيشينه تحقي,چارچوب نظري نظریه های کودکی,دانلود مباني نظري تعریف کودک و نوجوان,فصل دوم تئوری های کودکی,مباني نظري پايان نامه کودکی,مباني نظري و پيشينه پژوهش تعریف کودک و نوجوان دانلود فایل…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق خانواده،شیوه های فرزند پروری و منبع کنترل (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری خانواده,پیشینه تحقیق شیوه های فرزند پروری و منبع کنترل,چارچوب نظری خانواده,شیوه های فرزند پ,شیوه های فرزند پروری و منبع کنترل,فصل دوم پایان نامه خانواده,مبانی نظری شیوه های فرزند پروری و منبع کنترل دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق سبک های مقابله

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق سبک های مقابله دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق سبک های مقابله دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : 14 - 2 انواع شیوههای مقابلهای 15 - 2 انواع…

  • ادبیات نظری تحقیق برونسپاری و بررسی بهای تمام شده خدمات (فصل دوم )

    ادبیات نظری برونسپاری و بررسی بهای تمام شده خدمات,تحقیق برونسپاری و بررسی بهای تمام شده خدمات,چارچوب نظری برونسپاری و بهای تمام شده خدمات,فصل دوم پایان نامه برونسپاری و بررسی بهای تمام شده خدمات,مبانی نظری برونسپاری و بهای تمام شده خدمات…

  • بررسی تاثیر جهت گیری استراتژیک برعملکرد صادراتی صادرکنندگان

    بررسی تاثیر جهت گیری استراتژیک برعملکرد صادراتی صادرکنندگان برچسب ها: جهت گیری استراتژیک عملکرد صادراتی استراتژی برنامه‎ریزی استراتژیک تفکر استراتژیکدانلود پایان نامه بررسی تاثیر جهت گیری استراتژیک برعملکرد صادراتی صادرکنندگانپروژه بررسی تاثیر جهت گیری استراتژیک برعملکرد صادراتی صادرکنندگان رفتن به…

  • تحقیق درباره نقش مخمر در تولید مشروبات الکلی

    تحقیق درباره نقش مخمر در تولید مشروبات الکلی دانلود تحقیق درباره نقش مخمر در تولید مشروبات الکلی دسته بندي : مهندسی شیمی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل تحقیق درباره نقش مخمر در تولید مشروبات الکلی دارای 14 صفحه…

  • دانلود پاورپوینت بررسی تئوری حسابداری اثباتی

    دانلود پاورپوینت بررسی تئوری حسابداری اثباتی دانلود فایل اصلی دانلود پاورپوینت بررسی تئوری حسابداری اثباتی از سایت دانلود فایل  دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی تئوری حسابداری اثباتی در 36 اسلاید در قالب پاورپوینت , قابل ویرایش ، آماده چاپ و…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی شرکت خدمات تاسیسات گرمایش و سرمایش ساختمانی

    پروژه کارآفرینی شرکت خدمات تاسیسات ساختمانی گرمایش و سرمایش,پروژه کارافرینی راه اندا,دانلود طرح توجیهی شرکت تاسیسات گرمایشی و سرمایشی,طرح توجیهی تاسیس موتورخانه,طرح توجیهی سیستم سرمایشی,طرح توجیهی سیستم گرمایشی,طرح کارافرینی تاسیسات گرما و سرما دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی…

  • دانلود مقاله بررسی نگرانیهای امنیتی و دلایل عدم پذیرش رایانشابری در محیطهای کسبوکار

    امنیتی,بررسی,پذیرش,دانلود,دلایل,رایانشابری,عدم,کسبوکار,محیطهای,مقاله,نگرانیهای دانلود فایل اصلی دانلود مقاله بررسی نگرانیهای امنیتی و دلایل عدم پذیرش رایانشابری در محیطهای کسبوکار از سایت دانلود فایل چکیده رایانشابری به معنای ارائه خدمات رایانشی از قبل مهیا شده است که بدون نیاز به دانش از فناوریهای…

  • بررسی روابط میان ارزش ویژه ی برند مقصد گردشگری, رضایت و وفاداری گردشگران مطالعه موردی شهرک توریستی

    بررسی روابط میان ارزش ویژه ی برند مقصد گردشگری, رضایت و وفاداری گردشگران مطالعه موردی شهرک توریستی برچسب ها: پایان نامه بررسی روابط میان ارزش ویژه ی برند مقصد گردشگری رضایت و وفاداری گردشگران مطالعه موردی شهرک توریستیپروژه بررسی روابط…

  • فایل پاورپوینت تحلیل و بررسی روستای برسیان

    فایل پاورپوینت تحلیل و بررسی روستای برسیان برچسب ها: دانلود پاورپوینت روستای برسیانروستای برسیان اصفهانپروژه روستاپاورپوینت روستای برسیانپاورپوینت روستای برسیان اصفهانبررسی و تحلیل روستای برسیان اصفهانپاورپوینت آشنایی با روستای برسیانپاورپوینت روستابررسی روستای برسیان از توابع شهرستان رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت برنامه كاهش آلودگي آبها در جهان

    پاورپوینت برنامه كاهش آلودگي آبها در جهان دانلود پاورپوینت برنامه كاهش آلودگي آبها در جهان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بنام خداوند بخشنده مهربان برنامه كاهش آلودگي آبها در جهاننمونه مورديراين – اروپا…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(بازاریابی رابطه ای) (فصل دوم پایان نامه)

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(بازاریابی رابطه ای) (فصل دوم پایان نامه) برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه پژوهش سیستم مدیریت ارتباط با مشتریمبانی نظری بازاریابی رابطه ایپیشینه تحقیق مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتریپیشینه…

  • مبانی نظری و پیشینه پایداری محله ای

    مبانی نظری و پیشینه پایداری محله ای دانلود مبانی نظری و پیشینه پایداری محله ای دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه 25 2 - 2 - محله 27 2 - 2…

  • پیشینه و مبانی نظری ارتباط بین سیستم های حسابداری،اطلاعات حسابداری و تصمیم گیرندگان

    پیشینه و مبانی نظری ارتباط بین سیستم های حسابداری،اطلاعات حسابداری و تصمیم گیرندگان دانلود پیشینه و مبانی نظری ارتباط بین سیستم های حسابداری،اطلاعات حسابداری و تصمیم گیرندگان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی…

  • بررسی ارزیابی مدلی برای پیش‌بینی سلامت روان دانشجویان بر اساس ایمان مذهبی، با میانجی‌گری شادکامی

    بررسی ارزیابی مدلی برای پیش‌بینی سلامت روان دانشجویان بر اساس ایمان مذهبی، با میانجی‌گری شادکامی برچسب ها: تحقیق سلامت روانیایمان مذهبیمقاله شادکامیسبک دل بستگی دوسوگراپروژه منبع کنترلتحقیق بررسی ارزیابی مدلی برای پیش‌بینی سلامت روان دانشجویان بر اساس ایمان مذهبی با…

  • پاورپوینت مدیریت پروژه نقشه برداری

    آشنایی با مدیریت پروژه نقشه برداری,پاورپوینت مدیریت پروژه,پاورپوینت مدیریت پروژه نقشه برداری,پاورپوینت نقشه برداری,دانلود پاورپوینت مدیریت پروژه نقشه برداری,مدیریت پروژه,مدیریت پروژه نقشه برداری,مدیریت در نقشه برداری,نقشه برداری دانلود فایل اصلی پاورپوینت مدیریت پروژه نقشه برداری از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل…

  • پاورپوینت کنترل علایم حیاتی

    پاورپوینت کنترل علایم حیاتی برچسب ها: علائم حیاتی rrفرم نمودار علائم حیاتیآموزش چارت علائم حیاتیعلائم حیاتی را نام ببریدبرگ نمودار علائم حیاتیمانیتورینگ علائم حیاتی pdfعلائم حیاتی spo2اختصارات علائم حیاتی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کنترل علایم حیاتی دسته بندي :…

  • پاورپوینت خلاقیت (آشنایی با تکنیک های آن)

    پاورپوینت خلاقیت (آشنایی با تکنیک های آن) دانلود پاورپوینت خلاقیت (آشنایی با تکنیک های آن) دسته بندي : فنی و حرفه ای جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت خلاقیت (آشنایی با تکنیک های آن)،در حجم 69 اسلاید قابل…

  • دانلود پرسشنامه شوخ طبعی افراد (SHQ)

    آموزش شوخ طبعی,ابزار شوخ طبعی (SHQ,پرسشنامه shq,پرسشنامه سبکهای شوخ طبعی,پرسشنامه سلامت روان,پرسشنامه شوخ طبعي,پرسشنامه شوخ طبعي (shq),پرسشنامه شوخ طبعی خشوعی,پرسشنامه شوخ طبعی مارتین,دانلود رایگان پرسشنامه شوخ طبعی,مقیاس شوخ طبعی (SHQ) دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه شوخ طبعی افراد (SHQ) از…

  • پاورپوینت تاریخچه بسکتبال

    پاورپوینت تاریخچه بسکتبال دانلود پاورپوینت تاریخچه بسکتبال دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل جیمز نای اسمیت یک پزشک کانادایی بود که به آمریکا مهاجرت کرد و تابعیت آن کشور را گرفت . در سال 1891 یعنی…

  • پاورپوینت خانه های هوشمند

    پاورپوینت خانه های هوشمند برچسب ها: دانلود پاورپوینت خانه های هوشمندبررسی خانه های هوشمندپاورپوینت عمرانیکنترل و مانیتورینگ منزلسیستم های هوشمند در ساختمانآسانسور هوشمندقفل هوشمندسـیـسـتـم BEMSو امکاناتسیستم BMSو امکاناتمدیریت هوشمند ساختمانپاورپوینت خانه های هوشمند رفتن به سایت اصلی پاورپوینت خانه های…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و نظریه های مدیریت ارتباط با مشتری CRM (فصل دوم پایان نامه)

    پاورپوینت م,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم,سیستم مدیریت ارتباط با مشتری,کتاب مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری crm,مدیریت ارتباط با متری pdf,نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری crm دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه…

  • دانلود گزارش کاراموزي بررسي مهندسي صنايع و سيستم ها

    دانلود گزارش کاراموزي بررسي مهندسي صنايع و سيستم ها برچسب ها: گزارش کاراموزي مهندسي صنايع و سيستم هاکاراموزي مهندسي صنايع و سيستم هاکارورزي مهندسي صنايع و سيستم هادانلود گزارش کارآموزي مهندسي صنايع و سيستم هامهندسي صنايع و سيستم هامهندسي صنايع…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های اخلاق و اخلاق حرفه ای (فصل 2)

    پيشينه پژوهش,پيشينه نظري اخلاق,چارچوب نظري دیدگاه های اخلاق حرفه ای,دانلود مباني نظري اخلاق حرفه ای,فصل دوم پايان نامه ارشد نظریه های اخلاق,مباني نظري تاریخچه اخلاق حرفه ای,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)اخلاق دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه…

  • بررسی رابطه بين برخی سازوکارهای حاکميت شرکتی و اعلام به موقع سود

    بررسی رابطه بين برخی سازوکارهای حاکميت شرکتی و اعلام به موقع سود برچسب ها: حاکميت شرکتی مالکيت خانوادگی مالکيت نهادی مالکيت شرکتی به موقع بودن سودپایان نامه بررسی رابطه بين برخی سازوکارهای حاکميت شرکتی و اعلام به موقع سود رفتن…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوهای ارتباطی خانواده و والدین

    ادبیات نظری الگوهای ارتباطی زوجین,الگوهای ارتباطی,الگوهای ارتباطی خانواده,الگوهای ارتباطی خانواده چیست,پرسشنامه الگوه,پرسشنامه الگوهای ارتباطی خانواده,پیشینه پژوهش انواع الگوهای ارتباطی,تعریف الگوهای ارتباطی,مبانی نظری الگوهای ارتباطی خانواده دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوهای ارتباطی خانواده و والدین از…

  • پاورپوینت از حسد تا غبطه

    پاورپوینت از حسد تا غبطه دانلود پاورپوینت از حسد تا غبطه دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل از حسد تا غبطه چگونه مى توان صفت رذیله «حسادت» را از خود دور ساخت و آیا غبطه نیز…

  • مبانی نظری و ابعاد اختلالات رفتاری (فصل 2)

    ابعاد,اختلالات,رفتاری,فصل,مبانی,نظری دانلود فایل اصلی مبانی نظری و ابعاد اختلالات رفتاری (فصل 2) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد اختلالات رفتاری (فصل دوم) در 53 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و مفاهیم آزمون و هنجار (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش ارزيابي و تحليل و روانسنجي آزمون ها,پيشينه تحقيق بررسی آزمون و هنجار,چارچوب نظري,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و مفاهیم برند و برندسازی و محبوبیت برند (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد ارزشیابی ملاکی و هنجاری,مباني نظري…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق اعتبار و اعتماد

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق اعتبار و اعتماد دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق اعتبار و اعتماد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اعتبار 2 - 3 - 1 - 2 متغیر اعتماد پیشینه…

  • پاورپوینت آسیب شناسی و راهکارهای برخورد با شبکه های اجتماعی

    پاورپوینت آسیب شناسی و راهکارهای برخورد با شبکه های اجتماعی دانلود پاورپوینت آسیب شناسی و راهکارهای برخورد با شبکه های اجتماعی دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آسیب شناسی و راهکارهای برخورد با…

  • پاورپوینت بسته بندی اتمسفر اصلاح شده

    پاورپوینت بسته بندی اتمسفر اصلاح شده برچسب ها: بسته بندی مپ در صنایع غذاییبسته بندی بدون هوابسته بندی بدون هوا در جدولبسته بندی غذا رفتن به سایت اصلی پاورپوینت بسته بندی اتمسفر اصلاح شده دسته بندي : صنایع غذایی جزئیات…

  • ادبیات نظری تحقیق مبانی نظری پایداری،طراحی پایداری ومعماری سبز(فصل دوم پایانامه)

    ادبیات نظری تحقیق و سوابق پژوهشی,دانلود ادبیات نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و انواع استراتژی رقابتی (فصل دوم پایان نامه),طراحی پایداری ومعماری سبز(فصل دوم پایان نامه) دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق مبانی نظری پایداری،طراحی پایداری ومعماری سبز(فصل دوم…