مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم)

پيشينه پژوهش تاریخچه برند,پيشينه تحقيق برندسازي داخلي,پيشينه نظري قدرت و ارزش برند,چارچوب نظري ویژگی های یک برند مناسب,دانلود مباني نظري برند سازی,مباني نظري برندسازي خارجي,مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) در 20 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبرند ها دارایی های غیر مشهودی به شمار می آیند که انعکاس دهنده خوبی از ارزش واقعی یک شرکت بوده و تیین کننده منبع مزیت رقابتی پایدار میباشند.امروزه برخورداری از برند قوی یک مزیت رقابتی محسوب میشود.برند معروف میتواند مزایای مادی برای شرکت به ارمغان آورد.برند تجاری یک دارایی استراتژیک محسوب میشود و لازم است هم در داخل هم در خارج از سازمان مدیریت شود.برند دارایی نامشهود هر شرکت است که میتواند ارزش های بسیاری برای شرکت خلق کند.(کلانتری پور, 1390).بدیهی است در دنیای کسب و کار امروزهر کسب به اهمیت انتخاب برند مناسب برای شرکت و محصولات و خدمات اراعه شده در بازار پی برده است.برند مناسب برای محصول میتواند بر موضع گیری محصول در بازار تاثیر داشته باشد که این به نوبه خود میتواند بر میزان موفقیت محصول و به دست آوردن سهم بیشتر بازار اثر گذار باشد.شرکت ها در بازاریابی جدید, برای ایجاد تمایز میان محصولات خود و رقبا از استراتژی ها و روش های گوناگونی استفاده می کنند.یکی از تصمیمات مهم در بازاریابی امروز,تصمیم در مورد برند تجاری برای محصول است.اگر برند تجاری با رعایت نکات روانشناسی,مطالعه  رفتار مصرف کنندگان و با توجه به اصول صحیح بازاریابی  انتخاب شده باشد.موفقیت یک محصول در بازار را به مقدار زیادی تضمین می کند.بر طبق نظر جان مورفی,نام تجاری مهمترین عنصر آمیخته برند است,زیراعنصری است که شرکت امید دارد هیچ گاه مجبور به تغییر آن نباشد,یک برند تجاری,نقش های مهمی ایفا می کند,متمایز کننده محصول و خدمت است,با مصرف کننده ارتباط برقرار می کند و به عنوان یک حوزه قانونی عمل می کند که تولید کننده می تواند در آن سرمایه گذاری کند.(Murphy,1993).دیوید آکر برند را سمبلی می داند که با تعداد زیادی دارایی,تعهد ذهنی پیوند خورده است و هدف آن شناسایی و تمایز محصولات است.(Aker,1991).رونی بیان می کند برند یک عبارت,علامت یا سمبل یا ترکیبی از این هاست که به منظور شناسایی کالاها و خدمات یک فروشنده یا گروهی ار آنان,از محصولات رقبا مورد استفاده است.Roony,1995) ).برند نام ; واژ ; علامت ; سمبل ; یا ترکیبی از آنهاست که برای شناسایی کالا ها و خدمات فروشنده مورد استفاده قرار می گیرد.یک برند چند وظیفه کلیدی را انجام می دهد که شامل این موارد است:1-محصول یا خدمت را مشخص و متمایز می کند و به مشتری اجازه تشخیس;رد و یا سفارش آن را می دهد.2-پیام ها را به مشتری ابلاغ می نماید.اطلاعات فراهم شده می تواند شامل بیانات مربوط به سبک و روش زندگی استفاده کنندگان;مدگرایی و یا افزایش ثروت آنها باشد.3-به عنوان قسمتی از دارایی قانونی محسوب می شود که دارنده این امتیاز می تواند از طریق آن سرمایه گذاری کند و یا از طریق قانونی در مقابل رقبا حمایت شود.یک نام تجاری هم ماهیت فیزیکی و هم ماهیت ذهنی و ادراکی دارد.جنبه فیزیکی آن در قفسه های سوپر مارکت یا مراکز اراعه کننده خدمات یافت می شود,ولی ماهیت مفهومی و ادراکی آن در فضای روانی و ذهنی یک مشتری جا دارد. (Pamela et.al,1999).تاریخچه برندعلامت تجاری یک محصول از نظر مصرف کنندگان جزو مهمی از کالا می باشد که تعیین علامت تجاری به منفعت و ارزش کالا می افزاید. برای مثال مصرف کنندگان یک بطری ادکلن,با علامت تجاری معروف را به عنوان کالای گران قیمت و با کیفیت تلقی می کنند,اما اگر همین بطری,فاقد علامت تجاری باشد,حتی در صورتی که عطر مشابهی هم داشته باشد,کالایی با کیفیت پایین تلقی خواهد شد.علامت های تجاری خوب از امتیاز مصرف کننده برخوردارند.امتیاز مصرف کننده بدان معنی است که مشتریان نسبت به علامت ها وفاداری نشان میدهند.تعداد قابل توجهی از مشتران,حتی در صورتی که کالاهای جانشین دیگری با قیمت های پایین تر در بازار عرضه شود,متقاضی همین علامت تجاری خواهند بود و کالاهای جانشین را نخواهند پذیرفت.به عبارت دیگر,شرکت هایی که دارای علامت های تجاری معتبر می باشند,عملا در مقابل استراتژی های تبلیغاتی رقبا,بیمه شده اند.علامت تجاری را فیلیپ کاتلر  یه صورت خلاصه چنین تعریف می کند;یک نام,عبارت یا اصطلاح,نشانه,علامت,نماد,رخ یا ترکیبی از آنها است که هدف آن معرفی کالا یا خدماتی است که یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان عرضه می کنند و بدین وسیله آنها را از محصولات شرکت های رقیب متمایز می نماید. (کاتلر، 1379).کلمه علامت تجاری زندگیش را به‌عنوان اسم، در زمان نوردیک‌های باستان (ساکنان قدیمی اسکاندیناوی)(ثبت علامت تجاری) آغاز کرده و به تدریج به فعل تبدیل شده‌است. هزاران سال قبل کشتی‌سازان وایکینگ کشتی‌هایی را که می‌ساختند نامگذاری می‌کردند. نام‌گذاری همچنین در زمان‌های قبل برای علامت‌گذاری احشام به منظور اظهار مالکیت آنها استفاده می‌شده است. آنها طرح‌هایی را روی پوست حیوانات داغ می‌کردند. این داغ نهادن به زودی تبدیل به سمبولی برای مالکیت شد، چرا که خریداران احشام عاقبت به نام و نشان به‌عنوان اطمینان از کیفیت نگاه کردند. خریداران دریافته بودند كه هرگاه گاوی را با علامت دایره و ضربدر بخرند چاق خواهد شد یا علامتی با دو خط، معرف گاو استخوانی و لاغر بود. این علائم، خصیصه‌ها و شهرت صاحبان احشام را انتقال می‌داد، مثلا قدرت و سلامتی آنها را.سفال‌گران مصری نیز برای شناسایی آجر و کوزه‌های خود از نام و نشان استفاده می‌کردند. برای مثال یک سفال‌گر از طریق گذاشتن اثر انگشت خود یا هر نشانه دیگری روی گل رس در انتهای ظرف ساخته شده محصول خود را نشانه‌گذاری می‌کرد.در زمان روم باستان، صنعتگران محصولات خود را امضا یا به هر طریق دیگری علامت‌گذاری می‌کردند و این کار به مصرف‌کنندگان کمک می‌کرد تا محصولاتی را که دوستانشان پیشنهاد می‌کردند، شناسایی کنند )قدرتمندترین شکل تبلیغات) یا محصولی را که قبلا امتحان کرده و از آن رضایت داشتند، مجددا خریداری کنند. بنابراین کارکرد واقعی علامت تجاری برای آنان به‌ عنوان یک عامل تسهیل کننده انتخاب بود.در قرون وسطی شهرت بازرگانان و مشتریان راضی، کیفیت کالا را تضمین می‌کرد. کلیسا هم برای تایید دو شکل از دارایی‌های معنوی که یکی محصول و طراحی آن و دیگری شهرت تولیدکننده یا فروشنده محصول بود، دو دادگاه برای برخورد با مشکلاتی که از این دو شکل دارایی‌های معنوی به‌وجود می‌آمد، تشکیل داد و حق برخورد با خدشه‌دار کردن شهرت را برای خود محفوظ نگه داشت. در واقع خدشه‌دار کردن شهرت تجاری فرد یک گناه محسوب می‌شد.تنها در نیمه دوم قرن نوزدهم میلادی بود که استفاده از علامت تجاری به عنوان وسیله پیشرفته‌ بازاریابی تکامل پیدا کرد. انقلاب صنعتی و سیستم‌های جدید ارتباطی این امکان را برای شرکت‌ها به‌وجود آورد تا علامت تجاری خود را در مناطق گسترده‌تری تبلیغ کنند.در اواخر قرن نوزدهم کامیون‌ها، در حالی‌که مملو از انواع مختلف و شناخته شده‌ دارو بودند به حومه شهرهای آمریکا حرکت کردند. این داروها اگر چه محتویات نسبتا یکسان داشتند، اما نقش آنها در موفقیت علامت‌های تجاری غیرقابل اغماض است. تنباکو و داروهای انحصاری روندها را تعیین می‌کردند. به تدریج نام‌های تجاری به جای محدود ماندن در قیمت پایین و توزیع محلی، جهش بزرگی را به سمت کالاهای با کیفیت در بازارهای انبوه انجام دادند. فرآیند تولید و بسته‌بندی بهبود یافت و تبلیغات بسیار زیاد شد. تغییراتی هم در قانون علامت تجاری ایجاد شد، اما با وجود اینكه علامت تجاری گسترش یافت، مدیریت آن به همان شکل ثابت ماند و مالکان و مدیران شرکت‌ها مسوولیت آن‌را به عهده داشتند.در دوره بعد از جنگ جهانی اول علامت‌های تجاری در جایگاه واقعی خود قرار گرفتند. تبلیغات به‌ طور روز افزون افزایش یافت و تحصیل نام‌های تجاری با موفقیت انجام شد. در این دوره مصرف‌کنندگان، فورد را می‌خواستند نه وسیله حمل‌ونقل موتوری. آنها بیشتر از سیرز خرید می‌کردند تا جاهای دیگر. کم‌کم شرکت‌ها شروع کردند به تملک تعدادی از علامت‌های تجاری که قادر بودند به‌صورت انبوه تولید، توزیع و فروخته شوند. پیچیدگی، تقسیم کار وظیفه‌ای را تشویق می‌کرد. جدایی وظایف تولید، بازاریابی و فروش از یکدیگر به‌شدت تشویق می‌شد.هنری فورد معتقد بود مدیران باید به‌صورت مجزا کار کنند تا مشکلات همکاران آنها دامنگیرشان نشود و به راحتی روی کاری که برای آن استخدام شده‌اند تمرکز کنند. در آن زمان جنرال موتورز متشکل از شرکت‌هایی بود که هشت مدل آنها با هم و نیز با فورد رقابت می‌کردند. مدیر جنرال موتورز تصمیم گرفت مدل‌ها را به پنج مدل کاهش دهد (پونتیاک، الدزموبیل، کادیلاک، بیوک و شورولت) (ثبت علامت تجاری) و هر یک را متمرکز بر روی بخش خاصی از بازار کند، اما فورد هم‌چنان معتقد به جدایی وظایف و تولید انبوه یک مدل بود. در سال 1925، جنرال موتورز با سازمان‌دهی جدید و تعهد به تغییرات سالانه در مدل‌ها، شرکت فورد را به زیر کشید. حالا همه می‌دانستند کسی که سوار بر پونتیکاک است چه شخصیتی دارد.در سال 1931 پراکتر اند گمبل در سازمان‌دهی وظیفه‌ای یک مرحله جلوتر رفت و وظیفه جدیدی را تعریف کرد؛ مدیریت نام تجاری. پراکتر اند گمبل معتقد بود که با داشتن نام‌هایی چون صابون‌های حمام آیوری و کامی بهترین راه برای سازمان‌دهی آنها این است که مسوولیت هر علامت تجاری به فرد مشخص داده شود؛ مدیر نام تجاری. این عمل در دهه پنجاه فراگیر شد.در دهه شصت تبلیغات تلویزیون به‌عنوان یکی از وسایل (شاید وسیله اصلی)ارتباطات بازاریابی ظهور کرد. تاکید بر ارزش‌های تولید محصول، جای خودش را به علامت تجاری داد و در دهه هفتاد نام تجاری دروازه‌ای برای ورود به انواع ویژه‌ای از سبک زندگی شد. رویکرد سبک زندگی، متمرکز بر تمایز مصرف‌کننده بود.در دهه هشتاد گسترش جهانی شدن تجارت بر علامت تجاری نیز اثر گذاشت. ایجاد نام‌های تجاری جدید به‌صرفه نبود. بنابراین شرکت‌ها به سمت نام‌های تجاری جهانی شرکتی رفتند تا بتوانند دامنه محصولاتشان را پوشش دهند.علامت‌های تجاری عصر ما نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها در پیشرفت علامت تجاری آهنگ سریع‌تری نسبت به همتایان اروپایی داشتند که این مساله ممکن است تا حدودی به‌خاطر موقعیت جغرافیایی باشد. شرکت‌های آمریکایی بازار ملی همگن بسیار گسترده‌ای داشتند، ولی اروپایی‌ها نه.در حالی‌که شرکت‌های آمریکایی فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی وسیعی را در آمریکا و سایر کشورهای انگلیسی زبان انجام می‌دادند، اروپایی‌ها تازه یاد می‌گرفتند که با فرهنگ‌های مختلف (با اختلاف جزئی) کشورهای خاص انطباق ایجاد کنند. (www.Alamat.com)__________________1. Kotlerقسمتی از پیشینه پژوهش:- هادیزاده,جمالی و رضایی (1391)”مدل تآثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری.”اين پژوهش به منظور بررسی تاثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی کارکنان در صنعت هتلداری مدلی را در هتلهای چهار و پنج ستاره استان تهران آزمون کرده است.نمونه ای 240 نفری از کارکنان با نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند پرسشنامه ای با طیف پنج گزینه ای لیکرت توزیع شد.در نهایت آزمون مدل مفهومی نشان داد که برندسازی داخلی با حس تعلق به برند همجنین حس تعلق به برند با رفتار شهروندی به برند و تعهد به برند با وفاداری به برندووفاداری به برند با رفتار شهروندی به برندرابطه ی مثبت و معناداری دارد.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) دانلود مباني نظري برند سازی مباني نظري برندسازي خارجي پيشينه تحقيق برندسازي داخلي پيشينه پژوهش تاریخچه برند چارچوب نظري ویژگی های یک برند مناسب پيشينه نظري قدرت و ارزش برند

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • مجموعه تم پاورپوینت برای رشته های مهندسی عمران

    مجموعه تم پاورپوینت برای رشته های مهندسی عمران دانلود مجموعه تم پاورپوینت برای رشته های مهندسی عمران دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود مجموعه تم پاورپوینت برای رشته های مهندسی عمران قالب های پاورپوینت جهت استفاده…

  • مبانی نظری پیشینه تحقیق جوی سازمانی و مشارکت در تصمیم گیری

    مبانی نظری پیشینه تحقیق جوی سازمانی و مشارکت در تصمیم گیری دانلود مبانی نظری پیشینه تحقیق جوی سازمانی و مشارکت در تصمیم گیری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق جوی…

  • پیشینه و مبانی نظری معلم خوب و موفق

    پیشینه و مبانی نظری معلم خوب و موفق دانلود پیشینه و مبانی نظری معلم خوب و موفق دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق معلم خوب و موفق فصل دوم 12…

  • پاورپوینت تك ياخته هاي انگلي

    پاورپوینت تك ياخته هاي انگلي برچسب ها: اطلس تک یاخته شناسی پزشکیانواع انگلهای روده ای انسانپروتوزوآ یا تک یاختهتوليد مثل تك ياختگانمورفولوژی تک یاخته ها رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تك ياخته هاي انگلي دسته بندي : زیست شناسی جزئیات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک رهبری دانشی (فصل دوم)

    استراتژی رهبری با رویکردی دانش محور,استراتژی فرایندی رهبری با رویکردی دانش محور,اعتباریابی پرسشنامه رهبری دانش,بررسی نقش رهبری دانش محور,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک رهبری دانشی (فصل دوم)مقاله نقش رهبری دانش محور در اقدامات مدیریت دانش دانلود فایل اصلی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق هوش بازاریابی (فصل دوم)

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق هوش بازاریابی (فصل دوم) برچسب ها: ادبیات نظری هوش بازاریابیفصل دوم پایان نامه هوش بازاریابیپیشینه تحقیق هوش بازاریابیمبانی نطری هوش بازاریابیپیشینه پژوهش هوش بازاریابیچارچوب نظری هوش بازاریابی رفتن به سایت اصلی ادبیات نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت نقش سازمان های فرا ملّی در توسعه سلامت

    پاورپوینت نقش سازمان های فرا ملّی در توسعه سلامت برچسب ها: پاورپوینت نقش سازمان های فرا ملّی توسعه سلامت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نقش سازمان های فرا ملّی در توسعه سلامت دسته بندي : بهداشت عمومی جزئیات و دریافت…

  • دانلود انواع بسم الله برای تحقیق و مقاله

    انواع بسم اله,بسم الله الرحمن الرحیم,عکس بسم الله دانلود فایل اصلی دانلود انواع بسم الله برای تحقیق و مقاله از سایت دانلود فایل مجموعه  “بسم الله الرحمن الرحیم” با کیفیت بسیار بالا که قابل استفاده در تمامی محیطها و نرم…

  • دانلود طرح توجیهی بهره برداری از معدن سنگ فلدسپات

    پروژه کارآفرینی استخراج سنگ فلدسپات,پروژه کارآفرینی سنگ فلدسپات,پروژه کارآفرینی معدن سنگ فلدسپات,دانلود طرح توجیهی معدن سنگ فلدسپات,طرح توجیهی استخراج سنگ فلدسپات,طرح توجیهی سنگ فلدسپات,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی بهره برداری از معدن سنگ فلدسپات از سایت دانلود…

  • تحقیق بررسی تحلیل مقایسه ای مبانی رفتار سازمانی کارمندان دانشگاه شیراز

    ابعاد متمایز کننده رهبری و مدیریت در,تحقیق بررسی تحلیل مقایسه ای مبانی رفتار سازمانی کارمندان دانشگاه شیراز,رویکرد تحلیل روانشناختی و رویکرد شناختی,سطوح,کاربرد ادراک در رفتار سازمانی,مدلها و چارچوبهای رفتار سازمانی,نظریه های مختلف در باب شخصیت دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی…

  • پیشینه و مبانی نظری خودناتوان سازی

    پیشینه و مبانی نظری خودناتوان سازی دانلود پیشینه و مبانی نظری خودناتوان سازی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل نظریههای مربوط به خودناتوانسازی هیگینز ( 1990 ، به نقل از نیکنام و همکاران ،…

  • پاورپوینت روش های تزریق(تونل)

    پاورپوینت روش های تزریق(تونل) برچسب ها: دانلود پاورپوینت روش های تزریقتزریق در بهسازی خاکنحوه تزریقپاورپوینت عمرانیدستگاه حفاریروش های تزریق در تونل سازیپروژه عمرانیتزریق در تونلاصول مهندسی تونلتزریقپاورپوینت تزریق در تونل سازیپاورپوینت تونلپاورپوینت تزریق در تونل رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت سود وسیاست تقسیم سود (فصل 2)

    پيشينه پژوهش نظريه هاي سياست تقسيم سود,پيشينه تحقيق محتواي اطلاعاتي سود سهام,چارچوب,دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم وتعاریف سبک‌های دل‌بستگی (فصل 2),فصل دوم پايان نامه روش هاي پرداخت سود سهام,مباني نظري اهداف گزارشگري سود دانلود فایل اصلی مبانی…

  • ارائه مدلی جهت مهندسی مجدّد ساختار سازمانی شرکت گاز گیلان به منظور توسعه فناوری

    ارائه مدلی جهت مهندسی مجدّد ساختار سازمانی شرکت گاز گیلان به منظور توسعه فناوری برچسب ها: مهندسی مجدّد ساختار سازمانی فناوری اطلاعاتارائه مدلی جهت مهندسی مجدّد ساختار سازمانی شرکت گاز گیلان به منظور توسعه فناوریپایان نامه ارائه مدلی جهت مهندسی…

  • پاورپوینت مهندسی جوشکاری پیشرفته

    پاورپوینت مهندسی جوشکاری پیشرفته دانلود پاورپوینت مهندسی جوشکاری پیشرفته دسته بندي : مهندسی مکانیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت مهندسی جوشکاری پیشرفته ،در حجم 72 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: فرایندهای جوشکاری ذوبی به دسته ای…

  • قالب پاورپوینت صنایع دستی 2

    قالب پاورپوینت صنایع دستی 2 دانلود قالب پاورپوینت صنایع دستی 2 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت صنایع دستی 2 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش،آموزش ضمن خدمت کارکنان سازمان

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش،آموزش ضمن خدمت کارکنان سازمان دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش،آموزش ضمن خدمت کارکنان سازمان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش ، آموزش ضمن خدمت…

  • پیشینه و مبانی نظری رهبری خدمتگزار

    پیشینه و مبانی نظری رهبری خدمتگزار دانلود پیشینه و مبانی نظری رهبری خدمتگزار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رهبری خدمتگزار مقدمه تحقيق و پژوهش در زمينه رهبری ، موضوعي جالب توجه برای تئوريسين…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش اثربخشی سیستم آموزش مجازی

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش اثربخشی سیستم آموزش مجازی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش اثربخشی سیستم آموزش مجازی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اثربخشی سیتم آموزش مجازی فصل دوم -…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم اختلالات خواب (فصل دوم پایان نامه)

    پيشينه پژوهش اختلالات خواب چیست؟,پيشينه تحقيق مهم‌ترین انواع اختلالات خواب,دانلود مبانی نظری تحقیق اختلالات خواب,فصل دو,مباني نظري مقالاتِ تحقیقاتی برای اختلالات خواب,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم اختلالات خواب (فصل دوم پایان نامه) دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق روانشناسی با موضوع اعتیاد

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق روانشناسی با موضوع اعتیاد دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق روانشناسی با موضوع اعتیاد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل چارچوب نظری پایان نامه روانشناسی با موضوع اعتیاد فهرست…

  • پاورپوینت یخچال کویری

    پاورپوینت یخچال,پاورپوینت یخچال های کویری,دانلود پاورپوینت یخچال کویری,يخچالهاي با مخازن تونلي,يخچالهاي با مخازن گنبدي,يخچالهاي زيرزميني,یخچال کویری,یخچال کویری میبد دانلود فایل اصلی پاورپوینت یخچال کویری از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت یخچال کویری،در حجم 22 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه…

  • ادبیات نظری تحقیق برونسپاری و بررسی بهای تمام شده خدمات (فصل دوم )

    ادبیات نظری برونسپاری و بررسی بهای تمام شده خدمات,تحقیق برونسپاری و بررسی بهای تمام شده خدمات,چارچوب نظری برونسپاری و بهای تمام شده خدمات,فصل دوم پایان نامه برونسپاری و بررسی بهای تمام شده خدمات,مبانی نظری برونسپاری و بهای تمام شده خدمات…

  • پاورپوینت فیزیولوژی گیاهان زراعی

    پاورپوینت فیزیولوژی گیاهان زراعی دانلود پاورپوینت فیزیولوژی گیاهان زراعی دسته بندي : مهندسی کشاورزی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت فیزیولوژی گیاهان زراعی،در حجم 445 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: مقدمه - اندامهای گیاهی از گروهی از…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع آناليز مقدماتی خطر PHA

    دانلود پاورپوینت با موضوع آناليز مقدماتی خطر PHA برچسب ها: جدول phaچک لیست phaنمونه ارزیابی ریسک به روش phaارزیابی ریسک به روش phlانواع روش های ارزیابی ریسکpdf رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع آناليز مقدماتی خطر PHA دسته…

  • دانلود پرسشنامه مزیت رقابتی

    آزمون مزیت رقابتی,ابزار مزیت رقابتی,ارزیابی مزیت رقابتی,پرسشنامه استاندارد مزیت مشهود,پرسشنامه مزیت رقابتی,سنجش مزیت رقابتی,مزیت پایدار,مزیت پویا,مزیت رقابتی,مقیاس مزیت رقابتی,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه مزیت رقابتی از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه مزیت رقابتی در 2 صفحه در قالب…

  • پیشینه و مبانی نظری توزیع فضایی امکانات و خدمات شهری

    پیشینه و مبانی نظری توزیع فضایی امکانات و خدمات شهری دانلود پیشینه و مبانی نظری توزیع فضایی امکانات و خدمات شهری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مفهوم عدالت در…

  • بررسی تأثیر عدالت سازمانی بر تعهد سازمانی کارکنان بانک

    بررسی تأثیر عدالت سازمانی بر تعهد سازمانی کارکنان بانک برچسب ها: پایان نامه بررسی تأثیر عدالت سازمانی بر تعهد سازمانی کارکنان بانکدانلود مقاله بررسی تأثیر عدالت سازمانی بر تعهد سازمانی کارکنان بانک رفتن به سایت اصلی بررسی تأثیر عدالت سازمانی…

  • پاورپوینت نشست پي هاي سطحي

    پاورپوینت نشست پي هاي سطحي دانلود پاورپوینت نشست پي هاي سطحي دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با موضوع نشست پي هاي سطحي،در قالب ppt و در 21 اسلاید، قابل ویرایش.بخشی از متن پاورپوینت:و .…

  • رساله معماری طراحی سفارتخانه

    رساله معماری طراحی سفارتخانه دانلود رساله معماری طراحی سفارتخانه دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پایان نامه و رساله معماری طراحی سفارتخانه در قالب Word و 222 صفحه و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ،دفاع…

  • پاورپوینت خلاصه گزارش مدیریتی وضعيت محيط زيست شهر تهران SoE

    پاورپوینت خلاصه گزارش مدیریتی وضعيت محيط زيست شهر تهران SoE برچسب ها: مشکلات زیست محیطی تهرانسازمان حفاظت محیط زیست تهران استان تهرانشماره تلفن محیط زیست سرخه حصارآلودگی های زیست محیطی تهرانآدرس اداره محیط زیست شهرریگزارش محیط زیستاستخدام سازمان محیط زیست…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد سازماني(فصل دوم)

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد مشتری و وفاداری مشتریان(فصل دوم),مبانی نظری اعتماد سازماني(فصل دوم),مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد سازماني(فصل دوم) دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد سازماني(فصل دوم) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی…

  • پاورپوینت کنتاکتور

    پاورپوینت کنتاکتور دانلود پاورپوینت کنتاکتور دسته بندي : مهندسی مکانیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با کنتاکتور،در حجم 19 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: مزایای کنتاکتور : -امکان کنترل مصرف کننده از راه دور -امکان…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) آسیب های موبایل

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) آسیب های موبایل دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) آسیب های موبایل دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل استفاده مفرط از تلفن همراه تاریخچه تلفن همراه :…

  • ترجمه مقاله انگلیسی : الگوریتم لانه مورچگان مبتنی بر استراتژی تعادل بار در رایانش ابری

    ترجمه مقاله انگلیسی : الگوریتم لانه مورچگان مبتنی بر استراتژی تعادل بار در رایانش ابری برچسب ها: 09358978227دانلود مقاله انگلیسی Ant ColonyAnt Colonyدانلود ترجمه مقاله انگلیسی مورچگانمورچگانAntترجمه مقاله Ant ColonyCloud computingمحاسبات ابریرایانش ابریدانلود مقاله رایانش ابریدانلود مقاله محاسبات ابریدانلود ترجمه…