مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم)

پيشينه پژوهش تاریخچه برند,پيشينه تحقيق برندسازي داخلي,پيشينه نظري قدرت و ارزش برند,چارچوب نظري ویژگی های یک برند مناسب,دانلود مباني نظري برند سازی,مباني نظري برندسازي خارجي,مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) در 20 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبرند ها دارایی های غیر مشهودی به شمار می آیند که انعکاس دهنده خوبی از ارزش واقعی یک شرکت بوده و تیین کننده منبع مزیت رقابتی پایدار میباشند.امروزه برخورداری از برند قوی یک مزیت رقابتی محسوب میشود.برند معروف میتواند مزایای مادی برای شرکت به ارمغان آورد.برند تجاری یک دارایی استراتژیک محسوب میشود و لازم است هم در داخل هم در خارج از سازمان مدیریت شود.برند دارایی نامشهود هر شرکت است که میتواند ارزش های بسیاری برای شرکت خلق کند.(کلانتری پور, 1390).بدیهی است در دنیای کسب و کار امروزهر کسب به اهمیت انتخاب برند مناسب برای شرکت و محصولات و خدمات اراعه شده در بازار پی برده است.برند مناسب برای محصول میتواند بر موضع گیری محصول در بازار تاثیر داشته باشد که این به نوبه خود میتواند بر میزان موفقیت محصول و به دست آوردن سهم بیشتر بازار اثر گذار باشد.شرکت ها در بازاریابی جدید, برای ایجاد تمایز میان محصولات خود و رقبا از استراتژی ها و روش های گوناگونی استفاده می کنند.یکی از تصمیمات مهم در بازاریابی امروز,تصمیم در مورد برند تجاری برای محصول است.اگر برند تجاری با رعایت نکات روانشناسی,مطالعه  رفتار مصرف کنندگان و با توجه به اصول صحیح بازاریابی  انتخاب شده باشد.موفقیت یک محصول در بازار را به مقدار زیادی تضمین می کند.بر طبق نظر جان مورفی,نام تجاری مهمترین عنصر آمیخته برند است,زیراعنصری است که شرکت امید دارد هیچ گاه مجبور به تغییر آن نباشد,یک برند تجاری,نقش های مهمی ایفا می کند,متمایز کننده محصول و خدمت است,با مصرف کننده ارتباط برقرار می کند و به عنوان یک حوزه قانونی عمل می کند که تولید کننده می تواند در آن سرمایه گذاری کند.(Murphy,1993).دیوید آکر برند را سمبلی می داند که با تعداد زیادی دارایی,تعهد ذهنی پیوند خورده است و هدف آن شناسایی و تمایز محصولات است.(Aker,1991).رونی بیان می کند برند یک عبارت,علامت یا سمبل یا ترکیبی از این هاست که به منظور شناسایی کالاها و خدمات یک فروشنده یا گروهی ار آنان,از محصولات رقبا مورد استفاده است.Roony,1995) ).برند نام ; واژ ; علامت ; سمبل ; یا ترکیبی از آنهاست که برای شناسایی کالا ها و خدمات فروشنده مورد استفاده قرار می گیرد.یک برند چند وظیفه کلیدی را انجام می دهد که شامل این موارد است:1-محصول یا خدمت را مشخص و متمایز می کند و به مشتری اجازه تشخیس;رد و یا سفارش آن را می دهد.2-پیام ها را به مشتری ابلاغ می نماید.اطلاعات فراهم شده می تواند شامل بیانات مربوط به سبک و روش زندگی استفاده کنندگان;مدگرایی و یا افزایش ثروت آنها باشد.3-به عنوان قسمتی از دارایی قانونی محسوب می شود که دارنده این امتیاز می تواند از طریق آن سرمایه گذاری کند و یا از طریق قانونی در مقابل رقبا حمایت شود.یک نام تجاری هم ماهیت فیزیکی و هم ماهیت ذهنی و ادراکی دارد.جنبه فیزیکی آن در قفسه های سوپر مارکت یا مراکز اراعه کننده خدمات یافت می شود,ولی ماهیت مفهومی و ادراکی آن در فضای روانی و ذهنی یک مشتری جا دارد. (Pamela et.al,1999).تاریخچه برندعلامت تجاری یک محصول از نظر مصرف کنندگان جزو مهمی از کالا می باشد که تعیین علامت تجاری به منفعت و ارزش کالا می افزاید. برای مثال مصرف کنندگان یک بطری ادکلن,با علامت تجاری معروف را به عنوان کالای گران قیمت و با کیفیت تلقی می کنند,اما اگر همین بطری,فاقد علامت تجاری باشد,حتی در صورتی که عطر مشابهی هم داشته باشد,کالایی با کیفیت پایین تلقی خواهد شد.علامت های تجاری خوب از امتیاز مصرف کننده برخوردارند.امتیاز مصرف کننده بدان معنی است که مشتریان نسبت به علامت ها وفاداری نشان میدهند.تعداد قابل توجهی از مشتران,حتی در صورتی که کالاهای جانشین دیگری با قیمت های پایین تر در بازار عرضه شود,متقاضی همین علامت تجاری خواهند بود و کالاهای جانشین را نخواهند پذیرفت.به عبارت دیگر,شرکت هایی که دارای علامت های تجاری معتبر می باشند,عملا در مقابل استراتژی های تبلیغاتی رقبا,بیمه شده اند.علامت تجاری را فیلیپ کاتلر  یه صورت خلاصه چنین تعریف می کند;یک نام,عبارت یا اصطلاح,نشانه,علامت,نماد,رخ یا ترکیبی از آنها است که هدف آن معرفی کالا یا خدماتی است که یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان عرضه می کنند و بدین وسیله آنها را از محصولات شرکت های رقیب متمایز می نماید. (کاتلر، 1379).کلمه علامت تجاری زندگیش را به‌عنوان اسم، در زمان نوردیک‌های باستان (ساکنان قدیمی اسکاندیناوی)(ثبت علامت تجاری) آغاز کرده و به تدریج به فعل تبدیل شده‌است. هزاران سال قبل کشتی‌سازان وایکینگ کشتی‌هایی را که می‌ساختند نامگذاری می‌کردند. نام‌گذاری همچنین در زمان‌های قبل برای علامت‌گذاری احشام به منظور اظهار مالکیت آنها استفاده می‌شده است. آنها طرح‌هایی را روی پوست حیوانات داغ می‌کردند. این داغ نهادن به زودی تبدیل به سمبولی برای مالکیت شد، چرا که خریداران احشام عاقبت به نام و نشان به‌عنوان اطمینان از کیفیت نگاه کردند. خریداران دریافته بودند كه هرگاه گاوی را با علامت دایره و ضربدر بخرند چاق خواهد شد یا علامتی با دو خط، معرف گاو استخوانی و لاغر بود. این علائم، خصیصه‌ها و شهرت صاحبان احشام را انتقال می‌داد، مثلا قدرت و سلامتی آنها را.سفال‌گران مصری نیز برای شناسایی آجر و کوزه‌های خود از نام و نشان استفاده می‌کردند. برای مثال یک سفال‌گر از طریق گذاشتن اثر انگشت خود یا هر نشانه دیگری روی گل رس در انتهای ظرف ساخته شده محصول خود را نشانه‌گذاری می‌کرد.در زمان روم باستان، صنعتگران محصولات خود را امضا یا به هر طریق دیگری علامت‌گذاری می‌کردند و این کار به مصرف‌کنندگان کمک می‌کرد تا محصولاتی را که دوستانشان پیشنهاد می‌کردند، شناسایی کنند )قدرتمندترین شکل تبلیغات) یا محصولی را که قبلا امتحان کرده و از آن رضایت داشتند، مجددا خریداری کنند. بنابراین کارکرد واقعی علامت تجاری برای آنان به‌ عنوان یک عامل تسهیل کننده انتخاب بود.در قرون وسطی شهرت بازرگانان و مشتریان راضی، کیفیت کالا را تضمین می‌کرد. کلیسا هم برای تایید دو شکل از دارایی‌های معنوی که یکی محصول و طراحی آن و دیگری شهرت تولیدکننده یا فروشنده محصول بود، دو دادگاه برای برخورد با مشکلاتی که از این دو شکل دارایی‌های معنوی به‌وجود می‌آمد، تشکیل داد و حق برخورد با خدشه‌دار کردن شهرت را برای خود محفوظ نگه داشت. در واقع خدشه‌دار کردن شهرت تجاری فرد یک گناه محسوب می‌شد.تنها در نیمه دوم قرن نوزدهم میلادی بود که استفاده از علامت تجاری به عنوان وسیله پیشرفته‌ بازاریابی تکامل پیدا کرد. انقلاب صنعتی و سیستم‌های جدید ارتباطی این امکان را برای شرکت‌ها به‌وجود آورد تا علامت تجاری خود را در مناطق گسترده‌تری تبلیغ کنند.در اواخر قرن نوزدهم کامیون‌ها، در حالی‌که مملو از انواع مختلف و شناخته شده‌ دارو بودند به حومه شهرهای آمریکا حرکت کردند. این داروها اگر چه محتویات نسبتا یکسان داشتند، اما نقش آنها در موفقیت علامت‌های تجاری غیرقابل اغماض است. تنباکو و داروهای انحصاری روندها را تعیین می‌کردند. به تدریج نام‌های تجاری به جای محدود ماندن در قیمت پایین و توزیع محلی، جهش بزرگی را به سمت کالاهای با کیفیت در بازارهای انبوه انجام دادند. فرآیند تولید و بسته‌بندی بهبود یافت و تبلیغات بسیار زیاد شد. تغییراتی هم در قانون علامت تجاری ایجاد شد، اما با وجود اینكه علامت تجاری گسترش یافت، مدیریت آن به همان شکل ثابت ماند و مالکان و مدیران شرکت‌ها مسوولیت آن‌را به عهده داشتند.در دوره بعد از جنگ جهانی اول علامت‌های تجاری در جایگاه واقعی خود قرار گرفتند. تبلیغات به‌ طور روز افزون افزایش یافت و تحصیل نام‌های تجاری با موفقیت انجام شد. در این دوره مصرف‌کنندگان، فورد را می‌خواستند نه وسیله حمل‌ونقل موتوری. آنها بیشتر از سیرز خرید می‌کردند تا جاهای دیگر. کم‌کم شرکت‌ها شروع کردند به تملک تعدادی از علامت‌های تجاری که قادر بودند به‌صورت انبوه تولید، توزیع و فروخته شوند. پیچیدگی، تقسیم کار وظیفه‌ای را تشویق می‌کرد. جدایی وظایف تولید، بازاریابی و فروش از یکدیگر به‌شدت تشویق می‌شد.هنری فورد معتقد بود مدیران باید به‌صورت مجزا کار کنند تا مشکلات همکاران آنها دامنگیرشان نشود و به راحتی روی کاری که برای آن استخدام شده‌اند تمرکز کنند. در آن زمان جنرال موتورز متشکل از شرکت‌هایی بود که هشت مدل آنها با هم و نیز با فورد رقابت می‌کردند. مدیر جنرال موتورز تصمیم گرفت مدل‌ها را به پنج مدل کاهش دهد (پونتیاک، الدزموبیل، کادیلاک، بیوک و شورولت) (ثبت علامت تجاری) و هر یک را متمرکز بر روی بخش خاصی از بازار کند، اما فورد هم‌چنان معتقد به جدایی وظایف و تولید انبوه یک مدل بود. در سال 1925، جنرال موتورز با سازمان‌دهی جدید و تعهد به تغییرات سالانه در مدل‌ها، شرکت فورد را به زیر کشید. حالا همه می‌دانستند کسی که سوار بر پونتیکاک است چه شخصیتی دارد.در سال 1931 پراکتر اند گمبل در سازمان‌دهی وظیفه‌ای یک مرحله جلوتر رفت و وظیفه جدیدی را تعریف کرد؛ مدیریت نام تجاری. پراکتر اند گمبل معتقد بود که با داشتن نام‌هایی چون صابون‌های حمام آیوری و کامی بهترین راه برای سازمان‌دهی آنها این است که مسوولیت هر علامت تجاری به فرد مشخص داده شود؛ مدیر نام تجاری. این عمل در دهه پنجاه فراگیر شد.در دهه شصت تبلیغات تلویزیون به‌عنوان یکی از وسایل (شاید وسیله اصلی)ارتباطات بازاریابی ظهور کرد. تاکید بر ارزش‌های تولید محصول، جای خودش را به علامت تجاری داد و در دهه هفتاد نام تجاری دروازه‌ای برای ورود به انواع ویژه‌ای از سبک زندگی شد. رویکرد سبک زندگی، متمرکز بر تمایز مصرف‌کننده بود.در دهه هشتاد گسترش جهانی شدن تجارت بر علامت تجاری نیز اثر گذاشت. ایجاد نام‌های تجاری جدید به‌صرفه نبود. بنابراین شرکت‌ها به سمت نام‌های تجاری جهانی شرکتی رفتند تا بتوانند دامنه محصولاتشان را پوشش دهند.علامت‌های تجاری عصر ما نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها در پیشرفت علامت تجاری آهنگ سریع‌تری نسبت به همتایان اروپایی داشتند که این مساله ممکن است تا حدودی به‌خاطر موقعیت جغرافیایی باشد. شرکت‌های آمریکایی بازار ملی همگن بسیار گسترده‌ای داشتند، ولی اروپایی‌ها نه.در حالی‌که شرکت‌های آمریکایی فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی وسیعی را در آمریکا و سایر کشورهای انگلیسی زبان انجام می‌دادند، اروپایی‌ها تازه یاد می‌گرفتند که با فرهنگ‌های مختلف (با اختلاف جزئی) کشورهای خاص انطباق ایجاد کنند. (www.Alamat.com)__________________1. Kotlerقسمتی از پیشینه پژوهش:- هادیزاده,جمالی و رضایی (1391)”مدل تآثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری.”اين پژوهش به منظور بررسی تاثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی کارکنان در صنعت هتلداری مدلی را در هتلهای چهار و پنج ستاره استان تهران آزمون کرده است.نمونه ای 240 نفری از کارکنان با نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند پرسشنامه ای با طیف پنج گزینه ای لیکرت توزیع شد.در نهایت آزمون مدل مفهومی نشان داد که برندسازی داخلی با حس تعلق به برند همجنین حس تعلق به برند با رفتار شهروندی به برند و تعهد به برند با وفاداری به برندووفاداری به برند با رفتار شهروندی به برندرابطه ی مثبت و معناداری دارد.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) دانلود مباني نظري برند سازی مباني نظري برندسازي خارجي پيشينه تحقيق برندسازي داخلي پيشينه پژوهش تاریخچه برند چارچوب نظري ویژگی های یک برند مناسب پيشينه نظري قدرت و ارزش برند

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • دانلود پاورپوینت با موضوع رنگ آمیزی گراف ها

    دانلود پاورپوینت با موضوع رنگ آمیزی گراف ها برچسب ها: تعریف مسئله رنگ آمیزی گرافحل مسئله رنگ آمیزی گرافالگوریتم های رنگ آمیزی گرافرنگ آمیزی یالی گرافآموزش رنگ آمیزی گرافالگوریتم رنگ آمیزی نقشهتعریف خوشه در گرافرنگ آمیزی گراف به روش حریصانه…

  • بررسی نظرات متخصصان تربیتی ، کارشناسان آموزشی و معلمان پیش دبستانی درباره ی آموزش

    بررسی نظرات متخصصان تربیتی ، کارشناسان آموزشی و معلمان پیش دبستانی درباره ی آموزش برچسب ها: تحقیق روش تدریستحقیق بررسی نظرات متخصصان تربیتی کارشناسان آموزشی و معلمان پیش دبستانی درباره ی آموزشپایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسیاهمیت آموزش زبان خارجی در…

  • جزوه + فیلم آموزش کامل فصل چهارم فیزیک یازدهم ریاضی (فصل چهارم: القای الکترومغناطیسی و جریان متناوب)

    جزوه + فیلم آموزش کامل فصل چهارم فیزیک یازدهم ریاضی (فصل چهارم: القای الکترومغناطیسی و جریان متناوب) برچسب ها: فیزیک یازدهمفیزیک پایه یازدهمکتاب فیزیک یازدهمکتاب فیزیک پایه یازدهمپیش نویس کتاب فیزیک یازدهمفیزیک سال یازدهمدانلود کتاب فیزیک یازدهم رفتن به سایت…

  • دانلود مقاله درآمدی بر شناخت مفاهیم منظر صوتی شهر از دیدگاه صاحبنظران

    دانلود,درآمدی,دیدگاه,شناخت,شهر,صاحبنظران,صوتی,مفاهیم,مقاله,منظر دانلود فایل اصلی دانلود مقاله درآمدی بر شناخت مفاهیم منظر صوتی شهر از دیدگاه صاحبنظران از سایت دانلود فایل چکیده با رشد روزافزون شهر ها و شلوغ تر شدن آنها و استفاده بیش از حد از تکنولوژی و وسایل…

  • تحقیق بررسی تأثير تحصيلات زنان بر توسعه اقتصادي كشور

    تأثير تحصيلات زنان بر عامل اقتصادي توسعه اقتصادي,تحصيلات زنان در ايران,تحقیق بررسی تأثير تحصيلات زنان بر توسعه اقتصادي كشور,عوامل موثر بر توسعه اقتصادي,وضعيت زناشويي و سواد دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی تأثير تحصيلات زنان بر توسعه اقتصادي كشور از سایت…

  • پیشینه ومبانی نظری موسیقی و عناصر آن

    پیشینه ومبانی نظری موسیقی و عناصر آن دانلود پیشینه ومبانی نظری موسیقی و عناصر آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : موسیقی و عناصر آن گونه های موسیقی ایران موسیقی و…

  • پاورپوینت مهارت ابراز وجود

    پاورپوینت مهارت ابراز وجود برچسب ها: پاورپوینت مهارت ابراز وجودمقاله ابراز وجودابراز وجود pdfدانلود کتاب روانشناسی ابراز وجوددانلود رایگان کتاب روانشناسی ابراز وجودمهارت جرات ورزی و قاطعیت pdfتعریف ابراز وجودتمرین جرات ورزی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مهارت ابراز وجود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم بانکداری اسلامی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش تعریف بانکداری بدون ربا,پيشينه تحقيق بانکداری اسلامی در ایران,پيشينه نظري تاریخچه,دانلود مباني نظري تفاوت بانکداری اسلامی و بانکداری بدون ربا,مباني نظري اصول بانکداری اسلامی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم اختلالات خواب (فصل دوم پایان نامه) دانلود…

  • پاورپوینت در مورد اقلیم سرد و کوهستانی

    پاورپوینت در مورد اقلیم سرد و کوهستانی دانلود پاورپوینت در مورد اقلیم سرد و کوهستانی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل بارش برف در نواحی شمال و شمال غربی منطقه بیش از نواحی جنوب غربی آن است.…

  • پاورپوینت ارتباط موثر با دیگران

    پاورپوینت ارتباط موثر با دیگران دانلود پاورپوینت ارتباط موثر با دیگران دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع ارتباط موثر با دیگران، در قالب ppt و در 26 اسلاید ، قابل ویرایش.…

  • پاورپوینت استان کرمانشاه

    پاورپوینت استان کرمانشاه دانلود پاورپوینت استان کرمانشاه دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع استان کرمانشاه؛ در قالب ppt و در 29 اسلاید، قابل ویرایش.     بخشی از متن پاورپوینت: موقعیت جغرافیایی استان…

  • جزوه خلاصه نکات مبحث 11 همراه با حل سوالات ازمون نظام مهندسی

    جزوه خلاصه نکات مبحث 11 همراه با حل سوالات ازمون نظام مهندسی برچسب ها: مبحث 11اجرای صنعتی ساختمانهاپانل پیش ساختهسیستم عایق ماندگارآزمون نظارتآزمون اجراآزمون نظام مهندسیمبحث یازدهمکلید واژه رفتن به سایت اصلی جزوه خلاصه نکات مبحث 11 همراه با حل…

  • پرسشنامه انگیزش ریاضی دانش‌آموزان

    پرسشنامه انگیزش ریاضی دانش‌آموزان دانلود پرسشنامه انگیزش ریاضی دانش‌آموزان دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه علاقه به ریاضی ردیف سؤالات خیلی زیاد زیاد کم خیلی کم اصلاٌ 1 درس ریاضی تا چه حد برای شما…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اهمیت و ضرورت رضایت و وفاداری مشتری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اهمیت و ضرورت رضایت و وفاداری مشتری دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اهمیت و ضرورت رضایت و وفاداری مشتری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • دانلود مباني نظري فرسودگی شغلی معلمان

    دانلود مباني نظري فرسودگی شغلی معلمان دانلود دانلود مباني نظري فرسودگی شغلی معلمان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل . فرسودگي شغلي كار صرف نظر از تامين مالي ، مي تواند برخي از نيازهاي…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی پژوهش مفاهیم مدیریت دانش (فصل 2 پایان نامه)

    پيشينه پژوهش مدیریت دانش,پيشينه تحقيق مدیریت دانش,پيشينه نظري مدیریت دانش در سازمان,دانلود مباني نظري ابعاد مدیریت دانش,مباني نظري مدیریت دانش,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)مفهوم نیازسنجی,مدیریت دانش pdf,مدیریت دانش ppt دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تجربی پژوهش…

  • تحقیق دفاتر اقتصادی

    دفاتر اقتصادی دانلود فایل اصلی تحقیق دفاتر اقتصادی از سایت دانلود فایل تحقیق دفاتر اقتصادی در حجم 119 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:تاريخچه :از مطالعات تاريخي ميتوان دريافت كه استراتژي هاي…

  • بررسی تاثیر ریسک عدم پرداخت بر ضریب واکنش سود

    بررسی تاثیر ریسک عدم پرداخت بر ضریب واکنش سود برچسب ها: پایان نامه بررسی تاثیر ریسک عدم پرداخت بر ضریب واکنش سودپروژه بررسی تاثیر ریسک عدم پرداخت بر ضریب واکنش سوددانلود مقاله بررسی تاثیر ریسک عدم پرداخت بر ضریب واکنش…

  • ادبیات نظری تحقیق اثریخشی سازمانی واثربخشی تیمی

    ادبیات نظری تحقیق اثریخشی سازمانی واثربخشی تیمی دانلود ادبیات نظری تحقیق اثریخشی سازمانی واثربخشی تیمی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه - مفهوم اثربخشی - سیر تاریخی نظریات درباره اثربخشی سازمانی - اهميّت…

  • مبانی نظری تحقیق خیانت زناشویی

    مبانی نظری تحقیق خیانت زناشویی دانلود مبانی نظری تحقیق خیانت زناشویی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار : تعریف خیانت زناشویی موضوعی است که زوج درمانگران به صورت منظم در…

  • پاورپوینت عملکرد در معماری

    پاورپوینت عملکرد در معماری دانلود پاورپوینت عملکرد در معماری دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت عملکرد در معماری،در حجم 20اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: عملکرد هر فضا در نهایت…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)نظام های مالیاتی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)نظام های مالیاتی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)نظام های مالیاتی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 مقدمه 14 2 - 2 بخش اول :…

  • ارزیابی ارتباط میان ابعاد رهبری معنوی و رضایت شغلی

    ارزیابی ارتباط میان ابعاد رهبری معنوی و رضایت شغلی برچسب ها: معنویت رهبری معنوی رضایت شغلیپایان نامه ارزیابی ارتباط میان ابعاد رهبری معنوی و رضایت شغلیپروژه ارزیابی ارتباط میان ابعاد رهبری معنوی و رضایت شغلیتحقیق ارزیابی ارتباط میان ابعاد رهبری…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع پوكي استخوان

    دانلود پاورپوینت با موضوع پوكي استخوان برچسب ها: عوامل پوکی استخوانعلائم پوکی استخوان در خانمهاپوکی استخوان درمان گیاهیدرمان قطعی پوکی استخوانپیشگیری از پوکی استخوانعکس پوکی استخوانایا پوکی استخوان درد داردنشانه های پوکی استخوان در خانمها رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سانسور ، روشها و انواع سانسور در عصر حاضر و نظارت استبدادی (فصل دوم)

    ادبیات نظری سانسور,پیشینه تحقیق سانسور,تئوری های روشها و انواع سانسور,چارچوب نظری سانسور,روشها و انواع,روشها و انواع سانسور,فصل دوم پایان نامه سانسور,مبانی نظری سانسور دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سانسور ، روشها و انواع سانسور در عصر حاضر…

  • پاورپوینت استانداردها و فضاهای کتابخانه

    پاورپوینت استانداردها و فضاهای کتابخانه دانلود پاورپوینت استانداردها و فضاهای کتابخانه دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت استانداردها و فضاهای کتابخانه ، در حجم 38 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی و تبلیغات اینترنتی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی و تبلیغات اینترنتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - بازاریابی 9 2 - 1…

  • پاورپوینت شکست هیدرولیکی مخازن هیدروکربنی

    پاورپوینت شکست هیدرولیکی مخازن هیدروکربنی دانلود پاورپوینت شکست هیدرولیکی مخازن هیدروکربنی دسته بندي : مهندسی مکانیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت شکست هیدرولیکی مخازن هیدروکربنی،در حجم 23 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: شکست هیدرولیکی : ایجاد…

  • پایان نامه و رساله معماری طراحی مجتمع تجاری تفریحی

    پایان نامه,پایان نامه با موضوع رساله معماری طراحی کتابخانه عمومی,پایان نامه رساله معماری طراحی مجتمع تجاري,دانلود پایان نامه با موضوع رساله معماری رساله طراحی مرکز تربیت مربی,رساله معماری طراحی مجتمع تجاری تفریحی با رویکرد معماری پایدار دانلود فایل اصلی پایان…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق خودکارآمدی عمومی

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق خودکارآمدی عمومی دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق خودکارآمدی عمومی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خودکارآمدی عمومی یکی از ویژگیهای شخصیتی که بندورا به تبین آن پرداخته است مفهوم خودکارآمدی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع خواص اتم ها و پیوند یونی

    دانلود پاورپوینت با موضوع خواص اتم ها و پیوند یونی برچسب ها: مثال پیوند یونیپیوند یونی و کووالانسیچند نمونه ترکیب یونیتعریف پیوند یونیپيوند يوني چيستترکیب یونی چیستپیوند یونی علوم نهمرسم پیوند یونی رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع…

  • ادبیات نظری تحقیق آثار اجتماعی عدالت سیاسی

    ادبیات نظری تحقیق آثار اجتماعی عدالت سیاسی دانلود ادبیات نظری تحقیق آثار اجتماعی عدالت سیاسی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل آثار اجتماعي عدالت سياسى 1 - 3 . عدالت سياسي از منظر امام…

  • پیشینه و مبانی نظری جايگاه ازدواج موقت در قوانين ايران ، شرایط شکلی و مهر آن

    پیشینه و مبانی نظری جايگاه ازدواج موقت در قوانين ايران ، شرایط شکلی و مهر آن دانلود پیشینه و مبانی نظری جايگاه ازدواج موقت در قوانين ايران ، شرایط شکلی و مهر آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق حمایت اجتماعی وسلامت روانی دانشجویان

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق حمایت اجتماعی وسلامت روانی دانشجویان دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق حمایت اجتماعی وسلامت روانی دانشجویان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق حمایت اجتماعی وسلامت روانی دانشجویان…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقش کانون های تفکر در فرایند سیاستگذاری

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقش کانون های تفکر در فرایند سیاستگذاری دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقش کانون های تفکر در فرایند سیاستگذاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بخش اول :…