مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم)

پيشينه پژوهش تاریخچه برند,پيشينه تحقيق برندسازي داخلي,پيشينه نظري قدرت و ارزش برند,چارچوب نظري ویژگی های یک برند مناسب,دانلود مباني نظري برند سازی,مباني نظري برندسازي خارجي,مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) در 20 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبرند ها دارایی های غیر مشهودی به شمار می آیند که انعکاس دهنده خوبی از ارزش واقعی یک شرکت بوده و تیین کننده منبع مزیت رقابتی پایدار میباشند.امروزه برخورداری از برند قوی یک مزیت رقابتی محسوب میشود.برند معروف میتواند مزایای مادی برای شرکت به ارمغان آورد.برند تجاری یک دارایی استراتژیک محسوب میشود و لازم است هم در داخل هم در خارج از سازمان مدیریت شود.برند دارایی نامشهود هر شرکت است که میتواند ارزش های بسیاری برای شرکت خلق کند.(کلانتری پور, 1390).بدیهی است در دنیای کسب و کار امروزهر کسب به اهمیت انتخاب برند مناسب برای شرکت و محصولات و خدمات اراعه شده در بازار پی برده است.برند مناسب برای محصول میتواند بر موضع گیری محصول در بازار تاثیر داشته باشد که این به نوبه خود میتواند بر میزان موفقیت محصول و به دست آوردن سهم بیشتر بازار اثر گذار باشد.شرکت ها در بازاریابی جدید, برای ایجاد تمایز میان محصولات خود و رقبا از استراتژی ها و روش های گوناگونی استفاده می کنند.یکی از تصمیمات مهم در بازاریابی امروز,تصمیم در مورد برند تجاری برای محصول است.اگر برند تجاری با رعایت نکات روانشناسی,مطالعه  رفتار مصرف کنندگان و با توجه به اصول صحیح بازاریابی  انتخاب شده باشد.موفقیت یک محصول در بازار را به مقدار زیادی تضمین می کند.بر طبق نظر جان مورفی,نام تجاری مهمترین عنصر آمیخته برند است,زیراعنصری است که شرکت امید دارد هیچ گاه مجبور به تغییر آن نباشد,یک برند تجاری,نقش های مهمی ایفا می کند,متمایز کننده محصول و خدمت است,با مصرف کننده ارتباط برقرار می کند و به عنوان یک حوزه قانونی عمل می کند که تولید کننده می تواند در آن سرمایه گذاری کند.(Murphy,1993).دیوید آکر برند را سمبلی می داند که با تعداد زیادی دارایی,تعهد ذهنی پیوند خورده است و هدف آن شناسایی و تمایز محصولات است.(Aker,1991).رونی بیان می کند برند یک عبارت,علامت یا سمبل یا ترکیبی از این هاست که به منظور شناسایی کالاها و خدمات یک فروشنده یا گروهی ار آنان,از محصولات رقبا مورد استفاده است.Roony,1995) ).برند نام ; واژ ; علامت ; سمبل ; یا ترکیبی از آنهاست که برای شناسایی کالا ها و خدمات فروشنده مورد استفاده قرار می گیرد.یک برند چند وظیفه کلیدی را انجام می دهد که شامل این موارد است:1-محصول یا خدمت را مشخص و متمایز می کند و به مشتری اجازه تشخیس;رد و یا سفارش آن را می دهد.2-پیام ها را به مشتری ابلاغ می نماید.اطلاعات فراهم شده می تواند شامل بیانات مربوط به سبک و روش زندگی استفاده کنندگان;مدگرایی و یا افزایش ثروت آنها باشد.3-به عنوان قسمتی از دارایی قانونی محسوب می شود که دارنده این امتیاز می تواند از طریق آن سرمایه گذاری کند و یا از طریق قانونی در مقابل رقبا حمایت شود.یک نام تجاری هم ماهیت فیزیکی و هم ماهیت ذهنی و ادراکی دارد.جنبه فیزیکی آن در قفسه های سوپر مارکت یا مراکز اراعه کننده خدمات یافت می شود,ولی ماهیت مفهومی و ادراکی آن در فضای روانی و ذهنی یک مشتری جا دارد. (Pamela et.al,1999).تاریخچه برندعلامت تجاری یک محصول از نظر مصرف کنندگان جزو مهمی از کالا می باشد که تعیین علامت تجاری به منفعت و ارزش کالا می افزاید. برای مثال مصرف کنندگان یک بطری ادکلن,با علامت تجاری معروف را به عنوان کالای گران قیمت و با کیفیت تلقی می کنند,اما اگر همین بطری,فاقد علامت تجاری باشد,حتی در صورتی که عطر مشابهی هم داشته باشد,کالایی با کیفیت پایین تلقی خواهد شد.علامت های تجاری خوب از امتیاز مصرف کننده برخوردارند.امتیاز مصرف کننده بدان معنی است که مشتریان نسبت به علامت ها وفاداری نشان میدهند.تعداد قابل توجهی از مشتران,حتی در صورتی که کالاهای جانشین دیگری با قیمت های پایین تر در بازار عرضه شود,متقاضی همین علامت تجاری خواهند بود و کالاهای جانشین را نخواهند پذیرفت.به عبارت دیگر,شرکت هایی که دارای علامت های تجاری معتبر می باشند,عملا در مقابل استراتژی های تبلیغاتی رقبا,بیمه شده اند.علامت تجاری را فیلیپ کاتلر  یه صورت خلاصه چنین تعریف می کند;یک نام,عبارت یا اصطلاح,نشانه,علامت,نماد,رخ یا ترکیبی از آنها است که هدف آن معرفی کالا یا خدماتی است که یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان عرضه می کنند و بدین وسیله آنها را از محصولات شرکت های رقیب متمایز می نماید. (کاتلر، 1379).کلمه علامت تجاری زندگیش را به‌عنوان اسم، در زمان نوردیک‌های باستان (ساکنان قدیمی اسکاندیناوی)(ثبت علامت تجاری) آغاز کرده و به تدریج به فعل تبدیل شده‌است. هزاران سال قبل کشتی‌سازان وایکینگ کشتی‌هایی را که می‌ساختند نامگذاری می‌کردند. نام‌گذاری همچنین در زمان‌های قبل برای علامت‌گذاری احشام به منظور اظهار مالکیت آنها استفاده می‌شده است. آنها طرح‌هایی را روی پوست حیوانات داغ می‌کردند. این داغ نهادن به زودی تبدیل به سمبولی برای مالکیت شد، چرا که خریداران احشام عاقبت به نام و نشان به‌عنوان اطمینان از کیفیت نگاه کردند. خریداران دریافته بودند كه هرگاه گاوی را با علامت دایره و ضربدر بخرند چاق خواهد شد یا علامتی با دو خط، معرف گاو استخوانی و لاغر بود. این علائم، خصیصه‌ها و شهرت صاحبان احشام را انتقال می‌داد، مثلا قدرت و سلامتی آنها را.سفال‌گران مصری نیز برای شناسایی آجر و کوزه‌های خود از نام و نشان استفاده می‌کردند. برای مثال یک سفال‌گر از طریق گذاشتن اثر انگشت خود یا هر نشانه دیگری روی گل رس در انتهای ظرف ساخته شده محصول خود را نشانه‌گذاری می‌کرد.در زمان روم باستان، صنعتگران محصولات خود را امضا یا به هر طریق دیگری علامت‌گذاری می‌کردند و این کار به مصرف‌کنندگان کمک می‌کرد تا محصولاتی را که دوستانشان پیشنهاد می‌کردند، شناسایی کنند )قدرتمندترین شکل تبلیغات) یا محصولی را که قبلا امتحان کرده و از آن رضایت داشتند، مجددا خریداری کنند. بنابراین کارکرد واقعی علامت تجاری برای آنان به‌ عنوان یک عامل تسهیل کننده انتخاب بود.در قرون وسطی شهرت بازرگانان و مشتریان راضی، کیفیت کالا را تضمین می‌کرد. کلیسا هم برای تایید دو شکل از دارایی‌های معنوی که یکی محصول و طراحی آن و دیگری شهرت تولیدکننده یا فروشنده محصول بود، دو دادگاه برای برخورد با مشکلاتی که از این دو شکل دارایی‌های معنوی به‌وجود می‌آمد، تشکیل داد و حق برخورد با خدشه‌دار کردن شهرت را برای خود محفوظ نگه داشت. در واقع خدشه‌دار کردن شهرت تجاری فرد یک گناه محسوب می‌شد.تنها در نیمه دوم قرن نوزدهم میلادی بود که استفاده از علامت تجاری به عنوان وسیله پیشرفته‌ بازاریابی تکامل پیدا کرد. انقلاب صنعتی و سیستم‌های جدید ارتباطی این امکان را برای شرکت‌ها به‌وجود آورد تا علامت تجاری خود را در مناطق گسترده‌تری تبلیغ کنند.در اواخر قرن نوزدهم کامیون‌ها، در حالی‌که مملو از انواع مختلف و شناخته شده‌ دارو بودند به حومه شهرهای آمریکا حرکت کردند. این داروها اگر چه محتویات نسبتا یکسان داشتند، اما نقش آنها در موفقیت علامت‌های تجاری غیرقابل اغماض است. تنباکو و داروهای انحصاری روندها را تعیین می‌کردند. به تدریج نام‌های تجاری به جای محدود ماندن در قیمت پایین و توزیع محلی، جهش بزرگی را به سمت کالاهای با کیفیت در بازارهای انبوه انجام دادند. فرآیند تولید و بسته‌بندی بهبود یافت و تبلیغات بسیار زیاد شد. تغییراتی هم در قانون علامت تجاری ایجاد شد، اما با وجود اینكه علامت تجاری گسترش یافت، مدیریت آن به همان شکل ثابت ماند و مالکان و مدیران شرکت‌ها مسوولیت آن‌را به عهده داشتند.در دوره بعد از جنگ جهانی اول علامت‌های تجاری در جایگاه واقعی خود قرار گرفتند. تبلیغات به‌ طور روز افزون افزایش یافت و تحصیل نام‌های تجاری با موفقیت انجام شد. در این دوره مصرف‌کنندگان، فورد را می‌خواستند نه وسیله حمل‌ونقل موتوری. آنها بیشتر از سیرز خرید می‌کردند تا جاهای دیگر. کم‌کم شرکت‌ها شروع کردند به تملک تعدادی از علامت‌های تجاری که قادر بودند به‌صورت انبوه تولید، توزیع و فروخته شوند. پیچیدگی، تقسیم کار وظیفه‌ای را تشویق می‌کرد. جدایی وظایف تولید، بازاریابی و فروش از یکدیگر به‌شدت تشویق می‌شد.هنری فورد معتقد بود مدیران باید به‌صورت مجزا کار کنند تا مشکلات همکاران آنها دامنگیرشان نشود و به راحتی روی کاری که برای آن استخدام شده‌اند تمرکز کنند. در آن زمان جنرال موتورز متشکل از شرکت‌هایی بود که هشت مدل آنها با هم و نیز با فورد رقابت می‌کردند. مدیر جنرال موتورز تصمیم گرفت مدل‌ها را به پنج مدل کاهش دهد (پونتیاک، الدزموبیل، کادیلاک، بیوک و شورولت) (ثبت علامت تجاری) و هر یک را متمرکز بر روی بخش خاصی از بازار کند، اما فورد هم‌چنان معتقد به جدایی وظایف و تولید انبوه یک مدل بود. در سال 1925، جنرال موتورز با سازمان‌دهی جدید و تعهد به تغییرات سالانه در مدل‌ها، شرکت فورد را به زیر کشید. حالا همه می‌دانستند کسی که سوار بر پونتیکاک است چه شخصیتی دارد.در سال 1931 پراکتر اند گمبل در سازمان‌دهی وظیفه‌ای یک مرحله جلوتر رفت و وظیفه جدیدی را تعریف کرد؛ مدیریت نام تجاری. پراکتر اند گمبل معتقد بود که با داشتن نام‌هایی چون صابون‌های حمام آیوری و کامی بهترین راه برای سازمان‌دهی آنها این است که مسوولیت هر علامت تجاری به فرد مشخص داده شود؛ مدیر نام تجاری. این عمل در دهه پنجاه فراگیر شد.در دهه شصت تبلیغات تلویزیون به‌عنوان یکی از وسایل (شاید وسیله اصلی)ارتباطات بازاریابی ظهور کرد. تاکید بر ارزش‌های تولید محصول، جای خودش را به علامت تجاری داد و در دهه هفتاد نام تجاری دروازه‌ای برای ورود به انواع ویژه‌ای از سبک زندگی شد. رویکرد سبک زندگی، متمرکز بر تمایز مصرف‌کننده بود.در دهه هشتاد گسترش جهانی شدن تجارت بر علامت تجاری نیز اثر گذاشت. ایجاد نام‌های تجاری جدید به‌صرفه نبود. بنابراین شرکت‌ها به سمت نام‌های تجاری جهانی شرکتی رفتند تا بتوانند دامنه محصولاتشان را پوشش دهند.علامت‌های تجاری عصر ما نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها در پیشرفت علامت تجاری آهنگ سریع‌تری نسبت به همتایان اروپایی داشتند که این مساله ممکن است تا حدودی به‌خاطر موقعیت جغرافیایی باشد. شرکت‌های آمریکایی بازار ملی همگن بسیار گسترده‌ای داشتند، ولی اروپایی‌ها نه.در حالی‌که شرکت‌های آمریکایی فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی وسیعی را در آمریکا و سایر کشورهای انگلیسی زبان انجام می‌دادند، اروپایی‌ها تازه یاد می‌گرفتند که با فرهنگ‌های مختلف (با اختلاف جزئی) کشورهای خاص انطباق ایجاد کنند. (www.Alamat.com)__________________1. Kotlerقسمتی از پیشینه پژوهش:- هادیزاده,جمالی و رضایی (1391)”مدل تآثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری.”اين پژوهش به منظور بررسی تاثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی کارکنان در صنعت هتلداری مدلی را در هتلهای چهار و پنج ستاره استان تهران آزمون کرده است.نمونه ای 240 نفری از کارکنان با نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند پرسشنامه ای با طیف پنج گزینه ای لیکرت توزیع شد.در نهایت آزمون مدل مفهومی نشان داد که برندسازی داخلی با حس تعلق به برند همجنین حس تعلق به برند با رفتار شهروندی به برند و تعهد به برند با وفاداری به برندووفاداری به برند با رفتار شهروندی به برندرابطه ی مثبت و معناداری دارد.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) دانلود مباني نظري برند سازی مباني نظري برندسازي خارجي پيشينه تحقيق برندسازي داخلي پيشينه پژوهش تاریخچه برند چارچوب نظري ویژگی های یک برند مناسب پيشينه نظري قدرت و ارزش برند

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • مبانی نظری میزان علاقه به مطالعه وخواندن

    مبانی نظری میزان علاقه به مطالعه وخواندن دانلود مبانی نظری میزان علاقه به مطالعه وخواندن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری میزان علاقه به مطالعه وخواندن فصل دوم پيشينه تحقيق مقدمه كودك…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر (فصل دوم پایان نامه) برچسب ها: ادبیات نظری مدیریت کیفیت فراگیرمبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیرفصل دوم پایان نامه بررسی نگرش مدیران و اعضای هیات علمی دانشگاهپیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیرپیشینه پژوهش مدیریت…

  • پاورپوینت درمورد شیمی الی وعطرها

    اصلی‌ترین سازنده عطر,انواع مواد دافع بو,پاورپوینت درمورد شیمی الی وعطرها,سایر ترکیبات عطر,سیوتون,عطر درمانی,مواد بی‌بو کننده,مواد سازنده عطر دانلود فایل اصلی پاورپوینت درمورد شیمی الی وعطرها از سایت دانلود فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت درمورد شیمی الی وعطرهاقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 14محتویاتعطرمواد…

  • آموزش Google Earth

    آموزش Google Earth دانلود آموزش Google Earth دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: ورد آموزش Google Earth. این فایل در ارتباط با آموزش Google Earth تهیه شده است، در حجم 34 صفحه آماده پرینت.…

  • پاورپوینت الگوبرداری (BENCHMARKING)

    پاورپوینت الگوبرداری (BENCHMARKING) دانلود پاورپوینت الگوبرداری (BENCHMARKING) دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت الگوبرداری (BENCHMARKING). این فایل در ارتباط با فرآیند الگوبرداری تهیه شده است، در حجم 39 اساید قابل ویرایش. بخشی از متن:…

  • پاورپوینت در مورد عزت نفس

    پاورپوینت در مورد عزت نفس دانلود پاورپوینت در مورد عزت نفس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عزت نفس از دو قسمت مهم تشکیل می شود: باور خود توانمندی به معنای داشتن اطمینان به…

  • پیشینه ومبانی نظری کمال گرایی

    پیشینه ومبانی نظری کمال گرایی دانلود پیشینه ومبانی نظری کمال گرایی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مباني نظري کمالگرایی فهرست مطالب : مباني نظري کمال ¬ گرایی الگوی یادگیری اجتماعی الگوی واکنش اجتماعی…

  • پیشینه و مبانی نظری مشتری گرایی

    پیشینه و مبانی نظری مشتری گرایی دانلود پیشینه و مبانی نظری مشتری گرایی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشتریگرایی مقدمه رد پای اندیشه بازارگرایی را میتوان در اوایل دهه پنجاه میلادی یافت ،…

  • پاورپوینت اجرای تیر و ستون در سازه های بتنی

    آرماتوربندی سازه بتنی,پاورپوینت اجرای تیر و ستون,تصاویر اجرایی از تیر و ستون,دانلود پاورپوینت اجرا ستون,دانلود پاورپوینت اجراتیر,سازه بتن آرمه دانلود فایل اصلی پاورپوینت اجرای تیر و ستون در سازه های بتنی از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت در41 اسلاید شامل…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری رابطه فرسودگی شغلی و شغل آموزگاری

    پیشینه تحقیق استرس شغلی,سوابق پژوهشی فرسودگی شغلی,مبانی نظری استرس شغلی,مبانی نظری رابطه فرسودگی شغلی و شغل آموزگاری,مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرسودگی شغلی,مبانی نظری و پیشینه فرسودگی شغلی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری رابطه فرسودگی شغلی…

  • پیشینه و مبانی نظری روسپیگری یا فحشا و خانواده

    پیشینه و مبانی نظری روسپیگری یا فحشا و خانواده دانلود پیشینه و مبانی نظری روسپیگری یا فحشا و خانواده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل گفتار يکم : خانواده مطالعات انجام يافته توسط متخصصان…

  • بررسی اثرات هموار سازی سود بر ارزش افزوده اقتصادی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

    بررسی اثرات هموار سازی سود بر ارزش افزوده اقتصادی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران برچسب ها: پایان نامه بررسی اثرات هموار سازی سود بر ارزش افزوده اقتصادی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران رفتن به…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سبکهای دلبستگی و انگیزه پیشرفت (فصل دوم )

    ادبیات نظری سبکهای دلبستگی و انگیزه پیشرفت,پیشینه تحقیق سبکهای دلبستگی و انگیزه پیشرفت,چارچوب نظری سبکهای دلبستگی و انگیزه پ,فصل دوم بررسی رابطۀ راهبردهای مقابله سبک های دلبستگی با سلامت روانی دانش آموزان,مبانی نظری سبکهای دلبستگی و انگیزه پیشرفت دانلود فایل…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق درمان نوروفیدبک (فصل دوم)

    پيشين,پيشينه پژوهش نظریه های نوروفیدبک,پيشينه تحقيق مفهوم نوروفیدبک,چارچوب نظري تاریخچه نوروفیدبک,دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق درمان نوروفیدبک (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد دیدگاه های نوروفیدبک,مباني نظري نوروفیدبک و بیوفیدبک چیست؟ دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت بررسی و ارزیابی تهويه ماشين هاي الكتريكي

    پاورپوینت بررسی و ارزیابی تهويه ماشين هاي الكتريكي برچسب ها: بررسی و ارزیابی تهويه ماشين هاي الكتريكيانواع ضمایم ماشین روش هاي خنك كردنماشين با تهويه خارجيخنك كردن مولدهاي توربيني خنك كردن ماشينهاي كاملاً بسته رفتن به سایت اصلی پاورپوینت بررسی…

  • مبانی نظری بازاریابی رابطه مند

    مبانی نظری بازاریابی رابطه مند برچسب ها: مدیریت ارتباط مشتری مشتری رضایتمندی رفتن به سایت اصلی مبانی نظری بازاریابی رابطه مند دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه مطالب در مورد فایل 26 صفحه ای Normal 0…

  • پیشینه و مبانی نظری قیمت سهام و حجم مبادلات

    پیشینه و مبانی نظری قیمت سهام و حجم مبادلات دانلود پیشینه و مبانی نظری قیمت سهام و حجم مبادلات دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق قیمت سهام وحجم مبادلات فصل…

  • پیشینه و مبانی نظری مفاهیم وفاداری و وفاداری مشتری

    پیشینه و مبانی نظری مفاهیم وفاداری و وفاداری مشتری دانلود پیشینه و مبانی نظری مفاهیم وفاداری و وفاداری مشتری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل وفاداری مشتری مفهوم وفاداری در سال 1978 یاکوبی و…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش توانمندسازی و روانشناختی فرد

    پیشینه پژوهش توانمندسازی فرد,توانمندسازي منابع انساني,توانمندسازی چیست,توانمندسازی روانشناخ,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش توانمندسازی و روانشناختی فرد,مبانی نظری توانمندسازی,مبانی نظری روانشناختی فردی,مبانی نظری و پیشینه توانمندسازی کارکنان دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش توانمندسازی و روانشناختی فرد…

  • بررسی تاثیر راهبردهای مقابله با موقعیت های استرس زا (CSSS) بر اختلال اضطراب فراگیر (GAD)در دانشجویان

    بررسی تاثیر راهبردهای مقابله با موقعیت های استرس زا (CSSS) بر اختلال اضطراب فراگیر (GAD)در دانشجویان برچسب ها: اختلال اضطراب فراگیرراهبردهای مقابله با استرسمقاله تاثیر راهبردهای مقابله با موقعیت های استرس زاتحقیق موقعیت های استرس زا (CSSS)پروژه اختلال اضطراب فراگیر…

  • پاورپوینت فارسی دوم دبستان کتابخانه ما

    پاورپوینت فارسی دوم دبستان کتابخانه ما برچسب ها: پاورپوینت فارسی دوم دبستان کتابخانه ما رفتن به سایت اصلی پاورپوینت فارسی دوم دبستان کتابخانه ما دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت فارسی دوم…

  • ادبیات نظری تحقیق ورزش در فقه اسلامی و احکام فقهی مسابقه ها (فصل دوم )

    ادبیات نظری تحقیق ورزش در فقه اسلامی و احکام فقهی مسابقه ها,چارچوب نظری احکام فقهی مسابقه ها و ورزش در فقه اسلامی,فصل دوم پایان نامه ورزش در فقه اسلامی و احکام فقهی مسابقه ها,مبانی نظری احکام فقهی مسابقه ها و…

  • پاورپوینت اصول و اهداف کلاسهای آمادگی برای زایمان

    پاورپوینت اصول و اهداف کلاسهای آمادگی برای زایمان برچسب ها: فیلم کلاس های آمادگی زایماندانلود رایگان کتاب آمادگی برای زایمانکلاسهای آمادگی زایمان در تهرانکلاسهای آمادگی زایمان در مشهدکلاسهای امادگی زایمان فیزیولوژیک رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اصول و اهداف کلاسهای…

  • پاورپوینت روش تحقیق در مدیریت

    پاورپوینت روش تحقیق در مدیریت دانلود پاورپوینت روش تحقیق در مدیریت دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت روش تحقیق در مدیریت. این فایل در ارتباط با روش تحقیق در مدیریت، در حجم 306 اسلاید…

  • پاورپوینت عوامل موفقيت يك تحليل‌گر سيستم

    پاورپوینت عوامل موفقيت يك تحليل‌گر سيستم برچسب ها: پاورپوینت عوامل موفقيت يك تحليل‌گر سيستممهارتهاي تحليلي براي تحليل‌گر سيستممهارتهاي تحليليتفكر سيستميمشخصه يك سيستم دانش سازمانيمهارتهاي ارتباطي رفتن به سایت اصلی پاورپوینت عوامل موفقيت يك تحليل‌گر سيستم دسته بندي : مدیریت جزئیات…

  • پاورپوینت اختلالات سیستم عصبی

    پاورپوینت اختلالات سیستم عصبی برچسب ها: درمان اختلالات عصبیبیماری های عصبی انسانعلت اختلالات عصبیشایع ترین بیماری های مغز و اعصاببیماری مغزی در جدولاختلال عصبی میفوسونیااختلال عصبی در جدولاختلالات عصبی رشدی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اختلالات سیستم عصبی دسته بندي…

  • پاورپوینت بررسی ارتباط یا عدم ارتباط هیدرولیکی حوضه آبگیر چشمه کارستی با منابع آب مجاور

    پاورپوینت بررسی ارتباط یا عدم ارتباط هیدرولیکی حوضه آبگیر چشمه کارستی با منابع آب مجاور برچسب ها: تقسیم بندی حوضه های آبریز کشورحوضه آبریز دریای خزرحوضه آبریز علوم هفتمتصویر حوضه آبریزرودخانه های شش حوضه آبریز اصلی ایرانحوضه آبریز دریاچه ارومیهحوضه…

  • تحقیق سیر تکاملی هنر ایران در رهگذر تاریخ

    هنر دانلود فایل اصلی تحقیق سیر تکاملی هنر ایران در رهگذر تاریخ از سایت دانلود فایل تحقیق سیر تکاملی هنر ایران در رهگذر تاریخ در 60 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:هنر،‌…

  • تحقیق ایجاد نوآوری در نقاشي كودكان

    تحقیق ایجاد نوآوری در نقاشي كودكان,نقاشی,نوآوری دانلود فایل اصلی تحقیق ایجاد نوآوری در نقاشي كودكان از سایت دانلود فایل تحقیق ایجاد نوآوری در نقاشي كودكان در حجم 89 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست مطالب…

  • پاور پوینت کلیله و دمنه

    پاور پوینت کلیله و دمنه برچسب ها: کلیله و دمنهامثال خصایص رفتن به سایت اصلی پاور پوینت کلیله و دمنه دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل رشته زبان و ادبیات فارسی2 واحد درسینام منبع و…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اوقات فراغت جوانان و دانشجویان (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری اوقات فراغت جوانان و دانشجویان,پژوهش های انجام شده در,پیشینه پژوهش اوقات فراغت جوانان و دانشجویان,پیشینه تحقیق اوقات فراغت جوانان و دانشجویان,فصل دوم پایان نامه اوقات فراغت جوانان و دانشجویان,مبانی نظری اوقات فراغت جوانان و دانشجویان دانلود فایل اصلی…

  • طرح توجیهی و کارافرینی پرورش گاو گوشتی

    آموزش پرورش گاو شیری و گوشتی,پرورش گاو گوشتی,پروژه کارآفرینی پرورش گاو,طرح توجیهی گاوداری,طرح توجیهی و کارافرینی پرورش گاو گوشتی,طرح کارافرینی پروار بندی گوساله,کارآفريني و طرح توجيهي پرورش دام,کارآفرینی احداث گاوداری دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارافرینی پرورش گاو گوشتی…

  • دانلود کاملترین رساله و مطالعات معماری طراحی مجموعه جهانگردی و گردشگری

    برنامه فیزیکی مجموعه جهانگردی و گردشگری,پایان نامه معماری مجموعه جهانگردی و گردشگری,رساله طراحی مجموعه جهانگردی,رساله معماری طراحی مجموعه جهانگردی و گردشگری,طراحی مجموعه جهانگردی,ظوابط و استانداردهای مجموعه جهان,معماری مجموعه جهانگردی و گردشگری دانلود فایل اصلی دانلود کاملترین رساله و مطالعات معماری…

  • ادبیات نظری تعاریف و مفاهیم خشونت خانگی علیه زنان (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش خشونت خانگی چیست,پيشينه تحقيق انواع خشونت خانگی,چارچوب نظري خش,دانلود ادبیات نظری خشونت خانگی علیه زنان (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد مقالات خشونت علیه زنان,مباني نظري خشونت علیه زنان,مبانی نظری خشونت خانگی علیه زنان (فصل دوم) دانلود فایل…