مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش بازاریابی داخلی,پيشينه تحقيق عناصر بازاریابی داخلی,پيشينه نظري مدل های باز,چارچوب نظري ابعاد بازاریابی داخلی,فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی داخلی چیست,مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم),مقاله
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبازاریابی داخلی یكی از مباحث بازاریابی است كه حدود 30 سال قبل به عنوان شیوه ای برای حل مسائل و مشكلات مربوط به كاركنان سازمانها و ارائه خدمات با كیفیت به آنان توسط بری  (1981) مطرح گردید. باوجود گسترش مفهوم در ادبیات بازاریابی، عملاً استفاده كمی از آن شده است. مباحث بعدی كه در زمینه بازاریابی داخلی انجام پذیرفت بیانگر این واقعیت بودند كه این شاخه از بازاریابی نیازمند تحقیقات گسترده و وسیع تری است. مفهوم بازاریابی داخلی عبارت است از جذب، توسعه، انگیزش، و تداوم كیفیت كاركنان از طریق شغل به عنوان یك محصول و ارضای نیازمندی های آنها. به عبارت دیگر، بازاریابی داخلی فلسفه رابطه و پیمان مشترك بین مشتریان و كاركنان (مشتریان داخلی)  سازمان است. به تعبیری، بازاریابی داخلی به عنوان یك شناخت آكادمیك، علمی و تجاری در زمینه ارتقا سطح رضایتمندی مشتریان و كاركنان مطرح است. این شاخه از علم بازاریابی تا حدود زیادی متاثر از مدیریت كیفیت و بازاریابی خدمات است كه براهمیت و ضرورت ایجاد كیفیت در كل فرایند ارائه خدمات تاكید دارد. این حیطه از علم بازاریابی به بحث پیرامون رابطه مشتریان و عرضه كنندگان داخلی سازمان در ایجاد ارزش برای مشتریان خارجی می پردازد، كه این امر می تواند به صورت یك زنجیره ارزش و ابزاری برای توسعه كیفیت محصولات و خدمات و تعاملات بین سازمانی و برون سازمانی در سازمان ظاهر گردد. بنابراین، هدف بازاریابی داخلی ایجاد اطمینان از رضایتمندی بین كاركنان سازمان و توسعه كیفیت محصولات و خدمات به منظور دستیابی به رضایت مشتریان خارجی سازمان است، كه این امر به صورت فرایندی از مشتریان داخلی به سمت مشتریان خارجی سازمان جریان دارد. مطالعات انجام گرفته در این زمینه بیانگر ارتباط مثبت بین رضایت مشتریان داخلی سازمان (كاركنان) و رضایت شغلی مشتریان خارجی آن است. مطالعات بارتل  (2004) بیانگر این واقعیت است كه رضایت كاركنان (مشتریان داخلی) بر كیفیت محصولات تاثیر بسزایی داشته و در نتیجه رضایت مشتریان خارجی داشته و در نهایت وفاداری مشتریان خارجی نسبت به سازمان را در پی دارد. باتوجه به تغییر و تحولات گسترده در زمینه های مختلف كسب و كار، نیاز سازمان ها به افزایش سطح كیفی محصولات و خدماتشان افزایش یافته است. بنابراین در این راستا سازمان ها نیازمند توسعه توانمندی های سازمانی در جهت ارائه محصولات و خدمات با كیفیت بالا هستند. كاركنان به عنوان مشتریان داخلی سازمان نقش اساسی را برعهده دارند. بنابراین جذب توسعه، انگیزش و ارتقای كمی و كیفی توانائیها ارزش آفرینی، بهبود مستمر ارائه خدمات به آنها و بالابردن سطح كیفیت كار به عنوان یك محصول و مشاركت آنها در انجام فرایندها به كمك مدیریت، سازمان را در جهت ارائه سطح بالای كیفیت محصولات و خدمات رهنمون می سازد كه در نتیجه افزایش سطح رضایتمندی در میان مشتریان خارجی سازمان را به همراه خواهد داشت. تعریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلیبازاريابي دروني، متمركز بر روابط دروني مناسب بين افراد در همة سطوح در سازمان ها مي باشد؛ بنا براين يك رويكرد خدمت محور و مشتري محور بين كاركنان در تماس با مشتريان ايجاد مي شود.  بازاريابي دروني به عنوان يك فرايند مديريتي جامع عمل مي كند كه وظايف چندگانة سازمان را در دو مسير، تلفيق و يكپارچه مي كند. اولاً موجب مي شود كه تمام كاركنان در همة سطوح سازمان، كسب وكار وفعاليت ها، فرايند هاي مختلف در متن يك محيط را درك و تجربه كنند. دوماً موجب مي شود كه همة كاركنان براي فعاليت در يك طريق خدمت محور، آماده و انگيزه مند شوند (Gronroos, 2000). دنيس (1995) بازاريابي دروني را نوعي فلسفة مديريت استراتژيك مي داند كه كار جذب، توسعه، انگيزه مند كردن و حفظ كاركنان مهم و برجسته را با فراهم كردن محيط كار با كيفيت و تأمين نياز هاي آنان، به انجام مي رساند. رفیق و احمد نیز بازاریابی داخلی را تلاشی برنامه ریزي شده با استفاده از یک رویکرد همانند بازاریابی جهت غلبه بر مقاومت هاي سازمانی در برابر تغییر و متوازن کردن ،انگیزه مند کردن و هماهنگی بین وظیفه اي و یکپارچه کردن کارکنان در جهت اجراي اثر بخش استراتژیهاي شرکتی و وظیفه اي به منظور ایجا د رضایت مشتري ازطریق فرایند ایجادکارکنان با انگیزه و مشتري محور تعریف می کنند(Mishra, 2010).  بازاريابي دروني یا داخلی از مهم ترين عواملي است كه مي تواند رفتا رها، نگرش ها و تعاملات كاركنان را در جهت ارائة هر چه بهتر كيفيت خدمات به كار گيرد، فلسفه بازاريابي دروني، اين مهم است كه كاركنان به عنوان مشتريان دروني در نظر گرفته شوند.  كاتلر (2006) بيان داشت كه خدمات مستلزم سه نوع بازاريابي بيروني، دروني و متقابل (رابطه مند) مي باشد . بازاريابي بيروني  شامل آماده كردن، قيمت گذاري، توزيع و ترفيع خدمات به مشتري مي باشد. بازاريابي متقابل مهارت كاركنان در خدمت رساني به مشتري را تشريح مي كند و بيش تر به رفتار كاركنان با مشتري مي پردازد. بازاريابي دروني آموزش و انگيزش كاركنان در ارائة خدمات را مدنظر قرار مي دهد (کاتلر و آرمسترانگ، 1384). به اعتقاد كاتلر بازاريابي دروني بايد از بازاريابي بيروني پيشي گيرد(Narver and Slater, 1990).  نارور و اسلا تر (1990) نیز بيان داشتند كه توسعة يك رويكرد بازاريابي دروني منجر به ايجاد فرهنگي مي شود كه به كاراترين و اثربخش ترين شكل ايجاد رفتار هايي مي كند كه منجر به تدارك خدمات برتر به مشتري خواهد شد (Hitt et al., 2007).بازاريابي دروني تلاشي است توسط سازمان كه براي آموزش و انگيزش كاركنان براي حفظ مشتريان انجام مي شود. اين موضوع بيشتر يك وظيفه مديريتي است تا يك وظيفه بازاريابي، اما با زاريابي ناميده مي شود زيرا لازم است تا سلسله عمليات بازاريابي به درستي انجام گيرد. بنا به نظر كاتلر، بازاريابي دروني موجب ارتقا بازاريابي خارجي مي گردد. زيرا بازاريابي دروني از اينكه تنها وعده خدمات عالي به مشتريان داده شود، قبل از اينكه كارمند آماده فراهم كردن آن باشد، جلوگيري مي كند (Cooper and Cronin, 2000). بنابراين در بازاریابی خدمات مهمترین جزء بازاریابی درونی است.  زماني كه سازمان منابع دروني و سرمايه هاي انساني متناسب با استراتژي ها و اهداف بازاريابي خود را نداشته باشد، دستيابي به اهداف بسيار مشكل خواهد شد. در نتيجه زماني استراتژي بازاريابي سازمان اثر بخش خواهد بود كه بازاريابي بيروني و دروني به طور نظام مند بررسي شوند (طباطبایی هنزایی واخوان، 1389).بازاريابي دروني بر روابط دروني مناسب بين افراد در همه سطوح سازمان متمركز است، بنابراين يك رويكرد خدمت محور و مشتري محور بين كاركنان ايجاد مي شود. بازاريابي دروني به عنوان يك فرايند مديريتي جامع عمل مي كند كه وظايف چندگانه سازمان را در دو مسير، تلفيق و يكپارچه مي كند. نخست موجب مي شود كه تمام كاركنان در همه سطوح سازمان، فرايندهاي مختلف در متن يك محيط را درك و تجربه كنند. دوم آن كه موجب مي شود تا همه كاركنان براي فعاليت در يك مسير خدمت محور، آماده و انگيزه مند شوند  (سيد جوادين و همکاران، 1389).بري و پاراسورامان   بازاريابي داخلی را نگاه به كاركنان به عنوان مشتريان دروني و نگاه به مشاغل را به عنوان محصولات دروني مي دانند به طوري كه خواسته ها و نيازهاي مشتريان برآورده شده و رضايت آن ها جلب گردد البته به شرط آن كه تمام اين امور در راستاي اهداف شركت باشد (Mosahab et al., 2010).قسمتهایی از پیشینه پژوهش:  ابزری و همکاران (2011) در پژوهشی با عنوان “تاثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی: از دیدگاه بازارگرایی در صنعت هتلداری ایران ” به بررسی چگونگی اثرگذاری بازیابی داخلی بر تعهد سازمانی پرداختند. نتایج حاصل از پژوهش آنها نشان داد که بازاریابی داخلی به طور مستقیم و غیر مستقیم از طریق بازارگرایی بر تعهد سازمانی تاثیر می گذارد. بدان معنی که عوامل بازاریابی داخلی به طور مستقیم بر بازارگرایی و پس از آن بازارگرایی بر تعهد سازمانی به طور مستقیم تاثیر می گذارد.   تسای و وو  (2011) در پژوهشی با عنوان ” استفاده از بازاریابی داخلی در جهت ارتقاء تعهد سازمانی و کیفیت خدمات” ادراک پرستاران سه بیمارستان منطقه ای در تایوان را مورد بررسی قرار دادند. نتایج حاصل از پژوهش آنها نشان می دهد که بازاریابی داخلی نقش مهمی در تبیین ادراکات کارکنان از تعهد سازمانی و کیفیت خدمات سازمان داشته است. بطوریکه بازاریابی داخلی هم بر تعهد سازمانی و هم بر کیفیت خدمات اثرگذار بوده است. از این رو آنها پیشنهاد می کنند تا از بازاریابی داخلی در راستای نفوذ در کارکنان و در نتیجه کمک به ایجاد تعهد سازمانی و کیفیت خدمات بهتر استفاده شود.فهرست مطالب مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم) به شرح زیر می باشد:2-1) بازاریابی        2-2) فرآیند بازاریابی         مرحله اول : درك بازار و نيازهاي مشتري          نيازها، خواسته ها، تقاضا ها            پيشنهادهاي بازاريابي             ارزش و رضايت           تبادل و ارتباط             بازار          مرحله دوم: طراحی استراتژی بازاریابی بر اساس مشتری           انتخاب مشتری برای خدمتگذاری             انتخاب  طرح ارزش        مرحله سوم: ایجاد یک  استراتژی بازاریابی        مرحله چهارم: ايجاد رابطه سودمند با مشتري      مرحله پنجم: كسب ارزش از مشتريان        2-3) بازاريابي كل نگر         2-4) بازاریابی داخلی         2-5) تعریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی       2-6) ضرورت بازاریابی داخلی        2-7) عناصر بازاريابي داخلي        2-8) مدل های بازاریابی درونی        2-8-1) مدل بازاریابی درونی کاتلر و آرمسترانگ      2-8-2) مدل بازاریابی درونی فورمن و مانی           بازاریابی درونی نوع اول            بازاریابی درونی نوع دوم            بازاریابی درونی نوع سوم           بازاریابی درونی نوع چهارم        2-8-3) مدل بازاریابی درونی بری         2-8-4) مدل بازاریابی درونی گرونروس        2-8-5)  مدل بازاریابی درونی احمد و رفیق       2-9) بازاريابي دروني و مزيت رقابتي      پیشینه تحقیقاتمنابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم) پيشينه تحقيق عناصر بازاریابی داخلی پيشينه پژوهش بازاریابی داخلی مقاله فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی داخلی چیست چارچوب نظري ابعاد بازاریابی داخلی پيشينه نظري مدل های باز

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • پیشینه ومبانی نظری سر سختی

    پیشینه ومبانی نظری سر سختی دانلود پیشینه ومبانی نظری سر سختی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سرسختی فهرست مطالب : تاریخچه سرسختی 2 - 2 - 2 تعاریف سرسختی 2 - 2 -…

  • پیشینه و مبانی نظری تصویر تن و تصویر بدن

    پیشینه و مبانی نظری تصویر تن و تصویر بدن دانلود پیشینه و مبانی نظری تصویر تن و تصویر بدن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تصور بدنی : یکی دیگر از روش های که…

  • فایل پاورپوینت روستای تاریخی دوان شهرستان کازرون

    فایل پاورپوینت روستای تاریخی دوان شهرستان کازرون برچسب ها: دانلود پاورپوینت روستای دوان روستای دوانآشنایی با روستای دوان کازرونپاورپوینت روستای تاریخی دوان شهرستان کازرونشهرستان کازرونپاورپوینت روستای دوان شهرستان کازرونپروژه روستاپاورپوینت روستای دوان پاورپوینت آشنایی با روستای دوان کازرون رفتن به…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع استاندارد حسابرسي شماره 22كنترل كيفيت كار حسابرسي

    دانلود پاورپوینت با موضوع استاندارد حسابرسي شماره 22كنترل كيفيت كار حسابرسي برچسب ها: امتیاز کنترل کیفیت سال 98موسسات حسابرسیدستورالعمل حسابرسیفرم حسابرسینظارت بر موسسات حسابرسیدستورالعمل گزارش حسابرسیبرنامه رسیدگی حسابرسیحسابرسان مستقلچک لیست حسابداری رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع استاندارد…

  • پیشینه ومبانی نظری فناوري اطلاعات (IT) و دورکاری

    پیشینه ومبانی نظری فناوري اطلاعات (IT) و دورکاری دانلود پیشینه ومبانی نظری فناوري اطلاعات (IT) و دورکاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فناوري اطلاعات ( IT ) و دورکاری فهرست مطالب : فناوري…

  • طرح توجیهی راه اندازی و احداث مدرسه 2 زبانه

    پروژه کارآفرینی تاسیس مدرسه 2 زبانه,پروژه کارافرینی احداث مدرسه,دانلود رایگان طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه,دانلود طرح توجیهی احداث مدرسه,دانلود مقاله طرح تاسيس مدرسه,طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه زبانهای خارجی,مشاوره تاسیس آموزشگاه دانلود فایل اصلی طرح توجیهی راه اندازی و احداث مدرسه 2…

  • دانلود پرسشنامه نگرانی پنسیلوانیا PSWQ

    Worry Questionnaire Pennsylvania PSWQ,پرسشنامه نگرانی ایالت پنسیلوانیا PSWQ,پرسشنامه نگرانی پنسیلوانیا PSWQ,پرسشنامه ی نگرانی PSWQ,پرسشنامه ی نگرانی PSWQ می یر,متزگر و بورکووک,میلر دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه نگرانی پنسیلوانیا PSWQ از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه نگرانی پنسیلوانیا PSWQ در 3…

  • حل مشکل صفحه سفید y600-u20

    حل مشکل صفحه سفید y600-u20 برچسب ها: مشکل صفحه سفید y600u20 رفتن به سایت اصلی حل مشکل صفحه سفید y600-u20 دسته بندي : huawei جزئیات و دریافت گزارش فایل حل مشکل صفحه سفید گوشی y600-u20صد در صد تضمینی تست شده…

  • تحقیق تاثیرپذیری دانش آموزان از فضای آموزشی در مدارس

    بررسی تاثیرپذیری دانش آموزان از فضای آموزشی در مدارس,پایان نامه تاثیرپذیری دانش آموزان از فضای آموزشی در مدارس,تحقیق تاثیرپذیری دانش آموزان از فضای آموزشی در مدارس,فضای آموزشی دانلود فایل اصلی تحقیق تاثیرپذیری دانش آموزان از فضای آموزشی در مدارس از…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق حمایت اجتماعی وسلامت روانی دانشجویان

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق حمایت اجتماعی وسلامت روانی دانشجویان دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق حمایت اجتماعی وسلامت روانی دانشجویان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق حمایت اجتماعی وسلامت روانی دانشجویان…

  • ادبیات و پیشینه تحقیق نظریه های مهارتهای جرات ورزی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات,پایان,پیشینه,تحقیق,جرات,دوم,فصل,مهارتهای,نامه),نظریه,های,ورزی دانلود فایل اصلی ادبیات و پیشینه تحقیق نظریه های مهارتهای جرات ورزی (فصل دوم پایان نامه) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های مهارتهای جرات ورزی(فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word ,…

  • پاورپوینت کلیات پزشکی و بهداشت تعریف بیماری, انواع بیماری و درد

    پاورپوینت کلیات پزشکی و بهداشت تعریف بیماری, انواع بیماری و درد برچسب ها: تعاریف بیماریتاریخچه بیماریسلامتی و بیماریعوامل موثر بر سلامتینشانه‌ها و علائم بیماری‌هامناطق قشر مغزی مرتبط با دردشکل‌های مختلف درد فیزیولوژیکیدرمان و پیشگیری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کلیات…

  • پاورپوینت کاربرد رنگ ها درايمنی

    پاورپوینت کاربرد رنگ ها درايمنی برچسب ها: رنگ های ایمنی کاروفناوری هشتممفاهیم رنگهای ایمنیتوضیح رنگ های ایمنیرنگ های ایمنی زردمثال برای رنگ های ایمنی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کاربرد رنگ ها درايمنی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی…

  • پاورپوینت سیتوپلاسم

    پاورپوینت سیتوپلاسم دانلود پاورپوینت سیتوپلاسم دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع سیتوپلاسم؛ در قالب ppt و در 33 اسلاید، قابل ویرایش.   بخشی از متن پاورپوینت: سیتوپلاسم بخشی از فضای درون سلول…

  • پیشینه و مبانی نظری فرهنگ سازمانی و مدل های فرهنگ سازمانی

    پیشینه و مبانی نظری فرهنگ سازمانی و مدل های فرهنگ سازمانی دانلود پیشینه و مبانی نظری فرهنگ سازمانی و مدل های فرهنگ سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فرهنگ‌سازمانی : واژه فرهنگ در…

  • پاورپوینت آناتومی اسکلتی

    پاورپوینت آناتومی اسکلتی دانلود پاورپوینت آناتومی اسکلتی دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل پاورپوینت آناتومی اسکلتی، در 88 اسلاید.   فهرست مطالب : ساختمان استخوان مغز استخوان پوشش های استخوانی رشد استخواندجمجمه (Cranium) استخوان پیشانی (Frontal bone)…

  • تحقیق بررسی توزیع فضایی و مکانی خدمات بهداشتی درمانی(بیمارستان)با استفاده از GIS وAHP

    پروژه بررسی توزیع فضایی و مکانی خدمات بهداشتی درمانی(بیمارستان)با استفاده از GIS وAHP,تحقیق بررسی توزیع فضایی و مکانی خدمات بهداشتی درمانی(بیمارستان)با استفاده از GIS وAHP,تحقیق توزیع فضایی و مکانی خدمات بهداشتی و درمانی,مقاله بررسی توزیع فضایی و دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت روشهای ارزیابی چاقی در گروه های مختلف

    پاورپوینت روشهای ارزیابی چاقی در گروه های مختلف برچسب ها: تعریف چاقیخطرات چاقیمقاله در مورد چاقیچاقی pdfعوارض چاقیانشا چاقیدرمان چاقیرژیم چاقی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت روشهای ارزیابی چاقی در گروه های مختلف دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت…

  • دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید اتانول (الکل طبی)

    پروژه کارافرینی الکل سفید,دانلود طرح توجیهی الکل طبی,طرح توجیهی تولید الکل,طرح توجیهی تولید الکل طبی,طرح تولید الکل,طرح کارافرینی تولید اتانول,طرح کسب و کار تولید الکل,فرایند تولید الکل,مراحل تولید الکل دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید اتانول (الکل…

  • پاورپوینت معرفی انواع سقف

    پاورپوینت معرفی انواع سقف دانلود پاورپوینت معرفی انواع سقف دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت معرفی انواع سقف های رایج در ساختمان سازی ،در حجم 30اسلاید قابل ویرایش. در این فایل چند نمونه از…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف هوش معنوی، رضایت شغلی و تعهد سازمانی(فصل 2)

    ارتباط بین هوش معنوی و تعهدسازمانی,پیشینه پژوهش هوش معنوی ومولفه های آن,رضایت شغلی و تعهد سازمانی,عوامل موثربر رضایت شغلی,مبانی نظری رضایت شغلی وابعاد آن,مبانی نظری هوش معنوی وهوش,مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف هوش معنوی,نظریه شغلی کوک وراک دانلود فایل…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید و راه اندازی انواع موتور جنرال

    پروژه کارآفرینی ساخت موتور جنرال,دانلود طرح توجیهی خط تولید موتور جنرال,طرح توجیهی تولید موتور,طرح توجیهی موتور جنرال,طرح توجیهی موتور جنرال خودرو,طرح تولید موتور ماشین,طرح کارافرینی موتور جنرال,طرح کسب و کار تولید موتور دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی تولید…

  • ادبیات و پیشینه تحقیق نظریه های رضایت زناشویی (فصل دوم )

    ادبیات و پیشینه تحقیق نظریه های رضایت زناشویی (فصل دوم ) برچسب ها: چارچوب نظری پژوهش در زمینه رضایت زناشوییمبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دو)رضایت زناشوییدانلود مبانی نظری خانواده و رضایت زناشویینظریه چرخه زندگی زناشوییعوامل موثر بر رضایت زناشوییمبانی…

  • ادبیات نظری تحقیق تعاریف و راهبردهای سبک های مقابله

    ادبیات نظری تحقیق تعاریف و راهبردهای سبک های مقابله دانلود ادبیات نظری تحقیق تعاریف و راهبردهای سبک های مقابله دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار : مقابله در اساسنامه سازمان…

  • پاور پوینت مسعود سعد سلمان

    پاور پوینت مسعود سعد سلمان برچسب ها: آرایه انعکاس اندیشه رفتن به سایت اصلی پاور پوینت مسعود سعد سلمان دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل مسعود سعد سلمان     با كوشش: دكترمجيد سرمدي     …

  • ادبیات نظری و فصل دوم خودپنداری (فصل 2 پایان نامه)

    پيشينه پژوهش خویشتن داری و خودپنداری,پيشينه خودپنداری,پيشينه دیدگاه های خودپندار,خودپنداره pdf,خودپنداره راجرز,خودپنداره مثبت,دانلود مباني نظري ویژگیهای خودپنداره,مباني نظري ابعاد خودپنداره,مباني نظري و پيشينه پژوهش خودپنداری,مقاله خودپنداره دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و فصل دوم خودپنداری (فصل 2 پایان نامه) از…

  • پیشینه و مبانی نظری سود هر سهم (EPS) و نسبت قيمت به سود هر سهم (PE)

    پیشینه و مبانی نظری سود هر سهم (EPS) و نسبت قيمت به سود هر سهم (PE) دانلود پیشینه و مبانی نظری سود هر سهم (EPS) و نسبت قيمت به سود هر سهم (PE) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) تکلیف شب

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) تکلیف شب دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) تکلیف شب دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظري منظورازتكليف شب عبارت است ازانجام مطالب نوشتني ، حل…

  • ادبیات نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم ارزیابی عملکرد کارکنان (فصل2)

    ادبیات نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم ارزیابی عملکرد کارکنان (فصل2),پيشينه پژوهش معیارهای ارزیابی عملکرد کارکنان,پيشينه تحقيق مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان,دانلود مباني نظري تعریف ارزیابی عملکرد,فصل دوم پا,مباني نظري تاریخچه ارزیابی عملکرد دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و…

  • بررسی رابطه باورهای خودکارآیی و تضمین سازمانی با رضایتمندی شغلی کارکنان ادارات شهرستان شیراز

    باورهای خود کارآیی,تضمین سازمانی,رضايت شغلي,کارکنان ادارات دانلود فایل اصلی بررسی رابطه باورهای خودکارآیی و تضمین سازمانی با رضایتمندی شغلی کارکنان ادارات شهرستان شیراز از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی رابطه باورهای خودکارآیی و تضمین سازمانی با رضایتمندی شغلی کارکنان ادارات…

  • رساله طراحی یادمان سهراب سپهری

    رساله طراحی یادمان سهراب سپهری دانلود رساله طراحی یادمان سهراب سپهری دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پایان نامه با موضوع رساله معماری طراحی یادمان سهراب سپهری در قالب Word و251 صفحه و قابل ویرایش. ========================================================…

  • مباني نظري پژوهش و تحقيقات پيشین تعریف و ابعاد خودپنداره (فصل دوم)

    چارچوب نظري تعاریف خود پ,دانلود مباني نظري نظریه خودپنداره,رشد و تغییر خود پنداره,عوامل موثر بر رشد خودپنداره,فصل دوم پايان نامه ارشد اهمیت خودپنداره,مباني نظري ابعاد خودپنداره,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) خودپنداره,ویژگی های خود پنداره دانلود فایل اصلی مباني…

  • بررسی اثربخشی برنامه تعدیل سوگیری شناختی- مؤلفه تفسیر و توجه بر علائم اضطراب اجتماعی

    بررسی اثربخشی برنامه تعدیل سوگیری شناختی- مؤلفه تفسیر و توجه بر علائم اضطراب اجتماعی برچسب ها: تحقیق اضطراب اجتماعیفرآیند پردازش اطلاعاتمقاله سوگیری توجهسوگیری تفسیربرنامه تعدیل سوگیری شناختیتحقیق بررسی اثربخشی برنامه تعدیل سوگیری شناختی مؤلفه تفسیر و توجه بر علائم اضطراب…

  • پیشینه تحقیق پرخاشگری

    پیشینه تحقیق پرخاشگری دانلود پیشینه تحقیق پرخاشگری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرخاشگری پرخاشگری به عنوان یک غریزه 2 - 2 - 3 - 2 - پرخاشگری رفتاری 2 - 2 - 3…

  • نگرش شکلی در معماری

    نگرش شکلی در معماری دانلود نگرش شکلی در معماری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عنوان : نگرش شکلی در معماری استاد: دانشجو: درس: سیری در مبانی نظری معماری نگرش شکلی در معماری واژه…