مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی روشها و معیارهای ارزیابی متوازن (فصل دوم)

pdf,ارزیابی متوازن چیست,پیشینه تحقیق ارزیابی متوازن ppt,کارت ارزیابی متوازن,کارت امتیازی متوازن ppt,مبانی نظری ارزیابی متوازن در حسابداری مدیریت,مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی روشها و معیارهای ارزیابی متوازن (فصل دوم),نمونه کارت امتیازی متوازن
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی روشها و معیارهای ارزیابی متوازن (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی روشها و معیارهای ارزیابی متوازن (فصل دوم)در 45 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهدر دهه های اخیر حسابداری مدیریت در زمینه های گوناگون پیشرفتهای قابل توجهی داشته است. سیستم های تولیدی قابل انعطاف، سیستم های تولیدی، ایجاد سیستم های هوشمند و خبره و هوش مصنوعی، استفاده از مجموعه های فازی، ایجاد شبکه های عصبی، سیستم های نوین تولیدی و هزینه یابی از جمله سیستم  ABC   ، سیستم کایزن،  سیستم JIT   ،  سیستم هزینه یابی معکوس،  حسابداری مدیریت استراتژیکSCM))   و ارزیابی متوازن نمونه هایی از این پیشرفتها هستند.تغییرات نوین در اوضاع فعالیتهای تجاری و تولیدی سازمانها، تکنیکهای سنتی ارزیابی عملیات را با مشکل همراه ساخته است. ادبیات نوین حسابداری مدیریت بر استفاده از معیارهای غیر مالی بصورت ابزاری برای غلبه بر اشکالات نسبت داده شده به معیارهای مالی تاکید دارد و در واقع معتقد است، که معیارهای غیر مالی باید در کنار معیارهای مالی استفاده شود. بعنوان نمونه، نیون(2001) پیشنهاد می نماید، که معیارهای عملکرد مالی سنتی باید با معیارهای غیر مالی همانند معیارهایی برای بهره وری، سهم بازار، مسئولیت اجتماعی، گسترش تولیدات و عملکرد کارکنان بصورت مکمل استفاده شود(الهیاری،1387: 27). ارزیابی شرط لازم برای مدیریت است. اگر چیزی را نتوان ارزیابی کرد، نمی توان آنرا مدیریت کرد. کلید دستیابی به بهبود مستمر، توانایی ارزیابی هماهنگ پیوسته عملکرد فرایندهای کلیدی در شرکت است. مدیران ارشد اجرائی می دانند که سیستم ارزیابی سازمان به شدت تحت تاثیر رفتار مدیران و کارکنان است و معیارهای حسابداری مالی سنتی مانند بازده سرمایه گذاری و سود هر سهم ، ممکن است درباره فعالیت های  نوآور و بهبود مداوم، که نیازهای محیط رقابت امروز است، سیگنال های گمراه کننده ای به آنها بدهد. معیارهای مالی سنتی ارزیابی عملکرد، در عصر رقابت صنعتی به خوبی موثر واقع می شدند ،ولی این معیارها، با توجه به مهارت ها و توانایی هایی که امروز سازمان ها در تلاش برای دسترسی به آنها هستند، نمی توانند موثر باشند. مدیران و پژوهشگران سعی می کردند، تا سیستم های ارزیابی عملکرد را اصلاح کنند. برخی بر « معیارهای مالی مربوط  » و برخی دیگر بر بهبود « معیارهای عملیاتی  » مانند زمان تولید و نرخ ضایعات تمرکز می کردند. با مشاهده و مطالعه در بسیاری از سازمان ها مشخص شده است، که مدیران تنها بر یک سری از معیارها(بدون توجه به سایر معیارها) تکیه نمی کنند و آنها خواستار بکارگیری توازن بین معیارهای مالی و همچنین عملیاتی هستند(Kaplan and Norton,1992:p.19).  سیلک در سال 1998 بیان کرد که تقریباً 60 درصد از هزار شرکت فهرست فورچون در آمریکا، مفهوم ارزیابی متوازن را پذیرفته یا با آن آشنا هستند. ارزیابی متوازن، نیاز بسیاری از 1000 شرکت جزو فهرست فورچون برای ایجاد استراتژی قابل اجرا را برطرف کرده است.ارزیابی متوازن اطمینان می دهد که مقیاس های عملکرد و موضوعات استراتژیک با شاخص های مالی و غیر مالی، عملیاتی و پیشرو و کندرو ، متوازن شده اند. شرکت ها به دنبال تبدیل استراتژی به فعالیت های کلیدی هستند. یک علامت مشخصه بیماری در همه شرکت ها که می تواند باعث کندی پیشرفت آنها شود، ناسازگاری استراتژیک  است. این علامت مشخصه ، خود را به صورت فعالیت های منفصل و غیر متجانس(ناسازگار) در شرکت نمایان می کند و این زمانی است،  که مدیریت برتر اعتقاد دارد شرکت طبق یک استراتژی که هماهنگ با فعالیت های شرکت است، عمل می کند. ناسازگاری استراتژیک در اثر عدم درک صحیح استراتژی به وجود می آید. ارزیابی متوازن تلاش می کند، تا این ناسازگاری را حذف و همه اهداف را با هدف صحیح استراتژی هماهنگ کند(Nair,2004:pp.10-11).  گجراتی، حسینی نسب و الماسی(1385)به بررسی “استفاده از روش ارزیابی متوازن به عنوان پیش نیازی برای شش سیگما: در صنعت فولاد پرداختند و تاثیرات آن را بر سایر روش های مدیریتی در سازمان بررسی نمودند. همچنین به طور خلاصه بیان نمودند که روش ارزیابی متوازن، استراتژی ایجاد ارزش را توصیف کرده و استفاده از منابع را تنظیم می نماید. سپس شش سیگما استراتژی تعریف شده را با استفاده از اطلاعات و ابزارآلات بهبود فرآیند اجرا می کند. در این تحقیق با پیاده سازی روش ارزیابی متوازن، سیاست ها و اهداف سازمان و معیارهای مربوط به آن هدفها استخراج شده و در قسمت اهداف کمی، آن معیارها را به صورت کمی بررسی کرده و با استفاده از روش ارزیابی متوازن، سازمان همواره در جهت اهداف از پیش تعیین شده به پیش می رود. شرکت راک واتر که یک شرکت بین المللی خدمات مهندسی و ساختمانی متخصص در ساخت تاسیسات مهندسی است، با استفاده از ارزیابی متوازن، دیدگاه استراتژی و چهار جزء اساسی سیستم ارزیابی متوازن (مالی، مشتریان، فرآیند داخلی و رشد) را تدوین نمود. به واسطه به کارگیری فن ارزیابی متوازن، شرکت توانست رقابت شدید بین المللی را تحمل نماید، در میان رقبا فوق العاده موفق باشد، با مشتریان خود ارتباط مناسبی برقرار نماید، به تقاضای مشتریان پاسخ مناسب دهد و اهداف استراتژیک را به اقلام مالی مشهود تبدیل نماید(نمازی و رمضانی،1382: 13). روش ارزیابی متوازن امروزه تولید کنندگانی که به تولید محصول می پردازند و هیچ منفعتی را برای مشتریان خود در نظر نمی گیرند، به راحتی قادر به ادامه فعالیت نیستند. اساس فعالیت هر سازمان، تولید برای مشتریان است. نیازها و الزامات در حال رشد و در حال تغییر مشتریان، گونه تازه ای از مدیریت را از سازمان ها تقاضا می کند، بطوری که بتواند اثر بخشی فعالیتها را برآورده کند، استراتژی را مورد بازبینی قرار دهد و بتواند وظیفه رهبری را برای هر بخش یا سلول از سازمان، بخوبی انجام دهد. ارزیابی متوازن ابزاری است، که تصویر روشنی را از نواحی متفاوت فعالیت سازمان ارائه می کند و اطلاعات دقیقی را درارتباط با موضوعات مشاهده شده در اختیار مسئولان سازمان قرار می دهد. با این مقصود، ارزیابی متوازن سیستم منسجمی از معیارهای مالی و غیر مالی را جهت تعیین جایگاه سازمان مورد استفاده قرار می دهد(Michalska,2005:p.752). ارزیابی  متوازن یکی از آخرین پدیده های مهم قرن بیستم در حسابداری مدیریت است، که آثار مطلوب آن در آینده، در زمینه های اهداف سازمانی، برنامه ریزی، رضایت مشتریان، افزایش ارزش سهامدارن، افزایش رضایت عرضه کنندگان، ارزیابی عملیات مدیران و دایره ها، ایجاد سیستم اطلاعاتی استراتژیک و ارتباطات استراتژیک درون سازمانی، نقش به سزایی خواهد داشت(نمازی، 1382 : 161). رویکرد ارزیابی متوازن برای اولین بار در سال 1990 به دنبال مطالعه یکساله چندین شرکت، توسط کپلن و نورتون، به عنوان یک ابزار مدیریت عملکرد معرفی و پیاده سازی شد. هدف ارزیابی متوازن این بود، که خلاصه مفیدی از شاخص های اساسی عملکرد یک واحد کسب و کار را به مدیران نشان دهد و از طرف دیگر موجب تسهیل هم ترازی میان عملیات و استراتژی کلی سازمان شود. کپلن و نورتون به دنبال ابزاری بودند، که بتواند چشم انداز شرکت را به دسته ای از اهداف روشن تبدیل کند. این اهداف باید به سیستم ارزیابی عملکردی تبدیل می شد، که به صورتی اثر بخش، قدرتمند، آینده نگر و با تاکید بر استراتژی با کل سازمان در ارتباط می بود(الهیاری، 1387: 28 به نقل از جود و همکاران). این حقیقت که شرکت ها با استفاده از معیارهای حسابداری مالی سنتی(مثلاً ROI و دوره بازگشت)، تصویر محدود و ناقصی از عملکرد سازمان خود را تعیین می کنند، انگیزه بیشتری به کپلن و نورتون داد. آنها پیشنهاد کردند، که معیارهایی مالی با شاخص های اضافی که رضایت مشتریان، فرایندهای کسب و کار داخلی و توانایی یادگیری و رشد را منعکس می کند، تکمیل شود. ارزیابی متوازن طراحی شد تا معیارهای مالی عملکرد گذشته را، با معیارهای محرک عملکرد آتی کامل کند(Kaplan and Norton,1996:p.14). امروزه سازمان ها با چندین موضوع اساسی در رابطه با تجارت روبرو هستند. چهار موضوع فراگیر، که بدون شک واحد های تجاری را متاثر می سازد عبارتند از(Niven,2005:p.2): اتکا بر معیارهای مالی سنتی •    افزایش دارایی های نامشهود •    ریسک از دست دادن شهرت •    اجرای استراتژی کاملاً روشن است، که این تمایل برای حفظ فاصله میان شاخص های اساسی عملکرد، می تواند میان اهداف بلند مدت و کوتاه مدت، معیارهای مالی و غیر مالی، شاخص های پیشرو و کندور و همچنین چشم اندازهای عملکرد درون سازمانی و برون سازمانی، توازن ایجاد کند. با پذیرش چنین دیدگاه کل نگری، کپلن و نورتون امیدوار بودند، مدیرانی که بطور سنتی با داده ها سر و کار داشتند، به جای تجزیه و تحلیل این داده‌ها وقت بیشتری را صرف تصمیم گیری کنند(الهیاری به نقل از جود و همکاران، 1387 :29). هرچند شرکتهای کوچک و متوسط، در مقایسه با شرکتهای بزرگ چند ملیتی، برخی مسئولیتهای ناشی از پی آمدهای اجتماعی و محیطی در رابطه با فعالیتهای اقتصادی را ندارند، اما در عین حال نیاز به یک استراتژی یکپارچه احساس می شود(Erik,2009:p.5). با ترکیب ابزارهای مختلف حسابداری می توان به امر کاربردی کردن علم اقتصاد، که نه تنها باعث بالا بردن ارزش شرکت می شود، بلکه موجب افزایش اعتبار مرحله تصمیم گیری نیز می گردد،کمک کرد(Steen and Erland,2009:p.2). طرح اولیه ارزیابی متوازن، چهار منظر را معرفی کرد: منظر مالی، منظر مشتری، منظر فرایندهای کسب و کار داخلی و منظر یادگیری و رشد. این چهار منظر، سه گروه عمده از ذینفعان( سهامداران، مشتریان و کارکنان) هر واحد تجاری را نشان می دهد، از این رهگذر این دید کل نگر به منظور پیاده سازی استراتژی مورد استفاده قرار می گیرد. ارزیابی متوازن مستلزم این است، که شاخص های اساسی عملکرد در این چهار منظر طبقه بندی می شوند(الهیاری به نقل از جود و همکاران، 1387 : 29). فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی روشها و معیارهای ارزیابی متوازن (فصل دوم) به شرح زیر می باشد:2-1- مقدمه   2-2- ارزیابی عملکرد     2-2-1- معیارهای مالی سنتی ارزیابی عملکرد    2-2-2- مشکلات معیارهای مالی سنتی     2-3- روش ارزیابی متوازن2-4- چهار منظر ارزیابی متوازن    2-4-1- منظر مالی     2-4-2- منظر مشتری     2-4-3- منظر فرایندهای درون سازمانی    2-4-4- منظر یادگیری و رشد      2-1- ضرورت وجود ارزیابی متوازن    2-2- ویژگیهای عمده ارزیابی متوازن     2-6-1- توازن بین عوامل داخلی و خارجی    2-6-2- توازن بین شاخص ها و معیارهای پیشرو و کندرو     2-6-3- توازن بین معیارهای مالی و غیر مالی  2-6-4- توازن بین اهداف بخش های مختلف و اهداف کلی شرکت     2-6-5- توازن بین اولویت های مالی و عملیاتی     2-7- معیارهای ارزیابی متوازن     2-7-1- معیارها در منظر مالی     2-7-2- معیارها در منظر مشتری     2-7-3- معیارها در منظر فرایندهای داخلی     2-7-4- معیارها در منظر یادگیری و رشد     2-8- استراتژی و ارتباط آن با ارزیابی متوازن 2-9- ارتباطات معیارهای چند گانه کارت امتیازی2-9-1- روابط علت و معلولی     2-9-2- محرک های عملکرد    2-10- سازمانهای موفق در اجرای ارزیابی متوازن    2-11- ایجاد ارزش برای شرکت    2-12- پيشينه تحقيق    2-12-1- پژوهش‌هاي خارجي    2-12-2- پژوهش‌هاي داخلي    منابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی روشها و معیارهای ارزیابی متوازن (فصل دوم) ارزیابی متوازن چیست مبانی نظری ارزیابی متوازن در حسابداری مدیریت پیشینه تحقیق ارزیابی متوازن ppt کارت ارزیابی متوازن pdf کارت امتیازی متوازن ppt نمونه کارت امتیازی متوازن

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • فصل دوم پايان نامه ارشد نظریه های استرس شغلی

    فصل دوم پايان نامه ارشد نظریه های استرس شغلی دانلود فصل دوم پايان نامه ارشد نظریه های استرس شغلی دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل استرس شغلی استرس بخشی از زندگی روزمره است . استرس حالت…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارهای خودکنترلی(فصل دوم)

    ادبيات نظري مهارتهای خودکنترلی,پيشينه پژوهش مهارت خودکنترلی,پيشينه نظري روشهای خودکنترلی,چارچوب نظري خودکنترلی,دانلود مباني نظري خودکنترلی,فصل دوم خودکنترلی در مدیریت,مباني نظري خودکنترلی در سازمان,مباني نظري و پيشينه پژوهش مهارتهای خودکنترلی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارهای خودکنترلی(فصل دوم)…

  • پیشینه و مبانی نظری مهارتهای زندگی

    پیشینه و مبانی نظری مهارتهای زندگی دانلود پیشینه و مبانی نظری مهارتهای زندگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مهارتهای زندگی 2 - 1پیش درآمد مهارت توانایی حل مشکلات فرا روی انسان ، تاثیرسازنده…

  • پایان نامه بررسی نیروگاه بخاری

    اجزای نیروگاه,ارزيابي ظرفيت واحدهاي نيروگاههاي بخاري,انواع نیروگاه,پایان نامه نیروگاه بخاری,تحقیق رایگان نیروگاه هسته ای,دانلود پایان نامه نیروگاه بخاری,دانلود پروژه برق,طرز کار نیروگاه بخار,مقاله نیروگاه بخاری,نگین فایل,نیروگاه حرارتی pdf دانلود فایل اصلی پایان نامه بررسی نیروگاه بخاری از سایت دانلود فایل…

  • پاورپوینت آبگرمکن های خورشیدی

    پاورپوینت آبگرمکن های خورشیدی برچسب ها: دانلود پاورپوینت آبگرمکن های خورشیدیآبگرمکن های خورشیدیپاورپوینت آبگرمکن های خورشیدیپروژه درس روش های پیشرفته ساختپاورپوینت آبگرمکنپاورپوینت آشنایی با آبگرمکن های خورشیدیکاربرد انرژي خورشيدي در ساختمانپاورپوینت انرژِی خورشیدیآبگرمکن رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آبگرمکن های…

  • بررسی تاثیر اجرای قانون جدید تخلفات راهنمایی و رانندگی بر میزان تصادفات و تلفات

    بررسی تاثیر اجرای قانون جدید تخلفات راهنمایی و رانندگی بر میزان تصادفات و تلفات برچسب ها: قانون جدید تصادفات جرحی تصادفات فوتی تصادفات خسارتیپروژه بررسی تاثیر اجرای قانون جدید تخلفات راهنمایی و رانندگی بر میزان تصادفات و تلفاتپایان نامه بررسی…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عملکرد تحصیلی مفهوم عملکرد تحصیلی 2 - 2 - 3 - 2 . عوامل مؤثر…

  • پیشینه و مبانی نظری سياست هاي تقسيم سود و دلايل وروشهای پرداخت سود سهام

    پیشینه و مبانی نظری سياست هاي تقسيم سود و دلايل وروشهای پرداخت سود سهام دانلود پیشینه و مبانی نظری سياست هاي تقسيم سود و دلايل وروشهای پرداخت سود سهام دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • پاورپوینت سينماتيك مستقيم

    پاورپوینت سينماتيك مستقيم برچسب ها: سینماتیک معکوس چیستسینماتیک مستقیم و معکوسرباتیک فرادرسسینماتیک چیستنمايش مجموعه هاي فازيساخت مجموعه هاي فازي رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سينماتيك مستقيم دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با…

  • دانلود طرح توجیهی تولید ضد یخ خودرو

    پروژه کارافرینی تولید ضدیخ,پروژه واحد تولیدی ضدیخ,دانلود طرح توجیهی تولید ضدیخ,روش تولید ضدیخ,ساخت ضدیخ,طرح توجیهی تولید ضدیخ,طرح توجیهی ضد جوش ماشین,طرح تولید ضدجوش,طرح تولید ضدیخ دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی تولید ضد یخ خودرو از سایت دانلود فایل دانلود…

  • پاورپوینت شناخت ساختار و عملکرد بدن

    پاورپوینت شناخت ساختار و عملکرد بدن دانلود پاورپوینت شناخت ساختار و عملکرد بدن دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: دانلود پاورپوینت با موضوع شناخت ساختار و عملکرد بدن، در قالب ppt و در 31 اسلاید،…

  • بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در استفاده از بانکداری الکترونیک

    بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در استفاده از بانکداری الکترونیک برچسب ها: بانکداری الکترونیکوفاداری مشتریانپایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در استفاده از بانکداری الکترونیکپروژه بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در استفاده از بانکداری الکترونیکتحقیق بررسی…

  • مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق مفاهیم و ابعاد عملکرد، مدل های ارزیابی عملکرد و کارایی (فصل دوم)

    مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق مفاهیم و ابعاد عملکرد، مدل های ارزیابی عملکرد و کارایی (فصل دوم) برچسب ها: مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق مفاهیم و ابعاد عملکرد مدل های ارزیابی عملکرد و کاراییمبانی نظری ابعاد عملکرد کارکنانپیشینه تحقیق مدل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهيم حسابداري و گزارشگري مالي و دولتي و گزارشگري مالي درگمرکات(فصل دوم)

    پيشينه پژوهش نظریه های حسابداری گزارشگری مالی,پيشينه تحقيق دیدگاه ها و تعاریف گزارشگري مالي,دانلود مبانی نظری پیشینه تحقیق مفاهيم حسابداري و گزارشگري مالي و دولتي و گمرک و گزارشگري مالي درگمرکات,فصل دوم پايان نا,مباني نظري نظریه های گزارشگري مالي دانلود…

  • بررسی تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری

    بررسی تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری برچسب ها: مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (eCRM ) قابلیت اجتماعی CRM عملکرد ارتباط با مشتری فن آوری رسانه های اجتماعیپایان نامه بررسی تأثیر رسانه…

  • ادبیات نظری تحقیق عملکرد، ارزیابی عملکردوعملکرد بازار

    ادبیات نظری تحقیق عملکرد، ارزیابی عملکردوعملکرد بازار دانلود ادبیات نظری تحقیق عملکرد، ارزیابی عملکردوعملکرد بازار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه هر سازمان به منظور آگاهي از ميزان مطلوبيت و مرغوبيت فعاليتهاي خود…

  • دانلود پاورپوینت ضوابط و استانداردهاي معماری طراحی ترمینال مسافربری

    استانداردهاي طراح,برنامه فیزیکی ترمینال,پاورپوینت ضوابط و استانداردهاي ترمینال مسافربری,پاورپوینت معماری ترمینال مسافربری,دانلود پاورپوینت طراحی ترمینال مسافربری,دانلود ظوابط و استانداردهای ترمینال,کاملترین ضوابط و استانداردهاي ترمینال مسافربری دانلود فایل اصلی دانلود پاورپوینت ضوابط و استانداردهاي معماری طراحی ترمینال مسافربری از سایت دانلود…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مندی شغلی (فصل دوم)

    ادبیات تحقیق رضایت شغلی,پيشينه پژوهش نظریه رضایت شغلی,پیشینه تحقیق ویژگی های رضایت شغلی,چارچوب ادبيات نظري مفهوم رضایت شغلی,دانلود مباني نظري رضایت مندی شغلی,مباني نظري رضایت شغلی سازمانی,مباني نظري و پيشينه پژوهش رضایت شغلی,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع اتیسم

    دانلود پاورپوینت با موضوع اتیسم برچسب ها: انجمن اتیسمخانه اتیسماوتيسم در بزرگسالانبیماری اوتیسم عکساوتیسم در کودکاناوتیسم خفیفاوتیسم pdfعلت اوتیسم چیست رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع اتیسم دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و نظریه های فساد اداری (فصل 2)

    پيشينه پژوهش انواع فساد اداري,پيشينه تحقيق پیشگیری و مبارزه با فساد اداری,چار,دانلود مباني نظري تعاريف فساد,فصل دوم پايان نامه ارشد تعاريف فساد اداري,مباني نظري دلايل بروز فساد اداري,مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم شخصیت و عملکرد شغلی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مرور كلي اپيدميولوژ‍ي بيماري پريودنتال

    دانلود پاورپوینت با موضوع مرور كلي اپيدميولوژ‍ي بيماري پريودنتال برچسب ها: درمان بیماری پریودنتالانواع بیماری های پریودنتالجراحی پریودنتالبافت پریودنتالپریودنتال چیستپاکت پریودنتال چیستدرمان پریودنتیتپریودنتال دندان رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع مرور كلي اپيدميولوژ‍ي بيماري پريودنتال دسته بندي :…

  • پرسشنامه هوش هیجانی برادبری- گریوز

    برادبری,پرسشنامه,گریوز,نمره گذاری خوش هیجانی برادبری,هوش هیجانی دانلود فایل اصلی پرسشنامه هوش هیجانی برادبری- گریوز از سایت دانلود فایل برچسب ها: پرسشنامه هوش هیجانی برادبری گریوز نمره گذاری خوش هیجانی برادبری گریوز مشخص بودن ابعاد مقیاسنمره گذاریپایاییمنبابعقابلیت ویرایش(word)

  • پاورپوینت مدل CA در مطالعات شهری

    پاورپوینت مدل CA در مطالعات شهری برچسب ها: دانلود پاورپوینت مدل CA در مطالعات شهریمدل CA در مطالعات شهریبررسی مدل CAپاورپوینت مدل CELLULAR AUTOMATA در شهرسازیپاورپوینت بررسی و معرفی مدل CA در مطالعات شهریمدل CAپاورپوینت مدل CA در مطالعات شهریآشنایی…

  • پیشینه و مبانی نظری سرمایه های فکری

    پیشینه و مبانی نظری سرمایه های فکری دانلود پیشینه و مبانی نظری سرمایه های فکری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سرمایه های فکری با وقوع انقلاب تکنولوژی و فناوری اطلاعات ، از سالهای…

  • پاورپوینت اتهاب ها و درد های شکمی

    پاورپوینت اتهاب ها و درد های شکمی برچسب ها: درمان درد شکمدرمان درد بالای شکمعلت درد وسط شکمدرد شکم سمت راستشکم درد و اسهالتیر کشیدن شکمدرد سمت راست شکم زیر دنده هادرد زیر شکم که به کمر میزند رفتن به…

  • طرح توجیهی احداث شرکت تولیدی روغن نباتي جامد به ميزان 3000 تن در سال

    پروژه کارافرینی تولید روغن,دانلود پروژه کارافرینی احداث کار,دانلود طرح توجیهی احداث شرکت تولیدی روغن نباتي,طرح توجیهی تولید روغن جامد,طرح کسب و کار تصفیه و بسته بندی روغن نباتی,کارافرینی تولید روغن نباتی,کارافرینی هزینه احداث کارخانه روغن نباتی دانلود فایل اصلی طرح…

  • بررسی تاثیر جو تیمی و توانمندسازی رهبری بر رفتار تسهیم دانش بین کارکنان گروه های آموزشی

    بررسی تاثیر جو تیمی و توانمندسازی رهبری بر رفتار تسهیم دانش بین کارکنان گروه های آموزشی برچسب ها: جو تیمی توانمندسازی رهبری رفتار تسهیم دانش پایان نامه بررسی تاثیر جو تیمی و توانمندسازی رهبری بر رفتار تسهیم دانش بین کارکنان…

  • پاورپوینت اثرات و پیامدهای شبکه های ماهواره ای بر خانواده

    پاورپوینت اثرات و پیامدهای شبکه های ماهواره ای بر خانواده دانلود پاورپوینت اثرات و پیامدهای شبکه های ماهواره ای بر خانواده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دیدن برنامه های ماهواره در جامعه در…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق تغييرات اجزاي صورت سود و زيان مفهوم سود و اجزاي آن

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق تغييرات اجزاي صورت سود و زيان مفهوم سود و اجزاي آن دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق تغييرات اجزاي صورت سود و زيان مفهوم سود و اجزاي آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته کشاورزی،خلاصه اي از كشت و پرورش درخت سيب

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته کشاورزی،خلاصه اي از كشت و پرورش درخت سيب برچسب ها: گزارش کاراموزي خلاصه اي از كشت و پرورش درخت سيب کاراموزي خلاصه اي از كشت و پرورش درخت سيب کارورزي خلاصه اي از كشت و…

  • پيشينه تحقيق مهارتهای اجتماعی

    پيشينه تحقيق مهارتهای اجتماعی دانلود پيشينه تحقيق مهارتهای اجتماعی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری مهارتهای اجتماعی مهارت اجتماعی و سازگاري اجتماعی فرایندي است که افراد را قادر میسازد تا رفتار دیگران…

  • دانلود مقاله ارزیابی خواص ضدمیکروبی عصاره گیاه گلپر در طی نگهداری سس مایونز

    پروژه ارزیابی خواص ضدمیکروبی عصاره گیاه گلپر در طی نگهداری سس مایونز,تحقیق ارزیابی خواص ضدمیکروبی عصاره گیاه گلپر در طی نگهداری سس مایونز,خواص ضدمیکروبی,دانلود مقاله ارزیابی خواص ضدمیکروبی عصاره گیاه گلپر در طی نگهداری سس مایونز,عصاره گیاه گلپر دانلود فایل…

  • بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان، بر اساس مدل SWIPE

    بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان، بر اساس مدل SWIPE برچسب ها: بازاریابی حسی خرید مشتریانپایان نامه بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان بر اساس مدل SWIPEپروژه بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان بر اساس مدل SWIPEدانلود…

  • پیشینه و مبانی نظری ورشکستگی و ارزیابی تداوم فعالیت شرکتها

    پیشینه و مبانی نظری ورشکستگی و ارزیابی تداوم فعالیت شرکتها دانلود پیشینه و مبانی نظری ورشکستگی و ارزیابی تداوم فعالیت شرکتها دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق ورشکستگی و بررسی…

  • تحقیق دولت الکترونیک

    تحقیق اهداف دولت الکترونیک,تحقیق پاورپوینت,تعریف دولت الکترونیک,دولت الکترونیک,مزایای دولت الکترونیک,مشکلات دولت الکترونیک,معایب دولت الکترونیک,مقاله دولت الکترونیک pdf,موانع استفاده از دولت الكترونيك,موانع ايجاد دولت الكترون دانلود فایل اصلی تحقیق دولت الکترونیک از سایت دانلود فایل دانلود پایان نامه دولت الکترونیک در…