مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع (فصل دوم پایان نامه)

پيشينه پژوهش مدیریت کانالهای توزیع,پيشينه تحقيق انواع کانال های توزیع در بازاریابی,پيشينه نظري کانالهای توزیع در بازاریابی بین ال,چارچوب نظري کانال توزیع چیست,مباني نظري کانال های توزیع در بازاریابی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع (فصل دوم پایان نامه) در 64 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهتغییرات سریع و رقابت فشرده موجود در اکثر بازارها، بسیاری از تولید کنندگان را متقاعد ساخته است که بدون موفقیت در فعالیتهای بازاریابی، دوام و رشد در بازار و تامین نیازها و خواسته های مشتریان امکان پذیر نمی باشد. در واقع بازاریابی برای هر نوع حرکت آگاهانه و هدفمند در بازار امروز ضرورت دارد تا آنجا که حتی غولهای اقتصادی، بدون برخورداری از توشه و توان سالانه و مهارتهای بازاریابی، بنیاد استواری نخواهد داشت. امروزه محیط رقابتی جهان خواستار آن است که شرکتها جهت بقای خود به دنبال آن باشند که الزامات مشتریان را به سرعت و به شکلی کارآمد برآورده سازند. آنها باید نیازها و خواسته های در حال تغییر مشتریان را شناسایی و تاثیر آن تغییرات را بر رضامندی آنان مشخص کند و استراتژیهای لازم را جهت کسب مزیت رقابتی به کار برند. (عبدالوند، 1381، 1)به عبارت دیگر بازاریابی، دانش و هنر یافتن، نگهداری و رشد دادن مشتریان سود آور است. اکنون نگهداری و رشد دادن مشتریان، هدف نخستین می باشد. شرکتها برای به دست آوردن هر مشتری هزینه سنگینی را پذیرفته اند و رقیبان نیز پیوسته در پی آنها هستند. در این زمینه، اختلاط عوامل بازاریابی یعنی همان کالا، قیمت، توزیع و ارتقاء، نقش اساسی را ایفا می کند. در این میان توزیع یا به عبارت دیگر مجموعه حرکات هماهنگی که کالا را از منبع تولید به دست خریداران انتقال می دهد، از اهمیت خاصی برخوردار است.سیستم توزیع در ایجاد مطلوبیتهای زمانی و مکانی و مالکیت نقش اساسی دارد و از طریق آن اطمینان حاصل می شود که کالا به موقع و سالم به دست مصرف کننده خواهد رسید.منظور از « مطلوبیت زمانی » فراهم بودن کالا باری عرضه در زمانی که مشتری به آن نیاز دارد؛ می باشد.«مطلوبیت مکانی  » زمانی ایجاد می شود که کالا در مکان مورد دسترس مشتریان وجود داشته باشند.«مطلوبیت مالکیت » نیز هنگامی به وجود می آید که مرحله فروش به اتمام رسیده و کالا به مالکیت جدید واگذار شده باشد. البته امروزه با گسترش شبکه های توزیع و نقش آنها در ایجاد «مطلوبیت اطلاعاتی » نیز انکار ناپذیر گردیده و بسیاری از توزیع کنندگان؛ با ارائه پیامهای اطلاعاتی مناسب؛ به اطلاع مشتریان می رسانند که کالا در کدام محل؛ به چه قیمت؛ و در چه زمانی عرضه می شود (مارتین کریستوفر و دیگران؛ 1380؛38).کانال توزیعکانال بازاریابی (که به آن کانال توزیع یا کانال تجاری نیز می گویند) عبارت از مجموعه ای از سازمانهای مهم وابسته است که باعث می شوند کالا یا خدمات برای استفاده در دسترس مشتریان قرار گیرند. به عبارت دیگر حلقه ارتباط بین تولیدکنندگان و مشتریان را کانال توزیع می گویند. (عبدالوند، 1384، 167). بعضی از عوامل که محرک استراتژی چند مجرایی برای شرکت ها هستند شامل: رشد فروش، تمایل برای پوشش گسترده تر بازار، بهبود رضایت مشتریان هدف، تقلیل هزینه ها با بکارگیری کانال های با هزینه کم (sathye,1999;stern,1996).معمولاً کالا و محصولات به وسیله افراد، سازمانها و موسسات مختلفی دست به دست گردیده و بالاخره به دست مصرف کننده نهایی می رسد ، گروههای متعددی مثل عمده فروش، دلالها، خرده فروش ها و به عبارتی واسطه ها در جریان این انتقال و داد و ستد فعالیت دارند. مجموع این گروهها کانال توزیع را تشکیل می دهند. یک کانال توزیع مجموعه ای از موسسات وابسته به یکدیگر است، موسساتی که مسئولیت تحویل کالا یا خدمات به دست مصرف کننده یا استفاده کننده صنعتی بر عهده ایشان واگذار شده است (Kotler & Armestrong . 2003 :526 ).به تعریف دیگر :کانال توزیع عبارت است از سازمان یا شخصی که کمک می کند کالا و یک خدمات از سوی تولید کننده به سمت مصرف کننده نهایی یا مصرف کننده صنعتی حرکت کند (محبعلی،1378: 274).یک شرکت می تواند به آسانی تصمیمات مربوط به قیمت گذاری، تبلیغات یا ارتقاء فروش را تغییر دهد، اما تغییر تصمیمات مربوط به کانال توزیع بسیار مشکل می باشد.اگر چه اغلب چنین به نظر می رسد، ولی کانال توزیع در آمیخته بازاریابی خیلی اوقات یک متغیر است. وجهه و اعتبار محصول، قیمت گذاریو تلاش تبلیغاتی همانند ارائه فیزیکی خود محصول همگی می تواند تحت تاثیر کانالهای تجاری مورد استفاده قرار گیرد، تقویت شوند و یا اینکه در خطر بیفتد (مارتین کریستوفر و دیگران، 1380: 6).تدارکات بازاریابی  ( که به آن توزیع فیزیکی نیز می گویند) شامل تحویل کانال محصولات به مشتریان و واسطه های کانال می باشد.وظیفه کانال توزیعاعضای کانال توزیع انجام وظائف اصلی زیر را بر عهده دارند:اطلاعات – جمع آوری و توزیع اطلاعات درباره نیروهای موجود در محیط بازاریابی برای تسهیل امر مبادله.تبلیغات – تهیه و پخش اطلاعات ترغیب کننده درباره کالا.جستجو – جستجو برقراری ارتباط با خریداران بالقوه.تطابق – متناسب ساختن عرضه با نیاز مشتری.مذاکره – دستیابی به توافق بر سر قیمت و شرایط معامله.جابجایی و ذخیره  – توزیع فیزیکی ، حمل کالا و انبار کردن.ریسک پذیری – قبول مخاطره مربوط به انجام کار توزیع.با کمک  وظیفه نخست، معاملات شکل می گیرند و با کمک سه وظیفه آخری به انجام می رسند.وظائف مختلف مربوط به کانال توزیع کالا باید بین اعضای کانال به صورتی تقسیم شود که آنها قادر به بهترین نحو ممکن قادر به انجام آن باشند. انجام این وظائف باید به جور شدن بهترین ترکیب کالا برای مصرف کنندگان منجر گردد. (کاتلر و آمسترانگ، 1379، 490).قسمتهایی از پیشینه تحقیق:در تحقیق انجام شده توسط کارای (2013) با عنوان تناوب قیمت گذاری و تلاش های بازاریابی در کانال توزیع، یافته های تحقیق نشان می دهد که تصمیم گیری همزمان قیمت گذاری و تلاش های بازاریابی برای سطوح بالای اثرات تلاش های بازاریابی تولیدگننده مطلوب است. برای تلاش های بازاریابی موثرتر، نقش قیمت گذاری و تلاش های بازاریابی به اعضای کانال برای انجام استراتژی تعادل و دستیابی به سودآوری بالا اجازه می دهد. این تحقیق به اهمیت همزمان قیمت گذاری و تلاش های کانال های بازاریابی تاکید دارد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:-1 بخش اول: کانال توزیع    2-1-1 مقدمه    2-1-2- مفهوم فروش و بازاریابی    2-1-3 : آمیخته بازاریابی    2-1-3-1 : تعیین بازار هدف  2-1-3-2 : محصول    2-1-3 -2-1 : کیفیت    2-1-3 -2-2 : طرح محصول     2-1-3 -2 -3: ویژگی ها    2-1-3 -2 -4: نام تجاری      2-1-3 -2 -5:  بسته بندی   2-1-3 -2 -6 : اندازه    2-1-3 -2 -7 : خدمات    2-1-3 -2 -8: تضمین نامه2-1-3 -3: ارتقاء 2-1-3 -3 –1 : ارتقاء فروش    2-1-3 -3 -2 : تبلیغات    2-1-3 -3 – 3 : فروش شخصی    2-1-3 -3 – 4 : روابط عمومی     2-1-3 -3 – 5 : بازاریابی مستقیم    2-1-3 -3 – 6 : عوامل مؤثر بر ترکیب ترفیع    2-1-3 -3 – 7 : انتخاب یک روش ارتقایی     2-1-3 -4 : قیمت     2-1-4 : توزیع   2-1-5: کانال توزیع    2-1-4 -1 : وظیفه کانال توزیع    2-1-4-2 : تضاد کانال    2-1-4 -3 : کانالهای اصلی توزیع    2-1-4 -3 -1 : کانالهای توزیع در پخش کالاها    2-1-5 : واسطه های بازاریابی    2-1-5 -1: چرا از واسطه ها استفاده می کنیم؟    2-1-5 -2 : طبقه بندی واسطه ها    2-1-5 -2-1 : خرده فروشی ها    2-1-5 -2-1-1 : انواع خرده فروشی    2-1-5-1-1 -2 : خرده فروشی غیر فروشگاهی   2-1-5 -2-1 -2 : آینده خرده فروشی    2-1-5-2-2 : عمده فروشی    2-1-5-2-2-1 -1 : عمده فروشان تجاری    2-1-5 -2-2- 1 -2 : دلالان و کارگزاران     2-2-3 -2-2- 1 -3 : دفاتر و شعبات فروش تولید کنندگان    2-1-5 -2-2- 2 -2 : روند عمده فروشی     2-1-6  : سازمان کانال     2-1-6 -1 : سیستم های بازاریابی عمودی    2-1-6 -2 : انواع سیستم های بازاریابی عمودی    2-1-6-2- 1 : سیستم بازاریابی عمودی و مشارکتی    2-1-6-2- 2 : سیستم بازاریابی عمودی قراردادی    2-1-6-2-2- 1 : زنجیره های داوطلبانه به سرپرستی عمده فروش    2-1-6-2-2- 2 : تعاونی های خرده فروشی     2-1-6-2-2- 3 : سازمانهای امتیازی (نمایندگی ها)    2-1-6-2-3 : سیستم بازاریابی عمودی اداری     2-1-6-2-3 : سیستم بازاریابی افقی    2-1-7 : طرح کانال توزیع    2-1-7-1 : بررسی نیازهای خدماتی مصرف کننده    2-1-7-2: تعیین اهداف محدودیت های کانال    2-1-7-3: تجزیه و تحلیل وظایف کانال    2-1-7-4: شناسایی گزینه های اصلی    2-1-7-4-1 : انواع واسطه ها    2-1-7-4-2 : تعداد  واسطه ها ( قدرت و پوشش توزیع)    2-1-7-4-3 : مسئولیت اعضای کانال ( واسطه ها)    2-1-7-5 : ارزیابی گزینه های اصلی کانال توزیع    2-1-7-5-1 : معیارهای اقتصادی    2-1-7-5-2 : معیارهای نظارت و کنترل     2-1-7-5-3 : معیارهای تطبیقی    2-1-7-6 : انتخاب کانال     2-1-8 : مدیریت کانال توزیع    2-1-8-1 : انتخاب اعضای کانال ( واسطه ها)    2-1-8-2 : نحوه ایجاد انگیزه در اعضای کانال توزیع    2-1-8-3 : ارزیابی اعضای کانال    2-1-9-1 : توزیع فیزیکی  2-1-9-2 : ماهیت توزیع فیزیکی    2-1-9-3 : هدف توزیع فیزیکی   2-1-9-3-1 : سفارش کالا    2-1-9-3-2- انبارداری    2-1-9-3-3 : سطح موجودی جنسی    2-1-9-3-4: حمل و نقل کالا    2-1-9-4- مسئولیت سازمانی توزیع فیزیکی کالا    2-1-9-5  : جریانات توزیع    2-1-9-6  : مشکلات و نارساییهای شبکه توزیع    2-3 بخش سوم: پیشینه تحقیق    2-3-1 تحقیقات داخلی و خارجی     منابعتوجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع مباني نظري کانال های توزیع در بازاریابی پيشينه تحقيق انواع کانال های توزیع در بازاریابی پيشينه پژوهش مدیریت کانالهای توزیع چارچوب نظري کانال توزیع چیست پيشينه نظري کانالهای توزیع در بازاریابی بین ال

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ساختارمغز و سنجش خلاقیت (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری ساختارمغز و سنجش خلاقیت,پیشینه تحقیق ساختارمغز و سنجش خلاقیت,چارچوب نظری ساختارمغز و سنجش خلاقیت,فصل دوم پایان نامه تشخيص تفکر خلاق در کلاس درس,فصل دوم پایان نامه ساختارمغز و سنجش خلاقیت,مبانی نظری ساختارمغز و سنجش خلاقیت دانلود فایل اصلی…

  • دانلود مقاله سنجش کیفیت محیط در بافت فرسوده شهری مورد مطالعه: محله عودلاجان)

    بافت,دانلود,سنجش,شهری,عودلاجان),فرسوده,کیفیت,محله,محیط,مطالعه,مقاله,مورد دانلود فایل اصلی دانلود مقاله سنجش کیفیت محیط در بافت فرسوده شهری مورد مطالعه: محله عودلاجان) از سایت دانلود فایل چکیده شهر به عنوان عالی ترین نمود تمدن بشری، نقش اساسی در ایجاد محیط شهری مطلوب برای تمام شهروندان…

  • قالب پاورپوینت ریه شماره 3

    قالب پاورپوینت ریه شماره 3 دانلود قالب پاورپوینت ریه شماره 3 دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت ریه شماره 3 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • قالب پاورپوینت زیست شناسی شماره 4

    قالب پاورپوینت زیست شناسی شماره 4 دانلود قالب پاورپوینت زیست شناسی شماره 4 دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت زیست شناسی شماره 4 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه،…

  • مبانی نظری مفهوم سازگاری و مهارتهای ارتباطی

    ارتباطی,سازگاری,مبانی,مفهوم,مهارتهای,نظری دانلود فایل اصلی مبانی نظری مفهوم سازگاری و مهارتهای ارتباطی از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفهوم سازگاری و مهارتهای ارتباطی  (فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ…

  • ادبیات نظری تحقیق جامعه پذیری و نظریه های آن (فصل دوم پایان نامه)

    پیشینه و مبانی نظری جامعه پذیری,تحقیق جامعه پذیری و نظریه های آن,چارچوب نظری جامعه پذیری و نظریه های آن,مبانی نظری تحقیق جامعه پذیری و نظریه های آن,نظریه های جامعه پذیری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق جامعه پذیری و نظریه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل های تعادلی،بازارمالی و شاخص های اندازه (فصل دوم )

    ادبیات نظری بازارمالی و شاخص های اندازه و مدل های تعادلی,بازارمالی و شاخص های اندازه,پیشینه تحقیق مدل های تعادلی,فصل دوم پایان نامه بازارمالی و شاخص های اندازه و مدل های تعادلی,مبانی نظری ان,مبانی نظری مدل های تعادلی دانلود فایل اصلی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع طراحی سیستم های آبیاری قطره ای

    دانلود پاورپوینت با موضوع طراحی سیستم های آبیاری قطره ای برچسب ها: آموزش طراحی سیستم آبیاری قطره اینرم افزار طراحی آبیاری قطره ایآبیاری قطره ای pdfنقشه آبیاری قطره ای درختانروش محاسبه آبیاری قطره ایآموزش اجرای آبیاری قطره ایآموزش تصویری آبیاری…

  • پاورپوینت دیدگاه معماران بزرگ جهان درمورد معماری

    پاورپوینت دیدگاه معماران بزرگ جهان درمورد معماری برچسب ها: دانلود پاورپوینت دیدگاه معماران بزرگ جهان درمورد معماری توصیف معماری از زبان معماران بزرگ جهانپاورپوینت توصیف معماریدیدگاه معماران بزرگ جهان درمورد معمارینظریه معماران در مورد معماریپاورپوینت دیدگاه معماران بزرگ جهان درمورد…

  • پاورپوینت کلیات آموزش ایدز

    پاورپوینت کلیات آموزش ایدز دانلود پاورپوینت کلیات آموزش ایدز دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت کلیات آموزش ایدز. این فایل در ارتباط با ایدز تهیه شده است، در حجم 29 اسلاید قابل ویرایش. بخشی…

  • فایل پاورپوینت آب در خاك يك بعدي

    فایل پاورپوینت آب در خاك يك بعدي برچسب ها: دانلود پاورپوینت آب در خاک يك بعديآب در خاک يك بعديتحکیمپاورپوینت مکانیک خاکقانون دارسيپاورپوینت جریان آب در خاکپاورپوینت آب در خاک يك بعديمکانیک خاکجریان آب در خاک یک بعدیگرادیان هیدرولیکی رفتن…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهره وری نیروی انسانی (فصل 2)

    بهره وري نيروي انساني,دانلود مباني نظري بهره وری نیروی انسانی,عوامل مؤثّر بر ارتقاي بهره وري در سازمان,عوامل مؤثّر بر افزايش بهره وري,فصل دوم پايان نامه ارشد بهره وري ن,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) بهره وری,مباني نظري ویژگی های…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهشی بهزیستی روانشناختی (فصل دوم)

    مبانی نظری و پیشینه پژوهشی بهزیستی روانشناختی (فصل دوم) دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهشی بهزیستی روانشناختی (فصل دوم) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2-1-3- مبانی نظری بهزیستی روانشناختی 2-1-3-1- تعاریف بهزیستی روانشناختی…

  • مبانی و پیشینه پژوهش عملکرد شغلی (فصل دوم )

    پژوهش,پیشینه,دوم,شغلی,عملکرد,فصل,مبانی دانلود فایل اصلی مبانی و پیشینه پژوهش عملکرد شغلی (فصل دوم ) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد شغلی(فصل دوم) در 29 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت…

  • پاورپوینت فیزیک پرتوها ، رادیوبیولوژی

    پاورپوینت فیزیک پرتوها ، رادیوبیولوژی برچسب ها: رادیوبیولوژی چیستبازار کار کارشناسی ارشد رادیوبیولوژیرادیوبیولوژی pdfجزوه رادیوبیولوژیمنابع رادیوبیولوژیرادیوبیولوژی pptرادیوبیولوژی برای رادیولوژیستدکتری رادیوبیولوژیدانلود جزوه فیزیک پرتوهادانلود رایگان کتاب فیزیک تشعشع و رادیولوژ رفتن به سایت اصلی پاورپوینت فیزیک پرتوها ، رادیوبیولوژی دسته بندي…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازارهای مالی و توسعه مالی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازارهای مالی و توسعه مالی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازارهای مالی و توسعه مالی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه ...................................................................................................................................................................................................... 9 بازارهای مالی و انواع…

  • پاورپوینت تحلیل استنادی(درس آماری)

    پاورپوینت تحلیل استنادی(درس آماری) برچسب ها: citation چیستمطالبه پرونده استنادیتحلیل استنادیکاربردتحلیل استنادیشاخص فوریت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تحلیل استنادی(درس آماری) دسته بندي : آمار جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با موضوع تحلیل استنادی(درس آماری)،در قالب ppt و…

  • دانلود پرسشنامه رویدادهای رابطه نامزدی

    ابزار رویدادهای رابطه نامزدی,پایبند بودن به رابطه,پرسشنامه رویدادهای رابطه نامزدی,پرسشنامه صمیمیت,پرسشنامه نامزدی رشد صمیمیت,تست رویدادهای رابطه نامزدی,دانلود پرسشنامه رویدادهای رابطه نامزدی,رویدادهای رابطه نامزدی,مقیاس رویدادهای رابطه نامزدی دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه رویدادهای رابطه نامزدی از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه …

  • پیشینه و مبانی نظری استرس شغلی

    پیشینه و مبانی نظری استرس شغلی دانلود پیشینه و مبانی نظری استرس شغلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل استرس شغلی استرس بخشی از زندگی روزمره است . استرس حالت یا فرایندي روانشناختی است…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کفایت اجتماعی (فصل دوم )

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کفایت اجتماعی (فصل دوم پایان نامه),پیشینه تحقیق در پایان نامه کفایت اجتماعی چیست,چارچو,فصل دوم پایان نامه کفایت اجتماعی pdf,مبانی نظری پایان نامه تعریف کفایت اجتماعی,نمونه فصل دوم پایان نامه اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی دانلود فایل…

  • دانلود مطالعات و رساله معماري طراحي تیمارستان

    استانداردهای طراحي معماري تیمارستان,برنامه فیزیکی معماري تیمارستان,دانلود مطالعات و رساله معماري طراحي تیمارستان,رساله معماري طراحي تیمارستان,طراحي معماري تیمارستان,مطالعات معماري طراحي تیمارستان,معماري تیمارستان دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و رساله معماري طراحي تیمارستان از سایت دانلود فایل دانلود مطالعات و رساله…

  • دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق درمان شناختی- رفتاری (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش اصول اساسی درمان شناختی,پيشينه تحقيق روان درمانی شناختی رفتاری,پيشينه نظري تکنیکهای درمان شناختی رفتا,چارچوب نظري رفتار درمانی شناختی (CBT),دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق درمان نوروفیدبک (فصل دوم),رفتاری,مباني نظري رفتار درمانی شناختی دانلود فایل اصلی دانلود ادبیات نظری…

  • پیشینه و مبانی نظری جریان وجه نقد،عدم اطمینان وسیاستهای تقسیم سود

    پیشینه و مبانی نظری جریان وجه نقد،عدم اطمینان وسیاستهای تقسیم سود دانلود پیشینه و مبانی نظری جریان وجه نقد،عدم اطمینان وسیاستهای تقسیم سود دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق جریان…

  • پیشینه و مبانی نظری دانشگاه و صنعت

    پیشینه و مبانی نظری دانشگاه و صنعت دانلود پیشینه و مبانی نظری دانشگاه و صنعت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق دانشگاه وصنعت 2 قسمت اول : پیشینه تحقیق در…

  • پاورپوینت ارائه نمایشی درباره مدیریت روابط مشتریان

    پاورپوینت ارائه نمایشی درباره مدیریت روابط مشتریان برچسب ها: پاورپوینت ارائه نمایشی درباره مدیریت روابط مشتریانانواع مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتریمقالهکتاب مدیریت ارتباط با مشتریمدل های مدیریت ارتباط با مشتریتاریخچه مدیریت ارتباط با مشتریپاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتریانواع…

  • پاورپوینت بررسی و آشنایی با کف های کاذب

    پاورپوینت بررسی و آشنایی با کف های کاذب دانلود پاورپوینت بررسی و آشنایی با کف های کاذب دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت بررسی و آشنایی با کف های کاذب(کف سازی) ،در حجم 37…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع پروتکل های کنترل همروندی

    دانلود پاورپوینت با موضوع پروتکل های کنترل همروندی برچسب ها: تکنیک های کنترل همروندیکنترل همروندی تراکنش هاکنترل همروندی در پایگاه داده پیشرفتههمروندی چیست رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع پروتکل های کنترل همروندی دسته بندي : کامپیوتر و…

  • ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مدلهای اکتساب تکنولوژی

    ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مدلهای اکتساب تکنولوژی دانلود ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مدلهای اکتساب تکنولوژی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم 9 2 - 1 -…

  • دانلود پرسشنامه علل انحراف جنسی فرزندان

    ابزار علل انحراف جنسی فرزندان,انحراف جنسی فرزندان,پرسشنامه استاندارد,پرسشنامه انحراف جنسی,پرسشنامه علل انحراف جنسی فرزندان,تست علل انحراف جنسی فرزند,دانلود پرسشنامه استاندارد انحراف جنسی,دانلود پرسشنامه علت انحراف جنسی,علل انحراف جنسی فرزندان دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه علل انحراف جنسی فرزندان از سایت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه در گردش (فصل 2)

    pdf,اقلام تشکیل دهنده سرمایه در گردش,تعریف سرمایه ثابت,دانلود مباني نظري تسهیلات سرمایه در گردش,سرمایه ثابت چیست,سرمایه ثابت و سرمایه در گردش,سرمایه در گردش,سرمایه در گردش منفی چیست ؟,مباني نظ,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)سرمایه فکری دانلود فایل اصلی مبانی…

  • پاورپوینت آشنایی با دوربین های عکاسی

    پاورپوینت آشنایی با دوربین های عکاسی دانلود پاورپوینت آشنایی با دوربین های عکاسی دسته بندي : هنر جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با دوربین های عکاسی ،در حجم 85 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: در…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی شرکت خدمات و مشاورة مهندسی

    راه اندازی شرکت خدمات مشاوره مهندسی,طرح توجیهی تاسیس شرکت خدمات مشاوره مهندسی,طرح توجیهی شرکت خدماتی,طرح راه اندازی شرکت خدمات مشاوره مهندسی,طرح کارافرینی راه اندازی دفتر مهندسی,کارآفرین,کارآفرینی دفتر خدمات مشاوره ای,کسب و کار خدمات مشاوره ای دانلود فایل اصلی طرح توجیهی…

  • پيشينه تحقيق اینترنت و شبکه اجتماعی

    پيشينه تحقيق اینترنت و شبکه اجتماعی دانلود پيشينه تحقيق اینترنت و شبکه اجتماعی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1مقدمه شناخت واقعی و عملی نیازهای نسل جوان امروز مستلزم بررسی ابعاد مختلف…

  • پاورپوینت درمورد شیمی سال دوم دبیرستان فصل دوم موضوع: بررسی اجمالی گروه ها

    بررسی اجمالی گروه ها,پاورپوینت درمورد شیمی سال دوم دبیرستان,خواص فلزهای قلیایی خاکی,شبه فلز ها,فلز ها,نا فلز ها,هالوژ,ویژگی های گروهی عنصرها دانلود فایل اصلی پاورپوینت درمورد شیمی سال دوم دبیرستان فصل دوم موضوع: بررسی اجمالی گروه ها از سایت دانلود فایل…

  • پیشینه و مبانی نظری عزت نفس

    پیشینه و مبانی نظری عزت نفس دانلود پیشینه و مبانی نظری عزت نفس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عزت نفس يك متغير شخصيتي كه وابستگي كاملي با قابليت متقاعد شدن شخص دارد ،…