مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد بازاریابی ارتباط با مشتری (بازاریابی رابطه مند)

doc,پایان نامه بازاریابی رابطه مند,دانلود مباني نظري بازاریابی رابطه مند,مباني نظري مدل های بازاریابی رابطه مند,مباني نظري مدیریت,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد سرمایه های اجتماعی,مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد بازاریابی ارتباط با مشتری (بازاریابی رابطه مند) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد بازاریابی ارتباط با مشتری (بازاریابی رابطه مند)(فصل دوم) در 59 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری و پیشینه پژوهش:مقدمهچنانچه نظری گذرا به سالهای 1950 تا دهه حاضر بیندازیم شاید بتوانیم این دوره زمانی را به لحاظ تمرکز در بازاریابی به صورت زیر تقسیم نماییم:دهه 1950: سالهای معرفی تکنیکهای مدیریت برای مدرنیزه کردندهه 1960:دهه کاهش هزینه ها و بهای تمام شدهدهه 1970:دهه تمرکز بر روی کیفیت و تکنیکهای مربوط به آندهه 1980:اهمیت یافتن تنوع بخشی به محصولات به منظور پاسخ گویی به تقاضای متنوع مشتریاندهه 1990)پرداختن به مفهوم اساسی بازاریابی سنتی یعنی رضایتمندی مشتریاناما در دهه حاضر به دنبال وفاداری ،تعهد و مفاهیمی از این قبیل هستیم . اکثر سازمانها دریافته اند که بقا و حیات آنها در گرو داشتن مشتریان وفادار است نه صرفا مشتریان راضی یا خشنود.که این امر یک نکته کلیدی در ادامه یافتن فعالیت این شرکتهاست و اینکه می بایست برای بهبود وفاداری مشتریان به دنبال استراتژیهای گوناگون مدیریتی باشند.(صفاییان،1391)بازاریابی رابطه مندبازاریابی رابطه مند هنر کسب وکار امروز است. براي حفظ مشتريان کليدي (سود آور) موجود، مهارت در ايجاد ارتباط صحيح با مشتري ضروري است. تئوري بازار يابي بدوي يا کلاسيک، عمدتاً به انجام معامله توجه داشت وبه حفظ مشتريان اهميتي نمي داد. اما با گسترش رقابت و اشباع شدن بسياري از بازارها و تغييرات پيوسته در محيط و ترکيب جمعيت، شرکتها با اين واقعيت روبرو شدند که امروزه ديگر مانند گذشته شرکتها با يک نظام اقتصادي روبه گسترش و بازارهاي درحال رشد روبرو نيستند. امروزه هر مشتري ارزش ويژه خود را دارد و اينک شرکتها براي به دست آوردن سهم بيشتري از بــــازار ثابت يا روبه کاهش بايد مبارزه کنند، بنابراين هزينه هاي جذب مشتريان جديد روبه افزايش نهاده است.کاتلر(1999) می گوید: تحقيقات نشان مي دهند که هزينه جذب مشتريان جديد 5 برابر هزينه حفظ مشتريان کنوني است. شرکتها دريافته اند که از دست دادن يک مشتري چيزي بيش ازدست دادن يک قلم فروش است، بلکه به معني از دست دادن کل جريان خريدهايي است که مشتــري مي توانسته در طول زندگي يا دوره زماني که مشتري بوده، انجام دهد. همچون بسياري از ايده هاي نوين کسب وکار که وارد ادبيات بازاريابي شده اند، بازاريابي رابطه مند در سالهاي اخير به طور گسترده اي استفاده شده است. اما از آنجا که شک و ترديد بسياري در معني و مفهوم بازاريابي رابطه مند به چشم مي خورد کمي دقت و تأمل بيشتر در اين رابطه ضروري به نظر مي رسد. به لحاظ مفهوم، بازاريابي رابطه مند در ميان مجموعه اي از تاکتيک هاي بازاريابي جاي داده شده که به تحليل و تعامل بين خريداران و فروشندگان مي پردازد. براي بعضي، بازاريابي رابطه مند تنها به معني پايگاه داده اي از مشتريان است. اما اين درحالي است که هسته مفهومي آن به تعهد و اعتماد اشاره دارد..( سالاری،1383)به گفته گرونروس(1994) در اوايل دهه ١٩۶٠ پروفسور نيل بوردن  از دانشکده بازرگاني هاروارد، گروهي از فعاليت هاي هر شرکت را شناسايي کرد که بر خريد محصولات تأثيرگذار هستند. او اين عوامل مؤثر را آميخته بازاريابي ناميد. آميخته بازاريابي در واقع ليستي از طبقه بندي هاي متغيرهاي بازاريابي مي باشد. يک ليست هرگز کليه عناصر مشابه را شامل نمي شود و در هر شرايطي مناسب نيست. حال سؤال اين است که تا چه اندازه آميخته بازاريابي در طراحي و هدايت فعاليت هاي شرکت به سمت نيازها ومطلوبيت هاي مشتري در انتخاب بازارهاي هدف مناسب است؟انجمن بازاريابي امريکا و بسياري از محققان ديگر در اين زمينه به بحث پرداختند و بيان کردند که مشکل تعداد يا مفهوم سازي متغيرهاي تصميم گيري نيست بلکه مشکل طبيعت نظري آن است .به گفته پالمر و سایرین (1994)بازاريابي رابطه مند اولين بار در دهه 1980 توسط تني چند از صاحب نظران بازاريابي مطرح شد. اما اساس و پايه اين شاخه از بازاريابي که رابطه تنگاتنگي هم با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقيقات مربوط به روابط بين خريــــــدار و فروشنده در کسب و کارهاي متوسط و نسبتاً بزرگ بيرون آمده است. در اين پارادايم به جاي نگرش خصمـــانه به مقوله چانه زني در هر معامله خريدار و فروشنده براي رسيـــدن به اهداف خود با يکديگر به توافق مي رسند و در يک قـــــالب طرح ريزي شده نسبت به هم تعهداتي پيدا کرده و روابط خود را شکل مي دهند. (صادقی و دیگران،1388)به گفته شت(1998) در واقع سه عامل باعث ایجاد و محبوبیت بازاریابی رابطه مند در اواخر سال 1980 و اوایل سال 1981 شد.اولین دلیل بحران انرژی در اواخر سال 1970 بود که موجب بروز تورم بی سابقه در قیمت مواد اولیه تولیدی شد و بسیاری از شرکتهای آمریکایی فعال در زمینه صنایع الکترونیک،فولاد،آلمینیوم،مواد شیبمیایی  و منسوجات تحت فشار رقبای خارجی از میدان خارج شدند.بنابراین نگهداری مشتریان و برقراری روابط بلند مدت با آنان مورد توجه قرار گرفت. (سالار و دیگران،1391)بازاريابي رابطه مند به ايجاد روابط بلندمدت و متقابل با افراد و سازمانها و گروههاي ذينفع اشاره مي کند و اساس آن برقراري ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ ونگهداري آنهاست. در بين گروههاي ذينفع، مشتــري مهمترين بوده و بازاريابي رابطه مند مشتـــــري را به ديده يک دارايي مي نگرد که مستهلک نمي شود و اگر چه در ترازنامه شرکتها جايي ندارد اما درحقيقت از همه آن اقلام مهمتــر است. بازاريابــــي رابطه مند، صرفاً به دنبال اين نيست که خدمات را در مکان، زمان و قيمت موردتقاضاي بازار هدف، دراختيارش قرار دهد، بلکه مي خواهد چنان روابطي با بازار هدف ايجاد کند که مجدداً در آينده از او خريد و ديگران را نيز به اين کار ترغيب کنند. بازاريابي رابطه مند به دنبال آن است که مشتريان بيشتري را حفظ کرده و مشتريان کمتري را از دست بدهد. (سالاری،1383)به نظر تاکالا و یوسیتالو(1996)در مجموع مهمترين ملزومات روابط پايدار در بازاريابي رابطه مند به شرح زير است: نقطه شروع بازاريابي، مشتريان و نيازهايشان مي باشد.اهداف خريدار-فروشنده، روابط دو جانبه را تحت تأثير قرار مي دهد.مبادله که مفهوم مرکزي در بازاريابي رابطه مند مي باشد. مقاصد مختلفي براي ايجاد ارتباط وجوددارد. براي حفظ روابط، بايد به وعده ها عمل شود. اعتماد دوطرفه، عامل اصلي در ارتباطات پايدار مي باشد. وابستگي و تعهد در روابط وجود دارد. برقراري ارتباط ضروري است. (حق گویی،1389)به نظر جان تودر(2002) سوالي که ممکن است مطرح شود آن است که: مشتريان چه احتياجي به روابط دارند؟اصولاً روابط در هر جايي که جرياني از منــــافع برقرار باشد به وجود مي آيد. در دنياي امروز خريداران براي تصميم گيري در فرايند خريد، با سوالات و اما و اگرهاي بسياري روبرو هستند. کالاها و محصولات مشابه باعث شده مشتريان با حق انتخابهاي فراوان روبرو شوند، پيچيدگيها، تغييرات مداوم کالاها و خدمات، عدم قطعيتها همه و همه بر دشواريهـاي فرايند خريد مي افزايند. لذا مشاهده مي شود که مشتريان هم از ايجاد روابط، منافع و اهداف خاص خود را دنبــال مي کنند(سالاری،1383).پیشینه پژوهش در سال 2012 تحقیقی توسط گودفرد یاو کوی،جویس کوی و جاناتان ان او در کشور غنا با عنوان بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتری انجام گرفت. مورد مطالعه مخابرات کشور غنا انتخاب شد.در این تحقیق تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری ،کیفیت خدمات،درک قیمت،تصویر برند و ارزش ادراک شده توسط مشتری ، انتخاب شد.در این تحقیق نیز مانند تحقیقات قبل مشخص شد که تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری ارتباط مثبت و معناداری با وفاداری دارند و این تاکتیکها به طور مستقیم به وفاداری منجر می شوند.  در سال 2011 تحقیقی توسط سه ایرانی به نامهای آناهیتا باقرزاده،علیرضا چاووش و سحر حسینی خواه  در کشور مالزی انجام شد.عنوان این تحقیق تاثیر تاکتیکهای بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان در رابطه سازمان به مشتری بود.تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری در این پژوهش ارتباطات و شخصی سازی در نظر گرفته شد.مورد مطالعه در این پژوهش شرکتهای مسافرتی و مشتریان این شرکتها در مالزی انتخاب شد.در این پژوهش رضایت مشتریان از رابطه نیز به عنوان متغیر واسط در نظر گرفته شد. یعنی ابتدا ارتباطات و شخصی سازی به عنوان متغیر مستقل در نظر گرفته شد و تاثیر آنها بر رضایت مشتریان رابطه(متغیر وابسته)  بررسی گردید. سپس رضایت مشتری از ارتباط به عنوان متغیر مستقل در نظر گرفته شد و تاثیر آن بر متغیر وابسته که وفاداری بود بررسی گردید.نتایج پژوهش از این قرار بود:این تحقیق نشان داد رابطه مثبت و معناداری بین ارتباطات و شخصی سازی به عنوان متغیر مستقل ،و رضایت مشتریان از رابطه، به عنوان متغیر وابسته،وجود دارد.همچنین وجود رابطه مثبت و معنادار بین رضایت مشتریان از رابطه به عنوان متغیر مستقل و وفاداری به عنوان متغیر مستقل ،نشان داد که افزایش در رضایت باعث افزایش در وفاداری مشتریان می شود.فهرست مطالب مقدمه                      1-2) بازاریابی رابطه مند                1-1-2)تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری               1-1-1-2) کیفیت خدمات(محصولات)                 2-1-1-2)درک قیمت                    3-1-1-2)تصور ذهنی از برند               4-1-1-2)ارزش ادراک شده                 2-1-2)کیفیت رابطه                     1-2-1-2)اعتماد                   2-2-1-2)رضایت                 3-1-2)هزینه های جابجایی               4-1-2)وفاداری                    2-2)بیشینه تحقیق             1-2-2)تحقیقات در جهان                   2-2-2-)تحقیقات در ایران                  3-2)شرکت پارس خزر در یک نگاه           1-3-2)محصولات شرکت                    2-3-2)گواهی نامه ها و افتخارات شرکت             3-3-2)مزیت های رقابتی شرکت                  4-3-2)شرکتهای همبسته پارس خزر           5-3-2)زمینه برقراری ارتباز با مشتری         6-3-2)چشم انداز                   7-3-2)ارزش های بنیادین            8-3-2)خط مشی کیفیت             9-3-2)حمایت از حقوق مصرف کننده                10-3-2)شرکت هولدینگ           11-3-2)شرکتهای همبسه و اقماری       12-3-2)محیط زیست              13-3-2)صادرات محصولات و بازارهای خارجیمنابع پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد بازاریابی ارتباط با مشتری (بازاریابی رابطه مند) دانلود مباني نظري بازاریابی رابطه مند پایان نامه بازاریابی رابطه مند مدیریت ارتباط با مشتری doc مباني نظري مدل های بازاریابی رابطه مند مباني نظري مدیریت

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • پاورپوینت بررسی و تحلیل سرای رضوی قزوین

    پاورپوینت بررسی و تحلیل سرای رضوی قزوین برچسب ها: دانلود پاورپوینت بررسی و تحلیل سرای رضوی قزوینبررسی و تحلیل سرای رضوی قزوینسرای رضوی قزوینکاروانسرای رضوی قزوینپاورپوینت بررسی و تحلیل سرای رضوی قزوینپاورپوینت سرای رضوی قزوینکاروانسراقزوین رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • پاورپوینت روانشناسی عمومی

    پاورپوینت روانشناسی عمومی دانلود پاورپوینت روانشناسی عمومی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت روانشناسی عمومی ، در حجم 43 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: روان شناسی چیست؟ مطالعه علمی رفتار…

  • قالب پاورپوینت آماده ( زیبا )

    قالب پاورپوینت آماده ( زیبا ) دانلود قالب پاورپوینت آماده ( زیبا ) دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت زیر بنای طراحی پاورپوینت است که از اهمیت بسیاری برخوردار است. هرچند نرم افزار پاورپوینت دارای…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق بهره وری و سیاست تقسیم سود

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق بهره وری و سیاست تقسیم سود دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق بهره وری و سیاست تقسیم سود دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 مقدمه 15…

  • پاورپوینت احکام حروف قرآنی

    پاورپوینت احکام حروف قرآنی برچسب ها: صفات حروفحروف درشت در قرآناحکام حرف راءحروف تفخيمحروف استعلاء در قرآنحروف قلقلهاحکام نون ساکنمثال حروف استعلا رفتن به سایت اصلی پاورپوینت احکام حروف قرآنی دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • تحقیق ولايت قهري در حقوق ايران و حقوق تطبيقي

    تحقیق ولايت قهري در حقوق ايران و حقوق تطبيقي برچسب ها: تحقیق ولايت قهري در حقوق ايران و حقوق تطبيقي رفتن به سایت اصلی تحقیق ولايت قهري در حقوق ايران و حقوق تطبيقي دسته بندي : حقوق جزئیات و دریافت…

  • پیشینه ومبانی نظری مشکل املایی ودیکته نویسی دانش آموزان

    پیشینه ومبانی نظری مشکل املایی ودیکته نویسی دانش آموزان دانلود پیشینه ومبانی نظری مشکل املایی ودیکته نویسی دانش آموزان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری مشکل املایی ودیکته نویسی دانش آموزان عمده‌ترین…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم تقسیم سود

    ادبیات نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم تقسیم سود دانلود ادبیات نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم تقسیم سود دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 1 - 2 مقدمه 2 - 2…

  • تحقیق درمورد اصل برائت و آثار آن در امور كيفري

    تحقیق درمورد اصل برائت و آثار آن در امور كيفري برچسب ها: تحقیق درمورد اصل برائت و آثار آن در امور كيفري رفتن به سایت اصلی تحقیق درمورد اصل برائت و آثار آن در امور كيفري دسته بندي : حقوق…

  • پاورپوینت پیامدهای اقتصادی،احتماعی،سیاسی و فرهنگی قاچاق

    پاورپوینت پیامدهای اقتصادی،احتماعی،سیاسی و فرهنگی قاچاق دانلود پاورپوینت پیامدهای اقتصادی،احتماعی،سیاسی و فرهنگی قاچاق دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت درباره موضوع قاچاق و پیامدهای آن ،در حجم 24 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: برای قاچاق…

  • زندگی نامه استاد پیرنیا

    زندگی نامه استاد پیرنیا دانلود زندگی نامه استاد پیرنیا دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل زندگی نامه استاد پیرنیاگرایش به معماریدوران کودکیدوران دانشگاهپس از دانشگاهوزارت فرهنگ و هنرمسجد کبودباغ دولت آبادمسجد فهرجتدریس در دانشگاه منابع فهرست زندگی…

  • پیشینه و مبانی نظری توسعه ومنطقه ازاد و شكل‏ گيري مناطق آزاد

    پیشینه و مبانی نظری توسعه ومنطقه ازاد و شكل‏ گيري مناطق آزاد دانلود پیشینه و مبانی نظری توسعه ومنطقه ازاد و شكل‏ گيري مناطق آزاد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم 8…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی مجموعه ورزشي

    برنامه فیزیکی طراحی مجموعه ورزشي,پایان نامه معماري طراحی مجموعه ورزشي,رساله معماري طراحی مجموعه ورزشي,ظوابط و استانداردهای طراحی مجموعه ورزشي,کتملترین رساله معماري طراحی مجموعه ورزشي,مطالعات معماري طراحی مجموعه ورزشي دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري طراحی مجموعه ورزشي از سایت…

  • فایل پاورپوینت بررسی اقلیم و معماری شهرستان بوکان(تنظیم شرایط محیطی)

    فایل پاورپوینت بررسی اقلیم و معماری شهرستان بوکان(تنظیم شرایط محیطی) برچسب ها: دانلود پاورپوینت تنظيم شرايط محیطی شهرستان بوکانتنظيم شرايط محیطی شهرستان بوکانپاورپوینت اقلیم و معماری شهرستان بوکانشهرستان بوکانبررسی شرایط محیطی شهرستان بوکانپاورپوینت تنظيم شرايط محیطی شهرستان بوکانپروژه تنظیم شرایط…

  • دانلود مجموعه نرم افزار آموزشی میکرومتر

    دانلود مجموعه نرم افزار آموزشی میکرومتر دانلود دانلود مجموعه نرم افزار آموزشی میکرومتر دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل  میکرومتر یا ریزسنج، ابزاری برای اندازه‌گیری طول با دقت بالا است. میکرومتر برای اندازه‌گیری دقیق قطعاتی در صنعت…

  • پاورپوینت نقد و آسیب شناسی گذاری و برنامه ریزی عملیاتی مسکن مهر در ایران

    پاورپوینت نقد و آسیب شناسی گذاری و برنامه ریزی عملیاتی مسکن,دانلود پاورپوینت نقد و آسیب شناسی گذاری و برنامه ریزی عملیاتی مسکن مهر در ایران,مسکن مهر ایران,نقد و آسیب شناسی گذاری و برنامه ریزی عملیاتی مسکن مهر در ایران,نقد و…

  • پاورپوینت ریاضی دوم دبستان جمع و تفریق اعداد دو رقمی

    پاورپوینت ریاضی دوم دبستان جمع و تفریق اعداد دو رقمی برچسب ها: پاورپوینت ریاضی دوم دبستان جمع و تفریق اعداد دو رقمی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ریاضی دوم دبستان جمع و تفریق اعداد دو رقمی دسته بندي : ریاضی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ریسک

    دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ریسک برچسب ها: فرآیند مدیریت ریسکتاریخچه مدیریت ریسکاهمیت مدیریت ریسکانواع مدیریت ریسکمدیریت ریسک pdfمقاله مدیریت ریسکمدیریت ریسک پروژهپاورپوینت مدیریت ریسک رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ریسک دسته بندي : مدیریت جزئیات…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق روانشناسی رنگها و شحصیت (فصل دوم )

    ادبیات نظری روانشناسی رنگها و شحصیت,پیشینه پژوهش روانشناسی رنگها و شحصیت,چارچوب نظری روانشناسی رنگها و شحصیت,فصل دوم پایان نامه روانشناسی رنگها و شحصیت,مبانی نظری روانشناسی رنگها و شحصیت دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق روانشناسی رنگها و شحصیت…

  • پاورپوینت با موضوع اخلاق حرفه ای پزشکی

    پاورپوینت با موضوع اخلاق حرفه ای پزشکی دانلود پاورپوینت با موضوع اخلاق حرفه ای پزشکی دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل پزشک باید همواره در تصمیم گیری ها و حرف های خویش خداوند را شفا دهنده بیماران…

  • پیشینه و مبانی نظری جهت گیری مذهبی

    پیشینه و مبانی نظری جهت گیری مذهبی دانلود پیشینه و مبانی نظری جهت گیری مذهبی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : جهت گیری مذهبی 2 - 4 - 1 - سرمايه…

  • بررسی میزان تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد کارکنان سازمان ثبت اسناد واملاک کشور

    بررسی میزان تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد کارکنان سازمان ثبت اسناد واملاک کشور برچسب ها: دانلود پایان نامه بررسی میزان تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد کارکنان سازمان ثبت اسناد واملاک کشورپروژه بررسی میزان تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد کارکنان سازمان…

  • تحقیق ابراء در حقوق ایران و انگلیس

    تحقیق ابراء در حقوق ایران و انگلیس برچسب ها: تحقیق ابراء در حقوق ایران و انگلیسابراء در زمره ایقاعات است نه عقوداختیار قانونی رفتن به سایت اصلی تحقیق ابراء در حقوق ایران و انگلیس دسته بندي : حقوق جزئیات و…

  • ادبیات نظری تحقیق مصالحه در قصاص، ارث قصاص، مصالحه در تعیین کیفر

    ادبیات نظری تحقیق مصالحه در قصاص، ارث قصاص، مصالحه در تعیین کیفر دانلود ادبیات نظری تحقیق مصالحه در قصاص، ارث قصاص، مصالحه در تعیین کیفر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مصالحه در قصاص…

  • مجموعه قالب پاورپوینت با موضوع فضای مجازی

    مجموعه قالب پاورپوینت با موضوع فضای مجازی دانلود مجموعه قالب پاورپوینت با موضوع فضای مجازی دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل شش قالب پاورپوینت با موضوع فضای مجازی جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال،…

  • دانلود پرسشنامه رفتار رانندگی منچستر MDBQ

    پرسشنامه رایگان,پرسشنامه رایگان رفتار رانندگی منچستر,پرسشنامه رفتار در رانندگی,پرسشنامه رفتار رانندگی منچستر MDBQ 1990,پرسشنامه هنجارهای رانندگی,پرسیشنامه رانندگی,دانلود پرسشنامه استاندا,دانلود پرسشنامه رفتار رانندگی منچستر (MDBQ),نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه رفتار رانندگی منچستر MDBQ از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه…

  • گزارش تخصصی راه های افزایش اعتماد به نفس و خوباوری در دانش آموزان و نقش آن در پیشرفت تحصیلی

    گزارش تخصصی راه های افزایش اعتماد به نفس و خوباوری در دانش آموزان و نقش آن در پیشرفت تحصیلی برچسب ها: اعتماد به نفسدانش آموزپیشرفت تحصیلیخوباوری در دانش آموزان نقش پیشرفت تحصیلی رفتن به سایت اصلی گزارش تخصصی راه های…

  • پاورپوینت معماری خانه موسیقی

    پاورپوینت معماری خانه موسیقی دانلود پاورپوینت معماری خانه موسیقی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت معماری خانه موسیقی ، در حجم 27 اسلاید قابل ویرایش، همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: فضاها…

  • پاورپوینت اوضاع اجتماعی ایران باستان درس 21 مطالعات هفتم

    پاورپوینت اوضاع اجتماعی ایران باستان درس 21 مطالعات هفتم برچسب ها: پاورپوینت اوضاع اجتماعی ایران باستانمطالعات هفتم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اوضاع اجتماعی ایران باستان درس 21 مطالعات هفتم دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • پاورپوینت انقلاب مشروطه

    پاورپوینت انقلاب مشروطه برچسب ها: خلاصه انقلاب مشروطهتحقیق در مورد انقلاب مشروطهانقلاب مشروطه pdfانقلاب مشروطه چگونه رخ دادانقلاب مشروطه wordعلل انقلاب مشروطهچکیده انقلاب مشروطهدانلود تحقیق در مورد انقلاب مشروطه رفتن به سایت اصلی پاورپوینت انقلاب مشروطه دسته بندي : تاریخ…

  • پاورپوینت مديريت بر مبناي صلاحيت

    پاورپوینت مديريت بر مبناي صلاحيت برچسب ها: مديريت بر مبناي صلاحيتصلاحيت كار گروهيصلاحيت خود مديريتيصلاحيت برنامه ريزي واداره امورصلاحيت اتباطاتصلاحيت اقدام استراتژيكصلاحيت آگاهي جهاني رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مديريت بر مبناي صلاحيت دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق نقش والدین در پیشرفت تحصیلی فرزندان (فصل دوم )

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق نقش والدین در پیشرفت تحصیلی فرزندان,پیشینه تحقیق نقش والدین در پیشرفت تحصیلی فرزندان,چارچوب نظری درگیری والدین,فصل دوم پایان نامه نقش والدین در پیشرفت تحصیلی فرزندان,مبانی نظری نقش والدین در پیشرفت تحصیلی فرزندان دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت عملیات بنایی ساختمان

    بنایی,پاورپوینت عملیات بنایی,پاورپوینت عملیات بنایی ساختمان,تیرچه,دانلود پاورپوینت عملیات بنایی ساختمان,دیوار باربر,دیوارچینی,سقف,عملیات بنایی,عملیات بنایی ساختمان,کلاف دانلود فایل اصلی پاورپوینت عملیات بنایی ساختمان از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت عملیات بنایی ساختمان، در حجم 42 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.بخشی…

  • پیشینه ومبانی نظری مت آمفتامین

    پیشینه ومبانی نظری مت آمفتامین دانلود پیشینه ومبانی نظری مت آمفتامین دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : مت آمفتامین 2 - 2 - 2 عود مصرف مواد 2 - 2 -…

  • سازمانها به عنوان سیستم طبیعی

    سازمان,سیستم طبیعی دانلود فایل اصلی سازمانها به عنوان سیستم طبیعی از سایت دانلود فایل پاورپوینت سازمانها به عنوان سیستم طبیعی درحجم 59 اسلاید و در قالب ppt و قابل ویرایش و با فهرست عناوین زیر:فهرست مطالب:سیستم عقلاییسیستم طبیعیپیچیدگی اهدافانطباق مطلوبتر سازمان…