مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی,چارچوب نظري هوش بازا,دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی,مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم اختلالات خواب (فصل دوم پایان نامه)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) در 61 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:هوش هیجانییکی از منابع مهم در هر شرکتی، که بی‌شک یکی از مبناهای اصلی و اساسی توسعه است، همانا نیروی انسانی آن است که مجموعه‌ای از افراد با نیازهای بی‌شمار را در برمی گیرد. این افراد در صورت رفع نیازهایشان و داشتن انگیزه کافی، استعداد، توان و مهارت خود را در جهت خدمت به سازمان متبوعه به کار خواهند گرفت. اگر افراد در شرکت‌ها به خوبی عمل نکنند آنگاه آن شرکت در رسیدن به اهداف و انجام وظایف و مسؤلیت‌های خطیر خود با مشکلات عدیده مواجه خواهد شد. از آنجایی که کارکنان واحد بازاریابی و فروش، نقش اساسی و بنیادی در ایجاد یک کار اثربخش در واحد سازمانی را بر عهده دارند. لذا تأمین نیازهای مادی و معنوی آنان و نیز ایجاد یک فضای مناسب هیجانی در محل کار که احتمالاً زمینه ساز توسعه اثربخش بودن بیش از پیش آنهاست، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.برخلاف رفتار یا هوش شناختی، هوش هیجانی  بر درک عواطف و احساسات ما و دیگران تمرکز دارد. و برطبق باور کلی دیوید گلمن  ابداع شده، و او در کتاب خود با نام «هوش هیجانی» عنوان کرده است که چرا آن می‌تواند اهمیت بیشتری از ضریب هوشی داشته باشد. این کتاب برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ منتشر شد. به گفته «گلمن»، هوش هیجانی ظرفیتی برای به رسمیت شناختن مالکیت احساسات خودمان و دیگران، و ایجادانگیزه برای مدیریت عواطف خوب در خود و در روابطمان است.امروزه نقش هوش هیجانی در اثربخشی بازاریابی شرکت‌ها و صنایع برجسته تر شده است و مدیران شرکت‌ها در تلاش برای رسیدن به یک موقعیت رقابتی خوب از طریق قابلیتهای فردی و اجتماعی هوش هیجانی و رسیدن به یک بازاریابی اثربخش می‌باشند. مفهوم اثربخشی بازاریابی وابسته یا در ارتباط قوی، جهت دستیابی شرکت به نتایج ارزشمندی مانند: رشد بلندمدت، افزایش رضایت مشتری، مزیت رقابتی و جهت گیری استراتژیک شرکت، سهم بازار بیشتر از رقبا، تبلیغات و سهم تبلیغاتی از بازار را ایجاد می‌کند. ابعاد “گلمن” از هوش هیجانی به عنوان متغیر‌های پیش بینی کننده و ۵ مقیاس درجه‌ای اثربخشی بازاریابی کاتلر به عنوان متغیر‌های معیار تصویب شده است(نوکا و آهیائوزو ، 2009: 865).پس می‌توان گفت که منابع انسانی مهمترین سرمایه‌های کسب و کار هستند و اقدامات و سیاست‌های پرسنلی خوب و صحیح به علاوه توانایی مدیر در استفاده از توانایی‌ها و انرژی‌های فیزیکی و ذهنی افراد مهمترین عوامل موفقیت سازمان‌ها هستند. نیروی انسانی یکی از عوامل کلیدی در بهبود اثربخشی شرکت‌های مختلف می‌باشد. این نیروی انسانی است که تصمیم می‌گیرد چگونه از زمان، تجهیزات، موادو… موجود در شرکت استفاده کند و چگونه نیازهای مشتری را مرتفع کند. و از آن جایی که استفاده از کار تیمی و گروهی در سازمان‌ها در حال افزایش است، کارکنان دریافتند که برای اینکه بتوانند در کنار سایر اعضای تیم مشغول به کار شوند، باید خود را با محیط کاری جدید هماهنگ کنند. لذا مدیران جهت سوق دادن تیم‌های جدید به سمت کار گروهی مفیدتر و مؤثرتر در یک واحد یا مجموعه به دنبال نفراتی با هوش هیجانی بیشتر و مهارت‌های بالا در برقراری ارتباطات انسانی می‌باشند(دادخواه، 1387).تعریف هوش هیجانیهوش هیجانی یک اصطلاح فراگیر است که مجموعه گسترده‌ای از مهارت‌ها و خصوصیات فردی را در بر می‌گیرد و معمولاً به مهارت‌های بین فردی و درون فردی اطلاق می‌گردد که فراتر از حوزه‌های مشخصی از دانش‌های پیشین، بهره هوشی و مهارت‌های فنی یا حرفه‌ای می‌باشد . همانند تعریف هوش، در تعریف هوش هیجانی اتفاق نظر میان روانشناسان وجود ندارد و برای تعریف آن از ویژگی هایش استفاده می‌شود. صاحب نظران، هوش هیجانی را با توجه به ویژگی‌ها و کارکردهای آن به صورت زیر تعریف کرده‌اند: مایر و سالوی ، هوش هیجانی را توانایی ارزیابی، بیان و تنظیم احساسات خود و دیگران استفاده کارآمد از آن تعریف می‌کنند(خائف الهی و دوستا، ۱۳۸۲: ۵۳). 350)گلمن در تعریف هوش هیجانی می‌گوید: «مهارتی است که دارنده آن می‌تواند از طریق خودآگاهی، روحیات خود را کنترل کند، از طریق خودمدیریتی آن را بهبود بخشد، از طریق همدلی تأثیر آنها را درک کند و از طریق مدیریت روابط به شیوه‌ای رفتار کند که روحیه خود و دیگران را بالا ببرد»(گلمن، 2001: 43).بار آن هوش هیجانی را عامل مهمی در شکوفایی توانایی افراد برای کسب موفقیت در زندگی تلقی می‌کند و آن را با سلامت عاطفی و در مجموع با سلامت روانی افراد مرتبط می‌داند(بار آن ، 1997: 210).بنابراین هوش هیجانی را توانایی استفاده از احساس و عواطف خود و دیگران در رفتارهای فردی و گروهی جهت کسب اهداف می‌توان تعریف کرد. با این همه هوش هیجانی بسیار بیشتر از بهره هوشی خصایص را در اختیار ما قرار می‌دهد که به کمک آنها می‌توانیم چهره انسانی مان را کامل تر کنیم. (گلمن، ۱۳۸۰، ۷۵).به همین جهت در این قسمت به بررسی پنج نوع از ابعاد هوش هیجانی گلمن (خود آگاهی، خود انگیزشی، خود مدیریتی، آگاهی اجتماعی، مدیریت روابط) و تأثیر آن بر روی اثربخشی بازاریابی  کاتلر بر کارکنان پرداخته شده است.هوش بازاريابيمفهوم هوش به عنوان قسمتي از استراتژي بازاريابي با افزايش قدرت رقابتي شركت و پردازش برنامه‌هاي استراتژيك آن، به مفاهيم بازاريابي اضافه شده است (جوهري و استفنز، 2006: 61). هوش بازاريابي هنري است كه سازمانهاي مختلف به آن احتياج دارند. دستيابي به هوش بازاريابي تنها با استفاده همزمان از علم و هنر ميسر است. هوش نه تنها قابليت فردي، بلكه قابليتي سازماني است كه از محيط سازمان كسب می‌شود. هوش بازاريابي، آميخته اي از سه مقوله فرد، سازمان و محيط(همان منبع). تاكنون تعاريف مختلفي از هوش بازاريابي ارائه شده است؛ ازجمله آن، تعريف كاتلر از هوش بازاريابي است: اطلاعات هر روزه در مورد تغييرات در محيط بازاريابي كه مديران در آماده سازي و تطبيق برنامه هاي بازاريابي كمك می‌كند.(پري پوراس و همكاران ، 2005)آقاي جافه(به عنوان كسي كه بيشترين فعاليت را در اين بحث انجام داده است) هوش بازاريابي را جمع‌آوری اطلاعات از محيط بيرون و مجموعه فعاليتهاي درون شركت می‌داند (سانگ و جف، 2009).به نظر نويسندگان با توجه به مفهومي كه در واژه هوش وجود دارد، هوش بازاريابي يك توانايي در فرد يا سازمان است كه به مديران ارشد براي دستيابي به استراتژي، برنامه، هدف و يا حتي چشم انداز سازمان كمك شاياني می‌كند، در واقع سيستم هوش بازاريابي مشخص می‌كند كه چه نوع هوشي مورد نياز است و آن را از محيط دريافت می‌كند و در اختيار سازمان قرار می‌دهد(تان و احمد ، 1999)در مقالات و كتب مختلف، هوش در سه حوزه مطرح می‌شود: هوش بازاريابي، هوش رقبا و هوش كسب و كار. بايد دقت داشت كه هوش بازاريابي چيزي فراتر از هوش رقبا و كسب و كار است؛ اما در بعضي از مطالعات اين سه به صورت يك سيكل نشان داده می‌شود. اين بدين معناست كه اين سه می‌توانند لازم و ملزوم يكديگر باشند(رايت، 2006)بسياري از اطلاعات هوش رقبا، می‌تواند در هوش بازاريابي استفاده شود تا به عنوان يك ورودي براي آن، بتوان يك پروسه پوياي طراحي بازار را تدوين كرد . بنابراين هوش بازاريابي می‌تواند شامل اطلاعات مربوط به محيط كلان، محيط بازار، مشتريان، رقبا و عملكرد گذشته يك سازمان درباره آميخته بازاريابي باشد(بارتلت، گشال و كاتلر، 2001).هوش بازاريابي را می‌توان از منابع مختلفي ازجمله مجلات، نشريات بازرگاني، صحبت با مشتريان، تامين‌كنندگان و توزيع‌كنندگان، همچنين با صحبت با مديران ديگر شركتها كسب كرد(كالف و رايت، 2008)مشخصات هوش بازاريابيبا توجه به مباحث عنوان شده و درجه اهميت هوش بازاريابي براي سازمان، به منظور اجراي موفقيت آميز و استفاده صحيح از اين مفهوم، ابتدا بايد مشخصات و ويژگي هاي هوش بازاريابي شناخته شود. اين مشخصات عبارتند از: ارتباط داشتن : هوش بايد براي تصميم گيرندگان اصلي اطلاعات مهم مربوط به موقعيت را بدهد و از ارائه اطلاعات نامرتبط و اطلاعاتي كه اهميت كمي دارند، اجتناب كند. قابل استفاده  بودن: هوش بايد در قالبي مناسب، قابل درك و قابل استفاده براي مديران باشد تا در آنها انگيزه لازم را ايجادكند و اطلاعات را بگونه اي ارائه كند تا مديران قادر به استفاده از آن در حوزه هاي مختلف باشند.زمان 2: هوش بايد در زمان مناسب به دست گيرنده برسد تا بتواند تصميمات موثر اتخاذ كند. همچنين امنيت آن بايد مد نظر باشد به اين معني كه اطلاعات حاصل از سيستم هوش بازاريابي به دست رقبا و افراد خارج از سازمان نيفتد (فاهي ، 2007).صحت و دقت : هوش بايد واقعا صحيح باشد، تجزيه و تحليل‌ها بدرستي و با دقت و با توجه به جوانب مختلف انجام شده باشد، گيرنده اطلاعات بايد به فرستنده اطلاعات اعتماد داشته باشد و نهايتاً هوش بايد بالاترين كيفيت را داشته باشد.كامل بودن : هوش بايد حتي الامكان شامل تمام رويدادها و حالات ممكن باشد، به طور صحيح تحليل شود و براي تصميم گيرنده واضح و روشن باشد.اهداف : هوش بايد بدون گرايش و انحراف باشد، ديدگاه شخصي بايد به عنوان نظر شخصي مشخص شود و براهداف سازماني متمركز باشد(هاستر ، 2005)قسمتهایی از پیشینه تحقیق:كاراياني(2006 ) در تحقيق خود با عنوان تأثيرات فرهنگ در خلق هوش بازاريابي از طريق اينترنت و ايجاد ارزش در سازمان هاي B2B و با توجه به ارزش روزافزون اينترنت در شركتها، به بررسي راه هاي دستيابي به هوش بازاريابي از طريق اينترنت و بررسي ارتباط هوش كسب شده ازطريق اينترنت و ايجاد ارزش براي آن ومتغيرهايي چون ارتباطات با مشتري، نوآوري، بهره وري و كارايي و ميزان اين ارتباطات می‌پردازد . اين تحقيق از طريق اينترنت انجام شد و پرسشنامه هاي پاسخ داده شده، 240 مورد از شركتهاي B2B از كشورهاي اروپايي، كانادايي و آسيايي است. اين شركت‌ها به صورت تصادفي از طريق جستجو از طريق سايت ياهو  انتخاب شده‌اند. نتايج اين تحقيق با استفاده از فنون آماري مانند رگرسيون و آماره و مدل معادله ساختاري به دست آمده است. يافته هاي اين تحقيق شواهدي را ارائه كرده كه T نشان می‌دهد اينترنت به عنوان يك شبكه كسب و كار مجازي به زندگي درون سازمان‌ها نفوذ كرده و فرصتهاي فراواني را پيش روي سازمان‌ها قرار داده است. همچنين مشخص كرده كه ميزان ارزش سازمانها به اين مقوله و فرهنگ سازماني در اين مقوله تاثير بسزايي داشته است. نوع نمونه گيري و تجزيه و تحليل آن و توجه به منبع مهم اينترنت از جمله نقاط قوت آن است. از نقاط ضعف آن، اين است كه مشخص نشده كه چرا اين متغيرها انتخاب شده، همچنين تعداد نمونه‌ها، با توجه به دامنه گسترده و مخاطبان آن، اندك است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی چارچوب نظري هوش بازا

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت ایده تا فرم و موضوع طراحی

    پاورپوینت ایده تا فرم و موضوع طراحی برچسب ها: دانلود پاورپوینت ایده تا فرم و موضوع طراحیبررسی کانسپت در معماریپاورپوینت معماریایده تا فرمموضوع طراحیپروژه معماریکانسپچوال آرت یا هنر مفهومیپاورپوینت ایده وفرم در معماریایده وفرم در معماریپاورپوینت ایده و فرمپاورپوینت کانسپت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش و پرورش (فصل 2)

    پيشينه پژوهش,پيشينه نظري آموزش و پرورش,چارچوب نظري آموزش و پرورش,دانلود مباني نظري تاریخچه آموزش و پرورش,فصل دوم پايان نامه ارشد هدف های آموزش و پرورش,مباني نظري آموزش ضمن خدمت کارکنان در ایران,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)آموزش کودکان دانلود…

  • ادبیات نظری تحقیق تشریفات حقوقي و شرايط انتقال سهام

    ادبیات نظری تحقیق تشریفات حقوقي و شرايط انتقال سهام دانلود ادبیات نظری تحقیق تشریفات حقوقي و شرايط انتقال سهام دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل تشریفات حقوقي و شرايط انتقال سهام انتقال سهام يا بصورت قراردادي…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف وفاداری مشتریان (فصل دوم)

    ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف وفاداری مشتریان (فصل دوم) دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف وفاداری مشتریان (فصل دوم) دسته بندي : مبانی نظری جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق وفاداری مشتریان (فصل…

  • پروژه مالی شناسایی و تحقیق در مورد چرخه انبار و ورود و خروج کالا در شرکت

    پروژه,پروژه مالی,حسابداری,دانشگاه آزاد,رفاه,زنجیره,شناسایی و تحقیق در مورد چرخه انبار و ورود و خروج کالا در شرکت,فروشگاه,کارشناسی,مالی دانلود فایل اصلی پروژه مالی شناسایی و تحقیق در مورد چرخه انبار و ورود و خروج کالا در شرکت از سایت دانلود فایل پروژه…

  • بررسی تأثیر استفاده از وسایل کمک آموزشی

    بررسی تأثیر استفاده از وسایل کمک آموزشی برچسب ها: بررسی تأثیر استفاده از وسایل کمک آموزشیتقسیم بندی رسانه های آموزشیوسائل کمک آموزشیتحقیق کمک آموزشی رفتن به سایت اصلی بررسی تأثیر استفاده از وسایل کمک آموزشی دسته بندي : روانشناسی و…

  • بررسي تأثير رضايت شغلي و استفاده بهينه از زمان در كارمندان استانداري

    بررسي تأثير رضايت شغلي و استفاده بهينه از زمان در كارمندان استانداري برچسب ها: بررسي تأثير رضايت شغلي و استفاده بهينه از زمان در كارمندان استانداريمقاله رضایت شغلیرضایتمندی شغلی کارکناننظريه هاي رضايت شغليعوامل مؤثر در رضايت شغلينكات سودمند براي بهبود…

  • پیشینه و مبانی نظری هزینه سرمایه ،مالیات و ساختار سرمایه

    پیشینه و مبانی نظری هزینه سرمایه ،مالیات و ساختار سرمایه دانلود پیشینه و مبانی نظری هزینه سرمایه ،مالیات و ساختار سرمایه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق هزینه سرمایه ،…

  • پاورپینت اختلالات یادگیری

    پاورپینت اختلالات یادگیری دانلود پاورپینت اختلالات یادگیری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل یک اختلال یاد‌گیری به وسیله متخصصان بهد‌اشت روانی و پزشکی به عنوان یک اختلال عصب زیست شناختی و یا اختلال پرد‌ازش…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی و ارزیابی انواع اشعه ها و نقش پرتوها و کاربرد آنها

    دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی و ارزیابی انواع اشعه ها و نقش پرتوها و کاربرد آنها برچسب ها: انواع پرتوهای یونیزانخطرات اشعه ایکسذرات گاماپرتو چیستاشعه چیستاز اشعه ها در جدولکاربرد پرتو بتا در پزشکیانواع پرتوهای اتمی رفتن به سایت اصلی…

  • بررسی ارزیابی نقش فاکتورهای اقتصاد کلان و ساختار مالی بر عملکرد بانک‎های خصوصی ایران

    بررسی ارزیابی نقش فاکتورهای اقتصاد کلان و ساختار مالی بر عملکرد بانک‎های خصوصی ایران برچسب ها: ساختار مالی فاکتورهای اقتصادی کلان عملکرد بانکپروژه بررسی ارزیابی نقش فاکتورهای اقتصاد کلان و ساختار مالی بر عملکرد بانک‎های خصوصی ایرانپیان نامه بررسی ارزیابی…

  • رساله طراحی دانشكده معماري

    پایان نامه,پایان نامه با موضوع رساله معماری طراحی کتابخانه عمومی,پایان نامه رساله معماری طراحی دانشكده معماري,دانلود پایان نامه با موضوع رساله معماری رساله طراحی مرکز تربیت مربی,رساله معماری طراحی دانشكده معماري دانلود فایل اصلی رساله طراحی دانشكده معماري از سایت…

  • بررسی رابطه آلکسی تایمیا، تیپ شخصیتیD با سبک‌هاي ابراز هیجان

    بررسی رابطه آلکسی تایمیا، تیپ شخصیتیD با سبک‌هاي ابراز هیجان برچسب ها: پایان نامه آلکسی تایمیاتیپ شخصیتیسبک‌هاي ابراز هیجانبررسی رابطه آلکسی تایمیا تیپ شخصیتیD با سبک‌هاي ابراز هیجانابعاد و مولفه‌هاي هیجاننظریه‌هاي تیپ شناختی شخصیتنظریه ۱۶ عامل شخصیت ریموند کتلنظریه پنج…

  • قالب پاورپوینت حقوق شماره 3

    قالب پاورپوینت حقوق شماره 3 دانلود قالب پاورپوینت حقوق شماره 3 دسته بندي : حقوق جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت حقوق شماره 3 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • سیمانکاری در حفاریهای چاههای نفت و گاز

    پروژه سیمانکاری در حفاریهای چاههای نفت و گاز,حفاری نفت و گاز,سیمانکاری دانلود فایل اصلی سیمانکاری در حفاریهای چاههای نفت و گاز از سایت دانلود فایل پروژه سیمانکاری در حفاریهای چاههای نفت و گاز در حجم 42 صفحه و در قالب…

  • مفهوم ستاره ها در هتل

    مفهوم ستاره ها در هتل دانلود مفهوم ستاره ها در هتل دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل مفهوم ستاره ها در هتل فهرست درجه بندی هتلاستانداردهای ایران برای دادن ستاره به یک هتلهتل های 2 ستارههتل های…

  • دانلود طرح توجیهی تولید ظروف شیشه ای

    پروژه کارافرینی تولید ظروف شیشه ای,توجیه اقتصادی ظروف شیشه ای,دانلود طرح توجیهی ظرف شیشه ای,طرح توجیهی تولید ظروف شیشه ای,طرح توجیهی تولید کریستال,طرح تولید شیشه,طرح تولید ظروف شیشه ای,طرح کسب و کار تولید بلور,کارافرینی تولید ظروف شیشه ای دانلود فایل…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تربیت بدنی و پیشرفت تحصیلی کودکان (فصل دوم پایان نامه)

    پیشینه پژوهش تربیت بدنی و پیشرفت تحصیلی کودکان,پیشینه تحقیق تربیت بدنی و پیشرفت تحصیلی کودکان,چارچوب نظری تربیت بدنی و پیشرفت تحصیلی کودکان,فصل دوم پایان نامه تربیت بدنی و پیشرفت تحصیلی کودکان,مبانی نظری تربیت بدنی و پیشرفت تحصیلی کودکان دانلود فایل…

  • پاورپوینت استفاده از کامپوزیت های FRP در ساخت،بهسازی و تقویت سازه ها

    پاورپوینت استفاده از کامپوزیت های FRP در ساخت،بهسازی و تقویت سازه ها برچسب ها: کامپوزیت FRP مقاوم سازیسازه های بتنیالیافرزینانواع سازه های بتنیتحقیق سازه های بتنیتحقیق در مورد سازه های بتنیکتاب سازه های بتنیسازه بتنی چیستروش های طراحی سازه های…

  • مقاله نظریه نقطه تثبیت

    تثبیت,مقاله نظریه نقطه تثبیت دانلود فایل اصلی مقاله نظریه نقطه تثبیت از سایت دانلود فایل مقاله نظریه نقطه تثبیت مربوطه  به صورت فایل ورد  word و قابل ویرایش می باشد و دارای 27  صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت…

  • رساله طراحی کتابخانه عمومی

    اصول طراحی کتابخانه ع,پایان نامه با موضوع رساله معماری طراحی کتابخانه عمومی,دانلود پایان نامه با موضوع رساله معماری رساله طراحی مرکز تربیت مربی,دانلود کتاب طراحی کتابخانه,دانلود کتاب معماری اصول و ضوابط طراحی کتابخانه,رساله معماری طراحی کتابخانه عمومی دانلود فایل اصلی…

  • آشنایی با عایق ورمیکس

    آشنایی با عایق ورمیکس دانلود آشنایی با عایق ورمیکس دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل آشنایی با عایق ورمیکس فهرست مطالب معرفی ورمیکسانواع ورمیکسروش استفاده از ورمیکس جیروش استفاده از ورمیکس سیمحل های استفاده از ورمیکسمشخصات ورمیکسخواص…

  • اقلیم استان قزوین

    اقلیم استان قزوین دانلود اقلیم استان قزوین دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل اقلیم استان قزوین تنظیم شرایط محیطی تقسیمات اقلیمی جهانتقسیمات اقلیمی ایرانآشنایی با استان قزوینویژگی های طبیعی و انسانی استان قزوینتقسیمات اقلیمی استان قزوینسیستم های…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع عطار نيشابوري

    دانلود پاورپوینت با موضوع عطار نيشابوري برچسب ها: اشعار عطار نیشابوریمرگ عطار نیشابوریزندگینامه عطار نیشابوری pdfخلاصه زندگینامه عطار نیشابوریعطار نیشابوری کتاب‌هااسرارنامه عطار نیشابوریعکس عطار نیشابوریاز آثار عطار نیشابوری در جدول رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع عطار نيشابوري…

  • پاورپوینت تعادل اب و الکترولیت

    پاورپوینت تعادل اب و الکترولیت برچسب ها: اختلالات آب و الکترولیتpdfنمونه سوالات آب و الکترولیت پرستاریعلائم کمبود الکترولیتآب و الکترولیت برونرالکترولیت خوراکیآب الکترولیت دارکمبود الکترولیت بدنمحلول الکترولیت خوراکی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تعادل اب و الکترولیت دسته بندي :…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش فرهنگی و ارزیابی عملکرد (فصل دوم)

    چارچوب نظري هوش فرهن,دانلود مباني نظري ابعاد هوش فرهنگی,فصل دوم پايان نامه ارشد مفهوم ارزیابی عملکرد,مباني نظري مدیریت ارزیابی عملکرد,مباني نظري هوش فرهنگی فراشناختی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم اختلالات خواب (فصل دوم پایان نامه) دانلود فایل اصلی…

  • تحقیق بررسی کنترل ولتاژ و فرکانس در نیروگاه

    پایان نامه ولتاژ در نیروگاه,پروژه بررسی کنترل ولتاژ و فرکانس در نیروگاه,تحقیق کنترل ولتاژ,سیستم کنترل ولتاژ,سیستم گاورنر نیروگاه ها,سیستم های مدرن قدرت,کنترل فرکانس در نیروگاه,مقاله ولتاژ نیروگاه دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی کنترل ولتاژ و فرکانس در نیروگاه از سایت…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق ویژگی های شخصیتی

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق ویژگی های شخصیتی دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق ویژگی های شخصیتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه ................................................................................................................................... 13 2 - 2 -…

  • تحقیق بررسی ارزیابی المان های ورودی شهر به عنوان یک فضای اجتماعی از بعد بحران هویت و فرهنگ

    بررسی ارزیابی المان های ورودی شهر به عنوان یک فضای اجتماعی از بعد بحران هویت و فرهنگ,پروژه بررسی ارزیابی المان های ورودی شهر به عنوان یک فضای اجتماعی از بعد,تحقیق بررسی ارزیابی المان های ورودی شهر به عنوان یک فضای…

  • استحصال مشکلات رایج دانش آموزان در مراکز مشاوره انجمن اولیا و مربیان شهرستان شیراز

    انجمن اولیا و مربیان,مشاوره دانلود فایل اصلی استحصال مشکلات رایج دانش آموزان در مراکز مشاوره انجمن اولیا و مربیان شهرستان شیراز از سایت دانلود فایل تحقیق استحصال مشکلات رایج دانش آموزان در مراکز مشاوره انجمن اولیا و مربیان شهرستان شیراز…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع پروبيوتيک ها

    دانلود پاورپوینت با موضوع پروبيوتيک ها برچسب ها: منابع پروبیوتیکپروبیوتیک طبیعیپروبیوتیک قرصبهترین مکمل پروبیوتیکمحصولات پروبیوتیک در ایرانبهترین قرص پروبیوتیکپروبیوتیک چیستمیوه های حاوی پروبیوتیک رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع پروبيوتيک ها دسته بندي : بهداشت عمومی جزئیات و…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع پرورش درختان

    دانلود پاورپوینت با موضوع پرورش درختان برچسب ها: پرسودترین درخت میوهدرختان میوه با رشد سریعکاشت درخت میوه در گلدانبهترین درخت میوه برای کاشت در حیاطدرختان سریع الرشد ایراندرختان میوه گلدانیدرختان گلدانیکاشت درخت در منزل رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت…

  • پاورپوینت Cobit و راهبري فناوري اطلاعات

    پاورپوینت Cobit و راهبري فناوري اطلاعات برچسب ها: پاورپوینت Cobit و راهبري فناوري اطلاعات رفتن به سایت اصلی پاورپوینت Cobit و راهبري فناوري اطلاعات دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت  Cobit و…

  • مقاله ترجمه شده مزایای عملكرد توليد در اجراي JIT

    پروژه مقاله ترجمه شده مزایای عملكرد توليد در اجراي JIT,مقاله ترجمه شده مزایای عملكرد توليد در اجراي JIT دانلود فایل اصلی مقاله ترجمه شده مزایای عملكرد توليد در اجراي JIT از سایت دانلود فایل مقاله ترجمه شده مزایای عملكرد توليد…

  • قالب پاورپوینت صنایع دستی 3

    قالب پاورپوینت صنایع دستی 3 دانلود قالب پاورپوینت صنایع دستی 3 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت صنایع دستی 3 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……