مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی,چارچوب نظري هوش بازا,دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی,مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم اختلالات خواب (فصل دوم پایان نامه)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) در 61 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:هوش هیجانییکی از منابع مهم در هر شرکتی، که بی‌شک یکی از مبناهای اصلی و اساسی توسعه است، همانا نیروی انسانی آن است که مجموعه‌ای از افراد با نیازهای بی‌شمار را در برمی گیرد. این افراد در صورت رفع نیازهایشان و داشتن انگیزه کافی، استعداد، توان و مهارت خود را در جهت خدمت به سازمان متبوعه به کار خواهند گرفت. اگر افراد در شرکت‌ها به خوبی عمل نکنند آنگاه آن شرکت در رسیدن به اهداف و انجام وظایف و مسؤلیت‌های خطیر خود با مشکلات عدیده مواجه خواهد شد. از آنجایی که کارکنان واحد بازاریابی و فروش، نقش اساسی و بنیادی در ایجاد یک کار اثربخش در واحد سازمانی را بر عهده دارند. لذا تأمین نیازهای مادی و معنوی آنان و نیز ایجاد یک فضای مناسب هیجانی در محل کار که احتمالاً زمینه ساز توسعه اثربخش بودن بیش از پیش آنهاست، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.برخلاف رفتار یا هوش شناختی، هوش هیجانی  بر درک عواطف و احساسات ما و دیگران تمرکز دارد. و برطبق باور کلی دیوید گلمن  ابداع شده، و او در کتاب خود با نام «هوش هیجانی» عنوان کرده است که چرا آن می‌تواند اهمیت بیشتری از ضریب هوشی داشته باشد. این کتاب برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ منتشر شد. به گفته «گلمن»، هوش هیجانی ظرفیتی برای به رسمیت شناختن مالکیت احساسات خودمان و دیگران، و ایجادانگیزه برای مدیریت عواطف خوب در خود و در روابطمان است.امروزه نقش هوش هیجانی در اثربخشی بازاریابی شرکت‌ها و صنایع برجسته تر شده است و مدیران شرکت‌ها در تلاش برای رسیدن به یک موقعیت رقابتی خوب از طریق قابلیتهای فردی و اجتماعی هوش هیجانی و رسیدن به یک بازاریابی اثربخش می‌باشند. مفهوم اثربخشی بازاریابی وابسته یا در ارتباط قوی، جهت دستیابی شرکت به نتایج ارزشمندی مانند: رشد بلندمدت، افزایش رضایت مشتری، مزیت رقابتی و جهت گیری استراتژیک شرکت، سهم بازار بیشتر از رقبا، تبلیغات و سهم تبلیغاتی از بازار را ایجاد می‌کند. ابعاد “گلمن” از هوش هیجانی به عنوان متغیر‌های پیش بینی کننده و ۵ مقیاس درجه‌ای اثربخشی بازاریابی کاتلر به عنوان متغیر‌های معیار تصویب شده است(نوکا و آهیائوزو ، 2009: 865).پس می‌توان گفت که منابع انسانی مهمترین سرمایه‌های کسب و کار هستند و اقدامات و سیاست‌های پرسنلی خوب و صحیح به علاوه توانایی مدیر در استفاده از توانایی‌ها و انرژی‌های فیزیکی و ذهنی افراد مهمترین عوامل موفقیت سازمان‌ها هستند. نیروی انسانی یکی از عوامل کلیدی در بهبود اثربخشی شرکت‌های مختلف می‌باشد. این نیروی انسانی است که تصمیم می‌گیرد چگونه از زمان، تجهیزات، موادو… موجود در شرکت استفاده کند و چگونه نیازهای مشتری را مرتفع کند. و از آن جایی که استفاده از کار تیمی و گروهی در سازمان‌ها در حال افزایش است، کارکنان دریافتند که برای اینکه بتوانند در کنار سایر اعضای تیم مشغول به کار شوند، باید خود را با محیط کاری جدید هماهنگ کنند. لذا مدیران جهت سوق دادن تیم‌های جدید به سمت کار گروهی مفیدتر و مؤثرتر در یک واحد یا مجموعه به دنبال نفراتی با هوش هیجانی بیشتر و مهارت‌های بالا در برقراری ارتباطات انسانی می‌باشند(دادخواه، 1387).تعریف هوش هیجانیهوش هیجانی یک اصطلاح فراگیر است که مجموعه گسترده‌ای از مهارت‌ها و خصوصیات فردی را در بر می‌گیرد و معمولاً به مهارت‌های بین فردی و درون فردی اطلاق می‌گردد که فراتر از حوزه‌های مشخصی از دانش‌های پیشین، بهره هوشی و مهارت‌های فنی یا حرفه‌ای می‌باشد . همانند تعریف هوش، در تعریف هوش هیجانی اتفاق نظر میان روانشناسان وجود ندارد و برای تعریف آن از ویژگی هایش استفاده می‌شود. صاحب نظران، هوش هیجانی را با توجه به ویژگی‌ها و کارکردهای آن به صورت زیر تعریف کرده‌اند: مایر و سالوی ، هوش هیجانی را توانایی ارزیابی، بیان و تنظیم احساسات خود و دیگران استفاده کارآمد از آن تعریف می‌کنند(خائف الهی و دوستا، ۱۳۸۲: ۵۳). 350)گلمن در تعریف هوش هیجانی می‌گوید: «مهارتی است که دارنده آن می‌تواند از طریق خودآگاهی، روحیات خود را کنترل کند، از طریق خودمدیریتی آن را بهبود بخشد، از طریق همدلی تأثیر آنها را درک کند و از طریق مدیریت روابط به شیوه‌ای رفتار کند که روحیه خود و دیگران را بالا ببرد»(گلمن، 2001: 43).بار آن هوش هیجانی را عامل مهمی در شکوفایی توانایی افراد برای کسب موفقیت در زندگی تلقی می‌کند و آن را با سلامت عاطفی و در مجموع با سلامت روانی افراد مرتبط می‌داند(بار آن ، 1997: 210).بنابراین هوش هیجانی را توانایی استفاده از احساس و عواطف خود و دیگران در رفتارهای فردی و گروهی جهت کسب اهداف می‌توان تعریف کرد. با این همه هوش هیجانی بسیار بیشتر از بهره هوشی خصایص را در اختیار ما قرار می‌دهد که به کمک آنها می‌توانیم چهره انسانی مان را کامل تر کنیم. (گلمن، ۱۳۸۰، ۷۵).به همین جهت در این قسمت به بررسی پنج نوع از ابعاد هوش هیجانی گلمن (خود آگاهی، خود انگیزشی، خود مدیریتی، آگاهی اجتماعی، مدیریت روابط) و تأثیر آن بر روی اثربخشی بازاریابی  کاتلر بر کارکنان پرداخته شده است.هوش بازاريابيمفهوم هوش به عنوان قسمتي از استراتژي بازاريابي با افزايش قدرت رقابتي شركت و پردازش برنامه‌هاي استراتژيك آن، به مفاهيم بازاريابي اضافه شده است (جوهري و استفنز، 2006: 61). هوش بازاريابي هنري است كه سازمانهاي مختلف به آن احتياج دارند. دستيابي به هوش بازاريابي تنها با استفاده همزمان از علم و هنر ميسر است. هوش نه تنها قابليت فردي، بلكه قابليتي سازماني است كه از محيط سازمان كسب می‌شود. هوش بازاريابي، آميخته اي از سه مقوله فرد، سازمان و محيط(همان منبع). تاكنون تعاريف مختلفي از هوش بازاريابي ارائه شده است؛ ازجمله آن، تعريف كاتلر از هوش بازاريابي است: اطلاعات هر روزه در مورد تغييرات در محيط بازاريابي كه مديران در آماده سازي و تطبيق برنامه هاي بازاريابي كمك می‌كند.(پري پوراس و همكاران ، 2005)آقاي جافه(به عنوان كسي كه بيشترين فعاليت را در اين بحث انجام داده است) هوش بازاريابي را جمع‌آوری اطلاعات از محيط بيرون و مجموعه فعاليتهاي درون شركت می‌داند (سانگ و جف، 2009).به نظر نويسندگان با توجه به مفهومي كه در واژه هوش وجود دارد، هوش بازاريابي يك توانايي در فرد يا سازمان است كه به مديران ارشد براي دستيابي به استراتژي، برنامه، هدف و يا حتي چشم انداز سازمان كمك شاياني می‌كند، در واقع سيستم هوش بازاريابي مشخص می‌كند كه چه نوع هوشي مورد نياز است و آن را از محيط دريافت می‌كند و در اختيار سازمان قرار می‌دهد(تان و احمد ، 1999)در مقالات و كتب مختلف، هوش در سه حوزه مطرح می‌شود: هوش بازاريابي، هوش رقبا و هوش كسب و كار. بايد دقت داشت كه هوش بازاريابي چيزي فراتر از هوش رقبا و كسب و كار است؛ اما در بعضي از مطالعات اين سه به صورت يك سيكل نشان داده می‌شود. اين بدين معناست كه اين سه می‌توانند لازم و ملزوم يكديگر باشند(رايت، 2006)بسياري از اطلاعات هوش رقبا، می‌تواند در هوش بازاريابي استفاده شود تا به عنوان يك ورودي براي آن، بتوان يك پروسه پوياي طراحي بازار را تدوين كرد . بنابراين هوش بازاريابي می‌تواند شامل اطلاعات مربوط به محيط كلان، محيط بازار، مشتريان، رقبا و عملكرد گذشته يك سازمان درباره آميخته بازاريابي باشد(بارتلت، گشال و كاتلر، 2001).هوش بازاريابي را می‌توان از منابع مختلفي ازجمله مجلات، نشريات بازرگاني، صحبت با مشتريان، تامين‌كنندگان و توزيع‌كنندگان، همچنين با صحبت با مديران ديگر شركتها كسب كرد(كالف و رايت، 2008)مشخصات هوش بازاريابيبا توجه به مباحث عنوان شده و درجه اهميت هوش بازاريابي براي سازمان، به منظور اجراي موفقيت آميز و استفاده صحيح از اين مفهوم، ابتدا بايد مشخصات و ويژگي هاي هوش بازاريابي شناخته شود. اين مشخصات عبارتند از: ارتباط داشتن : هوش بايد براي تصميم گيرندگان اصلي اطلاعات مهم مربوط به موقعيت را بدهد و از ارائه اطلاعات نامرتبط و اطلاعاتي كه اهميت كمي دارند، اجتناب كند. قابل استفاده  بودن: هوش بايد در قالبي مناسب، قابل درك و قابل استفاده براي مديران باشد تا در آنها انگيزه لازم را ايجادكند و اطلاعات را بگونه اي ارائه كند تا مديران قادر به استفاده از آن در حوزه هاي مختلف باشند.زمان 2: هوش بايد در زمان مناسب به دست گيرنده برسد تا بتواند تصميمات موثر اتخاذ كند. همچنين امنيت آن بايد مد نظر باشد به اين معني كه اطلاعات حاصل از سيستم هوش بازاريابي به دست رقبا و افراد خارج از سازمان نيفتد (فاهي ، 2007).صحت و دقت : هوش بايد واقعا صحيح باشد، تجزيه و تحليل‌ها بدرستي و با دقت و با توجه به جوانب مختلف انجام شده باشد، گيرنده اطلاعات بايد به فرستنده اطلاعات اعتماد داشته باشد و نهايتاً هوش بايد بالاترين كيفيت را داشته باشد.كامل بودن : هوش بايد حتي الامكان شامل تمام رويدادها و حالات ممكن باشد، به طور صحيح تحليل شود و براي تصميم گيرنده واضح و روشن باشد.اهداف : هوش بايد بدون گرايش و انحراف باشد، ديدگاه شخصي بايد به عنوان نظر شخصي مشخص شود و براهداف سازماني متمركز باشد(هاستر ، 2005)قسمتهایی از پیشینه تحقیق:كاراياني(2006 ) در تحقيق خود با عنوان تأثيرات فرهنگ در خلق هوش بازاريابي از طريق اينترنت و ايجاد ارزش در سازمان هاي B2B و با توجه به ارزش روزافزون اينترنت در شركتها، به بررسي راه هاي دستيابي به هوش بازاريابي از طريق اينترنت و بررسي ارتباط هوش كسب شده ازطريق اينترنت و ايجاد ارزش براي آن ومتغيرهايي چون ارتباطات با مشتري، نوآوري، بهره وري و كارايي و ميزان اين ارتباطات می‌پردازد . اين تحقيق از طريق اينترنت انجام شد و پرسشنامه هاي پاسخ داده شده، 240 مورد از شركتهاي B2B از كشورهاي اروپايي، كانادايي و آسيايي است. اين شركت‌ها به صورت تصادفي از طريق جستجو از طريق سايت ياهو  انتخاب شده‌اند. نتايج اين تحقيق با استفاده از فنون آماري مانند رگرسيون و آماره و مدل معادله ساختاري به دست آمده است. يافته هاي اين تحقيق شواهدي را ارائه كرده كه T نشان می‌دهد اينترنت به عنوان يك شبكه كسب و كار مجازي به زندگي درون سازمان‌ها نفوذ كرده و فرصتهاي فراواني را پيش روي سازمان‌ها قرار داده است. همچنين مشخص كرده كه ميزان ارزش سازمانها به اين مقوله و فرهنگ سازماني در اين مقوله تاثير بسزايي داشته است. نوع نمونه گيري و تجزيه و تحليل آن و توجه به منبع مهم اينترنت از جمله نقاط قوت آن است. از نقاط ضعف آن، اين است كه مشخص نشده كه چرا اين متغيرها انتخاب شده، همچنين تعداد نمونه‌ها، با توجه به دامنه گسترده و مخاطبان آن، اندك است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی چارچوب نظري هوش بازا

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پیشینه و مبانی نظری بورس اوراق بهادار

    پیشینه و مبانی نظری بورس اوراق بهادار دانلود پیشینه و مبانی نظری بورس اوراق بهادار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : 2 - 1 - مقدمه 2 - 2 - بورس…

  • پروپوزال روش تحقیق نقش انگیزه شغلی در رابطه بین ویژگی های شغلی و اهمال کاری شغلی همراه با پرسشنامه

    انگیزه شغلی,پرسشنامه انگیزه شغلی,پرسشنامه اهمال کاری,پرسشنامه ویژگی شغلی,تحقیق نقش انگیزه شغلی,رابطه انگیزه شغلی با کم کاری,علل بروز اهمال کاری,نقش انگیزه شغلی در رابطه با کم کاری,نقش انگیزه شغلی در رابطه بین ویژگی های شغلی و اهمال کاری شغلی دانلود فایل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رهبری خدمتگزار

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رهبری خدمتگزار دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رهبری خدمتگزار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : رهبری خدمتگزار 2 - 3 - 1 تعریف رهبری :…

  • پاورپوینت سلامت روانی در فضای مجازی

    پاورپوینت سلامت روانی در فضای مجازی دانلود پاورپوینت سلامت روانی در فضای مجازی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بخشی از متن پاورپوینت: اینترنت مانند تمام وسایل ارتباط جمعی جنبه های مثبت و منفی…

  • پاورپوینت بدهی های بلندمدت

    پاورپوینت بدهی های بلندمدت برچسب ها: پاورپوینت بدهی های بلندمدتبدهی های بلندمدتتعریف دارایی هاتعریف بدهی ها و حقوق صاحبان سهاممقایسه اوراق قرضه با سهامعوامل اثرگذار بر تصمیمادعا نسبت به دارایی هاتعیین ارزش سند بدهی در بازارقصد یا نیت سرمایه گذار…

  • تحقیق درمورد اقدامات تاميني و تربيتي در لبنان

    تحقیق درمورد اقدامات تاميني و تربيتي در لبنان برچسب ها: تحقیق درمورد اقدامات تاميني و تربيتي در لبنان رفتن به سایت اصلی تحقیق درمورد اقدامات تاميني و تربيتي در لبنان دسته بندي : حقوق جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات…

  • قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 3

    قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 3 دانلود قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 3 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 3 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • قالب پاورپوینت ورزش 6

    قالب پاورپوینت ورزش 6 دانلود قالب پاورپوینت ورزش 6 دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت ورزش 6 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …   اسلاید…

  • بررسی رابطه تاب آوری و هوش معنوی با سلامت روان دانشجویان

    بررسی رابطه تاب آوری و هوش معنوی با سلامت روان دانشجویان برچسب ها: پایان نامه تاب آوریتحقیق هوش معنویپایان نامه سلامت روانبررسی رابطه تاب آوری و هوش معنوی با سلامت روان دانشجویانهوش معنوی و مؤلفه های آنهوش معنوی و سلامت…

  • آشنایی با آهک

    آشنایی با آهک دانلود آشنایی با آهک دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل آشنایی با آهک فهرست مقدمهآهکتاریخچه به کارگیری آهک توسط انسانبکارگیری آهکمصارف آهکسنگ آهکسنگ آهک پرمایه و کم مایهآهک پزیتولید پوشش دیرگداز از آهککوره های…

  • مبانی نظری پیشینه تحقیق هموارسازی سود (فصل دوم)

    مبانی نظری پیشینه تحقیق هموارسازی سود (فصل دوم) برچسب ها: دانلود مبانی نظری پیشینه تحقیق هموارسازی سود (فصل دوم)مبانی نظری فرمول هموارسازی سودمقاله هموارسازی سودپیشینه تحقیق انواع هموارسازی سودپیشینه پژوهش مفهوم مدیریت سودفصل دوم پایان نامه تعریف هموارسازی سودچارچوب نظری…

  • پاورپوینت قیامت و حسابرسی بندگان

    پاورپوینت قیامت و حسابرسی بندگان دانلود پاورپوینت قیامت و حسابرسی بندگان دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل   پاورپوینت با موضوع قیامت و حسابرسی بندگان،در حجم 17 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: حقیقت مرگ…

  • رضایتمندی شغلي

    رضایت مندی شغلی دانلود فایل اصلی رضایتمندی شغلي از سایت دانلود فایل تحقیق رضایتمندی شغلي در حجم 41 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با منابع درون متن و با قسمتی از متن زیر:تعاريف رضایتمندی شغلي :رضایتمندی…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم بودجه و بودجه ریزی

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم بودجه و بودجه ریزی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم بودجه و بودجه ریزی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 . 1 - مقدمه…

  • پاورپوینت مدیریت استراتژیک ازایده تا عمل

    پاورپوینت مدیریت استراتژیک ازایده تا عمل برچسب ها: مراحل مدیریت استراتژیکرشته مدیریت استراتژیکمفاهیم مدیریت استراتژیکتاریخچه مدیریت استراتژیکمدیریت استراتژیک مقالهمدیریت استراتژیک چیست؟ pdfمدیریت استراتژیک pptمدیریت استراتژیک کتاب رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مدیریت استراتژیک ازایده تا عمل دسته بندي : مدیریت…

  • بهبود عملیات شیرین سازی گاز اتان در فازهای 9و10 پارس جنوبی توسط حلال DEA

    پارس جنوبی,حلال DEA,شیرین سازی,گاز اتان دانلود فایل اصلی بهبود عملیات شیرین سازی گاز اتان در فازهای 9و10 پارس جنوبی توسط حلال DEA از سایت دانلود فایل تحقیق  بهبود عملیات شیرین سازی گاز اتان در فازهای 9و10 پارس جنوبی  توسط حلال…

  • دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی خانه معمار

    برنامه فیزیکی طراحی خانه معمار,دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی خانه هنرمندان,طراحی خانه معمار,طراحی معماری خانه معمار,ظوابط و استانداردهای طراحی خانه معمار,مطالعات معماری طراحی خانه معمار دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی خانه معمار از سایت دانلود…

  • ادبیات نظری موسیقی و عناصر آن،موسیقی درمانی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری موسیقی و عناصر آن,پیشینه نظری موسیقی و عناصر آن,چارچوب نظری موسیقی و عناصر آن و موسیقی درمانی,دانلود مبانی نظری موسیقی درمانی,فصل دوم پایان نامه موسیقی و عناصر آن,موسیقی درمانی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری موسیقی و عناصر آن،موسیقی…

  • دانلود پاورپوینت درس نهم دین و زندگی پیش دانشگاهی با موضوع برنامه‌ای برای فردا

    دانلود پاورپوینت درس نهم دین و زندگی پیش دانشگاهی با موضوع برنامه‌ای برای فردا برچسب ها: درس دهم دین و زندگی پیش دانشگاهیخلاصه درس 10 دینی پیش دانشگاهیسوالات درس به درس دین و زندگی پیش دانشگاهیدرس 9 دینی پیش دانشگاهیدرس…

  • بررسی عدم اطمینان اطلاعاتی و واکنش کمتر از حد سرمایه گذاران

    بررسی عدم اطمینان اطلاعاتی و واکنش کمتر از حد سرمایه گذاران برچسب ها: عدم اطمینان اطلاعاتیواکنش کمتر از حد سرمایه گذاران فرضیه بازار های کارا مالی رفتاریبررسی عدم اطمینان اطلاعاتی و واکنش کمتر از حد سرمایه گذارانانواع بازار کاراانواع کارایی…

  • بررسی ارزیابی وضعیت سرمایه فکری درشرکت مهندسی وتوسعه نفت

    بررسی ارزیابی وضعیت سرمایه فکری درشرکت مهندسی وتوسعه نفت برچسب ها: بررسی ارزیابی وضعیت سرمایه فکری درشرکت مهندسی وتوسعه نفتپایان نامه بررسی سرمایه فکریمبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه فکریسرمایه فکری در حسابداریانواع سرمایه فکریمقاله سرمایه فکریسرمایه فکری چیستابعاد سرمایه…

  • پرسش نامه الگوهای ارتباطی زوجین (CPQ)

    پرسش نامه الگوهای ارتباطی زوجین (CPQ) دانلود پرسش نامه الگوهای ارتباطی زوجین (CPQ) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسش نامه الگوهای ارتباطی(CPQ): این پرسشنامه را کریستنسن و سالاوی (1984) در دانشگاه کالیفرنیا را…

  • بررسی قابلیت اعتماد و مربوط بودن ارزش های گزارش شده سرقفلی و دارایی های نامشهود د

    بررسی قابلیت اعتماد و مربوط بودن ارزش های گزارش شده سرقفلی و دارایی های نامشهود د برچسب ها: دارایی های نامشهوددارایی های نامشهود چیستانواع دارایی های نامشهودنحوه محاسبه استهلاک دارایی نامشهودانواع دارایی های مشهود قابلیت اعتمادبررسی قابلیت اعتماد و مربوط…

  • پاورپوینت بازی های المپیک از گذشته تا امروز

    پاورپوینت بازی های المپیک از گذشته تا امروز برچسب ها: پاورپوینت بازی های المپیک از گذشته تا امروزالمپیکتاریخچه المپـیکتقسیم المپیکالمپیک باستـانالمپیـک نوینکنگره المپیکپرچم المپیکهدف المپیک رفتن به سایت اصلی پاورپوینت بازی های المپیک از گذشته تا امروز دسته بندي :…

  • پیشینه و مبانی نظری یادگیری و تکلیف

    پیشینه و مبانی نظری یادگیری و تکلیف دانلود پیشینه و مبانی نظری یادگیری و تکلیف دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق یادگیری وتکلیف فصل دوم مقدمه 15 يادگيري از ديدگاه…

  • پاورپوینت معماری سبز

    پاورپوینت معماری سبز برچسب ها: دانلود پاورپوینت معماری سبزمعماری سبزدانلود پاورپوینت پروژه معماریمعرفی بام سبزتحقیق معماری سبزپاورپوینت معماری سبزپاورپوینت بررسی معماری سبزپاورپوینت سبک فرآیند سبز در معماری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت معماری سبز دسته بندي : معماری جزئیات و…

  • ادبیات نظری تحقیق اشتغال زنان روستایی و اقتصاد خانوار - Copy

    ادبیات نظری تحقیق اشتغال زنان روستایی و اقتصاد خانوار - Copy دانلود ادبیات نظری تحقیق اشتغال زنان روستایی و اقتصاد خانوار - Copy دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار :…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق کیفیت زندگی

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق کیفیت زندگی دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق کیفیت زندگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 9 1 - 2 مقدمه 9 2 - 2 تاريخچة موضوع در جهان…

  • فایل پاورپوینت نوشهرگرایی

    فایل پاورپوینت نوشهرگرایی برچسب ها: دانلود پاورپوینت نوشهرگرایینوشهرگراییNEW URBANISMاصول نوشهرسازي در منشور CNU پاورپوینت نوشهرگراییاصول رویکردهای مختلف در نوشهرسازیپاورپوینت نوشهرسازیشهرسازیپاورپوینت بررسی نوشهرگرائیپاورپوینت آشنایی با اصول نوشهرگرائیمنشور CNU رفتن به سایت اصلی فایل پاورپوینت نوشهرگرایی دسته بندي : شهرسازی جزئیات و…

  • مجموعه تم پاورپوینت برای رشته های اقتصاد و حسابداری

    مجموعه تم پاورپوینت برای رشته های اقتصاد و حسابداری دانلود مجموعه تم پاورپوینت برای رشته های اقتصاد و حسابداری دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود مجموعه تم پاورپوینت برای رشته های اقتصاد و حسابداری قالب های…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری خانواده(فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري سازگاری خانواده,پيشينه,پيشينه نظري اختلالات سازگاری,چارچوب نظري دیدگاه های سازگاری,دانلود مباني نظري سازگاری و ناسازگاری,فصل دوم پایان نامه ارشد سازگاری,مباني نظري سازگاری زناشویی,مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دو) سازگاری خانواده دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • مبانی نظری جامعه اطلاعاتی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، شهر الکترونیک

    مبانی نظری جامعه اطلاعاتی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، شهر الکترونیک دانلود مبانی نظری جامعه اطلاعاتی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، شهر الکترونیک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل جامعه اطلاعاتی مانوئل كسلز استاد برنامه ريزي…

  • ادبیات نظری تحقیق بهداشت روانی و بیماری سرطان (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری بهداشت روانی و بیماری سرطان,ادبیات نظری تحقیق بهداشت روانی و بیماری سرطان,تحقیق بهداشت روانی و بیماری سرطان,چارچوب نظری بیماری سرطان و بهداشت روانی,فصل دوم پایان نامه بهداشت روانی و بیماریهای روانی,مبانی نظری بیماری سرطان و بهداشت روانی دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه اثرات سالخوردگی بر بازدارندگی توسعه اقتصادی - اجتماعی روستاها

    مبانی نظری و پیشینه اثرات سالخوردگی بر بازدارندگی توسعه اقتصادی - اجتماعی روستاها دانلود مبانی نظری و پیشینه اثرات سالخوردگی بر بازدارندگی توسعه اقتصادی - اجتماعی روستاها دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پیش…

  • پیشینه و مبانی نظری حاکمیت شرکتی و درماندگی مالی

    پیشینه و مبانی نظری حاکمیت شرکتی و درماندگی مالی دانلود پیشینه و مبانی نظری حاکمیت شرکتی و درماندگی مالی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - ادبیات تحقیق 10 2 -…