مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی,چارچوب نظري هوش بازا,دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی,مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم اختلالات خواب (فصل دوم پایان نامه)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) در 61 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:هوش هیجانییکی از منابع مهم در هر شرکتی، که بی‌شک یکی از مبناهای اصلی و اساسی توسعه است، همانا نیروی انسانی آن است که مجموعه‌ای از افراد با نیازهای بی‌شمار را در برمی گیرد. این افراد در صورت رفع نیازهایشان و داشتن انگیزه کافی، استعداد، توان و مهارت خود را در جهت خدمت به سازمان متبوعه به کار خواهند گرفت. اگر افراد در شرکت‌ها به خوبی عمل نکنند آنگاه آن شرکت در رسیدن به اهداف و انجام وظایف و مسؤلیت‌های خطیر خود با مشکلات عدیده مواجه خواهد شد. از آنجایی که کارکنان واحد بازاریابی و فروش، نقش اساسی و بنیادی در ایجاد یک کار اثربخش در واحد سازمانی را بر عهده دارند. لذا تأمین نیازهای مادی و معنوی آنان و نیز ایجاد یک فضای مناسب هیجانی در محل کار که احتمالاً زمینه ساز توسعه اثربخش بودن بیش از پیش آنهاست، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.برخلاف رفتار یا هوش شناختی، هوش هیجانی  بر درک عواطف و احساسات ما و دیگران تمرکز دارد. و برطبق باور کلی دیوید گلمن  ابداع شده، و او در کتاب خود با نام «هوش هیجانی» عنوان کرده است که چرا آن می‌تواند اهمیت بیشتری از ضریب هوشی داشته باشد. این کتاب برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ منتشر شد. به گفته «گلمن»، هوش هیجانی ظرفیتی برای به رسمیت شناختن مالکیت احساسات خودمان و دیگران، و ایجادانگیزه برای مدیریت عواطف خوب در خود و در روابطمان است.امروزه نقش هوش هیجانی در اثربخشی بازاریابی شرکت‌ها و صنایع برجسته تر شده است و مدیران شرکت‌ها در تلاش برای رسیدن به یک موقعیت رقابتی خوب از طریق قابلیتهای فردی و اجتماعی هوش هیجانی و رسیدن به یک بازاریابی اثربخش می‌باشند. مفهوم اثربخشی بازاریابی وابسته یا در ارتباط قوی، جهت دستیابی شرکت به نتایج ارزشمندی مانند: رشد بلندمدت، افزایش رضایت مشتری، مزیت رقابتی و جهت گیری استراتژیک شرکت، سهم بازار بیشتر از رقبا، تبلیغات و سهم تبلیغاتی از بازار را ایجاد می‌کند. ابعاد “گلمن” از هوش هیجانی به عنوان متغیر‌های پیش بینی کننده و ۵ مقیاس درجه‌ای اثربخشی بازاریابی کاتلر به عنوان متغیر‌های معیار تصویب شده است(نوکا و آهیائوزو ، 2009: 865).پس می‌توان گفت که منابع انسانی مهمترین سرمایه‌های کسب و کار هستند و اقدامات و سیاست‌های پرسنلی خوب و صحیح به علاوه توانایی مدیر در استفاده از توانایی‌ها و انرژی‌های فیزیکی و ذهنی افراد مهمترین عوامل موفقیت سازمان‌ها هستند. نیروی انسانی یکی از عوامل کلیدی در بهبود اثربخشی شرکت‌های مختلف می‌باشد. این نیروی انسانی است که تصمیم می‌گیرد چگونه از زمان، تجهیزات، موادو… موجود در شرکت استفاده کند و چگونه نیازهای مشتری را مرتفع کند. و از آن جایی که استفاده از کار تیمی و گروهی در سازمان‌ها در حال افزایش است، کارکنان دریافتند که برای اینکه بتوانند در کنار سایر اعضای تیم مشغول به کار شوند، باید خود را با محیط کاری جدید هماهنگ کنند. لذا مدیران جهت سوق دادن تیم‌های جدید به سمت کار گروهی مفیدتر و مؤثرتر در یک واحد یا مجموعه به دنبال نفراتی با هوش هیجانی بیشتر و مهارت‌های بالا در برقراری ارتباطات انسانی می‌باشند(دادخواه، 1387).تعریف هوش هیجانیهوش هیجانی یک اصطلاح فراگیر است که مجموعه گسترده‌ای از مهارت‌ها و خصوصیات فردی را در بر می‌گیرد و معمولاً به مهارت‌های بین فردی و درون فردی اطلاق می‌گردد که فراتر از حوزه‌های مشخصی از دانش‌های پیشین، بهره هوشی و مهارت‌های فنی یا حرفه‌ای می‌باشد . همانند تعریف هوش، در تعریف هوش هیجانی اتفاق نظر میان روانشناسان وجود ندارد و برای تعریف آن از ویژگی هایش استفاده می‌شود. صاحب نظران، هوش هیجانی را با توجه به ویژگی‌ها و کارکردهای آن به صورت زیر تعریف کرده‌اند: مایر و سالوی ، هوش هیجانی را توانایی ارزیابی، بیان و تنظیم احساسات خود و دیگران استفاده کارآمد از آن تعریف می‌کنند(خائف الهی و دوستا، ۱۳۸۲: ۵۳). 350)گلمن در تعریف هوش هیجانی می‌گوید: «مهارتی است که دارنده آن می‌تواند از طریق خودآگاهی، روحیات خود را کنترل کند، از طریق خودمدیریتی آن را بهبود بخشد، از طریق همدلی تأثیر آنها را درک کند و از طریق مدیریت روابط به شیوه‌ای رفتار کند که روحیه خود و دیگران را بالا ببرد»(گلمن، 2001: 43).بار آن هوش هیجانی را عامل مهمی در شکوفایی توانایی افراد برای کسب موفقیت در زندگی تلقی می‌کند و آن را با سلامت عاطفی و در مجموع با سلامت روانی افراد مرتبط می‌داند(بار آن ، 1997: 210).بنابراین هوش هیجانی را توانایی استفاده از احساس و عواطف خود و دیگران در رفتارهای فردی و گروهی جهت کسب اهداف می‌توان تعریف کرد. با این همه هوش هیجانی بسیار بیشتر از بهره هوشی خصایص را در اختیار ما قرار می‌دهد که به کمک آنها می‌توانیم چهره انسانی مان را کامل تر کنیم. (گلمن، ۱۳۸۰، ۷۵).به همین جهت در این قسمت به بررسی پنج نوع از ابعاد هوش هیجانی گلمن (خود آگاهی، خود انگیزشی، خود مدیریتی، آگاهی اجتماعی، مدیریت روابط) و تأثیر آن بر روی اثربخشی بازاریابی  کاتلر بر کارکنان پرداخته شده است.هوش بازاريابيمفهوم هوش به عنوان قسمتي از استراتژي بازاريابي با افزايش قدرت رقابتي شركت و پردازش برنامه‌هاي استراتژيك آن، به مفاهيم بازاريابي اضافه شده است (جوهري و استفنز، 2006: 61). هوش بازاريابي هنري است كه سازمانهاي مختلف به آن احتياج دارند. دستيابي به هوش بازاريابي تنها با استفاده همزمان از علم و هنر ميسر است. هوش نه تنها قابليت فردي، بلكه قابليتي سازماني است كه از محيط سازمان كسب می‌شود. هوش بازاريابي، آميخته اي از سه مقوله فرد، سازمان و محيط(همان منبع). تاكنون تعاريف مختلفي از هوش بازاريابي ارائه شده است؛ ازجمله آن، تعريف كاتلر از هوش بازاريابي است: اطلاعات هر روزه در مورد تغييرات در محيط بازاريابي كه مديران در آماده سازي و تطبيق برنامه هاي بازاريابي كمك می‌كند.(پري پوراس و همكاران ، 2005)آقاي جافه(به عنوان كسي كه بيشترين فعاليت را در اين بحث انجام داده است) هوش بازاريابي را جمع‌آوری اطلاعات از محيط بيرون و مجموعه فعاليتهاي درون شركت می‌داند (سانگ و جف، 2009).به نظر نويسندگان با توجه به مفهومي كه در واژه هوش وجود دارد، هوش بازاريابي يك توانايي در فرد يا سازمان است كه به مديران ارشد براي دستيابي به استراتژي، برنامه، هدف و يا حتي چشم انداز سازمان كمك شاياني می‌كند، در واقع سيستم هوش بازاريابي مشخص می‌كند كه چه نوع هوشي مورد نياز است و آن را از محيط دريافت می‌كند و در اختيار سازمان قرار می‌دهد(تان و احمد ، 1999)در مقالات و كتب مختلف، هوش در سه حوزه مطرح می‌شود: هوش بازاريابي، هوش رقبا و هوش كسب و كار. بايد دقت داشت كه هوش بازاريابي چيزي فراتر از هوش رقبا و كسب و كار است؛ اما در بعضي از مطالعات اين سه به صورت يك سيكل نشان داده می‌شود. اين بدين معناست كه اين سه می‌توانند لازم و ملزوم يكديگر باشند(رايت، 2006)بسياري از اطلاعات هوش رقبا، می‌تواند در هوش بازاريابي استفاده شود تا به عنوان يك ورودي براي آن، بتوان يك پروسه پوياي طراحي بازار را تدوين كرد . بنابراين هوش بازاريابي می‌تواند شامل اطلاعات مربوط به محيط كلان، محيط بازار، مشتريان، رقبا و عملكرد گذشته يك سازمان درباره آميخته بازاريابي باشد(بارتلت، گشال و كاتلر، 2001).هوش بازاريابي را می‌توان از منابع مختلفي ازجمله مجلات، نشريات بازرگاني، صحبت با مشتريان، تامين‌كنندگان و توزيع‌كنندگان، همچنين با صحبت با مديران ديگر شركتها كسب كرد(كالف و رايت، 2008)مشخصات هوش بازاريابيبا توجه به مباحث عنوان شده و درجه اهميت هوش بازاريابي براي سازمان، به منظور اجراي موفقيت آميز و استفاده صحيح از اين مفهوم، ابتدا بايد مشخصات و ويژگي هاي هوش بازاريابي شناخته شود. اين مشخصات عبارتند از: ارتباط داشتن : هوش بايد براي تصميم گيرندگان اصلي اطلاعات مهم مربوط به موقعيت را بدهد و از ارائه اطلاعات نامرتبط و اطلاعاتي كه اهميت كمي دارند، اجتناب كند. قابل استفاده  بودن: هوش بايد در قالبي مناسب، قابل درك و قابل استفاده براي مديران باشد تا در آنها انگيزه لازم را ايجادكند و اطلاعات را بگونه اي ارائه كند تا مديران قادر به استفاده از آن در حوزه هاي مختلف باشند.زمان 2: هوش بايد در زمان مناسب به دست گيرنده برسد تا بتواند تصميمات موثر اتخاذ كند. همچنين امنيت آن بايد مد نظر باشد به اين معني كه اطلاعات حاصل از سيستم هوش بازاريابي به دست رقبا و افراد خارج از سازمان نيفتد (فاهي ، 2007).صحت و دقت : هوش بايد واقعا صحيح باشد، تجزيه و تحليل‌ها بدرستي و با دقت و با توجه به جوانب مختلف انجام شده باشد، گيرنده اطلاعات بايد به فرستنده اطلاعات اعتماد داشته باشد و نهايتاً هوش بايد بالاترين كيفيت را داشته باشد.كامل بودن : هوش بايد حتي الامكان شامل تمام رويدادها و حالات ممكن باشد، به طور صحيح تحليل شود و براي تصميم گيرنده واضح و روشن باشد.اهداف : هوش بايد بدون گرايش و انحراف باشد، ديدگاه شخصي بايد به عنوان نظر شخصي مشخص شود و براهداف سازماني متمركز باشد(هاستر ، 2005)قسمتهایی از پیشینه تحقیق:كاراياني(2006 ) در تحقيق خود با عنوان تأثيرات فرهنگ در خلق هوش بازاريابي از طريق اينترنت و ايجاد ارزش در سازمان هاي B2B و با توجه به ارزش روزافزون اينترنت در شركتها، به بررسي راه هاي دستيابي به هوش بازاريابي از طريق اينترنت و بررسي ارتباط هوش كسب شده ازطريق اينترنت و ايجاد ارزش براي آن ومتغيرهايي چون ارتباطات با مشتري، نوآوري، بهره وري و كارايي و ميزان اين ارتباطات می‌پردازد . اين تحقيق از طريق اينترنت انجام شد و پرسشنامه هاي پاسخ داده شده، 240 مورد از شركتهاي B2B از كشورهاي اروپايي، كانادايي و آسيايي است. اين شركت‌ها به صورت تصادفي از طريق جستجو از طريق سايت ياهو  انتخاب شده‌اند. نتايج اين تحقيق با استفاده از فنون آماري مانند رگرسيون و آماره و مدل معادله ساختاري به دست آمده است. يافته هاي اين تحقيق شواهدي را ارائه كرده كه T نشان می‌دهد اينترنت به عنوان يك شبكه كسب و كار مجازي به زندگي درون سازمان‌ها نفوذ كرده و فرصتهاي فراواني را پيش روي سازمان‌ها قرار داده است. همچنين مشخص كرده كه ميزان ارزش سازمانها به اين مقوله و فرهنگ سازماني در اين مقوله تاثير بسزايي داشته است. نوع نمونه گيري و تجزيه و تحليل آن و توجه به منبع مهم اينترنت از جمله نقاط قوت آن است. از نقاط ضعف آن، اين است كه مشخص نشده كه چرا اين متغيرها انتخاب شده، همچنين تعداد نمونه‌ها، با توجه به دامنه گسترده و مخاطبان آن، اندك است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی چارچوب نظري هوش بازا

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت قالب بندی فلزی ساختمان

    پاورپوینت قالب بندی فلزی ساختمان دانلود پاورپوینت قالب بندی فلزی ساختمان دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل تمام فعالیت های مربوط به بتن ریزی نیازمند قالب بندی و آرماتورگذاری است. باید در نظر داشت که قالب بندی…

  • الگوهای معماری ایرانی

    الگوهای معماری ایرانی دانلود الگوهای معماری ایرانی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل الگوهای معماری ایرانی فهرست حیاطحوضخانهکریاسورودی حیاط در هر حیاط، حداقل یک حوض وجود دارد. به همراه تبخیر تدریجی آب از سطح حوض، فضای داخل…

  • فایل پاورپوینت آشنایی با بتن ویژه

    فایل پاورپوینت آشنایی با بتن ویژه برچسب ها: دانلود پاورپوینت بتن ویژهبتن ویژهپاورپوینت سمینار بتن ویژهبتن سبزمعرف یتن ویژهافزودنی های بتنروان کننده هامیکروسیلیسبتن خود تحکیم یافتهپاورپوینت آشنایی با بتن ویژه رفتن به سایت اصلی فایل پاورپوینت آشنایی با بتن ویژه…

  • رساله معماری طراحی موزه کودک

    رساله معماری طراحی موزه کودک دانلود رساله معماری طراحی موزه کودک دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پایان نامه معماری طراحی موزه کودک در قالب Word و 153صفحه و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ،دفاع…

  • تحقیق درمورد هیدرولیک چیست؟

    تحقیق درمورد هیدرولیک چیست؟ برچسب ها: تحقیق درمورد هیدرولیک چیست رفتن به سایت اصلی تحقیق درمورد هیدرولیک چیست؟ دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: تحقیق درمورد هیدرولیک چیست؟قالب بندی: وردتعداد صفحات:6قسمتی از تحقیق هیدرولیک…

  • پاورپوینت با موضوع شفیعی کدکنی

    پاورپوینت با موضوع شفیعی کدکنی دانلود پاورپوینت با موضوع شفیعی کدکنی دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل شفیعی کدکنی در سال 1318 هجری شمسی در کدکن از توابع تربت حیدریه متولد شد. شفیعی کدکنی هرگز به دبستان…

  • مقاله بررسی علل ترک تحصیل دانش آموزان ابتدایی شهر شیراز

    آموزش و پرورش,افت تحصیلی,ترک تحصیل,دانش آموزان دانلود فایل اصلی مقاله بررسی علل ترک تحصیل دانش آموزان ابتدایی شهر شیراز از سایت دانلود فایل مقاله بررسی علل ترک تحصیل دانش آموزان ابتدایی در حجم 14 صفحه و در قالب word و…

  • جزوه کامل فیزیک دوم دبیرستان ( ریاضی- تجربی )

    تدریس کامل تمام مطالب فیزیک دوم دبیرستان,جزوه کامل فیزیک دوم دبیرستان,جزوه کنکور فیزیک دوم دبیرستان,فیزیک 2 دبیرستان,فیزیک دوم دبیرستان,فیزیک دوم دبیرستان در کنکور,فیزیک دوم دبیرستان رشته ریاضی,نکات فیزیک دوم دبیرستان برای کنکور دانلود فایل اصلی جزوه کامل فیزیک دوم دبیرستان…

  • بررسی تطبیقی الگوریتمهای ترکیبی کارا به منظور ارزیابی عملکرد مالی شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران

    بررسی تطبیقی الگوریتمهای ترکیبی کارا به منظور ارزیابی عملکرد مالی شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی عملکرد مالیمبانی نظیر و پیشینه پژوهش معیارهای مالیمفهوم عملکرد مالیعملکرد مالی pdfتعریف مفهومی عملکرد مالیپایان نامه عملکرد…

  • مبانی نظری پژوهش و تحقیقات پیشین اجتناب و فرار مالیاتی و گزارشگری مالی (فصل دوم حسابداری)

    مبانی نظری پژوهش و تحقیقات پیشین اجتناب و فرار مالیاتی و گزارشگری مالی (فصل دوم حسابداری) برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دو) فرار مالیاتیدانلود مبانی نظری اجتناب از مالیاتنظریه تمایز فرار مالیاتی و اجتناب مالیاتیمبانی نظری مفهوم…

  • بررسی رابطه بین سطح افشای کامل اطلاعات مالی (قابل اتکاء بودن و به موقع بودن) و هموارسازی سود در شرک

    بررسی رابطه بین سطح افشای کامل اطلاعات مالی (قابل اتکاء بودن و به موقع بودن) و هموارسازی سود در شرک برچسب ها: سطح افشاء هموارسازی سود به موقع بودن قابلیت اتکاءبررسی رابطه بین سطح افشای کامل اطلاعات مالی (قابل اتکاء…

  • مبانی نظری اختلال وسواس فکری عملی بر حسب جدیدترین تغییرات دی اس ام 2014

    مبانی نظری اختلال وسواس فکری عملی بر حسب جدیدترین تغییرات دی اس ام 2014 برچسب ها: مبانی نظری اختلال وسواس اجباریادبیات نظری وسواس از دیدگاه سنتیمبانی نظری تعریف وسواسادبیات نظری پیش گیری و درمان وسواستظاهرات OCDاختلال های اضطرابیوسواس و باورهای…

  • بررسی عوامل مرتبط با کسورات بیمه خدمات درماني در بیمارستان های دولتی

    بررسی عوامل مرتبط با کسورات بیمه خدمات درماني در بیمارستان های دولتی برچسب ها: کسورات بیمه ای بیمارستان پایان نامه بررسی عوامل مرتبط با کسورات بیمه خدمات درماني در بیمارستان های دولتیپروژه بررسی عوامل مرتبط با کسورات بیمه خدمات درماني…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق معاملات اشخاص وابسته

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق معاملات اشخاص وابسته دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق معاملات اشخاص وابسته دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق معاملات اشخاص وابسته فصل دوم مبانی نظري و پیشینه…

  • پاورپوینت تفاوت كشورهاي ثروتمند و فقير

    پاورپوینت تفاوت كشورهاي ثروتمند و فقير برچسب ها: ایران چندمین کشور فقیر جهان استفقیر ترین کشور جهان در جدولرتبه ایران در کشورهای ثروتمندثروتمندترین کشورهای جهانثروت کشورهافقیرترین کشور جهان کجاستثروتمندترین کشور جهان کجاستکشورهای ثروتمند اروپا رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تفاوت…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید رادیاتورهای فولادی شوفاژ

    پروژه کارآفرینی تولید شوفاژ,پروژه کارآفرینی ساخت رادیاتور,توجیه فنی تولید رادیاتور فولادی,توجیه مالی تاسیس کارخانه رادیاتور سازی,تولید رادیاتور,تولید شوفاژ,طرح توجیهی تولید دستگاه رادیاتور,طرح تولید رادیاتور دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی تولید رادیاتورهای فولادی شوفاژ از سایت دانلود فایل داناود…

  • پاورپوینت تربیت قرآنی

    پاورپوینت تربیت قرآنی برچسب ها: آیات قران در مورد کودکاننکته تربیتی قرآنینقش مادر در تربیت فرزند از دیدگاه قرانتربیت فرزند در نهج البلاغهبررسی تربیت از منظر قرآن کریمآیات راجع به تعلیم و تربیتمقاله تربیت کودک از دیدگاه اسلامتربیت خانواده در…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش طرحواره های هیجانی

    اثربخشی درمان طرحواره‌های هیجانی,ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﻃﺮﺣﻮاره ﻫﺎي ﻫﯿﺠﺎﻧﯽ و ﺑﺎورﻫﺎي ﻓﺮاﺷﻨﺎﺧﺘﯽ,پرسشنامه طرحواره های هیجانی لیهی,رابطه بین طرحواره های هیجانی با میزان اضطراب و افسردگی,طرحواره های هیجانی,طرحواره های هیجانی چیست,مقالاتِ تحقیقاتی برای طرحواره دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت بررسی بارش

    پاورپوینت بررسی بارش دانلود پاورپوینت بررسی بارش دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بررسی بارش (باران)، در حجم 48 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: باران: عنصر ورودی به چرخه آب می‌باشد و به…

  • تحقیق مهار آلودگي هوا با مديريت شهري مناسب

    آلودگی هوا,مدیریت شهری دانلود فایل اصلی تحقیق مهار آلودگي هوا با مديريت شهري مناسب از سایت دانلود فایل تحقیق مهار آلودگي هوا با مديريت شهري مناسب در حجم 28 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی…

  • مبانی نظری و پیشینه نقش آلودگی زباله های دفن شده بر محیط زیست

    مبانی نظری و پیشینه نقش آلودگی زباله های دفن شده بر محیط زیست دانلود مبانی نظری و پیشینه نقش آلودگی زباله های دفن شده بر محیط زیست دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری بررسی درمان های هیپنوتراپی

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری بررسی درمان های هیپنوتراپی دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری بررسی درمان های هیپنوتراپی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل هیپنوتراپی در بخش دوم این فصل به بررسی درمان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد بازاریابی ارتباط با مشتری (بازاریابی رابطه مند)

    doc,پایان نامه بازاریابی رابطه مند,دانلود مباني نظري بازاریابی رابطه مند,مباني نظري مدل های بازاریابی رابطه مند,مباني نظري مدیریت,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد سرمایه های اجتماعی,مدیریت ارتباط با مشتری دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق ادراک بینایی و شنوایی

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق ادراک بینایی و شنوایی دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق ادراک بینایی و شنوایی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ادراک بینایی و شنوایی ادراک : ادراک به معنی…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودکارآمدی و رضایت از زندگی و انواع سرمایه ها (فصل دوم پایان نامه)

    پيشينه پژوهش,پيشينه نظري,چارچوب نظري سرمایه های فرهنگی,دانلود مباني نظري مفهوم خودکارآمدی,فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد رضایت از ندگی,مباني نظري نظریه های خودکارآمدی,مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودکارآمدی و رضایت از زندگی و انواع سرمایه ها دانلود فایل اصلی مبانی…

  • بررسی ارتباط بین هوش هیجانی(EQ) و رفتار شهروندی سازمانی(OCB)

    بررسی ارتباط بین هوش هیجانی(EQ) و رفتار شهروندی سازمانی(OCB) برچسب ها: رفتن به سایت اصلی بررسی ارتباط بین هوش هیجانی(EQ) و رفتار شهروندی سازمانی(OCB) دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل بررسی ارتباط بین هوش هیجانی(EQ) و رفتار…

  • پاور پوینت آمار خسارت علف های هرز گندم

    پاور پوینت آمار خسارت علف های هرز گندم برچسب ها: هرز علف گندم آمار خسارت رفتن به سایت اصلی پاور پوینت آمار خسارت علف های هرز گندم دسته بندي : آمار جزئیات و دریافت گزارش فایل موضوع فایل :  آمار خسارت…

  • فایل پاورپوینت روانشناسی محیط در معماری

    فایل پاورپوینت روانشناسی محیط در معماری برچسب ها: دانلود پاورپوینت روانشناسی محیط در معماریروانشناسی محیط در معماریآشنایی با روانشناسی محیط در معماریروانشناسی محیطی در معماریقانون های گشتالتروانشناسی و معماریپاورپوینت روانشناسی و محیطپاورپوینت روانشناسی محیط در معماری رفتن به سایت اصلی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه ها و مفاهیم سلامت سازماني(فصل دوم)

    pdf,پایان نامه سلامت سازمانی,تعریف سلامت سازمانی,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت سازماني(فصل دوم),سلامت سازمانی,سلامت سازمانی پارسونز,سلامت سازمانی چیست,شاخص های سلامت سازمانی,مدل های سلامت سازمانی,مقاله سلامت سازمانی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه ها و مفاهیم سلامت…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و نظریه های بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری (فصل2)

    پيشينه پژوهش مدل های بازاریابی رابطه مند,پيشينه تحقيق تعریف رضایت مشتری,دانلود مباني نظري رضایت مشتری و رابطه ی آن با وفاداری,دانلود مبانی نظری نظریه های بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری,مباني نظري انواع سیستم های CRM,مباني نظري مديريت بازاریاب دانلود…

  • ضوابط و استانداردهاي طراحی استخر شنا (الزامات عمومی) همراه با نقشه های معماری آن به صورت اتوکد

    استانداردهاي طراحی استخر شنا,استانداردهای استخر شنا,الزامات عمومی استخر شنا,الزامات عمومی طراحی استخر,برنامه فیزیکی استخر شنا,ضوابط و استانداردهاي طراحی استخر شنا (الزامات عمومی),طراحی استخر,نقشه های معماری استخر شنا دانلود فایل اصلی ضوابط و استانداردهاي طراحی استخر شنا (الزامات عمومی) همراه با…

  • مقاله مدیریت و سرپرستی

    مدیریت و سرپرستی دانلود فایل اصلی مقاله مدیریت و سرپرستی از سایت دانلود فایل مقاله مدیریت و سرپرستی مربوطه  به صورت فایل ورد  word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۲۷  صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و…

  • پاورپوینت بررسي روشهاي رديابي ماكزيمم توان در سلولهاي خورشيدي

    پاورپوینت بررسي روشهاي رديابي ماكزيمم توان در سلولهاي خورشيدي برچسب ها: ردیابی نقطه ماکزیمم توان سیستم فتوولتائیکردیابی نقطه حداکثر توانانواع روش های mpptتاريخچه انرژيمفاهيم اوليه فتوولتائيكدسته بندي و بررسي روشهاي MPPT رفتن به سایت اصلی پاورپوینت بررسي روشهاي رديابي ماكزيمم…

  • دانلود طرح توجیهی واحد بازیافت مواد پلاستیکی,تولید نایلون

    پروژه بازیافت پلاستیک,پروژه کارآفرینی بازیابی ضایعات پلاستیکی,توليد نايلون از زباله های شهري,دانلود طرح توجیهی بازیافت ضایعات پلاستیک,روش بازیافت ضایعات پلاستیک,طرح توجیهی بازیافت نایلون,طرح توجیهی چاپ روی نایلون,طرح کارآفرینی چاپ روی پلاستیک دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی واحد بازیافت مواد…

  • تحقیق چگونگی مقابله با استرس

    استرس دانلود فایل اصلی تحقیق چگونگی مقابله با استرس از سایت دانلود فایل تحقیق چگونگی مقابله با استرس در حجم 19 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با منابع درون متن و قسمتی از متن زیر: سليه…