مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش فروشگاه اینترنتی,پيشينه تحقيق مدل های مرتبط با خرید آنی,پيشينه نظري,چارچوب نظري انواع خرید آنی,مباني نظري ماهیت خرید آنی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) در 78 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبا آغاز عصر اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک، توجهات کسب وکار به سمت خرید آنلاین تغییر کرده و تحقیقات درباره عواملی که باعث افزایش خرید بصورت آنلاین می گردد، شروع شده است. برای کسب سهم بیشتر بازار و فروش بیشتر در شرایط رقابتی امروز، باید از تمامی فاکتور های فروش استفاده نمود و به بقا رو رشد کسب و کار کمک کرد. تجارت الکترونیک یکی از ویژگی هاي اساسی در عصر اینترنت شده است. طبق اطلاعات مرکز سیاست گذاري ارتباطی یو سی ال اي (2001)، فروش آنلاین سومین فعالیت عمده و مورد استفاده بر روي اینترنت بعد ازاستفاده از ایمیل، چت و گردش در وب شده است. این فعالیت حتی از جستجوي اخبار و اطلاعات سرگرم کننده که دو فعالیت معمول کاربران اینترنت است نیز پیشی گرفته است. 9/48 درصد از کاربران اینترنت خرید اینترنتی داشته اند، سه چهارم آنها هر ساله 1 تا 10 خرید انجام می دهند. در مقابل خریداران حرفه اي که سالانه به طورمیانگین 20 خرید انجام می دهند، کاربران تازه کار به طور سالیانه چهار خرید انجام می دهند (لوز و بلمن ، 1999: 19).محیط خرید اینترنتی به مشتریان و خریداران کمک می کند تا با فراهم کردن انتخاب گسترده، ارزیابی اطلاعات، دقت و مقایسه کالاها زمان کمتري را صرف تصمیم گیري کنند. اینترنت اطلاعات مقایسه اي و ارزیابی شد ه اي را فراهم می کند و ممکن است هزینه جستجوي اطلاعات و تلاش براي تصمیم خرید را کاهش دهد. اگرچه مشتریان اینترنتی عمدتاً در تعامل با سیستم هاي کامپیوتري هستند و نمی توانند به طور فیزیکی کالاي واقعی را لمس و احساس کنند ولی آنها با استفاده از اطلاعات فراهم شده به وسیله فروشگاه هاي اینترنتی می توانند به شکل الکترونیک تصمیم گیري کنند. شرکت هایی که براي رشد خرده فروشی آنلاین برنامه ریزي می کنند، نیاز دارند تا تخمین هاي قابل اتکایی از رشد فروش آنلاین داشته باشند. در مورد رفتار خرید مصرف کنندگان اطلاعاتی نیاز است تا به شرکت ها در تعریف راهبردهاي خرده فروشی آنلاین جهت طراحی وب سایت، تبلیغات آنلاین، بخش بندي بازار، تنوع محصول، موجودي انبار و توزیع کمک کند. پیش بینی هاي قابل اتکا باید بر اساس رفتار مصرف کنندگان آنلاین باشد یا اینکه از نیات مشتریان بالقوه نظرسنجی شود یا حتی از خبرگان بازاریابی الکترونیک سؤال گردد (لوز و بلمن،1999: 20).خرید آنی بخش مهمی از حجم معاملات خرده فروشی را پوشش می دهد. برای مثال در تحقیقی از 1047 مصرف کننده ی انگلیسی، 76 درصد خریدهای خواروبار خود را از طریق آنی انجام دادند، 57 درصد هم محصولات با قیمت متوسط مثل مد را از طریق آنی انجام دادند؛ و28 درصد برای خرید محصولات گران  قیمت مثل وسایل الکترونیکی و مبلمان را انجام دادند.  همینطور در ایالت متحده امریکا نیز تحقیقات مشابهی انجام گرفته است. یک تحقیق از 2273 مصرف کننده نشان داد که 67 درصد از بزرگسالان امریکایی در ماه گذشته محصولاتی را بطور آنی خریداری کرده اند و80 درصد از پاسخ دهندگان خرید آنی را در سال گذشته انجام داده اند، دو سوم از آنها بیان کردند که از خریدهای آنی خود پشیمان شده اند  (فلوه و مادلبرگر،2013 :429). با رشد خرید آنلاین درک عمیقی از خرید آنی از طریق اینترنت به طور ضروری شروع شد. در سال 2011 بخش خرده فروشی آنلاین درآمد 2/530 میلیارد دلار در سرتاسر جهان به دست آورد. این امر نشان دهنده افزایش 4/15 درصدی در دوره 2007 تا 2011 می باشد. در ایلات متحده آمریکا، خرده فروشی آنلاین به حجم معاملات 2/176 میلیارد در2010رسید. بر طبق تحقیقات پیش بینی کننده در سالهای آتی 10درصد نرخ رشد سالانه مورد انتظار است. بدین معنی که پیش بینی شده حجم معاملات خرده فروشی آنلاین در 2015 به 280 میلیارد برسد (مولپرو و همکاران ، 2011). اگرچه ارقام پیش بینی شده برای خرید آنی آنلاین در دسترس نیست. این حقیقت وجود دارد که عوامل خرید آنلاین مثل عاملان پیشنهاد-دهنده تحت حوزه کارکردیشان، باعث تحریک خریدهای آنی می شوند (هاستلر و همکاران ، 2011: 339). تحقیقات بازاریابی مشخص کرده اند که ویژگی های فروشگاه بعنوان یک تحریک کننده مهم برای خریدهای آنی محسوب می شوند (استیلی و همکاران،2010: 270). یک تحقیقی که  با بیش از 500 خریدار انجام شد، نشان داد که محرک های درون فروشگاهی منجر به خریدهای آنی بیشتر و در نتیجه باعث ایجاد پنج میلیارد دلار می شود (موگلونسکی ، 1998: 32). بعلاوه دونوان و همکاران  (1994) نتیجه گرفتند که جو و محیط فروشگاه می تواند بصورت پایدار خریدهای برنامه ریزی نشده و مدت زمان سپری شده در زمینه خرده فروشی را افزایش دهد. در این فصل به صورت مفصل، عوامل مرتبط با خرید آنی در فروشگاه های سنتی، عوامل شخصیتی (انگیزه لذت جوئی، آنی گرایی و …)، انواع وب گردی، فروشگاه اینترنتی و عوامل تشکیل دهنده آن تشریح می گردد. در قسمت پیشینه تحقیق نیز مطالعاتی که در حوزه خرید آنی (داخلی و خارجی) انجام شده است، ذکر می گردد و در پایان توسعه فرضیات و ارئه مدل عملیاتی تحقیق ارائه می شود.خريد آنیدردهه 1950 هنگامي كه مفهوم خريد آنی، تنها به عنوان يك مفهوم، رسميت پذيرفته شده بود ، دركي بدين منوال گسترش يافته بود كه خريد آني يك مفهوم يك بعدي و ساده است. ادبيات آن زمان، خريد آني را مترادف و برابر با خريد بدون برنامه ريزي مي دانستند. اين تعريف كم عرض و ساده، شايد نتيجه تحقيقات محدود در اين حيطه، از جهت اينكه خريد آني مفهومي جديد درآن زمان بود. پيرون  (1991) مطرح كرد كه در طي آن زمان بيشتر از مصرف كننده ، خريد مورد توجه محققان بوده است. اين ديد به خريد آني يك دهه بعد به درك كاملتري، تكامل يافت. ادبيات آن زمان، اين موضوع كه، خريد بدون برنامه ريزي تنها يك الزام براي خريدهاي آني است اما شرط كافي براي خريدهاي به اصطلاح آني ناميده مي شدند، نيست، پذيرفته شده بود. ديگر توسعه قابل توجه، رد عقيده قبلي ايجاد شده، با اين عنوان كه، خريد آني به طور مسلم يك خريد غير منطقي بوده و نمي توان آن را تحت تاثير قرار داد. اين نوع نگرش را مي توان در تحقيقات انجام شده در اين دوره كه شامل چگونه فضاي قفسه (کاکس،1964)، جمعيت شناختي مصرف كننده (کلات و ویلت ،1967) تاثيرات خريد آني مشاهده نمود. علاوه بر اين موارد، تلاشهاي در طي اين دوره براي شناسايي و طبقه بندي خريد آني به عنوان طبقات متفاوت انجام گرفته بود (نظری و قادری،1390: 130).راك و فیشر  (1995) وقوع يك خريد  آنی را اين گونه تعريف مي كنند: « وقتي يك مصرف كننده تمايلي  آنی، غالباً قوي و پايدار به خريد آني يك كالا پيدا مي كند.  اين انگيزه  آنی پيچيده است و ممكن است تعارض احساسي ايجاد نمايد». خريد آنی، بدون قصد و غير عمدي است، زيرا فرد به طور فعالانه به دنبال كالاي خاصي نبوده است و هيچ برنامه اي براي خريد نداشته و در حال انجام عمل خريد نبوده است. مشخصه غير عمدي بودن و عدم برنامه ريزي لازمه يك خريد آنی است اما تنها معيار براي قرار گرفتن در طبقه خريد آنی نمي باشد. در واقع هر خريد آني حتماً بدون قصد است، اما هر خريد بدون قصدي الزاماً يك خريد آني نيست. خريد آني بدون تفكر است، زيرا اين خريد بدون انجام ارزيابي هاي زياد انجام مي پذيرد .كسي كه خريد آنی انجام مي دهد با احتمال كمتري پيامدهاي خريد خود را در نظر مي گيرد و يا درباره آن خريد فكر به دقت فكر مي كند. اين فرد تنها بر خشنودي آني حاصل از پاسخ به ميل خريد تمركز دارد و به حل يك مسئله از پيش ايجاد شده فكر نمي كند. همچنين خريد آني بي درنگ و سريع انجام مي شود. فاصله زماني ميان ديدن كالا و خريد آن بسیار كوتاه است و تصميم خريد بسيار عجولانه اتخاذ مي شود. خريد آني به خاطر جمع آوري اطلاعات بيشتر، مقايسه فروشگاه ها، گرفتن مشورت و … به تعويق نمي افتد (جونز و همکاران ،2003: 508).در دهه هاي اخير فرآيند تصميم گيري براي خريد، به طور گسترده اي مورد مطالعه و بررسي قرارگرفته است. موضوع اصلي در بدنه اين دانش اين است كه انتخاب هاي مصرف كننده را مي توان از ديدگاه عقلايي توصيف كرد و اين در حاليست كه يك انتخاب، پس از بررسي دقيق جنبه هاي متفاوت كالا و بررسي جايگزین های مختلف آن، انجام مي شود. درحالي كه در برخي موارد، مصرف كنندگان از اين حدود عقلايي خارج مي شوند. در چنين مواردي، انتخاب ها بدون بررسي دقيق در مورد جايگزين هاي موجود انجام مي شوند و اطلاعات كافي در رابطه با كالايي كه مشتريان به آن علاقه دارند، در دست نيست و همچنين قصدي قبلي براي خريد آن كالا وجود نداشته است در چنين لحظاتي است كه خريدهاي آني در اينترنت اتفاق مي افتند (نظری و بغدادی،1392: 225).محققان بسياري تعاريف ادراكي متعددي از خريد آني ارائه كرده اند. پیرون (1991) تعاريف پيشين را بازبيني كرده و نتيجه گيري مي كند كه هيچ يك از آنها، به طور كامل اين پديده جالب و پيچيده را تعريف نمي كنند. او سيزده بعد از تعاريف محققان ديگر را كه در مورد خريد  آني متداول بود ، تعيين كرد. سپس اين ابعاد را يكپارچه كرده و تعريفي كوتاه از خريد آني بدين گونه ارائه داد: “خريد آني نوعي خريد برنامه ريزي نشده است، نتيجه رويارويي با محرك هاست و درمحل در موردش تصميم گيري شده است و پس از خريد، خريدار واكنش هاي احساسي و يا شناختي را تجربه مي كند”. (نظری و بغدادی،1392: 225). با آغاز عصر اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک، توجهات به سمت خرید آنی آنلاین معطوف شده است و تحقیقات در مورد خرید آنی آنلاین شروع شد. بسیاری از مطالعات دانشگاهی در زمینه خرید آنی در محیط آنلاین انجام شده است (پاربوتیچ و همکاران ،2009: 66).  به گفته اروگلو وهمکاران (2001) خرید در محیط آنلاین، فرصت های جستجو بالقوه را فراهم می کند و محدودیت های زمانی و مکانی را که اغلب مشتریان با آن مواجه اند را کاهش می دهد و این عوامل باعث افزایش خرید آنی در محیط آنلاین می شود. مشتریانی که احتمالأ در فروشگاه های سنتی به صورت آنی خرید می کنند به احتمال بیشتر در محیط های آنلاین نیز به صورت آنی خرید می کنند (دیتمار و همکاران ، 2004: 430).اولین مطالعه مرتبط با خرید آنی انلاین توسط آدلار و همکاران  (2003) انجام شد که تأثیر اشکال مختلف ارائه اطلاعات (متن، تصویرها و ویدئوها) را بر روی رفتار خرید آنی  بررسی کردند. مطالعه دیگری مدلی را برای توضیح تأثیر جریان رفتارهای خرید آنلاین با در نظر گرفتن خرید آنی بعنوان یک متغیر تعدیل گر پیشنهاد کرد (اسمیت و سیواکومار ، 2004: 1202). مطالعات دیگر بر نقش آنی گرایی بر خرید آنلاین تأکید کردند. پارک و لنون  (2006) یک ارتباط بین گرایشات خرید آنی در کانال های مختلف به وسیله نشان دادن اینکه خرید آنی در تلویزیون توسط خرید آنی در خرید فروشگاهی تأثیر پذیرفته است را ایجاد کردند. در زمینه  محصولات مد، در کل نوآوریهای مد درجه بالایی از خرید آنی را نشان می دهد (پاو و لو  ،2004: 399). بیشتر مطالعات اخیر بر روی خرید آنی انلاین با مدل محرک – ارگانیسم – پاسخ با در نظر گرفتن محرک های خارجی فراهم شده توسط فروشگاه الکترونیکی، حالت های داخلی ارگانیسم  و انواع مختلف پاسخ ادامه پیدا کرده است. هر سه عنصر محرک– ارگانیسم– پاسخ تعداد زیادی از ویژگی های شخصی را دارد و هر کدام از این مطالعات بر مفاهیم مختلف این چارچوب نظری تمرکز کرده اند. اگرچه بطور شفاف به مدل محرک– ارگانیسم– پاسخ توجه نکرده اند، ورهاگن و وندولن  (2011) اجزای متمایزی از این رویکرد را در تحقیق خودشان استفاده کردند. یافته هایشان نشان می دهد که جذابیت محصول و نوع ارتباطات وب سایت و همچنین لذت جویی بعنوان یک حالت ذهنی که بصورت مثبت و منفی مؤثر است بر آن تأثیر می گذارند. هر دوی آنها  تأثیر مهمی بر روی پاسخ، وب گردی، دارند. پاربوتیچ و همکاران   (2009 ) مدلی شامل عوامل مرتبط به وظیفه مثل ارتباط اطلاعات و عوامل مرتبط به حالت مثل جذابیت های دیداری بعنوان محرک در نظر گرفتند. حالتهای درونی بر مبنای نظریه پذیرش فناوری (مفید بودن درک شده) و لذت جویی درک شده مفهوم سازی شده بودند. خرید آنی بعنوان پاسخ در نظر گرفته شده بود. در یک تحقیق پژوهشی بصورت تجربی فرضیه های مؤثر تأیید شد.خریداران آنلاین نسبت به کسانی که از در فروشگاه فیزیکی هستند خودجوش ترند. محرک های بازاریابی آنلاین، آنی گرایی بیشتری را برای خرید ایجاد کرده  و به خریداران آنلاین اجازه می دهند ریسک گریزی کمتر داشته باشند (مدهاواران و لاوری ، 2004: 62).در حالت کلی خرید آنی با سهولت و آسانی پیوند خورده است بازاریابان تلاش زیادی  را انجام داده اند تا عمل خرید را برای مصرف کنندگان به یک فرایند سهل و آسان تبدیل سازند. به عنوان مثال به وجود آوردن فروشگاه های اینترنتی با امکان خرید خود خدمتی، مراکز خرید 24ساعته،  محل های برای پارک خودرو و نوآوری های دیگر که هدف آنها ایجاد کردن عمل خرید به عملی سهل برای خریداران می باشد.قسمتهایی از پیشینه پژوهش:ون جو پارک و همکاران در سال 2013 مطالعه ای را با عنوان ویژگی های ظاهری محصول، وبگردی و خرید آنی اینترنتی در وب سایت های خرید انجام دادند و متغیرهای تنوع انتخاب، وبگردی، ویژگی های ظاهری محصول، خرید آنی اینترنتی را برای پژوهش خود انتخاب کردند. نتایج بدست آمده از این پژوهش حاکی از آن است که تنوع انتخاب تأثیر مثبتی بر وبگردی دارد و وبگردی تأثیر مثبتی بر خرید آنی دارد و بویژه عوامل تنوع انتخاب و ویژگی های ظاهری محصول تأثیر مستقیمی بر خرید آنی اینترنتی دارند.یونگ لی و همکاران در سال 2013 مطالعه ای را با عنوان ویژگی های وب سایت در تحریک خرید آنی آنلاین: یک بررسی تجربی بر ادراکات مصرف کننده انجام دادند و متغیرهای ویژگی های شخصیتی، دسترسی به محصول، ویژگی های ظاهری، آسانی استفاده از وب سایت، آنی گرایی، ارزیابی هنجاری را برای پژوهش خود انتخاب کردند. نتایج پژوهش این افراد نشان داد که ویژگیهای شخصیتی، تعیین کننده های کلیدی تحریک به خرید آنی هستند، در حالی که عوامل وب سایت پیش سازهای مهمی برای خرید آنی آنلاین هستند.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) به شرح زیر می باشد:2-1) مبانی نظری تحقیق   2-1-1) مقدمه    2-1-2) خريد آنی    2-1-2-1) ماهیت خرید آنی    2-1-2-2) انواع خرید آنی    2-1-2-3) عوامل مؤثر بر خرید آنی    2-1-2-3-1) عوامل خارجی مؤثر بر خریدآنی    2-1-2-3-2) عوامل داخلی مؤثر بر خریدآنی    2-1-2-3-3) عوامل مهم شخصیتی مؤثر بر خرید آنی    2-1-3) انگيزه لذت جوئی    2-1-3-1) انواع انگيزه لذت جوئی    2-1-4) آنی گرایی    2-1-4) تجارت الکترونیک    2-1-6) فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1) محیط فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-1) محتوا فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-1-1) کیفیت اطلاعات    2-1-6-1-1-2) دقت اطلاعات    2-1-6-1-1-3) مرتبط بودن اطلاعات    2-1-6-1-1-4) نکاتی در مورد متون و اطلاعات    2-1-6-1-2) طرح فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-2-1) استراتژی های طراحی وب سایت    2-1-6-1-2-1-1) استراتژی اطلاعاتی/ ارتباطی    2-1-6-1-2-1-2) استراتژی آنلاین/ معاملاتی    2-1-6-1-3) پیمایش فروشگاه اینترنتی    2-1-7) وبگردی منفعت گرایانه و لذت جویانه    2-1-7-1) مفهوم جستجو (پرسه زنی)     2-2-7) مدل های مرتبط با خرید آنی    2-1-8-1) مدل مویوگاناتام و بکارت    2-1-8-2) مدل جیوتی بادگیان و ورما     2-1-8-3) مدل دهدشتي و مبرهن    2-2) پیشینه تحقیق    2-2-1) پیشینه تحقیقات داخلی    2-2-2) پیشینه تحقیقات خارجی    منابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) مباني نظري ماهیت خرید آنی پيشينه تحقيق مدل های مرتبط با خرید آنی پيشينه پژوهش فروشگاه اینترنتی چارچوب نظري انواع خرید آنی پيشينه نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • پاورپوینت قلب مصنوعي

    پاورپوینت قلب مصنوعي برچسب ها: هزینه پیوند قلب مصنوعیساخت قلب مصنوعی در ایرانایا قلب مصنوعی وجود داردعوارض پیوند قلب مصنوعیقلب مصنوعی pdfقلب های مصنوعیقلب مصنوعی کاملعمر قلب مصنوعی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت قلب مصنوعي دسته بندي : پزشکی جزئیات…

  • تاثير آموزه هاي ديني بر رفتار شهروند سازماني در شهرداري کاشان

    تاثير آموزه هاي ديني بر رفتار شهروند سازماني در شهرداري کاشان برچسب ها: پایان نامه تاثير آموزه هاي ديني بر رفتار شهروند سازماني در شهرداري کاشانپروژه تاثير آموزه هاي ديني بر رفتار شهروند سازماني در شهرداري کاشانمقاله تاثير آموزه هاي…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری،سنجش سرمایه فکری و فرآيند تحليل سلسله مراتبي (فصل دوم)

    دانلود مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق سرمایه فکری,سنجش سرمایه فکری,سنجش سرمایه فکری و فرآيند تحليل سلسله مراتبي (فصل دوم),مبانی نظری تحقیق پیشینه تحقیق سرمایه فکری,مبانی نظری سرمایه فکری دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری،سنجش سرمایه فکری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابهام نقش

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابهام نقش دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابهام نقش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ابهام نقش ابهام نقش زمانی پدید می آید که روشن نباشد نقش فرد…

  • پاورپوینت سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران

    پاورپوینت سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران برچسب ها: سرمایه گذاری در بورس اینترنتینحوه سرمایه گذاری در بورسحداقل سرمایه برای ورود به بورسسود سرمایه گذاری در بورس چقدر استثبت نام در بورستابلو بورس تهرانحداقل مبلغ خرید در بورسآموزش بورس…

  • پیشینه ومبانی نظری پژوهش خشونت خانگی علیه زنان

    پیشینه ومبانی نظری پژوهش خشونت خانگی علیه زنان دانلود پیشینه ومبانی نظری پژوهش خشونت خانگی علیه زنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خشونت خانگی علیه زنان خشونت عبارت است از هرگونه فعل یا…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق جو روانی اجتماعی کلاس (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری جو روانی اجتماعی کلاس,پیشینه پژوهش جو روانی,پیشینه تحقیق جو روانی اجتماعی کلاس,چارچوب نظری جو روانی,فصل دوم پایان نامه جو روانی اجتماعی کلاس,مبانی نظری انواع جو روانی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق جو روانی اجتماعی کلاس…

  • فایل پاورپوینت معماری با خاک

    فایل پاورپوینت معماری با خاک برچسب ها: دانلود پاورپوینت معماری با خاکمعماری خاکمعماری معاصرپاورپوینت معماریپروژه درس انسان طبیعت معماریکاربرد خاک در معماریمعماری با خاکدانلود معماری با خاکپاورپوینت معماری و خاکپاورپوینت بررسی معماری با خاکپاورپوینت خاک رفتن به سایت اصلی فایل…

  • پیشینه و مبانی نظری شايسته سالاری

    پیشینه و مبانی نظری شايسته سالاری دانلود پیشینه و مبانی نظری شايسته سالاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق شايسته سالاري شايسته سالاري شايسته گزيني شایسته پروری شایسته داری…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع اصول انتقال صحیح بیمار دراورژانس

    دانلود پاورپوینت با موضوع اصول انتقال صحیح بیمار دراورژانس برچسب ها: دستورالعمل انتقال بیمارقیمت رول جابجایی بیمارانواع حمل مصدومحمل مصدوم با برانکارددستورالعمل انتقال بیماران از مراکز درمانیاموزش حمل مصدوم با برانکاردفرایند انتقال درون بخشی بیماردستورالعمل اعزام بیمار وزارت بهداشت رفتن…

  • دانلود پاورپوینت ضوابط و استاندارها در طراحی هتل (طراحی معماری 4)

    ابعاد و استانداردهای طراحی هتل,پاورپوینت برنامه فیزیکی طراحی هتل,پاورپوینت طراحی معماری هتل,پاورپوینت معماری هتل,ضوابط و استاندارها در طراحی هتل (طراحی معماری 4),طراحی معماری 4 استاندارهای در طراحی هتل دانلود فایل اصلی دانلود پاورپوینت ضوابط و استاندارها در طراحی هتل (طراحی…

  • پیشینه و مبانی نظری سبک رهبری دانشی

    پیشینه و مبانی نظری سبک رهبری دانشی دانلود پیشینه و مبانی نظری سبک رهبری دانشی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سبک رهبری دانشی تعاریف و مفاهیم رهبری اصطلاح رهبری ابتدا به وسیله «…

  • ادبیات نظری تحقیق تعاریف ونظریه های سازگاری شغلی و شایستگی سازمانی

    ادبیات نظری تحقیق تعاریف ونظریه های سازگاری شغلی و شایستگی سازمانی دانلود ادبیات نظری تحقیق تعاریف ونظریه های سازگاری شغلی و شایستگی سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سازگاری شغلی اشتغال برای ادامه…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم تعهد سازماني (فصل دوم پایان نامه)

    ابعاد تعهد سازمانی,پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم تعهد سازماني,چارچوب نظری تعهد سازماني,فصل دوم پایان نامه تعهد سازماني,مبانی نظری تعاریف و مفاهیم تعهد سازماني,مدل‌ها و الگوهای تعهد سازمانی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم تعهد سازماني…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های اجتماعی(فصل دوم)

    پيشينه پژوهش مهارتهای اجتماعی,پيشينه تحقيق مهارتهای اجت,پيشينه نظري مهارتهای اجتماعی,دانلود مباني نظري انواع مهارتهای اجتماعی,فصل دوم نظریه های مهارت های اجتماعی,مباني نظري مولفه های مهارتهای اجتماعی,مباني نظري و پيشينه پژوهش مهارت های اجتماعی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه…

  • پیشینه و مبانی نظری رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک

    پیشینه و مبانی نظری رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک دانلود پیشینه و مبانی نظری رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک امروزه بانکها نقش اساسی…

  • پاورپوینت باغ موزه دفاع مقدس

    پاورپوینت باغ موزه دفاع مقدس دانلود پاورپوینت باغ موزه دفاع مقدس دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت باغ موزه دفاع مقدس،در حجم 32 اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: باغ موزه دفاع…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع فرآورده های شیلات

    دانلود پاورپوینت با موضوع فرآورده های شیلات برچسب ها: فراوری محصولات شیلاتیجزوه فراوری محصولات شیلاتیصید و جابجایی ماهی مراحل انجماد ماهی نگهداری با استفاده از نمک زدنتکنولوژی تولید خاویار روش های انجماد رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم حضور ذهن و مکانیسم های آن (فصل 2)

    آموزش ذهن آگاهی,تاریخچه ذهن آگ,تعاریف حضورذهن,حضورذهن و مراقبه,دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم وتعاریف سبک‌های دل‌بستگی (فصل 2),ذهن آگاهی mindfulness,ذهن آگاهی pdf,مداخلات مبتنی بر حضور ذهن,مقالات ذهن آگاهی,نظریه های ذهن آگاهی دانلود فایل اصلی مبانی نظری تحقیق و…

  • جزوه کامل فیزیک یازدهم ریاضی فیزیک + نمونه سوالات طبقه بندی شده امتحانات نهایی

    پيش نويس کتاب فيزيک يازدهم,دانلود فيزيک يازدهم,دانلود کتاب فيزيک پايه يازدهم,دانلود کتاب فيزيک يازدهم,فيزيک پايه يازدهم,فيزيک سال يازدهم,فيزيک يازدهم,فيزيک يازدهم دبيرستان,کتاب فيزيک پايه يازدهم,کتاب فيزيک يازدهم دانلود فایل اصلی جزوه کامل فیزیک یازدهم ریاضی فیزیک + نمونه سوالات طبقه بندی…

  • دانلود پاورپوینت ضوابط و استانداردهاي مجتمع مسکونی (طرح معماری 5 )

    استانداردهاي مجتمع مسکونی,برنامه فیزیکی مجتمع مسکونی,پاورپوینت پروژه طراحی مجتمع مسکونی,پاورپوینت ضوابط و استانداردهاي مجتمع مسکونی (طرح معماری 5 ),پاورپوینت طراحی معماری مجتمع مسکونی,فضاهای مجتمع مسکونی دانلود فایل اصلی دانلود پاورپوینت ضوابط و استانداردهاي مجتمع مسکونی (طرح معماری 5 ) از…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مهندسي برق در اداره برق

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مهندسي برق در اداره برق برچسب ها: گزارش کاراموزي اداره برق استان زنجانکاراموزي اداره برق استان زنجانکارورزي اداره برق استان زنجاندانلود گزارش کارآموزي اداره برق استان زنجاناداره برق استان زنجاناداره برق استان زنجان رفتن به…

  • پاورپوینت آشنایی با بلکا و ویژگیهای آن

    پاورپوینت آشنایی با بلکا و ویژگیهای آن دانلود پاورپوینت آشنایی با بلکا و ویژگیهای آن دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با بلکا و ویژگیهای آن،در حجم 46 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک…

  • پیشینه ومبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

    پیشینه ومبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) دانلود پیشینه ومبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM ): فهرست مطالب : مدیریت…

  • رساله مجتمع آیینی زرتشت

    رساله مجتمع آیینی زرتشت دانلود رساله مجتمع آیینی زرتشت دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پایان نامه با موضوع رساله مجتمع آیینی زرتشت در قالب Word و 212 صفحه و قابل ویرایش. ======================================================== تمامی فایل های…

  • آماده سازی زمین از منظرگاه طراحی شهری

    آماده سازی زمین از منظرگاه طراحی شهری دانلود آماده سازی زمین از منظرگاه طراحی شهری دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل آماده سازی زمین از منظرگاه طراحی شهری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس کارگاه آموزشی 1-…

  • نانو ذرات فلزي براي ضدعفوني ميكروبي اوليگوديناميك

    نانو ذرات فلزی دانلود فایل اصلی نانو ذرات فلزي براي ضدعفوني ميكروبي اوليگوديناميك از سایت دانلود فایل نانو ذرات فلزي براي ضدعفوني ميكروبي اوليگوديناميك در حجم 18 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست مطالب زیر:فهرست…

  • پاورپوینت مدیریت تغییر و نوآوری

    پاورپوینت مدیریت تغییر و نوآوری برچسب ها: مدیریت نوآوری چیستمدیریت نوآوری pdfدیدگاه پیرامون فرآیند تغییرانواع تغییر در سازمانسطوح تغییرموانع خلاقیتخلاقیت و نوآوریچرخه بنچ مارکینگ رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مدیریت تغییر و نوآوری دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت…

  • ادبیات نظری تحقیق و پیشینه پژوهشی سلامت اجتماعی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش نظریه های سلامت اجتماعی,پيشينه تحقيق مفهوم سلامت اجتماعی,دانلود ادبیات نظری تحقیق و پیشینه پژوهشی مفاهیم و تاریخچه ابعاد و الگوهای فرزند پرورری(فصل دوم),سلامت اجتماعی چیست,شاخص های سلامت اجتماعی,فصل دوم پا,مباني نظري تعریف نظری سلامت اجتماعی,مقاله سلامت اجتماعی دانلود…

  • آموزش افکت های تصویری در فتوشاپ

    آموزش افکت های تصویری در فتوشاپ دانلود آموزش افکت های تصویری در فتوشاپ دسته بندي : اموزش کامپیوتر جزئیات و دریافت گزارش فایل آموزش افکت های تصویری در فتوشاپ با سلام امروز در خدمت شما هستیم با این آموزش عالی…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق استعداد (تيزهوشي)

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق استعداد (تيزهوشي) دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق استعداد (تيزهوشي) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تيزهوشي چند تعريف از استعداد ( تيزهوشي ) تعريف رنزولي ( 1998 )…

  • بررسی نقش زبان در برقراری ارتباطات

    ارتباط,زبان دانلود فایل اصلی بررسی نقش زبان در برقراری ارتباطات از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی نقش زبان در برقراری ارتباطات در حجم 48 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:رويكردي استنتاجي به…

  • بررسی امکان سنجی و طراحي الگوي ایجاد تکثر رادیو تلویزیونی

    بررسی امکان سنجی و طراحي الگوي ایجاد تکثر رادیو تلویزیونی برچسب ها: تکثر رادیو تلویزیونی الگوی رسانه ای نظام رسانه های دیداری شنیداری انحصار زدایی ایجاد رادیو تلویزیون خصوصی در ایرانپروژه بررسی امکان سنجی و طراحي الگوي ایجاد تکثر رادیو…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش ديدگاه هاي طبقه بندي اختلالات رفتاري

    ادبیات نظری و پیشینه پژوهش ديدگاه هاي طبقه بندي اختلالات رفتاري برچسب ها: ادبیات نظری و پیشینه پژوهش ديدگاه هاي طبقه بندي اختلالات رفتاريمبانی نظری اختلالات رفتاريپیشینه پژوهش طبقه بندي اختلالات رفتاريادبیات نظری اختلال بيش فعالي كمبود توجهاختلال بي اعتنائي…

  • مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی بانکی

    مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی بانکی دانلود مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی بانکی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 2 - بازاریابی بانکی 51…