مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش فروشگاه اینترنتی,پيشينه تحقيق مدل های مرتبط با خرید آنی,پيشينه نظري,چارچوب نظري انواع خرید آنی,مباني نظري ماهیت خرید آنی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) در 78 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبا آغاز عصر اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک، توجهات کسب وکار به سمت خرید آنلاین تغییر کرده و تحقیقات درباره عواملی که باعث افزایش خرید بصورت آنلاین می گردد، شروع شده است. برای کسب سهم بیشتر بازار و فروش بیشتر در شرایط رقابتی امروز، باید از تمامی فاکتور های فروش استفاده نمود و به بقا رو رشد کسب و کار کمک کرد. تجارت الکترونیک یکی از ویژگی هاي اساسی در عصر اینترنت شده است. طبق اطلاعات مرکز سیاست گذاري ارتباطی یو سی ال اي (2001)، فروش آنلاین سومین فعالیت عمده و مورد استفاده بر روي اینترنت بعد ازاستفاده از ایمیل، چت و گردش در وب شده است. این فعالیت حتی از جستجوي اخبار و اطلاعات سرگرم کننده که دو فعالیت معمول کاربران اینترنت است نیز پیشی گرفته است. 9/48 درصد از کاربران اینترنت خرید اینترنتی داشته اند، سه چهارم آنها هر ساله 1 تا 10 خرید انجام می دهند. در مقابل خریداران حرفه اي که سالانه به طورمیانگین 20 خرید انجام می دهند، کاربران تازه کار به طور سالیانه چهار خرید انجام می دهند (لوز و بلمن ، 1999: 19).محیط خرید اینترنتی به مشتریان و خریداران کمک می کند تا با فراهم کردن انتخاب گسترده، ارزیابی اطلاعات، دقت و مقایسه کالاها زمان کمتري را صرف تصمیم گیري کنند. اینترنت اطلاعات مقایسه اي و ارزیابی شد ه اي را فراهم می کند و ممکن است هزینه جستجوي اطلاعات و تلاش براي تصمیم خرید را کاهش دهد. اگرچه مشتریان اینترنتی عمدتاً در تعامل با سیستم هاي کامپیوتري هستند و نمی توانند به طور فیزیکی کالاي واقعی را لمس و احساس کنند ولی آنها با استفاده از اطلاعات فراهم شده به وسیله فروشگاه هاي اینترنتی می توانند به شکل الکترونیک تصمیم گیري کنند. شرکت هایی که براي رشد خرده فروشی آنلاین برنامه ریزي می کنند، نیاز دارند تا تخمین هاي قابل اتکایی از رشد فروش آنلاین داشته باشند. در مورد رفتار خرید مصرف کنندگان اطلاعاتی نیاز است تا به شرکت ها در تعریف راهبردهاي خرده فروشی آنلاین جهت طراحی وب سایت، تبلیغات آنلاین، بخش بندي بازار، تنوع محصول، موجودي انبار و توزیع کمک کند. پیش بینی هاي قابل اتکا باید بر اساس رفتار مصرف کنندگان آنلاین باشد یا اینکه از نیات مشتریان بالقوه نظرسنجی شود یا حتی از خبرگان بازاریابی الکترونیک سؤال گردد (لوز و بلمن،1999: 20).خرید آنی بخش مهمی از حجم معاملات خرده فروشی را پوشش می دهد. برای مثال در تحقیقی از 1047 مصرف کننده ی انگلیسی، 76 درصد خریدهای خواروبار خود را از طریق آنی انجام دادند، 57 درصد هم محصولات با قیمت متوسط مثل مد را از طریق آنی انجام دادند؛ و28 درصد برای خرید محصولات گران  قیمت مثل وسایل الکترونیکی و مبلمان را انجام دادند.  همینطور در ایالت متحده امریکا نیز تحقیقات مشابهی انجام گرفته است. یک تحقیق از 2273 مصرف کننده نشان داد که 67 درصد از بزرگسالان امریکایی در ماه گذشته محصولاتی را بطور آنی خریداری کرده اند و80 درصد از پاسخ دهندگان خرید آنی را در سال گذشته انجام داده اند، دو سوم از آنها بیان کردند که از خریدهای آنی خود پشیمان شده اند  (فلوه و مادلبرگر،2013 :429). با رشد خرید آنلاین درک عمیقی از خرید آنی از طریق اینترنت به طور ضروری شروع شد. در سال 2011 بخش خرده فروشی آنلاین درآمد 2/530 میلیارد دلار در سرتاسر جهان به دست آورد. این امر نشان دهنده افزایش 4/15 درصدی در دوره 2007 تا 2011 می باشد. در ایلات متحده آمریکا، خرده فروشی آنلاین به حجم معاملات 2/176 میلیارد در2010رسید. بر طبق تحقیقات پیش بینی کننده در سالهای آتی 10درصد نرخ رشد سالانه مورد انتظار است. بدین معنی که پیش بینی شده حجم معاملات خرده فروشی آنلاین در 2015 به 280 میلیارد برسد (مولپرو و همکاران ، 2011). اگرچه ارقام پیش بینی شده برای خرید آنی آنلاین در دسترس نیست. این حقیقت وجود دارد که عوامل خرید آنلاین مثل عاملان پیشنهاد-دهنده تحت حوزه کارکردیشان، باعث تحریک خریدهای آنی می شوند (هاستلر و همکاران ، 2011: 339). تحقیقات بازاریابی مشخص کرده اند که ویژگی های فروشگاه بعنوان یک تحریک کننده مهم برای خریدهای آنی محسوب می شوند (استیلی و همکاران،2010: 270). یک تحقیقی که  با بیش از 500 خریدار انجام شد، نشان داد که محرک های درون فروشگاهی منجر به خریدهای آنی بیشتر و در نتیجه باعث ایجاد پنج میلیارد دلار می شود (موگلونسکی ، 1998: 32). بعلاوه دونوان و همکاران  (1994) نتیجه گرفتند که جو و محیط فروشگاه می تواند بصورت پایدار خریدهای برنامه ریزی نشده و مدت زمان سپری شده در زمینه خرده فروشی را افزایش دهد. در این فصل به صورت مفصل، عوامل مرتبط با خرید آنی در فروشگاه های سنتی، عوامل شخصیتی (انگیزه لذت جوئی، آنی گرایی و …)، انواع وب گردی، فروشگاه اینترنتی و عوامل تشکیل دهنده آن تشریح می گردد. در قسمت پیشینه تحقیق نیز مطالعاتی که در حوزه خرید آنی (داخلی و خارجی) انجام شده است، ذکر می گردد و در پایان توسعه فرضیات و ارئه مدل عملیاتی تحقیق ارائه می شود.خريد آنیدردهه 1950 هنگامي كه مفهوم خريد آنی، تنها به عنوان يك مفهوم، رسميت پذيرفته شده بود ، دركي بدين منوال گسترش يافته بود كه خريد آني يك مفهوم يك بعدي و ساده است. ادبيات آن زمان، خريد آني را مترادف و برابر با خريد بدون برنامه ريزي مي دانستند. اين تعريف كم عرض و ساده، شايد نتيجه تحقيقات محدود در اين حيطه، از جهت اينكه خريد آني مفهومي جديد درآن زمان بود. پيرون  (1991) مطرح كرد كه در طي آن زمان بيشتر از مصرف كننده ، خريد مورد توجه محققان بوده است. اين ديد به خريد آني يك دهه بعد به درك كاملتري، تكامل يافت. ادبيات آن زمان، اين موضوع كه، خريد بدون برنامه ريزي تنها يك الزام براي خريدهاي آني است اما شرط كافي براي خريدهاي به اصطلاح آني ناميده مي شدند، نيست، پذيرفته شده بود. ديگر توسعه قابل توجه، رد عقيده قبلي ايجاد شده، با اين عنوان كه، خريد آني به طور مسلم يك خريد غير منطقي بوده و نمي توان آن را تحت تاثير قرار داد. اين نوع نگرش را مي توان در تحقيقات انجام شده در اين دوره كه شامل چگونه فضاي قفسه (کاکس،1964)، جمعيت شناختي مصرف كننده (کلات و ویلت ،1967) تاثيرات خريد آني مشاهده نمود. علاوه بر اين موارد، تلاشهاي در طي اين دوره براي شناسايي و طبقه بندي خريد آني به عنوان طبقات متفاوت انجام گرفته بود (نظری و قادری،1390: 130).راك و فیشر  (1995) وقوع يك خريد  آنی را اين گونه تعريف مي كنند: « وقتي يك مصرف كننده تمايلي  آنی، غالباً قوي و پايدار به خريد آني يك كالا پيدا مي كند.  اين انگيزه  آنی پيچيده است و ممكن است تعارض احساسي ايجاد نمايد». خريد آنی، بدون قصد و غير عمدي است، زيرا فرد به طور فعالانه به دنبال كالاي خاصي نبوده است و هيچ برنامه اي براي خريد نداشته و در حال انجام عمل خريد نبوده است. مشخصه غير عمدي بودن و عدم برنامه ريزي لازمه يك خريد آنی است اما تنها معيار براي قرار گرفتن در طبقه خريد آنی نمي باشد. در واقع هر خريد آني حتماً بدون قصد است، اما هر خريد بدون قصدي الزاماً يك خريد آني نيست. خريد آني بدون تفكر است، زيرا اين خريد بدون انجام ارزيابي هاي زياد انجام مي پذيرد .كسي كه خريد آنی انجام مي دهد با احتمال كمتري پيامدهاي خريد خود را در نظر مي گيرد و يا درباره آن خريد فكر به دقت فكر مي كند. اين فرد تنها بر خشنودي آني حاصل از پاسخ به ميل خريد تمركز دارد و به حل يك مسئله از پيش ايجاد شده فكر نمي كند. همچنين خريد آني بي درنگ و سريع انجام مي شود. فاصله زماني ميان ديدن كالا و خريد آن بسیار كوتاه است و تصميم خريد بسيار عجولانه اتخاذ مي شود. خريد آني به خاطر جمع آوري اطلاعات بيشتر، مقايسه فروشگاه ها، گرفتن مشورت و … به تعويق نمي افتد (جونز و همکاران ،2003: 508).در دهه هاي اخير فرآيند تصميم گيري براي خريد، به طور گسترده اي مورد مطالعه و بررسي قرارگرفته است. موضوع اصلي در بدنه اين دانش اين است كه انتخاب هاي مصرف كننده را مي توان از ديدگاه عقلايي توصيف كرد و اين در حاليست كه يك انتخاب، پس از بررسي دقيق جنبه هاي متفاوت كالا و بررسي جايگزین های مختلف آن، انجام مي شود. درحالي كه در برخي موارد، مصرف كنندگان از اين حدود عقلايي خارج مي شوند. در چنين مواردي، انتخاب ها بدون بررسي دقيق در مورد جايگزين هاي موجود انجام مي شوند و اطلاعات كافي در رابطه با كالايي كه مشتريان به آن علاقه دارند، در دست نيست و همچنين قصدي قبلي براي خريد آن كالا وجود نداشته است در چنين لحظاتي است كه خريدهاي آني در اينترنت اتفاق مي افتند (نظری و بغدادی،1392: 225).محققان بسياري تعاريف ادراكي متعددي از خريد آني ارائه كرده اند. پیرون (1991) تعاريف پيشين را بازبيني كرده و نتيجه گيري مي كند كه هيچ يك از آنها، به طور كامل اين پديده جالب و پيچيده را تعريف نمي كنند. او سيزده بعد از تعاريف محققان ديگر را كه در مورد خريد  آني متداول بود ، تعيين كرد. سپس اين ابعاد را يكپارچه كرده و تعريفي كوتاه از خريد آني بدين گونه ارائه داد: “خريد آني نوعي خريد برنامه ريزي نشده است، نتيجه رويارويي با محرك هاست و درمحل در موردش تصميم گيري شده است و پس از خريد، خريدار واكنش هاي احساسي و يا شناختي را تجربه مي كند”. (نظری و بغدادی،1392: 225). با آغاز عصر اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک، توجهات به سمت خرید آنی آنلاین معطوف شده است و تحقیقات در مورد خرید آنی آنلاین شروع شد. بسیاری از مطالعات دانشگاهی در زمینه خرید آنی در محیط آنلاین انجام شده است (پاربوتیچ و همکاران ،2009: 66).  به گفته اروگلو وهمکاران (2001) خرید در محیط آنلاین، فرصت های جستجو بالقوه را فراهم می کند و محدودیت های زمانی و مکانی را که اغلب مشتریان با آن مواجه اند را کاهش می دهد و این عوامل باعث افزایش خرید آنی در محیط آنلاین می شود. مشتریانی که احتمالأ در فروشگاه های سنتی به صورت آنی خرید می کنند به احتمال بیشتر در محیط های آنلاین نیز به صورت آنی خرید می کنند (دیتمار و همکاران ، 2004: 430).اولین مطالعه مرتبط با خرید آنی انلاین توسط آدلار و همکاران  (2003) انجام شد که تأثیر اشکال مختلف ارائه اطلاعات (متن، تصویرها و ویدئوها) را بر روی رفتار خرید آنی  بررسی کردند. مطالعه دیگری مدلی را برای توضیح تأثیر جریان رفتارهای خرید آنلاین با در نظر گرفتن خرید آنی بعنوان یک متغیر تعدیل گر پیشنهاد کرد (اسمیت و سیواکومار ، 2004: 1202). مطالعات دیگر بر نقش آنی گرایی بر خرید آنلاین تأکید کردند. پارک و لنون  (2006) یک ارتباط بین گرایشات خرید آنی در کانال های مختلف به وسیله نشان دادن اینکه خرید آنی در تلویزیون توسط خرید آنی در خرید فروشگاهی تأثیر پذیرفته است را ایجاد کردند. در زمینه  محصولات مد، در کل نوآوریهای مد درجه بالایی از خرید آنی را نشان می دهد (پاو و لو  ،2004: 399). بیشتر مطالعات اخیر بر روی خرید آنی انلاین با مدل محرک – ارگانیسم – پاسخ با در نظر گرفتن محرک های خارجی فراهم شده توسط فروشگاه الکترونیکی، حالت های داخلی ارگانیسم  و انواع مختلف پاسخ ادامه پیدا کرده است. هر سه عنصر محرک– ارگانیسم– پاسخ تعداد زیادی از ویژگی های شخصی را دارد و هر کدام از این مطالعات بر مفاهیم مختلف این چارچوب نظری تمرکز کرده اند. اگرچه بطور شفاف به مدل محرک– ارگانیسم– پاسخ توجه نکرده اند، ورهاگن و وندولن  (2011) اجزای متمایزی از این رویکرد را در تحقیق خودشان استفاده کردند. یافته هایشان نشان می دهد که جذابیت محصول و نوع ارتباطات وب سایت و همچنین لذت جویی بعنوان یک حالت ذهنی که بصورت مثبت و منفی مؤثر است بر آن تأثیر می گذارند. هر دوی آنها  تأثیر مهمی بر روی پاسخ، وب گردی، دارند. پاربوتیچ و همکاران   (2009 ) مدلی شامل عوامل مرتبط به وظیفه مثل ارتباط اطلاعات و عوامل مرتبط به حالت مثل جذابیت های دیداری بعنوان محرک در نظر گرفتند. حالتهای درونی بر مبنای نظریه پذیرش فناوری (مفید بودن درک شده) و لذت جویی درک شده مفهوم سازی شده بودند. خرید آنی بعنوان پاسخ در نظر گرفته شده بود. در یک تحقیق پژوهشی بصورت تجربی فرضیه های مؤثر تأیید شد.خریداران آنلاین نسبت به کسانی که از در فروشگاه فیزیکی هستند خودجوش ترند. محرک های بازاریابی آنلاین، آنی گرایی بیشتری را برای خرید ایجاد کرده  و به خریداران آنلاین اجازه می دهند ریسک گریزی کمتر داشته باشند (مدهاواران و لاوری ، 2004: 62).در حالت کلی خرید آنی با سهولت و آسانی پیوند خورده است بازاریابان تلاش زیادی  را انجام داده اند تا عمل خرید را برای مصرف کنندگان به یک فرایند سهل و آسان تبدیل سازند. به عنوان مثال به وجود آوردن فروشگاه های اینترنتی با امکان خرید خود خدمتی، مراکز خرید 24ساعته،  محل های برای پارک خودرو و نوآوری های دیگر که هدف آنها ایجاد کردن عمل خرید به عملی سهل برای خریداران می باشد.قسمتهایی از پیشینه پژوهش:ون جو پارک و همکاران در سال 2013 مطالعه ای را با عنوان ویژگی های ظاهری محصول، وبگردی و خرید آنی اینترنتی در وب سایت های خرید انجام دادند و متغیرهای تنوع انتخاب، وبگردی، ویژگی های ظاهری محصول، خرید آنی اینترنتی را برای پژوهش خود انتخاب کردند. نتایج بدست آمده از این پژوهش حاکی از آن است که تنوع انتخاب تأثیر مثبتی بر وبگردی دارد و وبگردی تأثیر مثبتی بر خرید آنی دارد و بویژه عوامل تنوع انتخاب و ویژگی های ظاهری محصول تأثیر مستقیمی بر خرید آنی اینترنتی دارند.یونگ لی و همکاران در سال 2013 مطالعه ای را با عنوان ویژگی های وب سایت در تحریک خرید آنی آنلاین: یک بررسی تجربی بر ادراکات مصرف کننده انجام دادند و متغیرهای ویژگی های شخصیتی، دسترسی به محصول، ویژگی های ظاهری، آسانی استفاده از وب سایت، آنی گرایی، ارزیابی هنجاری را برای پژوهش خود انتخاب کردند. نتایج پژوهش این افراد نشان داد که ویژگیهای شخصیتی، تعیین کننده های کلیدی تحریک به خرید آنی هستند، در حالی که عوامل وب سایت پیش سازهای مهمی برای خرید آنی آنلاین هستند.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) به شرح زیر می باشد:2-1) مبانی نظری تحقیق   2-1-1) مقدمه    2-1-2) خريد آنی    2-1-2-1) ماهیت خرید آنی    2-1-2-2) انواع خرید آنی    2-1-2-3) عوامل مؤثر بر خرید آنی    2-1-2-3-1) عوامل خارجی مؤثر بر خریدآنی    2-1-2-3-2) عوامل داخلی مؤثر بر خریدآنی    2-1-2-3-3) عوامل مهم شخصیتی مؤثر بر خرید آنی    2-1-3) انگيزه لذت جوئی    2-1-3-1) انواع انگيزه لذت جوئی    2-1-4) آنی گرایی    2-1-4) تجارت الکترونیک    2-1-6) فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1) محیط فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-1) محتوا فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-1-1) کیفیت اطلاعات    2-1-6-1-1-2) دقت اطلاعات    2-1-6-1-1-3) مرتبط بودن اطلاعات    2-1-6-1-1-4) نکاتی در مورد متون و اطلاعات    2-1-6-1-2) طرح فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-2-1) استراتژی های طراحی وب سایت    2-1-6-1-2-1-1) استراتژی اطلاعاتی/ ارتباطی    2-1-6-1-2-1-2) استراتژی آنلاین/ معاملاتی    2-1-6-1-3) پیمایش فروشگاه اینترنتی    2-1-7) وبگردی منفعت گرایانه و لذت جویانه    2-1-7-1) مفهوم جستجو (پرسه زنی)     2-2-7) مدل های مرتبط با خرید آنی    2-1-8-1) مدل مویوگاناتام و بکارت    2-1-8-2) مدل جیوتی بادگیان و ورما     2-1-8-3) مدل دهدشتي و مبرهن    2-2) پیشینه تحقیق    2-2-1) پیشینه تحقیقات داخلی    2-2-2) پیشینه تحقیقات خارجی    منابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) مباني نظري ماهیت خرید آنی پيشينه تحقيق مدل های مرتبط با خرید آنی پيشينه پژوهش فروشگاه اینترنتی چارچوب نظري انواع خرید آنی پيشينه نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • بررسی رابطه بین سلامت سازمانی و اعتماد سازمانی در اداره آب و فاضلاب استان

    بررسی رابطه بین سلامت سازمانی و اعتماد سازمانی در اداره آب و فاضلاب استان برچسب ها: اعتماد سازمانی سلات سازمانی یکپارچگی سازمانی نفوذ مدیریت ملاحظه گری ساخت دهی پایان نامه بررسی رابطه بین سلامت سازمانی و اعتماد سازمانی در اداره…

  • ترجمه مقاله انگلیسی: پایگاه داده های رابطه ای در برابر NoSQL: یک بررسی

    09358978227,no sql,پایگاه داده رابطه ای,خرید,دانلود ترجمه,دانلود ترجمه مقاله International,دانلود ترجمه مقاله پایگاه داده,دانلود مقاله No SQL,دانلود مقاله SQL,دانلود مقاله انگلیسی,دانلود مقاله پایگاه داده,دانلود مقاله ترجمه شده,نگار زمانی دانلود فایل اصلی ترجمه مقاله انگلیسی: پایگاه داده های رابطه ای در برابر…

  • تحقیق بررسي رابطه كمال‌گرايي والدين با خودباوری، جسارت و خودكارآیی فرزندان آنها

    پایان نامه بررسي رابطه كمال‌گرايي والدين با خودباوری,تحقیق بررسي رابطه كمال‌گرايي والدين با خودباوری,جسارت,جسارت و خودكارآیی فرزندان آنها,خودباوری,کمال گرایی دانلود فایل اصلی تحقیق بررسي رابطه كمال‌گرايي والدين با خودباوری، جسارت و خودكارآیی فرزندان آنها از سایت دانلود فایل تحقیق بررسي…

  • بررسی تحلیلی رویکرد آموزشی رجیو امیلیا و سنجش میزان آگاهی مدیران و مربیان مراکز پیش از دبستان

    بررسی تحلیلی رویکرد آموزشی رجیو امیلیا و سنجش میزان آگاهی مدیران و مربیان مراکز پیش از دبستان برچسب ها: تحقیق رشته روانشناسی پیش از دبستان تحقیق رجیو امیلیامقاله رویکرد های آموزشیبررسی تحلیلی رویکرد آموزشی رجیو امیلیا و سنجش میزان آگاهی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ساختار سرمایه و ارزيابي روشهای تأمين مالی (فصل دوم)

    ادبیات نظری ساختار سرمایه و ارزيابي روشهای تأمين مالی,پیشینه تحقیق ساختار سرمایه و ارزي,چارچوب نظری ساختار سرمایه و ارزيابي روشهای تأمين مالی,فصل دوم پایان نامه عوامل مؤثر بر ساختار مالي شرکتها,مبانی نظری ساختار سرمایه و ارزيابي روشهای تأمين مالی دانلود…

  • پاورپوینت معماری معاصر

    پاورپوینت معماری معاصر دانلود پاورپوینت معماری معاصر دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت معماری معاصر ،در حجم 41 اسلاید. در این فایل به معرفی و بررسی معماری معاصر پرداخته شده است. در دو بخش…

  • بررسیبهینه سازی فرآیند تصفیه شیمیایی و بررسی امکان بازیافت پساب صنایع نساجی به توسط فرآیند غشایی

    بررسیبهینه سازی فرآیند تصفیه شیمیایی و بررسی امکان بازیافت پساب صنایع نساجی به توسط فرآیند غشایی,تصفیه فاضلاب,صنایع نساجی,فناوری غشایی,محیط زیست,نانوفیلتراسیون دانلود فایل اصلی بررسیبهینه سازی فرآیند تصفیه شیمیایی و بررسی امکان بازیافت پساب صنایع نساجی به توسط فرآیند غشایی از…

  • پاورپوینت روش تربیتی تمثیل

    پاورپوینت روش تربیتی تمثیل برچسب ها: روش تربیتی تمثیلمبنای تربیتیاصل تربیتیآثار روش تربیتی تمثیل رفتن به سایت اصلی پاورپوینت روش تربیتی تمثیل دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با موضوع روش تربیتی تمثیل،در قالب…

  • سنجش تاثير ابعاد كيفيت خدمات(برمبناي مدل سركوال) بر رضايت مشتريان نسبت به خدمات گارانتي شركت سايپا

    سنجش تاثير ابعاد كيفيت خدمات(برمبناي مدل سركوال) بر رضايت مشتريان نسبت به خدمات گارانتي شركت سايپا برچسب ها: پایان نامه سنجش تاثير ابعاد كيفيت خدمات(برمبناي مدل سركوال) بر رضايت مشتريان نسبت به خدمات گارانتي شركت سايپاپروژه سنجش تاثير ابعاد كيفيت…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق سانسور وروشهای آن، سانسور در عصر حاضر، نظارت استبدادی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق سانسور وروشهای آن، سانسور در عصر حاضر، نظارت استبدادی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق سانسور وروشهای آن، سانسور در عصر حاضر، نظارت استبدادی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی…

  • آموزش افکت های تصویری در فتوشاپ

    آموزش افکت های تصویری در فتوشاپ دانلود آموزش افکت های تصویری در فتوشاپ دسته بندي : اموزش کامپیوتر جزئیات و دریافت گزارش فایل آموزش افکت های تصویری در فتوشاپ با سلام امروز در خدمت شما هستیم با این آموزش عالی…

  • پاورپوینت تحویل کنترل واصول انبارداری کالا

    ابزارآلات ساختمانی,انبار محصولات ساختمانی,پاورپوینت تحویل کنترل واصول انبارداری کالا,تحویل کنترل واصول انبارداری کالا,دانلود پاورپوینت تحویل کنترل واصول انبارداری کالا,ضوابط انبار کردن سیمان های کیسه ای,ضوابط انبار کردن میلگردها,کارگاه ساخت دانلود فایل اصلی پاورپوینت تحویل کنترل واصول انبارداری کالا از سایت…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع بیماریهای دهان و دندان(کنترل و پیشگیری)

    دانلود پاورپوینت با موضوع بیماریهای دهان و دندان(کنترل و پیشگیری) برچسب ها: آموزش بهداشت دهان و دندان در مدارسبهداشت دهان و دندان pdfبهداشت دهان و دندان pptمقاله درباره بهداشت دهان و دنداندانلود کتاب بهداشت دهان و دندانپاورپوینت آموزش بهداشت دهان…

  • پاورپوینت اخلاق در کسب و کار

    پاورپوینت اخلاق در کسب و کار دانلود پاورپوینت اخلاق در کسب و کار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توکل بر خدا و واگذاری کارها به او از آداب باارزشی است که نقش مهمی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع سازه های نو و سازه های چادری

    دانلود پاورپوینت با موضوع سازه های نو و سازه های چادری برچسب ها: دانلود رایگان پاورپوینت سازه های چادریدانلود مقاله سازه های چادریسازه های چادری pdfسازه های نوین در معماریمعرفی سازه های نوانواع سازه های نوین رفتن به سایت اصلی…

  • بررسی رابطه میان فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی در بانکها

    بررسی رابطه میان فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی در بانکها,پایان نامه ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ و راﺑﻄﻪ آن ﺑﺎ ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ,پایان نامه فرهنگ کارآفرینی سازمانی,پروژه ﺗﺎﺛﻴﺮ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ ﺑﺮ ﮔﺮاﻳﺶ ﻛﺎرآﻓﺮﻳﻨﺎﻧﻪ,تحقیق رابطه فرهنگ سازماني و هوش هيجاني با کارآ دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور

    پاورپوینت نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور برچسب ها: پاورپوینت نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت نقشه…

  • ادبیات نظری تحقیق سیستم خرید و انبارداری و کد گزاری کالا (فصل دوم)

    ادبیات نظری سیستم خرید و انبارداری و کد گزاری کالا,پیشینه نظری سیستم خرید و انبارداری و کد گزاری کالا,تحقیق سیستم خرید و انبارداری و کد گزاری کالا,چارچوب نظری سیستم خرید و انبارداری و کد گزاری کال,مبانی نظری سیستم خرید و…

  • پاورپوینت با موضوع دراز نشست

    پاورپوینت با موضوع دراز نشست دانلود پاورپوینت با موضوع دراز نشست دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل بخشی از متن پاورپوینت: دراز و نشست سبب بهبود عملکرد فرد در فعالیت‌های روزمره و ورزشی می‌شود. همچنین به‌صورت…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي سخت افزار Ram، IC

    دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي سخت افزار Ram، IC برچسب ها: گزارش کاراموزي سخت افزار Ramکاراموزي سخت افزار Ramکارورزي سخت افزار Ramدانلود گزارش کارآموزي سخت افزار Ramسخت افزار Ramسخت افزار Ram رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي…

  • مبانی نظری سخت رویی،نامیدی

    مبانی نظری سخت رویی،نامیدی دانلود مبانی نظری سخت رویی،نامیدی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری سخت رویی ، نامیدی فصل دوم : پيشينه و ادبيات تحقيق 14 مقدمه 15 تعريف سخت رويي…

  • پاورپوینت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

    پاورپوینت بیمه مرکزی,پاورپوینت مدیریت,تاریخچه ایجاد بانک مرکزی,تعاریف بانک مرکزی,جایگاه بانک در نظام اقتصادی اسلام,دانلود پاورپوینت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران,دانلود پاورپوینت درباره بیمه مرکزی,وظایف بانک مرکزی دانلود فایل اصلی پاورپوینت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از سایت دانلود فایل دانلود…

  • پاورپوینت علوم اول دبستان مبحث : دنیای سرد و گرم

    پاورپوینت علوم اول دبستان مبحث : دنیای سرد و گرم برچسب ها: پاورپوینت علوم اول دبستان مبحث دنیای سرد و گرم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت علوم اول دبستان مبحث : دنیای سرد و گرم دسته بندي : زیست شناسی…

  • تحقیق بررسی تاثیر مسجد جامع هزار ساله زواره در شکل گیری ساختمان های عام المنفعه شهر

    پروژه بررسی تاثیر مسجد جامع هزار ساله زواره در شکل گیری ساختمان های عام المنفعه شهر,تحقیق بررسی تاثیر مسجد جامع هزار ساله زواره در شکل گیری ساختمان های عام المنفعه شهر,مقاله بررسی تاثیر مسجد جامع هزار ساله زواره در شکل…

  • پیشنه و ادبیات نظری اختلال شخصیت ,تاریخچه نوجوانی

    پیشنه و ادبیات نظری اختلال شخصیت ,تاریخچه نوجوانی دانلود پیشنه و ادبیات نظری اختلال شخصیت ,تاریخچه نوجوانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری اختلال شخصیت , تاریخچه نوجوانی فهرست مطالب : تاريخچة…

  • دانلود پرسشنامه سنجش دامنه اتیسم یا ASSQ

    بیماری اختلالات طیف اتیسم,پرسشنامه استاندارد اختلالات طیف اتیسم,پرسشنامه استاندارد سنجش دامنه اتیسم یا ASSQ اهلر و گیلبرگ,پرسشنامه اوتیسم,پرسشنامه سنجش دامنه اتیسم یا ASSQ,سنجش دامنه اتیسم یا ASSQ,مقیاس سنجش دامنه اتیسم یا ASSQ,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه سنجش دامنه…

  • فایل پاورپوینت بررسي عوامل موثر بر ايجاد سيل در آبخيزهاي شهري

    فایل پاورپوینت بررسي عوامل موثر بر ايجاد سيل در آبخيزهاي شهري برچسب ها: دانلود پاورپوینت بررسی عوامل موثر بر ايجاد سيل در آبخيزهای شهریبررسی عوامل موثر بر ايجاد سيل در آبخيزهای شهریسیل در محیط شهریمديريت سيلاب و مسيل هاپاورپوینت بررسی…

  • تحقیق ژیروسکوپ

    تحقیق ژیروسکوپ دانلود تحقیق ژیروسکوپ دسته بندي : فیزیک جزئیات و دریافت گزارش فایل بخشی از متن پاورپوینت: کلمه ژیروسکوپ واژه ی یونانی است که از دو بخش جایرو به معنای دوران و اسکوپ به معنای نشان دادن است.به این…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش فناوری و سیستم شناسایی RFID (فصل دوم)

    پيشينه پژوه,پيشينه پژوهش تاریخچه RFID,پيشينه تحقيق فناوری RFID,پيشينه نظري RFID چیست؟,چارچوب نظري تکنولوژی RFID,فصل دوم پايان نامه ارشد کاربرد RFID,مباني نظري سیستم شناسایی RFID,مبانی نظری و پیشینه پژوهش فناوری و سیستم شناسایی RFID (فصل دوم) دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • تحقیق: آشنایی با انواع چوب ها

    تحقیق: آشنایی با انواع چوب ها برچسب ها: تحقیق: آشنایی انواع چوب رفتن به سایت اصلی تحقیق: آشنایی با انواع چوب ها دسته بندي : مهندسی کشاورزی جزئیات و دریافت گزارش فایل عنوان تحقیق: آشنایی با انواع چوب هافرمت: WORDتعداد…

  • پیشینه و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

    پیشینه و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) دانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM ): مدیریت ارتباط…

  • مبانی نظری و پیشینه مکان یابی پهنه های مناسب احداث پارکینگ های عمومی و طبقاتی

    مبانی نظری و پیشینه مکان یابی پهنه های مناسب احداث پارکینگ های عمومی و طبقاتی دانلود مبانی نظری و پیشینه مکان یابی پهنه های مناسب احداث پارکینگ های عمومی و طبقاتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • بررسی تاثیر فشارهای شغلی برعملکرد معلمان زن مقطع متوسطه

    بررسی تاثیر فشارهای شغلی برعملکرد معلمان زن مقطع متوسطه برچسب ها: بررسی تاثیر فشارهای شغلی برعملکرد معلمان زناسترس شغلیاسترس درون سازمانی دربین معلماناسترس و عملكرد كاري کارکنانپیشگیری از استرس شغلیاسترس شغلی کارمندان و معلمانفشار شغلیمراحل پیشگیری از استرس رفتن به…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفهوم و مولفه های تفکر انتقادی (فصل 2)

    پيشينه پژوهش تفکر انتقادی ppt,پيشينه تحقيق اصول تفکر انتقادی,چارچوب نظري تفکر نقادانه چیست,دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم وتعاریف سبک‌های دل‌بستگی (فصل 2),فصل دوم پايان نامه کتاب تفکر انتقادی,مباني نظري مقاله در مورد تفکر انتقادی دانلود فایل اصلی…

  • ادبیات نظری هویت ، نظریه و سبک های هویت (فصل دوم )

    ادبیات نظری هویت,چارچوب نظریه و سبک های هویت,فصل دوم پایان نامه هویت,فصل دوم مقاله نظریه و سبک های هویت,مبانی نظری عوامل موثر در شکل گیری هویت,مبانی نظری نظریه و سبک های هویت,نظریه و سبک های هویت دانلود فایل اصلی ادبیات…