مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش فروشگاه اینترنتی,پيشينه تحقيق مدل های مرتبط با خرید آنی,پيشينه نظري,چارچوب نظري انواع خرید آنی,مباني نظري ماهیت خرید آنی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) در 78 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبا آغاز عصر اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک، توجهات کسب وکار به سمت خرید آنلاین تغییر کرده و تحقیقات درباره عواملی که باعث افزایش خرید بصورت آنلاین می گردد، شروع شده است. برای کسب سهم بیشتر بازار و فروش بیشتر در شرایط رقابتی امروز، باید از تمامی فاکتور های فروش استفاده نمود و به بقا رو رشد کسب و کار کمک کرد. تجارت الکترونیک یکی از ویژگی هاي اساسی در عصر اینترنت شده است. طبق اطلاعات مرکز سیاست گذاري ارتباطی یو سی ال اي (2001)، فروش آنلاین سومین فعالیت عمده و مورد استفاده بر روي اینترنت بعد ازاستفاده از ایمیل، چت و گردش در وب شده است. این فعالیت حتی از جستجوي اخبار و اطلاعات سرگرم کننده که دو فعالیت معمول کاربران اینترنت است نیز پیشی گرفته است. 9/48 درصد از کاربران اینترنت خرید اینترنتی داشته اند، سه چهارم آنها هر ساله 1 تا 10 خرید انجام می دهند. در مقابل خریداران حرفه اي که سالانه به طورمیانگین 20 خرید انجام می دهند، کاربران تازه کار به طور سالیانه چهار خرید انجام می دهند (لوز و بلمن ، 1999: 19).محیط خرید اینترنتی به مشتریان و خریداران کمک می کند تا با فراهم کردن انتخاب گسترده، ارزیابی اطلاعات، دقت و مقایسه کالاها زمان کمتري را صرف تصمیم گیري کنند. اینترنت اطلاعات مقایسه اي و ارزیابی شد ه اي را فراهم می کند و ممکن است هزینه جستجوي اطلاعات و تلاش براي تصمیم خرید را کاهش دهد. اگرچه مشتریان اینترنتی عمدتاً در تعامل با سیستم هاي کامپیوتري هستند و نمی توانند به طور فیزیکی کالاي واقعی را لمس و احساس کنند ولی آنها با استفاده از اطلاعات فراهم شده به وسیله فروشگاه هاي اینترنتی می توانند به شکل الکترونیک تصمیم گیري کنند. شرکت هایی که براي رشد خرده فروشی آنلاین برنامه ریزي می کنند، نیاز دارند تا تخمین هاي قابل اتکایی از رشد فروش آنلاین داشته باشند. در مورد رفتار خرید مصرف کنندگان اطلاعاتی نیاز است تا به شرکت ها در تعریف راهبردهاي خرده فروشی آنلاین جهت طراحی وب سایت، تبلیغات آنلاین، بخش بندي بازار، تنوع محصول، موجودي انبار و توزیع کمک کند. پیش بینی هاي قابل اتکا باید بر اساس رفتار مصرف کنندگان آنلاین باشد یا اینکه از نیات مشتریان بالقوه نظرسنجی شود یا حتی از خبرگان بازاریابی الکترونیک سؤال گردد (لوز و بلمن،1999: 20).خرید آنی بخش مهمی از حجم معاملات خرده فروشی را پوشش می دهد. برای مثال در تحقیقی از 1047 مصرف کننده ی انگلیسی، 76 درصد خریدهای خواروبار خود را از طریق آنی انجام دادند، 57 درصد هم محصولات با قیمت متوسط مثل مد را از طریق آنی انجام دادند؛ و28 درصد برای خرید محصولات گران  قیمت مثل وسایل الکترونیکی و مبلمان را انجام دادند.  همینطور در ایالت متحده امریکا نیز تحقیقات مشابهی انجام گرفته است. یک تحقیق از 2273 مصرف کننده نشان داد که 67 درصد از بزرگسالان امریکایی در ماه گذشته محصولاتی را بطور آنی خریداری کرده اند و80 درصد از پاسخ دهندگان خرید آنی را در سال گذشته انجام داده اند، دو سوم از آنها بیان کردند که از خریدهای آنی خود پشیمان شده اند  (فلوه و مادلبرگر،2013 :429). با رشد خرید آنلاین درک عمیقی از خرید آنی از طریق اینترنت به طور ضروری شروع شد. در سال 2011 بخش خرده فروشی آنلاین درآمد 2/530 میلیارد دلار در سرتاسر جهان به دست آورد. این امر نشان دهنده افزایش 4/15 درصدی در دوره 2007 تا 2011 می باشد. در ایلات متحده آمریکا، خرده فروشی آنلاین به حجم معاملات 2/176 میلیارد در2010رسید. بر طبق تحقیقات پیش بینی کننده در سالهای آتی 10درصد نرخ رشد سالانه مورد انتظار است. بدین معنی که پیش بینی شده حجم معاملات خرده فروشی آنلاین در 2015 به 280 میلیارد برسد (مولپرو و همکاران ، 2011). اگرچه ارقام پیش بینی شده برای خرید آنی آنلاین در دسترس نیست. این حقیقت وجود دارد که عوامل خرید آنلاین مثل عاملان پیشنهاد-دهنده تحت حوزه کارکردیشان، باعث تحریک خریدهای آنی می شوند (هاستلر و همکاران ، 2011: 339). تحقیقات بازاریابی مشخص کرده اند که ویژگی های فروشگاه بعنوان یک تحریک کننده مهم برای خریدهای آنی محسوب می شوند (استیلی و همکاران،2010: 270). یک تحقیقی که  با بیش از 500 خریدار انجام شد، نشان داد که محرک های درون فروشگاهی منجر به خریدهای آنی بیشتر و در نتیجه باعث ایجاد پنج میلیارد دلار می شود (موگلونسکی ، 1998: 32). بعلاوه دونوان و همکاران  (1994) نتیجه گرفتند که جو و محیط فروشگاه می تواند بصورت پایدار خریدهای برنامه ریزی نشده و مدت زمان سپری شده در زمینه خرده فروشی را افزایش دهد. در این فصل به صورت مفصل، عوامل مرتبط با خرید آنی در فروشگاه های سنتی، عوامل شخصیتی (انگیزه لذت جوئی، آنی گرایی و …)، انواع وب گردی، فروشگاه اینترنتی و عوامل تشکیل دهنده آن تشریح می گردد. در قسمت پیشینه تحقیق نیز مطالعاتی که در حوزه خرید آنی (داخلی و خارجی) انجام شده است، ذکر می گردد و در پایان توسعه فرضیات و ارئه مدل عملیاتی تحقیق ارائه می شود.خريد آنیدردهه 1950 هنگامي كه مفهوم خريد آنی، تنها به عنوان يك مفهوم، رسميت پذيرفته شده بود ، دركي بدين منوال گسترش يافته بود كه خريد آني يك مفهوم يك بعدي و ساده است. ادبيات آن زمان، خريد آني را مترادف و برابر با خريد بدون برنامه ريزي مي دانستند. اين تعريف كم عرض و ساده، شايد نتيجه تحقيقات محدود در اين حيطه، از جهت اينكه خريد آني مفهومي جديد درآن زمان بود. پيرون  (1991) مطرح كرد كه در طي آن زمان بيشتر از مصرف كننده ، خريد مورد توجه محققان بوده است. اين ديد به خريد آني يك دهه بعد به درك كاملتري، تكامل يافت. ادبيات آن زمان، اين موضوع كه، خريد بدون برنامه ريزي تنها يك الزام براي خريدهاي آني است اما شرط كافي براي خريدهاي به اصطلاح آني ناميده مي شدند، نيست، پذيرفته شده بود. ديگر توسعه قابل توجه، رد عقيده قبلي ايجاد شده، با اين عنوان كه، خريد آني به طور مسلم يك خريد غير منطقي بوده و نمي توان آن را تحت تاثير قرار داد. اين نوع نگرش را مي توان در تحقيقات انجام شده در اين دوره كه شامل چگونه فضاي قفسه (کاکس،1964)، جمعيت شناختي مصرف كننده (کلات و ویلت ،1967) تاثيرات خريد آني مشاهده نمود. علاوه بر اين موارد، تلاشهاي در طي اين دوره براي شناسايي و طبقه بندي خريد آني به عنوان طبقات متفاوت انجام گرفته بود (نظری و قادری،1390: 130).راك و فیشر  (1995) وقوع يك خريد  آنی را اين گونه تعريف مي كنند: « وقتي يك مصرف كننده تمايلي  آنی، غالباً قوي و پايدار به خريد آني يك كالا پيدا مي كند.  اين انگيزه  آنی پيچيده است و ممكن است تعارض احساسي ايجاد نمايد». خريد آنی، بدون قصد و غير عمدي است، زيرا فرد به طور فعالانه به دنبال كالاي خاصي نبوده است و هيچ برنامه اي براي خريد نداشته و در حال انجام عمل خريد نبوده است. مشخصه غير عمدي بودن و عدم برنامه ريزي لازمه يك خريد آنی است اما تنها معيار براي قرار گرفتن در طبقه خريد آنی نمي باشد. در واقع هر خريد آني حتماً بدون قصد است، اما هر خريد بدون قصدي الزاماً يك خريد آني نيست. خريد آني بدون تفكر است، زيرا اين خريد بدون انجام ارزيابي هاي زياد انجام مي پذيرد .كسي كه خريد آنی انجام مي دهد با احتمال كمتري پيامدهاي خريد خود را در نظر مي گيرد و يا درباره آن خريد فكر به دقت فكر مي كند. اين فرد تنها بر خشنودي آني حاصل از پاسخ به ميل خريد تمركز دارد و به حل يك مسئله از پيش ايجاد شده فكر نمي كند. همچنين خريد آني بي درنگ و سريع انجام مي شود. فاصله زماني ميان ديدن كالا و خريد آن بسیار كوتاه است و تصميم خريد بسيار عجولانه اتخاذ مي شود. خريد آني به خاطر جمع آوري اطلاعات بيشتر، مقايسه فروشگاه ها، گرفتن مشورت و … به تعويق نمي افتد (جونز و همکاران ،2003: 508).در دهه هاي اخير فرآيند تصميم گيري براي خريد، به طور گسترده اي مورد مطالعه و بررسي قرارگرفته است. موضوع اصلي در بدنه اين دانش اين است كه انتخاب هاي مصرف كننده را مي توان از ديدگاه عقلايي توصيف كرد و اين در حاليست كه يك انتخاب، پس از بررسي دقيق جنبه هاي متفاوت كالا و بررسي جايگزین های مختلف آن، انجام مي شود. درحالي كه در برخي موارد، مصرف كنندگان از اين حدود عقلايي خارج مي شوند. در چنين مواردي، انتخاب ها بدون بررسي دقيق در مورد جايگزين هاي موجود انجام مي شوند و اطلاعات كافي در رابطه با كالايي كه مشتريان به آن علاقه دارند، در دست نيست و همچنين قصدي قبلي براي خريد آن كالا وجود نداشته است در چنين لحظاتي است كه خريدهاي آني در اينترنت اتفاق مي افتند (نظری و بغدادی،1392: 225).محققان بسياري تعاريف ادراكي متعددي از خريد آني ارائه كرده اند. پیرون (1991) تعاريف پيشين را بازبيني كرده و نتيجه گيري مي كند كه هيچ يك از آنها، به طور كامل اين پديده جالب و پيچيده را تعريف نمي كنند. او سيزده بعد از تعاريف محققان ديگر را كه در مورد خريد  آني متداول بود ، تعيين كرد. سپس اين ابعاد را يكپارچه كرده و تعريفي كوتاه از خريد آني بدين گونه ارائه داد: “خريد آني نوعي خريد برنامه ريزي نشده است، نتيجه رويارويي با محرك هاست و درمحل در موردش تصميم گيري شده است و پس از خريد، خريدار واكنش هاي احساسي و يا شناختي را تجربه مي كند”. (نظری و بغدادی،1392: 225). با آغاز عصر اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک، توجهات به سمت خرید آنی آنلاین معطوف شده است و تحقیقات در مورد خرید آنی آنلاین شروع شد. بسیاری از مطالعات دانشگاهی در زمینه خرید آنی در محیط آنلاین انجام شده است (پاربوتیچ و همکاران ،2009: 66).  به گفته اروگلو وهمکاران (2001) خرید در محیط آنلاین، فرصت های جستجو بالقوه را فراهم می کند و محدودیت های زمانی و مکانی را که اغلب مشتریان با آن مواجه اند را کاهش می دهد و این عوامل باعث افزایش خرید آنی در محیط آنلاین می شود. مشتریانی که احتمالأ در فروشگاه های سنتی به صورت آنی خرید می کنند به احتمال بیشتر در محیط های آنلاین نیز به صورت آنی خرید می کنند (دیتمار و همکاران ، 2004: 430).اولین مطالعه مرتبط با خرید آنی انلاین توسط آدلار و همکاران  (2003) انجام شد که تأثیر اشکال مختلف ارائه اطلاعات (متن، تصویرها و ویدئوها) را بر روی رفتار خرید آنی  بررسی کردند. مطالعه دیگری مدلی را برای توضیح تأثیر جریان رفتارهای خرید آنلاین با در نظر گرفتن خرید آنی بعنوان یک متغیر تعدیل گر پیشنهاد کرد (اسمیت و سیواکومار ، 2004: 1202). مطالعات دیگر بر نقش آنی گرایی بر خرید آنلاین تأکید کردند. پارک و لنون  (2006) یک ارتباط بین گرایشات خرید آنی در کانال های مختلف به وسیله نشان دادن اینکه خرید آنی در تلویزیون توسط خرید آنی در خرید فروشگاهی تأثیر پذیرفته است را ایجاد کردند. در زمینه  محصولات مد، در کل نوآوریهای مد درجه بالایی از خرید آنی را نشان می دهد (پاو و لو  ،2004: 399). بیشتر مطالعات اخیر بر روی خرید آنی انلاین با مدل محرک – ارگانیسم – پاسخ با در نظر گرفتن محرک های خارجی فراهم شده توسط فروشگاه الکترونیکی، حالت های داخلی ارگانیسم  و انواع مختلف پاسخ ادامه پیدا کرده است. هر سه عنصر محرک– ارگانیسم– پاسخ تعداد زیادی از ویژگی های شخصی را دارد و هر کدام از این مطالعات بر مفاهیم مختلف این چارچوب نظری تمرکز کرده اند. اگرچه بطور شفاف به مدل محرک– ارگانیسم– پاسخ توجه نکرده اند، ورهاگن و وندولن  (2011) اجزای متمایزی از این رویکرد را در تحقیق خودشان استفاده کردند. یافته هایشان نشان می دهد که جذابیت محصول و نوع ارتباطات وب سایت و همچنین لذت جویی بعنوان یک حالت ذهنی که بصورت مثبت و منفی مؤثر است بر آن تأثیر می گذارند. هر دوی آنها  تأثیر مهمی بر روی پاسخ، وب گردی، دارند. پاربوتیچ و همکاران   (2009 ) مدلی شامل عوامل مرتبط به وظیفه مثل ارتباط اطلاعات و عوامل مرتبط به حالت مثل جذابیت های دیداری بعنوان محرک در نظر گرفتند. حالتهای درونی بر مبنای نظریه پذیرش فناوری (مفید بودن درک شده) و لذت جویی درک شده مفهوم سازی شده بودند. خرید آنی بعنوان پاسخ در نظر گرفته شده بود. در یک تحقیق پژوهشی بصورت تجربی فرضیه های مؤثر تأیید شد.خریداران آنلاین نسبت به کسانی که از در فروشگاه فیزیکی هستند خودجوش ترند. محرک های بازاریابی آنلاین، آنی گرایی بیشتری را برای خرید ایجاد کرده  و به خریداران آنلاین اجازه می دهند ریسک گریزی کمتر داشته باشند (مدهاواران و لاوری ، 2004: 62).در حالت کلی خرید آنی با سهولت و آسانی پیوند خورده است بازاریابان تلاش زیادی  را انجام داده اند تا عمل خرید را برای مصرف کنندگان به یک فرایند سهل و آسان تبدیل سازند. به عنوان مثال به وجود آوردن فروشگاه های اینترنتی با امکان خرید خود خدمتی، مراکز خرید 24ساعته،  محل های برای پارک خودرو و نوآوری های دیگر که هدف آنها ایجاد کردن عمل خرید به عملی سهل برای خریداران می باشد.قسمتهایی از پیشینه پژوهش:ون جو پارک و همکاران در سال 2013 مطالعه ای را با عنوان ویژگی های ظاهری محصول، وبگردی و خرید آنی اینترنتی در وب سایت های خرید انجام دادند و متغیرهای تنوع انتخاب، وبگردی، ویژگی های ظاهری محصول، خرید آنی اینترنتی را برای پژوهش خود انتخاب کردند. نتایج بدست آمده از این پژوهش حاکی از آن است که تنوع انتخاب تأثیر مثبتی بر وبگردی دارد و وبگردی تأثیر مثبتی بر خرید آنی دارد و بویژه عوامل تنوع انتخاب و ویژگی های ظاهری محصول تأثیر مستقیمی بر خرید آنی اینترنتی دارند.یونگ لی و همکاران در سال 2013 مطالعه ای را با عنوان ویژگی های وب سایت در تحریک خرید آنی آنلاین: یک بررسی تجربی بر ادراکات مصرف کننده انجام دادند و متغیرهای ویژگی های شخصیتی، دسترسی به محصول، ویژگی های ظاهری، آسانی استفاده از وب سایت، آنی گرایی، ارزیابی هنجاری را برای پژوهش خود انتخاب کردند. نتایج پژوهش این افراد نشان داد که ویژگیهای شخصیتی، تعیین کننده های کلیدی تحریک به خرید آنی هستند، در حالی که عوامل وب سایت پیش سازهای مهمی برای خرید آنی آنلاین هستند.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) به شرح زیر می باشد:2-1) مبانی نظری تحقیق   2-1-1) مقدمه    2-1-2) خريد آنی    2-1-2-1) ماهیت خرید آنی    2-1-2-2) انواع خرید آنی    2-1-2-3) عوامل مؤثر بر خرید آنی    2-1-2-3-1) عوامل خارجی مؤثر بر خریدآنی    2-1-2-3-2) عوامل داخلی مؤثر بر خریدآنی    2-1-2-3-3) عوامل مهم شخصیتی مؤثر بر خرید آنی    2-1-3) انگيزه لذت جوئی    2-1-3-1) انواع انگيزه لذت جوئی    2-1-4) آنی گرایی    2-1-4) تجارت الکترونیک    2-1-6) فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1) محیط فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-1) محتوا فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-1-1) کیفیت اطلاعات    2-1-6-1-1-2) دقت اطلاعات    2-1-6-1-1-3) مرتبط بودن اطلاعات    2-1-6-1-1-4) نکاتی در مورد متون و اطلاعات    2-1-6-1-2) طرح فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-2-1) استراتژی های طراحی وب سایت    2-1-6-1-2-1-1) استراتژی اطلاعاتی/ ارتباطی    2-1-6-1-2-1-2) استراتژی آنلاین/ معاملاتی    2-1-6-1-3) پیمایش فروشگاه اینترنتی    2-1-7) وبگردی منفعت گرایانه و لذت جویانه    2-1-7-1) مفهوم جستجو (پرسه زنی)     2-2-7) مدل های مرتبط با خرید آنی    2-1-8-1) مدل مویوگاناتام و بکارت    2-1-8-2) مدل جیوتی بادگیان و ورما     2-1-8-3) مدل دهدشتي و مبرهن    2-2) پیشینه تحقیق    2-2-1) پیشینه تحقیقات داخلی    2-2-2) پیشینه تحقیقات خارجی    منابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) مباني نظري ماهیت خرید آنی پيشينه تحقيق مدل های مرتبط با خرید آنی پيشينه پژوهش فروشگاه اینترنتی چارچوب نظري انواع خرید آنی پيشينه نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • پاورپوینت فناوری نانودربسته بندی مواد غذایی

    پاورپوینت فناوری نانودربسته بندی مواد غذایی برچسب ها: نانو تکنولوژی در صنعت بسته بندی مواد غذاییpdfبسته بندی هوشمند مواد غذاییpptنقش فناوری نانو در صنایع غذاییفناوري نانو چيستانواع بسته بندی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت فناوری نانودربسته بندی مواد غذایی دسته…

  • پاورپوینت آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیها

    پاورپوینت آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیها برچسب ها: آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیهدلایل استفاده از آزمایش میدانیطرحهای درون آزمودنی کاملتهدیدهایی برای اعتبار ساختاریعدم تضمین اعتبار بیرونیتوان آزمایش رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آزمایش میدانی و طرح…

  • دانلود مقاله مقایسه مدلهای مختلف اقتصادسنجی و شبکه عصبی مصنوعی در پیشبینی قیمت گندم در ایران

    پروژه مقایسه مدلهای مختلف اقتصادسنجی و شبکه عصبی مصنوعی در پیشبینی قی,تحقیق مقایسه مدلهای مختلف اقتصادسنجی و شبکه عصبی مصنوعی در پیشبینی قیمت گندم در ایران,دانلود مقاله مقایسه مدلهای مختلف اقتصادسنجی و شبکه عصبی مصنوعی در پیشبینی قیمت گندم در…

  • بررسی ارتباط بین توانمندیهای مدیریتی و عملکرد فروش نمایندگان شرکت های بیمه

    بررسی ارتباط بین توانمندیهای مدیریتی و عملکرد فروش نمایندگان شرکت های بیمه برچسب ها: پایان نامه بررسی ارتباط بین توانمندیهای مدیریتی و عملکرد فروش نمایندگان شرکت های بیمهپروژه بررسی ارتباط بین توانمندیهای مدیریتی و عملکرد فروش نمایندگان شرکت های بیمهمقاله…

  • پاورپوینت تفسیر نقاشی کودکان با موضوع خانواده

    پاورپوینت تفسیر نقاشی کودکان با موضوع خانواده دانلود پاورپوینت تفسیر نقاشی کودکان با موضوع خانواده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت تفسیر نقاشی کودکان با موضوع خانواده ، در حجم 53…

  • پاورپوینت نقد و آسیب شناسی گذاری و برنامه ریزی عملیاتی مسکن مهر در ایران

    پاورپوینت نقد و آسیب شناسی گذاری و برنامه ریزی عملیاتی مسکن,دانلود پاورپوینت نقد و آسیب شناسی گذاری و برنامه ریزی عملیاتی مسکن مهر در ایران,مسکن مهر ایران,نقد و آسیب شناسی گذاری و برنامه ریزی عملیاتی مسکن مهر در ایران,نقد و…

  • ادبیات نظری تحقیق گیاه علوفه ای سورگوم

    ادبیات نظری تحقیق گیاه علوفه ای سورگوم دانلود ادبیات نظری تحقیق گیاه علوفه ای سورگوم دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه نگرش عميقتر به گياهان علوفهاي با توجه به افزايش تقاضا براي غذا…

  • ادبیات نظری تحقیق دیدگاه آلوسی و علامه طباطبایی در مورد توحید و صفات الهی

    ادبیات نظری تحقیق دیدگاه آلوسی و علامه طباطبایی در مورد توحید و صفات الهی دانلود ادبیات نظری تحقیق دیدگاه آلوسی و علامه طباطبایی در مورد توحید و صفات الهی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل توحید…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق توانمندسازی کارکنان و حکمرانی خوب(فصل دوم)

    چارچوب نظري توانمندسازی کارکنان,دانلود مباني نظري تعاریف توانمندسازی,فصل دوم پايان نامه ارشد حکمرانی خوب,مباني نظري توانمندسازی کارکنان,مباني نظري مدیریت حکمرانی خوبی سازمانی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق توانمندسازی کارکنان و حکمرانی خوب(فصل دوم) دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • پیشینه و مبانی نظری اختلالات افسردگی

    پیشینه و مبانی نظری اختلالات افسردگی دانلود پیشینه و مبانی نظری اختلالات افسردگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه 13 2 - 2 - تعریف افسردگی 15 2 -…

  • مبانی نظری پرداخت الکترونیکی تجارت الکترونیک

    مبانی نظری پرداخت الکترونیکی تجارت الکترونیک دانلود مبانی نظری پرداخت الکترونیکی تجارت الکترونیک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرداخت الکترونیکی تجارت الکترونیک 2 - 2 - تجارت الکترونیکی و صنعت بانکداری 2 -…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک رهبری دانشی (فصل دوم)

    استراتژی رهبری با رویکردی دانش محور,استراتژی فرایندی رهبری با رویکردی دانش محور,اعتباریابی پرسشنامه رهبری دانش,بررسی نقش رهبری دانش محور,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک رهبری دانشی (فصل دوم)مقاله نقش رهبری دانش محور در اقدامات مدیریت دانش دانلود فایل اصلی…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید روش تهيه لواشک از خرما

    پروژه کارآفرینی تولید لواشک خرما,تولید لواشک از خرما,تولید لواشک خرما,طرح توجیهی تولید لواشک خرما,طرح تولید لواشک خرما,طرح کارافرینی لواشک صنعتی,طرح کسب و کار روش تولید لواشک خرما,طرز تهیه لواشک خرما,لواشک خرما دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی تولید روش…

  • پاورپوینت دیوار برلنی

    پاورپوینت دیوار برلنی دانلود پاورپوینت دیوار برلنی دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با دیوار برلنی ،در حجم 33 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: برای استفاده بهینه از…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سلامت روانی و ورزش (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری سلامت روانی و ورزش,پیشینه پژوهش سلامت روانی و ورزش,پیشینه تحقیق سلامت روانی و ورزش,فصل دوم پایان نامه سلامت روانی و ورزش,مبانی نظری سلامت روانی و ورزش دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سلامت روانی و ورزش…

  • ادبیات نظری تحقیق آثار اجتماعی مخزن الاسرار

    ادبیات نظری تحقیق آثار اجتماعی مخزن الاسرار دانلود ادبیات نظری تحقیق آثار اجتماعی مخزن الاسرار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل آثار اجتماعی در مخزن الاسرار نظامی گنجوی مخزن الاسرار « مقالت سوم در…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نظام هاي اقتصادي

    دانلود پاورپوینت با موضوع نظام هاي اقتصادي برچسب ها: تعریف نظام اقتصادینظام اقتصادی ایران چیستدانلود رایگان کتاب نظام های اقتصادی حسین نمازیانواع سیستم های اقتصادیدانلود کتاب نظام های اقتصادی حسین نمازیاقتصاد سوسیالیستینظام اقتصادی آزادنظام اقتصادی کمونیسم رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت فنگ شویی در معماری

    Feng Shui,پاورپوینت آشنایی با فنگ شوئی در معماری,پاورپوینت فنگ شویی در معماری,دانلود پاورپوینت فنگ شویی در معماری,عناصر پنج گانه فنگ شویی,فنگ شویی در معماری,فنگ شویی فضاها,معنای فنگ شوئی دانلود فایل اصلی پاورپوینت فنگ شویی در معماری از سایت دانلود فایل…

  • پاورپوینت آشنایی با معماری جهان

    پاورپوینت آشنایی با معماری جهان دانلود پاورپوینت آشنایی با معماری جهان دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت مطالعه و آشنایی  با معماری جهان(معماری جدید)،در حجم 59 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: معماران مدرن…

  • پایان نامه و رساله معماری نمایشگاه بین المللی

    بررسی معماری نمایشگاه بین المللی,پایان نامه معماری نمایشگاه بین المللی,پروژه معماری نمایشگاه بین المللی,دانلود رساله معماری نمایشگاه بین المللی,رساله معماری,رساله معماری نمایشگاه بین المللی دانلود فایل اصلی پایان نامه و رساله معماری نمایشگاه بین المللی از سایت دانلود فایل دانلود…

  • پاورپوینت ابزار های اینترنت و ارتباطات، فایروال رمزگذاری و بلوتوث (Bluetooth)

    پاورپوینت ابزار های اینترنت و ارتباطات، فایروال رمزگذاری و بلوتوث (Bluetooth) برچسب ها: نقش اینترنت در زندگی امروزیتاثیر اینترنت بر جامعهتاثیرات اینترنت بر سبک زندگی افرادتاثیر اینترنت بر سبک زندگیتاثیرات اینترنت بر خانوادهاثرات مثبت و منفی اینترنت بر سبک زندگیاثرات…

  • دانلود مقاله ارائه یک الگوریتم جامع جهت طراحی بهینه مزارع بادی در شبکه توزیع به منظور بهبود قابلیت

    الگوریتم رقابت استعماری (ICA),انرژی تأمین نشده مورد انتظار,بررسی ارائه یک الگوریتم جامع جهت طراحی بهینه مزارع بادی در شبکه توزیع به منظور بهبود قابلیت اطمینان و کاهش تلفات,پخش بار بهینه OPF,تلفات انرژی سالیانه,کاهش سناریو دانلود فایل اصلی دانلود مقاله ارائه…

  • پیشینه و مبانی نظری کیفیت حسابرسی و هزینه ی سرمایه ی سهام عادی

    پیشینه و مبانی نظری کیفیت حسابرسی و هزینه ی سرمایه ی سهام عادی دانلود پیشینه و مبانی نظری کیفیت حسابرسی و هزینه ی سرمایه ی سهام عادی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی…

  • پاورپوینت نظام برنامه ریزی فضایی در ایران

    پاورپوینت نظام برنامه ریزی فضایی در ایران برچسب ها: دانلود پاورپوینت نظام برنامه ریزی فضایی در ایران نظام برنامه ریزی فضایی در ایران پاورپوینت برنامه ریزی فضایی در ایرانپاورپوینت نظام برنامه ریزی فضایی در ایرانپاورپوینت عمرانیبرنامه ریزی فضاییپاورپوینت برنامه ریزی…

  • پروژه طراحی و پیاده‌سازی یک شبکه مفروض

    09358978227,دانلود پروژه طراحی شبکه,دانلود پروژه طراحی و پیاده سازی شبکه,دانلود پروژه طراحی و پیاده‌سازی یک شبکه مفروض,دانلود طراحی و پیاده‌سازی یک شبکه مفروض,طراحی و پیاده‌سازی یک شبکه مفروض,نگار زمانی دانلود فایل اصلی پروژه طراحی و پیاده‌سازی یک شبکه مفروض از…

  • بررسي رابطه شغلي معلمين زن در پيشرفت تحصيلي

    پایان نامه بررسي رابطه شغلي معلمين زن در پيشرفت تحصيلي,پروژه بررسي رابطه شغلي معلمين زن در پيشرفت تحصيلي,پیشرفت تحصیلی,رابطه شغلی دانلود فایل اصلی بررسي رابطه شغلي معلمين زن در پيشرفت تحصيلي از سایت دانلود فایل  تحقیق بررسي رابطه شغلي معلمين…

  • جزوه دستنویس و تایپ شده شبکه پیشرفته - دکتر رامین کریمی

    جزوه درسی شبکه پیشرفته,جزوه دستنویس و تایپ شده شبکه پیشرفته,دکتر رامین کریمی دانلود فایل اصلی جزوه دستنویس و تایپ شده شبکه پیشرفته - دکتر رامین کریمی از سایت دانلود فایل جزوه دستنویس و تایپ شده شبکه پیشرفته - دکتر رامین…

  • گزارش کارآموزی کامپیوتر

    گزارش کارآموزی کامپیوتر برچسب ها: کاراموزی کامپیوتر رفتن به سایت اصلی گزارش کارآموزی کامپیوتر دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل وب گسترده جهانی (www, World Wide WebWeb گسترده جهانی که معمولا به آن Web گفته…

  • بررسي ميزان رضايت دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد قوچان از اساتيد دانشگاه

    بررسي ميزان رضايت دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد قوچان از اساتيد دانشگاه برچسب ها: میزان رضایت اساتید دانشجویان دانشگاه قوچان مشکلات رفتن به سایت اصلی بررسي ميزان رضايت دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد قوچان از اساتيد دانشگاه دسته بندي :…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمانی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش مقاله مدیریت منابع انسانی,پيشينه تحقيق وظایف مدیریت منابع انسانی pdf,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمانی (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد فرایندهای مدیریت م,مباني نظري تعریف مدیریت منابع انسانی چیست دانلود فایل…

  • بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و کیفیت زندگی

    بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و کیفیت زندگی برچسب ها: سرمایه اجتماعیکیفیت زندگیاعتمادمشارکتبررسی رابطه سرمایه اجتماعی و کیفیت زندگیپایان نامه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و کیفیت زندگیپروژه بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و کیفیت زندگی رفتن به سایت اصلی بررسی رابطه سرمایه…

  • دانلود طرح توجیهی تولید صابون بهداشتی

    آموزش تولید صابون بهداشتی,پروژه راه اندازی تولیدی صابون,پروژه کارافرینی تولید صابون صورت,تهیه صابون بهداشتی,تولید صابون,دانلود طرح توجیهی صابون بهداشتی,روش تولید صابون,طرح توجیهی تولید صابون,طرح تولید صابون,طرح کسب و کار تولید صابون بهداشتی دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی تولید صابون…

  • پاورپوینت فیزیک پایه 1( مکانیک)

    پاورپوینت فیزیک پایه 1( مکانیک) برچسب ها: پاورپوینت فیزیک پایه ( مکانیک)فیزیک مفهوم مدل قانون ونظریهضرب نرده ای وبرداریحرکت سقوطی آزاد و دایره ایقوانین نیوتن و اصطکاکتکانه زاویه ای و پایستگی آن رفتن به سایت اصلی پاورپوینت فیزیک پایه 1(…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق اهداف گزارشگری مالی وسود حسابداری

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق اهداف گزارشگری مالی وسود حسابداری دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق اهداف گزارشگری مالی وسود حسابداری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اهداف گزارشگری مالی وسود حسابداری…

  • ترجمه مقاله انگلیسی: تعادل بار وظایف الهام گرفته از رفتار زنبور عسل در محیط محاسبات ابری

    09358978227,Honey bee behavior inspired load balancing of tasks in cloud computing environments,تعادل بار وظایف الهام گرفته از رفتار زنبور عسل در محیط محاسبات ابری,دانلود مقاله انگلیسی,دانلود مقاله رایانش اب,رایانش ابری,محاسبات ابری,نگار زمانی دانلود فایل اصلی ترجمه مقاله انگلیسی: تعادل بار…