مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش تعریف بازاریابی اجتماعی,پيشينه تحقيق ديدگاه بازاريابي اجتماعی,پيشينه نظري مفهوم بازاریابی اجتماعی,چارچوب نظري تاریخچه پیدایش بازاریابی اجتماعی,مباني نظري ابعاد بازاریابی ا,مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم) در 29 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبازاريابي اجتماعي حوزه و قلمرو علم جديدي است كه مي كوشد با استفاده از فنون بازاريابي تجاري، اهداف و مقاصد اجتماعي را تحقق بخشد. براساس مفهوم بازاريابي اجتماعي، مديران بازاريابي سازمان ها ناگزيرند در تعيين راهبردها و خط مشي هاي بازاريابي خود عوامل مهمي نظير خواسته هاي مصرف كنندگان و منافع جامعه در كوتاه مدت و بلندمدت را در نظر بگيرند. علي رغم اين كه اين حوزه در مقايسه با بازاريابي تجاري بسيار نوپا است، اما نقش و اهميت آن در توسعه اجتماعي موجب شده است تا شديداً مورد توجه و اقبال عمومي قرار گيرد. بازاريابي اجتماعي در دهه ١٩٧٠ به عنوان يك حوزه علمي كامل و مستقل پا به عرصه گيتي نهاد (خورشيدي و مقدمي، 1382). فيليپ كاتلر و جرالد آلتمن دو تن از انديشمندان و صاحبنظران مشهور بازاريابي، اين حوزه علمي جديد را معرفي كردند. آنها عقيده داشتند كه مفروضات و مفاهيم بازاريابي تجاري مي تواند براي فروش اعتقادات، باورها، نگرش ها و رفتارهاي انساني مورد استفاده قرار گيرد. اصرار كاتلر و آلتمن بر اين نكته بود كه تفاوت عمده و اساسي بازاريابي اجتماعي با ساير حوزه هاي بازاريابي در اهداف و مقاصد بازاريابي اجتماعي و تشكيلات آن متجلي است. رسالت اصلي بازاريابي اجتماعي تأثيرگذاري بر رفتارهاي اجتماعي و انساني است (همان منبع). فلسفه بازاریابی اجتماعی با دیگر فلسفه های رایج در بازاریابی از جهت اینکه نسبت به منافع آیندگان و جامعه و رفاه آنها تاکید دارد، تفاوت داشته و به دنبال دخالت دادن موضوعات فرهنگی و ارزشی به صورت واقعی در مسایل بازاریابی می باشد. بر اساس مفهوم بازاریابی اجتماعی، مدیران بازاریابی سازمان ها و شرکت ها ناگزیرند در تعیین راهبردها و خطی مشی های بازاریابی خود، عوامل مهمی مانند خواسته های مصرف کنندگان و منافع جامعه در کوتاه مدت و بلندمدت را در نظر بگیرند. علی رغم اینکه این حوزه در مقایسه با بازاریابی تجاری و سنتی بسیار نوپاست، اما نقش و اهمیت آن در توسعه اجتماعی موجب شده است تا شدیداً مورد توجه و اقبال عمومی قرار گیرد (Lowry et al., 2004). در بازاریابی اجتماعی، کسب سود و منافع شخصی یا سازمانی، اولویت اصلی به شمار نمی رود. امروزه بسیاری از برندهای مطرح دنیا به این حقیقت دست یافته اند که صرفاً تکیه بر اصول بازاریابی سنتی و تجاری نمی تواند مزیت و جایگاه رقابتی آنها را در بازار تضمین نماید. حفظ مزیت های رقابتی مستلزم تقویت مستمر برند بوده که خود نیازمند همراهی بیشتر سازمان ها با افراد جامعه و کمک به دستیابی به اهداف اجتماعی خرد و کلان است. به کارگیری اصول اساسی بازاریابی تنها حد مشخصی می تواند جایگاه سازمان های خدمات مالی را در بازار مشخص سازد، ولی متمایزسازی برند یک بانک در میان برند سایر بانک هایی که خدماتی مشابه به مشتریان خود عرضه می کنند، نیازمند مولفه ای است که می توان از آن به بازاریابی اجتماعی نام برد  (Palmer et al., 2006). مشتریان باید این نکته را به وضوح احساس نمایند که هدف مدیران بانک تنها کسب منافع و افزایش سود سهام داران نیست، مدیران بانک نیز باید به مشتریان خود در عمل نشان دهند که در کنار منافع بانک و سهامداران، به منافع بلندمدت و کوتاه مدت جامعه نیز توجه دارند. با توجه به اهمیت بازاریابی اجتماعی، لازم است به عنوان ابزاری قدرتمند در جهت توانمد کردن و رقابتی کردن بنگاه های اقتصادی مد نظر قرار گیرد و از این طریق رابطه برنده- برنده بین کارکنان، مشتریان و جامعه و دیگر ذینفعان برقرار گردد (Hastings, 2007). در ادامه به بررسی این مفهوم، به ویژه با تاکید در نظام بانکداری پرداخته می شود.مفهوم بازاریابی اجتماعیاين مفهوم آخرين و جديدترين مفهومي است كه در فلسفه هاي پنجگانۀ بازاريابي مطرح می شود. تعدادي از انديشمندان و صاحب نظران دانش بازاريابي، عقيده دارند كه تأكيد مفهوم بازاريابي تنها بر تأمين نيازها و خواسته‌هاي مشتريان است و سلامت اجتماعي و جامعه جايگاهي در اين فلسفه ندارد. آنها بر اين باورند كه مديران سازمان ها موظفند اهداف و مقاصد خود را گسترش دهند و ضمن آن تلاش كنند تا نيازها و خواسته ها و منافع بازارهاي هدف خود را تعيين نمايند تا شركتشان بتواند در مقايسه با شركت-هاي رقيب اين نيازها و خواسته ها را به صورت كارآمدتر و كاراتر تأمين نمايد. اين اقدامات به نوبه خود موجب خواهد شد كه رفاه و تندرستي مشتري و جامعه فراهم شود (مقدمي و خورشيدي، 1382).بنابر مفهوم بازاريابي اجتماعي، مفهوم بازاريابي محض، تضادهاي ممكن بين خواسته هاي كوتاه مدت مشتري و رفاه بلندمدت او را از نظر دور مي دارد. چنين نگراني ها و تضادهايي ما را به مفهوم بازاريابي اجتماعي نزديك مي کند. بنابر مفهوم بازاريابي اجتماعي ضروري است بازاريابان در تعيين سياست-گذاري هاي بازاريابي بين ملاحظات سه گانۀ شركت، خواسته هاي مصرف كننده و منافع جامعه، تعادل لازم را برقرار کنند (Cravens, 2003). به گفته کاتلر، مفهوم بازاریابی بیانگر مفهوم بازاریابی اجتماعی است که مشتري محور بوده و با بازاریابی یکپارچه، رضایت مشتري و رفاه طولانی مدت او را به عنوان هدف کلیدي سازمان تضمین می کند (ساهور و ماهاپاترا، 2006).بر اساس مفهوم بازاريابي اجتماعي، مديران بازاريابي سازمان ها ناگزيرند در تعيين راهبردها و خط-مشي هاي بازاريابي خود عوامل مهمي نظير خواسته هاي مصرف كنندگان و منافع جامعه را در كوتاه مدت و بلندمدت در نظر بگيرند. هدف در بازاريابي اجتماعي آن است كه با كمك اصول و فنون بازاريابي تجاري، به نيازها و خواسته هاي گروه مخاطب توجه و با كاهش موانع و ترغيب آنان براي انجام يك رفتار اجتماعي مطلوب، رفتار مورد نظر در بين آنها رايج شود (مقدمي و خورشيدي، 1382).يكي از پرسش هاي مهمي كه در حيطه بازاريابي اجتماعي مطرح مي شود اين است كه در عصر مشكلات زيست محيطي، تخريب جنگل ها و مراتع، رشد فزاينده جمعيت، تورم جهاني، نارضايتي مشتريان و عدم رعايت منافع بلندمدت خريدار آيا تكيه و اعتماد بي چون و چرا به بازاريابي محض خواهد توانست مشكلات فوق را از ميان بردارد؟ پرسش ديگري كه در مفهوم بازاريابي اجتماعي مطرح مي شود، اين است كه اگر شركتي نيازها و خواسته هاي فردي مشتريان را در كوتاه مدت تأمين نمايد آيا در بلندمدت نيز قادر به تحقق اين مهم خواهد بود؟ (Kotler & Roberto, 1989).بر اساس مفهوم بازاريابي اجتماعي انتقادي كه از مفهوم بازاريابي محض مي شود اين است كه در مفهوم بازاريابي تضاد و تناقض بين نيازها و خواسته هاي كوتاه مدت و بلندمدت در نظر گرفته نمي شود. اين تناقضات موجب مي شود كه بازاريابي اجتماعي جايگاه و اعتبار بالايي در نزد انديشمندان و صاحبنظران بيابد. براساس مفهوم بازاريابي اجتماعي، مديران بازاريابي سازمان ها و شركت هاي بزرگ ناگزيرند در تعيين خط مشي هاي بازاريابي خود عوامل مهمي نظير منافع شركت، خواسته هاي مصرف كننده و منافع جامعه را مشتركاً مدنظر قرار دهند. شركت ها در ابتدا معتقد بودند هدف بازاريابي آنها در كوتاه مدت عبارت از كسب بازده بيشتر از سرمايه صاحبان سهام. اما آنها بعداً دريافتند كه تأمين نيازها و خواسته هاي مشتريان و منافع جامعه در بلندمدت اهميت فراواني دارد. اين امر منجر به تولد و ظهور بازاريابي اجتماعي شد و در حال حاضر بسياري از شركت ها هنگام اتخاذ تصميمات بازاريابي منافع جامعه را مورد توجه قرار مي دهند (مقدمي و خورشيدي، 1382). بازاریابی اجتماعی به پیشبرد اهداف اجتماعی و رفاهی و ارتقاء میزان رفاه مشتری و جامعه توجه دارد. برای تحقق و پیشبرد مقاصد و نیات اجتماعی لازم است، فنون، روش‌ها و حقایق عینی بسیاری را مورد توجه قرار دهیم. این حقایق و واقعیات انکارناپذیر، بخش قابل توجهی از دانش منطق را تشکیل می‌دهند. واقعیت این است که منطق همانند سایر حوزه‌های علمی، پایه و بنیان استوار و محکمی برای بازاریابی اجتماعی فراهم می‌سازد (NMSC, 2000).  بازاریابی اجتماعی از یک سو، از علوم مختلفی مانند علوم تربیتی، علوم اجتماعی، بهداشت و از سوی دیگر از بازاریابی تجاری برای کامل نمودن روش‌ها، مفروضات و مفاهیم خود بهره می‌گیرد. هر چند بازاریابی اجتماعی تعداد قابل توجهی از مفروضات و مفاهیم خود را از رشته‌های دیگر اخذ کرده، اما با این وجود دارای شخصیت و هویت مستقلی است. امروزه می‌توان ارتباط و تعامل گسترده بین رشته‌ها را به آسانی مشاهده نمود و این ارتباط و تعامل در حال گسترش است (Smith, 2000). بنابراین، بازاریابی اجتماعی مانند سایر علوم ضمن حفظ ارتباط و تعامل خود با رشته‌های دیگر می‌کوشد که از روش‌ها، مفروضات، و مفاهیم علوم دیگر برای غنی‌تر ساختن روش‌ها مفروضات، و مفاهیم خود استفاده نماید. نکته مهمی که باید بدان توجه داشت این است که بازاریابی اجتماعی ناگزیر است در انتخاب روش‌ها، مفروضات و مفاهیم رشته‌های دیگر نهایت دقت و وسواس را اعمال نماید. ضرورت این دقت و وسواس از این جا سرچشمه می‌گیرد که مفروضات و مفاهیم سایر حوزه‌های علمی به ندرت می‌تواند بدون حک و اصلاح و بازبینی مورد استفاده قرار گیرد (Kerr et al., 2005). قسمتی از پیشینه تحقیق:طاهري بروجني (1379) در بررسي نقش بازاريابي در تجهيز منابع مالي بانك كشاورزي تاکید می کند که اهميت تجهيز منابع براي بانك كشاورزي به عنوان نوعي اهرم مالي اعتباري بسيار روشن بوده و براي دستيابي به اين مهم،‌ ضرورت گذار از شيوه‌هاي سنتي بانكداري و ايجاد ساختارهاي مناسب و همگرا با مشتري و نيازهاي او اجتناب ناپذير مي‌نمايد. بازاريابي تأكيد زيادي بر حفظ مشتري، برنامه ريزي بلندمدت، خدمت رساني و …. داشته و راه رضايتمندي مشتري و حفظ او را مشخص مي‌سازد. نتایج بدست آمده نشان می دهد که بكار بردن آميخته بازاريابي در تجهيز منابع مالي بانك كشاورزي در استان چهار محال و بختياري نقش اساسي دارد و سه عامل كاركنان،‌ قيمت و دارايي‌هاي فيزيكي در تجهيز منابع مالي بانك كشاورزي نقش دارد ليكن رتبه عوامل تبليغات پيشبردي، مكان و خدمات،‌ به شكل خدمات، تبليغات پيشبردي و مكان تغيير مي‌يابد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم) به شرح زیر میباشد:مقدمه  مبناي اجتماعي بازاريابي: تأمين نيازهاي انساني  تفاوت بازاريابي تجاري و بازاريابي اجتماعي  مفهوم بازاریابی اجتماعی  تاریخچۀ پیدایش بازاریابی اجتماعی  تعریف بازاریابی اجتماعی  ديدگاه بازاريابي اجتماعي  ابعاد بازاریابی اجتماعی  مراحل انجام يك برنامه بازاريابي اجتماعي  مدل عمومی استراتژی بازاریابی اجتماعی جنبه های بازاريابي اجتماعي در صنعت بانكداري  آمیخته بازاريابي  پیشینه پژوهشمنابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی پيشينه نظري مفهوم بازاریابی اجتماعی چارچوب نظري تاریخچه پیدایش بازاریابی اجتماعی پيشينه پژوهش تعریف بازاریابی اجتماعی پيشينه تحقيق ديدگاه بازاريابي اجتماعی مباني نظري ابعاد بازاریابی ا

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • منشورهای مرمت و حفاظت از بناهای تاریخی

    منشورهای مرمت و حفاظت از بناهای تاریخی دانلود منشورهای مرمت و حفاظت از بناهای تاریخی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل منشورهای مرمت و حفاظت از بناهای تاریخی بخش اول:اساسنامه موسسه فرهنگی ایکوموس ایران بخش دوم:قطعنامه‌هاي…

  • پیشینه و مبانی نظری ویژگیهای شخصیت وسلامت روان

    پیشینه و مبانی نظری ویژگیهای شخصیت وسلامت روان دانلود پیشینه و مبانی نظری ویژگیهای شخصیت وسلامت روان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق ویژگیهای شخصیت وسلامت روان فصل دوم (…

  • پاورپوینت مدیریت دانش

    پاورپوینت مدیریت دانش دانلود پاورپوینت مدیریت دانش دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت دانش؛ در قالب ppt و در 40 اسلاید، قابل ویرایش.     بخشی از متن پاورپوینت: مدیریت دانش را…

  • پاورپوینت با موضوع افسردگی کودکان

    پاورپوینت با موضوع افسردگی کودکان دانلود پاورپوینت با موضوع افسردگی کودکان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل  افسردگی یک احساس شدید غمگینی و از دست دادن علاقه به فعالیتهای مختلف است که در لذت…

  • دانلود مبانی نظری و سوابقی پژوهشی مدیریت استراتژيک منابع انسانی (فصل2)

    پيشين,پيشينه پژوهش مفهوم برنامه ریزی استراتژیک,پيشينه تحقيق مدل های مدیریت استراتژیک منابع انسانی,چارچوب نظري اهداف مدیریت منابع انسانی,دانلود مبانی نظری و سوابقی پژوهشی مدیریت استراتژيک منابع انسانی (فصل2),مباني نظري تاریخچه مدیریت منابع انسانی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم و تعاریف بازاریابی گردشگری

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم و تعاریف بازاریابی گردشگری دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم و تعاریف بازاریابی گردشگری دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم : مروری بر ادبیات پژوهش 2 -…

  • بررسی مديريت سود و سياست هاي تقسيم سود در شرکت‏هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

    بررسی مديريت سود و سياست هاي تقسيم سود در شرکت‏هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران برچسب ها: مديريت سود سياست هاي تقسيم سود اقلام تعهدي اختياري مدل تعديل شده جونزپایان نامه بررسی مديريت سود و سياست هاي تقسيم…

  • پاورپوینت پسماند داروهای کموتراپی

    پاورپوینت پسماند داروهای کموتراپی برچسب ها: داروهای سیتوتوکسیک چیستلیست داروهای سایتوتوکسیکسایتوتوکسیک چیستسایتوتوکسیک یعنی چه لیست داروهای شیمی درمانی سرطانطبقه بندی داروهای شیمی درمانیلیست داروهای سیتوتوکسیکقیمت داروهای شیمی درمانی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت پسماند داروهای کموتراپی دسته بندي : بیوتکنولوژی…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم افشای اطلاعات حسابداری و ارزش اطلاعات حسابداری

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم افشای اطلاعات حسابداری و ارزش اطلاعات حسابداری دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم افشای اطلاعات حسابداری و ارزش اطلاعات حسابداری دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1…

  • نانو تکنولوژی در معماری

    نانو تکنولوژی در معماری دانلود نانو تکنولوژی در معماری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست نانو از دیدگاه معماریتاریخچه فناوری نانوفناوری نانو از لحاظ علمیشیشه از جنس نانوکاربرد این شیشه هامزایای استفاده از…

  • بررسي عوامل موثر بر ميزان مهريه در ميان زوجين جوان(18 تا 35 سال)

    بررسي عوامل موثر بر ميزان مهريه در ميان زوجين جوان(18 تا 35 سال) برچسب ها: بررسي عوامل موثر بر ميزان مهريه در ميان زوجين جوان(18 تا 35 سال) تحقیق مهریهمقاله میزان مهریه در زوجینمهریهمهریه چیست؟مهريه در ميان زوجين جوانمهريه در…

  • دانلود مقاله اقتصاد سبز مبتنی برتوسعه پایدار در پرتو اعلامیه ریو۲۰+

    پایان نامه اقتصاد سبز مبتنی برتوسعه پایدار در پرتو اعل,پروژه اقتصاد سبز مبتنی برتوسعه پایدار در پرتو اعلامیه ریو۲۰,تحقیق اقتصاد سبز مبتنی برتوسعه پایدار در پرتو اعلامیه ریو۲۰,دانلود مقاله اقتصاد سبز مبتنی برتوسعه پایدار در پرتو اعلامیه ریو۲۰ دانلود فایل…

  • رساله و مطالعات معماری طراحی فرهنگسرا

    برنامه فیزیکی فرهنگسرا,پایان نامه معماری فرهنگسرا,طراحی فرهنگسرا,ظوابط و استانداردهای طراحی فرهنگسرا,مطالعات معماری طراحی فرهنگسرا,معماری فرهنگسرا دانلود فایل اصلی رساله و مطالعات معماری طراحی فرهنگسرا از سایت دانلود فایل دانلود مطالعات معماری طراحی فرهنگسرادر قالب Word و 215 صفحه و قابل…

  • پاورپوینت آرایه‌ها در متلب

    پاورپوینت آرایه‌ها در متلب دانلود پاورپوینت آرایه‌ها در متلب دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل آرایه‌ها در متلب عباس طبیبی-دانشگاه صنعتی اصفهان 2-1- ايجاد آرايهروشهاي ايجاد آرايه:با استفاده از علائم ; ، , و [ ]با…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق کیفیت خدمات

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق کیفیت خدمات دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق کیفیت خدمات دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه 11 2 - 2 - کیفیت ومولفه های…

  • دانلود فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق معنویت در کار

    پیشینه پژوهش مزاياي معنويت در محيط کار,پیشینه تحقیق ویژگی های معنویت در کار و محیط کار,دانلود فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق معنویت در کار,دانلود مباني نظري مدلهای معنویت در کار,مباني نظري ابعاد معنویت در محیط کار,مباني نظري مديريت…

  • پاورپوینت نقش سرمایه فکری در توسعه اقتصادی

    پاورپوینت نقش سرمایه فکری در توسعه اقتصادی برچسب ها: نقش سرمایه فکری در توسعه اقتصادیسیر تاریخی سرمایه فکریتعریف سرمایه فکریسرمایه انسانیساختاری و مشتری مزایای اندازه گیری سرمایه فکری حسابداری منابع انسانی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نقش سرمایه فکری در…

  • بررسی الگوی مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران

    بررسی الگوی مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران برچسب ها: الگو ارزیابی عملکرد کارکنان عوامل کلیدی موفقیت معیارهای ارزیابی عملکرد شاخص های ارزیابی عملکردپایان نامه بررسی الگوی مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ارتش…

  • پاورپوینت استان بوشهر

    پاورپوینت استان بوشهر دانلود پاورپوینت استان بوشهر دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع استان بوشهر؛ در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش.   بخشی از متن پاورپوینت: آب‌ و‌ هوای بوشهر…

  • پیشینه و مبانی نظری جو روانی اجتماعی کلاس

    پیشینه و مبانی نظری جو روانی اجتماعی کلاس دانلود پیشینه و مبانی نظری جو روانی اجتماعی کلاس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : جو روانی اجتماعی کلاس : تعاریف : انواع…

  • پاورپوینت تکنیکهای نوین نورپردازی در معماری داخلی

    پاورپوینت تکنیکهای نوین نورپردازی در معماری داخلی برچسب ها: دانلود پاورپوینت تکنیکهای نوین نورپردازی در معماری داخلیتکنیکهای نوین نورپردازی در معماری داخلیپاورپوینت نورپردازی در معماری داخلیپاورپوینت تکنیکهای نوین نورپردازی در معماری داخلینورپردازی در معماری داخلینور در دکوراسیون داخلی رفتن به…

  • تحقیق بررسی ساده سازي روش تحليل آسیب پذيري ساختمان هاي متداول فولادی به كمك روش طراحي براساس عملكرد

    ارزیابي لرزه ای ساختمان ها,پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسي عمران,تاريخچه ارزيابي آسيب پذيري لرزه اي ساختمان ها,تحقیق بررسی ساده سازي روش تحليل آسیب پذيري ساختمان هاي متداول فولادی به كمك روش طراحي براساس عملكرد,روش های تحلیل آسیب پذیری,زلزله دانلود فایل…

  • پیشینه و مبانی نظری فلسفه اخلاقی کارکنان

    پیشینه و مبانی نظری فلسفه اخلاقی کارکنان دانلود پیشینه و مبانی نظری فلسفه اخلاقی کارکنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فلسفه اخلاقی کارکنان مقدمه اخلاق را مجموعه ای از صفات روحی و باطنی…

  • پاورپوینت درمورد مدیریت ریسک

    انواع مختلف ريسک,پارادايم مديريت ريسک,پاورپوین درمورد مدیریت ریسک,تعریف مدیریت ریسک,ریسک خطرناک,ریسک سوداگرانه,عناصر اصلي ريسك,مديريت ريسک ناملموس,وظايف پيوسته در مديريت ريسک دانلود فایل اصلی پاورپوینت درمورد مدیریت ریسک از سایت دانلود فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوین درمورد مدیریت ریسکقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید:…

  • پاورپوینت کنترل کیفی دستگاههای سی تی اسکن

    پاورپوینت کنترل کیفی دستگاههای سی تی اسکن دانلود پاورپوینت کنترل کیفی دستگاههای سی تی اسکن دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : فایل پاورپوینت کنترل کیفی دستگاههای سی تی اسکن ،دارای 136 اسلاید قالب پاورپوینت و…

  • مبانی نظری و پیشینه عوامل موثر بر توانمندسازی کارکنان

    مبانی نظری و پیشینه عوامل موثر بر توانمندسازی کارکنان دانلود مبانی نظری و پیشینه عوامل موثر بر توانمندسازی کارکنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه ............................................................................................................................................... 16 مفهوم توانمندسازی ........................................................................................................... 16 ضرورت توانمندسازی…

  • بررسی میزان آمادگی الکترونیکی بانک از دیدگاه خبرگان

    بررسی میزان آمادگی الکترونیکی بانک از دیدگاه خبرگان برچسب ها: فناوری اطلاعات تجارت الکترونیک مدل آمادگی الکترونیکی بانكداري الكترونيكيپایان نامه بررسی میزان آمادگی الکترونیکی بانک از دیدگاه خبرگانپروژه بررسی میزان آمادگی الکترونیکی بانک از دیدگاه خبرگان رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت حاکمیت بالینی

    پاورپوینت حاکمیت بالینی برچسب ها: حاکمیت بالینی و اعتبار بخشیحاکمیت بالینی pptکتاب حاکمیت بالینیحاکمیت بالینیpdfحاکمیت بالینی چیستحاکمیت بالینی در پرستاریممیزی بالینیبالینی یعنی چه رفتن به سایت اصلی پاورپوینت حاکمیت بالینی دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اموزش کودکان قبل از دبستان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اموزش کودکان قبل از دبستان دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اموزش کودکان قبل از دبستان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اموزش کودکان قبل…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نسل X

    دانلود پاورپوینت با موضوع نسل X برچسب ها: نسل yنسل zطبقه بندی نسل ها در ایراننسل x y zنسل هزارهنسل ایکسخصوصیات نسل xنسل x و y و z رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع نسل X دسته بندي…

  • اورپوینت ارگونومی و ورزش

    اورپوینت ارگونومی و ورزش برچسب ها: اورپوینت ارگونومی و ورزش رفتن به سایت اصلی اورپوینت ارگونومی و ورزش دسته بندي : بهداشت عمومی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: اورپوینت ارگونومی و ورزش قالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 49قسمتی از…

  • بررسی ارزیابی تامین‌کنندگان شرکت صنایع فولاد با استفاده ازتکنیک‌های MADM

    بررسی ارزیابی تامین‌کنندگان شرکت صنایع فولاد با استفاده ازتکنیک‌های MADM برچسب ها: پایان نامه بررسی ارزیابی تامین‌کنندگان شرکت صنایع فولاد با استفاده ازتکنیک‌های MADMمبانی نظری و پیشینه پژوهش بررسی ارزیابی تامین‌کنندگان شرکت صنایع فولاد با استفاده ازتکنیک‌های MADMپروژه بررسی ارزیابی…

  • پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل (J.A)

    پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل (J.A) برچسب ها: پاورپوینت تجزیه و تحلیل شغل تعریف سازمان تعریف شغل طراحی شغل شیوه های طراحی شغل روشهای تجزیه و تحلیل شغل تجزیه و تحلیل مشاغل مدیریتی و سرپرستیکاربردهای تجزیه و تحلیل شغل رفتن…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ازدواج و طلاق

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ازدواج و طلاق دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ازدواج و طلاق دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ازدواج و طلاق فهرست مطالب : ازدواج 1 - 1 -…

  • دانلود پرسشنامه عاطفه مثبت و منفی (PANAS)

    20 واتسون,انواع عاطفه در روانشناسی,پرسشنامه عاطفه مثبت و منفی,پرسشنامه عاطفه مثبت و منفی PANAS,پرسشنامه عواطف مثبت و منفی,تعریف عاطفه در روانشناسی,تعریف عاطفه مثبت و منفی,دانلود پرسشنامه عاطفه مثبت و منفی,عاطفه مثبت و منفی چیست دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه عاطفه…