مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)

پيشينه پژوهش اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان,پيشينه تحقيق رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری,فصل دوم پايان نامه ارشد تعاریف رضایت,مباني نظري تعاريف رضايت مشتري,مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) در 71 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهامروزه شاهد تجارب متفاوتی از راه خدمات در زندگی روزمره هستیم. از شاخص های سنجش میزان برتری سازمان ها نسبت به هم، کارکنان شاغل در آن سازمان ها است که میزان وفاداری و تعهد آن ها باعث می شود وظایف محوله را با کیفیت بالاتری به انجام رسانند. این امر موجب افزایش عملکرد، بهره وری و اثربخشی سازمان می شود. برعکس،افراد بی تفاوت یا بی مسئولیت در برابر اعمال محوله سازمان این رفتار را به همکاران منتقل می کنند و باعث کاهش عملکرد افراد و تنزل سازمان از نظر کمی و کیفی می شوند. در دهه 1990 رضایت مشتریان، تاثیر قابل توجهی بر تفکر مدیریتی داشت. در حقیقت تشخیص درک، رویارویی و پیش بینی نیازهای مشتری منابع مهم بقاومزیت رقابتی برای یک شرکتی هستند که اثر قاطع بر مجموعه اولویتها و فعالیتهای شرکت دارد. در دنياي امروز صنايع خدماتي بخش عمده اي از بازارها را در بسياري از كشورهاي جهان به خود اختصاص داده اند. بنابراين گسترش روز افزون تعداد مشاغل خدماتي در كنار افزايش ميزان اهميت اين گونه صنايع در توليد ناخالص ملي كشورهاي مختلف، موضوع عرضه خدماتي بي عيب و نقص و با كيفيت برتر را به مسأله اي در خور توجه فراوان كرده نموده است(شاهین و ابوالحسنی به نقل از شفیعی،2006). تا چند سال اخير صنعت بيمه كشورمان تحت سلطه كامل بخش دولتي بوده است وشركت هاي بيمه در محيط غيررقابتي و با ثبات فعاليت مي كردند و لزومي براي توجه به كيفيت خدمات نمي ديدند اما در سال هاي اخير ظهور شرك تهاي بيمه خصوصي فضاي صنعت بيمه را دگرگون كرده است و رقابت در اين بخش به شدت افزايش يافته است. هم چنين درصد افرادي كه در بخش خدمات مشغول به فعاليت هستند نسبت به ساير بخشها در حال افزايش است. كيفيت خدمات در اين بخش ها به خصوص در صنعت بيمه به ميزان زيادي به عملكرد كاركنان بستگي دارد. بنابراين سازمان هاي خدماتي و به طور اخص صنعت بيمه متوجه اين موضوع شده اند كه به منظور حفظ مشتريان خود و كسب مزيت رقابتي، يكي از موضوعات مهم و كليدي كه بايدهمواره مد نظر قرار دهند، بهبود كيفيت خدمات خود است(کندامپیولی و منگیوس ،2004،ص178).رضایت مشتری        بازار اقتصاد جهاني، هيچ‌گاه به اين اندازه رقابتي نبوده است. در سراسر دنيا، سازمان‌ها و بنگاه‌هاي تجاري تلاش مي‌كنند تا از طريق نيل به مزاياي منحصر به فرد، نسبت به ساير رقبا به موقعيتي ممتاز دست يابند. از سوي ديگر، اغلب مشتريان هنگام خريد كالا و خدمات مورد نياز، از امكان گزينه‌هاي متعددي برخوردار هستند. به همين دليل آنان وراي مشخصات ظاهري و ويژگي‌هاي فيزيكي يك محصول ساير شاخص‌هاي كيفي را مدنظر قرار مي‌دهند(غفاری آشتیانی، 1387،ص42).مشتريان در جستجوي سرنخ‌هايي هستند كه آنان را براي شناسايي بهترين تأمين¬ كننده ياري نمايد. در اين راستا آنان علاوه بر بررسي عملكرد داخلي، هرگونه مدرك و شواهد خارجي كه نشانه برقراري اصل تمركز بر كيفيت در سازمان عرضه كننده مي‌باشد را مورد توجه قرار مي‌دهند. اندازه¬گيري رضايت مشتري از جمله اقدامات داخلي محسوب مي شود كه نمود جهت‌گيري سازمان به سمت كيفيت مي‌باشد(كاوسي و سقايي، 1384،23).براي موفقيت در بازار پيچيده و رقابتي امروز، محققان معتقدند كه رضايت مشتري يك عامل كليدي و مهم است(اندیوبیسی و واه ،2005،ص65). رضايت مشتري از ارزش قابل ملاحظه‌اي برخوردار است، چرا كه از داده-هاي مرتبط با مصرف اقتباس شده(در مقابل توليد) و همچنين به عنوان يك شاخص راهنما براي سودآوري آينده مطرح است. رضايت مشتري راهنمايي براي دستيابي به وفاداري بيشتر مشتري است. رضايت مشتري از طريق ارتقاء وفاداري، درآمدهاي آتي را تضمين كرده، هزينه‌هاي معاملات آينده را كاهش داده، موجب كاهش كشش قيمتي شده و از كاسته شدن مشتريان سازمان به هنگام بروز لغزش‌هاي احتمالي در كيفيت جلوگيري مي‌كند. همچنين توصیه¬های دهان به دهان حاصل از مشتريان راضي، هزينه‌هاي جذب مشتريان جديد را كاسته و شهرت سازمان را ارتقاء مي‌بخشد. در نقطه مقابل، نارضايتي مشتريان اثراتي معكوس بر جاي مي‌گذارد. بنابراين مي‌توان مشتريان راضي را يك دارايي ارزشمند براي سازمان به شمار آورد(اندرسون و فومل ،2000،ص871).طي ده سال اخير انواع مختلف سازمان‌ها، چه بزرگ و چه كوچك، پي به اهميت رضايت مشتري برده و دريافته‌اند كه ارتباط شديدي بين رضايت مشتري، حفظ مشتري و سودآوري سازمان وجود دارد. براي بسياري از سازمان‌هاي فعال در بخش عمومي، رضايت مشتري خود معياري براي موفقيت است. بنابراين رضايت مشتري به هدف عملياتي بسياري از سازمان‌ها تبديل شده است(هيل، 1385،ص24).سازمان‌هاي متعالي، پاسخ‌گوي نيازها و انتظارات مشتريان خود مي‌باشند. اين قبيل سازمان‌ها فعاليت‌هاي رقباي خود را تحت نظر قرار مي‌دهند و مزاياي رقابتي آنها را شناسايي مي‌نمايند. سازمان‌هاي مذكور، به طور مؤثري به پيش بيني نيازها و انتظارات آتي مشتريان خود مي‌پردازند تا اين نيازها و انتظارات را برآورده سازند و در صورت امكان از آنها پيشي گيرند. اين سازمان‌ها، در برابر نقاط ضعف خود به سرعت و به گونه‌اي اثربخش واكنش نشان مي‌دهند. آنها روابطي متعالي را با تمام مشتريان خود ايجاد و حفظ مي‌كنند. اگر سازمان‌ها را در مسير تعالي در سه گروه سازمان‌هاي در آغاز راه تعالي، سازمان‌هاي در ميانه راه تعالي و سازمان‌هاي بالغ و متعالي تقسيم بندي كنيم، مي‌توان گفت كه سازمان‌هاي در آغاز راه، ميزان رضايت مشتريان خود را ارزيابي كرده‌اند، سازمان‌هاي در ميانه راه، موفق شده‌اند ارتباط بين اهداف ميان مدت و كوتاه مدت خود را با نيازها و انتظارات مشتري برقرار نمايند و سازمان‌هاي بالغ، محرك‌هاي كسب و كار براي جلب رضايت مشتريان و موارد مرتبط با وفاداري مشتريان را درك و اندازه¬گيري نموده‌اند و بر مبناي آن عمل مي‌كنند(غفاری آشتیانی، 1387،ص36).تغييرات سريع و محيط رقابتي فزاينده كنوني، بانک‌ها را وادار ساخته تا ديدگاه خود را به سوي رضايت مشتري معطوف سازند، چرا كه با افزايش رضايت مندي مشتري، پيامدهاي رفتاري از قبيل تعهد، قصد ماندن و وفاداري مشتري، خلق پيوندهاي متقابل و سودمند ميان ارائه دهندگان و كاربران خدمت، توان پذيرش نقص ها و لغزش‌هاي احتمالي خدمت و همچنين توصیه های دهان به دهان مثبت مشتريان را در پي خواهد داشت(آراسلی و همکاران ،2005،52).از اين فرضيه كه رضايت مشتري يك متغير مهم ارزيابي و كنترل مديريت بازاريابي بانك است، حمايت گسترده اي به عمل آمده است(موتینهو و اسمیت ،2000،127). بانكداري از جمله صنايعي است كه در آن رضايت مشتري توجه بسياري از محققان را به خود جلب كرده است. رضايت مشتري به قدري اهميت يافته كه برخي بانک‌ها از آن به عنوان يك عنصر اساسي در استراتژي بازاريابي خود ياد كرده‌اند(غفاری آشتیانی، 1387،41).حفظ و نگهداري مشتري موضوع مورد علاقه بسياري از بانک‌ها است. به عنوان مثال، بانك للويدز در انگليس، طي تحقيقاتي درصدد برآمد تا فرآيندي كه منجر به رضايت مندي مشتري شده و عوامل تعيين كننده نارضايتي مشتريان را شناسايي كند. يافته‌هاي اين تحقيق به بانك كمك كرد تا فرآيند جديد نگهداري مشتريان را طراحي و به مرحله اجرا درآورد. به مانند بانك للويدز، بانك ميدل بري  در آمريکا يك برنامه كيفيت خدمات مبتني بر حفظ و نگهداري مشتريان از طريق كيفيت خدمات را توسعه بخشيد. به گونه مشابه‌اي بانك رويال  در اسكاتلند از رضايت مندي مشتري در طراحي چشم انداز آينده بانك استفاده كرد. اين بانك علاقه مندي خود به رفتارهاي سودآور مشتري كه در اصطلاح سه‌آر  ناميد را ابراز كرد. اين رفتارها عبارت بودند از : (متاوا و المساوی ،1998،300).1.    ماندگاري در بانك2.    معرفي بانك به دوستان3.    خريد دوباره(مجدد) از بانك.رضایت شغلییکی از حیاتی ترین مفاهیم رفتاری در سازمان بحث رضایت شغلی  می باشد. همواره اشاراتی راجع به چگونگی رضایت و عدم رضایت مطرح بوده و آن را به عنوان یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت یا عدم موفقیت شغلی قلمداد کرده اند. دانشمندان و عالمان علم مدیریت، بهره وری، غیبت از کار، جابجایی کارکنان و رضایت شغلی را از جمله متغیرهای اصلی در رفتار سازمانی قلمداد کرده اند (رابینز، 1388،ص36). در یک نگرش رضایت شغلی چیزی نیست جز فاصله بین مقدار مزایا و پاداشی که کارمند دریافت می کند و آنچه را که به باور خود می بایستی دریافت کند. اهمیت این متغیر در علوم رفتاری از آن جهت است که این متغیرها نشان دهنده نوعی نگرش است نه یک رفتار. رضایت شغلی مجموعه ای است از احساس های سازگار و ناسازکار که کارکنان با این احساسها به کار خودد می نگرند و به واقع رضایت از شغل را می توان به عنوان حالتی مطبوع و مثبت حاصل از ارزیابی شغلی یا تجارب شغلی تعریف کرد. رضایت شغلی یکی از متغیرهایی است که در جستجو برای درک نگرش ها و رفتارهای کارکنان در قبال سازمان های خود، بسیار مورد مطالعه قرار گرفته است. رضایت شغلی، میزانی که محیط کاری (یعنی شغل، همکاران و سرپرستی) نیازهای فرد را برآورده می کند را منعکس می کند. در این مطالعه، به رضایت شغلی به عنوان یک معیار کلی توجه می کنیم تا مجموعی از ابعاد فردی رضایت شغلی. این به حالت لذتبخش حاصل از شغل و تجربه کاری فرد اشاره دارد. یک مطالعه اخیر، بیشتر مبتنی بر روابط انسانی، ادعا کرده که افراد اگر شغلشان آنها را برای برآورده کردن نیازهایشان قادر سازد، آنها نگرش های شغلی مثبتی را ایجاد خواهد کرد. تئوری مازلو برای مدت زیادی تکیه گاه اصلی تئوری مدیریت بود. این تمرکزها بر درخواست فرد در ارضای سطوح نیازی خود، به ویژه با توجه به زندگی کاری فرد، به ما کمک می کرد تا نیازها و انگیزه های کارکنان را بهتر درک کنیم. رضایت شغلی، سطح احساس مثبت کارکنان به سازمان خود می باشد. در این مورد، اقدامات یا فعالیت های مدیران، رفتار سازمانی آنها را ارائه می کند. لاکه  (1969) رضایت را به صورت یک احساس لذت در ارزیابی شغل یا دستیابی به هدف از نظر احساسی تعریف می کند. برای واضح سازی سازه متمایز رضایت شغلی و تعهد سازمانی، اگر کارکنان در بلندمدت در سازمان خود رضایت شغلی داشته باشند، برونداد رضایت به عنوان پی آمدی از تبادل موفق، برای مثال تعهد، نگریسته می شود. بنابراین، متغیرها می توانند رابطه میان رضایت و تعهدات را توصیف کنند. اهمیت دارد که بیان نگرش افراد سازمان بهتری را خلق می کند. برای مثال، مطالعه یون و ساه (2003) که روابط کاری با آگاهی اجتماعی و رضایت در کار و اعتماد به سازمان بر تعهد اثرگذار است (سائکو،2011،ص232).نگرش می تواند به عنوان یک گرایش و آمادگی برای پاسخگویی مطلوب یا نامطلوب نسبت به اشیاء اشخاص، مفاهیم و یا هر چیز دیگر تلقی کرد . یکی از صاحبنظران علم مدیریت برآنست که «نگرش نظری است دربارۀ افراد، چیزها یا رویدادها ابراز می گردد و آن منعکس کننده نوع احساس فرد دربارۀ یک چیز می باشد. هنگامی که من می گویم «کارم را دوست دارم» نگرش خود را دربارۀ کارم ابراز می کنم. نگرش درست همانند ارزش  نیست و در مقایسه با نگرش ارزش وسیع تر و پردامنه تر است و مفهوم جامع تری دارد، در حالی که ارزش و نگرش با هم تفاوت دارند ولی ارتباط آنها بسیار نزدیک است، برعکس ارزش نگرش ثبات کمتری دارد و به آن اندازه پایدار نیست، نگرش در سازمان از آن جهت اهمیت دارد که می تواند بر رفتار اثر بگذارد» (رابینز،1388 ،ص43).مفهوم رضایت از شغلتلقی رضایت شغلی به عنوان یک نگرش، نقطه اشتراک تمامی تعاریف رضایت شغلی در کتب رفتاری است. باید توجه داشت هنگامی که کارکنان به سازمانی می پیوندند، مجموعه ای از خواسته ها، نیازها، آرزوها و تجارب گذشته را با خود به همراه دارند که مجموع این عوامل، انتظارات شغلی را می آفریند. رضایت شغلی  نشانی از همداستانی انتظارات شغلی فرد با پاداش هایی است که دریافت می دارد این توقعات و انتظارات هم از نظر شدت و هم از نظر کیفیت متفاوت است، زیرا افراد به جنبه های مختلفی از شغل ارج می نهند اگر نتایج دریافتی با توقعات آنها برابر یا بیشتر باشد انتظار این است که کارکنان از شغل خود راضی باشند. و اگر نتایج در حد توقعات آنها نباشد، نارضایتی دامن گیر سازمان خواهد شد و افراد ترجیح می دهند که بگونه ای این تعارض و نابرابری را حل کنند (حسینی, 1377 ،ص32). رضایت شغلی، میزانی که محیط کاری (یعنی شغل، همکاران و سرپرستی) نیازهای فرد را برآورده می کند را منعکس می کند.تعدادی مطالعات علمی در حمایت از رابطه میان رضایت شغلی و عملکرد شغلی انجام شده است. این پژوهش ها مشخص می کنند، کارکنانی که رضایت شغلی را تجربه کرده اند، احتمال بیشتری وجود دارد که بهره ور باشند و در شغل خود باقی بمانند. رضایت شغلی تجربه شده توسط کارکنان بر کیفیت خدماتی که ارائه می کنند، اثرخواهد گذاشت که به نوبه خود عملکرد شغلی آنها را تحت تأثیر قرار خواهد داد(ایسنبرگ و همکاران ،2002،ص568).  قسمتی از پیشینه پژوهش:1.    تحقیقی با عنوان” مقایسه تعهد سازماني و رضايت شغلي كاركنان و رضايت ارباب رجوع در مراکز درمانی دارای مدیریت کیفیت جامع با سایر مرکزدرمانی” توسط  عسگری و علیپور تکامجانی در سال1391  در كشور ايران انجام شد. نتايج حاصل از اين تحقيق نشان داد كه بین تعهد سازمانی کارکنان مراکز درمانی دارای سیستم مدیریت کیفیت جامع و سایر مراکز درمانی تفاوت وجود دارد. میانگین رضایت شغلی کارکنان مراکز دارای سیستم مدیریت کیفیت جامع  از میانگین رضایت شغلی سایر مراکز درمانی بیشتر است. میانگین تعهد سازمانی کارکنان زن و مرد درمراکز درمانی دارای سیستم کیفیت جامع بیشتر از میانگین تعهد سازمانی کارکنان زن و مرد سایر مراکز درمانی بیشتر و تفاوت دو میانگین از نظر آماری معنادار است.2.    تحقيقي با عنوان “تبيين رابطه سبك هاي مديريت تعارض (بين فردي) با روحيه و رضايت شغلي مربيان ورزشي اداره تربيت بدني شهر اروميه” توسط سيدعامري در سال 1388 انجام شد . نتايج اين پژوهش مبين آن است كه بين كاربرد سبك هاي مديريت تعارض با كيفت روحيه و رضايت شغلي مربيان ورزشي رابطة معني داري وجود دارد؛ لذا توجه به شيوه هاي اثربخش مديريت تعارض بين فردي، رضايت شغلي و روحية مربيان ورزشي شاغل در اداره هاي تربيت بدني را ارتقاء مي دهد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) به صورت زیر میباشد:2-1) رضایت مشتری    2-1-1) تعاريف رضايت مشتري    2-1-2) رضايت كاركردي و رضايت رواني    2-1-3) مزاياي رضايت مشتري    2-1-4) ارتباط رضايت و وفاداري مشتری    2-2)اهمیت رضایت مشتری    2-3) اندازه گیری رضایت مشتری    2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری    2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی    2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا    2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا    2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس    2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی    2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ    2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری    2-2) تعهد درک شده کارکنان    2-2-1) تعاریف تعهد   2-2-2) ابعاد تعهد سازمانی    2-2-3) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی    2-3) رضایت شغلی    2-3-1) مفهوم رضایت از شغل    2-3-2) تعاریف رضایت شغلی    2-3-3) رضایت و انگیزش    2-3-4) اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان    2-3-5) رابطه مدیر با کارمند    2-3-6) امنیت شغلی    2-3-7)  فرآیند ارزیابی عملکرد    2-3-8) رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری    2-4) عوامل تعیین کننده رضایت شغلی    2-4-2) یکسانی حقوق و مزایا    2-4-3) شرایط مناسب کاری    2-4-4) همکاران مساعد    2-4-5) تناسب شغل بافرد    2-4-1)تعریف واژه تعارض    2-4-1-1) تعارض نقش    2-4-2) سیرتکاملی اندیشه تعارض    2-4-2-1) دیدگاه سنتی    2-4-2-2) دیدگاه روابط انسانی تعارض    2-4-2-2) دیدگاه تعامل    4-2-3) تعارض: سازنده یا ویرانگر    4-2-4) فرایند تعارض    2-5) ابهام نقش    2-6-1) پژوهش های داخلی    2-6-2)) پژوهشهای خارجی    پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) مباني نظري تعاريف رضايت مشتري پيشينه تحقيق رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری پيشينه پژوهش اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان فصل دوم پايان نامه ارشد تعاریف رضایت

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • مبانی نظری اضطراب، پرخاشگری و فرسودگی شغلی

    اضطراب,پرخاشگری,شغلی,فرسودگی,مبانی,نظری دانلود فایل اصلی مبانی نظری اضطراب، پرخاشگری و فرسودگی شغلی از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب، پرخاشگری و فرسودگی شغلی (فصل دوم) در 82 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ…

  • پیشینه و مبانی نظری طلاق از دیدگاه قرآن واسلام

    پیشینه و مبانی نظری طلاق از دیدگاه قرآن واسلام دانلود پیشینه و مبانی نظری طلاق از دیدگاه قرآن واسلام دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه طلاق از دیدگاه قرآن واسلام فصل…

  • پاورپوینت اسپم و فیلترکردن عمومی آن با استفاده از روش Naïve Bayesian

    پاورپوینت اسپم و فیلترکردن عمومی آن با استفاده از روش Naïve Bayesian برچسب ها: اسپم و فیلترکردن عمومی آن روش روش Naïve Bayesian برای فیلترکردن اسپمروشهای مبتنی بر یادگیری برای فیلترکردن اسپم هاNaïveBayesian رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اسپم و…

  • بررسي ارتباط جريان وجوه نقد عملياتي و اجزاي اقلام تعهدي بر پيش بيني سود آتي شرکت هاي پذيرفته شده

    بررسي ارتباط جريان وجوه نقد عملياتي و اجزاي اقلام تعهدي بر پيش بيني سود آتي شرکت هاي پذيرفته شده برچسب ها: بررسي ارتباط جريان وجوه نقد عملياتي و اجزاي اقلام تعهدي بر پيش بيني سودجريان وجوه نقد عملياتي اجزاي اقلام…

  • پاورپوینت حقایقی درباره سیگار و قلیان

    پاورپوینت حقایقی درباره سیگار و قلیان برچسب ها: مضرات سیگار و قلیانفواید قلیانمضرات قلیاننقاشی مضرات سیگارمقاله در مورد مضرات سیگارلیست مضرات قلیانبزرگترین ضرر سیگارمطلب در مورد سیگار رفتن به سایت اصلی پاورپوینت حقایقی درباره سیگار و قلیان دسته بندي :…

  • مبانی نظری افسردگی وافسردگی یک قطبی

    مبانی نظری افسردگی وافسردگی یک قطبی دانلود مبانی نظری افسردگی وافسردگی یک قطبی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم ( مبناي نظري ) 1 - تعريف افسردگي 2 - علائم افسردگي 4…

  • دانلود طرح توجیهی تولید ترانس توزیع برق (ترانسفورماتور)

    پروژه کارافرینی ترانس فشارقوی,دانلود پروژه کارآفرینی تولید ترانس برق تقویت,دانلود پروژه کارآفرینی رشته برق,دانلود طرح توجیهی ترانسفورماتور,راه اندازی کارخانه ت,طرح توجیهی ترانس برق,طرح توجیهی تولید ترانس برق,طرح کارافرینی تولید ترانس توزیع برق دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی تولید ترانس…

  • بررسی رابطه ارزشی جریانهای نقدی ناشی از عملیات و اقلام تعهدی با فرصتهای سرمایه گذاری (رشد) در شرکتها

    بررسی رابطه ارزشی جریانهای نقدی ناشی از عملیات و اقلام تعهدی با فرصتهای سرمایه گذاری (رشد) در شرکتها برچسب ها: ارتباط ارزشی اقلام تعهدی جریانهای نقدی عملیاتی فرصتهای سرمایه گذاری(رشد)بررسی رابطه ارزشی جریانهای نقدی ناشی از عملیات و اقلام تعهدی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست‌ها و عملکرد های مدیریتی(فصل دوم)

    پاورپوینت مدیریت عملکرد,تعریف مدیریت عملکرد,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست‌ها و عملکرد های مدیریتی(فصل دوم),کتاب مدیریت عملکرد,مدیریت عملکرد pdf,مدیریت عملکرد ppt,مدیریت عملکرد سازمان,مدیریت عملکرد نیروی انسانی,مقاله مدیریت عملکرد دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست‌ها و عملکرد…

  • پیشینه و مبانی نظری رفتار رانندگی

    پیشینه و مبانی نظری رفتار رانندگی دانلود پیشینه و مبانی نظری رفتار رانندگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رفتار رانندگی : امروزه يكى از مولفه هاى اساسى در تقويت توسعه پايدار مساله ى…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)خلاقیت و خودکارآمدی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)خلاقیت و خودکارآمدی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)خلاقیت و خودکارآمدی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم مبانی نظری و تحقیقات پیشین دراین قسمت ابتدا مبانی…

  • ادبیات نظری تحقیق شواهد و قضاوت حرفه ای حسابرس (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری شواهد و قضاوت حرفه ای حسابرس,تحقیق شواهد و قضاوت حرفه ای,تحقیق شواهد و قضاوت حرفه ای حسابرس,چارچوب نظری شواهد و قضاوت حرفه ای حسابرس,فصل دوم پایان نامه شواهد و قضاوت حرفه ای حسابرس,مبانی نظری شواهد و قضاوت حرفه…

  • پاورپوینت بازار کاشان

    پاورپوینت بازار کاشان دانلود پاورپوینت بازار کاشان دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بازار کاشان(شامل توضیحات + پلان بازار + جانمایی ها + تصاویر فضاهای بازار)،در حجم 47 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه…

  • معماری مدرن متعالی

    معماری مدرن متعالی دانلود معماری مدرن متعالی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل معماري معاصر معماری مدرن متعالی فهرست معماری مدرن متعالیBauhaus باهاوس (خانه معمار)گروپیوسمیس وندروههسبک بین المللكانستراكتيويسملوکوربوزیهمعماری ارگانیکفرانك لويد رايت معماری معاصر . معماری مدرن متعالی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق برنامه ریزی استراتژیک توسعه گردشگری

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق برنامه ریزی استراتژیک توسعه گردشگری دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق برنامه ریزی استراتژیک توسعه گردشگری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 ) مقدمه …………............................….…...……………………………………………….. 17…

  • طرح توجیهی روش توليد لوله هاي پليمري

    ﭘﻠﻲ ﭘﺮوﭘﻴﻠﻦ,ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻟﻮﻟﻪ ﻫﺎي اﺗﻠﻴﻦ,تولید لوله پلی اتیلن,دانلود طرح توجیهی خط تولید لوله پلیمر,طرح توجیهی توليد لوله,طرح توجیهی تولید لوله پلی اتیلن,طرح کسب و کار احداث کارخانه لوله پلیمر,فرایند تولید پلیمر,کارافرینی مراحل تولید لوله پلیمر دانلود فایل اصلی طرح توجیهی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اوقات فراغت جوانان و دانشجویان (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری اوقات فراغت جوانان و دانشجویان,پژوهش های انجام شده در,پیشینه پژوهش اوقات فراغت جوانان و دانشجویان,پیشینه تحقیق اوقات فراغت جوانان و دانشجویان,فصل دوم پایان نامه اوقات فراغت جوانان و دانشجویان,مبانی نظری اوقات فراغت جوانان و دانشجویان دانلود فایل اصلی…

  • قالب پاورپوینت آماده

    قالب پاورپوینت آماده دانلود قالب پاورپوینت آماده دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت زیر بنای طراحی پاورپوینت است که از اهمیت بسیاری برخوردار است. هرچند نرم افزار پاورپوینت دارای قابلیت ها و حتی تم و…

  • دانلود طرح توجیهی تولید سیم مفتولی

    تولید سیم مفتولی,دانلود پروژه کارافرینی تولید سیم و کابل,دانلود طرح توجیهی تولید سیم مفتولی,طرح توجیهی تولید سیم و کابل مفتول,طرح تولید سیم مفتول,طرح کسب و کار تولید سیم مفتول,کارافرینی تولید سیم و کابل مفتول دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی…

  • بررسی پیش بینی افسردگی بر اساس افکار ناکارآمد و فراشناخت در نواجوانان

    بررسی پیش بینی افسردگی بر اساس افکار ناکارآمد و فراشناخت در نواجوانان برچسب ها: افکارناکارآمدفراشناختافسردگیبررسی پیش بینی افسردگی بر اساس افکار ناکارآمد و فراشناخت در نواجوانانتحقیق پیش بینی افسردگی بر اساس افکار ناکارآمدفراشناخت در نواجوانانمقاله فراشناختدانلود تحقیق فراشناخت در نوجواناننگین…

  • تپاورپوینت جایگاه استراژی در سازمان و مدل تلفیقی جهت پیاده سازی آن

    تپاورپوینت جایگاه استراژی در سازمان و مدل تلفیقی جهت پیاده سازی آن برچسب ها: دسته‌بندی تکنیک‌های استراتژیراهنماي ما در پياده‌سازي استراتژيمقایسه استراتژی و برنامه ریزی بلند مدتتأثیر چالشهای استراتژیک بر شکست کسب و کارسلسله مراتب تصميم‌گيري استراتژيک رفتن به سایت…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقش گردشگری در تغییرات اقتصادی، اجتماعی و کالبدی روستا

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقش گردشگری در تغییرات اقتصادی، اجتماعی و کالبدی روستا دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقش گردشگری در تغییرات اقتصادی، اجتماعی و کالبدی روستا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • بررسی و آشنایی با ابعاد سلامت روانی

    بررسی و آشنایی با ابعاد سلامت روانی,پایان نامه بررسی و آشنایی با ابعاد سلامت روانی,تحقیق بررسی و آشنایی با ابعاد سلامت روانی,سلامت روان دانلود فایل اصلی بررسی و آشنایی با ابعاد سلامت روانی از سایت دانلود فایل بررسی و آشنایی…

  • پاورپوینت محاسبات دقیق نجومی در معماری

    پاورپوینت محاسبات دقیق نجومی در معماری برچسب ها: دانلود پاورپوینت محاسبات دقیق نجومی در معماریمحاسبات دقیق نجومی در معماریرابطه علم نجوم و معماریبررسی محاسبات دقیق نجومی در معماریهرم بزرگ جیزههرم کوکولکاننجوم و معماریحرکت تقدیمیپاورپوینت محاسبات دقیق نجومی در معمارینجوم در…

  • مبانی نظری وپیشینه پژوهش ماهیت ویروس اچ آی وی، ایدز

    مبانی نظری وپیشینه پژوهش ماهیت ویروس اچ آی وی، ایدز دانلود مبانی نظری وپیشینه پژوهش ماهیت ویروس اچ آی وی، ایدز دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل - 1 ماهیت ویروس اچ آی وی…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم تفکر استراتژیک (فصل دوم)

    ادبیات نظری عناصر تفکر استراتژیک,پرسشنامه تفکر,پیشینه تحقیق تفکر استراتژیک,تفکر استراتژیک pdf,تفکر استراتژیک ppt,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف ابعاد ونظریه های رضایت شغلی(فصل دوم),کتاب تفکر استراتژیک,مبانی نظری ویژگی های تفکر استراتژیک دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه…

  • مبانی نظری و ابعاد اختلالات رفتاری (فصل 2)

    ابعاد,اختلالات,رفتاری,فصل,مبانی,نظری دانلود فایل اصلی مبانی نظری و ابعاد اختلالات رفتاری (فصل 2) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد اختلالات رفتاری (فصل دوم) در 53 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق تاریخچه بیمه در ایران

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق تاریخچه بیمه در ایران دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق تاریخچه بیمه در ایران دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تاریخچه بیمه در ایران 2 - 3 بازاریابی بیمه 2 -…

  • کارآموزی در شرکت بیمه نوین کارآموزی در شرکت بیمه نوین

    بیمه نوین,کارآموزی,کارآموزی در شرکت بیمه نوین کارآموزی در شرکت بیمه نوین دانلود فایل اصلی کارآموزی در شرکت بیمه نوین کارآموزی در شرکت بیمه نوین از سایت دانلود فایل کارآموزی در شرکت بیمه نوین در حجم 51 صفحه و در قالب…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرخاشگری ، تعاریف و مفاهیم پرخاشگری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرخاشگری ، تعاریف و مفاهیم پرخاشگری دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرخاشگری ، تعاریف و مفاهیم پرخاشگری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری متغیر پرخاشگری تعریف…

  • گزارش کارآموزی پروژه نيروگاه برق

    پروژه نيروگاه برق,دانلود گزارش کارآموزی پروژه نيروگاه برق,گزارش کارآموزی,گزارش کارآموزی پروژه نيروگاه برق دانلود فایل اصلی گزارش کارآموزی پروژه نيروگاه برق از سایت دانلود فایل دانلود گزارش کارآموزی پروژه نيروگاه برقدر قالب Word و 70صفحه و قابل ویرایش.========================================================تمامی فایل های…

  • مقاله بررسی میزان تأثیر جمعیت خانواده بر وضعیت تحصیلی دانش آموزان

    آموزش و پرورش,امکانات کمتر,خانواده ی پر جمعیت,دانش آموز,وضعیت تحصیلی نا مطلوب دانلود فایل اصلی مقاله بررسی میزان تأثیر جمعیت خانواده بر وضعیت تحصیلی دانش آموزان از سایت دانلود فایل مقاله بررسی میزان تأثیر جمعیت خانواده بر وضعیت تحصیلی دانش آموزان…

  • دانلود مباني نظري سوء مصرف مواد

    دانلود مباني نظري سوء مصرف مواد دانلود دانلود مباني نظري سوء مصرف مواد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تاریخچه گروه درمانی در آغاز قرن بیستم ، بیماری سل یک بیماری اپیدمیک بود .…

  • دانلود پرسشنامه اصلاح شده فراشناخت برای نوجوانان (MCQ-A)

    پرسشنامه mcq,پرسشنامه آگاهی فراشناختی,پرسشنامه اصلاح شده فراشناخت,پرسشنامه اصلاح شده فراشناخت برای نوجوانان (MCQ,پرسشنامه باورهای فراشناخ,پرسشنامه باورهای فراشناختی,دانلود پرسشنامه اصلاح شده فراشناخت برای نوجوانان (MCQA) دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه اصلاح شده فراشناخت برای نوجوانان (MCQ-A) از سایت دانلود فایل دانلود…

  • دانلود پاورپوینت درس نهم دین و زندگی پیش دانشگاهی با موضوع برنامه‌ای برای فردا

    دانلود پاورپوینت درس نهم دین و زندگی پیش دانشگاهی با موضوع برنامه‌ای برای فردا برچسب ها: درس دهم دین و زندگی پیش دانشگاهیخلاصه درس 10 دینی پیش دانشگاهیسوالات درس به درس دین و زندگی پیش دانشگاهیدرس 9 دینی پیش دانشگاهیدرس…