مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)

پيشينه پژوهش اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان,پيشينه تحقيق رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری,فصل دوم پايان نامه ارشد تعاریف رضایت,مباني نظري تعاريف رضايت مشتري,مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) در 71 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهامروزه شاهد تجارب متفاوتی از راه خدمات در زندگی روزمره هستیم. از شاخص های سنجش میزان برتری سازمان ها نسبت به هم، کارکنان شاغل در آن سازمان ها است که میزان وفاداری و تعهد آن ها باعث می شود وظایف محوله را با کیفیت بالاتری به انجام رسانند. این امر موجب افزایش عملکرد، بهره وری و اثربخشی سازمان می شود. برعکس،افراد بی تفاوت یا بی مسئولیت در برابر اعمال محوله سازمان این رفتار را به همکاران منتقل می کنند و باعث کاهش عملکرد افراد و تنزل سازمان از نظر کمی و کیفی می شوند. در دهه 1990 رضایت مشتریان، تاثیر قابل توجهی بر تفکر مدیریتی داشت. در حقیقت تشخیص درک، رویارویی و پیش بینی نیازهای مشتری منابع مهم بقاومزیت رقابتی برای یک شرکتی هستند که اثر قاطع بر مجموعه اولویتها و فعالیتهای شرکت دارد. در دنياي امروز صنايع خدماتي بخش عمده اي از بازارها را در بسياري از كشورهاي جهان به خود اختصاص داده اند. بنابراين گسترش روز افزون تعداد مشاغل خدماتي در كنار افزايش ميزان اهميت اين گونه صنايع در توليد ناخالص ملي كشورهاي مختلف، موضوع عرضه خدماتي بي عيب و نقص و با كيفيت برتر را به مسأله اي در خور توجه فراوان كرده نموده است(شاهین و ابوالحسنی به نقل از شفیعی،2006). تا چند سال اخير صنعت بيمه كشورمان تحت سلطه كامل بخش دولتي بوده است وشركت هاي بيمه در محيط غيررقابتي و با ثبات فعاليت مي كردند و لزومي براي توجه به كيفيت خدمات نمي ديدند اما در سال هاي اخير ظهور شرك تهاي بيمه خصوصي فضاي صنعت بيمه را دگرگون كرده است و رقابت در اين بخش به شدت افزايش يافته است. هم چنين درصد افرادي كه در بخش خدمات مشغول به فعاليت هستند نسبت به ساير بخشها در حال افزايش است. كيفيت خدمات در اين بخش ها به خصوص در صنعت بيمه به ميزان زيادي به عملكرد كاركنان بستگي دارد. بنابراين سازمان هاي خدماتي و به طور اخص صنعت بيمه متوجه اين موضوع شده اند كه به منظور حفظ مشتريان خود و كسب مزيت رقابتي، يكي از موضوعات مهم و كليدي كه بايدهمواره مد نظر قرار دهند، بهبود كيفيت خدمات خود است(کندامپیولی و منگیوس ،2004،ص178).رضایت مشتری        بازار اقتصاد جهاني، هيچ‌گاه به اين اندازه رقابتي نبوده است. در سراسر دنيا، سازمان‌ها و بنگاه‌هاي تجاري تلاش مي‌كنند تا از طريق نيل به مزاياي منحصر به فرد، نسبت به ساير رقبا به موقعيتي ممتاز دست يابند. از سوي ديگر، اغلب مشتريان هنگام خريد كالا و خدمات مورد نياز، از امكان گزينه‌هاي متعددي برخوردار هستند. به همين دليل آنان وراي مشخصات ظاهري و ويژگي‌هاي فيزيكي يك محصول ساير شاخص‌هاي كيفي را مدنظر قرار مي‌دهند(غفاری آشتیانی، 1387،ص42).مشتريان در جستجوي سرنخ‌هايي هستند كه آنان را براي شناسايي بهترين تأمين¬ كننده ياري نمايد. در اين راستا آنان علاوه بر بررسي عملكرد داخلي، هرگونه مدرك و شواهد خارجي كه نشانه برقراري اصل تمركز بر كيفيت در سازمان عرضه كننده مي‌باشد را مورد توجه قرار مي‌دهند. اندازه¬گيري رضايت مشتري از جمله اقدامات داخلي محسوب مي شود كه نمود جهت‌گيري سازمان به سمت كيفيت مي‌باشد(كاوسي و سقايي، 1384،23).براي موفقيت در بازار پيچيده و رقابتي امروز، محققان معتقدند كه رضايت مشتري يك عامل كليدي و مهم است(اندیوبیسی و واه ،2005،ص65). رضايت مشتري از ارزش قابل ملاحظه‌اي برخوردار است، چرا كه از داده-هاي مرتبط با مصرف اقتباس شده(در مقابل توليد) و همچنين به عنوان يك شاخص راهنما براي سودآوري آينده مطرح است. رضايت مشتري راهنمايي براي دستيابي به وفاداري بيشتر مشتري است. رضايت مشتري از طريق ارتقاء وفاداري، درآمدهاي آتي را تضمين كرده، هزينه‌هاي معاملات آينده را كاهش داده، موجب كاهش كشش قيمتي شده و از كاسته شدن مشتريان سازمان به هنگام بروز لغزش‌هاي احتمالي در كيفيت جلوگيري مي‌كند. همچنين توصیه¬های دهان به دهان حاصل از مشتريان راضي، هزينه‌هاي جذب مشتريان جديد را كاسته و شهرت سازمان را ارتقاء مي‌بخشد. در نقطه مقابل، نارضايتي مشتريان اثراتي معكوس بر جاي مي‌گذارد. بنابراين مي‌توان مشتريان راضي را يك دارايي ارزشمند براي سازمان به شمار آورد(اندرسون و فومل ،2000،ص871).طي ده سال اخير انواع مختلف سازمان‌ها، چه بزرگ و چه كوچك، پي به اهميت رضايت مشتري برده و دريافته‌اند كه ارتباط شديدي بين رضايت مشتري، حفظ مشتري و سودآوري سازمان وجود دارد. براي بسياري از سازمان‌هاي فعال در بخش عمومي، رضايت مشتري خود معياري براي موفقيت است. بنابراين رضايت مشتري به هدف عملياتي بسياري از سازمان‌ها تبديل شده است(هيل، 1385،ص24).سازمان‌هاي متعالي، پاسخ‌گوي نيازها و انتظارات مشتريان خود مي‌باشند. اين قبيل سازمان‌ها فعاليت‌هاي رقباي خود را تحت نظر قرار مي‌دهند و مزاياي رقابتي آنها را شناسايي مي‌نمايند. سازمان‌هاي مذكور، به طور مؤثري به پيش بيني نيازها و انتظارات آتي مشتريان خود مي‌پردازند تا اين نيازها و انتظارات را برآورده سازند و در صورت امكان از آنها پيشي گيرند. اين سازمان‌ها، در برابر نقاط ضعف خود به سرعت و به گونه‌اي اثربخش واكنش نشان مي‌دهند. آنها روابطي متعالي را با تمام مشتريان خود ايجاد و حفظ مي‌كنند. اگر سازمان‌ها را در مسير تعالي در سه گروه سازمان‌هاي در آغاز راه تعالي، سازمان‌هاي در ميانه راه تعالي و سازمان‌هاي بالغ و متعالي تقسيم بندي كنيم، مي‌توان گفت كه سازمان‌هاي در آغاز راه، ميزان رضايت مشتريان خود را ارزيابي كرده‌اند، سازمان‌هاي در ميانه راه، موفق شده‌اند ارتباط بين اهداف ميان مدت و كوتاه مدت خود را با نيازها و انتظارات مشتري برقرار نمايند و سازمان‌هاي بالغ، محرك‌هاي كسب و كار براي جلب رضايت مشتريان و موارد مرتبط با وفاداري مشتريان را درك و اندازه¬گيري نموده‌اند و بر مبناي آن عمل مي‌كنند(غفاری آشتیانی، 1387،ص36).تغييرات سريع و محيط رقابتي فزاينده كنوني، بانک‌ها را وادار ساخته تا ديدگاه خود را به سوي رضايت مشتري معطوف سازند، چرا كه با افزايش رضايت مندي مشتري، پيامدهاي رفتاري از قبيل تعهد، قصد ماندن و وفاداري مشتري، خلق پيوندهاي متقابل و سودمند ميان ارائه دهندگان و كاربران خدمت، توان پذيرش نقص ها و لغزش‌هاي احتمالي خدمت و همچنين توصیه های دهان به دهان مثبت مشتريان را در پي خواهد داشت(آراسلی و همکاران ،2005،52).از اين فرضيه كه رضايت مشتري يك متغير مهم ارزيابي و كنترل مديريت بازاريابي بانك است، حمايت گسترده اي به عمل آمده است(موتینهو و اسمیت ،2000،127). بانكداري از جمله صنايعي است كه در آن رضايت مشتري توجه بسياري از محققان را به خود جلب كرده است. رضايت مشتري به قدري اهميت يافته كه برخي بانک‌ها از آن به عنوان يك عنصر اساسي در استراتژي بازاريابي خود ياد كرده‌اند(غفاری آشتیانی، 1387،41).حفظ و نگهداري مشتري موضوع مورد علاقه بسياري از بانک‌ها است. به عنوان مثال، بانك للويدز در انگليس، طي تحقيقاتي درصدد برآمد تا فرآيندي كه منجر به رضايت مندي مشتري شده و عوامل تعيين كننده نارضايتي مشتريان را شناسايي كند. يافته‌هاي اين تحقيق به بانك كمك كرد تا فرآيند جديد نگهداري مشتريان را طراحي و به مرحله اجرا درآورد. به مانند بانك للويدز، بانك ميدل بري  در آمريکا يك برنامه كيفيت خدمات مبتني بر حفظ و نگهداري مشتريان از طريق كيفيت خدمات را توسعه بخشيد. به گونه مشابه‌اي بانك رويال  در اسكاتلند از رضايت مندي مشتري در طراحي چشم انداز آينده بانك استفاده كرد. اين بانك علاقه مندي خود به رفتارهاي سودآور مشتري كه در اصطلاح سه‌آر  ناميد را ابراز كرد. اين رفتارها عبارت بودند از : (متاوا و المساوی ،1998،300).1.    ماندگاري در بانك2.    معرفي بانك به دوستان3.    خريد دوباره(مجدد) از بانك.رضایت شغلییکی از حیاتی ترین مفاهیم رفتاری در سازمان بحث رضایت شغلی  می باشد. همواره اشاراتی راجع به چگونگی رضایت و عدم رضایت مطرح بوده و آن را به عنوان یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت یا عدم موفقیت شغلی قلمداد کرده اند. دانشمندان و عالمان علم مدیریت، بهره وری، غیبت از کار، جابجایی کارکنان و رضایت شغلی را از جمله متغیرهای اصلی در رفتار سازمانی قلمداد کرده اند (رابینز، 1388،ص36). در یک نگرش رضایت شغلی چیزی نیست جز فاصله بین مقدار مزایا و پاداشی که کارمند دریافت می کند و آنچه را که به باور خود می بایستی دریافت کند. اهمیت این متغیر در علوم رفتاری از آن جهت است که این متغیرها نشان دهنده نوعی نگرش است نه یک رفتار. رضایت شغلی مجموعه ای است از احساس های سازگار و ناسازکار که کارکنان با این احساسها به کار خودد می نگرند و به واقع رضایت از شغل را می توان به عنوان حالتی مطبوع و مثبت حاصل از ارزیابی شغلی یا تجارب شغلی تعریف کرد. رضایت شغلی یکی از متغیرهایی است که در جستجو برای درک نگرش ها و رفتارهای کارکنان در قبال سازمان های خود، بسیار مورد مطالعه قرار گرفته است. رضایت شغلی، میزانی که محیط کاری (یعنی شغل، همکاران و سرپرستی) نیازهای فرد را برآورده می کند را منعکس می کند. در این مطالعه، به رضایت شغلی به عنوان یک معیار کلی توجه می کنیم تا مجموعی از ابعاد فردی رضایت شغلی. این به حالت لذتبخش حاصل از شغل و تجربه کاری فرد اشاره دارد. یک مطالعه اخیر، بیشتر مبتنی بر روابط انسانی، ادعا کرده که افراد اگر شغلشان آنها را برای برآورده کردن نیازهایشان قادر سازد، آنها نگرش های شغلی مثبتی را ایجاد خواهد کرد. تئوری مازلو برای مدت زیادی تکیه گاه اصلی تئوری مدیریت بود. این تمرکزها بر درخواست فرد در ارضای سطوح نیازی خود، به ویژه با توجه به زندگی کاری فرد، به ما کمک می کرد تا نیازها و انگیزه های کارکنان را بهتر درک کنیم. رضایت شغلی، سطح احساس مثبت کارکنان به سازمان خود می باشد. در این مورد، اقدامات یا فعالیت های مدیران، رفتار سازمانی آنها را ارائه می کند. لاکه  (1969) رضایت را به صورت یک احساس لذت در ارزیابی شغل یا دستیابی به هدف از نظر احساسی تعریف می کند. برای واضح سازی سازه متمایز رضایت شغلی و تعهد سازمانی، اگر کارکنان در بلندمدت در سازمان خود رضایت شغلی داشته باشند، برونداد رضایت به عنوان پی آمدی از تبادل موفق، برای مثال تعهد، نگریسته می شود. بنابراین، متغیرها می توانند رابطه میان رضایت و تعهدات را توصیف کنند. اهمیت دارد که بیان نگرش افراد سازمان بهتری را خلق می کند. برای مثال، مطالعه یون و ساه (2003) که روابط کاری با آگاهی اجتماعی و رضایت در کار و اعتماد به سازمان بر تعهد اثرگذار است (سائکو،2011،ص232).نگرش می تواند به عنوان یک گرایش و آمادگی برای پاسخگویی مطلوب یا نامطلوب نسبت به اشیاء اشخاص، مفاهیم و یا هر چیز دیگر تلقی کرد . یکی از صاحبنظران علم مدیریت برآنست که «نگرش نظری است دربارۀ افراد، چیزها یا رویدادها ابراز می گردد و آن منعکس کننده نوع احساس فرد دربارۀ یک چیز می باشد. هنگامی که من می گویم «کارم را دوست دارم» نگرش خود را دربارۀ کارم ابراز می کنم. نگرش درست همانند ارزش  نیست و در مقایسه با نگرش ارزش وسیع تر و پردامنه تر است و مفهوم جامع تری دارد، در حالی که ارزش و نگرش با هم تفاوت دارند ولی ارتباط آنها بسیار نزدیک است، برعکس ارزش نگرش ثبات کمتری دارد و به آن اندازه پایدار نیست، نگرش در سازمان از آن جهت اهمیت دارد که می تواند بر رفتار اثر بگذارد» (رابینز،1388 ،ص43).مفهوم رضایت از شغلتلقی رضایت شغلی به عنوان یک نگرش، نقطه اشتراک تمامی تعاریف رضایت شغلی در کتب رفتاری است. باید توجه داشت هنگامی که کارکنان به سازمانی می پیوندند، مجموعه ای از خواسته ها، نیازها، آرزوها و تجارب گذشته را با خود به همراه دارند که مجموع این عوامل، انتظارات شغلی را می آفریند. رضایت شغلی  نشانی از همداستانی انتظارات شغلی فرد با پاداش هایی است که دریافت می دارد این توقعات و انتظارات هم از نظر شدت و هم از نظر کیفیت متفاوت است، زیرا افراد به جنبه های مختلفی از شغل ارج می نهند اگر نتایج دریافتی با توقعات آنها برابر یا بیشتر باشد انتظار این است که کارکنان از شغل خود راضی باشند. و اگر نتایج در حد توقعات آنها نباشد، نارضایتی دامن گیر سازمان خواهد شد و افراد ترجیح می دهند که بگونه ای این تعارض و نابرابری را حل کنند (حسینی, 1377 ،ص32). رضایت شغلی، میزانی که محیط کاری (یعنی شغل، همکاران و سرپرستی) نیازهای فرد را برآورده می کند را منعکس می کند.تعدادی مطالعات علمی در حمایت از رابطه میان رضایت شغلی و عملکرد شغلی انجام شده است. این پژوهش ها مشخص می کنند، کارکنانی که رضایت شغلی را تجربه کرده اند، احتمال بیشتری وجود دارد که بهره ور باشند و در شغل خود باقی بمانند. رضایت شغلی تجربه شده توسط کارکنان بر کیفیت خدماتی که ارائه می کنند، اثرخواهد گذاشت که به نوبه خود عملکرد شغلی آنها را تحت تأثیر قرار خواهد داد(ایسنبرگ و همکاران ،2002،ص568).  قسمتی از پیشینه پژوهش:1.    تحقیقی با عنوان” مقایسه تعهد سازماني و رضايت شغلي كاركنان و رضايت ارباب رجوع در مراکز درمانی دارای مدیریت کیفیت جامع با سایر مرکزدرمانی” توسط  عسگری و علیپور تکامجانی در سال1391  در كشور ايران انجام شد. نتايج حاصل از اين تحقيق نشان داد كه بین تعهد سازمانی کارکنان مراکز درمانی دارای سیستم مدیریت کیفیت جامع و سایر مراکز درمانی تفاوت وجود دارد. میانگین رضایت شغلی کارکنان مراکز دارای سیستم مدیریت کیفیت جامع  از میانگین رضایت شغلی سایر مراکز درمانی بیشتر است. میانگین تعهد سازمانی کارکنان زن و مرد درمراکز درمانی دارای سیستم کیفیت جامع بیشتر از میانگین تعهد سازمانی کارکنان زن و مرد سایر مراکز درمانی بیشتر و تفاوت دو میانگین از نظر آماری معنادار است.2.    تحقيقي با عنوان “تبيين رابطه سبك هاي مديريت تعارض (بين فردي) با روحيه و رضايت شغلي مربيان ورزشي اداره تربيت بدني شهر اروميه” توسط سيدعامري در سال 1388 انجام شد . نتايج اين پژوهش مبين آن است كه بين كاربرد سبك هاي مديريت تعارض با كيفت روحيه و رضايت شغلي مربيان ورزشي رابطة معني داري وجود دارد؛ لذا توجه به شيوه هاي اثربخش مديريت تعارض بين فردي، رضايت شغلي و روحية مربيان ورزشي شاغل در اداره هاي تربيت بدني را ارتقاء مي دهد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) به صورت زیر میباشد:2-1) رضایت مشتری    2-1-1) تعاريف رضايت مشتري    2-1-2) رضايت كاركردي و رضايت رواني    2-1-3) مزاياي رضايت مشتري    2-1-4) ارتباط رضايت و وفاداري مشتری    2-2)اهمیت رضایت مشتری    2-3) اندازه گیری رضایت مشتری    2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری    2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی    2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا    2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا    2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس    2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی    2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ    2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری    2-2) تعهد درک شده کارکنان    2-2-1) تعاریف تعهد   2-2-2) ابعاد تعهد سازمانی    2-2-3) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی    2-3) رضایت شغلی    2-3-1) مفهوم رضایت از شغل    2-3-2) تعاریف رضایت شغلی    2-3-3) رضایت و انگیزش    2-3-4) اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان    2-3-5) رابطه مدیر با کارمند    2-3-6) امنیت شغلی    2-3-7)  فرآیند ارزیابی عملکرد    2-3-8) رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری    2-4) عوامل تعیین کننده رضایت شغلی    2-4-2) یکسانی حقوق و مزایا    2-4-3) شرایط مناسب کاری    2-4-4) همکاران مساعد    2-4-5) تناسب شغل بافرد    2-4-1)تعریف واژه تعارض    2-4-1-1) تعارض نقش    2-4-2) سیرتکاملی اندیشه تعارض    2-4-2-1) دیدگاه سنتی    2-4-2-2) دیدگاه روابط انسانی تعارض    2-4-2-2) دیدگاه تعامل    4-2-3) تعارض: سازنده یا ویرانگر    4-2-4) فرایند تعارض    2-5) ابهام نقش    2-6-1) پژوهش های داخلی    2-6-2)) پژوهشهای خارجی    پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) مباني نظري تعاريف رضايت مشتري پيشينه تحقيق رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری پيشينه پژوهش اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان فصل دوم پايان نامه ارشد تعاریف رضایت

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت استان سیستان و بلوچستان

    پاورپوینت استان سیستان و بلوچستان برچسب ها: فرهنگ بومی سیستان و بلوچستانآثار باستانی استان سیستان و بلوچستاننقشه استان سیستان و بلوچستانفاصله شهرهای استان سیستان و بلوچستاناخبار حوادث سیستان و بلوچستانجمعیت شیعیان سیستان و بلوچستاننقشه استان سیستان و بلوچستان به تفکیک…

  • پرسشنامه استرس شغلی اسپیو

    پرسشنامه استرس شغلی اسپیو دانلود پرسشنامه استرس شغلی اسپیو دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه استرس شغلی اسپیو ( فرم بلند ) OSI - R 0 ( OSI - R ) نسخه تجدید…

  • کارآموزی رشته مکانیک در شركت آرگون صنعت مركزي

    کارآموزی رشته مکانیک در شركت آرگون صنعت مركزي,کاراموزی برق,کاراموزی مکانیک,گزارش کارآموزی مکانیک دانلود فایل اصلی کارآموزی رشته مکانیک در شركت آرگون صنعت مركزي از سایت دانلود فایل  گزارش  رشته مکانیک در شركت آرگون صنعت مركزي در 42 صفحه در قالب…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ساختار سرمایه و نقد شوندگی سهام (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری ساختار سرمایه و نقد شوندگی سهام,پیشینه تحقیق ساختار سرمایه و نقد شوندگی سهام,چارچوب نظری ساختار سرمایه و نقد شون,فصل دوم پایان نامه ارتباط بین نقد شوندگی سهام و تصمیمات مرتبط با ساختار سرمایه,مبانی نظری ساختار سرمایه و نقد…

  • قالب پاورپوینت ورزش 8

    قالب پاورپوینت ورزش 8 دانلود قالب پاورپوینت ورزش 8 دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت ورزش 8 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …   اسلاید…

  • بررسی اثر بخشی هوش هیجانی در کاهش وابستگی به فیسبوک در بین دانش آموزان

    بررسی اثر بخشی هوش هیجانی در کاهش وابستگی به فیسبوک در بین دانش آموزان برچسب ها: بررسی اثر بخشی هوش هیجانی در کاهش وابستگی به فیسبوک در بین دانش آموزانتعریف وابستگی اعتیاد اینترنتیفیسبوک چیست؟تاثیرات فیس بوک بر ابعاد مختلف زندگیهوش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی مفاهیم و ابعاد تعهد سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی (فصل دوم )

    پيشينه پژوهش تاثیر رفتارشهروندی بر عمل,پيشينه تحقيق مدل های تعهد سازمانی,دانلود مباني نظري مدل های رفتار شهروندي در سازمان,مباني نظري تعهدسازمانی و عملکردکارکنان,مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی مفاهیم و ابعاد تعهد سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی دانلود فایل اصلی…

  • جنبه‌هاي رواني اعتياد کنترل و درمان آن

    جنبه روانی,کنترل دانلود فایل اصلی جنبه‌هاي رواني اعتياد کنترل و درمان آن از سایت دانلود فایل تحقیق جنبه‌هاي رواني اعتياد کنترل و درمان آن در حجم 19 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست مطالب زیر:فهرست…

  • پاورپوینت ضدعفونی کننده ها

    پاورپوینت ضدعفونی کننده ها برچسب ها: انواع ضدعفونی کننده های مرغداریمحلول ضدعفونی کننده سطوحضدعفونی کننده های طبیعیضدعفونی کننده دستمحلول های ضدعفونی کننده اتاق عملضد عفونی کننده محیطالکل ضدعفونی کنندهمحلولي براي ضدعفوني كردن زخم در جدول رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • پیشینه ومبانی نظری کارکرد خانواده

    پیشینه ومبانی نظری کارکرد خانواده دانلود پیشینه ومبانی نظری کارکرد خانواده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : تعاریف و مفاهیم کارکرد خانواده راهبردهای خانواده رويكردها و ديدگاه ¬ هاي تبيين خانواده…

  • پاورپوینت با موضوع سیاره مشتری

    پاورپوینت با موضوع سیاره مشتری دانلود پاورپوینت با موضوع سیاره مشتری دسته بندي : فیزیک جزئیات و دریافت گزارش فایل پاورپوینت با موضوع سیاره مشتری؛ در 28 اسلاید و قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: سیاره مشتری بزرگترین سیاره منظومه…

  • پاورپوینت زندگی مورچه ها

    پاورپوینت زندگی مورچه ها دانلود پاورپوینت زندگی مورچه ها دسته بندي : محیط زیست جزئیات و دریافت گزارش فایل   فهرست مطالب : ساختمان مورفولوژیکی مورچه وسیله نطق مورچه غذای مورچه ها راز خواب مورچه ها انواع مورچه ها چرخه…

  • مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم بیمه وبازاریابی آن (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش کانال های بازاریابی بیمه,پيشينه تحقيق بازاریابی بیمه,چارچوب نظري مفاهیم,دانلود مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم رویکردهای بازاریابی,فصل دوم پايان نامه نظریه های بازاریابی بیمه,مباني نظري تاریخچه بیمه در ایران دانلود فایل اصلی مبانی نظری تحقیق…

  • دانلود ادبیات نظری تعاریف و مدلهای کارکردهای اجرایی (فصل دوم )

    ادبیات نظری کارکردهای اجرایی,پیشینه پژوهش کارکردهای اجرایی,چارچوب نظری کارکردهای اجرایی,فصل دوم پایان نامه کارکردهای اجرایی,مبانی نظری کارکردهای اجرایی,مدل CEO مغزی یا رهبر ارکستر دانلود فایل اصلی دانلود ادبیات نظری تعاریف و مدلهای کارکردهای اجرایی (فصل دوم ) از سایت دانلود…

  • بررسي رابطه سبکهای رهبري مديران با ميزان رضایتمندی شغلي معلمان درمدارس راهنمايي پسرانه شاهدشهر شیراز

    بررسي رابطه سبکهای رهبري مديران با ميزان رضایتمندی شغلي معلمان درمدارس راهنمايي,پایان نامه بررسي رابطه سبکهای رهبري مديران با ميزان رضایتمندی شغلي معلمان درمدارس راهنمايي,رضایت شغلی,سبک رهبری دانلود فایل اصلی بررسي رابطه سبکهای رهبري مديران با ميزان رضایتمندی شغلي معلمان…

  • پاورپوینت عفونت همزمان سل و اچ آی وی

    پاورپوینت عفونت همزمان سل و اچ آی وی برچسب ها: علائم سل نهفتهایا بیماری سل کشنده استآیا بیماری سل درمان قطعی دارد آموزش های بیمار در درمان سل فعال آموزش های بیمار در درمان سل نهفتهاثرات متقابل سل واچ آی…

  • پیشینه و مبانی نظری ماهیت یادگیری

    پیشینه و مبانی نظری ماهیت یادگیری دانلود پیشینه و مبانی نظری ماهیت یادگیری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ماهیت یادگیری رفتار گرایان یادگیری را « تغییر در رفتار قابل مشاهده و اندازه گیری…

  • پاورپوینت درباره اضطراب

    پاورپوینت درباره اضطراب دانلود پاورپوینت درباره اضطراب دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع اضطراب؛ در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش.   بخشی از متن پاورپوینت: اضطراب عبارت…

  • دانلود پاورپوینت دانش خانواده و جمعیت

    دانش خانواده و جمعیت,دانش خانواده و جمعیت pdf,دانش خانواده و جمعیت پیام نور,دانش خانواده و جمعیت جمعی از نویسندگان,دانش خانواده و جمعیت جمهی از نویسندگان,دانش خانواده و جمعیت زهرا آیت اللهی,دانش خانواده و جمعیت ویراست دوم دانلود فایل اصلی دانلود…

  • پاورپوینت طرح جامع تهران (1385)

    پاورپوینت طرح جامع تهران (1385) برچسب ها: دانلود پاورپوینت طرح جامع تهران (1385)طرح جامع تهرانپاورپوینت طرح راهبردي ساختاري توسعه شهر تهرانپاورپوینت طرح جامع تهران (1385)طرح جامع تهران (1385)پاورپوینت بررسی طرح جامع تهرانطرح راهبردي ساختاري توسعه شهر تهرانساختاري توسعه شهر رفتن…

  • کارت ویزیت پخش مواد غذایی

    کارت ویزیت پخش مواد غذایی دانلود کارت ویزیت پخش مواد غذایی دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: کارت ویزیت پخش مواد غذایی با فرمت فایل psd،طراحی شده با فتوشاپ. مشخصات فایل : رزولیشن فایل…

  • ادبیات نظری تحقیق و پیشینه انحرافات اجتماعی و جرم زنان

    ادبیات نظری تحقیق و پیشینه انحرافات اجتماعی و جرم زنان دانلود ادبیات نظری تحقیق و پیشینه انحرافات اجتماعی و جرم زنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق انحرافات اجتماعی وجرم…

  • رساله معماری طراحی فرهنگسرا

    پایان نامه با موضوع رساله معماری طراحی کتابخانه عمومی,پایان نامه رساله معماری طراحی فرهنگسرا,دانلود پایان نامه با موضوع رساله معماری رساله طراحی مرکز تربیت مربی دانلود فایل اصلی رساله معماری طراحی فرهنگسرا از سایت دانلود فایل دانلود موضوع رساله معماری…

  • دانلود طرح توجیهی تولید ظروف شیشه ای

    پروژه کارافرینی تولید ظروف شیشه ای,توجیه اقتصادی ظروف شیشه ای,دانلود طرح توجیهی ظرف شیشه ای,طرح توجیهی تولید ظروف شیشه ای,طرح توجیهی تولید کریستال,طرح تولید شیشه,طرح تولید ظروف شیشه ای,طرح کسب و کار تولید بلور,کارافرینی تولید ظروف شیشه ای دانلود فایل…

  • پیشینه ومبانی نظری تکانشگري

    پیشینه ومبانی نظری تکانشگري دانلود پیشینه ومبانی نظری تکانشگري دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : تکانشگري 2 - 1 - 2 - 1 تکانه 2 - 1 - 2 - 2…

  • مبانی نظری ایران خودرو

    مبانی نظری ایران خودرو دانلود مبانی نظری ایران خودرو دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ایران خودرو 2 - 33 برند ايران خودرو 2 - 34 گروه صنعتي ايران خودرو 2 - 35 سبد…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفهوم سرمایه فکری و انواع آن (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری مفهوم سرمایه فکری و انواع آن,پیشینه تحقیق مفهوم سرمایه فکری و انواع آن,چارچوب نظری مفهوم سرمایه فکری و انواع آن,فصل دوم پایان نامه مفهوم سرمایه فکری و انواع آن,مبانی نظری انواع سرمایه فکری,مبانی نظری مفهوم سرمایه فکری و…

  • پاورپوینت نگهداری تعمیرات در ایزو و الزامات آن

    پاورپوینت نگهداری تعمیرات در ایزو و الزامات آن دانلود پاورپوینت نگهداری تعمیرات در ایزو و الزامات آن دسته بندي : صنایع جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت نگهداری تعمیرات در ایزو و الزامات آن ، در حجم 26…

  • بررسی رابطه بین توانایی مدیریت و پیش بینی سود

    بررسی رابطه بین توانایی مدیریت و پیش بینی سود برچسب ها: افشای پیش بینی مدیریت سودبررسی رابطه بین سیاست افشای پیش بینی سود و هزینه سرمایهتاثیر مشاور بر افشای پیش بینی سوددقت پیش بینی و پیش بینی سود توسط مدیرانبررسی…

  • پیشینه و مبانی نظری سرمایه رابطه ای

    پیشینه و مبانی نظری سرمایه رابطه ای دانلود پیشینه و مبانی نظری سرمایه رابطه ای دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سرمایه رابطهای مقدمه سرمایه فکری فراهمکننده یک پایگاه منابع جدید است که از…

  • پاورپوینت کالایی شـدن دانشگاه و بازاریابی معناگرا

    پاورپوینت کالایی شـدن دانشگاه و بازاریابی معناگرا دانلود پاورپوینت کالایی شـدن دانشگاه و بازاریابی معناگرا دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت کالایی شـدن دانشگاه و بازاریابی معناگرا ، در حجم 22 اسلاید قابل ویرایش.…

  • بررسی ارتباط بین هوش هیجانی(EQ) و رفتار شهروندی سازمانی(OCB)

    بررسی ارتباط بین هوش هیجانی(EQ) و رفتار شهروندی سازمانی(OCB) برچسب ها: رفتن به سایت اصلی بررسی ارتباط بین هوش هیجانی(EQ) و رفتار شهروندی سازمانی(OCB) دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل بررسی ارتباط بین هوش هیجانی(EQ) و رفتار…

  • ادبيات نظري درمان اضطراب اجتماعی

    ادبيات نظري درمان اضطراب اجتماعی دانلود ادبيات نظري درمان اضطراب اجتماعی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اضطراب اجتماعی تعامل با دیگران ، لازمه بقاء انسان است ، چرا که بدون ارتباط اجتماعی ،…

  • مقیاس دلزدگی در بین زوجین (CBM)

    پرسشنامه,پرسشنامه دلزدگی در بین زوجین (CBM),پرسشنامه مقیاس دلزدگی در بین زوجین (CBM),دلزدگی در بین زوجین (CBM) دانلود فایل اصلی مقیاس دلزدگی در بین زوجین (CBM) از سایت دانلود فایل پرسشنامه مقیاس دلزدگی در بین زوجین (CBM) در 4 صفحه در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تفكر استراتژيك (فصل دوم)

    پایان نامه تفکر استراتژیک,پيشينه پژوهش کتاب تفکر استراتژیک,پيشينه تحقيق تفکر استراتژیک ppt,دانلود مباني نظري ویژگی های تفکر استراتژیک,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تفكر استراتژيك (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ا,مباني نظري عناصر تفکر استراتژیک دانلود فایل اصلی مبانی نظری…