مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم)

pdf,ارزش ویژه برند,پرسشنامه ارزش ویژ,تاریخچه ارزش ویژه برند,تعریف تداعی برند,تفاوت ارزش برند و ارزش ویژه برند,مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم),مدل ارزش ویژه برند کلر,مدل های ارزش ویژه برند,مقاله ارزش ویژه برند
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) در 47 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:برند ( نام و نشان تجاري )واژه برند از واژه اسكانديناوي ((برند)) به  معني سوختن گرفته شده است. دامداران قديمي براي تمايز بين دامهايشان علامت‌هاي را برروي دام‌ها با آتش مي‌گذاشتن و اين علائم ، اولين برند‌هاي استفاده شده در دنياي تجارت بوده است . (باني،2008) كاتلر برند را اينگونه تعريف مي‌كند : يك اسم ، اصطلاح ، علامت ، نشان يا طرحي يا تركيبي از همه اينها كه با هدف شناسائي و تميز دادن كالاها و خدمات از كالا و خدماتي مي‌شود كه توسط رقبا ارائه مي‌شود . يك نام تجاري ، قسمتي از علامت تجاري است كه ادا كردني مي‌باشد. يك نشان تجاري ، قسمتي از علامت تجاري است كه ادا كردني نمي‌باشد ولي مي‌توان به وسيله آن كالا را شناسائي كرد. مارك تجاري با نشان، طرح يا رنگ و حروفي شاخص ارائه مي‌شود. يك مارك تجاري همان علامت تجاري يا قسمتي از آن است كه داراي حق و حقوق قانوني مي‌باشد. مارك تجاري از حقوق انحصاري فروشنده براي استفاده از نام با نشان تجاري ، حفاظت مي‌كند. حق طبع ، حق قانوني و انحصاري تكثير ، چاپ و فروش يك اثر ادبي ، موسيقي يا كار هنري است . ( كاتلر، اصول بازاريابي ) انجمن جهاني بازاريابان آمريكا برند را نام ، نشان ، عبارت ، طرح يا تركيبي از آنها مي‌داند كه موجب شناسانده شدن كالاها و خدمات مشابه مي‌گردد . جان ميلر برند را نام يا نمادي كه سازمان‌ها آن را با هدف ارزش آفريني براي ذي‌نفعانشان مورد استفاده قرار مي‌دهند تعريف مي‌كند .  (باني ، 2008،كاتلر 2006) آكر برند را تصويري كه مصرف‌كننده در ذهن خود دارد تعريف مي‌كند ( آكر 1991) . بدون داشتن يك برند شناخته شده و قابل تشخيص محصوبژل صرفا يك كالاي مصرفي خواهد بود . برند مجموعه‌اي از ارزش‌ها است كه مي‌كوشد  برتري خود را نسبت به ساير رقبا به مشتريان در بازار اثبات كند . به عنوان مثال برند وولو مترادف با امنيت است ، سوني كيفيت را تداعي مي‌كند و ساعت رولكس  زيبائي و طراحي خارق‌العاده خود را ارائه مي‌دهد . هر كدام از اين برندها مانند ساير برندهاي قدرتمند و با ارزش موجود سعي در انتقال مجموعه ارزشي مشخص به مشتريان خود را دارند. (شيميت، 2010)براي دستيابي به تعريف كامل‌تر از برند بايد به تفاوت‌هاي ميان برند و محصول نيز پرداخت . بزرگان بازاريابي وظيفه محصولات را ارضاي نيازها دانسته و وظيفه برند‌ها را ارضاي اميال، خواسته‌ها و آرزوها.  بازاريابان بايد توجه و شناخت كافي از تفاوت‌هاي بين برند و محصول داشته باشند . البته موفقيت در بازاريابي هر كدام از اين مقوله‌ها در گروه موفقيت در ديگري است. به عبارت ديگر برندهاي قوي و نيرومند با استفاده از بازاريابي برند موفقيت خود را در زمينه بازاريابي محصول نيز تضمين مي‌كنند.  اما جهت تشريح تفاوت بين بازاريابي برند و بازاريابي محصول مي‌توان گفت بازاريابي برند عبارت است از تبليغ چشم انداز سازمان يا تصوير شركت و ايجاد شرايط لازم جهت معطوف كردن مصرف‌كنندگان به ذات يا جوهر وجودي شركت از طريق ابزارها و لوازم آگاهي بخش مانند لوگو ، بيانيه ماموريت و شعارهاي قوي و برانگيزاننده .  عناصر اصلي بازاريابي برند را مي‌توان موارد زير دانست : •    تصوير•    جايگاه سازي •    آگاهي از برند •    رفتارها و روش‌ها •    ارتباط با مشتري اما بازاريابي محصول همان چهار ركن آميخته بازاريابي را در بر‌مي‌گيرد . به عبارت بهتر در بازاريابي محصول يك محصول يا خدمات از طريق روش‌ها ، مسيرها و وسايل گوناگون مرتبط و دسته‌بندي شده در چهار ركن محصول ، قيمت ، فعاليت‌هاي پيشبردي و توزيع به بازار هدف معرفي مي‌گردد . ( اسرار نام و نشان سازي )همچنين مي‌توان تفاوت‌هاي ميان برند و محصول را بصورت زير دسته‌بندي نمود :‌•    عدم امكان تقليد برند توسط رقبا در مقابل سادگي و امكان پذير بودن تقليد محصول .•    پايداري و دوام برند در حاليكه محصول بعد از مدتي از مد مي‌افتد . •    انتخاب محصول توسط مشتريان به جهت كاري است كه آن محصول انجام مي‌دهد و يا نيازي كه مرتفع مي‌سازد . اما انتخاب برند به منظور تداعي‌ها و احساسي است كه وي از برند دارد .ارزش ويژه برند (BRAND EQUITY)مفهوم ارزش ويژه برند ابتدا در دهه 1980 توسط متخصصين تبليغات همه‌گير شد . در دهه 1990 مطالعات جدي آكادميك توسط (آكر،1991)، (اسريواستاوا و شوكر  ،1991 )،(كاپفر ،1992)،(كلر،1993،2008), انجام يافت ولي با اين‌حال هنوز تعريف جامع و مورد قبول دانشگاهي از اين مفهوم ارائه نشده است.(كلر،2008،وزكيوز و ديگران  ،2002) با اين‌ حال تقريبا تمامي مفهوم‌سازي‌ها ارزش ويژه برند با توجه به اينكه  اين مفهوم شامل ارزش افزوده شده به يك محصول به‌وسيله تداعي‌ها و ادراك‌هاي ناشي از يك نام تجاري خاص است توافق دارند.(چاودهوري ،1995،وينترز ،1991) بررسي ادبيات پيشينه موضوع نشان دهنده ازدياد تعاريف ارائه شده در مورد ارزش ويژه برند و ابعاد آن است. در جدول زير تعدادي از تعاريف موجود ارائه گرديده كه بيانگر گوناگوني تعاريف ارائه شده مي‌باشد. از طرف ديگر طي ساليان اخير انواع مختلف ابعاد ارزش ويژه برند معرفي شده‌اند با اين حال شايع‌ترين همان ابعاد معرفي شده در مدل آكر مي‌باشد.‌‌همانطور كه مشخص است تعاريف مختلفي از ارزش ويژه برند از زواياي متفاوتي وجود دارد در اين پژوهش ارزش ويژه برند مبتني بر مشتري در نظر گرفته شده است . در اين ديدگاه فرض مي‌شود اگر برند براي مشتري ارزش و مفهوم نداشته باشد تعاريف ديگر نيز بي‌معني خواهد شد .(كلر،1993)ارزش ويژه برند يك مفهوم پيچيده و چند بعدي است كه جنبه‌هاي مختلف آن در پژوهش‌هاي تجربي مختلف آزمايش شده است . به طور كلي ابعاد ارزش ويژه برند به دو دسته تقسيم بندي شده‌اند .دسته اول شامل ادراكات مشتريان هستند و عواملي مانند آگاهي از برند و تداعي‌هاي آن در اين دسته قرار مي‌گيرند . دسته دوم شامل رفتارهاي مشتريان مي‌باشد و مواردي چون وفاداري مشتري را شامل مي‌شود . در مدل آكر هر دو جنبه ادراكي و رفتاري تركيب شده است . تركيب اين عوامل باعث شده است كه اين مدل توانايي اندازه‌گيري طيف وسيعي از رفتار‌هاي بازار را داشته باشد.(آميرس ،2003) نام‌هاي تجاري موجود در بازار از لحاظ قدرت و ارزش در بازار باهم تفاوت دارند . نام‌هاي تجاري وجود دارند كه نسبت به ساير برندها  خريداران از آنها آگاهي بيشتري دارند يا آنها مقبوليت بيشتري در بازار داشته و يا وفاداري نسبت به آنها زياد است . از نظر آكر مي‌توان مشتريان را نسبت به اعتقاد و واكنشي كه نسبت به برند دارند به پنج سطح تقسيم بندي كرد :1.    مشتري راضي است و دليلي براي عوض كردن برند وجود ندارد . 2.    مشتري عقيده را به راحتي و مخصوصا با تغيير قيمت عوض مي‌كند . 3.    مشتري راضي است و درصورت عوض كردن برند بايد هزينه اضافي بپردازد. 4.    مشتري به برند بها مي‌دهد و آن را دوست دارد . 5.    مشتري هواخواه نام تجاري است . ارزش ويژه برند به تعداد مشتريان يك نام تجاري بستگي دارد كه در سطوح 4،3 يا 5 قرار دارند . (مديريت بازاريابي)ارزش ويژه بالاي برند مزاياي رقابتي زير را مي‌تواند همراه داشته باشد :‌•    آگاهي و وفاداري بالاتر نسبت به نام تجاري باعث كاهش هزينه‌هاي بازاريابي خواهد شد . •    مشتريان از توزيع‌كنندگان و خرده‌فروشان انتظار دارند كه كالاهاي با نام تجاري مورد نظر را عرضه كنند به همين دليل شركت در مذاكره با آنها از قدرت چانه‌زني بالاي برخوردار خواهد بود.•    برداشت ذهني مشتريان مبني بر وجود كيفيت بالاتر باعث مي‌شود شركت بتواند قيمت بالاتري نسبت به ساير رقبا براي محصولات خود تعيين كند . •    اعتبار بالاي نام تجاري باعث مي‌شود شركت راحت‌تر بتواند به استراتژي بسط محصول مبادرت كند. •    قدرت دفاعي بيشتر شركت در مقابل حملات قيمتي رقبا . از يك نام تجاري با ارزش بايد به دقت مراقبت كرد تا ارزش آن مستهلك نشود . اين امر مستلزم آن است كه در طول زمان همراه در جهت حفظ و اعتلاي آگاهي نسبت به آن ، برداشت ذهني نسبت به كيفيت و عملكرد آن ، تداعي‌هاي مثبت نسبت به آن و مواردي از اين قبيل گام‌هايي برداشته شود. انجام اين وظايف به سرمايه‌گذاري دائمي در تحقيق و توسعه ،‌تبليغات ماهرانه ، ارائه خدمات فوق‌العاده به واسطه‌ها و مشتريان نياز دارد . اين مهم آنقدر اهميت دارد كه شركت‌‌هايي همچون كانادادراي و كلگيت پالموليو براي مراقبت از تصوير ذهني ، تداعي معاني و كيفيت برند خود “مديران ارزش ويژه برند ” تعيين كرده‌اند . اين مديران نه فقط مسئول مراقبت از موارد فوق هستند ، بلكه بايد از اقداماتي كه ساير مديران با شور و احساسات زياد به آن دست مي‌زنند و ممكن است به نام تجاري آسيب وارد سازد هم جلوگيري كنند . ( مديريت بازاريابي ) ارزش ويژه برند عبارت است از مجموعه‌اي از دارايي‌ها و مهارت‌هايي كه با نام و نشان تجاري در ارتباط است . به اين ترتيب با ايجاد ارزش از طريق يك محصول يا ارائه خدمات ، ارزش شركت يا مشتريان آن اضافه يا از ارزش آنها كم مي‌شود . در تعريفي ديگر كاپفرر ارزش ويژه برند را مجموعه‌اي از تداعي‌هاي ذهني و رفتارهاي‌ مصرف‌كنندگان ، اعضاء كانال‌هاي توزيع و شركا تجاري در مورد برند  مي‌داند كه باعث مي‌شود شركت سهم بالاتر و حاشيه سود بالاتري را نسبت به شرايطي كه فاقد اين برند بوده است به دست آورد . ( كاپفرر ، 2008)كلر نيز در تعريفي ديگر ارزش ويژه برند را ارزش افزوده‌اي مي‌داند كه به كالاها و خدمات به واسطه حضور برند تعلق مي‌گيرد. به عبارت ديگر ارزش ويژه برند مهمترين دارايي نا‌مشهود شركت مي‌باشد كه ارزش رواني و مالي را به شدت تحت تاثير مي‌گذارد . ( كلر ، 2006)يو و همكارانش ارزش ويژه برند را تفاوت ناشي بين دو محصول با خصوصيات و قابليت‌هاي يكسان ولي يكي داراي برند و ديگري فاقد آن مي‌دانند. ( مانند محصولات سامسونگ و محصولات فاقد برند ) تعاريف متفاوت پيرامون ارزش ويژه برند باعث شكل گيري سه ديدگاه متفاوت نسبت به آن شده‌ است . با توجه به اهميت موضوع و علي‌رغم اين‌كه اين پژوهش مبتني بر ديدگاه مشتري مي‌باشد در ادامه به تشريح هر سه ديدگاه پرداخته مي‌شود. در مورد ارزش ويژه برند سه ديدگاه مبتني بر مشتري ،  مالي و تركيبي وجود دارد . اگر بخواهيم اين ديدگاه‌ها را از ديد مشتريان ، توليدكنندگان و يا خرده‌فروشان بررسي كنيم مي‌توانيم نتيجه بگيريم كه هرچند توليدكنندگان و خرده فروشان به ديدگاه استراتژيك ارزش ويژه برند علاقه نشان مي‌دهند ، سرمايه‌گذاران به ديد مالي اين مفهوم تمايل بيشتري دارند . (كاب ، 1995 ،30)قسمتهایی از پیشینه پژوهش:- كرباسي‌ور و همكارانش (1390) در پژوهش خود تحت عنوان ” بررسي ارتباط بين آميخته بازاريابي منتخب و عوامل ايجاد كننده ارزش ويژه برند با استفاده از روش آكر در جهت افزايش سهم بازار در صنعت لوازم خانگي (شركت اسنوا)” روابط بين ارزش ويژه برند و آميخته بازاريابي منتخب را مورد پژوهش قرارداده‌اند و درصدد پاسخ به چگونگي تاثير اقدامات بازاريابي بر ارزش ويژه برند بوده‌اند. در جامعه آماري مشخص شده از كيفيت ادراك شده و وفاداري به برند اثر مي‌پذيرد. بررسي اين عوامل نشان مي‌دهد كه وفاداري به برند ، اثر بيشتري نسبت به كيفيت ادراك شده دارد. همچنين براي آگاهي و تداعي‌هاي برند اثر معنا‌داري بر ارزش ويژه برند يافت نشده است.- ايماني خوشخو ( 1389) در پژوهشي تحت عنوان ” عوامل مؤثر بر ارزش ويژه برند در مقصد گردشگري شهر يزد” با توجه به تفاوتهاي فرهنگي، اجتماعي، و خصوصيات مقصدهاي گردشگري ايران، اين نوشتار بر اساس ارزيابي گردشگران داخلي از ارزش ويژه برند مقصد گردشگري شهر يزد با استفاده از مدا كونكنيك تدوين شده است. جامعه آماري شامل گردشگران بالقوه‌اي است كه در دوره زماني فروردين و ارديبهشت سال 1389 در ورودي‌هاي شهر تهران در دسترس بودند. براي تجزيه و تحليل نتايج از روش‌هاي تحليل آماري تائيدي عاملي استفاده شده است. اين تحقيق در پي شناسائي عوامل اصلي تاثيرگذار بر ارزش ويژه برنداز ديد گردشگران و تعيين ميزان اهميت هر كدام از اين عوامل در ارزيابي گردشگران مي‌باشد. نتايج حاصل از اين تحقيق نشان داده است كه علاوه بر تصوير برند، وفاداري به برند ، كيفيت ادراك شده ، آگاهي به برند مقصد گردشگري نيز به صورت مستقيم بر ارزش ويژه برند شهر يزد تاثير دارند. از نظر اهميت وفاداري به برند مهم‌ترين عامل تاثير گذار شناخته شده است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) مقاله ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند pdf تفاوت ارزش برند و ارزش ویژه برند مدل های ارزش ویژه برند تاریخچه ارزش ویژه برند تعریف تداعی برند مدل ارزش ویژه برند کلر پرسشنامه ارزش ویژ

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت تاریخ شهر و شهرنشینی در جهان و ایران

    پاورپوینت تاریخ شهر و شهرنشینی در جهان و ایران برچسب ها: تاریخ شهرنشینی در ایرانروند شهرنشینی در ایرانرشد شهرنشینی در ایرانجمعیت شهرنشینی ایرانشهرنشینی در جدولکتاب شهرنشینی در ایران رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تاریخ شهر و شهرنشینی در جهان و…

  • پاورپوینت صنایع فرهنگی در زندگی روزمره

    پاورپوینت صنایع فرهنگی در زندگی روزمره برچسب ها: منظور از صنایع فرهنگی چیستجزوه صنایع فرهنگیصنایع فرهنگی و خلاقصنایع فرهنگی و خلاقیتدانلود مقاله صنعت فرهنگ آدورنو رفتن به سایت اصلی پاورپوینت صنایع فرهنگی در زندگی روزمره دسته بندي : گردشگری جزئیات…

  • پاورپوینت علم مواد (بخش دیاگرام فازی)

    پاورپوینت علم مواد (بخش دیاگرام فازی) دانلود پاورپوینت علم مواد (بخش دیاگرام فازی) دسته بندي : مواد و متالوژی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت علم مواد (بخش دیاگرام فازی) ، در حجم 42 اسلاید عمدتا قابل ویرایش.…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و تئوری های ورشکستگی و درماندگی مالی

    مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و تئوری های ورشکستگی و درماندگی مالی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و تئوری های ورشکستگی و درماندگی مالی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل ( 1 -…

  • ادبیات نظری تحقیق و پیشینه پژوهش اخلاق حرفه ای (فصل دوم )

    ادبیات نظری اخلاق حرفه ای,پیشینه پژوهش اخلاق حرفه ای,پیشینه تحقیق اخلاق حرفه ای,چارچوب نظری اخلاق حرفه ای,فصل دوم پایان نامه اخلاق حرفه ای,مبانی نظری اخلاق حرفه ای دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق و پیشینه پژوهش اخلاق حرفه ای (فصل…

  • پاورپوینت خارپوستان

    پاورپوینت خارپوستان دانلود پاورپوینت خارپوستان دسته بندي : زمین شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع خارپوستان، در قالب ppt و در 45 اسلاید، قابل ویرایش.   بخشی از متن پاورپوینت: خارپوستان گروهی از بی مهرگان هستند…

  • ادبیات نظری و سوابق پژوهشی اهمیت استراتژی مدیریت سرمایه در گردش (فصل دوم)

    ادبیات نظری و سوابق پژوهشی اهمیت استراتژی مدیریت سرمایه در گردش,ارزش افزوده نقدی از دیدگا,استراتژی های سرمایه در گردش,اهمیت مدیریت سرمایه درگردش,تغییرات سرمایه در گردش,روند سرمایه در گردش,عوامل موثر بر تغییرات قیمت سهام,نسبت های سرمایه در گردش دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت عملیات بنایی ساختمان

    بنایی,پاورپوینت عملیات بنایی,پاورپوینت عملیات بنایی ساختمان,تیرچه,دانلود پاورپوینت عملیات بنایی ساختمان,دیوار باربر,دیوارچینی,سقف,عملیات بنایی,عملیات بنایی ساختمان,کلاف دانلود فایل اصلی پاورپوینت عملیات بنایی ساختمان از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت عملیات بنایی ساختمان، در حجم 42 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.بخشی…

  • مکانيک آماري سامانه هاي بر هم کنشي: روش ميدان هاي کوانتيده

    مکانيک آماري سامانه هاي بر هم کنشي: روش ميدان هاي کوانتيده برچسب ها: پاورپوینت مکانيک آماري سامانه هاي بر هم کنشي: روش ميدان هاي کوانتيده رفتن به سایت اصلی مکانيک آماري سامانه هاي بر هم کنشي: روش ميدان هاي کوانتيده…

  • پاورپوینت نانومکاترونیک

    پاورپوینت نانومکاترونیک برچسب ها: نانومکاترونیکتعریف مکاترونیکمیدان تنوع مکاترونیکنانو چیستفناوری نانوتاریخچه نانو و مکاترونیکنانورباتها در پزشکینانوربات رباتهای خود تخریب رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نانومکاترونیک دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با موضوع نانومکاترونیک،در…

  • پایان نامه و رساله معماری طراحی خانه موسیقی

    پایان نامه با موضوع رساله معماری طراحی کتابخانه عمومی,پایان نامه رساله معماری طراحی خانه موسیقی,دانلود پایان نامه با موضوع رساله معماری رساله طراحی مرکز تربیت مربی,دانلود رایگان رساله خانه موسیقی,رساله معماری طراحی خانه موسیقی,ریز فضاهای,مطالعات خانه موسیقی دانلود فایل اصلی…

  • تحقيق مقايسه اثر نوع دستورالعمل مرکز توجه بر اجراي پرش عمودي در افراد حرفه ای و عادی

    پرش عمودی,تحقيق مقايسه اثر نوع دستورالعمل مرکز توجه بر اجراي پرش عمودي در افراد حرفه ای و عادی,توجه,دستورالعمل دانلود فایل اصلی تحقيق مقايسه اثر نوع دستورالعمل مرکز توجه بر اجراي پرش عمودي در افراد حرفه ای و عادی از سایت…

  • پیشینه ومبانی نظری يژوهش خودکارآمدی اجتماعی

    پیشینه ومبانی نظری يژوهش خودکارآمدی اجتماعی دانلود پیشینه ومبانی نظری يژوهش خودکارآمدی اجتماعی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : خودکارآمدی اجتماعی تجارب تسلط حالات عاطفي و فيزيولوژيكي افراد تجارب جانشيني اقناع…

  • دانلود پرسشنامه سبک های دفاعی آندرز و همکاران

    پرسشنامه سبک های دفاعی (dsq),تفسیر پرسشنامه سبک های دفاعی,دانلود پرسشنامه سبک های دفاعی,دانلود پرسشنامه مکانیسم های دفاعی,دانلود رایگان پرسشنامه سبک های دفاعی,دانلود رایگان پرسشنامه مکانیسم های دفاعی,نگین فایل,نمره گذاری پرسشنامه سبک های دفاعی دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه سبک های…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) آسیب های موبایل

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) آسیب های موبایل دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) آسیب های موبایل دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل استفاده مفرط از تلفن همراه تاریخچه تلفن همراه :…

  • تحقیق دولت الکترونیک

    تحقیق اهداف دولت الکترونیک,تحقیق پاورپوینت,تعریف دولت الکترونیک,دولت الکترونیک,مزایای دولت الکترونیک,مشکلات دولت الکترونیک,معایب دولت الکترونیک,مقاله دولت الکترونیک pdf,موانع استفاده از دولت الكترونيك,موانع ايجاد دولت الكترون دانلود فایل اصلی تحقیق دولت الکترونیک از سایت دانلود فایل دانلود پایان نامه دولت الکترونیک در…

  • فایل پاورپوینت پیمایش در Civil3D

    فایل پاورپوینت پیمایش در Civil3D برچسب ها: دانلود پاورپوینت پیمایش در Civil3Dپیمایش در Civil3Dنقشه برداریCivil3Dآنالیزو سرشکنی پیمایش در Civil3Dپاورپوینت پیمایش در Civil3Dنقشهپیمایش رفتن به سایت اصلی فایل پاورپوینت پیمایش در Civil3D دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • پاورپوینت دوره آشنایی با قانون حمایت از شرکتها و موسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات

    پاورپوینت دوره آشنایی با قانون حمایت از شرکتها و موسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات دانلود پاورپوینت دوره آشنایی با قانون حمایت از شرکتها و موسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات دسته…

  • پیشینه و مبانی نظری راهبرد تصمیم گیری مجدد

    پیشینه و مبانی نظری راهبرد تصمیم گیری مجدد دانلود پیشینه و مبانی نظری راهبرد تصمیم گیری مجدد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل راهبرد تصمیمگیری مجدد مقدمه : پایه اصلی راهبرد تصمیمگیری مجدد این…

  • شرکتهای تامین سرمایه

    شرکتهای تامین سرمایه برچسب ها: تامین سرمایه رفتن به سایت اصلی شرکتهای تامین سرمایه دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت مالی (کارشناسی ارشد) با موضوع شرکتهای تامین سرمایه، در حجم 159 اسلاید،…

  • پاورپوینت قیامت

    پاورپوینت قیامت دانلود پاورپوینت قیامت دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل قیامت روز آشکار شدن  همه حقایق است و در آن جا واقعیتها آشکار می شود، خالص از نا خالص جدا می گردد، هر کس هر ذره ای…

  • قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 3

    قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 3 دانلود قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 3 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت کشاورزی شماره 3 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • رابطه بین توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارکنان مورد مطالعه شرکت بیمه ملت

    رابطه بین توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارکنان مورد مطالعه شرکت بیمه ملت برچسب ها: توسعه منابع انسانی رضایت شغلیپایان نامه رابطه بین توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارکنان مورد مطالعه شرکت بیمه ملتپروژه رابطه بین توسعه منابع…

  • ترجمه مقاله انگلیسی: مواد و روش ها برای افزایش عملکرد جستجو برای رمزگذاری پایگاه داده ها

    ترجمه مقاله انگلیسی: مواد و روش ها برای افزایش عملکرد جستجو برای رمزگذاری پایگاه داده ها برچسب ها: Methods to increase search performance for encrypted databasesمقالهترجمهترجمه مقالهفروش دانلودخریدپایگاه داده رمزنگاریدانلود مقاله مواد و روش هاافزایش عملکرد09358978227نگار زمانیانجام ترجمه مقالهانجام ترجمه…

  • پاورپوینت باغ چهلستون

    باغ چهلستون,پاورپوینت آشنایی با باغ چهلستون,پاورپوینت باغ چهلستون,دانلود پاورپوینت باغ چهلستون,سر در زاویه درب کوشک (باب القصر),سر در مسجد قطبیه,کاخ چهلستون,معرفی باغ چهلستون دانلود فایل اصلی پاورپوینت باغ چهلستون از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت باغ چهلستون،در حجم 25 اسلاید…

  • پیشینه و مبانی نظری دوست یابی های اینترنتی

    پیشینه و مبانی نظری دوست یابی های اینترنتی دانلود پیشینه و مبانی نظری دوست یابی های اینترنتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پیشینه تحقیق دوست یابی های اینترنتی فصل دوم : ادبیات و…

  • پاورپوینت ریاضی اول دبستان مبحث : تم 17

    پاورپوینت ریاضی اول دبستان مبحث : تم 17 برچسب ها: پاورپوینت ریاضی اول دبستان مبحث تم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ریاضی اول دبستان مبحث : تم 17 دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت…

  • چارچوب نظری و پژوهش تجربی رضایتمندی تحصیلی (فصل 2)

    انشا در مورد رضایتمندی,پرسشنامه رضایت تحصیلی دانشجویان,پیشینه پژوهش رضایتمندی تحصیلی,پیشینه عملکرد تحصیلی,تعریف رضایت تحصیلی,تعریف رضایتمندی,چارچوب نظری و پژوهش تجربی رضایتمندی تحصیلی (فصل 2),رضایتمندی یعنی چه؟,مبانی نظری رضایت مندی تحصیلی دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و پژوهش تجربی رضایتمندی تحصیلی (فصل…

  • مبانی نظری وپیشینه پژوهش سرطان در کودکان

    مبانی نظری وپیشینه پژوهش سرطان در کودکان دانلود مبانی نظری وپیشینه پژوهش سرطان در کودکان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق 2 - 1 . سرطان کودک…

  • فایل پاورپوینت سيستم پانل پيش ساخته سبك سه بعدی (3D PANEL)

    فایل پاورپوینت سيستم پانل پيش ساخته سبك سه بعدی (3D PANEL) برچسب ها: دانلود پاورپوینت سيستم پانل پيش ساخته سبك سه بعدی سيستم پانل پيش ساخته سبك سه بعدی3D PANELپاورپوینت 3D PANELسيستم پانل پيش ساختهسيستم های نوين ساختمانی پاورپوینت سيستم…

  • مبانی نظری رفتار مصرف کننده

    مبانی نظری رفتار مصرف کننده دانلود مبانی نظری رفتار مصرف کننده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رفتار مصرف کننده 2 - 13 - 1 - تعریف رفتار مصرف کننده 2 - 13 -…

  • پاورپوینت در مورد فنون مذاکره

    پاورپوینت در مورد فنون مذاکره دانلود پاورپوینت در مورد فنون مذاکره دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل اکثر مدیران حرفه ای به اهمیت مذاکره در زندگی واقفند، زیرا زمان قابل توجهی از زندگی حرفه ای خود را…

  • پاورپوینت طرز ساخت سیپورکس و موارد استفاده

    پاورپوینت طرز ساخت سیپورکس و موارد استفاده برچسب ها: طرز ساخت سیپورکس و موارد استفادهاستفاده از مواد مناسب و نسبت های صحیح انتخاب اسلامپ صحیح روش طرح اختلاط و جداول و اطلاعات ضروری در هر روش کاربردهای بتن سبک رفتن…

  • بررسی کارایی مدلهای اسپرینگیت، زیمسکی واهلسون در امکان پیش بینی

    بررسی کارایی مدلهای اسپرینگیت، زیمسکی واهلسون در امکان پیش بینی برچسب ها: بررسی کارایی مدلهای اسپرینگیت زیمسکی واهلسون در امکان پیش بینیتعریف ورشکستگیورشکستگی ازنظرحقوقیدلایل ورشکستگیمراحل ورشکستگی نگین فایل رفتن به سایت اصلی بررسی کارایی مدلهای اسپرینگیت، زیمسکی واهلسون در امکان…

  • مبانی نظری پیشینه تحقیق تبلیغات وانواع تبلیغ (فصل دوم)

    مبانی نظری پیشینه تحقیق تبلیغات وانواع تبلیغ (فصل دوم) دانلود مبانی نظری پیشینه تحقیق تبلیغات وانواع تبلیغ (فصل دوم) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تبلیغات وانواع تبلیغ مقدمه :…