مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم)

pdf,ارزش ویژه برند,پرسشنامه ارزش ویژ,تاریخچه ارزش ویژه برند,تعریف تداعی برند,تفاوت ارزش برند و ارزش ویژه برند,مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم),مدل ارزش ویژه برند کلر,مدل های ارزش ویژه برند,مقاله ارزش ویژه برند
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) در 47 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:برند ( نام و نشان تجاري )واژه برند از واژه اسكانديناوي ((برند)) به  معني سوختن گرفته شده است. دامداران قديمي براي تمايز بين دامهايشان علامت‌هاي را برروي دام‌ها با آتش مي‌گذاشتن و اين علائم ، اولين برند‌هاي استفاده شده در دنياي تجارت بوده است . (باني،2008) كاتلر برند را اينگونه تعريف مي‌كند : يك اسم ، اصطلاح ، علامت ، نشان يا طرحي يا تركيبي از همه اينها كه با هدف شناسائي و تميز دادن كالاها و خدمات از كالا و خدماتي مي‌شود كه توسط رقبا ارائه مي‌شود . يك نام تجاري ، قسمتي از علامت تجاري است كه ادا كردني مي‌باشد. يك نشان تجاري ، قسمتي از علامت تجاري است كه ادا كردني نمي‌باشد ولي مي‌توان به وسيله آن كالا را شناسائي كرد. مارك تجاري با نشان، طرح يا رنگ و حروفي شاخص ارائه مي‌شود. يك مارك تجاري همان علامت تجاري يا قسمتي از آن است كه داراي حق و حقوق قانوني مي‌باشد. مارك تجاري از حقوق انحصاري فروشنده براي استفاده از نام با نشان تجاري ، حفاظت مي‌كند. حق طبع ، حق قانوني و انحصاري تكثير ، چاپ و فروش يك اثر ادبي ، موسيقي يا كار هنري است . ( كاتلر، اصول بازاريابي ) انجمن جهاني بازاريابان آمريكا برند را نام ، نشان ، عبارت ، طرح يا تركيبي از آنها مي‌داند كه موجب شناسانده شدن كالاها و خدمات مشابه مي‌گردد . جان ميلر برند را نام يا نمادي كه سازمان‌ها آن را با هدف ارزش آفريني براي ذي‌نفعانشان مورد استفاده قرار مي‌دهند تعريف مي‌كند .  (باني ، 2008،كاتلر 2006) آكر برند را تصويري كه مصرف‌كننده در ذهن خود دارد تعريف مي‌كند ( آكر 1991) . بدون داشتن يك برند شناخته شده و قابل تشخيص محصوبژل صرفا يك كالاي مصرفي خواهد بود . برند مجموعه‌اي از ارزش‌ها است كه مي‌كوشد  برتري خود را نسبت به ساير رقبا به مشتريان در بازار اثبات كند . به عنوان مثال برند وولو مترادف با امنيت است ، سوني كيفيت را تداعي مي‌كند و ساعت رولكس  زيبائي و طراحي خارق‌العاده خود را ارائه مي‌دهد . هر كدام از اين برندها مانند ساير برندهاي قدرتمند و با ارزش موجود سعي در انتقال مجموعه ارزشي مشخص به مشتريان خود را دارند. (شيميت، 2010)براي دستيابي به تعريف كامل‌تر از برند بايد به تفاوت‌هاي ميان برند و محصول نيز پرداخت . بزرگان بازاريابي وظيفه محصولات را ارضاي نيازها دانسته و وظيفه برند‌ها را ارضاي اميال، خواسته‌ها و آرزوها.  بازاريابان بايد توجه و شناخت كافي از تفاوت‌هاي بين برند و محصول داشته باشند . البته موفقيت در بازاريابي هر كدام از اين مقوله‌ها در گروه موفقيت در ديگري است. به عبارت ديگر برندهاي قوي و نيرومند با استفاده از بازاريابي برند موفقيت خود را در زمينه بازاريابي محصول نيز تضمين مي‌كنند.  اما جهت تشريح تفاوت بين بازاريابي برند و بازاريابي محصول مي‌توان گفت بازاريابي برند عبارت است از تبليغ چشم انداز سازمان يا تصوير شركت و ايجاد شرايط لازم جهت معطوف كردن مصرف‌كنندگان به ذات يا جوهر وجودي شركت از طريق ابزارها و لوازم آگاهي بخش مانند لوگو ، بيانيه ماموريت و شعارهاي قوي و برانگيزاننده .  عناصر اصلي بازاريابي برند را مي‌توان موارد زير دانست : •    تصوير•    جايگاه سازي •    آگاهي از برند •    رفتارها و روش‌ها •    ارتباط با مشتري اما بازاريابي محصول همان چهار ركن آميخته بازاريابي را در بر‌مي‌گيرد . به عبارت بهتر در بازاريابي محصول يك محصول يا خدمات از طريق روش‌ها ، مسيرها و وسايل گوناگون مرتبط و دسته‌بندي شده در چهار ركن محصول ، قيمت ، فعاليت‌هاي پيشبردي و توزيع به بازار هدف معرفي مي‌گردد . ( اسرار نام و نشان سازي )همچنين مي‌توان تفاوت‌هاي ميان برند و محصول را بصورت زير دسته‌بندي نمود :‌•    عدم امكان تقليد برند توسط رقبا در مقابل سادگي و امكان پذير بودن تقليد محصول .•    پايداري و دوام برند در حاليكه محصول بعد از مدتي از مد مي‌افتد . •    انتخاب محصول توسط مشتريان به جهت كاري است كه آن محصول انجام مي‌دهد و يا نيازي كه مرتفع مي‌سازد . اما انتخاب برند به منظور تداعي‌ها و احساسي است كه وي از برند دارد .ارزش ويژه برند (BRAND EQUITY)مفهوم ارزش ويژه برند ابتدا در دهه 1980 توسط متخصصين تبليغات همه‌گير شد . در دهه 1990 مطالعات جدي آكادميك توسط (آكر،1991)، (اسريواستاوا و شوكر  ،1991 )،(كاپفر ،1992)،(كلر،1993،2008), انجام يافت ولي با اين‌حال هنوز تعريف جامع و مورد قبول دانشگاهي از اين مفهوم ارائه نشده است.(كلر،2008،وزكيوز و ديگران  ،2002) با اين‌ حال تقريبا تمامي مفهوم‌سازي‌ها ارزش ويژه برند با توجه به اينكه  اين مفهوم شامل ارزش افزوده شده به يك محصول به‌وسيله تداعي‌ها و ادراك‌هاي ناشي از يك نام تجاري خاص است توافق دارند.(چاودهوري ،1995،وينترز ،1991) بررسي ادبيات پيشينه موضوع نشان دهنده ازدياد تعاريف ارائه شده در مورد ارزش ويژه برند و ابعاد آن است. در جدول زير تعدادي از تعاريف موجود ارائه گرديده كه بيانگر گوناگوني تعاريف ارائه شده مي‌باشد. از طرف ديگر طي ساليان اخير انواع مختلف ابعاد ارزش ويژه برند معرفي شده‌اند با اين حال شايع‌ترين همان ابعاد معرفي شده در مدل آكر مي‌باشد.‌‌همانطور كه مشخص است تعاريف مختلفي از ارزش ويژه برند از زواياي متفاوتي وجود دارد در اين پژوهش ارزش ويژه برند مبتني بر مشتري در نظر گرفته شده است . در اين ديدگاه فرض مي‌شود اگر برند براي مشتري ارزش و مفهوم نداشته باشد تعاريف ديگر نيز بي‌معني خواهد شد .(كلر،1993)ارزش ويژه برند يك مفهوم پيچيده و چند بعدي است كه جنبه‌هاي مختلف آن در پژوهش‌هاي تجربي مختلف آزمايش شده است . به طور كلي ابعاد ارزش ويژه برند به دو دسته تقسيم بندي شده‌اند .دسته اول شامل ادراكات مشتريان هستند و عواملي مانند آگاهي از برند و تداعي‌هاي آن در اين دسته قرار مي‌گيرند . دسته دوم شامل رفتارهاي مشتريان مي‌باشد و مواردي چون وفاداري مشتري را شامل مي‌شود . در مدل آكر هر دو جنبه ادراكي و رفتاري تركيب شده است . تركيب اين عوامل باعث شده است كه اين مدل توانايي اندازه‌گيري طيف وسيعي از رفتار‌هاي بازار را داشته باشد.(آميرس ،2003) نام‌هاي تجاري موجود در بازار از لحاظ قدرت و ارزش در بازار باهم تفاوت دارند . نام‌هاي تجاري وجود دارند كه نسبت به ساير برندها  خريداران از آنها آگاهي بيشتري دارند يا آنها مقبوليت بيشتري در بازار داشته و يا وفاداري نسبت به آنها زياد است . از نظر آكر مي‌توان مشتريان را نسبت به اعتقاد و واكنشي كه نسبت به برند دارند به پنج سطح تقسيم بندي كرد :1.    مشتري راضي است و دليلي براي عوض كردن برند وجود ندارد . 2.    مشتري عقيده را به راحتي و مخصوصا با تغيير قيمت عوض مي‌كند . 3.    مشتري راضي است و درصورت عوض كردن برند بايد هزينه اضافي بپردازد. 4.    مشتري به برند بها مي‌دهد و آن را دوست دارد . 5.    مشتري هواخواه نام تجاري است . ارزش ويژه برند به تعداد مشتريان يك نام تجاري بستگي دارد كه در سطوح 4،3 يا 5 قرار دارند . (مديريت بازاريابي)ارزش ويژه بالاي برند مزاياي رقابتي زير را مي‌تواند همراه داشته باشد :‌•    آگاهي و وفاداري بالاتر نسبت به نام تجاري باعث كاهش هزينه‌هاي بازاريابي خواهد شد . •    مشتريان از توزيع‌كنندگان و خرده‌فروشان انتظار دارند كه كالاهاي با نام تجاري مورد نظر را عرضه كنند به همين دليل شركت در مذاكره با آنها از قدرت چانه‌زني بالاي برخوردار خواهد بود.•    برداشت ذهني مشتريان مبني بر وجود كيفيت بالاتر باعث مي‌شود شركت بتواند قيمت بالاتري نسبت به ساير رقبا براي محصولات خود تعيين كند . •    اعتبار بالاي نام تجاري باعث مي‌شود شركت راحت‌تر بتواند به استراتژي بسط محصول مبادرت كند. •    قدرت دفاعي بيشتر شركت در مقابل حملات قيمتي رقبا . از يك نام تجاري با ارزش بايد به دقت مراقبت كرد تا ارزش آن مستهلك نشود . اين امر مستلزم آن است كه در طول زمان همراه در جهت حفظ و اعتلاي آگاهي نسبت به آن ، برداشت ذهني نسبت به كيفيت و عملكرد آن ، تداعي‌هاي مثبت نسبت به آن و مواردي از اين قبيل گام‌هايي برداشته شود. انجام اين وظايف به سرمايه‌گذاري دائمي در تحقيق و توسعه ،‌تبليغات ماهرانه ، ارائه خدمات فوق‌العاده به واسطه‌ها و مشتريان نياز دارد . اين مهم آنقدر اهميت دارد كه شركت‌‌هايي همچون كانادادراي و كلگيت پالموليو براي مراقبت از تصوير ذهني ، تداعي معاني و كيفيت برند خود “مديران ارزش ويژه برند ” تعيين كرده‌اند . اين مديران نه فقط مسئول مراقبت از موارد فوق هستند ، بلكه بايد از اقداماتي كه ساير مديران با شور و احساسات زياد به آن دست مي‌زنند و ممكن است به نام تجاري آسيب وارد سازد هم جلوگيري كنند . ( مديريت بازاريابي ) ارزش ويژه برند عبارت است از مجموعه‌اي از دارايي‌ها و مهارت‌هايي كه با نام و نشان تجاري در ارتباط است . به اين ترتيب با ايجاد ارزش از طريق يك محصول يا ارائه خدمات ، ارزش شركت يا مشتريان آن اضافه يا از ارزش آنها كم مي‌شود . در تعريفي ديگر كاپفرر ارزش ويژه برند را مجموعه‌اي از تداعي‌هاي ذهني و رفتارهاي‌ مصرف‌كنندگان ، اعضاء كانال‌هاي توزيع و شركا تجاري در مورد برند  مي‌داند كه باعث مي‌شود شركت سهم بالاتر و حاشيه سود بالاتري را نسبت به شرايطي كه فاقد اين برند بوده است به دست آورد . ( كاپفرر ، 2008)كلر نيز در تعريفي ديگر ارزش ويژه برند را ارزش افزوده‌اي مي‌داند كه به كالاها و خدمات به واسطه حضور برند تعلق مي‌گيرد. به عبارت ديگر ارزش ويژه برند مهمترين دارايي نا‌مشهود شركت مي‌باشد كه ارزش رواني و مالي را به شدت تحت تاثير مي‌گذارد . ( كلر ، 2006)يو و همكارانش ارزش ويژه برند را تفاوت ناشي بين دو محصول با خصوصيات و قابليت‌هاي يكسان ولي يكي داراي برند و ديگري فاقد آن مي‌دانند. ( مانند محصولات سامسونگ و محصولات فاقد برند ) تعاريف متفاوت پيرامون ارزش ويژه برند باعث شكل گيري سه ديدگاه متفاوت نسبت به آن شده‌ است . با توجه به اهميت موضوع و علي‌رغم اين‌كه اين پژوهش مبتني بر ديدگاه مشتري مي‌باشد در ادامه به تشريح هر سه ديدگاه پرداخته مي‌شود. در مورد ارزش ويژه برند سه ديدگاه مبتني بر مشتري ،  مالي و تركيبي وجود دارد . اگر بخواهيم اين ديدگاه‌ها را از ديد مشتريان ، توليدكنندگان و يا خرده‌فروشان بررسي كنيم مي‌توانيم نتيجه بگيريم كه هرچند توليدكنندگان و خرده فروشان به ديدگاه استراتژيك ارزش ويژه برند علاقه نشان مي‌دهند ، سرمايه‌گذاران به ديد مالي اين مفهوم تمايل بيشتري دارند . (كاب ، 1995 ،30)قسمتهایی از پیشینه پژوهش:- كرباسي‌ور و همكارانش (1390) در پژوهش خود تحت عنوان ” بررسي ارتباط بين آميخته بازاريابي منتخب و عوامل ايجاد كننده ارزش ويژه برند با استفاده از روش آكر در جهت افزايش سهم بازار در صنعت لوازم خانگي (شركت اسنوا)” روابط بين ارزش ويژه برند و آميخته بازاريابي منتخب را مورد پژوهش قرارداده‌اند و درصدد پاسخ به چگونگي تاثير اقدامات بازاريابي بر ارزش ويژه برند بوده‌اند. در جامعه آماري مشخص شده از كيفيت ادراك شده و وفاداري به برند اثر مي‌پذيرد. بررسي اين عوامل نشان مي‌دهد كه وفاداري به برند ، اثر بيشتري نسبت به كيفيت ادراك شده دارد. همچنين براي آگاهي و تداعي‌هاي برند اثر معنا‌داري بر ارزش ويژه برند يافت نشده است.- ايماني خوشخو ( 1389) در پژوهشي تحت عنوان ” عوامل مؤثر بر ارزش ويژه برند در مقصد گردشگري شهر يزد” با توجه به تفاوتهاي فرهنگي، اجتماعي، و خصوصيات مقصدهاي گردشگري ايران، اين نوشتار بر اساس ارزيابي گردشگران داخلي از ارزش ويژه برند مقصد گردشگري شهر يزد با استفاده از مدا كونكنيك تدوين شده است. جامعه آماري شامل گردشگران بالقوه‌اي است كه در دوره زماني فروردين و ارديبهشت سال 1389 در ورودي‌هاي شهر تهران در دسترس بودند. براي تجزيه و تحليل نتايج از روش‌هاي تحليل آماري تائيدي عاملي استفاده شده است. اين تحقيق در پي شناسائي عوامل اصلي تاثيرگذار بر ارزش ويژه برنداز ديد گردشگران و تعيين ميزان اهميت هر كدام از اين عوامل در ارزيابي گردشگران مي‌باشد. نتايج حاصل از اين تحقيق نشان داده است كه علاوه بر تصوير برند، وفاداري به برند ، كيفيت ادراك شده ، آگاهي به برند مقصد گردشگري نيز به صورت مستقيم بر ارزش ويژه برند شهر يزد تاثير دارند. از نظر اهميت وفاداري به برند مهم‌ترين عامل تاثير گذار شناخته شده است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) مقاله ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند pdf تفاوت ارزش برند و ارزش ویژه برند مدل های ارزش ویژه برند تاریخچه ارزش ویژه برند تعریف تداعی برند مدل ارزش ویژه برند کلر پرسشنامه ارزش ویژ

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • بررسی انتخاب پورتفوی بهینه با استفاده از سیستم خبره فازی مبتنی بر قاعده

    بررسی انتخاب پورتفوی بهینه با استفاده از سیستم خبره فازی مبتنی بر قاعده برچسب ها: پایان نامه بررسی انتخاب پورتفوی بهینه با استفاده از سیستم خبره فازی مبتنی بر قاعدهپروژه بررسی انتخاب پورتفوی بهینه با استفاده از سیستم خبره فازی…

  • بررسی بين تيپ هاي شخصيتي (درون گرا- برون گرا) و فرسودگي شغلي

    بررسی بين تيپ هاي شخصيتي (درون گرا- برون گرا) و فرسودگي شغلي برچسب ها: بررسی بين تيپ هاي شخصيتي (درون گرا برون گرا) و فرسودگي شغليرابطه مولفه های فرسودگی شغلی و تیپ های شخصیتیتیپ های شخصیتی زنانتیپ های شخصیتی a…

  • تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند

    تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند برچسب ها: ارزش ویژه برند شهرت شرکت رضایت مشتری مسئولیت اجتماعی شرکت بیمه عمرپایان نامه تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند رفتن به سایت…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش استرس و اضطراب احساس تعلق به مدرسه (فصل 2)

    پيشينه پژوهش نظریه‌های اضطراب,پيشينه نظري تعاریف استرس,چارچوب نظري احساس تعلق,فصل دوم پايان نامه ارشد احساس تعلق به مدرسه,مباني نظري استرس و اضطراب,مبانی نظری و پیشینه پژوهش استرس و اضطراب احساس تعلق به مدرسه دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه…

  • طرح لایه باز برچسب خشکبار شوید

    طرح لایه باز برچسب خشکبار شوید دانلود طرح لایه باز برچسب خشکبار شوید دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : طرح لایه باز برچسب خشکبار شوید ، طراحی شده با برنامه فتوشاپ ، لایه…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع قرارداد پیمانکاری

    دانلود پاورپوینت با موضوع قرارداد پیمانکاری برچسب ها: انواع قرارداد پیمانکارینمونه قرارداد پیمانکاری خدماتیقرارداد پیمانکاری چیستقرارداد پیمانکاری فردیدانلود رایگان قرارداد پیمانکاری ساختمانتعریف قرارداد پیمانکارینمونه قرارداد پیمانکاری با شخص حقیقیقرارداد پیمانکاری ساختمان درصدی رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع خانواده و نظام خانواده

    دانلود پاورپوینت با موضوع خانواده و نظام خانواده برچسب ها: نظام خانواده در اسلام محمدرضا سالاری فرجایگاه خانواده در اسلامخانواده در قرآنکتاب خانواده در اسلامدانلود مقاله خانوادهموضوع تحقیق در مورد خانواده رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع خانواده…

  • پیشینه و مبانی نظری ناهنجاری مادرزادی

    پیشینه و مبانی نظری ناهنجاری مادرزادی دانلود پیشینه و مبانی نظری ناهنجاری مادرزادی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق ناهنجاری مادرزادی مقدمه 1 - 1 - ناهنجاری مادرزادی به تغییر…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اهداف گزارشگری مالی وسود حسابداری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اهداف گزارشگری مالی وسود حسابداری دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اهداف گزارشگری مالی وسود حسابداری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اهداف گزارشگری مالی…

  • طرح توجیهی احداث آرايشگاه زنانه

    احداث و راه اندازی آرایشگاه,پروژه طرح کسب و کار کارافرینی,پروژه کارافرینی آرایشگاه زنانه,دانلود رایگان کارافرینی آرایشگاه زنانه,دانلود طرح تجاری کامل رایگان,دانلود طرح کسب و کار آماده,طرح توجیهی ارایشگاه زنانه دانلود فایل اصلی طرح توجیهی احداث آرايشگاه زنانه از سایت دانلود…

  • مقدمه ای بر مرگ

    مرگ دانلود فایل اصلی مقدمه ای بر مرگ از سایت دانلود فایل تحقیق مقدمه ای بر مرگ در حجم 50 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:مرگ چيست؟هنگامي كه صحبت از مرگ به…

  • پاورپوینت شوره سر

    پاورپوینت شوره سر برچسب ها: درمان سریع شوره سربهترین شامپو برای شوره سردرمان شوره سر با نمکتجربه درمان شوره سردرمان شوره سر با سرکهدرمان شوره سر با اسپنددرمان شوره سر با روغن زیتونعلت شوره سر چیست رفتن به سایت اصلی…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی سراي دوستي (مركز كودكان خياباني)

    استانداردهای طراحی سراي دوستي (مركز كودكان خياباني),برنامه فیزیکی طراحی سراي دو,پایان نامه معماري مركز كودكان خياباني (سراي دوستي ),دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی سراي دوستي (مركز كودكان خياباني),رساله معماري سراي دوستي (مركز كودكان خياباني) دانلود فایل اصلی مطالعات و…

  • پاورپوینت سنگ رسوبی

    پاورپوینت سنگ رسوبی دانلود پاورپوینت سنگ رسوبی دسته بندي : زمین شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع سنگ رسوبی،در قالب ppt و در 16 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت : گردشدگی عبارتست از این…

  • پاورپوینت طراحی خانه پایدار

    پاورپوینت طراحی خانه پایدار برچسب ها: دانلود پاورپوینت طراحی خانه پایدارمعماری پایداربررسی طراحی خانه پایدارمعماریخانه پابدار در اقلیم گرم و خشکراهکارهای طراحی پایداردیوار ترومپاصول معماری پایدارپروژه معماریخانه پایدارلزوم احداث ساختمان به صورپاورپوینت خانه پایدار رفتن به سایت اصلی پاورپوینت طراحی…

  • تاثیر نگرش سرمایه گذاران وعملکرد مقطعی در مدل ریسک چند عاملی: شواهدی از بازار اوراق بهادار تهران

    تاثیر نگرش سرمایه گذاران وعملکرد مقطعی در مدل ریسک چند عاملی: شواهدی از بازار اوراق بهادار تهران برچسب ها: پایان نامه تاثیر نگرش سرمایه گذاران وعملکرد مقطعی در مدل ریسک چند عاملی: شواهدی از بازار اوراق بهادار تهراندانلود مبانی نظری…

  • ارتباط میان سرمایه اجتماعی و مولفه‌های اخلاق حرفه‌ای اعضای هیأت علمی در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی

    ارتباط میان سرمایه اجتماعی و مولفه‌های اخلاق حرفه‌ای اعضای هیأت علمی در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی برچسب ها: سرمایه اجتماعی سرمایه ارتباطی سرمایه ساختاری سرمایه شناختی اخلاق حرفه ایپایان نامه ارتباط میان سرمایه اجتماعی و مولفه‌های اخلاق حرفه‌ای اعضای هیأت…

  • نقش حقوق مالکیت معنوی در ارائه سرمایه به کشورهای در حال توسعه

    توسعه,مالکیت معنوی دانلود فایل اصلی نقش حقوق مالکیت معنوی در ارائه سرمایه به کشورهای در حال توسعه از سایت دانلود فایل تحقیق نقش حقوق مالکیت معنوی در ارائه سرمایه به کشورهای در حال توسعه در حجم 50 صفحه و در…

  • فایل پاورپوینت معرفی موزه هنرهای معاصر تهران

    فایل پاورپوینت معرفی موزه هنرهای معاصر تهران برچسب ها: دانلود پاورپوینت موزه هنرهای معاصر تهرانموزه هنرهای معاصردانلود معرفی موزه هنرهای معاصر تهراندانلود پاورپوینت معماریموزه هنرهای معاصر تهراندانلود پروژه معماریموزه هنرهنرهای معاصرپاورپوینت موزه هنرپاورپوینت موزه هنرهای معاصرموزه رفتن به سایت اصلی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد سلامت، مدل های موجود در سلامت و عوامل موثر بر آن

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد سلامت، مدل های موجود در سلامت و عوامل موثر بر آن دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد سلامت، مدل های موجود در سلامت و عوامل موثر بر آن دسته بندي : روانشناسی و…

  • مبانی نظری تعاریف،مفاهیم وابعاد توانمندسازی کارکنان

    مبانی نظری تعاریف،مفاهیم وابعاد توانمندسازی کارکنان دانلود مبانی نظری تعاریف،مفاهیم وابعاد توانمندسازی کارکنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار : - توانمند سازی - تعاریف و مفاهیم توانمندسازی تعاریف متفاوتی…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش نظریه ها و تعاریف افسردگی جوانان (فصل دوم)

    اثرات اجتماعی افسردگی آسیبهای اجتماعی,پیشینه تحقیق افسردگی جوانان,تحقیق افسردگی جوانان,چارچوب نظری افسردگی جوانان,فصل دوم مقاله افسردگی جوانان,مبانی نظری افسردگی جوانان دانلود فایل اصلی مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش نظریه ها و تعاریف افسردگی جوانان (فصل دوم) از سایت دانلود…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق خلاقیت

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق خلاقیت دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق خلاقیت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دیدگاها ونظریات وموانع خلاقیت خلاقیت 2 - 5 - 1 - تعریف خلاقیت 2 - 6 -…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع اکسيدهاي اصلي تشکيل دهندة سيمانهاي پرتلند

    دانلود پاورپوینت با موضوع اکسيدهاي اصلي تشکيل دهندة سيمانهاي پرتلند برچسب ها: اجزای تشکیل دهنده سیمانسیمان چیستانواع سیمانسیمان پرتلند پوزولانیتفاوت سیمان پرتلند و پوزولانیتعریف سیمانکاربرد سیمانکلینکر سیمان چیست رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع اکسيدهاي اصلي تشکيل دهندة…

  • پاورپوینت ایمنی جوشکاری

    پاورپوینت ایمنی جوشکاری دانلود پاورپوینت ایمنی جوشکاری دسته بندي : مهندسی مکانیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت اصول ایمنی در جوشکاری ، در حجم 51 اسلاید قابل ویرایش . بخشی از متن: انواع جوشکاری: جوشکاری با گاز …

  • پاورپوینت طراحی منظر شهر درگذر تاریخ - 73 اسلاید قابل ویرایش

    پاورپوینت طراحی منظر شهر درگذر تاریخ - 73 اسلاید قابل ویرایش برچسب ها: دانلودپاورپوینت طراحی منظر شهر درگذر تاریخطراحی منظر شهر درگذر تاریخپاورپوینت منظر شهریطراحی منظر شهریپاورپوینت شهرسازیپاورپوینت طراحی منظر شهرپاورپوینت طراحی منظر شهر درگذر تاریخمنظر شهر درگذر تاریخمنظر شهریپاورپوینت…

  • مبانی نظری صادرات

    مبانی نظری صادرات دانلود مبانی نظری صادرات دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل صادرات شرایط صادرات : الف : تجزیه و تحلیل رقبا : ب : تجزیه و تحلیل شرکت : ج : تجزیه…

  • دانلود پرسشنامه استاندارد رضایت شغلی

    پرسشنامه JID,پرسشنامه رضایت شغلی,پرسشنامه رضایت شغلی کارکنان,پرسشنامه رضایت شغلی هرزبر,دانلود پرسشنامه رضایت افراد از شغل,دانلود پرسشنامه رضایت شغلی مینه سوتا,دانلود رایگان پرسشنامه رضایت شغلی مینه سوتا,دانلود رایگان پرسشنامه رضایت شغلی هرزبرگ دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه استاندارد رضایت شغلی از…

  • بررسی کنترل فرکانس سیستم قدرت در حضور منابع انرژی تجدید پذیر به کمک سیستم ذخیره ساز باتری

    سلول های خورشیدی,سیستم ذخیره ساز باتری,کنترل فرکانس,مزرعه بادی و تزریق توان دانلود فایل اصلی بررسی کنترل فرکانس سیستم قدرت در حضور منابع انرژی تجدید پذیر به کمک سیستم ذخیره ساز باتری از سایت دانلود فایل تحقیق حاضر با عنوان بررسی…

  • پیشینه و مبانی نظری ارتباط ازدواج خویشاوندی و بیماری های ژنتیکی

    پیشینه و مبانی نظری ارتباط ازدواج خویشاوندی و بیماری های ژنتیکی دانلود پیشینه و مبانی نظری ارتباط ازدواج خویشاوندی و بیماری های ژنتیکی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 ) پيشينه…

  • پاورپوینت سلامت در حوادث و بلایا

    پاورپوینت سلامت در حوادث و بلایا دانلود پاورپوینت سلامت در حوادث و بلایا دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت سلامت در حوادث و بلایا ، در حجم 32 اسلاید قابل ویرایش با افکت مناسب…

  • پاورپوینت تحلیل و شناخت اقلیم تهران

    پاورپوینت تحلیل و شناخت اقلیم تهران برچسب ها: دانلود پاورپوینت تحلیل و شناخت اقلیم تهرانتحلیل و شناخت اقلیم تهرانپاورپوینت اقلیم تهرانپاورپوینت بررسی اقلیم و معماری تهرانبررسی اقلیم و معماری مناطق گرم و خشکاقلیم تهرانپاورپوینت تحلیل و شناخت اقلیم تهرانپاورپوینت تحلیل…

  • پاورپوینت بررسی و تحلیل انقلاب اسلامی ایران

    پاورپوینت بررسی و تحلیل انقلاب اسلامی ایران دانلود پاورپوینت بررسی و تحلیل انقلاب اسلامی ایران دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات کامل : توضیحات: فایل پاورپوینت بررسی و تحلیل انقلاب اسلامی ایران ، در…

  • پاورپوینت روابط کار در سازمان

    پاورپوینت روابط کار در سازمان برچسب ها: کتاب روابط کار در سازمان پیام نورجزوه روابط کار درسازمانمقاله در مورد روابط کار درسازمانخلاصه کتاب روابط کار در سازمانخلاصه کتاب روابط کار درسازمان پیام نوردانلود کتاب روابط کار درسازمان محمد شکیبا مقدمدانلود…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مراقبت های پرستاری در سوختگی های چشم

    دانلود پاورپوینت با موضوع مراقبت های پرستاری در سوختگی های چشم برچسب ها: فرایند پرستاری کاتاراکتتشخیص های پرستاریسوختگی های چشمشدت سوختگی های شیمیایی چشمعلائم در سوختگی های حرارتیطبقه بندی سوختگی ها از نظر شدتپیوند غشای آمنیوتیک رفتن به سایت اصلی…