مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (فصل دوم پایان نامه)

پیامدهای کیفیت خدمات,سنجش کیفیت خدمات,ضرورت اندازه گیری رضایت مشتری,مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان,مدل رضایتمندی مشتری,مدل سنجش كيفيت بر مبناي عملكرد,مدل شاخص رضایت مشتری,مدل های ارزیابی کیفیت خدمات
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (فصل دوم پایان نامه) در 46 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:کیفیت خدماتزیثامل و پاراسورامان  درخصوص کیفیت خدمات، معتقدند: امروزه کیفیت خدمات به ابزار کلیدی بازاریابی برای دستیابی به تمایز رقابتی و ترویج وفاداری مشتری تبدیل شده است. در صنایع و بخشهای مختلف، شرکتها به دنبال متمایز جلوه دادن خود و حفظ مشتریان از طریق ارایه خدمات برتر هستند (حیدر زاده و حاجیها، 1387).توسعه و رشد سريع صنايع خدماتي، طي دو دهه اخير، باعث بالا رفتن رقابت بين شركت ها به منظور ارائه بهترين خدمات به مشتريان و حفظ آن ها شده است. منظور از بهترين خدمات، همان كيفيت خدمات ارائه شده به مشتريان مي باشد. كيفيت خدمات از طریق ادراك مصرف كنندگان از نقاط قوت و يا ضعف سازمان ها در ارائه خدمت شكل مي گيرد. با توجه به آگاهي بيشتر مشتريان از خدمات قابل ارائه توسط شركت هاي خدماتي انتظارات ايشان از خدمات نيز افزايش مي يابد. بنابراين به منظور حفظ مشتريان، سازمان ها بايد خدماتي با كيفيت عالي به آن ها عرضه كنند. طبق نظر ادواردسون، ادراكات از كيفيت خدمات در زمان توليد و ارائه و فرايند مصرف خدمات شكل مي گيرد زيرا خود مشتريان نيز در توليد و فرايند ارائه خدمت نقش دارند (اکبری، 1386).سنجش كيفيت خدماتدر فرايند دريافت خدمات معمولاً مشتري نيز حضور دارد و اين به معني آن است كه ادراك مشتري از كيفيت نه تنها از ستاده خدمت بلكه از فرايند ارائه خدمت نيز متأثر است. كيفيت ادراك شده طيفي است كه در يك سمت آن كيفيت ايده آل و در سمت ديگر كيفيت غير قابل پذيرش قرار دارد. در نتيجه كيفيت خدمت را مي توان به صورت زير بيان كرد:كيفيت ادراك شده  = انتظارات قبلی مشتري  + كيفيت فرايند واقعي  + كيفيت ستاده واقعي PQ+APQ+PCE=PQانتظارات قبلی مشتري: آن چيزي است كه مشتري تصور مي كند در هنگام خريد خدمت، دريافت خواهد كرد.كيفيت واقعي: سطح واقعي خدمت ارائه شده است كه توسط ارائه كننده خدمت تعيين و كنترل مي شود.كيفيت ادراك شده: احساس مشتري درباره كيفيت خدمت است كه مي تواند در سطوح رضايت ايده آل يا غير قابل پذيرش ادراك شود (سیدجوادین و کیماسی، 1389).با توجه به اهمیت کیفیت خدمات و نقش تعیین کننده آن در جلب رضایت مشتری، سنجش و ارزیابی آن از جایگاه ویژه ای نزد سازمانها و شرکتهای ارایه دهنده خدمات برخوردار می باشد. مطالعات انجام شده در این خصوص با استفاده از رویکردهای تحقیقاتی در زمینه انتظارات مشتریان و عملکرد واقعی خدمات، به معرفی مدلهای مختلفی منجر شده است که هرکدام از این مدلها کاربرد و مزایا و معایب خاص خود را دارند.مدل های ارزیابی کیفیت خدماتهمانطور که عنوان گردید، محققین و صاحب نظران، مدلهایی را جهت بررسی وضعیت کیفیت خدمات ارایه شده، معرفی کرده اند که در این قسمت به برخی از آنها اشاره می شود. 1.    مدل گرونروز 2.    مدل لهتینن و لهتینن  3.    مدل سروکوال4.    مدل جانستون 5.    مدل سنجش كيفيت بر مبناي عملكرد 6.    فن کیفیت خدمات اصلاح شده7.    مدل فنی –  عملیاتی کیفیت  1)    مدل گرونروزگرونروز در بحث خود در ارتباط با كيفيت خدمات سه بعد را معرفي مي كند:1.    کیفيت فني ستاده: كيفيت فني ستاده كه به ستاده واقعي از مواجهه خدمت اشاره دارد. ستاده آن چيزي است كه مشتري از سازمان دريافت مي كند. اين ستاده اغلب به صورت عيني توسط مصرف كننده ارزيابي می شود.2.    كيفيت عملياتي مواجهه خدمت: كيفيت فرايند یا عملياتي به كيفيت فرايندها و رويه ها در توليد و ارایه خدمات به مشتريان اشاره دارد. با توجه به همزماني توليد و مصرف خدمات، كيفيت فرايند معمولا در هنگام انجام خدمت از سوي مشتري مورد ارزيابي قرار مي گيرد.3.    تصوير ذهني شركت: اين بعد به ادراكات مشتري از سازمان خدماتي مربوط مي شود. تصوير ذهني به كيفيت ساده وظيفه اي، قيمت، فعاليت هاي ارتباطي بيروني، موقعيت فيزيكی، آراستگي و تميزي و رفتار كاركنان بستگي دارد. تصوير ذهني معمولاً به مانند يك فيلتر عمل مي كند يعني تصوير خوب از سازمان در ذهن مشتري تا حدودي مشكلات ناشي از نتيجه يا فرايند خدمت را مرتفع مي سازد.2)    مدل لهتینن و لهتینن اين محققين نیز سه بعد براي كيفيت خدمات ارائه كرده اند:4.    كيفيت فيزيكي: كيفيت فيزيكي به محصولات يا موارد حمايتي از محصولات و خدمات اشاره دارد.  (دكوراسيون، امكانات و تسهيلات درون شعبه و غیره)5.    كيفيت تعاملي: که به تعاملات ميان مشتريان و ارائه كنندگان خدمت اشاره دارد. 6.    كيفيت سازمان: که به تصوير ذهني و ادراكات كلي از سازمان بر مي گردد.کيفيت سازمان يك بعد نامحسوس مي باشد. بنابراين احتمالاً ادراكات از كيفيت كلي سازمان به تمامي عواملي كه در بالا ذكر شد مبتني مي باشد. هريك از اين عوامل بر ادراكات افراد تاثير مي گذارد.رضایت مشتریامروزه جایگاه و منزلت مشتری در نزد سازمانهای عرضه کننده خدمات و میزان توجه و اهمیتی که مدیران ارشد سازمان ها برای مشتری قائل می‌شوند به شاخصهای تعیین کننده یک سازمان پویا و آینده‌نگر تبدیل شده است. هر شرکت خدماتی نیاز دارد که بتواند بر انتظارات مشتری تاثیر بگذارد تا از آن طریق از یکسو، از منطقی بودن آن انتظارات مطلع شده و از سوی دیگر از توانمندی خویش در جهت برآورده سازی آن انتظارات مطمئن گردد.    بنابرتحقیقات و پژوهشهای انجام شده هزینه جلب یک مشتری تازه، پنج برابر هزینه خشنودی و شیفته‌سازی مشتریان کنونی برای سازمانهای خدماتی برآورده شده است. همچنین یک مشتری شیفته در هر ده سال صد مشتری جدید برای شرکت خدماتی می‌فرستد در حالیکه یک مشتری ناراضی در طول ده سال مانع مراجعه هزار مشتری جدید به شرکت خدماتی می‌گردد.برای موفقیت در شرایط تجاری امروز باید سازمان ها با برنامه های تجاری در پی نفوذ بیشتر در ارتباط با مشتری باشند تا مشتریان وفادار باقی بمانند. بطور کلی اینگونه پروژه‌های تحقیقی ابزاری مدیریتی و وسیله‌ای برای ارتقاء بهبود کیفیت، بهبود روند جاری، دستیابی و تعیین شاخصهایی که مورد توجه مشتری که با آن بتوان کیفیت را در سطح شرکت افزایش داد، هستند.رضایت مشتری قله آمال اهداف سازمانی است. کسب سود و به حداکثر رساندن آن هدف نیست بلکه پاداش نیل به خشنودی مشتری است. در واقع کسب سود از طریق رضایت مشتری حاصل می‌شود و معنی و مفهوم می‌یابد و مشتری مداری جدیدترین رویکرد بازاریابی و نقطه تکامل آن است. این رویکرد یک راهبرد جامع برای اداره، هدایت، رشد و توسعه سازمانهای تجاری است.رویکرد مشتری مدار با مطالعه و بررسی نیازها و خواسته‌های مشتریان آغاز می‌شود و با طراحی خدمات و ارائه و سپس با سنجش رضایت مشتری به عنوان شاخص اصلی عملکرد ادامه می‌یابد، پایه و اساس انجام تمام مراحل عملیات سازمان، داده‌های کسب شده از مشتری است.رضایتمندی، واکنش احساسی مشتری است که از تعامل با سازمان عرضه کننده یا مصرف محصول، حاصل می‌گردد. رضایت از درک متفاوت مابین انتظارات مشتری و عملکرد واقعی محصول یا سازمان حاصل می‌شود. تجربیات قبلی مشتری از مصرف محصول و همچنین تجربه او از تعامل با سازمان عرضه کننده، در شکل دهی انتظارات وی، نقشی اساسی ایفا می‌کند. در واقع، رضایت‌ مشتریان، عکس العملهای آتی آنان را در قبال سازمان ما تحت تاثیر قرار خواهد داد. از جمله آمادگی و اشتیاق جهت استفاده مجدد، تمایل برای توصیه ما به سایرین و رغبت برای پرداخت بهای محصول بدون چانه زدن یا تلاش برای یافتن عرضه کنندگانی که محصول مشابه را با قیمت کمتری عرضه می‌دارند (کاوسی و سقایی، 1387).جمال و ناصر  (2002) رضایت مندی مشتری را به عنوان احساس یا نگرش یک مشتری نسبت به یک محصول یا خدمت، بعد از استفاده از آن تعریف می‌کنند. این دو پژوهشگر بیان می‌کنند، رضایت مندی مشتری نتیجه اصلی فعالیت بازاریاب است که به عنوان ارتباطی بین مراحل مختلف رفتار خرید مصرف کننده عمل می‌کند. برای مثال اگر مشتریان به وسیله خدمت خاصی، رضایت‌مند شوند، به احتمال زیاد  خرید خود  را تکرار خواهند کرد. همچنین مشتریان رضایتمند احتمالا با دیگران درباره تجارب خود صحبت می‌کنند که در نتیجه در تبلیغات دهان به دهان (شفاهی– کلامی) مثبت درگیر می‌شوند. در مقابل مشتریان ناراضی احتمالا ارتباط خود را با سازمان یا شرکت قطع می‌کنند و در تبلیغات دهان به دهان منفی درگیر می‌شوند. به علاوه رفتارهایی از قبیل تکرار خرید و تبلیغات دهان به دهان توسط مشتریان، مستقیما بقا و سودآوری یک شرکت را تحت تاثیر قرار می‌دهند.رضایت مشتری میزان مطلوبیتی است که مشتری به خاطر خصوصیات مختلف یک محصول کسب می کند. رضایت مشتری منبع سودآوری و دلیلی برای ادامه فعالیت یک شرکت است.مدیریت رضایت مشتری، همواره در این راستا از طریق اجرای مداوم و روشمند تکنیک رسیدگی به شکایات مشتری، نگهداری مشتری و راه‌های موثر اختلاط فعال و تماس رو در رو با مشتری است تا از نتایج به دست آمده در تصمیم‌گیریها و از خواست و انتظار مشتری به عنوان چراغ راهنمای عملیات و اکسیر حیات و بقای سازمان استفاده نماید(کشاورز، 1386).بدون شک امروزه کسب رضایت مشتری جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف سازمانها داشته و مدیران ارشد به خوبی می‌دانند موفقیت آنان در راه رسیدن به اهداف سازمان در گرو جلب رضایت مشتریان است که برای این منظور باید این سامانه را به خوبی مدیریت کنند. سازمان در تماسهای خود با مشتری اطلاعات مفیدی را می‌تواند بدست آورد، اطلاعاتی که یادگیری سازمان را افزایش خواهد داد و سازمان را در یافتن آینده‌ای بهتر و شناسایی و برآورده سازی سلایق مشتریان یاری خواهد رساند. به همین منظور با استفاده از مدیریت ارتباط مشتری به عنوان یک کار مهارتی، مشتری را با هدف ارتباط، در سطح بالای کیفی به منظور وفاداری و سود بیشتر تشویق می‌کند و علاوه برآن سودآوری بالا و طولانی را برای سازمان به ارمغان می‌آورد. بواسطه این سامانه کارآمد، ندای مشتری و بازخورد آن پس از دریافت خدمات از طریق یک کانال ارتباطی رسمی به صورتی کاملا دقیق و صحیح به گوش دست اندرکاران سازمانهای خدماتی می‌رسد(همان منبع).بنابراین سازمان با دریافت اطلاعات کامل و مستدلی از سوی مشتریان خویش، قادر به تشخیص نیازهای واقعی آنان خواهد بود و بدین ترتیب سازمانهای تجاری تلاش در طراحی هر چه بهتر خدمات خود منطبق با نیازهای صحیح مشتریان خویش خواهند نمود و در نهایت خدمتی مطلوب نصیب مشتری خواهد شد و نیازهای مشتری را بیش از پیش برآورده خواهد کرد.رضایت مشتری سبب خواهد شد مدیران سازمانهای تجاری، مشتری‌گرایی را به عنوان مهمترین خط مشی سازمان خویش تعریف نمایند و تمامی راهبردهای خود را بر اساس روابط دراز مدت با مشتریان خویش بنا نهند. رقابت در فن آوری، روند اجتماعی و اقتصادی، نیازها و خواست‌های مشتریان به دلیل تاثیرات بنیادی و حیاتی که بر سازمان بر جا می‌گذارد از اولویت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بی تردید سازمانهایی دراین مسابقه سخت و بی پایان پیروزند که سریعتر و بهتر از رقبا نیازها و خواست های مشتریان را تشخیص داده و منطبق و بلکه فراتر از انتظارات او خدمات خود را ارائه نماید. در مفهوم نوین بازاریابی خاستگاه تمامی اهداف و برنامه‌ها و اقدامات سازمانی، به طور اعم بازار و بطور اخص، مشتری است.قسمتهایی از پیشینه پژوهش: – فاطمه محسنی دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه الزهرا تحقیقی را تحت عنوان ” ارزیابی کیفیت خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو با استفاده از مدل سروکوال” انجام داده است که در این تحقیق، تعداد 91 نفر از دارندگان خودروهای سواری پژو 206، پژو 405، سمند وپارس بعنوان نمونه آماری برای جمع آوری اطلاعات در قالب پرسشنامه، انتخاب شده اند و نتایج این تحقیق حاکی از این است که انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات ارایه شده، بیشتر از ادراکات آنها از عملکرد واقعی این خدمات است. نتایج این تحقیق بیانگر آن است که از نظر مشتریان، خدمات پس از فروش نمایندگی های شرکت ایران خودرو در کلیه ابعاد پنج گانه پایین تر از وضعیت مطلوب می باشد و این شرکت نتوانسته است در هیچیک از ابعاد کیفیت خدمات بر اساس مدل سروکوال، رضایت مشتریان خود را تامین نماید. – علیرضا حبیبی دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی(گرایش تحول سازمانی) دانشگاه اصفهان تحقیقی را در سال 1387 تحت عنوان ” ارزيابي كيفيت خدمات پس از فروش در شركت تويوتا از ديدگاه مشتريان در شهر تهران” انجام داده است که اين پژوهش به بررسي و سنجش ميزان شكاف ابعاد پنجگانه كيفيت خدمات در شركت تويوتا در تهران پرداخته است. تحقيق حاضر بر اساس ماهيت و روش يك تحقيق توصيفي- پيمايشي است و جامعه آماري اين پژوهش، كليه مشتريان محصولات پرادو، كمري و كرولاي شركتي تويوتا مي‌باشند كه ساكن شهر تهران مي‌باشند. در اين پژوهش از پرسشنامه استاندارد مدل سروكوال براي ارزيابي ميزان شكاف كيفيت خدمات استفاده شده است. نتايج بدست آمده از آزمون فرضيات تحقيق نشان دهنده اينست كه كيفيت خدمات پس از فروش شركت تويوتا در تهران، نتوانسته است انتظارات مشتريان را برآورده سازد؛ كمترين ميزان شكاف بين انتظارات و ادراكات مشتريان، مربوط به تضمين و بيشترين ميزان شكاف مربوط به مولفه پاسخگوئي مي‌باشد. همچنين نتايج حاصل بيانگر این است كه از منظر مشتريان شركت تويوتا، مولفه همدلي داراي بيشترين اولويت و قابليت اطمينان داراي كمترين اولويت مي‌باشد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (فصل دوم پایان نامه) شامل موارد زیر میباشد:مقدمهپیشینه نظریتاریخچه بازاریابیتعریف بازاریابیآمیخته بازاریابیخدمات پس از فروشکیفیت خدماتسنجش کیفیت خدماتمدل های ارزیابی کیفیت خدماتمدل گرونروز   مدل لهتینن و لهتینن  مدل سروکوالمدل جانستون مدل سنجش كيفيت بر مبناي عملكرد فن کیفیت خدمات اصلاح شدهمدل فنی –  عملیاتی کیفیتپیامدهای کیفیت خدماترضایت مشتریضرورت اندازه گیری رضایت مشتریمدل های شکل گیری رضایت مشتریمدل رضایتمندی مشتری سوئدیمدل شاخص رضایت مشتری در آمریکامدل شاخص رضایت مشتری در اروپامدل مفهومی این تحقیقپیشینه تجربیمنابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان سنجش کیفیت خدمات مدل های ارزیابی کیفیت خدمات مدل سنجش كيفيت بر مبناي عملكرد پیامدهای کیفیت خدمات ضرورت اندازه گیری رضایت مشتری مدل رضایتمندی مشتری مدل شاخص رضایت مشتری

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مديريت استراتژيك

    دانلود پاورپوینت با موضوع مديريت استراتژيك برچسب ها: تاریخچه مدیریت استراتژیکمدیریت استراتژیک مقالهمدیریت استراتژیک pdfرشته مدیریت استراتژیکمقاله در مورد مدیریت استراتژیککتاب مدیریت استراتژیکمدیریت استراتژیک pptتعریف مدیریت استراتژیک با ذکر منبع رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع مديريت استراتژيك…

  • پیشینه و مبانی نظری نماز،عبادت وخودسازی

    پیشینه و مبانی نظری نماز،عبادت وخودسازی دانلود پیشینه و مبانی نظری نماز،عبادت وخودسازی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم : ادبيات تحقيق فصل دوم تاريخچه نماز اهميت نماز عبادت و خودسازي نماز…

  • شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر حفظ و نگهداشت کارکنان عملیاتی شرکت X با تکنیک تاپسیس

    شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر حفظ و نگهداشت کارکنان عملیاتی شرکت X با تکنیک تاپسیس برچسب ها: شناسایی رتبه بندی عوامل موثر حفظ نگهداشت کارکنان عملیاتی شرکت تکنیک تاپسیس رفتن به سایت اصلی شناسایی و رتبه بندی عوامل…

  • مبانی نظری و پیشینه تجربی پژوهش شیوه ها و سبکهای مقابله ای( فصل 2)

    پرسشنامه سبک های مقابله ای,دانلود مباني نظري تعریف سبک های مقابله ای,سبک های مقابله ای چیست,فصل دوم پايان نامه ارشد انواع مهارت های مق,مباني نظري راهبردهای مقابله ای چیست,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)سبک های مقابله,مهارت های مقابله ای…

  • بررسی تأثیر شخصیت بر کارآفرینی مدیران در شرکت بیمه البرز

    بررسی تأثیر شخصیت بر کارآفرینی مدیران در شرکت بیمه البرز برچسب ها: ویژگی‌های شخصیتی ویژگی‌ های کارآفرینی برونگرایی همسازی ثبات هیجانی گشودگی تجربه وظیفه‌مداریپایان نامه بررسی تأثیر شخصیت بر کارآفرینی مدیران در شرکت بیمه البرز رفتن به سایت اصلی بررسی…

  • پاورپوینت طيف سنجي نشر شعله اي ،جذب اتمي و فلوئورسانس اتمي

    پاورپوینت طيف سنجي نشر شعله اي ،جذب اتمي و فلوئورسانس اتمي برچسب ها: طیف سنجی نشری شعله (fes)طیف سنجی نشر اتمیطیف سنجی نشر اتمی aesروش کار با دستگاه جذب اتمی شعلهطیف سنجی جذب اتمی pdfتئوری نشر اتمیدستگاه جذب اتمی کوره…

  • پیشینه تحقیق سبک عملكرد شغلی

    پیشینه تحقیق سبک عملكرد شغلی دانلود پیشینه تحقیق سبک عملكرد شغلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عملكرد شغلی : براساس ديدگاه صاحبنظران اجزاي عملكرد شغلي را به دو بعد تقسيم مي كنند عملكرد…

  • پاورپوینت پروژه اتاق پاياپای الكترونيكی (پـايـا)

    پاورپوینت پروژه اتاق پاياپای الكترونيكی (پـايـا) برچسب ها: اتاق پایاپای الکترونیک بانک پاسارگاداتاق پایاپای الکترونیک بانک پاسارگاد چیستاتاق پایاپای بانک مرکزیتعریف اتاق پایاپایاتاق پایاپای بانکیاتاق پایاپای چیستاتاق پایاپای اسناد بانکیشماره پیگیری حواله پایا رفتن به سایت اصلی پاورپوینت پروژه اتاق…

  • بررسی رهاوردهای هرمنوتیک فلسفی گادامر برای برنامه فلسفه برای کودکان

    بررسی رهاوردهای هرمنوتیک فلسفی گادامر برای برنامه فلسفه برای کودکان برچسب ها: پایان نامه فلسفه برای کودکانتحقیق تعلیم و تربیتمقاله هرمنوتیک فلسفی گادامرداستان‌های فکری ایرانیبررسی رهاوردهای هرمنوتیک فلسفی گادامر برای برنامه فلسفه برای کودکانمؤلفه‌های برنامه فلسفه برای کودکانفلسفه با کودکانهرمنوتیک…

  • بررسی اثر بخشي زوج درماني شناختي- رفتاري گروهي بر پربارسازي روابط زناشويي

    بررسی اثر بخشي زوج درماني شناختي- رفتاري گروهي بر پربارسازي روابط زناشويي برچسب ها: پایان نامه زوج‌درمانی گروهیتحقیق رویکرد شناختیرفتاریمبانی نظری رضامندی زناشوییبررسی اثر بخشي زوج درماني شناختي رفتاري گروهي بر پربارسازي روابط زناشوييپایان نامه روابط زناشوييرضایت‌مندی از روابط زناشوییزوج‌درمانی…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم شخصیت و عملکرد شغلی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش معيارهاي عملكرد شغلی,پيشينه تحقيق تعاریف و مفاهیم عملکرد شغلی,دانلود مباني نظري تعاریف و مفاهیم شخصیت,فصل دوم پايان نامه ار,مباني نظري کاربردهای ارزیابی عملکرد شغلی,مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم شخصیت و عملکرد شغلی دانلود فایل…

  • پاور پوینت قرائت عربی 1

    پاور پوینت قرائت عربی 1 برچسب ها: روایات احادیث رفتن به سایت اصلی پاور پوینت قرائت عربی 1 دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل نام درس: قرائت عربی (1) رشته زبان و ادبیات فارسیتعداد واحد:…

  • پاورپوینت درمورد انواع مؤسسات اقتصادی در ایران

    پاورپوینت درمورد انواع مؤسسات اقتصادی در ایران برچسب ها: پاورپوینت درمورد انواع مؤسسات اقتصادی در ایرانتاریخچه قانون گذاری شرکتهای تجاری در ایران طبقه بندی واحدهای اقتصادی عناصر تشکیل دهنده شرکت مشخصات شرکتهای تجاريمجامع عمومی شرکتهای مختلط سهامی و غیرسهامیویژگیهای شرکتهای…

  • پاورپوینت مختصری از انواع گیاهان دارویی

    پاورپوینت مختصری از انواع گیاهان دارویی برچسب ها: لیست گیاهان داروییخاصیت گیاهان داروییگیاهان دارویی ایرانعکس گیاهان داروییگیاهان دارویی چیستگیاهان دارویی و خواص آنها pdfتصاویر گیاهان دارویی با اسم و خواصانواع گیاهان دارویی pdf رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مختصری از…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق خلاقیت و معلولیت جسمی –حرکتی نوجوانان

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق خلاقیت و معلولیت جسمی –حرکتی نوجوانان دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق خلاقیت و معلولیت جسمی –حرکتی نوجوانان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق خلاقیت و معلولیت…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق اختلال نارسایی توجه بیش فعالی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق اختلال نارسایی توجه بیش فعالی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق اختلال نارسایی توجه بیش فعالی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی یک اختلال…

  • پاورپوینت نمودارهای اقلیم شناسی

    آشنایی با انواع نمودارهای اقلیم شناسی,اقلیم شناسی,انواع نمودار اقلیم شناسی,بررسی نمودارهای اقلیم شناسی,پاورپوینت اقلیم شناسی,پاورپوینت نمودارهای اقلیم شناسی,دانلود پاورپوینت نمودارهای اقلیم شناسی,نمودارهای اقلیم شناسی دانلود فایل اصلی پاورپوینت نمودارهای اقلیم شناسی از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت نمودارهای اقلیم شناسی،در…

  • مبانی نظری پیشینه تحقیق مدیریت سود، عدم تقارن اطلاعات،صندوق‌های سرمایه گذاری مشترک(فصل دوم)

    الگوهای مختلف مدیریت سود,تعریف عدم تقا,تعریف مدیریت سود,دانلود مبانی نظری پیشینه تحقیق مدیریت سودهای غیر منتظره و ترازنامه متورم,عدم تقارن اطلاعاتی,فرضیه های مختلف در مورد مدیریت سود,مبانی نظری پیشینه تحقیق مدیریت سود,مطلوبیت مدیریت سود دانلود فایل اصلی مبانی نظری پیشینه…

  • کند ذهنى کودکان

    کندذهنی,کودکان دانلود فایل اصلی کند ذهنى کودکان از سایت دانلود فایل تحقیق کند ذهنى کودکان در حجم 17 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:علل مربوط به حين تولدلحظه تولد و کيفيت آن…

  • مطالعات و رساله معماری طراحی موزه هنرهای معاصر

    برنامه فیزیکی موزه هنرهای معاصر,پایان نامه طراحی موزه هنرهای معاصر,رساله معماری طراحی موزه هنرهای معاصر,رساله موزه هنرهای معاصر,طراحی معماری موزه هنرهای معاصر,ظوابط و استانداردهای طراحی موزه هنرهای معاصر,مطالعات معماری طراحی موزه هنرهای معاصر دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماری…

  • بررسي رابطه بين اختلالات رواني و مکانيزمهاي دفاعي در دانشجويان

    بررسي رابطه بين اختلالات رواني و مکانيزمهاي دفاعي در دانشجويان برچسب ها: بررسي رابطه بين اختلالات رواني و مکانيزمهاي دفاعي در دانشجويانتعریف اختلال روانیدرمان اختلالات روانیاختلالات روانی چیستانواع اختلالات شخصیتیکتاب مکانیزم های دفاعی فرویدمکانیسم های دفاعی pdfمکانیسم دفاعی فرافکنیمکانیسم های…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایتمندی تحصیلی (فصل دوم)

    دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایتمندی تحصیلی (فصل دوم),مبانی نظری رضایتمندی تحصیلی (فصل دوم),مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایتمندی تحصیلی (فصل دوم) دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایتمندی تحصیلی (فصل دوم) از سایت دانلود فایل دانلود…

  • پاورپوینت تربیت کودک

    پاورپوینت تربیت کودک دانلود پاورپوینت تربیت کودک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت شیوه های تربیت کودک (فرزندپروری)، در حجم 39 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: اگر فرصت داشتم کودکم…

  • پاورپوینت تقسيم بندي زماني مطالعات سيستم قدرت(بهره برداري از سيستمهاي قدرت)

    پاورپوینت تقسيم بندي زماني مطالعات سيستم قدرت(بهره برداري از سيستمهاي قدرت) برچسب ها: پاورپوینت تقسيم بندي زماني مطالعات سيستم قدرتبهره برداري از سيستمهاي قدرتمسئله توزيع اقتصادي بار بين واحدهاي حرارتيٍتاثير تلفات شبكه انتقال در توزيع اقتصادي باربين نيروگاههادرمدار قرار دادن…

  • چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)

    پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند,پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند,چارچوب نظري,چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM,مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند دانلود فایل اصلی چارچوب نظری…

  • چارچوب نظري کیفیت زندگی فردی

    چارچوب نظري کیفیت زندگی فردی دانلود چارچوب نظري کیفیت زندگی فردی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل کیفیت زندگی مقدمه : منشاء ظهور مفهوم کیفیت زندگی به فیلسوف قدیمی ارسطو بر میگردد او خوشحالی…

  • پاورپوینت حل مساله با جستجو در هوش مصنوعی

    پاورپوینت حل مساله با جستجو در هوش مصنوعی برچسب ها: حل مساله با جستجو در هوش مصنوعیمسئله های خوش تعریف و راه حل هامساله پیدا کردن مسیرزیر ساخت الگوریتم های جست و جوراهبردهای جستجوی نا آگاهانهیاد گیری برای جست و…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته حسابداري در اداره دارايي

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته حسابداري در اداره دارايي برچسب ها: گزارش کاراموزي اداره داراييکاراموزي اداره داراييکارورزي اداره داراييدانلود گزارش کارآموزي اداره دارايياداره دارايي رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته حسابداري در اداره دارايي دسته بندي :…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی موزه فرهنگ ایرانی

    برنامه فیزیکی طراحی موزه فرهنگ ایرانی,پایان نامه معماري طراحی موزه فرهنگ ایرانی,رساله معماري طراحی موزه فرهنگ ایرانی,طراحی معماري موزه فرهنگ ایرانی,ظوابط و استانداردهای طراحی موزه فرهنگ ایرانی,مطالعات معماري طراحی موزه فرهنگ ایرانی دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري طراحی…

  • پاورپوینت زیبایی شناسی در هنر اسلامی

    پاورپوینت زیبایی شناسی در هنر اسلامی برچسب ها: دانلود پاورپوینت زیبایی شناسی در هنر اسلامیزیبایی شناسی درهنر اسلامیزیباشناسی در هنربررسی رابطه زیباشناسی با هنر اسلامی پاورپوینت زیبایی شناسی درهنر اسلامیزیباشناسی در معماریپاورپوینت زیباشناسی در معماری اسلامیزیبا شناسی در هنر و…

  • پاورپوینت شبکه های ماهواره ای

    پاورپوینت شبکه های ماهواره ای برچسب ها: پاورپوینت شبکه های ماهواره ای شبکه ماهواره ایباند فرکانسانواع ارتباطات ماهواره ایتوپولوژی ارتباطات ماهواره ای پوشش ماهواره ای ایرانتکنولوژی های ارسال و دریافت تکنولوژیهای شبکه های ماهواره ای رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • پاورپوینت مدارهاي الكتريكي

    پاورپوینت مدارهاي الكتريكي برچسب ها: انواع مدار الکتریکیجزوه مدار الکتریکیمدار الکتریکی چیستمدار الکتریکی سادهتعریف مدار الکتریکیتعریف مدار الکتریکی سادهکتاب مدارهای الکتریکیمدار الکتریکی 2جزوه مدار الکتریکی 1 پارسهجزوه مدار الکتریکی کاردانیجزوه مدار الکتریکی pdf رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مدارهاي الكتريكي…

  • دانلود پاورپوینت درس اول دین و زندگی پیش دانشگاهی با موضوع هستی بخش

    دانلود پاورپوینت درس اول دین و زندگی پیش دانشگاهی با موضوع هستی بخش برچسب ها: سوالات درس اول دینی پیش دانشگاهیتدریس دین و زندگی پیش دانشگاهیخلاصه درس دین وزندگی پیش دانشگاهیمعنی آیات دین و زندگی پیش دانشگاهیسوالات درس به درس…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع عفونتهای دستگاه تناسلی

    دانلود پاورپوینت با موضوع عفونتهای دستگاه تناسلی برچسب ها: عفونت دستگاه تناسلی مرداندرمان گیاهی عفونت دستگاه تناسلی زنانعفونت دستگاه تناسلی دخترداروی درمان عفونت دستگاه تناسلی مرداندرمان عفونت كليتوريسدرمان عفونت قارچی دستگاه تناسلی زنانقرص برای درمان عفونت دستگاه تناسلی زنانتورم دستگاه…

  • پاورپوینت اعتماد به نفس

    پاورپوینت اعتماد به نفس دانلود پاورپوینت اعتماد به نفس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بخشی از متن پاورپوینت: برای رسیدن به اعتماد به نفس علاوه بر پشتکار و عدم سستی و مشورت با…