چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)

ابعاد بازاریابی رابطه‌‌مند,بازاریابی رابطه مند در سطح جهانی,تعاری,تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه‌‌مند,چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند(فصل دوم پایان نامه),راهبردهای بازاریابی رابطه‌‌ مند,مدل‌های بازاریابی رابطه‌‌مند
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند  (فصل دوم پایان نامه) در 79 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهدر بسیاری از پژوهش های کنونی پیرامون بازاریابی، از بازاریابی رابطه ای به عنوان یک تغییر شکل اساسی در زمینه بازاریابی یاد شده است که نیازمند تئوری و زبان جدیدی می باشد. بازاریابی رابطه مند به دنبال برقراری روابطی با مشتریان هدف است که مجدداً در آینده از شرکت خرید کنند و دیگران را نیز به این کار ترغیب نمایند. بهترین رویکرد جهت حفظ و نگهداری مشتریان این است که رضایت مندی فراوان در مشتری ایجاد کرده و آنچه را برای او ارزش تلقی می شود مورد توجه قرار داده تا در نتیجه وفاداری او نسبت به شرکت مستحکم شود (Ndubisi, 2012).با گذر از اقتصاد سنتی و شدت یافتن در ابعاد نوین، مشتری به صورت رکن اصلی و محور تمام فعالیت های شرکت درآمده است؛ به نحوی که از دیدگاه رقابتی، بقا و تداوم حیات سازمان ها درگرو شناسایی و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود می باشد. یکی از دغدغه های اصلی برای هر شرکتی در استفاده از تاکتیک های بازاریابی برای افزایش فروش و ارتباط درازمدت با مشتری، بررسی تأثیر این تاکتیک ها بر رفتار مصرف کننده می باشد. امروزه شرکت هایی با عملکرد برتر در صنایع مختلف در حال حرکت به سمت حفظ مشتریان و جلب وفاداری آنها می باشند، زیرا اغلب بازارها در مرحله بلوغ خود قرار دارند، رقابت در حال افزایش و هزینه های جذب مشتریان به شدت افزایش یافته است (Lin & Lu, 2010). حفظ مشتری و جلب وفاداری آن برای ادامه کسب و کار امری حیاتی تلقی می شود. کسب و کارها امروزه برای جلوگیری از گرایش یافتن مشتری به سمت رقبا بیش از هر زمانی می بایست در پی درک خواسته و نیازهای مشتریان باشند، تا بهتر بتوانند نیازهای آنها را برآورده کنند و روابط بلندمدت تجاری با آنها برقرار نمایند. لذا هر رویکردی که بهتر بتواند این مسائل را محقق گرداند بیشتر مورد توجه خواهد بود. بازاریابی رابطه مند به عنوانی رویکردی جدید در تحقیق و عمل ثابت کرده که یکی از موفق ترین رویکردها می باشد. همچنین اثبات مزایای متفاوتی که بازاریابی رابطه مند برای سازمان ها به بار آورده، موجب گرایش بی سابقه به این رویکرد شده است. به طور نمونه در تحقیقی محققان به این نتیجه دست یافتند که سازمان ها می توانند تقریباً با حفظ 5 درصد از مشتریان خود، سود خود را به میزان 100 درصد افزایش دهند (Iglesias et al, 2011).از سویی، ایران از جمله کشورهایی است که اساس اقتصاد آن بر درآمد نفت و مشتقات حاصل از آن بنا شده است. ارتباط حجم و ارزش صادرات نفت و فرآورده های آن و رشد اقتصادی به منزله افزایش ظرفیت های اقتصادی یکی از موضوعات مهم و قابل توجه برای مراکز تحقیقاتی و برنامه ریزی است (اقبالی و همکاران، 1382). به منظور رشد و افزایش قیمت صادرات نفتی و مشتقات آن باید شرکت های فعال در صادرات نفت و مشتقاتش حضور گسترده ای در بازارهای جهانی داشته و با مشتریان خود ارتباطی بلندمدت برقرار کنند. یکی از مشتقات نفتی که ایران در زمینه صادرات آن به سایر کشورها تجربه ای چندین ساله دارد قیر است که می توان با حفظ روابط بلندمدت با مشتریان آن و توسعه صادراتش سود سرشاری را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم (هاشمی، 1389). تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه مندبازاریابی رابطه مند یکی از گسترده ترین مفاهیمی است که می توان آن را از تمام دیدگاههای بازاریابی که روی رابطه مندی بحث می کند، نتیجه گرفت. اساس و پایه این شاخه بازاریابی که رابطه تنگاتنگی هم با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقیقات مربوط به روابط بین خریدار و فروشنده در کسب و کارهای متوسط و نسبتاً بزرگ بیرون آمده است (صادقی و همکاران، 1388). مشتریان و طرف های معامله در دو دهه گذشته در زمینه بازاریابی پیشرفت چشمگیری داشته و ظهور نگرش های بازاریابی رابطه مند سبب پدیدآمدن تغییرات قابل ملاحظه ای در روش بازاریابی شده که چشمگیر و قابل اجرا می باشند. پایه های اصلی جهان بینی بازاریابی رابطه مند بر مفهومی قرار دارد که اولین بار توسط لئونارد بری  با عنوان نظریه ساختار رابطه ها مطرح شد و توسط دیگر صاحبنظران گسترش یافت. بازاریابی رابطه مند مرهون تلاش های کریستوفر ، پاینی و بالانتین  است که در گسترش قلمرو و حوزه مبانی تئوریک آن کوشش چشم گیری داشتند. دیدگاه آنها مبنی بر نکات ذیل است: تأکید بر ارتباط بین مشتریان و عرضه کنندگان که ایجاد رابطه را به جای معامله مورد توجه قرار می-دهد. دیدگاه بازاریابی رابطه مند به توسعه و تقویت رابطه قوی با مشتریان و عرضه کنندگان، بازارهای حاصل از مشتریان توصیه شده، بازارهای حاصل از تأثیر افرا با نفوذ و بازارهای جذب نیروی انسانی داخلی که درون سازمان است معطوف می باشد. کیفیت، ارائه خدمات به مشتری و بازاریابی، هر چند که غالباً به طور مجزا مدیریت می شوند ارتباط نزدیکی با هم دارند دیدگاه بازاریابی رابطه مند بین این دو عنصر انسجام و یکپارچگی برقرار می کند (Kasabov, 2007).تعاریف مختلفی توسط محققان و تئوری پردازان برای بیان معنی و مفهوم بازاریابی رابطه مند مطرح شده است که در ادامه برخی از پرکاربردترین آنها ذکر خواهد شد. تعریف انجمن بازاریابی آمریکا از بازاریابی رابطه ای: بازاریابی رابطه ای، بازاریابی با هدف آگاهانه برای توسعه و اداره روابط بلندمدت و قابل اعتماد با مشتری ها، عرضه کنندگان و توزیع کنندگان و سایر عوامل موجود در محیط بازاریابی است (Izquierdo et al, 2005). بازاریابی رابطه ای یک ایده اساسی و پایه ای است که هدف مدیران بازاریابی در آن توسعه اراتباطات بلندمدت با استفاده از یک ساختار مزایای چندگانه برای طرفین ارتباط می باشد. این مزایا از طریق اعمال همکاری طرفین به دست می آید.  بازاریابی رابطه مند عبارت است از استراتژی جذب، حفظ و تقویت روابط با مشتریان (رنجبران و براری، 1388). بازاریابی رابطه مند شامل تمام گام هایی است که شرکت جهت شناخت و ارائه خدمات بهتر به مشتریان با ارزش خود بر می دارد (Patsioura et al, 2009). بازاریابی رابطه مند، فرایند مستمر جهت شناسایی و ایجاد ارزش های جدید برای مشتریان است که در منافع دو جانبه مورد توجه قرار دارد و این منافع در طول دوره عمر مشتری با او تقسیم می شود. بازاریابی رابطه مند اشاره به تمام فعالیت های بازاریابی در راستای برپایی، توسعه و نگهداری مبادلاتی سودمند دارد (امینی و سهرابی، 1389).بازاریابی رابطه مند عبارت است از: شناسایی، نگهداری و افزایش روابط با مشتریان و دیگر ذینفعان؛ به طوری که اهداف و منافع طرفین درگیر تأمین شود. از نظر پورتر  بازاریابی رابطه مند فرایندی است که به موجب آن خریدار و ارائه کننده، روابط مؤثر، کارا، اخلاقی، مشتاقانه و خویشاوندی را برقرار می کنند که این برای دو طرف منفعت دارد. بازاریابی رابطه مند، نگهداری مشتریان و توسعه روابط و جذابتر کردن هر چه بیشتر این رابطه با مشتریان است (باقری، 1390). بازاریابی رابطه مند فهم و مدیریت ارتباطات مشتریان و تأمین کنندگان می باشد. بازاریابی رابطه مند شناسایی، ایجاد و نگهداری و ارتقای روابط با مشتریان و دینفعان است که این امر از طریق ایجاد اعتماد و در نتیجه عمل به تعهدات محقق می شود (Cobbs, 2011).قسمتهایی از پیشینه تحقیق: در تحقیقی دیگر که در بخش شرکت های خدماتی تایوان انجام شده بود، محققان به بررسی پیامدهای رفتاری در محیط سازمانی و عوامل بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتری پرداختند. در این تحقیق محققان دریافتند که سه محدودیت ساختاری، اجتماعی و مالی بر ادارک ارتباطات تأثیر گذاشته و بدنبال آن رضایت مشتری ایجاد می گردد. مشتری راضی به شرکت موردنظر که خدمات خود را از آن دریافت کرده اعتماد نموده و نسبت به آن متعهد می شود و در نهایت برای آن شرکت به مشتری وفادار تبدیل می گردد. البته ایشان همچنین دریافتند که تمامی این فرایند تحت تأثیر دوره ارتباط قرار دارد. یعنی هر چقدر طول دوره ارتباطی زیادتر باشد وفاداری مشتری پایدارتر خواهد بود (Liang &  Wang, 2007) این فرایند در شکل زیر به تصویر کشیده شده است.فهرست مطالب چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند  (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:2-1- مقدمه    2-2- بازاریابی    2-2-1- تعاریف و مفاهیم بازاریابی    2-2-2- انواع بازاریابی    2-2-2-1- مفهوم بازاریابی معامله‌‌ای    2-3- بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-1- تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-2- ضرورت توجه به بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-3- اهداف بازاریابی رابطه مند    2-3-4- عوامل مؤثر در رشد بازاریابی رابطه‌‌ای    2-3-5- ملزومات بازاریابی رابطه مند    2-3-6- انواع بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-7- مزایای بازاریابی رابطه مند    2-3-8- عوامل بازاریابی رابطه مند    2-3-9- ابعاد بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-10- راهبردهای بازاریابی رابطه‌‌ مند    2-3-10-1- مزایایی مدیریت ارتباط با مشتری برای بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-11- بازاریابی رابطه مند در سطح جهانی    2-3-12- مدل‌های بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-12-1- مدل بازارهای ششگانه    2-3-12-2- مدل بازاریابی رابطه مند میان سازمانهای صنعتی    2-3-12-3- مدل بازاریابی رابطه‌‌مند مورگان و هانت    2-3-12-4- مدل جامع بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-12-5- مدل پنج سطحی بازاریابی رابطه ای کاتلر    2-3-12-6- مدل اجزای بازاریابی رابطه مند هاو    2-3-12-7- مدل زنجیره مدیریت روابط بازاریابی رابطه‌‌مند تزکاس و سارن    2-3-12-8- مدل بازاریابی رابطه‌‌مند صمدی    پیشینه پژوهشمنابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند(فصل دوم پایان نامه) تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه‌‌مند ابعاد بازاریابی رابطه‌‌مند راهبردهای بازاریابی رابطه‌‌ مند بازاریابی رابطه مند در سطح جهانی مدل‌های بازاریابی رابطه‌‌مند تعاری

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • بررسی رابطه بین رضایت شغلی و سازگاری با بهره وری شغلی

    بررسی رابطه بین رضایت شغلی و سازگاری با بهره وری شغلی برچسب ها: پایان نامه رضایت شغلیتحقیق سازگاریپایان نامه بهره وری شغلیبررسی رابطه بین رضایت شغلی و سازگاری با بهره وری شغلیالگوی بهره وری هرسی و گلداسمیتبهره وری در ایراننظریه…

  • پیشینه و مبانی نظری دلزدگی و دلزدگی زناشویی

    پیشینه و مبانی نظری دلزدگی و دلزدگی زناشویی دانلود پیشینه و مبانی نظری دلزدگی و دلزدگی زناشویی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق دلزدگی ودلزدگی زناشویی فصل دوم : مروري…

  • دانلود مقاله جایگاه حقوق شهروندی از منظر مدیریت شهری در ایران

    پروژه جایگاه حقوق شهروندی از منظر مدیریت شهری در ایران,تحقیق جایگاه حقوق شهروندی از منظر مدیریت شهری در ایران,حقوق شهروندی,دانلود مقاله جایگاه حقوق شهروندی از منظر مدیریت شهری در ایران,مدیریت شهری دانلود فایل اصلی دانلود مقاله جایگاه حقوق شهروندی از…

  • پیشینه و مبانی نظری سياست هاي تقسيم سود و دلايل وروشهای پرداخت سود سهام

    پیشینه و مبانی نظری سياست هاي تقسيم سود و دلايل وروشهای پرداخت سود سهام دانلود پیشینه و مبانی نظری سياست هاي تقسيم سود و دلايل وروشهای پرداخت سود سهام دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • چارچوب نظری و پژوهش تجربی رضایتمندی تحصیلی (فصل 2)

    انشا در مورد رضایتمندی,پرسشنامه رضایت تحصیلی دانشجویان,پیشینه پژوهش رضایتمندی تحصیلی,پیشینه عملکرد تحصیلی,تعریف رضایت تحصیلی,تعریف رضایتمندی,چارچوب نظری و پژوهش تجربی رضایتمندی تحصیلی (فصل 2),رضایتمندی یعنی چه؟,مبانی نظری رضایت مندی تحصیلی دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و پژوهش تجربی رضایتمندی تحصیلی (فصل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سندرم افسردگی و استرس (فصل دوم)

    ادبیات نظری استرس و سندرم افسردگی,پیشینه تحقیق سندرم افسردگی و استرس,چارچوب نظری استرس و سندرم افسردگی,فصل دوم پایان نامه استرس و سندرم افسردگی,مبانی نظری سندرم افسردگی و استرس,مبانی نظری و پیشینه تحقیق سندرم افسردگی و استرس دانلود فایل اصلی مبانی…

  • دانلود فایل پاورپوینت پروژه ی طرح مرمتی مسجد و مدرسه سردار ( قزوین)

    دانلود فایل پاورپوینت پروژه ی طرح مرمتی مسجد و مدرسه سردار ( قزوین) برچسب ها: دانلود پاورپوینت پروژه ی طرح مرمتی مسجد و مدرسه سردار (قزوین)پروژه ی طرح مرمتی مسجد و مدرسه سردار (قزوین)مسجد و مدرسه سردارپاورپوینت مرمت مسجد و…

  • رساله طراحی فرهنگسرا با رویکرد هنر ایرانی

    رساله طراحی فرهنگسرا با رویکرد هنر ایرانی دانلود رساله طراحی فرهنگسرا با رویکرد هنر ایرانی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پایان نامه با موضوع رساله فرهنگسرا با رویکرد هنر ایرانی در قالب Word و 225…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق درد

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق درد دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق درد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل درد تعریف درد دردهای مزمن به عنوان یکی از مهمترین معضلات پزشکی در تمام جهان…

  • فایل پاورپوینت صورت وضعیت پروژه های عمرانی

    فایل پاورپوینت صورت وضعیت پروژه های عمرانی برچسب ها: دانلود پاورپوینت صورت وضعیت پروژه های عمرانیصورت وضعیت پروژه های عمرانیپیمان عمرانیپاورپوینت صورت وضعیتارکان پروژه و شرایط عمومی پیمانپاورپوینت صورت وضعیت پروژه های عمرانیصورت جلسهپروژه عمرانی شرایط عمومی پیمان رفتن به…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش و پرورش (فصل 2)

    پيشينه پژوهش,پيشينه نظري آموزش و پرورش,چارچوب نظري آموزش و پرورش,دانلود مباني نظري تاریخچه آموزش و پرورش,فصل دوم پايان نامه ارشد هدف های آموزش و پرورش,مباني نظري آموزش ضمن خدمت کارکنان در ایران,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)آموزش کودکان دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت زندگی، حقوق کودک و مفهوم پدیده بی سرپرستی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش نظريه‌هاي مربوط به سلامت روان,پيشينه تحقيق مفهوم پديدة بي‌سرپرستي,پيشينه نظ,چارچوب نظري رضایت از زندگی,حقوق کودک ومفهوم پدیده بی سرپرستی (فصل دوم),دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت زندگی,فصل دوم پايان نامه نظريه تنهايي اجتماعي دانلود فایل اصلی مبانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق امیدواری (فصل 2)

    ابعاد امی,پیشینه تحقیق در مورد امیدواری,چارچوب نظري نظریه های امیدواری,دانلود مباني نظري تعاریف امیدواری,فصل دوم پايان نامه ارشد امیدواری در زندگی,مباني نظري ابعاد امیدواری,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)امیدواری,نقش موانع در پرورش امیدواری دانلود فایل اصلی مبانی نظری و…

  • پيشينه تحقيق انگیزش پیشرفت تحصیلی

    پيشينه تحقيق انگیزش پیشرفت تحصیلی دانلود پيشينه تحقيق انگیزش پیشرفت تحصیلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل انگیزش تحصیلی انگيزش پيشرفت تحصيلي به رفتارهايي اطلاق مي شود كه منجر به يادگيري و پيشرفت مي…

  • پاورپوینت روانشناسی کودک

    پاورپوینت روانشناسی کودک دانلود پاورپوینت روانشناسی کودک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت روانشناسی کودک ، در حجم 22 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: اهداف بهداشتی در دوران کودکی و…

  • دانلود طرح توجیهی تولید روغن سبوس برنج

    پروژه تولید روغن,پروژه کارافرینی تولید روغن سبوس برنج,توجیه اقتصادی کارخانه تولید روغن,تولید روغن سبوس برنج,دانلود طرح توجیهی تولید روغن,طرح توجیهی تولید روغن,طرح توجیهی تولید روغن از سبوس برنج,طرح تولید روغن,کسب و کار تولید روغن سبوس برنج دانلود فایل اصلی دانلود…

  • دانلود مقاله بررسی جایگاه فرایند طراحی معماری پارامتریک در رویکردهای خطی و غیرخطی

    اصول معماری پارامتریک,دانلود مقاله بررسی جایگاه فرایند طراحی معماری پارامتریک در رویکردهای خطی و غیرخطی,فرایند طراحی پارامتریک,فرایند طراحی خطی,فرایند طراحی غیرخطی,معماران سبک پارامتریک,معماری پارامتریک pdf,معماری پارامتریک در ایران,مقاله معم دانلود فایل اصلی دانلود مقاله بررسی جایگاه فرایند طراحی معماری پارامتریک…

  • مبانی نظری پیشینه تحقیق تبلیغات وانواع تبلیغ (فصل دوم)

    مبانی نظری پیشینه تحقیق تبلیغات وانواع تبلیغ (فصل دوم) دانلود مبانی نظری پیشینه تحقیق تبلیغات وانواع تبلیغ (فصل دوم) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تبلیغات وانواع تبلیغ مقدمه :…

  • پیشینه و مبانی نظری فن آوری اطلاعات

    پیشینه و مبانی نظری فن آوری اطلاعات دانلود پیشینه و مبانی نظری فن آوری اطلاعات دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فن آوری اطلاعات مقدمه فن آوری اطلاعات پديده اي است که از به…

  • پاورپوینت گرما وبهینه سازی(علوم هفتم)

    پاورپوینت گرما وبهینه سازی(علوم هفتم) برچسب ها: پاورپوینت گرما وبهینه سازی(علوم هفتم) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت گرما وبهینه سازی(علوم هفتم) دسته بندي : فیزیک جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت گرما وبهینه سازی(علوم هفتم)قالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید:…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق خلاقیت و معلولیت جسمی–حرکتی نوجوانان (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری خلاقیت و معلولیت جسمی,پیشینه تحقیق خلاقیت و معلولیت جسمی,چارچوب نظری خلاقیت و معلولیت جسمی,حرکت,حرکتی نوجوانان,فصل دوم پایان نامه خلاقیت و معلولیت جسمی,مبانی نظری خلاقیت و معلولیت جسمی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق خلاقیت و معلولیت…

  • دانلود پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت 1963

    پرسشنامه باورهای مذهبی آلپورت,پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت,تعریف جهت گیری مذهبی,تفسیر پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت,جهت گیری مذهبی pdf,دانلود پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت,دانلود رایگان پرسشنامه جه,نمره گذاری پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه جهت گیری…

  • تحقیق بررسی رابطه بين هوش چند گانه و تفکر انتقادی مدیران

    پایان نامه هوش چند گانه,پروژه تاریخچه و نظريه‌هاي مربوط به هوش,تحقیق بررسی رابطه بين هوش چند گانه و تفکر انتقادی مدیران,تحقیق عوامل موثر بر هوش,تحقیق هوش چند گانه,مبانی نظری هوش چند گانه,مقایسه تفکر عادی و تفکر انتقادی,ویژگی های تفکر انتقادی…

  • پاورپوینت كنترل عفونت در سل

    پاورپوینت كنترل عفونت در سل برچسب ها: جزوه کنترل عفونتپاورپوینت کنترل عفونت بیمارستانیشاخص های کنترل عفونتمقاله در مورد عفونت های بیمارستانیکنترل عفونت در icuدرمان عفونت بیمارستانیانواع عفونتعلائم عمومی عفونت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت كنترل عفونت در سل دسته بندي…

  • پاورپوینت نظام شايستگي درشركت ملي گاز ايران با تأكيد بر جذب شايستگان و پرورش كارآمدان(اولین دوره)

    پاورپوینت نظام شايستگي درشركت ملي گاز ايران با تأكيد بر جذب شايستگان و پرورش كارآمدان(اولین دوره) برچسب ها: اضافات شایستگی نفتارزشیابی کارکنان شرکت نفتفرم ارزشیابی کارکنان شرکت نفتحذف ارزشیابی شرکت نفتدوره آموزشی شرکت نفتارزشیابی نفتاضافات شایستگی نفتاپریزال نفت رفتن به…

  • پاورپوینت بررسی کار صرافی

    انواع تصميمات مالي مدير صرافي,پاورپوینت صرافی,تحقیق پاورپوینت کارکرد صرافی,صرافی,قوانين و مقررات ناظر برصرافي ها,معرفي ريسک هاي مالي,مقاله صرافی,مقايسه حجم صرافي در ايران و جهان دانلود فایل اصلی پاورپوینت بررسی کار صرافی از سایت دانلود فایل دانلود پاورپوینت بررسی صرافی در…

  • پاورپوینت عمارت آصف سنندج

    پاورپوینت عمارت آصف سنندج برچسب ها: دانلود پاورپوینت عمارت آصف سنندجعمارت آصف سنندجبررسی و تحلیل عمارت آصف سنندجعمارت آصفپاورپوینت معماری عمارت آصفسنندجپروژه ی معماري اسلامیپاورپوینت عمارت آصف سنندج رفتن به سایت اصلی پاورپوینت عمارت آصف سنندج دسته بندي : معماری…

  • پاورپوینت امام حسین (ع)

    پاورپوینت امام حسین (ع) دانلود پاورپوینت امام حسین (ع) دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل مدت سى سال از عمر پر برکت امام حسین(ع)، مقارن با دوران امامت علی(ع) پدر بزرگوارش بودپدرى که در زمان حکومتش…

  • مبانی نظری و پیشینه نظری ابعاد اختلالات هویت جنسی(فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري هویت جنسی,پيشينه پژوهش پايان نامه اختلال هویت جنسی,پيشينه تحقيق هویت جنسی,پیشینه نظری ابعاد هویت جنسی,دانلود مباني نظري هویت جنسی,فصل دوم ابعاد اختلالات جنسی,مباني نظري هویت جنسی,مباني نظري و پيشينه پژوهش اختلالات هویت جنسی,نگین ف دانلود فایل اصلی مبانی…

  • پیشینه و مبانی نظری کیفیت زیست محیطی نواحی روستایی

    پیشینه و مبانی نظری کیفیت زیست محیطی نواحی روستایی دانلود پیشینه و مبانی نظری کیفیت زیست محیطی نواحی روستایی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 ضرورت اهمیت و توجه به محیط…

  • پیشینه و مبانی نظری قیمت سهام و حجم مبادلات

    پیشینه و مبانی نظری قیمت سهام و حجم مبادلات دانلود پیشینه و مبانی نظری قیمت سهام و حجم مبادلات دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق قیمت سهام وحجم مبادلات فصل…

  • فایل پاورپوینت اصول كلي طراحي ساختمانهای بنائي

    فایل پاورپوینت اصول كلي طراحي ساختمانهای بنائي برچسب ها: دانلودپاورپوینت اصول كلی طراحی ساختمانهای بنائیاصول كلي طراحی ساختمانهای بنائیپاورپوینت ساختمانهای بنائیساختمانهای بنائیکلاف بندی قائم و افقی در سازه بنائیضوابط طراحی سازه بنائیملاتهاپاورپوینت اصول كلي طراحي ساختمانهای بنائيسازه بنائی رفتن به…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق هوش معنوی و تعارف آن از دیدگاههای مختلف

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق هوش معنوی و تعارف آن از دیدگاههای مختلف دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق هوش معنوی و تعارف آن از دیدگاههای مختلف دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل هوش…

  • مبانی نظری و پیشینه گزارشگری و صورتهای مالی

    مبانی نظری و پیشینه گزارشگری و صورتهای مالی دانلود مبانی نظری و پیشینه گزارشگری و صورتهای مالی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه 16 بخش اول : مبانی نظری گزارشگری مالی و صورتهای…

  • پاورپوینت بیداری اسلامی

    پاورپوینت بیداری اسلامی دانلود پاورپوینت بیداری اسلامی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بیداری اسلامی در جهان عرب، ایران و شبه قاره هند 1. روش «جریان شناسی»: کتاب سیر اندیشه سیاسی عرب: حمید عنایت؛کتاب…