چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)

پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند,پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند,چارچوب نظري,چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM,مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) در 56 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهفرآیند توسعه و حفظ رابطه با مشتری موکول به تعدادی از عوامل کلیدی است. ایجاد و حفظ روابط بلند مدت بانک با مشتری بالقوه مستلزم اینست که بتواند به تعهدات و وعده های بانک در تامین نیازهایش در طی زمان اعتماد پیدا کند. رضایت پایدار و مستمر مشتری تا حد زیادی به کیفیت کلی خدمات بانک و شایستگی و صلاحیت، کارایی و کار راه اندازی و خوی یاری کارکنان در معاملات و کسب اطلاعات بستگی دارد. افزون بر این، اگر مشتری در هر جنبه ای از روابط خود با موسسه مالی احساس نارضایتی و شکایت- نوشتاری یا شفاهی- کند، توانایی بانک در رفع شکایت و تامین مجدد رضایت مشتری و جلوگیری از ترک وی بسیار حائز اهمیت است. از این رو، چند عامل کلیدی که نقش تعیین کننده ای در موفقیت کامل یک رابطه ایفا می کنند عبارت است از: درک ماهیت و نقش اعتماد، کیفیت خدمات، نقش کارکنان و مدیریت شکایات، حفظ و تقویت روابط خویش با آن بانک امور بانکی خود را بیشتر متمرکز در آن بانک می کنند و تبلیغات دهان به دهان مثبت به راه خواهند انداخت.  تاریخچه و تعاریف RMاز اوايل سال 1980، بسياري از شرکتها به برقراري تعاملات پايدار با تامين کنندگان و ساير ذي‌نفعان خود رو آوردند و پس از آن در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند براي اولين بار مطرح شد (Wang,2004). در واقع سه عامل باعث ايجاد و افزايش محبوبيت بازاريابي رابطه‌مند در اواخر سال 1980و اوايل سال1981 ميلادي شدند. اولين دليل، بحران انرژي در اواخر سال 1970 بود که موجب بروز تورم بي‎سابقه در قيمت مواد اوليه توليدي شد و بسياري از شرکتهاي آمريکايي فعال در زمينه صنايع الکترونيک، فولاد، آلومينيوم، مواد شيميايي و منسوجات تحت فشار رقباي خارجي از ميدان خارج شدند. بنابراين نگهداري مشتريان و برقراري روابط بلند مدت با آنان مورد توجه قرار گرفت (Sheth,1998). در همان زمان بازاريابي خدمات به عنوان شاخه اي جديد در علم بازاريابي شهرت و محبوبيت يافته بود. لنارد بري که نخستين پژوهشگر در زمينه بازاريابي خدمات بود در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند را ابداع کرد (sheth,2002). از آنجا که ارائه خدمات مستلزم برقراري رابطه مستقيم با دريافت کنندگان خدمت بود، محققان توانستند که وفاداري مشتريان را حين برقراري تعاملات پايدار با آنان مورد تحليل قرار دهند. نهايتا با مطرح شدن مباحث TQM (مديريت کيفيت فراگير) در سال1980، توليد کنندگان به دنبال کاهش تعداد تامين کنندگان ودر نتيجه دريافت مواد اوليه مورد نياز با کيفيت بالاتر و هزينه کم تر بر آمدند که اين امر مستلزم برقراري تعاملات نسبتا پايدار با تامين کنندگان بود. پس از موفقيت ژاپني ها در توسعه روابط با تامين کنندگان بويژه در صنعت خودرو. اين الگو مورد استفاده شرکتهاي آمريکايي نيز قرار گرفت (Sheth,2002). همان گونه که ذکر شد، مفهوم RM برای نخستین بار از سوی بری  در سال 1983 در زمینه سازمان های خدماتی ارائه شد و به عنوان استراتژی جذب، حفظ و ارتقای روابط با مشتریان تعریف شده است. اما اساس و پایه این شاخه از بازاریابی که رابطه تنگاتنگی با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقیقات مربوط به روابط بین خریدار و فروشنده در کسب و کارهای متوسط و نسبتا˝ بزرگ بیرون آمد. RM  به ایجاد روابط بلند مدت و متقابل با افراد و سازمان ها و گروه های ذینفع اشاره می کند و اساس آن برقراری ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ و نگهداری آنهاست. در بین گروه های ذینفع، مشتری مهم ترین بوده و بازاریابی رابطه‌مند مشتری را به دیده یک دارایی می نگرد که مستهلک نمی شود و اگرچه در ترازنامه شرکت ها جایی ندارد اما در حقیقت از همه آن اقلام مهم تر است. بازاریابی رابطه‌مند، صرفا˝ به دنبال این نیست که خدمات را در مکان، زمان و قیمت مورد تقاضای بازار هدف، در اختیارش قرار دهد، بلکه می خواهد چنان روابطی با بازار هدف ایجاد کند که مجددا˝ در آینده از او خرید و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند. بازاریابی رابطه‌مند به دنبال آن است که مشتریان بیشتری را حفظ کرده و مشتریان کمتری را از دست بدهد. همچنین تعاریف ارائه شده در خصوص این مفهوم بسیار زیاد و مشابه یکدیگرند که در ادامه به برخی از آنها ارائه شده است:گرونروز  (1994) در تعریفی جامع از RM آن را به عنوان فرآیند شناسایی، ایجاد، نگهداری، تقویت، و در صورت لزوم خاتمه دادن به رابطه با مشتریان و دیگر ذی نفعان رابطه در یک سود دوجانبه تعریف کرد، بطوری که اهداف همه ی گروه ها در این رابطه تامین شود. کاتلر و همکاران  (1999) نیز بازاریابی رابطه‎مند را به مفهوم ایجاد، حفظ و ارتقای روابط مستحکم با مشتریان و دیگر ذی نفعان تعریف کردند. آنان معتقدند که بازاریابی بطور فزاینده ای در حال دور شدن از معاملات فردی و حرکت به سمت ساخت رابطه با مشتریان و شبکه های بازاریابی است. آنها اظهار نمودند که بازاریابی رابطه‌مند رویکردی بلند مدت دارد که هدف اصلی آن ارائه ارزش در بلند مدت به مشتری است و معیار موفقیت نیز رضایت بلند مدت مشتری می باشد.  چند تعریف دیگر از بازاریابی رابطه‌مند شامل اینکه: بازاريابي رابطه‌مند، نگهداري مشتريان و توسعه روابط و جذاب تر کردن هر چه بيشتر اين رابطه با مشتريان است (Fontenot and Hyman,2004). بازاريابي رابطه‌مند فهم ومديريت ارتباطات مشتريان و تامين کنندگان مي‌باشد (Shell by and et al,2006). در مجموع، بازاریابی رابطه‌مند، هم استراتژي هاي دفاعی و هم تهاجمی را در بر میگیرد. بازاریابی تهاجمی به جذب مشتریان جدیدي می پردازد که شامل جذب مشتریان بالقوه یا ترغیب و جذب مشتریان رقیب می‎شود. در مقابل بازاریابی تدافعی به دفاع از سهم بازار و حفاظت از مشتریان ارزنده می پردازد. به عبارت دیگر، استراتژي هاي دفاعی در تلاش اند تا مشتریان کنونی را حفظ و کسب وکار بیشتري را با آنها ترتیب دهند. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مندپنج استراتژي که در طراحی برنامه بازاریابی رابطه‌مند مورد توجه قرار میگیرد؛ به شرح زیر می باشد. این استراتژيها مستقل از یکدیگر نیستند، می توانند به طور ترکیبی یا جداگانه مورد استفاده قرارگیرند:1) تعیین خدمات اصلی یکی از استراتژي هاي کلیدي و حیاتی بازاریابی رابطه‌مند، طراحی و ایجاد یک خدمت اصلی به گونه اي است که بتوان بر اساس آن با مشتري ایجاد رابطه کرد. یک خدمت اصلی ایده آل، به واسطه خصوصیات منحصر به فرد در جهت تأمین نیاز مشتریان آنها را جذب می کند، کیفیت عالی آن؛ رابطه ایجاد شده را در بلند مدت حفظ می نماید و در طی زمان زمینه اي را براي فروش سایر خدمات فراهم می سازد. 2) برقراری رابطه باب طبع مشتریماهیت خدمت به گونه اي است که فرصتی را براي بسیاري از شرکت هاي خدماتی فراهم می آورد که بتوانند رابطه اي شخصی و سازگار با تک تک مشتریان خود برقرار کنند. شرکت هاي خدماتی می توانند با آگاهی از ویژگی ها، خصوصیات وانتظارات هر مشتري و جمع آوري این اطلاعات و به کارگیري آنها در رویارویی با مشتري، خدمات خود را منطبق و سازگار با موقعیت هاي مورد نظر مشتریان عرضه نمایند. ایجاد روابط با طبع هر مشتري زمانی که توانایی کارکنان، خصوصا˝ در بخش فروش، با قابلیت هاي مبادله الکترونیکی داده همراه گردد بسیار چشمگیر است. 3) ارائه خدمات جنبی: ارائه خدمات جنبی یکی دیگر از استراتژي هاي بازاریابی رابطه‌مند است. خدمات جنبی شامل عرضه خدمات اضافی به همراه خدمت اصلی است، به گونه اي که آن را از سایر خدمات ارائه شده توسط رقبا متمایز سازد. مسئله مهم این است که خدمات جنبی باید از دید مشتري ارزشمند باشند. یکی از انواع خدمات جنبی که توسط شرکتهاي موفق به طور گسترده به کار گرفته شده و می شود، ایجاد باشگاهی براي مشتریان ارزنده و وفادار است. شرکت مشتریان اصلی خود را به باشگاهی که توسط خود او تأمین مالی می شود، دعوت کرده و خدمات ویژه اي به آنها عرضه می کند. این روش باعث افزایش پرستیژ مشتریان می شود و بستري را فراهم می سازد تا شرکت از طریق ابزارهاي پیشبرد فروش، کاتالوگها و غیره، ارتباط خود را با مشتري کلیدي حفظ کند.فهرست مطالب چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:2-1. مقدمه    2-2. کلیات RM    2-2-1. تاریخچه و تعاریف RM     2-2-2. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی رابطه‌مند    2-2-3. فلسفه بازاریابی رابطه‌مند    2-2-4. منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده    2-3. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مند    2-4. مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند    2-4-1. اعتماد    2-4-2. تعهد    2-4-3. ارتباطات    2-4-4. حل تعارض    2-4-5. شایستگی    2-5. مدل های بازاریابی رابطه‌مند    2-5-1. مدل شش گانه بازاریابی رابطه‌مند    2-5-2. مدل بازاریابی رابطه‌مند بیتی و همکاران    2-5-3. مدل مورگان و هانت    2-6. بانک ها و بازاریابی رابطه‌مند    2-6-1. بانک ها و فرآیند دو مرحله ای    2-6-2. فرآیند دو مرحله ای عرضه خدمات    2-7. ارز ش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-8. استراتژی ها برای کاربرد CLV     2-9. بکارگیری CLV در صنعت بانکداری    2-10. روش های متداول محاسبه CLV     2-11. مؤلفه های CLV     2-11-1. وفاداری    2-11-2. تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)    2-11-3. مراجعه مجدد (نیات رفتاری)    2-11-4. میزان استفاده از خدمات    2-12. پیشینه تحقیق    2-12-1. بازاریابی رابطه‌مند (RM)    2-12-2. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-12-3.  RM و CLV    منابعقسمتهایی از پیشینه پژوهش:آنابیلا و همکاران (2012) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، شایستگی، مدیریت تعارض، تعهد، ارتباطات، و جاذبه های مالی و اجتماعی و متغیر وفاداری مشتریان در بانک های کشور غنا پرداختند. متغیرهای تعدیل گر مدل آنها شامل تعهد مدیریت ارشد، تعهد کارمندان، و زیرساخت‎های IT می شد. نتایج آنها تائید رابطه شش مؤلفه فوق با وفاداری مشتریان بود.در ایران نیز رنجبریان و براری (1388) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض و شایستگی با رضایت مشتریان بانک سامان اقدام نمودند. نتایج تحقیقات آنها نشان داد که به ترتیب اولویت، شایستگی (0. 253)، ارتباطات (0. 204)، اعتماد (0. 136)، و مدیریت تعارض (0. 095) بر رضایت مشتری از خدمات بانک رابطه داشته، اما تعهد رابطه معناداری با رضایت آنها ندارد. توجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.

برچسب ها:
چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM چارچوب نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • پاورپوینت چند بیماری گیاهان و درختان

    پاورپوینت چند بیماری گیاهان و درختان برچسب ها: دانلود اپلیکیشن تشخیص بیماریهای گیاهانطوقه درخت کجاستبیماری قارچی تنه درختانانواع بیماری های گیاهیکتاب بیماری های گیاهیپاورپوینت بیماری شناسی گیاهیبیماری های گیاهان آپارتمانیبیماریهای درخت هلو رفتن به سایت اصلی پاورپوینت چند بیماری گیاهان…

  • پیشینه و مبانی نظری پرستاری بیماران همودیالیزی

    پیشینه و مبانی نظری پرستاری بیماران همودیالیزی دانلود پیشینه و مبانی نظری پرستاری بیماران همودیالیزی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرستاری بیماران همودیالیزی تعریف نارسایی مزمن کلیه : بیماری مزمن کلیه از طیفی…

  • پاورپوینت منابع معدنی (زیربنای تمدن و توسعه صنعتی)

    پاورپوینت منابع معدنی (زیربنای تمدن و توسعه صنعتی) دانلود پاورپوینت منابع معدنی (زیربنای تمدن و توسعه صنعتی) دسته بندي : مهندسی معدن جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت منابع معدنی ، زیربنای تمدن و توسعه صنعتی ، در…

  • پاورپوینت مایندفولنس

    پاورپوینت مایندفولنس دانلود پاورپوینت مایندفولنس دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با مایندفولنس ، در حجم 22 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: مایندفولنس یعنی توجه هدفمند (عمدی)، در زمان حال و…

  • بررسي نقش عوامل رشد فروش و شاخص بحران مالي در پيش بيني بازده سهام

    بررسي نقش عوامل رشد فروش و شاخص بحران مالي در پيش بيني بازده سهام برچسب ها: بررسي نقش عوامل رشد فروش و شاخص بحران مالي در پيش بيني بازده سهاممفاهیم ریسک و بازدههدف بازار سرمایهمدلهای پیش بینی ورشکستگینسبت سود به…

  • مبانی نظری کنترول عواطف

    مبانی نظری کنترول عواطف دانلود مبانی نظری کنترول عواطف دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل کنترل عواطف مفهوم عواطف و هیجانات عواطف از بزرگترین نعمت های الهی اند که در انسان به ودیت نهاده…

  • پاورپوینت مجتمع مسکونی باغ بهشت

    پاورپوینت مجتمع مسکونی باغ بهشت برچسب ها: دانلود پاورپوینت مجتمع مسکونی باغ بهشتمجتمع مسکونی باغ بهشتپاورپوینت بررسی و تحلیل مجتمع مسکونی باغ بهشتمجتمع مسکونیآشنایی با مجتمع مسکونی باغ بهشتپاورپوینت مجتمع مسکونی باغ بهشتمجتمع باغ بهشت تهرانمعماری مجتمع مسکونی باغ بهشت…

  • پاورپوینت هدایت کردن

    پاورپوینت هدایت کردن برچسب ها: معنی هدایت کننده در جدولهدایت در حل جدولهدایت شده در حل جدولعموی عرب در جدولوالایی در جدولترازو در جدولپذیرش مسئولیت در جدولبسیار بخشنده در حل جدول رفتن به سایت اصلی پاورپوینت هدایت کردن دسته بندي…

  • پیشینه تحقیق و ادبیات نظری بازار مالی ، دارایی و فرآيند عرضه اوراق بهادار

    پیشینه تحقیق و ادبیات نظری بازار مالی ، دارایی و فرآيند عرضه اوراق بهادار دانلود پیشینه تحقیق و ادبیات نظری بازار مالی ، دارایی و فرآيند عرضه اوراق بهادار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • بررسی رابطه بین سبک های هویت و هوش هیجانی با رضایت شغلی در بین کارکنان

    بررسی رابطه بین سبک های هویت و هوش هیجانی با رضایت شغلی در بین کارکنان برچسب ها: پایان نامه سبک های هویتپایان نامه هوش هیجانیپایان نامه رضایت شغلیبررسی رابطه بین سبک های هویت و هوش هیجانی با رضایت شغلی در…

  • ادبیات نظری تحقیق انحراف جنسی (فصل دوم )

    ادبیات نظری انحراف جنسی,تحقیق انحراف جنسی,چارچوب نظری انحراف جنسی,فصل دوم پایان نامه انحراف جنسی,مبانی نظری انحراف جنسی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق انحراف جنسی (فصل دوم ) از سایت دانلود فایل دانلود ادبیات نظری تحقیق انحراف جنسی (فصل دوم…

  • بررسی ویژگی های فردی بیمه گر در تمایل به خرید بیمه گذاران بیمه بدنه از دیدگاه بیمه گران

    بررسی ویژگی های فردی بیمه گر در تمایل به خرید بیمه گذاران بیمه بدنه از دیدگاه بیمه گران برچسب ها: بیمه گر بیمه گذار ویژگی های فردیپایان نامه بررسی ویژگی های فردی بیمه گر در تمایل به خرید بیمه گذاران…

  • پیشینه و مبانی نظری مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری

    پیشینه و مبانی نظری مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری دانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه ...................................................................................................................................... 22 تعاریف :…

  • مبانی نظری تفکر خلاق،بازی،خلاقیت کودکان

    مبانی نظری تفکر خلاق،بازی،خلاقیت کودکان دانلود مبانی نظری تفکر خلاق،بازی،خلاقیت کودکان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری تفکر خلاق ، بازی ، خلاقیت کودکان تفکر خلاق 7 دیدگاه گانيه نسبت به آفرینندگی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفهوم سرمایه فکری و انواع آن (فصل دوم )

    ادبیات نظری مفهوم سرمایه فکری و انواع آن,پیشینه تحقیق مفهوم سرمایه فکری و انواع آن,چارچوب نظری مفهوم سرمایه فکری و انواع آن,فصل دوم پایان نامه مفهوم سرمایه فکری و انواع آن,مبانی نظری انواع سرمایه فکری,مبانی نظری مفهوم سرمایه فکری و…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع برآورد نيروي انساني براساس نگرش سيستمي

    دانلود پاورپوینت با موضوع برآورد نيروي انساني براساس نگرش سيستمي برچسب ها: فرمول محاسبه نیروی انسانیبرآورد نیروی انسانی اداریروشهای محاسبه تعداد نیروی انسانیﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺍﺗﺎﻕ ﻋﻤﻞبرآورد نیروی انسانی به روش کالیفرنیااستاندارد نیروی انسانی پرستاریاستانداردهای نیروی انسانی بیمارستانهاچینش نیروی انسانی…

  • تحقیق و سوابق پژوهشی سنجش و عملکرد مدیریت دانش در دانشگاه ها

    تحقیق و سوابق پژوهشی سنجش و عملکرد مدیریت دانش در دانشگاه ها برچسب ها: مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی سنجش و عملکرد مدیریت دانشدانلود مباني نظري طبقه بندی انواع دانشمباني نظري ابزارهای سنجش مدیریت دانشپيشينه تحقيق فرآیند های مدیریت…

  • پاورپوینت آشنایی با برنامه ریزی کالبدی با عنوان حمل و نقل شهری

    پاورپوینت آشنایی با برنامه ریزی کالبدی با عنوان حمل و نقل شهری دانلود پاورپوینت آشنایی با برنامه ریزی کالبدی با عنوان حمل و نقل شهری دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با برنامه…

  • طرح توجیهی کشت و پرورش قارچ های خوراکی

    دانلود رایگان تولید و بسته بندی قارچ,دانلود رایگان طرح توجیهی پرورش قارچ,طرح توجیهی پرورش قارچ 94,طرح توجیهی تکنولوژی پرورش قارچ,طرح توجیهی قارچ خوراکی و صدفی,طرح کارآفرینی رایگان,طرح کسب و کار پرورش قارچ خوراكي,کارافرینی پرورش قارچ دکمه ای دانلود فایل اصلی…

  • ادبیات نظری تحقیق حمایت کیفری ماهوی از زنان قربانی خشونت، قاچاق زنان

    ادبیات نظری تحقیق حمایت کیفری ماهوی از زنان قربانی خشونت، قاچاق زنان دانلود ادبیات نظری تحقیق حمایت کیفری ماهوی از زنان قربانی خشونت، قاچاق زنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل حمایت کیفری ماهوی…

  • پاورپوینت راهبرد توسعه شهر CDS

    پاورپوینت راهبرد توسعه شهر CDS دانلود پاورپوینت راهبرد توسعه شهر CDS دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت بررسی راهبردهای توسعه شهر( CDS)به منظور بهبود آینده شهر، در حجم 52 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از…

  • طرح کسب و کار احداث مرکز خدمات بالینی در منزل به صورت شبانه روزی

    تجهیز مرکز خدمات بالینی,طرح توجیهی تجهیز بهداشت,طرح توجیهی تجهیز مرکز خدمات بالینی,طرح توجیهی خدم,طرح توجیهی و کارآفرینی تجهیز مرکز خدمات بالینی در منزل,طرح کارافرینی احداث بیمارستان,طرح کسب و کار بهداشت خانگی,کارآفرینی تجهیز مرکز خدمات بالینی دانلود فایل اصلی طرح کسب…

  • پاورپوینت تاریخ و تاریخ نگاری

    پاورپوینت تاریخ و تاریخ نگاری دانلود پاورپوینت تاریخ و تاریخ نگاری دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت تاریخ و تاریخ نگاری(تاریخ شناسی؛کاوش در گذشته) ، در حجم 43 اسلاید قابل ویرایش. بخشی…

  • دانلود مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و دیدگاه های رفتار شهروندی سازمانی

    دانلود مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و دیدگاه های رفتار شهروندی سازمانی دانلود دانلود مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و دیدگاه های رفتار شهروندی سازمانی دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 3…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سازگاری روانشناختی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری سازگاری روانشناختی,پیشینه پژوهش سازگاری روانشناختی,پیشینه تحقیق سازگاری روانشناختی,چارچوب نظری سازگاری روانشناختی,فصل دوم پایان نامه سازگاری روانشناختی,مبانی نظری سازگاری روانشناختی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سازگاری روانشناختی (فصل دوم پایان نامه) از سایت دانلود فایل دانلود…

  • دانلود مقاله نانو عایق VIPتحلیل و بررسی و مقایسه با عایق های معمولی

    VIPتحلیل,بررسی,دانلود,عایق,معمولی,مقاله,مقایسه,نانو,های دانلود فایل اصلی دانلود مقاله نانو عایق VIPتحلیل و بررسی و مقایسه با عایق های معمولی از سایت دانلود فایل چکیده با توجه به مقایسه وضعیت انرژی ایران در سال ۱۳۹۱ با ارقام مشابه در سال ۱۳۸۴ نشان میدهد…

  • بررسی تاثیر سفارشی سازی خدمات بر رضایت، اعتماد و وفاداری

    بررسی تاثیر سفارشی سازی خدمات بر رضایت، اعتماد و وفاداری برچسب ها: سفارشی سازی خدمات وفاداری مشتریان رضایت مشتریان کیفیت خدماتپایان نامه بررسی تاثیر سفارشی سازی خدمات بر رضایت اعتماد و وفاداریپروژه بررسی تاثیر سفارشی سازی خدمات بر رضایت اعتماد…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش مفهوم شخصیت و خلاقیت(فصل 2)

    پيشينه پژوهش مفهوم خلاقیت,پيشينه تحقيق خلاقیت و شخصیت,پيشينه نظري مفهوم شخصیت,چارچوب نظري خلاقیت فردی,دانلود مباني نظري ابعاد شخصیت,فصل دوم پايان نامه ارشد خلاقیت,مباني نظري خلاقیت سازمانی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)شخصیت و تیپ شخصیتی,نگین دانلود فایل اصلی ادبیات نظری…

  • پیشینه و مبانی نظری خصوصي سازي و ارزش افزوده اقتصادي

    پیشینه و مبانی نظری خصوصي سازي و ارزش افزوده اقتصادي دانلود پیشینه و مبانی نظری خصوصي سازي و ارزش افزوده اقتصادي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق خصوصي سازي و…

  • بررسی ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت های بیمه با استفاده از تئوری خاکستری و کانو فازی

    بررسی ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت های بیمه با استفاده از تئوری خاکستری و کانو فازی برچسب ها: صنعت بیمه تئوری خاکستری مدل کانو کانو فازیپایان نامه بررسی ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت های بیمه با…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق بودجه‌بندي عملياتي

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق بودجه‌بندي عملياتي دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق بودجه‌بندي عملياتي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه فصل دوم اختصاص به پيشينه تحقيق و جنبه…

  • پاورپوینت با موضوع فناوری اطلاعات

    پاورپوینت با موضوع فناوری اطلاعات دانلود پاورپوینت با موضوع فناوری اطلاعات دسته بندي : فناوری اطلاعات جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت با موضوع فناوری اطلاعات،در حجم 27 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: شاید برخی از شما…

  • مبانی نظری وپیشینه فناوری اطلاعات وسبک رهبری تحول گرا و تعامل گرا

    مبانی نظری وپیشینه فناوری اطلاعات وسبک رهبری تحول گرا و تعامل گرا دانلود مبانی نظری وپیشینه فناوری اطلاعات وسبک رهبری تحول گرا و تعامل گرا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فناوری اطلاعات .....................................................................................................…

  • فایل اتوکد نقشه های فاز1و2و3و4 شهر پردیس،در حجم5فایل اتوکد

    فایل اتوکد نقشه های فاز1و2و3و4 شهر پردیس،در حجم5فایل اتوکد برچسب ها: دانلود نقشه های شهر پردیسنقشه های اتوکد فاز1و2و3و4 شهر پردیسنقشه های اتوکدی شهر پردیسنقشه فازهای شهر پردیسفایل اتوکد نقشه های فاز1و2و3و4 شهر پردیسنقشه های شهر پردیسشهر پردیسنقشه اتوکد فازهای…

  • گستره نظری و مبانی نظری تعاریف و مفاهیم سبک های اسناد (فصل دوم)

    گستره نظری و مبانی نظری تعاریف و مفاهیم سبک های اسناد (فصل دوم) برچسب ها: گستره نظری و مبانی نظری تعاریف و مفاهیم سبک های اسنادیشکل گیری سبک اسنادنظریه های اسنادیسوگیری های اسناداسنادهای اصلیابعاد اسناداسناد و جنسیتاسناد و پیشرفت تحصیلی…