چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)

پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند,پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند,چارچوب نظري,چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM,مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) در 56 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهفرآیند توسعه و حفظ رابطه با مشتری موکول به تعدادی از عوامل کلیدی است. ایجاد و حفظ روابط بلند مدت بانک با مشتری بالقوه مستلزم اینست که بتواند به تعهدات و وعده های بانک در تامین نیازهایش در طی زمان اعتماد پیدا کند. رضایت پایدار و مستمر مشتری تا حد زیادی به کیفیت کلی خدمات بانک و شایستگی و صلاحیت، کارایی و کار راه اندازی و خوی یاری کارکنان در معاملات و کسب اطلاعات بستگی دارد. افزون بر این، اگر مشتری در هر جنبه ای از روابط خود با موسسه مالی احساس نارضایتی و شکایت- نوشتاری یا شفاهی- کند، توانایی بانک در رفع شکایت و تامین مجدد رضایت مشتری و جلوگیری از ترک وی بسیار حائز اهمیت است. از این رو، چند عامل کلیدی که نقش تعیین کننده ای در موفقیت کامل یک رابطه ایفا می کنند عبارت است از: درک ماهیت و نقش اعتماد، کیفیت خدمات، نقش کارکنان و مدیریت شکایات، حفظ و تقویت روابط خویش با آن بانک امور بانکی خود را بیشتر متمرکز در آن بانک می کنند و تبلیغات دهان به دهان مثبت به راه خواهند انداخت.  تاریخچه و تعاریف RMاز اوايل سال 1980، بسياري از شرکتها به برقراري تعاملات پايدار با تامين کنندگان و ساير ذي‌نفعان خود رو آوردند و پس از آن در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند براي اولين بار مطرح شد (Wang,2004). در واقع سه عامل باعث ايجاد و افزايش محبوبيت بازاريابي رابطه‌مند در اواخر سال 1980و اوايل سال1981 ميلادي شدند. اولين دليل، بحران انرژي در اواخر سال 1970 بود که موجب بروز تورم بي‎سابقه در قيمت مواد اوليه توليدي شد و بسياري از شرکتهاي آمريکايي فعال در زمينه صنايع الکترونيک، فولاد، آلومينيوم، مواد شيميايي و منسوجات تحت فشار رقباي خارجي از ميدان خارج شدند. بنابراين نگهداري مشتريان و برقراري روابط بلند مدت با آنان مورد توجه قرار گرفت (Sheth,1998). در همان زمان بازاريابي خدمات به عنوان شاخه اي جديد در علم بازاريابي شهرت و محبوبيت يافته بود. لنارد بري که نخستين پژوهشگر در زمينه بازاريابي خدمات بود در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند را ابداع کرد (sheth,2002). از آنجا که ارائه خدمات مستلزم برقراري رابطه مستقيم با دريافت کنندگان خدمت بود، محققان توانستند که وفاداري مشتريان را حين برقراري تعاملات پايدار با آنان مورد تحليل قرار دهند. نهايتا با مطرح شدن مباحث TQM (مديريت کيفيت فراگير) در سال1980، توليد کنندگان به دنبال کاهش تعداد تامين کنندگان ودر نتيجه دريافت مواد اوليه مورد نياز با کيفيت بالاتر و هزينه کم تر بر آمدند که اين امر مستلزم برقراري تعاملات نسبتا پايدار با تامين کنندگان بود. پس از موفقيت ژاپني ها در توسعه روابط با تامين کنندگان بويژه در صنعت خودرو. اين الگو مورد استفاده شرکتهاي آمريکايي نيز قرار گرفت (Sheth,2002). همان گونه که ذکر شد، مفهوم RM برای نخستین بار از سوی بری  در سال 1983 در زمینه سازمان های خدماتی ارائه شد و به عنوان استراتژی جذب، حفظ و ارتقای روابط با مشتریان تعریف شده است. اما اساس و پایه این شاخه از بازاریابی که رابطه تنگاتنگی با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقیقات مربوط به روابط بین خریدار و فروشنده در کسب و کارهای متوسط و نسبتا˝ بزرگ بیرون آمد. RM  به ایجاد روابط بلند مدت و متقابل با افراد و سازمان ها و گروه های ذینفع اشاره می کند و اساس آن برقراری ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ و نگهداری آنهاست. در بین گروه های ذینفع، مشتری مهم ترین بوده و بازاریابی رابطه‌مند مشتری را به دیده یک دارایی می نگرد که مستهلک نمی شود و اگرچه در ترازنامه شرکت ها جایی ندارد اما در حقیقت از همه آن اقلام مهم تر است. بازاریابی رابطه‌مند، صرفا˝ به دنبال این نیست که خدمات را در مکان، زمان و قیمت مورد تقاضای بازار هدف، در اختیارش قرار دهد، بلکه می خواهد چنان روابطی با بازار هدف ایجاد کند که مجددا˝ در آینده از او خرید و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند. بازاریابی رابطه‌مند به دنبال آن است که مشتریان بیشتری را حفظ کرده و مشتریان کمتری را از دست بدهد. همچنین تعاریف ارائه شده در خصوص این مفهوم بسیار زیاد و مشابه یکدیگرند که در ادامه به برخی از آنها ارائه شده است:گرونروز  (1994) در تعریفی جامع از RM آن را به عنوان فرآیند شناسایی، ایجاد، نگهداری، تقویت، و در صورت لزوم خاتمه دادن به رابطه با مشتریان و دیگر ذی نفعان رابطه در یک سود دوجانبه تعریف کرد، بطوری که اهداف همه ی گروه ها در این رابطه تامین شود. کاتلر و همکاران  (1999) نیز بازاریابی رابطه‎مند را به مفهوم ایجاد، حفظ و ارتقای روابط مستحکم با مشتریان و دیگر ذی نفعان تعریف کردند. آنان معتقدند که بازاریابی بطور فزاینده ای در حال دور شدن از معاملات فردی و حرکت به سمت ساخت رابطه با مشتریان و شبکه های بازاریابی است. آنها اظهار نمودند که بازاریابی رابطه‌مند رویکردی بلند مدت دارد که هدف اصلی آن ارائه ارزش در بلند مدت به مشتری است و معیار موفقیت نیز رضایت بلند مدت مشتری می باشد.  چند تعریف دیگر از بازاریابی رابطه‌مند شامل اینکه: بازاريابي رابطه‌مند، نگهداري مشتريان و توسعه روابط و جذاب تر کردن هر چه بيشتر اين رابطه با مشتريان است (Fontenot and Hyman,2004). بازاريابي رابطه‌مند فهم ومديريت ارتباطات مشتريان و تامين کنندگان مي‌باشد (Shell by and et al,2006). در مجموع، بازاریابی رابطه‌مند، هم استراتژي هاي دفاعی و هم تهاجمی را در بر میگیرد. بازاریابی تهاجمی به جذب مشتریان جدیدي می پردازد که شامل جذب مشتریان بالقوه یا ترغیب و جذب مشتریان رقیب می‎شود. در مقابل بازاریابی تدافعی به دفاع از سهم بازار و حفاظت از مشتریان ارزنده می پردازد. به عبارت دیگر، استراتژي هاي دفاعی در تلاش اند تا مشتریان کنونی را حفظ و کسب وکار بیشتري را با آنها ترتیب دهند. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مندپنج استراتژي که در طراحی برنامه بازاریابی رابطه‌مند مورد توجه قرار میگیرد؛ به شرح زیر می باشد. این استراتژيها مستقل از یکدیگر نیستند، می توانند به طور ترکیبی یا جداگانه مورد استفاده قرارگیرند:1) تعیین خدمات اصلی یکی از استراتژي هاي کلیدي و حیاتی بازاریابی رابطه‌مند، طراحی و ایجاد یک خدمت اصلی به گونه اي است که بتوان بر اساس آن با مشتري ایجاد رابطه کرد. یک خدمت اصلی ایده آل، به واسطه خصوصیات منحصر به فرد در جهت تأمین نیاز مشتریان آنها را جذب می کند، کیفیت عالی آن؛ رابطه ایجاد شده را در بلند مدت حفظ می نماید و در طی زمان زمینه اي را براي فروش سایر خدمات فراهم می سازد. 2) برقراری رابطه باب طبع مشتریماهیت خدمت به گونه اي است که فرصتی را براي بسیاري از شرکت هاي خدماتی فراهم می آورد که بتوانند رابطه اي شخصی و سازگار با تک تک مشتریان خود برقرار کنند. شرکت هاي خدماتی می توانند با آگاهی از ویژگی ها، خصوصیات وانتظارات هر مشتري و جمع آوري این اطلاعات و به کارگیري آنها در رویارویی با مشتري، خدمات خود را منطبق و سازگار با موقعیت هاي مورد نظر مشتریان عرضه نمایند. ایجاد روابط با طبع هر مشتري زمانی که توانایی کارکنان، خصوصا˝ در بخش فروش، با قابلیت هاي مبادله الکترونیکی داده همراه گردد بسیار چشمگیر است. 3) ارائه خدمات جنبی: ارائه خدمات جنبی یکی دیگر از استراتژي هاي بازاریابی رابطه‌مند است. خدمات جنبی شامل عرضه خدمات اضافی به همراه خدمت اصلی است، به گونه اي که آن را از سایر خدمات ارائه شده توسط رقبا متمایز سازد. مسئله مهم این است که خدمات جنبی باید از دید مشتري ارزشمند باشند. یکی از انواع خدمات جنبی که توسط شرکتهاي موفق به طور گسترده به کار گرفته شده و می شود، ایجاد باشگاهی براي مشتریان ارزنده و وفادار است. شرکت مشتریان اصلی خود را به باشگاهی که توسط خود او تأمین مالی می شود، دعوت کرده و خدمات ویژه اي به آنها عرضه می کند. این روش باعث افزایش پرستیژ مشتریان می شود و بستري را فراهم می سازد تا شرکت از طریق ابزارهاي پیشبرد فروش، کاتالوگها و غیره، ارتباط خود را با مشتري کلیدي حفظ کند.فهرست مطالب چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:2-1. مقدمه    2-2. کلیات RM    2-2-1. تاریخچه و تعاریف RM     2-2-2. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی رابطه‌مند    2-2-3. فلسفه بازاریابی رابطه‌مند    2-2-4. منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده    2-3. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مند    2-4. مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند    2-4-1. اعتماد    2-4-2. تعهد    2-4-3. ارتباطات    2-4-4. حل تعارض    2-4-5. شایستگی    2-5. مدل های بازاریابی رابطه‌مند    2-5-1. مدل شش گانه بازاریابی رابطه‌مند    2-5-2. مدل بازاریابی رابطه‌مند بیتی و همکاران    2-5-3. مدل مورگان و هانت    2-6. بانک ها و بازاریابی رابطه‌مند    2-6-1. بانک ها و فرآیند دو مرحله ای    2-6-2. فرآیند دو مرحله ای عرضه خدمات    2-7. ارز ش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-8. استراتژی ها برای کاربرد CLV     2-9. بکارگیری CLV در صنعت بانکداری    2-10. روش های متداول محاسبه CLV     2-11. مؤلفه های CLV     2-11-1. وفاداری    2-11-2. تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)    2-11-3. مراجعه مجدد (نیات رفتاری)    2-11-4. میزان استفاده از خدمات    2-12. پیشینه تحقیق    2-12-1. بازاریابی رابطه‌مند (RM)    2-12-2. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-12-3.  RM و CLV    منابعقسمتهایی از پیشینه پژوهش:آنابیلا و همکاران (2012) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، شایستگی، مدیریت تعارض، تعهد، ارتباطات، و جاذبه های مالی و اجتماعی و متغیر وفاداری مشتریان در بانک های کشور غنا پرداختند. متغیرهای تعدیل گر مدل آنها شامل تعهد مدیریت ارشد، تعهد کارمندان، و زیرساخت‎های IT می شد. نتایج آنها تائید رابطه شش مؤلفه فوق با وفاداری مشتریان بود.در ایران نیز رنجبریان و براری (1388) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض و شایستگی با رضایت مشتریان بانک سامان اقدام نمودند. نتایج تحقیقات آنها نشان داد که به ترتیب اولویت، شایستگی (0. 253)، ارتباطات (0. 204)، اعتماد (0. 136)، و مدیریت تعارض (0. 095) بر رضایت مشتری از خدمات بانک رابطه داشته، اما تعهد رابطه معناداری با رضایت آنها ندارد. توجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.

برچسب ها:
چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM چارچوب نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق چرخه سيستم مديريت دانش

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق چرخه سيستم مديريت دانش دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق چرخه سيستم مديريت دانش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1مقدمه ................................................................................................................................ 13 2 - 2 مديريت…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق تعارض والد - فرزند

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق تعارض والد - فرزند دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق تعارض والد - فرزند دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تعارض والد - فرزند نوجوانی اهمیت رابطه‌ی والد و نوجوان تعریف…

  • مطالعه رابطه گرایش به اعتیاد با زندگی نامه و نوع ارتباط با والدین در چرخه رشد جوانان 20 تا 40 سال

    مطالعه رابطه گرایش به اعتیاد با زندگی نامه و نوع ارتباط با والدین در چرخه رشد جوانان 20 تا 40 سال برچسب ها: اعتیاداعتیاد جوانانمطالعه رابطه گرایش به اعتیاد با زندگی نامه و نوع ارتباط با والدین در چرخه رشد…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ابعاد و مدل های تعهد سازماني (فصل دوم پایان نامه)

    پیشینه پژوهش تعهد سازماني,پیشینه تحقیق مدل های تعهد سازماني,چارچوب نظری ابعاد و مدل های تعهد سازماني,فصل دوم پایان نامه ابعاد و مدل های تعهد سازماني,مبانی نظری ابعاد و مدل های تعهد سازماني دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و مفاهیم استاندارد ایزو (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش ایزو مخفف چیست,پيشينه تحقيق تعریف ایزو,پيشينه نظ,چارچوب نظري لیست استانداردهای ایزو,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و مفاهیم برند و برندسازی و محبوبیت برند (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد ایزو چیست pdf,مباني نظري استاندارد ایزو 9001…

  • ادبیات نظری تحقیق حسابداری مسئولیت های اجتماعی، حسابداری محیط زیست، حسابداری سبز

    ادبیات نظری تحقیق حسابداری مسئولیت های اجتماعی، حسابداری محیط زیست، حسابداری سبز دانلود ادبیات نظری تحقیق حسابداری مسئولیت های اجتماعی، حسابداری محیط زیست، حسابداری سبز دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرمایه فکری در تصمیمات سرمایه گذاری (فصل 2)

    انواع سرمایه فکری,پاورپوینت سرمایه فکری,تاثیر سرمایه فکری بر تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاران,دانلود مباني نظري ابعاد سرمایه فکری,مباني نظري ابزارهای سرمایه ی فکری,مباني نظري حسابداري تاریخچه سرمایه فکری,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)سرمایه فکری دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش…

  • پاورپوینت مقایسه شهرسازی مدرن وپست مدرن

    پاورپوینت مقایسه شهرسازی مدرن وپست مدرن برچسب ها: دانلود پاورپوینت مقایسه شهرسازی مدرن وپست مدرنمقایسه شهرسازی مدرن وپست مدرنپاورپوینت شهرسازی مدرنپاورپوینت شهرسازی مدرن وپست مدرنپاورپوینت پست مدرنویژگیهای شهرسازی مدرنیستیپاورپوینت ویژگیهای شهرسازی مدرنیستیپاورپوینت پست مدرنیسم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مقایسه…

  • مبانی نظری تحقیق بهداشت روانی و سلامت روانی

    ادبیات نظری بهداشت روانی و سلامت روانی,پیشینه نظری بهداشت روانی و سلامت روانی,چارچوب نظری بهداشت روانی و سلامت روانی,فصل دوم پایان نامه بهداشت روانی و سلامت روانی,مبانی نظری تحقیق بهداشت روانی و سلامت روانی دانلود فایل اصلی مبانی نظری تحقیق…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق بی‌ثباتی ازدواج (فصل دوم)

    پيشينه تحقيق تأثیر ماهواره در بی‌ثباتی ازدواج,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق بی‌ثباتی ازدواج (فصل دوم),سوابق تحقیق بی‌ثباتی ازدواج (فصل دوم),مباني نظري بی‌ثباتی ازدواج,مبانی نظری و پیشینه,مقاله ارزیابی سطح تعارضات زناشویی و بی‌ثباتی ازدواج دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و…

  • پاورپوینت نور چشم و Optometry

    پاورپوینت نور چشم و Optometry برچسب ها: نور چشم و Optometryديدگاههاي مختلف درباره نورطيف امواج الکترومغناطيسيبازتاب داخليکانونهاي ديوپتر کرويرابطه عدسي سازهاترکيب عدسيهاي استوانه ايعدسيها رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نور چشم و Optometry دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت…

  • پاورپوینت جلب حمايت همه جانبه در سلامت

    پاورپوینت جلب حمايت همه جانبه در سلامت برچسب ها: جلب حمايت همه جانبه در سلامتچرا جلب حمايت همه جانبهفرآيند جلب حمايت همه جانبهعناصر اساسی در جلب حمایت همه جانبه سلامتسلامت روان بیماریبهداشت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت جلب حمايت همه…

  • بررسی رابطه بین اثربخشی ارتباطات سازمانی و منابع قدرت مدیران،

    ارتباطات سازمانی,منابع قدرت دانلود فایل اصلی بررسی رابطه بین اثربخشی ارتباطات سازمانی و منابع قدرت مدیران، از سایت دانلود فایل بررسی رابطه بین اثربخشی ارتباطات سازمانی و منابع قدرت مدیران در حجم 125 صفحه و در قالب word و قابل…

  • پرسشنامه اضطراب انتظار

    پرسشنامه اضطراب انتظار دانلود پرسشنامه اضطراب انتظار دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه اضطراب انتظار معرفی این پرسشنامه توسط صفارینیا و توکلی ( 1389 ) و براساس پرسشنامه اضطراب حالت - صفت اشپیلبرگر ( STAI…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهزیستی ذهنی (فصل 2)

    ادبیات نظری تعریف بهزیستی ذهنی,پیشینه تحقیق مقاله بهزیستی ذهنی,دانلود پرسشنامه بهزیستی ذهنی,دانلود مباني نظري بهزیستی ذهنی چیست,فصل دوم پايان نامه ارشد کیفیت ز,مباني نظري ﺑﻬﺰﻳﺴﺘﻲ ذﻫﻨﻲ در داﻧﺸﺠﻮﻳﺎن,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) بهزیستی ذهنی دانلود فایل اصلی مبانی…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش سلامت روانی(فصل دوم)

    ادبيات نظري سلامت روانی,پيشينه تحقيق سلامت روان,چارچوب ادبيات نظري و پيشينه تحقيق سلامت روانی,چارچوب نظري سلامت روانی,دانلود مباني نظري سلامت روانی,فصل دوم سلامت روانی,مباني نظري پايان نامه سلامت روانی,مباني نظري و پيشينه پژوهش سلامت روانی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید روش تهيه لواشک از خرما

    پروژه کارآفرینی تولید لواشک خرما,تولید لواشک از خرما,تولید لواشک خرما,طرح توجیهی تولید لواشک خرما,طرح تولید لواشک خرما,طرح کارافرینی لواشک صنعتی,طرح کسب و کار روش تولید لواشک خرما,طرز تهیه لواشک خرما,لواشک خرما دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی تولید روش…

  • پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی

    پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی دانلود پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سرمایه اجتماعی 2 - 2 - 1 - مقدمه 2 - 2 - 2 - مفهوم و تعریف سرمایه…

  • پاورپوینت شناخت فضاها و عملكردها و روابط آنها

    پاورپوینت شناخت فضاها و عملكردها و روابط آنها برچسب ها: شناخت فضاها و عملكردها و روابط آنها مفهوم درون عرصه های موجود در خانه های مسکونی تقسیم بندی فضاهای خانه ویژگی و عملکرد فضاها و مبلمان موجود دیاگرام ها رفتن…

  • پیشنه و ادبیات نظری تعاریف هوش هیجانی و مدل های آن

    پیشنه و ادبیات نظری تعاریف هوش هیجانی و مدل های آن دانلود پیشنه و ادبیات نظری تعاریف هوش هیجانی و مدل های آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری تاریخچه هوش هیجانی…

  • فایل پاورپوینت بررسی عوارض و عوامل مخل در بناهای تاریخی-کاروانسرای سعدالسلطنه و انواع مرمت این کاروا

    فایل پاورپوینت بررسی عوارض و عوامل مخل در بناهای تاریخی-کاروانسرای سعدالسلطنه و انواع مرمت این کاروا برچسب ها: دانلود پاورپوینت مرمت کاروانسرای سعدالسلطنهعوامل آسیب رسان و مخرب کاروانسرای سعدالسلطنهپاورپوینت معماریکاروانسرای سعدالسلطنهمرمت و بازسازی بنای تاریخیعوارض و عوامل مخل در کاروانسرای…

  • پیشینه و مبانی نظری اصل افشا و کفايت گزارشگري (افشا) و نسبت هاي مالي

    پیشینه و مبانی نظری اصل افشا و کفايت گزارشگري (افشا) و نسبت هاي مالي دانلود پیشینه و مبانی نظری اصل افشا و کفايت گزارشگري (افشا) و نسبت هاي مالي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • فایل پاورپوینت ETFEو کاربرد آن

    فایل پاورپوینت ETFEو کاربرد آن برچسب ها: دانلود پاورپوینت ETFEو کاربرد آنETFEو کاربرد آنکاربرد ETFE در سازه هاپاورپوینت آشنایی با مواد ETFEETFE چیست؟مزایا و معایب ETFEاستادیوم های ورزشیپاورپوینت ETFEو کاربرد آنسازه هایی که با ETFE ساخته شدندETFE رفتن به سایت…

  • ترجمه مقاله انگلیسی: کاربرد شبکه های اجتماعی و تکنولوژی وب معنایی در مهندسی نرم افزار

    Using social networking,الگو,ترجمه Using social networking and semantic web technology in software,دانلود ترجمه Using,دانلود رایگان اصل مقاله انگلیسی,دانلود مقاله کاربرد شبکه های اجتماعی,شبکه,شبکه های اجتماعی,کاربر شبکه های اجتماعی,مطالعه موردی,مهندسی نرم افزار,وب معنایی دانلود فایل اصلی ترجمه مقاله انگلیسی: کاربرد شبکه…

  • مبانی نظری و پیشینه هوش سازمانی و اثر بخشی سازمانی

    مبانی نظری و پیشینه هوش سازمانی و اثر بخشی سازمانی دانلود مبانی نظری و پیشینه هوش سازمانی و اثر بخشی سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - بخش اول :…

  • پیشینه و مبانی نظری مديريت دانش

    پیشینه و مبانی نظری مديريت دانش دانلود پیشینه و مبانی نظری مديريت دانش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل در عصرحاضر نیروی انسانی یکی از مهمترین شاخصهای پیشرفت و توسعه یافتگی جوامع بشمار می…

  • پاورپوینت عبارت جبری(فصل سوم ریاضی هفتم)

    پاورپوینت عبارت جبری(فصل سوم ریاضی هفتم) برچسب ها: پاورپوینت عبارت جبری(فصل سوم ریاضی هفتم) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت عبارت جبری(فصل سوم ریاضی هفتم) دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت عبارت جبری(فصل سوم ریاضی…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق بهروری واثربخشی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق بهروری واثربخشی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق بهروری واثربخشی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 مقدمه .............................................................................................................................................. 16 2 - 2 بهره ‌وري ....................................................................................................................................... 19 2 -…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق منظور از افسردگی و اضطراب (فصل دوم )

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق منظور از افسردگی و اضطراب (فصل دوم ) برچسب ها: ادبیات نظری منظور از افسردگی و اضطرابفصل دوم پایان نامه افسردگی و اضطرابپیشینه تحقیق افسردگی و اضطرابمبانی نظری افسردگی و اضطرابچارچوب نظری افسردگی و اضطرابفصل…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش بکارگیری فناوری اطلاعات(فصل 2)

    پيشينه نظري فناوری اطلاعات چیست,چارچوب نظري فناوری اطلاعات در سازمان ها,دانلود مباني نظري تعریف تکنولوژی اطلاعات,فصل دوم پايان نامه ارشد بکارگیری It در سازمان,مباني نظري فناوری اطلاعات وارتباطات,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) فناوری اطلاعات دانلود فایل اصلی مبانی…

  • پاورپوینت ارزش و شاخص های آن

    پاورپوینت ارزش و شاخص های آن برچسب ها: پاورپوینت ارزش و شاخص های آنارزش ها باورها نگرش ها و هنجارهاارزشطبقه بندی باورها طبقه بندی اسپرول شاخص ارزش فردارزش ها و هنجارهاارزش های غایی و ابزاری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • پاورپوینت کاروانسرای مادرشاه اصفهان

    پاورپوینت کاروانسرای مادرشاه اصفهان برچسب ها: دانلود پاورپوینت کاروانسرای مادرشاه اصفهانکاروانسرای مادرشاه اصفهانکاروانسرابررسی و تحلیل کاروانسرای مادرشاه اصفهانپاورپوینت کاروانسرای شاه عباسیکاروانسرای مادرشاهپاورپوینت کاروانسرای مادرشاه اصفهانکاروانسرای مادرشاه رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کاروانسرای مادرشاه اصفهان دسته بندي : معماری جزئیات و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسي ارتباط ميان ويژگيهاي شخصيتي مديران با بهره‌وري آنان

    بهره وری,ویژگیهای شخصیتی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسي ارتباط ميان ويژگيهاي شخصيتي مديران با بهره‌وري آنان از سایت دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسي ارتباط ميان ويژگيهاي شخصيتي مديران با بهره‌وري آنان در حجم…

  • پاورپوینت پارکت و سقف های کاذب

    پاورپوینت پارکت و سقف های کاذب برچسب ها: سقف کاذب pvcسقف کاذب گچیانواع سقف کاذب عکسسقف کاذب آکوستیکاجرای سقف کاذبفروش سقف کاذبسقف کاذب چیستسقف کاذب کناف رفتن به سایت اصلی پاورپوینت پارکت و سقف های کاذب دسته بندي : عمران…

  • بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

    بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری برچسب ها: ارزش ویژه برندوفاداری به برندکیفیت ادراک شدهآگاهی از برندپایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگریپروژه بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگریمبانی نظری…