چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)

پيشينه پژوهش هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند,چارچوب نظر,چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی,دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست,فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی,مباني نظري تعریف هوش بازاریابی
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)  در 32 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:بازاریابی  جوامع بشری ، خصوصا جهان امروز ، تامین تمامی نیازهای خود را مرهون دانش و مهارتهای  بازاریابی است. بازاریابی به عنوان یک علم مراحل تکامل خود را از دهه های نخست 1900 میلادی با الهام از مکتب اقتصادی آلمان طی نموده است، ولی آن قسمت از بازاریابی که صرفا کانون توجه خود را به شناخت نیازهای بشر اختصاص داده تقریبا از سال 1950 به بعد آغاز گردیده است. بازاریابی در ادبیات معاصر چیزی جز شناسایی نیازها و و خلق ایده های نو در جهت رهیافت به تامین آنها درزمان و مکان مناسب نیست. امروزه حیطه و برد بازاریابی بسیار وسیع و گسترده شده و در کلیه حوزه های صنعتی  ، خدماتی ، سیاسی ، سیاحتی و ….. به عنوان عاملی تعیین کننده به شمار می رود . ظهور علوم مختلف و کاربرد علم بازاریابی در آنها ، این رشته علمی را بسیار مهیج نموده ودر کانون توجه قرار داده است . طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، بازاریابی عبارتست از « فرآیند برنامه ریزی و اجرای یک مفهوم ، قیمت گذاری ،ترفیع و توزیع ایده ها ،کالاها و خدمات برای ایجاد مبادله در جهت برآورده کردن اهداف سازمانی و فردی ». (علیپور 1391 :12)هوش بازاریابی  آنچه در دهه های اخیر در دنیای کسب و کار بیش از پیش خودنمایی کرده است افزایش شدت رقابت میان شرکتها برای بقا در بازار و کسب سهم بازار بیشتر بوده است، بطوریکه این رقابت گاه به قیمت کنار رفتن تعدادی از رقبا از دور رقابت منجر می شود. توسعه بازارها از یکسو انگیزه های بیشتری را برای ورود به بازار کسب و کار برای شرکتها فراهم آورده است و از سوی دیگر بالا رفتن انتظارات مشتریان و افزایش تعداد رقبا موجب الزامات بالای باقی ماندن در این بازارهای شدیداً رقابتی شده است.در این بازارهای شدیداً رقابتی، کسب اطلاعات و دانش درباره عوامل بازار تبدیل به یک سلاح استراتژیک بسیار مهم برای شرکتها شده است. شرکتها همواره به دنبال دستیابی به اطلاعات اساسی در حوزه های مختلف از جمله بازار، مشتریان، رقبا و … می باشند تا بتوانند تصمیمات آگاهانه و بهتری با توجه به شرایط مختلف بازار بگیرند.  دراکر (1990) عنوان کرد که شروع قرن بیست و یکم، احتمالاً به عنوان مبداء عصر دانش در اذهان خواهد ماند. در این محیط‌های شدیداً رقابتی و پیچیده، دانش تبدیل به یک دارایی کلیدی و مزیت رقابتی برای بیشتر سازمانهای عملیاتی شده است.در نتیجه پیچیدگی و فشارهای رقابتی فزاینده در محیط کسب و کار امروزی، نیاز در حال رشدی به پایش محیطی کارا و موثر بوجود آمده است. هر چند که اکثر سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی بر داده های درونی سازمان متکی هستند، با این حال تحقیقات نشان داده اند که مدیران نیاز به اطلاعات بیرونی دارند که مبنای تصمیم گیری آنها خواهد بود. شرکتها برای اینکه بتوانند بهره گیری از فرصتها را افزایش دهند بایستی در ابتدا موقعیت رقابتی شان را ارزیابی نمایند. تنها در این حالت است که مدیریت قادر خواهد بود تصمیم بگیرد کجا و چگونه شرکت بایستی موقعیت یابی شود. مباحثی که در این زمینه مطرح می شود شامل ارزیابی عملکرد گذشته، قوتها و ضعفهای بازاریابی، شهرت در زمینه کیفیت و … می باشد.به گفته جاوارسکی و وی (1993) تمامی این موضوعات می‌توانند بوسیله برنامه ریزی استراتژیک و هوشمندی بازاریابی اداره شوند. اتور (1995) مفهوم هوشمندی بازاریابی را هم رده برنامه ریزی استراتژیک قرار داده  و عنوان می کند هوشمندی بازاریابی با گردآوری اطلاعاتی که قابل تبدیل شدن به هوشمندی عملیاتی می‌باشد و می‌تواند برای برنامه‌ریزی استراتژیک کوتاه‌مدت و بلندمدت مورد استفاده قرار گیرد، یک گام جلوتر از رقابت قرار   می گیرد. اگر شرکتی از سیستمهای هوشمندی بازاریابی استفاده کند، برون داد کار می تواند تصمیمات بازاریابی درست و دقیقی باشد که می تواند یکی از بهترین منابع مزیت رقابتی باشد. اهمیت نسبی برنامه ریزی و هوشمندی بازاریابی زمانی کاملاً مشخص می گردد که شرکت بخواهد با شرایط بازار پویا همراه و همسو گردد. هوشمندی بازاریابی با ارائه اطلاعاتی که موجبات تصمیم گیری صحیح را برای شرکتها فراهم می‌آورد، درون‌داد معناداری را به شرکتها ارائه می دهد و موجبات بهبود عملکرد شرکت را فراهم می آورد. هدف این مقاله ارائه یک چارچوب مفهومی برای بهبود عملکرد بازاریابی با بهره گیری از هوشمندی بازاریابی می باشد.هاستر (2005) هوشمندی بازاریابی را به عنوان توانایی درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط درونی و بیرونی مرتبط با مشتریان، رقبا، بازارها، صنعت و استفاده از دانش به دست آمده برای برنامه ریزی استراتژیک کوتاه مدت و بلندمدت در نظر می گیرد. این تعریف موجب تقویت این دیدگاه می شود که هوشمندی به دست آمده برای کمک به تصمیم گیریهای مرتبط با بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین کمک مستقیم هوشمندی بازاریابی در ادبیات به طور آشکاری آورده شده است. کاستانون (2004) عنوان می کند که هوشمندی بازاریابی عبارتست از تعدیل داده های درونی و بیرونی، تجزیه و تحلیل و مدلسازی مجدد آماری آنها که هدف نهایی آن بهبود پاسخ بازاریابی می باشد.  فیلیپ کاتلر  هوش بازاریابی را « اطلاعات هر روزه در مورد تغییرات در محیط بازاریابی  که به مدیران در آماده سازی و تطبیق برنامه های بازاریابی کمک میکند تعریف کرده است » (کاتلر، 2002 :234).و همچنین او در سال 2005 هوشمندی بازاریابی راچنین تعریف میکند  یک جریان مداوم از اطلاعات در باره فناوریهای جدید، بازارها ، مشتریان و محیط قانونی و اقتصادی که در موقعیت شرکت موثر است را فراهم میکند .آقای جافه  هوش بازاریابی را جمع آوری اطلاعات از محیط بیرون و مجموعه فعالیتهای درون شرکت میداند.  آقای دکتر فاریابی هوش بازاریابی  را یک توانایی در فرد یا سازمان میداند که به مدیران برای دستیابی به استراتژی ، برنامه ، هدف ویا حتی چشم انداز سازمان کمک شایانی میکند در واقع سیستم هوش بازاریابی مشخص میکند که چه نوع هوشی مورد نیاز است و آن را از محیط دریافت کرده و در اختیار سازمان قرار میدهد . هدف هوش بازاریابی مواجه کردن مدیران با واقعیات ،اطلاعات و بینشی است که در تصمیم گیریهای کسب وکار کمک میکند  با اجرای هوش بازاریابی ابزاری مناسب برای مدیریت به وجود می آید تا با مجموعه ای از فعالیتها بتوانند در بلند مدت با مشتریان و رقبای سازمان هوشمندانه تر برخورد کنند. (اسومار  ،1998 به نقل از فاریابی :79) یک سیستم  بازاریابی هوشمند  شامل افراد،تجهیزات و روشهای های جمع آوری، مرتب کردن ، تجزیه و تحلیل، ارزیابی و توزیع مناسب و به موقع  اطلاعات صحیح برای استفاده تصمیم گیرندگان بازاریابی در جهت  بهبود برنامه ریزی بازاریابی و پیاده سازی آن می باشد این سیستم از مدیران بازاریابی آغاز و به آنها ختم می شود این سیستم ابتدا از طریق تماس با مدیران نیازهای اطلاعاتی آنان را تامین می کند سپس این اطلاعات توسط منابع داخلی شرکت ، فعالیتهای اطلاع رسانی و فرآیند تحقیقات بازاریابی تهیه و آماده میشوند . از طریق تجزیه و تحلیل این اطلاعات تهیه شده قابل استفاده می شوند و بالاخره این سیستم در زمان مناسب و برای کمک به مدیران در امر برنامه ریزی ، اجرا و کنترل بازاریابی اطلاعات تهیه شده را در اختیار آنان قرار می دهد .یک سیستم  بازاریابی هوشمند سیستمی است که بین اطلاعات مورد نیاز مدیران از یک سو و اطلاعاتی که فراهم کردن آنها عملا ممکن است از سوی دیگر تعادل برقرار کند برای دستیابی به اطلاعات مورد نیاز مدیران ، یک شرکت کار را با مذاکره با آنان شروع میکند . البته مدیران به تمام اطلاعات در خواستی خود نیاز ندارند یا ممکن است تمام اطلاعاتی که نیاز دارند را درخواست نکنند . علاوه بر این ، واحد سیستم اطلاعات بازاریابی ممکن است همواره توانایی تهیه و ارائه کلیه اطلاعات مورد درخواست مدیران را نداشته باشد . بعضی از مدیران نیز بدون تامل در باره اطلاعات مورد نیاز واقعی خود ،خواهان کلیه اطلاعاتی هستند که توان دستیابی به آن را دارند . تکنولوژی اطلاعات جدید امکان فراهم کردن اطلاعات به میزانی به مراتب بیش از نیاز واقعی مدیران رافراهم کرده است ولی اطلاعات بیش از اندازه به همان مقدار مضر است که کمبود اطلاعات.مدیرانی هم هستند که از اطلاعات مورد نیاز خود غافل اند یا این که از نیازهای اطلاعاتی خود آگاهی لازم را ندارند واحد سیستم اطلاعات بازاریابی باید مراقب محیط بازاریابی باشد و اطلاعات مورد نیاز برای اتخاذ تصمیم گیریهای کلیدی را برای تصمیم گیرندگان فراهم سازد.اغلب به دلیل فقدان اطلاعات یا محدودیتهای سیستم اطلاعات بازاریابی برای شرکت امکان تهیه اطلاعات مورد نیاز وجود ندارد.  برای مثال ممکن است مدیر یک مارک کالایی، خواهان اطلاعاتی در زمینه چگونگی تغییر بودجه تبلیغاتی رقبا در ده سال  آینده و نحوه تاثیر آن بر سهم بازار در صنعت مربوطه باشد، اما اطلاعات در مورد بودجه برنامه ریزی شده احتمالا دور از دسترس است ، حتی اگر چنین اطلاعاتی نیز وجود می داشت شرکت چنان سیستم اطلاعات بازاریابی پیشرفته ای ندارد که بتواند تحولات ناشی از چنین تغییراتی را بر سهم بازار پیش بینی کند .بالاخره شرکت باید هزینه و فایده به دست آوردن هر قلم اطلاعات را باهم مقایسه کند، تعیین هزینه و فایده نیز چندان ساده نیست ، اطلاعات فی نفسه فاقد ارزش هستند ارزش اطلاعات به استفاده از آن بستگی دارد. علی رغم اینکه روشهای محاسبه فایده اطلاعات پیشرفت کرده اند اما تصمیم گیرندگان باید معمولا به قضاوتهای ذهنی خود متوسل شوند . (تارخ  ، 1390 : 123)   بازاریابی ھوشمند ظرفیت حضور در خط مقدم کمک رسانی به توسعه محیط کسب و کار از طریق تحقیقات  استراتژیک، تجزیه و تحلیل ریسک و سیاست، طبقه بندی ، ذخیره سازی، انتشار، گزارش وتبادل اطلاعات قابل اعتماد، به موقع، و عینی )ملموس( را دارا می باشد. بازاریابی ھوشمند اطلاعات بدست آمده از تجزیه و تحلیل مشتری و تجزیه و تحلیل صنعت و ھمچنین شرایط عمومی بازار را بھم پیوند داده و انسجام می بخشد (ابراهیمی، 1389: 90)بازاریابی ھوشمند به دنبال درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط داخلی و خارجی مربوط به مشتریان یک شرکت، رقبا، بازارھا و صنعت به منظور ارتقاء فرایند تصمیم گیری است. این امر نیاز به یکپارچه سازی ھوش رقابتی، تحقیقات بازاریابی، تجزیه و تحلیل بازار، کسب و کار و اطلاعات مربوط به تجزیه و تحلیل مالی دارد (ھاستر، ٢٠٠۵ : 23)قسمتهایی از پیشینه پژوهش:آقایان دکتر سید رضا جوادین دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و هاشم آقا زاده و محمد رحیم اسفیدانی دانشجویان دکترای مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران در سال 1389 در مقاله ای با عنوان استراتژی بازاریابی هوشمند ، بیان داشتند که سازمانها را برای خلق مزیت رقابتی پایدار ناچار به استفاده از استراتژی های بازاریابی هستندهر چند که وجود سایر استراتژی های وظیفه ای نیز لازم می باشد . بنا بر یک رویکرد ترکیبی یکپارچه سازمان ها می توانند استراتژی های بازاریابی خود را بر مبنای قابلیتها و توانمندی های داخلی و جایگاه خارجی ( محیط و بازار ) توسعه دهند .در راستای پایداری مزیت رقابتی ، استراتژی های بازاریابی دو نقش اساسی ایفا می کنند اول : تشویق مشتریان به بازگشت (دیدگاه بازارمحور) دوم : ایجاد شایستگی های متمایز از طریق دستیابی به چهار ویژگی ، ارزشمندی  ، کمیاب بودن  ، غیر قابل تقلید  و قابل سازماندهی  .___________________valuable  Rare  Not imitable  To be able to organizeتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

برچسب ها:
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست مباني نظري تعریف هوش بازاریابی پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند پيشينه پژوهش هوش بازاریابی فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی چارچوب نظر

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • دانلود مقاله فضایی برای ارتقاء کیفیت زندگی در شهر

    پروژه فضایی برای ارتقاء کیفیت زندگی در شهر,تحقیق فضایی برای ارتقاء کیفیت زندگی در شهر,تحقیق کیفیت زندگی,دانلود مقاله فضایی برای ارتقاء کیفیت زندگی در شهر,مقاله کیفیت زندگی شهری دانلود فایل اصلی دانلود مقاله فضایی برای ارتقاء کیفیت زندگی در شهر…

  • مبانی نظری پیشینه تحقیق نظام سرمایه داری ونظریات مربوط به آن (فصل دوم)

    مبانی نظری پیشینه تحقیق نظام سرمایه داری ونظریات مربوط به آن (فصل دوم) دانلود مبانی نظری پیشینه تحقیق نظام سرمایه داری ونظریات مربوط به آن (فصل دوم) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2…

  • مبانی نظری هزینه سرمایه و مدلهاي هزينه سرمايه

    مبانی نظری هزینه سرمایه و مدلهاي هزينه سرمايه دانلود مبانی نظری هزینه سرمایه و مدلهاي هزينه سرمايه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری هزینه سرمایه و مدلهاي هزينه سرمايه فصل دوم :…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق اختلال نقص توجه بیش فعالی (ADHD)

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق اختلال نقص توجه بیش فعالی (ADHD) دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق اختلال نقص توجه بیش فعالی (ADHD) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اختلال نقص توجه - بیش فعالی •…

  • پاورپوینت مرکز هنرهای نمایشی کره جنوبی

    بررسی و تحلیل مرکز هنرهای نمایشی,پاورپوینت تحلیل مرکز هنرهای نمایشی کره جنوبی,پاورپوینت مرکز هنرهای نمایشی,پاورپوینت مرکز هنرهای نمایشی کره جنوبی,دانلود پاورپوینت مرکز هنرهای نمایشی کره جنوبی,مرکز هنر کره جنوبی,مرکز هنرهای نمایشی کره جنوبی دانلود فایل اصلی پاورپوینت مرکز هنرهای نمایشی…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم وتعاریف ونظریات اخلاق (فصل 2)

    پيشينه پژوهش اخلاق اسلامی چیست,پيشينه پژوهش ت,پيشينه تحقيق مقاله اخلاق,پيشينه نظري اخلاق چیست,چارچوب نظري انواع اخلاق,دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم وتعاریف سبک‌های دل‌بستگی (فصل 2),فصل دوم پايان نامه تعریف اخلاق چیست؟,مباني نظري علم اخلاق دانلود فایل اصلی…

  • دانلود پکیج آموزش تصویری ساخت و راه اندازی تابلو روان LED (همراه با نرم افزار راه انداز)

    آموزش تصویری تابلو روان,آموزش ساخت تابلو LED,آموزش ساخت تابلو روان LED,آموزش عملی تابلو روان,تابلو LED,ساخت تابلو LED,ساخت تابلو روان,یادگیری ساخت تابلو LED,یادگیری ساخت تابلو روان دانلود فایل اصلی دانلود پکیج آموزش تصویری ساخت و راه اندازی تابلو روان LED (همراه…

  • دانلود پاورپوینت درس نهم دین و زندگی پیش دانشگاهی با موضوع برنامه‌ای برای فردا

    دانلود پاورپوینت درس نهم دین و زندگی پیش دانشگاهی با موضوع برنامه‌ای برای فردا برچسب ها: درس دهم دین و زندگی پیش دانشگاهیخلاصه درس 10 دینی پیش دانشگاهیسوالات درس به درس دین و زندگی پیش دانشگاهیدرس 9 دینی پیش دانشگاهیدرس…

  • پاورپوینت مروری بر کنترلرهای فازی و کاربردهای آن در Robotics

    پاورپوینت مروری بر کنترلرهای فازی و کاربردهای آن در Robotics برچسب ها: پاورپوینت مروری بر کنترلرهای فازی و کاربردهای آن در Roboticsتاریخچه منطق فازی بررسی اجمالی کنترلرهای فازی کنترلرهای ساده فازی کنترلرهای خود سازمان ده فازی بررسی چند نمونه از…

  • تاثیر نظام مدیریت دانش بر خلاقیت سازمانی در نهادهای دانش محور

    تاثیر نظام مدیریت دانش بر خلاقیت سازمانی در نهادهای دانش محور برچسب ها: مدیریت دانش خلاقیت سازمانی نهاد دانش محور نظام مدیریت دانشپروژه تاثیر نظام مدیریت دانش بر خلاقیت سازمانی در نهادهای دانش محوردانلود مبانی نظری تاثیر نظام مدیریت دانش…

  • تاثیر مدیریت استعداد بر جانشین پروری و شایسته سالاری در بین کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای

    تاثیر مدیریت استعداد بر جانشین پروری و شایسته سالاری در بین کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای برچسب ها: دانلود پایان نامه تاثیر مدیریت استعداد بر جانشین پروری و شایسته سالاری در بین کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه…

  • پاورپوینت آتشفشان ها

    پاورپوینت آتشفشان ها برچسب ها: پاورپوینت آتشفشان ها رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آتشفشان ها دسته بندي : زمین شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت آتشفشان هاقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 6قسمتی از پاورپوینتعوامل تعیین کننده ماهیت انفجاری…

  • پکیج کامل جزوه + ویدئوهای درس اول زبان یازدهم ( فهمیدن منظور مردم: understanding people )

    انگلیسی یازدهم,جزوه زبان کنکور,جزوه کامل زبان 11 دبیرستان,جزوه کامل زبان انگلیسی11,زبان انگلیسی 11 دبیرستان برای کنکور,زبان یازدهم,گرامر زبان انگلیسی11 برای کنکور دانلود فایل اصلی پکیج کامل جزوه + ویدئوهای درس اول زبان یازدهم ( فهمیدن منظور مردم: understanding people )…

  • پیشینه و مبانی نظری طرحواره های هیجانی

    پیشینه و مبانی نظری طرحواره های هیجانی دانلود پیشینه و مبانی نظری طرحواره های هیجانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظري طرحواره های هیجانی تعریف هیجان ومولفه های آن در روان شناسی…

  • رابطه عملکرد دولتی و جهانی سازی

    جهانی سازی,عملکرد دولتی دانلود فایل اصلی رابطه عملکرد دولتی و جهانی سازی از سایت دانلود فایل تحقیق رابطه عملکرد دولتی و جهانی سازی در حجم 71 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:چشم…

  • بررسي اثر درمان فراشناختي در افزايش عزت نفس و کاهش پرخاشگري نوجوانان بزه کار

    بررسي اثر درمان فراشناختي در افزايش عزت نفس و کاهش پرخاشگري نوجوانان بزه کار برچسب ها: بررسي اثر درمان فراشناختي در افزايش عزت نفس و کاهش پرخاشگري نوجوانان بزه کارمبانی نظری درمان فراشناختيتحقیق عزت نفستحقیق روانشناسی رایگانکاهش پرخاشگري نوجوانان بزه…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع بيماري های عروقي مغز

    دانلود پاورپوینت با موضوع بيماري های عروقي مغز برچسب ها: علائم بیماری عروقیبیماری عروق مغزیانواع بیماریهای عروقیضایعات عروقی مغزبیماری عروق کوچک مغز چیستگرفتگی عروق مغز چیستعلائم تنگی عروق مغزیاناتومی عروق مغزی رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع بيماري…

  • آموزش ساخت داروی تقویت حافظه (طب اسلامی)

    (طب,آموزش,اسلامی,تقویت,حافظه,داروی,ساخت دانلود فایل اصلی آموزش ساخت داروی تقویت حافظه (طب اسلامی) از سایت دانلود فایل آموزش ساخت داروی تقویت حافظه برای درمان بیماری های : 1)تقویت عقل 2)سردرد 3)تقویت حافظه در شبهای امتحان و کنکور برچسب ها: آموزش ساخت داروی…

  • بررسی رابطه اضطراب و استرس اجتماعی با احساس تعلق نوجوانان پسر و دختر

    بررسی رابطه اضطراب و استرس اجتماعی با احساس تعلق نوجوانان پسر و دختر برچسب ها: مبانی نظری احساس تعلق به مدرسهمقاله اضطراب دانش آموزانعلل استرس اجتماعی و نوجوانانبررسی رابطه اضطراب و استرس اجتماعی با احساس تعلق نوجوانان پسر و دختررابطه…

  • فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سیاست های توسعه صادرات

    پيشينه پژوهش تاریخچه صادرات غیر نفتی ایران,پيشينه تحقيق توسعه صادرات غیر نفتی ایران,دانلود مباني نظري صادرات غیر نفتی چیست,فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سیاست های توسعه صادرات,فصل دوم پايان نامه ارشد توسعه ص,مباني نظري اهمیت صادرات غیر نفتی…

  • بررسی رابطه کیفیت سود و تغییرپذیری بازده سهام

    بررسی رابطه کیفیت سود و تغییرپذیری بازده سهام برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت سودتحقیق بررسی تغییرپذیری بازده سهاممبانی نظری و پیشینه تحقیق بازده سهامبررسی رابطه کیفیت سود و تغییرپذیری بازده سهامبررسی تعاریف مربوط به سودمفهوم سود در…

  • پیشینه تحقیق سير تاريخي توسعه مفهوم و كاربرد سرمايه فكري

    پیشینه تحقیق سير تاريخي توسعه مفهوم و كاربرد سرمايه فكري دانلود پیشینه تحقیق سير تاريخي توسعه مفهوم و كاربرد سرمايه فكري دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سرمایه فکری سير تاريخي توسعه مفهوم و…

  • پیشینه و مبانی نظری تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری،تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات

    پیشینه و مبانی نظری تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری،تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات دانلود پیشینه و مبانی نظری تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری،تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات دسته بندي : روانشناسی و…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق درد

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق درد دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق درد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل درد تعریف درد دردهای مزمن به عنوان یکی از مهمترین معضلات پزشکی در تمام جهان…

  • قالب پاورپوینت ورزش 6

    قالب پاورپوینت ورزش 6 دانلود قالب پاورپوینت ورزش 6 دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت ورزش 6 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …   اسلاید…

  • گزارش کارآموزی مشاوراملاک

    گزارش کارآموزی مشاوراملاک برچسب ها: گزارش کاراموزی مشاور املاک رشته کامپیوتر رفتن به سایت اصلی گزارش کارآموزی مشاوراملاک دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل پيشگفتارارتباطات در عصر حاضر و در آغاز قرن بيست و يكم…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کتاب الکترونیک (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کتاب الکترونیک (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد دانلود رایگان کتاب خارجی,مبانی نظری پایان نامه کتاب الکترونیکی چیست,نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه خرید کتاب الکترونیکی,نمونه فصل دوم پایان نامه خری دانلود…

  • پاورپویت رانه قاره‌ای

    پاورپویت رانه قاره‌ای برچسب ها: تفاوت فلسفه تحلیلی و قاره ایگزاره های فلسفه تحلیلیفلسفه تحلیلی در ایرانتحلیل فلسفیفلسفه تحلیلی ویتگنشتاینفلسفه قرن بیستماتمیسمفلسفه هستی رفتن به سایت اصلی پاورپویت رانه قاره‌ای دسته بندي : زمین شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • پاورپوینت اصول اساسی فارماكولوژی(فارماكوكينتيك هوشبري هاي استنشاقي)

    پاورپوینت اصول اساسی فارماكولوژی(فارماكوكينتيك هوشبري هاي استنشاقي) برچسب ها: فارماکولوژی داروهارشته فارماکولوژی چیستفارماکولوژی pdfتعریف فارماکولوژیکتاب فارماکولوژیفارماکولوژی پزشکیفارماکولوژی داروسازیفارماکولوژی پرستاری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اصول اساسی فارماكولوژی(فارماكوكينتيك هوشبري هاي استنشاقي) دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع فراشناخت

    دانلود پاورپوینت با موضوع فراشناخت برچسب ها: فراشناخت در یادگیریفراشناخت مقالهفراشناخت در تدریسفراشناخت pdfنظریه فراشناخت فلاولتعریف عملیاتی فراشناختفراشناخت درمانیتعریف باورهای فراشناختی رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع فراشناخت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت…

  • بررسی تاثیر رهبری خدمتگزار برتعهد سازمانی ونقش میانجی اعتماد به مدیران اداره کل آموزش فنی و حرفه ای

    بررسی تاثیر رهبری خدمتگزار برتعهد سازمانی ونقش میانجی اعتماد به مدیران اداره کل آموزش فنی و حرفه ای برچسب ها: رهبری خدمتگزار تعهد سازمانی اعتماد کارکنان به مدیرانپایان نامه بررسی تاثیر رهبری خدمتگزار برتعهد سازمانی ونقش میانجی اعتماد به مدیران…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته حسابداری در اداره مالياتي استان زنجان

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته حسابداری در اداره مالياتي استان زنجان برچسب ها: گزارش کاراموزي اداره مالياتي استان زنجانکاراموزي اداره مالياتي استان زنجانکارورزي اداره مالياتي استان زنجاندانلود گزارش کارآموزي اداره مالياتي استان زنجاناداره مالياتي استان زنجاناداره مالياتي استان زنجان رفتن…

  • پیشینه ومبانی نظری فناوري اطلاعات (IT) و دورکاری

    پیشینه ومبانی نظری فناوري اطلاعات (IT) و دورکاری دانلود پیشینه ومبانی نظری فناوري اطلاعات (IT) و دورکاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فناوري اطلاعات ( IT ) و دورکاری فهرست مطالب : فناوري…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات وابستگی به مواد مخدر

    ادبیات نظری وابستگی روانی به مواد مخدر,پرسشنامه اعتیاد,پیشینه تحقیق اختلالات مصرف مواد مخدر,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلال اضطرابی کودکان و درمان و مشاوره گروهی,فصل دوم اعتیاد,مبانی نظری اعتیاد,مبانی نظری وابستگی به مواد,مفهوم وابستگی به,نگین فایل دانلود فایل اصلی…

  • تاثیر اعتیاد در سلامت روانی جوانان

    اعتیاد,سلامت روانی دانلود فایل اصلی تاثیر اعتیاد در سلامت روانی جوانان از سایت دانلود فایل مقاله تاثیر اعتیاد در سلامت روانی جوانان در حجم 13 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:فرضیات تحقیق:1-…